Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2967-9748-1749-8146
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0207/07/21-ЕК від 30.07.2021
Орган, що видав
ТОВ "ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР" "ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА" (43175893) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Коригування проектно-кошторисної документації «Реконструкція проїжджої частини дороги за ПК «Дружба» м. Южного Одеської області
Код проектної документації
PD01:4333-7296-7705-1760 №ПКД-01-19/2021 від 2021-07-20 (видав РУДЧИК СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:2967-9748-1749-8146
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
21.07.2021 6569.378 5155.712 0 1413.666 84.516 0 0 84.516

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
30.07.2021 6372.301 4998.367 0 1373.934 84.516 0 0 84.516

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Южненська територіальна громада, м. Южне (станом на 01.01.2021) , проїжджа частина дороги за ПК «Дружба» не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області (34607554)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ДЕЙНЕКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000366, АЕ 004834)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КОСІОГЛУ ІРИНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 005136)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ГЕЛЕБАН ІВАН ІВАНОВИЧ (АР 009050, АР 019246, АЕ 003119, АЕ 006436)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
З питань охорони праці
ЦИБУЛЬСЬКА ОЛЕНА ВАСИЛІВНА (АЕ 006570, АЕ 000744)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
З питань експлуатаційної безпеки
ГЕРЖОД КАТЕРИНА ЛЕОНІДІВНА (АЕ 002757, АЕ 006556)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ЧЕХІЧІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 006558, АЕ 002762)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КЕССЛЕР БЕЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 005430)
Головний експерт проекту З питань екології
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4333-7296-7705-1760
Орган, що видав
РУДЧИК СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
20.07.2021
Номер проектної документації
ПКД-01-19/2021
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Коригування проектно-кошторисної документації «Реконструкція проїжджої частини дороги за ПК «Дружба» м. Южного Одеської області», розроблений у 2021 році проектувальник – ФОП Рудчик С.П., ГАП - Рудчик Сергій Петрович (кваліфікаційний сертифікат Серія АА № 001221, виданий 07.02.2013р., свідоцтво про підвищення кваліфікації свідоцтво №1534 від 26.01.2018р.).

Проект виконаний на замовлення Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області

на підставі:

  • завдання на проектування, затвердженого Замовником;

  • розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта;

  • копії Експертного звіту «Реконструкція проїжджої частини дороги за ПК «Дружба» м. Южного Одеської області», виданого філією ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області від 14.12.2017р. № 16-2844-17;

  • акту огляду твердого покриття (проїжджої частини дороги) за ПК “Дружба” м.Южного Одеської області;

  • листа №329/22-08 від 13.08.2021 р. щодо належності ділянки проектування до загальноміських території;

  • листа №328/22-08 від 13.08.2021 р. щодо погодження схеми організації дорожнього руху;

  • Рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області № 511-VIII від 30.07.2021 р. щодо фінансування робіт з коригування проектно-кошторисної документації “Реконструкція проїжджої частини дороги за ПК “Дружба” м.Южного Одеської області”;

  • копії договору про передачу виключних мацнових прав на проектно-кошторисну документацію по об’єкту: “Реконструкція проїжджої частини дороги за ПК “Дружба” м.Южного Одеської області” від 20.07.2021 року.

Відповідність проектних рішень діючим нормам і правилам підтверджено підписом головного архітектора проекту - Рудчик С.П. (кваліфікаційний сертифікат Серія АА № 001221, виданий 07.02.2013р., свідоцтво про підвищення кваліфікації свідоцтво №1534 від 26.01.2018р.).

Замовником, спільно з проектувальником, визначений клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва – СС2 (середні наслідки).

Фінансування об'єкта передбачено за бюджетні кошти.

Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки не надаються згідно п.п.1 та 4 «Переліку об’єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження на надаються», затвердженого наказом Мінрегіонбуду №289 від 6.11.2017 р.

