Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2904-1901-2396-8166
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№29/21 від 27.10.2021
Орган, що видав
ТОВ "Будпроектекспертиза" (41054749) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Будівництво І черги автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область»
Код проектної документації
PD01:2355-6606-5746-0265 №22-01-21-SO5_UKBP_2021_001-П від 2021-02-08 (видав МIЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ IНСТИТУТ) / Наявні експертизи: EX01:2904-1901-2396-8166
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
СУРОВЕННА ГАННА БОРИСІВНА (АЕ 003127, АЕ 006524 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Інформацію не зазначено

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25898491)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
ГОЛОВАЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА (АЕ 006066)
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Розділ зв'язок та сигналізація
Курзенков Геннадій Михайлович
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Конструктивні рішення зовнішніх мереж та інженерного забезпечення
Розділ водопостачання та водовідведення
Низова Ірина Василівна
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Конструктивні рішення зовнішніх мереж та інженерного забезпечення
Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Білокрис Оксана Віталіївна
Відповідальний експерт Архітектурно-планувальні рішення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Клименко-Аксенфельд Тетяна Євгеніївна (АА 000221)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
РИСАК ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004760, АЕ 004141, АЕ 005267, АЕ 007252)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Савіцька Наталія Володимирівна (АЕ 004830, АЕ 000405, АР 001170, АР 019196)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ПАРХОМЕНКО ЛЮБОВ ПЕТРІВНА (АЕ 006480, АЕ 003125)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Пряха Олександр Борисович (АЕ 004736, АЕ 005250, АЕ 005439, АЕ 007260)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
ЮРЧИК ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ (АР 016266, АЕ 005988, АЕ 005883)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів
Телегіна-Міхалець Олена Сергіївна (АР 001830, АТ 000966, АЕ 000882)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
Розділ генеральний план
Розділ організація будівництва
Стретович Дмитро Миколайович (АЕ 004727, АЕ 005229, АЕ 005426)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СУРОВЕННА ГАННА БОРИСІВНА (АЕ 003127, АЕ 006524)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2355-6606-5746-0265
Орган, що видав
МIЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ IНСТИТУТ (42703169)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Три стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
08.02.2021
Номер проектної документації
22-01-21-SO5_UKBP_2021_001-П
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проект «Будівництво І черги автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область» розроблений ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ» (код ЄДРПОУ 42703169,  юридична адреса: Україна, 03038, м. Київ, вул. Казимира Малевича, буд. 8).

 

Класи наслідків (відповідальності) об’єктів – СС3.

Сукупний показник – СС3.

 

Головний інженер проекту – Фаль Андрій Євгенійович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 004072 від 05.10.2012 р., свідоцтво про підвищення кваліфікації від 10.08.2017 р. № 00420.

 

Замовник - СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ  (код ЄДРПОУ 25898491, юридична адреса: 36039, Полтавська обл., місто Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, 22-А).

 

Підстави для проектування:

-  містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва від 23.02.2021 р. № 28.01-12/0283, затверджені наказом Управління містобудування та архітектури Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 23.02.2021 р. № 81-муо (реєстраційний номер ЄДЕССБ:  MU01:7336-9888-8184-7837);

- технічні умови, надані відповідними службами;

-  завдання на проектування від 21.10.2020 р. № 16-2/20, видане Службою автомобільних доріг у Полтавській області та затверджене Державним агентством автомобільних доріг України;

-  зміни та доповнення до завдання № 16-2/20 від 08.12.2020 р., видане Службою автомобільних доріг у Полтавській області та затверджене Державним агентством автомобільних доріг України.

 

Проект «Будівництво І черги автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область» запроектований з урахуванням проектних рішень стадії ТЕО «Будівництво автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область», розробленого ТОВ «ІКПОБ» та схваленого замовником на підставі експертного звіту ТОВ «БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» від 05.10.2020 р. № 85/20.

 

Національна автомобільна дорога державного значення Н-08 проходить в напрямку північний захід – південний схід і з'єднує міста Бориспіль, Переяслав-Хмельницький, Золотоношу, Кременчук, Дніпро, Запоріжжя та Маріуполь. Вона перетинає річку Дніпро в місті Кременчук,  загальна протяжність автомобільної дороги становить близько 437 км.

Місто Кременчук є значимим транспортним вузлом, його перетинають дороги М-22 і Н-08, примикає дорога Р-10 на правому березі Дніпра, О1720382 і О1711371 - на лівому березі Дніпра, а також різні напрямки залізниць. В м. Кременчуці розташований один міст через р. Дніпро, суміщений з залізничним. Інші переправи через р. Дніпро: вище по течії на відстані 15 км – дамба у м. Світловодськ (в аварійному стані), нижче по течії на відстані 120 км – міст у м. Кам’янське (Дніпродзержинськ).

Будівництво нового транспортного вузла, включатиме в собі: новий міст через русло р. Дніпро, по схемі вантового мосту довжиною 720,00 м та двох збірних балочних естакад загальною довжиною 1333,56 м, що входять у склад двох транспортних розв’язок № 1 та № 2 на лівому та правому берегах р. Дніпра відповідно.

Транспортна розв’язка № 1 (далі ТР.р. № 1) – в різних рівнях на лівому березі між автомобільною дорогою Н-08 та вул. Велика набережна.

Транспортна розв’язка №2 (далі ТР.р. № 2) – в різних рівнях на правому березі між автомобільною дорогою Н-08, провулком Літературним та вулицею Набережною лейтенанта Дніпрова.

Всі параметри плану та профілю призначені відповідно до категорії автомобільних доріг, категорії доріг і вулиць, класу розв’язок. Параметри доріг загального користування, правоповоротних та лівоповоротних з’їздів  прийняті відповідно до ДБНВ.2.3-4:2015. Параметри вулиць, проїздів та провулків прийняті відповідно до ДБН В.2.3-5:2018.

