Основна інформація
Кошторисна вартість
Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
28.09.2021 | 2021.498 | 1584.493 | 437.005 |
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
21.10.2021 | 1994.198 | 1567.749 | 426.449 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Одеська обл., Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса (станом на 01.01.2021) , пл. Бориса Дерев’янка на перетині з вул. Іцхака Рабіна та вул. Академіка Філатова | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (26506412) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Чабанюк Анжела Василівна (АЕ 002972, АР 002458) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Лисенко Геннадій Іванович (АЕ 006434, АЕ 004401, АЕ 002766) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Генеральний
проектувальник – ПП «ІНЖДОРГРУП» м.Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд.45
ГІП – Осадчук М.О. кваліфікаційний сертифікат від 10.07.2018 АР № 016544
Експертиза проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва та її кошторисної частини виконана філією ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області на підставі договору від 18.10.2021 №16-1234/01-21 відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженного постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Містобудівні умови та обмеження земельної ділянки замовником не отримувались на підставі п. 11 Переліку об'єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, затвердженого наказом Мінрегіону від 06.11.2017 № 289.
РП розроблений на підставі
наступних вихідних даних:
-
завдання на
проектування, (від 02.08.2021 №б/н) затвердженого замовником і узгодженого
генпроектувальником;
-
довідка про
те, що земельна ділянка належить до земель територіальної
громади, розпорядження якими здійснює Одеська міська рада (від 2021 №б/н);
-
акту обстеження
стану покриття тротуарів
пл. Бориса Древ’янка з улаштуванням пандусів на перетині з
вул. Іцхака Рабіна та вул. Академіка Філатова у м. Одесі, складений комісією з
представників адміністрації і технічних служб замовника (від 30.07. 2021 №б/н.);
Замовником надано додатково:
-
наказ від 15.09.2021
№18/21 по ПП «ІНЖДОРГРУП» про призначення Осадчука М.О. ГІПом цього проекту будівництва;
- розрахунок класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаний генпроектувальником і узгоджений замовником.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений проектною організацією разом із замовником як СС1. Сукупний показник - СС1.
Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генпроектувальника Осадчук М.О.
Рельєф ділянки має слабо-виражений ухил.
Ділянка характеризується просадочними
ґрунтами I-го типу і придатна для
будівництва.
Явно виражених інженерно-геологічних
процесів і явищ на території не спостерігається. Глибина сезонного промерзання
ґрунтів - до 0,8 м. Сейсмічність району - 7 балів.
Згідно з матеріалами обстеження існуючого стану тротуарів
з асфальтобетонного покриття и покриттів з плитки ФЕМ, було виявлено ,що їх
багаторічна експлуатація ,не своєчасне утримання привели до значних руйнувань:
існуюче покриття частково зруйновано, має тріщини; поребрик частково
зруйнований, а в деяких місцях відсутній; місцями відсутні елементи тротуарної
плитки; бортовий камінь частково зруйнований та відсутній; не забезпечується
навігація для маломобільних груп населення; пішохідна зона має хвилеподібний
ухил.
Для відновлення та поліпшення експлуатаційного стану
твердого покриття та проведення робіт з комплексного благоустрою необхідно
проведення капітального ремонту.
Площа твердих покриттів капітального ремонту – 1168,00 м2.
Проектні рішення:
Робочим проектом враховані наступні об’єми робіт з капітального ремонту:
- улаштування
нового твердого покриття тротуарів;
- заходи
по ремонту основи покриття тротуару;
- заходи
для вільного пересування людей з особливими потребами;
- улаштування
пандусів, тактильних вказівників, турнікетів;
- похили
повздовжнього та поперечного профілю за умови забезпечення водовідведення;
- ремонт
колодязів, підняття горловин колодязів до проектної відмітки верху
асфальтобетонного покриття;
- заходи
по ремонту, заміні бортового каменю.
В робочому проекті передбачені наступні види робіт:
Тип.1 Влаштування тротуару з
асфальтобетону – 267,0 м2:
-
Розбирання існуючих покриттів (hch-0,08м);
-
Розбирання існуючого шару основи (hch-0,09м);
-
Влаштування корита глибиною 170 мм;
-
Щебенево-піщана суміш С-7 по ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 –
h=0,12м;
-
Асфальтобетон АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І.БНД 50/70 ДСТУ
Б.В.2.7-119:2011 - h=0,05м.
Тип 2. Влаштування пандусів з
асфальтобетону/велодоріжки – 55,0 м2:
-
Розбирання існуючих покриттів (hch-0,05м);
-
Розбирання існуючого шару основи (hch-0,12м);
-
Щебенево-піщана суміш С-7 по ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 –
h=0,12м;
-
Асфальтобетон АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І.БНД 50/70 ДСТУ
Б.В.2.7-119:2011 - h=0,05м.
Тип 3. Влаштування велодоріжки -
187,0 м2:
-
Влаштування корита глибиною 170 мм;
-
Щебенево-піщана суміш С-7 по ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 –
h=0,12м;
- Асфальтобетон
АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І.БНД 50/70 ДСТУ Б.В.2.7-119:2011 - h=0,05м.