Район будівництва характеризується наступними

природно-кліматичними умовами

Майданчик будівництва розташовано за адресою: м. Южне, Одеська обл., дорога за ДК «Дружба».

Майданчик відноситься до ІІ кліматичному району.

Сніговий район – 2.

Вітрової район – 3.

Середня швидкість вітру взимку - 5 м / сек.

Район ожеледиці - 3.

Глибина промерзання грунту - 0.8 м.

Сейсмічність району будівництва - 7 балів (ДБН В.1.1-12:2014, Карта ЗСР-2004-А). 

Категорія складності пристрою основ, фундаментів і підземних споруд на ділянці - 3 (третя) ДБН А.2.1-1:2008, Додаток І.3. 

Категорія складності інженерно-геологічних умов ділянки - II (друга) ДБН А.2.1-1:2008, Додаток Ж.1.

Коротка характеристика об’єкту

Проектом передбачено коригування проектно-кошторисної документації «Реконструкція проїжджої частини дороги за ПК «Дружба» м. Южного Одеської області», який було виконано ФОП Куликовська С. Л. у 2017 р.

Ділянка виконання робіт та умовні межі проектування - відповідно до вихідного проекту ПР/Д-ПКД від 2017р.

Коригуванням робочого проекту передбачено:

- заміну покриття проїжджої частини з асфальтобетонного покриття на покриття з фасонних елементів мостіння, яке дозволяється до застосування на проїжджих частинах доріг;

- коригування розділу організації дорожнього руху, а саме додатково встановлені два дорожні знаки типу 3.29 (обмеження швидкості руху) та ППЗШ тип ІІ згідно ДСТУ 4123-2006  - 2 шт, L=7,00м;

- проектні рішення щодо розділу зовнішніх мереж водопроводу і каналізації залишаються без змін.  

Виконано коригування кошторисної частини проекту - у відповідності до змін проектних рішень та норм розрахунку вартості виконання відповідних робіт, а також з урахуванням змін вартості виробів та матеріалів. 

Суміжні покриття та зони благоустрою, які можуть бути порушені під час влаштування робіт – відновити.   

Проектні рішення

Проектом передбачається:

- фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття на глибину 0,12 м;

- розбирання існуючих та установка нових бортових каменів на БР100.30.18;

- підняття люків інженерних комунікацій на проектну відмітку із заміною люків та решіток на нові;

- улаштування вирівнюючого шару з цементно-піщаної суміші по існуючій основі після фрезерування;

- улаштування покриття з дорожньої бетонної плитки товщиною 0,10 м;

- розширення проїзної частини до 7,0 м на ділянці ПК0+60-ПК2+60;

- улаштування тротуарів (технічних) вздовж проїзної частини;

- улаштування на тротуарах, перед пішохідними переходами, тактильного покриття для орієнтування людей з вадами зору, нанесення дорожньої розмітки, установка дорожніх знаків.

Основні показники об'єкта:

- довжина траси - 399,2 м,

- площа покриття проїзної частини - 3755,0 м2 (в т.ч. поширення)

- площа покриття тротуарів - 715,0 м2.

План траси

Початок траси ПКО+ОО прийнятий на межі асфальтобетонного покриття та покриття з фігурних елементів мощення в районі пл. Перемоги. Кінець траси ПК 3+99,2 прийнятий на пересіченні осі з кромкою проїзної частини просп. Григорівського десанту.

Траса в плані має 3 кути повороту з радіусами 13,5 м, 30,0 м та 15 м (існуюче перехрестя).

Робочим проектом передбачається реконструкція проїзної частини з розширенням до 7,0 м на ділянці ПК0+60-ПК2+60, інші ділянки - в межах існуючої ширини. Ширина проїзної частини в межах ділянки проектування 6,00 - 7,70 м. Розміри існуючих заїзних кишень не змінюються.

Існуючий поперечний ухил на проїзній частині односхилий, згідно чого проектний ухил також прийнятий односхилий (ПК0+00-ПК0+50 - 15‰, ПК0+50-ПКЗ+99 – 20‰.)