Автомобільна дорога Н-08 – І-б категорії. Розрахункова швидкість руху на ділянці, що проектується,  60 км/год.

Початок автомобільної дороги Н-08 - ПК 0+00,00 (що відповідає існуючому положенню будівлі за адресою вул. Велика набережна, буд. 51), кінець дороги - ПК 34+80,00 (що відповідає існуючому км 285+700 автомобільної дороги Н-08). Довжина дороги в межах транспортного вузла складає 3480,00 м в тому числі штучні споруди довжиною 2053,56 м.

Ширина смуги руху прийнята 3,75 м (відповідно до пункту 5.1.3, таблиці 5.1, ДБН В.2.3-4:2015 Зміна № 1) з урахуванням перспективи подальшого розвитку. По всій довжині дороги, окрім ділянок штучних споруд, з обох боків від осі закладена зупиночна смуга шириною 3,00 м, разом з укріпленою смугою 0,50 м. Підходи в подальшому будуть реконструйовані на всій протяжності під категорію І-б та матимуть пересічення із усіма перешкодами (дороги автомобільні/залізничні, переходи пішохідні/для худоби, водні перешкоди) в різних рівнях, а також матимуть огородження, для перешкоджання потрапляння на проїзну частину людей та тварин.

ТР.р. №1 – розв’язка в різних рівнях на лівому березі між автомобільною дорогою Н‑08 та вул. Велика набережна. Клас розв’язки – І.

Вулиця Велика набережна запроектована у вигляді двох окремих проїздів: вул. Велика набережна – лівий проїзд та вул. Велика набережна – правий проїзд.

Початок вул. Велика набережна (лівий проїзд)  - ПК 0+00,00 (відповідає існуючому положенню будівлі за адресою вул. Велика набережна, буд. 1а); кінець дороги  - ПК 13+59,92 (відповідає існуючому положенню будівлі за адресою вул. Флотська, буд. 2). Довжина дороги в межах транспортної розв’язки 1359,92 м.

Вулиця Велика набережна (лівий проїзд) - магістральна вулиця загальноміського значення (згідно ДБН В.2.3-5:2018). Розрахункова швидкість - 60 км/год. На ділянці від ПК 7+00,00 до ПК 9+73,01 розрахункова швидкість прийнята 50 км/год, для якої найменший радіус в плані відповідає 100 м. Таке рішення було прийнято враховуючи геометричну схему транспортної розв'язки, що запроектована з урахуванням конкретних планувальних умов та інтенсивності руху і дольового перерозподілу транспортних потоків за напрямками.

Вулиця Велика набережна (правий проїзд) – магістральна вулиця загальноміського значення. Розрахункова швидкість - 60 км/год. Початок вул. Велика набережна (правий проїзд) - ПК 0+00,00 (відповідає існуючому положенню будівлі за адресою: вул. Велика набережна, буд. 1а); кінець дороги - ПК 13+24,16 (відповідає існуючому положенню будівлі за адресою: вул. Флотська, буд. 2). Довжина дороги в межах транспортної розв’язки 1324,16  м.

Всі параметри з’їздів транспортної розв’язки прийняті відповідно до розділу 9.2.3 ДБН В.2.3-4:2015.

З’їзд № 1 – правоповоротний рух за напрямком вул. Велика набережна (лівий проїзд) – автомобільна дорога Н-08. Початок траси - ПК 0+00,00 (відповідає ПК 9+73,02 вул. Велика набережна (лівий проїзд)); кінець траси - ПК 3+05,81 (відповідає ПК 3+02,71 автомобільної дороги Н-08). Довжина з’їзду - 305,81 м. Ширина проїзної частини односмугового з’їзду - 6,00 м та 2×0,5 м - смуги безпеки з обох боків проїзної частини. Розрахункова швидкість з’їзду №1 – 70 км/год., але через стислі умови (земля місцевого парку культури та відпочинку «Студентський парк») розрахункова швидкість прийнята 50 км/год, що відповідає пункту 9.2.3.4 ДБН В.2.3-4:2015, умова пропускної спроможності забезпечується.

 

З’їзд № 2 – лівоповоротний рух за напрямком автомобільної дороги Н-08 - вул. Велика набережна (лівий проїзд). Початок траси - ПК 0+00,00 (відповідає ПК 6+03,45 автомобільної дороги Н-08); кінець траси - ПК 3+81,03 (відповідає ПК 7+01,39 вул. Велика набережна (лівий проїзд)). Довжина з’їзду - 381,03 м, в тому числі довжина штучної споруди - 114,6 м. Ширина проїзної частини односмугового з’їзду 6,00 м та 2×0,50 м (1,00 м на штучній споруді) - смуги безпеки з обох боків проїзної частини. Розрахункова швидкість з’їзду № 2 – 50 км/год, але через стислі умови (земля місцевого парку культури та відпочинку «Студентський парк») розрахункова швидкість прийнята 30 км/год, що відповідає пункту 9.2.3.4 ДБН В.2.3-4:2015, умова пропускної спроможності забезпечується.

З’їзд № 3 - правоповоротний рух за напрямком автомобільної дороги Н-08 – вул. Велика набережна (правий проїзд). Початок траси - ПК 0+00,00 (відповідає ПК 1+75,50 з’їзду №2); кінець - ПК 1+12,51 (відповідає ПК 9+36,73 вул. Велика набережна (правий проїзд)). Довжина з’їзду - 112,51 м. Ширина проїзної частини односмугового з’їзду - 6,00 м, 2×0,50 м - смуги безпеки з обох боків проїзної частини. Розрахункова швидкість з’їзду № 3 - 50 км/год, але через стислі умови (земля місцевого парку культури та відпочинку «Студентський парк») розрахункова швидкість прийнята 30 км/ год, що відповідає пункту 9.2.3.4 ДБН В.2.3-4:2015, умова пропускної спроможності забезпечується.

