Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4510-6142-9377-5911
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07/0134/20 від 06.04.2020
Орган, що видав
ТОВ "Будівельний консалтинг та експертиза" (41768326) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Садова в с. Коритняни Ужгородського району
Код проектної документації
PD01:3031-4999-0038-8632 №1-20 від 2020-03-03 (видав ЛАКАТОШ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:4510-6142-9377-5911
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань пожежної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Ужгородський район, Холмківська територіальна громада, с. Коритняни (станом на 01.01.2021), вулиця Садова не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ХОЛМКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (22096259)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3031-4999-0038-8632
Орган, що видав
ЛАКАТОШ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
03.03.2020
Номер проектної документації
1-20
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект розроблений у 2020 р. ФОП Лакатош В.В.,  ГІП Тютченко М.І., кваліфікаційний сертифікат серія АР №013982 від 15.02.2018 року, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту обстеження та дефектного акту.

Існуюча вулиця із наступними параметрами:   ширина проїзної частини 3,5 м та 4,0 м; існуюче покриття – щебеневе, довжина обстежуваної ділянки  вулиці – 665 м.  На ділянці км0+000 - км0+015, довжиною 15 м та проїзною шириною 4,0 м, існуюче покриття щебеневе у незадовільному стані, спостерігається відсутність поперечного профілю проїзної частини та перепад дорожнього покриття на відмиканні від вул. Духновича - 10 - 15 см. На ділянці км0+015 - км0+542, довжиною 527 м та проїзною шириною 4,0 метра, існуюче покриття щебеневе у незадовільному стані, спостерігається відсутність поперечного профілю проїзної частини, частково присутня колійність. На ділянці км0+542 - км0+665, довжиною 123 м та проїзною шириною 3,5 метра, існуюче покриття щебеневе у незадовільному стані, спостерігається відсутність поперечного профілю проїзної частини, частково присутня колійність. На з'їздах у вулиці, у кількості 2 шт., існуюче покриття щебеневе,  у не задовільному стані, спостерігається відсутність поперечного профілю проїзної частини.

Водовідвід відкритий. Існуючі кювети частково замулені. Дорожні знаки - існуючі.

Земляне полотно та дорожній одяг

Існуючий водовідвід відкритий, забезпечується існуючими кюветами. Поглибити існуючі кювети та зпланувати узбіччя передбачено  силами мешканців домогосподарств, що межують з ремонтованим відрізком вулиці.

На ділянці км0+000 - км0+015 довжиною 15 м, робочим проектом прийнято тип І конструкції дорожнього одягу та передбачено: виправлення існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 10 см. Покриття влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ,Др.Щ.А.НП. І. на бітумі БНД 60/90  товщиною 5 см.  По щебеню передбачено розлив бітумної емульсії 0,8 л/м2. Ширина проїзної частини зберігається існуюча 4,0 м, ширина земляного полотна 6,0-6,5 м. Поперечний профіль дороги  прийнятий двосхилий, з похилом у бік кювету.

На ділянці км0+015 - км0+542 довжиною 527 м, робочим проектом прийнято тип ІІ конструкції дорожнього одягу та передбачено: виправлення існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу  середньою товщиною 8 см. Покриття влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ,Др.Щ.А.НП. І на бітумі БНД 60/90  товщиною 5 см.  По щебеню передбачено розлив бітумної емульсії 0,8 л/м2. Ширина проїзної частини зберігається існуюча 4,0 м. Поперечний профіль дороги  прийнятий двосхилий.

На ділянці км 0+542 - км 0+665, довжиною 123 м,  проектом прийнято тип ІІ конструкції дорожнього одягу та передбачено: виправлення існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 8 см. Покриття влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону АСГ,Др.Щ.А .НП. І. БНД 60/90  товщиною 5 см.  По щебеню передбачено розлив бітумної емульсії 0,8 л/м2. Ширина проїзної частини  зберігається існуюча - 3,5 м, ширина вулиці у межах ліній забудови - 8,0 м, ширина земляного полотна 5,5 м. Поперечний профіль дороги  прийнятий односхилий, з  ухилом 25‰ у бік кювету.

Облаштування та приналежності дороги.

На з'їздах проектом передбачено влаштування дорожнього одягу: тип ІІ- виправлення існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 8 см. Покриття влаштовується із гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону типу АСГ,Др.Щ.А.НП.І на бітумі БНД 60/90 товщиною 5 см.  По щебеню передбачено розлив бітумної емульсії 0,8 л/м2. Ширини проїзної частини на з’їздах зберігаються існуючі.

     Дорожні знаки, розмітка.

На даній ділянці вулиці дорожні знаки існуючі, дорожня розмітка не передбачена, згідно п.7.1.3 ДСТУ2587:2010 ширина розмічуваної смуги повинна бути не менше 3,0 м.

Зручне пересування маломобільних груп населення, у тому числі, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками, забезпечується влаштуванням безбордюрного поперечного профілю. 

Заявлена кошторисна вартість визначена в поточних цінах станом на 17.03.2020 р. складала 1654,585 тис. грн.: в тому числі будівельні роботи  – 1319,523 тис. грн., інші витрати  – 335,062 тис. гривень.

При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були в робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення

Розділи