Обсяги робіт по примиканням прийняті в межах радіусів заокруглення. Радіуси заокруглення проїзних частин примикань прийняті існуючі.

Вздовж проїзної частини передбачене улаштування нових тротуарів (технічних) шириною 1,00-1,50 м, також ремонт існуючих шириною 1,00-2,75 м. Поперечний ухил тротуарів прийнятий 20‰.

Сполучення тротуару (технічного) з проїзною частиною виконано бортовим каменем БР100.30.18, з зеленою зоною - бортовим каменем БР100.20.8, в місцях «підвищеної» зеленої зони (різниця відміток більше 0,20 м) - бортовим каменем БР100.30.18.

Висота бортового каменю БР100.30.18 - 0,15м, в місцях пішохідних переходів для забезпечення груп населення, які переміщуються в інвалідних візках, передбачено улаштування пандусів з пониженням бортового каменю до 0,02 м.

Відведення дощових стоків передбачене в існуючу систему дощової каналізації за рахунок поперечних і поздовжніх ухилів проїзної частини.

Земляне полотно

Існуюче земляне полотно знаходиться в задовільному стані.

Перед виробництвом земляних робіт необхідно викликати на місце представників власників інженерних комунікацій.

Перед початком робіт з будівництва проектом передбачене зняття рослинного шару ґрунту на глибину 0,10 м. В подальшому, рослинний шар передбачено використати на озеленення.

Дорожній одяг

Конструкція дорожнього одягу запроектована на основі складу автотранспортного руху. Товщина шарів розрахована по ВБН В.2.3-218-186-2004 «Дорожній одяг нежорсткого типу» за допомогою програмного комплексу РАДОН 2.2.

По проїзній частині та заїзним «кишеням» проектом передбачене улаштування дорожнього одягу Тип А (посилення):

- улаштування вирівнюючого шару з цементно-піщаної суміші по існуючій основі після фрезерування  - 3515м²/70,5м³;

- укладання дорожньої бетонної плитки 0,10  - 3515м².

На ділянці поширення проїзної частини передбачена конструкція дорожнього одягу Тип Б (поширення):

- укладання геосітки на ущільнений ґрунт    - 240м²;

- влаштування щебеневої основи   - 240м²/48м³;

- улаштування підстилаю чого шару з цементно-піщаної суміші - 240м²/12м³;

- укладання дорожньої бетонної плитки 0,10 - 240м².

Конструкція дорожнього одягу по тротуару, Тип В:

- щебенево-піщана суміш С-5 по ДСТУ Б В.2.7-30-2013 - 0,12 м; 

- геотекстиль (пов. щільність 136 г/м2);

- цементно-піщана суміш 1:8 - 0,04 м;

- фігурний елемент мощення  (ФЕМ) - 0,04 м.

Конструкція дорожнього одягу Тип Г («кишеня» на ПК1+50):

- щебенево-піщана суміш С-5 по ДСТУ Б В.2.7-30-2013 - 0,20 м;

- геотекстиль (пов. щільність 136 г/м2);

- цементно-піщана суміш 1:8 - 0,04 м;

- фігурний елемент мощення (ФЕМ) - 0,06 м.

Конструкція тактильного покриття на пандусах:

- щебенево-піщана суміш С-5 по ДСТУ Б В.2.7-30-2013 - 0,12 м; 

- геотекстиль (пов. щільність 136 г/м2);

- цементно-піщана суміш 1:8 - 0,03 м;

- тактильний вказівник 300x300мм - 0,05 м.

Організація дорожнього руху

Розділ «Організація дорожнього руху» розроблений згідно з СОУ 45.2- 00018112-048:2010 «Проект (схема) організації дорожнього руху. Правила розроблення, побудови, оформлення та вимоги до змісту».