Тип 4. Влаштування тротуару з
плитки ФЕМ – 535,0 м2:
-
Розбирання існуючих покриттів (hch-0,08м);
-
Розбирання існуючого шару основи (hch-0,13м);
-
Влаштування корита глибиною 210 мм;
-
Щебенево-піщана суміш С-7 по ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 –
h=0,12м;
-
Цементно-піщана суміш - h=0,05м;
-
Плитка ФЕМ - h=0,04м.
Тип 5. Влаштування тактильної
плитки – 74,0 м2:
-
Розбирання існуючих покриттів (hch-0,04м);
-
Розбирання існуючого шару основи (hch-0,17м);
-
Щебенево-піщана суміш С-7 по ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 –
h=0,12м;
-
Цементно-піщана суміш - h=0,05м;
-
Плитка ФЕМ - h=0,04м.
Тип 6. Влаштування пандусів з
плитки ФЕМ – 31,0 м2:
-
Розбирання існуючих покриттів (hch-0,04м);
-
Розбирання існуючого шару основи (hch-0,17м);
-
Щебенево-піщана суміш С-7 по ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 –
h=0,12м;
-
Цементно-піщана суміш - h=0,05м;
-
Плитка ФЕМ - h=0,04м.
Тип 7. Перевлаштування покриття з
асфальтобетону - 70,0 м2:
-
Розбирання існуючих покриттів (hch-0,06м);
-
Розливання в’яжучих матеріалів (0,7 л/м2);
-
Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД 50/70 ДСТУ
Б.В.2.7-119:2011 - h=0,06м.
Тип 8. Перевлаштування покриття з
асфальтобетону на тротуарі - 17,0 м2:
-
Розбирання існуючих покриттів (hch-0,05м);
-
Розливання в’яжучих матеріалів (0,7 л/м2);
-
Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД 50/70 ДСТУ
Б.В.2.7-119:2011 - h=0,05м.
Тип 9. Перевлаштування покриття з
плитки на тротуарі - 6,0 м2:
-
Розбирання існуючих покриттів (hch-0,04м);
-
Розбирання існуючого шару основи (hch-0,05м);
-
Цементно-піщана суміш - h=0,05м;
-
Плитка ФЕМ - h=0,04м.
Інші роботи:
- Перевлаштування
бортового каменя - 64,0 м.п.;
- Влаштування
бортового каменя ГП 2 100х40х18 - 68,0
м.п.;
- Влаштування
бортового каменя БР 300х60х20 - 41,0
м.п.;
- Влаштування
поребрика - 442,0 м.п;
- Влаштування
металевого перильного огородження - 18,0 м.п.;
- Перевлаштування
металевого перильного огородження - 23,0 м.п.;
- Підняття горловин
колодязів - 6 шт.
- Влаштування урни –
4 шт.
- Влаштування лавки
-4 шт.
- Влаштування
металевого кутика 50х50х5 мм - 24,0 м.п.
-
Влаштування металевої смуги 40х4 мм - 15,0 м.п.
Проектом передбачені наступні заходи по
запезпеченню доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп
населення:
- для безпечного переходу через проїзну частину дороги передбачені
пандуси шириною 4,0 м з тактильною плиткою жовтого кольору з обох боків
переходу, які полегшують рух і орієнтацію;
- для зручного пересування маломобільних груп населення, у тому числі
тих, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками,
бортовий камінь влаштовується в одному рівні з проїзною частиною в місцях
сполучення;
- попереджувальна тактильна плитка (плитка з конусоподібним рифленням)
влаштовується на відстані 0,4 м паралельно проїзної частини;
- направляюча тактильна плитка (плитка з поздовжнім рифленням) влаштовується під кутом 900 до попереджувальної.
Кошторисна частина
Заявлена кошторисна вартість, передбачена
наданою кошторисною документацією, у
поточних цінах станом на 28.09.2021 складала 2021.498 тис.грн., у тому числі:
будівельні роботи – 1584.493 тис.грн.;
інші витрати – 437.005 тис.грн.
За результатами розгляду кошторисної
документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт,
передбачені робочим проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б
Д.1.1-1:2013 «Правила визначення
вартості будівництва».
Загальна кошторисна вартість будівництва,
у поточних цінах станом на 21.10.2021 складає 1994.198 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 1567.749 тис.грн.; інші
витрати – 426.449 тис.грн.
Примітка: Ціни
на матеріальні ресурси прийняті за даними замовника у відповідності з п.5.5
ДСТУ – Н Б
Д.1.1-2:2013.
Питання інженерного забезпечення,
безпеки експлуатації, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення,
пожежної, техногенної і екологічної безпеки, енергозбереження а також містобудівні, архітектурні і
технологічні рішення в цьому звіті не розглядалися.
У процесі проведення
експертизи доповнена проектна документація.
Розділи
![](files/tmp/qr/6b48b7922c5e86264e1fcd125d95edb9.png)