З’їзд № 4 – правоповоротний рух за напрямком вул. Велика набережна (правий проїзд) - автомобільна дорога Н-08. Довжина з’їзду - 499,86 м, в тому числі довжина штучної споруди 271,65 м. Ширина проїзної частини односмугового з’їзду - 6,00 м,  2×0,50 м (1,00 м на штучній споруді) - смуги безпеки з обох боків проїзної частини. Розрахункова швидкість з’їзду №4 – 70 км/год, але через стислі умови (територія річкового порту м. Кременчук та близькість до самого порту) розрахункова швидкість прийнята 50 км/год, що відповідає пункту 9.2.3.4 ДБН В.2.3-4:2015 Зміна № 1, умова пропускної спроможності забезпечується.

З’їзд № 5 - правоповоротний рух за напрямком автомобільної дороги Н-08 вул. Велика набережна (лівий проїзд). Початок траси - ПК 0+00,00 (відповідає ПК 3+00, – автомобільна дорога Н-08); кінець траси - ПК 4+63,36 (відповідає ПК 6+94,80 вул. Велика набережна (лівий проїзд)). Довжина з’їзду - 463,36 м. Ширина проїзної частини односмугового з’їзду 6,00 м та 2×0,5 м - смуги безпеки з обох боків проїзної частини. Розрахункова швидкість з’їзду № 5 – 70 км/год, але через стислі умови (розміщена поряд багатоповерхова житлова забудова) розрахункова швидкість прийнята 50 км/год, що відповідає пункту 9.2.3.4 ДБН В.2.3-4:2015  Зміна № 1, умова пропускної спроможності забезпечується. 

З’їзди  №№ 6, 7, 8 – з'їзди в одному рівні між лівим та правим проїздом вул. Велика набережна.

З’їзд № 6 – лівоповоротний (зворотній) рух за напрямком вул. Велика набережна (лівий проїзд) – вул. Велика набережна (правий проїзд). Довжина з’їзду - 43,71 м. Ширина проїзної частини односмугового з’їзду 6,00 м та 2×0,5 м смуги безпеки з обох боків проїзної частини. Розрахункова швидкість з’їзду № 6 – 15 км/год, що відповідає пункту 6.3.5 Таблиці 6.3 ДБН В.2.3-5:2018.

З’їзд № 7 – лівоповоротний (зворотній) рух за напрямком вул. Велика набережна (правий проїзд) - вул. Велика набережна (лівий проїзд). Довжина з’їзду - 36,17 м. Ширина проїзної частини односмугового з’їзду 6,00 м та 2×0,5 м - смуги безпеки з обох боків проїзної частини. Розрахункова швидкість з’їзду № 7 – 15 км/год, що відповідає пункту 6.3.5 Таблиці 6.3 ДБН В.2.3-5:2018.

З’їзд № 8 - лівоповоротний (зворотній) рух за напрямком вул. Велика набережна (правий проїзд) - вул. Велика набережна (лівий проїзд). Довжина з’їзду - 44,51 м. Ширина проїзної частини односмугового з’їзду 6,00 м та 2×0,5 м - смуги безпеки з обох боків проїзної частини. Розрахункова швидкість з’їзду № 8 – 15 км/год, що відповідає пункту 6.3.5 Таблиці 6.3 ДБН В.2.3-5:2018.

Біля зупинки громадського транспорту «Клуб «Афіни» до проїзної частини примикає місцевий проїзд за напрямком вул. Велика набережна, буд. 17 – вул. Велика набережна, буд. 28. Для забезпечення підмостового габариту 5,50 м місцевий проїзд був перепроектований. Розрахункова швидкість проїзду – 30 км/год.

Під пляму будівництва нової транспортної розв’язки потрапляють зупинки громадського транспорту, а саме:

- зупинка «Студентський парк» (парна) за адресою: вул. Велика набережна, 35;

- зупинка «Кооператив «Придорожній» (парна) за адресою: вул. Велика набережна, 25;

- зупинка «Клуб «Афіни»» (парна) за адресою: вул. Велика набережна, 17.

Через зміну планових рішень вулиць міста, всі зупинки зносяться та влаштовуються за іншим розташуванням.

Зупинки «Студентський парк» та «Кооператив «Придорожній» об’єднуються в одну парну та мають наступне проектне місце розташування:

- з’їзд № 5 праворуч від осі проїзної частини на ПК 3+33,00 (відповідає адресі вул. Велика набережна, 25);

- (парна а.з.) з’їзд № 1 праворуч від осі проїзної частини на ПК 1+16,20 (відповідає адресі вул. Велика набережна, 25).

Зупинка «Клуб «Афіни» має наступне проектне місце розташування:

- вулиця Велика набережна (лівий проїзд) ліворуч від осі на ПК 3+38,17 (відповідає адресі вул. Велика набережна, 9);

- (парна а.з.) вулиця Велика набережна (лівий проїзд) праворуч від осі проїзної частини на ПК 3+02,71 (відповідає адресі вул. Велика набережна, 9).

 

ТР.р. №2 - розв’язка в різних рівнях на правому березі між автомобільною дорогою Н-08, провулком Літературним та вулицею Набережною лейтенанта Дніпрова. Клас розв’язки – І.

З’їзд № 2.1 - правоповоротний рух за напрямком автомобільної дороги Н-08 - вулиця Набережна лейтенанта Дніпрова. Довжина з’їзду - 637,24 м, в тому числі естакада довжиною 399,99 м. Ширина проїзної частини односмугового з’їзду - 6,00 м та 2×0,50 м (1,00 м на штучній споруді) - смуги безпеки з обох боків проїзної частини. Розрахункова швидкість з’їзду № 2.1 – 60 км/год, але через стислі умови (розміщена поряд багатоповерхова житлова забудова) та наближення до прибережної захисної смуги р. Дніпра  розрахункова швидкість прийнята 50 км/ год, що відповідає пункту 9.2.3.4 ДБН В.2.3-4:2015, умова пропускної спроможності забезпечується.