Згідно Закону України «Про дорожній рух», для безпечного руху транспорту та пішоходів проектом передбачено збереження існуючої схеми організації дорожнього руху, а також:

- встановлення дорожніх знаків I та ІI типорозміру згідно Вимог ДСТУ 4-100-20Н;

- встановлення дорожніх знаків індивідуального проектування згідно Вимог ДСТУ 4100-2014;

- нанесення горизонтальної дорожньої розмітки, згідно Вимог ДСТУ 2587:2010;

- улаштування паркувальних місць в кількості 19 м/місць (у т.ч. 2 м/місця для осіб з обмеженими фізичними властивостями);

- встановлення бортового каменю БР 100.30.18 та БР 100.20.8.

Стійки і кронштейни кріплення знаків передбачити оцинковані гарячим методом і покриті захисним матеріалом сірого кольору, призначеним для оцинкованих поверхонь. Кріплення дорожнього знаку до металевої стійки проводиться двома металевими хомутами з двома болтами. Вага одного хомута - 0,29 кг.

Горизонтальна розмітка проїзної частини виконується холодним пластиком середньої густини білого кольору. Витрати матеріалів на улаштування розмітки:

- холодний пластик - 6 кг/м2;

- каталізатор - 2% від ваги холодного пластика;

- світловідбиваючі кульки - 0,3 кг/м2.

Горизонтальна розмітка стояночних місць виконується розміточною фарбою синього кольору зі світловідбиваючим ефектом (акрилова емаль середньої густини АК-511).

Роботи виконувати згідно розробленого підрядною організацією проекту виконання робіт (ПВР). Перед початком робіт викликати представників власників інженерних мереж. Виконання дорожніх робіт здійснюється згідно з СОУ 45.2- 00018112-006:2006 (з урахуванням міських умов) за погодженням Управління превентивної діяльності.

У випадках виникнення умов, за яких неможливо реалізувати окремі проектні рішення, виконавець робіт зобов'язаний повідомити проектувальника і замовника, з метою розробки додаткових заходів з безпеки дорожнього руху.

Заходи для забезпечення зручності маломобільних груп населення

Висота бортового каменю БР100.30.18 - 0,15м, в місцях пішохідних переходів для забезпечення груп населення, які переміщуються в інвалідних візках, передбачено улаштування пандусів з пониженням бортового каменю до 0,02 м.  

Улаштування на тротуарах, перед пішохідними переходами, тактильного покриття для орієнтування людей з вадами зору, нанесення дорожньої розмітки, установка дорожніх знаків.                                

Рішення щодо водопостачання та каналізації

Відведення дощових стоків передбачене в існуючу систему дощової каналізації за рахунок поперечних і поздовжніх ухилів проїзної частини.

Рішення щодо опалення та вентиляції

Згідно завдання на проектування в наданому робочому проекті розділ «Опалення та вентиляція» не розроблявся і його експертиза не проводилась.

Електротехнічні рішення

Згідно завдання на проектування в наданому робочому проекті розділ «Електротехнічні рішення» не розроблявся і його експертиза не проводилась. 

Рішення з охорони праці та техніки безпеки

Охорона праці і техніка безпеки в будівництві і експлуатації проектованого об’єкту забезпечується прийняттям проектних рішень в суворій відповідності з ПУЕ, «Правилами безпечної експлуатації електроустановок» (ПБЕЕ), вимоги яких враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів.

Санітарно-епідеміологічні заходи

Розділом «Організація будівництва» передбачені наступні заходи:

- відходи, що утворюються на будівельному майданчику, складуються в сміттєві контейнери і регулярно вивозяться в міру накопичення на полігон ТПВ;

- на будівельному майданчику передбачається помістити необхідний мінімум тимчасових побутових приміщень для потреб будівельників.

- обігрів тимчасових будівель в зимовий період буде здійснюватися за допомогою електрики.

- робочі забезпечуються привізною питною бутильованою водою, яка повинна знаходитися в побутових приміщеннях. 

- побутові приміщення та робочі місця забезпечуються медичними аптечками.

На період будівництва розроблені заходи щодо запобігання забруднення навколишнього середовища і обмеження шумового впливу згідно ст. 24      Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного  благополуччя населення».

Заходи щодо дотримання вимог пожежної і техногенної безпеки

В даному проекті розділ “Систем протипожежного захисту” (СПЗ) та інженерно-технічних заходів цивільного захисту (ІТЗ ЦЗ) не розроблявся, нормативами не передбачається та його експертиза не проводилась.

При проведенні будівельних робіт передбачені протипожежні заходи згідно вимогам НАПБ А.01.001-2014.

Рішення з екологічних питань (забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища)

У процесі реконструкції проїжджої частини дороги за ПК «Дружба» м. Южного Одеської області, прогнозуються наступні фактори впливу на компоненти навколишнього середовища:

Клімат і мікроклімат: Активний і масштабний вплив планованої діяльності на мікроклімат в процесі виробництва робіт і експлуатації об’єкта відсутній, негативний вплив на клімат відсутній.

Повітряне середовище - допустимий.

Акустичний вплив - допустимий.

Прийняті проектом проектні рішення зі зменшення акустичного впливу на оточуюче середовище оцінені як достатні.

Водне середовище - вплив в межах нормативних вимог.

Водоспоживання та водовідведення побутових або промислових стоків не відбуватиметься. Влаштування зливової каналізації проектом не передбачається. Водовідведення забезпечується за рахунок поперечного та повздовжнього похилів проїзної частини.

Геологічне середовище, ґрунт – вплив відсутній.

На період будівництва вплив тимчасовий. З урахуванням реалізації всіх прийнятих заходів – при експлуатації об'єкта не очікується негативний вплив на геологічне середовище і грунт.

Рослинний і тваринний світ, заповідні об'єкти. Об'єкти природно-заповідного фонду та території, перспективні для заповідників в зоні впливу об'єкта відсутні. Земля, на якій розміщується об'єкт, що проектується, не належить заповідникам і національним паркам.

Соціальне середовище: Негативний вплив, здійснюваний в період проведення будівельно-монтажних робіт (викид забруднюючих речовин, шум, відходи), носить тимчасовий і локальний характер. В процесі експлуатації факторами негативного впливу будуть забруднюючі речовини і шум, що утворюються при роботі двигунів автотранспорту. Дані дії знаходяться в межах санітарних та екологічних норм. Рівень соціального ризику – прийнятний.

Техногенне середовище: На ділянці будівництва відсутні пам'ятники архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови). Негативний вплив на техногенне середовище відсутній. Негативний вплив об'єктів навколишнього техногенного середовища на проектовану діяльність відсутній.

Відходи: Проектом передбачено дотримання правил збору і тимчасового зберігання відходів відповідно до діючих норм. Вивіз відходів, що будуть утворюватися на об'єкті, передбачений за договорами зі спеціалізованими організаціями.

Безпека експлуатації

Рішення, які прийняті проектом, не суперечать вимогам чинного законодавства та забезпечують безпеку експлуатації будівель та прилеглої території за трьома групами ризику згідно вимог ДБН В.1.2-9-2008 та іншої нормативної документації, чинної на території України.

В процесі розгляду проекту по зауваженням експертів ТОВ «ЕКСПЕРТНО - ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА»  проектною організацією за погодженням із Замовником в проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проекту покладається на генерального проектувальника і Замовника.

Експертиза проекту виконана відповідно до процедури, яка визначена «Настановою щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ДСТУ 8907:2019 та «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 № 560.

При прийнятті рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як об'єкта, що відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.

Відповідальність за дотримання в проекті зазначених вимог, за відповідність проектної документації вихідним даним, вимогам державних стандартів, норм і правил несе проектна організація, що розробила проектну документацію, а також головний архітектор і головний інженер проекту відповідно до статті 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.

Розділи