Частини з’їзду № 2.2 та з’їзду № 2.3 влаштовуються на суміщеному земляному полотні загальною довжиною 520,00 м. Між смугами руху з’їздів влаштовується розділювальна смуга в одному рівні шириною 2,0 м, розділена розміткою та двостороннім бар’єрним огородженням (відповідно пункту 9.2.3.9  ДБН В.2.3-4:2015).

З’їзд № 2.2 - лівоповоротний рух за напрямком автомобільної дороги Н-08 – вул.  Набережна лейтенанта Дніпрова. Довжина з’їзду - 840,35 м. Ширина проїзної частини односмугового з’їзду - 6,00 м та 1×0,50 м - смуги безпеки з правого боку проїзної частини. Розрахункова швидкість з’їзду № 2.2 – 50 км/год. По всій довжині з’їзду, праворуч від осі, передбачається укріплення укосів.

З’їзд № 2.3 - лівоповоротний рух за напрямком вул. Набережна лейтенанта Дніпрова  - автомобільна дорога Н-08. Довжина з’їзду - 705,13 м. Ширина проїзної частини односмугового з’їзду - 6,00 м та 1×0,50 м - смуги безпеки з правого боку проїзної частини. Розрахункова швидкість з’їзду № 2.3 – 40 км/год. (що відповідає п. 9.2.3.3 ДБН В.2.3-4:2015).

Вулиця Набережна лейтенанта Дніпрова – місцева вулиця, житлова, розрахункова швидкість V=50 км/год (згідно ДБН В.2.3-5:2018). Довжина вулиці в межах транспортної розв’язки складає - 798,31 м. Проїзна частина має ширину 2×3,5 м (1 смуга руху в одному напрямку) та по 2×0,50 м - смуги безпеки з правого боку проїзної частини.

Провулок Літературний – місцева вулиця, житлова, розрахункова швидкість – 50 км/год (згідно ДБН В.2.3-5:2018). Довжина вулиці в межах транспортної розв’язки складає 108,00 м. Проїзна частина має ширину 2×3,5 м (1 смуга руху в одному напрямку) та по 2×0,50 м смуги безпеки.

Запроектована вело-пішохідна інфраструктура, дозволяє в подальшому інтегруватися в інфраструктуру міста. На всіх штучних спорудах, передбачено спільний рух пішоходів та велосипедистів. Ширина спільної велосипедної пішохідної доріжки становить 3,00 м (згідно пункту 5.3.10, таблиці 5.11 ДБН В.2.3-5:2018). По вул. Велика набережна, частина якої проходить біля житлового масиву та паркової зони, з боку цієї зони влаштовуються окремі пішохідна доріжка шириною 3,00 м та велодоріжка шириною 2,50 м, розділені полосою шириною 1,00 м. Всі інші доріжки запроектовані у вигляді спільної велосипедно-пішохідної доріжки шириною 3,50 м. Поздовжні профілі доріжок, що йдуть вздовж проїзної частини мають поздовжній профіль такий самий, як і проїзна частина. Ті доріжки, що відокремлені, мають поздовжній профіль із максимальним похилом  до 40 ‰.

Проектом передбачені заходи щодо вільного пересування людей з інвалідністю та інших  маломобільних груп населення (МГН), в тому числі: переходи, що влаштовуються в одному рівні з проїзною частиною, виконуються з пониженням бортового каменю на вулицях та піднятою проїзною частиною на з’їздах; передбачено влаштування смуги з тактильної плитки вздовж тротуарів, на переходах, на зупинках громадського транспорту. Тротуари і пандуси  мають тверде шорстке покриття, яке в разі намокання не стає слизьким. Поздовжній похил не перевищує 5 %, а поперечний – 1 %. У місцях перепаду рівнів між горизонтальними ділянками пішохідних шляхів передбачено влаштування пандусів і сходів. Похил кожного маршу пандуса не перевищує 8 %. Ширина пандуса становить 1,2 м. Водостоки на тротуарах закриті решіткою з чарунками не більше 0,015 м.

Для потрапляння МГН на мостову частину вузла, передбачені ліфтові башти інтегровані в конструкції штучних споруд на обох берегах р. Дніпро. Задля запобігання потрапляння МГН на проїзну частину в невідведених для цього місцях, влаштовується дорожнє бар’єрне та перильне огородження на вулицях, де з двох сторін є тротуар 3,00 м та 1,50 м (рух маломобільних груп населення тротуаром 1,50 не передбачається). Для інформування МГН щодо дозволених напрямків руху та направлення їх у відповідних напрямках використовується попереджувальна та напрямна тактильна плитка.

Конструкція дорожнього одягу.

Тип 1. Конструкція дорожнього одягу на автомобільній дорозі державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук)-Маріуполь:

ЩМА-20 БМКП 60/90-65

- 0,05 м;

ЕКШМ-50

- 0,60 л/м²;

АСГ.Кр.Щ.А1.НП.I БМКП 60/90-65

- 0,10 м;

ЕКШМ-50

- 0,60 л/м²;

АСГ.Кр.П.А-Б.НП.I.БНД 70/100

- 0,10 м;

ЕКШ-50

- 1,60 л/м²;

ЩПС-40 оброблена цементом М40

- 0,18 м;

щебенево-піщана суміш С5

- 0,27 м;

пісок захисно-дренувальний прошарок із геотекстилю ГТ.Н.Т.-3

- 0,25 м.

 

 

Тип 2. З'їзди на транспортній розв'язці та на вулицях населеного пункту:

ЩМА-20 БМКП 60/90-65

- 0,05 м;

ЕКШМ-50

- 0,60 л/м²;

АСГ.Кр.Щ.А1.НП.I БМКП 60/90-65

- 0,10 м;

ЕКШМ-50

- 0,60 л/м²;

АСГ.Кр.П.А-Б.НП.I.БНД 70/100

- 0,10 м;

ЕКШ-50

- 1,60 л/м²;

ЩПС-40 оброблена цементом М40

- 0,18 м;

щебенево-піщана суміш С5

- 0,27 м.

 

Тип 3. Примикання та з'їзди у двори:

АСГ.Др.Щ.А.НП.I .БНД 70/100

- 0,05 м;

ЕКШМ-50

- 0,60 л/м²;

АСГ.Кр.Щ.А1.НП.ІI.БНД 70/100

- 0,10 м;

ЕКШ-50

- 1,60 л/м²;

щебенево-піщана суміш С5

- 0,25 м.

 

 

Мостовий перехід складається зі споруд прямого ходу – ШС.2, ШС.3, ШС.М, ШС.4, ШС.5 (у порядку з півночі на південь), а також на лівому березі – з’їзду ШС.6 і заїзду ШС.7, на правому березі – естакади ШС.8 для підйому до з’їзду ШС.9, який проходить над прямим ходом. Довжина споруд прямого ходу в осях опор №0…№38 складає 2052,66 м.

Споруди мають зменшення прогонів від р. Дніпро до стоянів. Центральний прогін вантового мосту ШС.М – 360 м, бічні прогони – по 180 м; естакади ШС.3 і ШС.4, що примикають до вантового мосту і частково проходять над акваторією, мають прогони по     ≈ 45 м; наступні естакади ШС.2 і ШС.5, що закінчуються стоянами і переходять в насип, мають прогони по 33… 34 м; естакада ШС.8 має прогони по 34 м і крайній прогін в примиканні до ШС.9 – 25 м; естакади з’їздів-заїздів ШС.6, ШС.7, ШС.9 мають прогони по 17… 27 м.

Проектні рішення ШС.М прийняті згідно з вимогами ДБН В.2.3-14:2018, ДБН В.2.3-22:2009. Міст та штучні споруди ШС.2÷ШС.9 розраховані на пропуск тимчасового рухомого навантаження А 15 і НК-100 згідно з ДБН В.1.2-15:2009 та ДБН В.2.3-22:2009.

Сейсмічність майданчика будівництва  – 7 балів.

Міст (ШС.М) являє собою вантовий міст на двох пілонах (опори №№ 23, 24) з двома анкерними опорами по краях (опори №№ 22, 25).  Загальна довжина споруди - 720 м. До мосту примикають штучні споруди ШС.3 та ШС.4. Міст має поздовжній похил 5‰ в сторону правого берега. Висота пілонів над рівнем проектного профілю однакова і складає 87,3 м. Міст запроектовано на буронабивних палях Ø 2000 мм, L=50 м (палі анкерної опори), L=57 м (палі пілона) з обсадною трубою Ø 2044х22 мм (Ст 3 пс), що залишається. Палі спираються на скельні породи. Ростверки монолітні залізобетонні. Ростверки пілонів мають незйомну опалубку зі збірних залізобетонних плит, які влаштовуються вище рівня води, а також з облицюванням зі збірних плит, які формують обвіс, що занурений у воду.

Опори  залізобетонні з порожнинами всередині.

Прогонова будова являє собою сталезалізобетонну конструкцію з двома сталевими головними балками і сталевими поперечними балками, які об’єднуються зі збірно- монолітною плитою за допомогою гнучких упорів. Гнучкі упори розташовуються в монолітних стиках плити. Ванти передбачені з паралельних прядок з активним анкером в пілоні і пасивним в приєднанні до прогонової будови. Ригелі пілонів і анкерних опор запроектовані з системою постнатягу на бетон пучків з паралельних прядок. Прогонова будова спирається на сферичні всебічно рухомі опорні частини. На всіх опорах на ригелі передбачено зуб зсуву проти поперечних переміщення прогонової будови. На пілонах передбачено гідравлічні демпфери, які жорстко зв’язують прогонову будову з опорою у випадку поздовжніх впливів великої швидкості, як от землетрусу.

Системи пост-напруження на бетон запроектовані у відповідності Висновку щодо придатності для застосування в будівництві систем попереднього напруження арматурних канатів способом «на бетон» («пост-напружені системи»).

 Прийняті матеріали для мосту:

Обсадні труби виготовляються індивідуально шляхом зварювання з листа товщиною 22 мм за ДСТУ 8540:2015 зі сталі Ст3пс-зв ДСТУ 8803:2018.

Несні конструкції прогонової будови виготовляються з листа товщиною 12-80 мм за ДСТУ 8540:2015 зі сталі ДСТУ EN 10025-3 — S355NL. Вітровий обтікач прогонової будови виготовляється з листа товщиною 8 мм і 10 мм за ДСТУ 8540:2015 зі сталі Ст3пс3 за ДСТУ 8803:2018 або 16 Д за ДСТУ 8817:2018. Для армування фундаментів використовується арматура класу А500С за ДСТУ 3760:2019. Арматура опор і прогонової будови – А-ІІІ (А400) зі сталі 25Г2С за ГОСТ 5781-82. Закладні вироби для кріплення вант в опорах виготовляються з листа товщиною 36÷55 мм за ДСТУ 8540:2015 зі сталі ДСТУ EN 10025-3 — S355NL. Ванти використовуються із паралельних пасм типу Y1860S7-F2 15,7 мм за EN 10138-3. Пасма (канати) для пост-натягу ригелів опор використовуються типу Y1860S7  Ø15,7 мм.

Схема естакади ШС.2 (32,2+2x31,3)+(30,9+2x32.3)+(23.8+31+32,3+18,95) м, довжиною 316,01 м. Габарит естакади змінний. Прогонова будова збірно-монолітна, температурно-нерозрізна, з балок висотою 1,5 м, об'єднаних монолітною плитою проїзної частини. Деформаційні шви влаштовуються на опорах №0, №3, №6, №10. Стоян необсипний із монолітного залізобетону, індивідуальної розробки. Фундаменти опор на буронабивних палях  Ø 1,2 м, L= 30 м.

Схема естакади ШС.3 (2x41,3)+(2x41.3)+(2x41,3)+(2x41.3)+(2x41,3)+(2x41.3) м, довжиною 540 м. Габарит естакади змінний.  Прогонова будова збірно-монолітна, температурно-нерозрізна, з балок висотою 1,8 м, об'єднаних монолітною плитою проїзної частини. Деформаційні шви влаштовуються на опорах №10, №12, №14, №16, №18, №20, №22. Стоян необсипний, із монолітного залізобетону, індивідуальної розробки. Фундаменти опор на буронабивних палях  Ø 1,2 м, L= 30 м.

Схема естакади ШС.4 (41.3+40,01)+(38,76+39,62) м, довжиною 174,36 м.

Габарит естакади Г-20,4+2х3,0 м. Прогонова будова збірно-монолітна, температурно-нерозрізна, з балок висотою 1,8 м об'єднаних монолітною плитою проїзної частини. Деформаційні шви влаштовуються на опорах №25, №27, №29.

Проміжні опори із монолітного залізобетону, індивідуальної розробки. Фундаменти опор на буронабивних палях  Ø 1,5 м, довжиною 30 м.

Схема естакади ШС.5 (30,27+31,2)+(31,81+31,98+31,05)+(32,2+32,125)+(2х32,3) м, довжиною 303,19 м. Габарит естакади змінний. Прогонова будова збірно-монолітна, температурно-нерозрізна, з балок висотою 1,5 м, об'єднаних монолітною плитою проїзної частини. Деформаційні шви влаштовуються на опорах №29, №31, №34, №36, №38. Стоян необсипний, із монолітного залізобетону, індивідуальної розробки.

Фундаменти опор на буронабивних палях  Ø 1,2 м,  L= 30 м.

Схема естакади ШС.6  17.8+3х25+20.96 м, довжиною 114,6 м. Габарит шляхопроводу Г-8.0+0.75+3.0 м. Прогонова будова монолітна залізобетонна попередньо-напружена, висотою 1,2 м. Деформаційні шви влаштовуються  на стояні та опорі №3.

 Стоян із монолітного залізобетону, індивідуальної розробки. Проміжні опори стійкові, монолітні. Фундаменти опор на буронабивних палях  Ø 1,2 м, L=30 м.  Водовідвід влаштовується за рахунок поздовжнього, поперечного ухилу та водовідвідної системи.

Схема естакади ШС.7 (19+2х26+19)+(19+2х26+19)+(19+2х26+19.7) м, довжиною 271,65 м. Габарит шляхопроводу Г-8.0+0.75+3.0 м. Прогонова будова монолітна залізобетонна попередньо-напружена, висотою 1,2 м. Деформаційні шви влаштовують на стояні та опорах № 7.4, 7.8, 13. Стоян  монолітний залізобетонний, індивідуальної розробки. Проміжні опори стійкові, монолітні. Фундаменти опор на буронабивних палях  Ø 1,2 м L = 30 м. Ростверки монолітні передбачені висотою 1500(h) мм. Водовідвід влаштовується за рахунок поздовжнього, поперечного ухилу та водовідвідної системи.

Схема естакади ШС.8  (33.825+34.1)+(2х34.1+24.615) м, довжиною 160,74 м. Габарит шляхопроводу Г-8.0+0.75+3.0 м. Прогонова будова представлена у вигляді збірних залізобетонних балок  кроком 1,60 м, об'єднаних монолітною плитою проїзної частини.

Схема естакади ШС.9 (18.4+25+2х27+20)+(20+3х27+20) м, довжиною 239.25 м. Габарит шляхопроводу Г-8.0+0.75+3.0 м. Прогонова будова монолітна залізобетонна попередньо-напружена, висотою 1,2 м. Фундаменти опор на буро-набивних палях Æ 1,2 м.

Деформаційні шви влаштовують на опорах № 8.10, 8.13, 9.5, 34. Стоян із монолітного залізобетону, індивідуальної розробки. Проміжні опори монолітні, індивідуального проектування. Фундаменти опор на буронабивних палях  Ø 1,2 м, L = 30 м. Ростверки монолітні передбачені висотою 1500(h) мм. Водовідвід влаштовується за рахунок поздовжнього, поперечного ухилу та водовідвідної системи.

На вантовому мосту ШС.М використовуються сферичні опорні частини (Mageba або аналог). На естакадах обпирання виконується на гумово-металеві опорні частини (Mageba або аналог). Деформаційні шви обладнані елементами шумозниження (Mageba або аналог). Деформаційний шов з переміщенням до 80 мм використовується профільний з одним гумовим профілем. Деформаційні шви з переміщеннями понад 80 мм використовуються модульні, на декілька гумових профілів.

До влаштування ростверків передбачено влаштування бетонної підготовку із бетону класу C8/10 товщиною 150 мм. Поверхні ростверків, підпірних стінок та конструкцій, що контактують із ґрунтом передбачено обмазувати бітумною гідроізоляцією у 2 шари.

Для залізобетонних конструкцій передбачено  важкий бетон В 20 – В 60  з середньою щільністю 2200-2500 кг/м3 згідно до ДСТУ Б В.2.7-43-96. Підбір складу бетону передбачено згідно з ДСТУ Б В.2.7-215:2009. Армування конструкцій здійснюється арматурою А400С (А-ІІІ ГОСТ 5781-82), А240С (А-І ГОСТ 5781-82) за ДСТУ 3760:2019.

На ШС.М та  естакадах ШС.2…ШС.8  передбачено бар’єрне огородження PASS+CO® H4b зі стримувальною здатністю H4 (720 кДж) та перильне огородження  h = 1,2 м. На ШС.М, ШС.2…ШС.4 передбачено шумозахисні екрани h = 3,0 м.

Протикорозійне покриття конструкцій передбачено виконувати згідно ДСТУ-Н Б В.2.6-186:2013.

Після стояна з’їзду ШС.6 – опори №6.0 виконується розгалуження для правого та лівого повороту з прямого ходу. Насипи розгалуження підтримуються зовні підпірними стінками.

Для підйому на заїзд ШС.7 перед стояном – опорою №7.0 влаштовується насип, який підтримується підпірними стінками.

Підпірні стінки кутикового типу, залізобетонні. Висота підпірних стінки від підошви: від 1,5..9,3м.

Стінки влаштовуються ділянками по 12 м з відокремленням деформаційними швами шириною 20 мм. В деформаційні шви закладаються гідрошпонки. Бетон підпірних стінок важкий, класу B30, F200, W6 – за ДСТУ Б.В.2.7-43-96. Армування виконується арматурою класу А400С, хомути  А240С за ДСТУ 3760:2019.

Спеціальні допоміжні споруди (СДС)

У зв’язку з прийнятою технологією будівництва мостового переходу ШС.М проектом СДС передбачається:

-   улаштування технологічного майданчику на лівому березі для виготовлення блоків прогонової будови, що включає в себе підкранові колії та підкранові естакади для подачі блоків прогонової будови на плавзасоби, а також причал для подачі монолітного бетону, арматури та інших будівельних матеріалів на плавзасоби. Стенд для виготовлення балок прогонової будови.

 Влаштування причалу на правому березі для перевантаження балок прогонової будови з плавзасобів:

-  штучний острівець для спорудження опор №21 та №22;

-  кондуктор для занурення труб паль пілонів;

-  підтримуючі конструкції опалубки ростверків пілонів, перемичок пілонів, ковзна опалубка для спорудження пілонів, опорні конструкції баштових кранів та підйомники для підйому робітників;

-  дерик-крани, плавзасоби, траверси для монтажу блоків прогонової будови та вант.

Для можливості будівництва штучної споруди ШС.3 проектом СДС передбачається (у зв’язку з наявністю 4-х капітальних опор штучної споруди ШС.3 у воді), для улаштування буронабивних паль, спорудження технологічної естакади та технологічних містків для руху кранів, бурової установки та іншої будівельної техніки. Для  улаштування опор з великою висотою  споруди ШС.3 проектом передбачені риштування; для спорудження опор №13 та №18 передбачені штучні острівці.

У зв’язку з тим, що фундаменти опор №№ 25-29 для ШС.4 знаходяться нижче рівня води в р. Дніпро проектом СДС передбачені котловани в шпунтовому огородженні для можливості влаштування фундаментів. Металевий шпунт типу Ларсен IV, L = 12 м, металеві: обв’язка шпунтового огородження, розпірки обв’язки, опорні столики. Для спорудження опор штучної споруди ШС.4 проектом СДС передбачені риштування.

Для улаштування опор ШС.5, ШС.8,  опор штучної споруди ШС.6, ШС.7, ШС.9 та монолітної прогонової будови проектом СДС передбачені риштування.

У зв’язку з тим, що траса мосту, що проектується,  перетинає конструкції доку та стоянкових суден, проектом передбачено перенесення плав доку та спорудження нового стаціонарного пірсу замість стоянкових суден.

Проектні навантаження на пірс:

-  вітрове навантаження W0=450 Па;

-  снігове навантаження  S0=1400 Па;

-  рухоме навантаження від вантажного транспорту – А11;

-  навантаження від натягу швартовів – 145 кН.

Сейсмічність району 6 балів по карті ЗСР 2004 – С.

Загальні технічні характеристики запроектованого пірсу: довжина споруди – 156 м, ширина споруди – 10 м. Статична схема споруди розрізна - 13 прогонів по 12 м.

Фундаменти пірсу – палі з металевих труб Ø 1220x12 мм. Труби занурюються віброзанурювачем, ґрунт з труб вибирається ерліфтом або гідроелеватором. Після розробки ґрунту з труб бетонується бетонна пробка методом ВПТ. Після набору міцності бетону бетонної пробки 50% виконується відкачка води з труб та засипка їх піском. Ригелі зі збірного залізобетону, бетон класу С20/25, W4, F200, армування здійснюється арматурою А400С, А240С. Монтаж ригелів виконується краном, після чого вони омонолічуються разом з палями. Прогонова будова пірсу складається в поперечному перерізі з п’яти двотаврових балок, h = 75 см зі сталі класу С345, які об’єднані між собою в’язями з кутиків. Опорні частини балок пірсу ГАОЧ 20х25х3,2 мм. Монолітна плита проїзду t = 250 мм виконується по  опалубці з профнастилу, який кріпиться до металевої прогонової будови анкерами.  Для виготовлення плити передбачено бетон класу С20/25; марки W6, F200, армування здійснюється арматурою класу А400С ДСТУ 3760:2019. Гідроізоляція плити – обклеювальна. Покриття плити – асфальтобетон. Пірс по периметру огороджується металевим перильним огородженням. По контуру пірсу встановлено сталеві кнехти  кроком 12 м. Для кріплення плавучого доку в стаціонарному положенні передбачені дві якірні палі з металевої труби  Ø 1220x12 мм. Проектом передбачені антикорозійні заходи для металевої прогонової будови. Покриття для перильного  огородження – гаряче цинкування.

Для переходу з пірсу на док передбачена металева апарель. В місці примикання пірсу з берегом передбачена підпірна стінка з шпунта Ларсен ІV. Для можливості функціонування плавучого доку проектом передбачено поглиблення дна під плавучим доком з відмітки 58,0 до відмітки 55,5.

Споруда запроектована з застосуванням конструктивних рішень, які враховують можливість ушкодження елементів пірсу внаслідок аварій транспорту, навалу суден, людських помилок при обслуговуванні.

Проектом передбачено:

- влаштування поверхневого водовідведення з покриття мостового полотна;

- влаштування закритої мережі трубопроводів дощової каналізації;

- влаштування очисних споруд.

При прокладанні мережі дощової каналізації проектом передбачається:

- приймання атмосферних вод з проїзної частини мостового переходу дощоприймальними трапами типу HSD-5;

- прокладання мережі дощової каналізації в межах прогонової будови з труби з ливарного чавуну MLB Ø200 ÷ 400 мм та підземну мережу дощової каналізації запроектовано з безнапірних склопластикових труб Ø300 ÷ 700 мм;

- встановлення локальних очисних споруд.

Атмосферні опади, що відводяться з мостової споруди поступають у дощоприймальні трапи, розміщенні на покритті та з’єднуються з підвісними водовідвідними трубопроводами, які транспортують зібрані поверхневі стоки на локальні очисні споруду.

Водовідвід з території забудови виконано закритою системою. Мережу дощової каналізації запроектовано з безнапірних склопластикових труб  Ø 300 мм та Ø 700 мм. Під автодорогою трубопроводи прокладаються у захисному футлярі зі склопластикових труб  Ø 400 ÷ 900  мм. Труби укладаються на піщану основу  h = 100 мм, обсипаються піском з ущільненням h = 300 мм вище верху труби. Глибинна залягання трубопроводу становить 1,0 – 2,5 м. Протяжність проектуємої мережі дощової каналізації становить 7712 м. Колодязі, що проектуються на ділянці водовідводу виконуються з збірних залізобетонних елементів  Ø 1000 ÷ 1500 мм.  Внутрішні  поверхні  проектованих колодязів, для спуску в колодязь, обладнуються сталевими скобами з полімерним покриттям із кроком 300 мм. Герметизація стиків виконується із застосуванням раніше діючої серії 3.800.9-6/86. Отвори в стінках колодязя після проходження трубопроводу затампоновуються просмоленою паклею. Ззовні зашпаровуються бетоном класу В12.5. Зовнішня гідроізоляція стін колодязів, а також днища передбачається гідроізоляційним матеріалом у 2 шари. 

 На колодязях встановлюються люки оглядових колодязів Ø 700 мм з ковкого чавуну, з кришками із логотипом та відповідними запірними пристроями. Люки на колодязях встановлюються на одному рівні з поверхнею проїзної частини. Виконано хімічний захист колодязів із застосуванням матеріалів, стійких до газової корозії.

Перед скидом дощових і талих вод  в водний об′єкт з кожної площі водозбірної ділянки передбачається влаштування сепаратору нафтопродуктів: типу Oleopator G-H з сорбційним фільтром  TF G-H  (або аналог)  з подальшим випуском в водний об’єкт. Кількість водозбірних ділянок – 10, кожна з яких має свою площу водозбору. Продуктивність локальних очисних споруд визначена відповідно площі водозбору.

Сепаратор нафтопродуктів типу Oleopator G-H з сорбційним фільтром  TF G-H (або аналог) – це сучасна автономна локальна очисна споруда, яка включає в себе 3 ступені очищення поверхневих стоків.

Проектом передбачено перевлаштування технічно зношених ділянок водопроводу та винос мереж водопроводу з під забудови опор транспортної розв’язки з перепідключенням всіх існуючих абонентів.

Водопровідні мережі виконуються з труб ПЕ 100 згідно ДСТУ EN 12201-2:2008 SDR17 Æ110 ÷ 800 мм, які укладаються на глибині 1,8 ÷ 2,2 м від поверхні землі до верху трубопроводу.

Водопровідні колодязі і камери прийняті зі збірно-монолітного залізобетонну з серії 901-09-11.84. При порушеннях нормативної відстані від мереж та будівель до водопроводу, який проектується,  мережі запроектовано в захисних футлярах. При перетині автомобільної дороги, мережі запроектовано в захисних футлярах.

Передбачено перевлаштування технічно зношених ділянок каналізації та винос мережі каналізації з під забудови опор транспортної розв’язки з перепідключенням всіх існуючих абонентів. Каналізаційні мережі виконуються з поліетиленових труб ПЕ 100 згідно ДСТУ Б.В.2.7-151-2008 SDR17 Д=90-500 мм. Каналізаційні колодязі прийняті із збірно-монолітного залізобетону з серії ТП 902.09-22.84.

Проектом передбачено винос існуючих мереж 6 кВ та 0,38 кВ із зони будівництва мостового переходу через р. Дніпро, які проходять по території ПрАТ «Кременчуцький річковий порт» та будівництво ЗТП 6/0,4кВ з трансформаторами 2х400 кВА, в зв’язку з виведенням із експлуатації існуючої ТП-3.

Проектом передбачається влаштування освітлення на наступних ділянках дороги:

-  транспортна розв’язка №1 (лівий берег);

-  транспортна розв’язка №2 (правий берег);

-  міст через р. Дніпро.

Категорія надійності електропостачання –ІІ.

Споживана потужність мереж зовнішнього освітлення складає: лівий берег – 23 кВт; правий берег – 19 кВт.

Живлення мереж зовнішнього освітлення автомобільної дороги передбачено від існуючих трансформаторних підстанцій по ІІ категорії надійності електропостачання кабелями марки АВВГ 4х70 мм2.

Керування мережею зовнішнього освітлення на лівому березі передбачено від шаф керування ПВ1 та ПВ2, на правому березі – від ПВ3 та ПВ4.

Мережа зовнішнього освітлення передбачена кабелем АВВГ 4х35 мм2.

Для влаштування з/о прийняті металеві багатогранні фланцеві опори гарячого цинкування висотою 10 м. Освітлення прийнято світлодіодними світильниками потужністю 65 Вт; 45,5 Вт та 24 Вт.

Передбачено заземлення опор зовнішнього освітлення.

Штучні споруди обладнані системою світломаркування та системою блискавкозахисту.

Проектом передбачена автоматична система контролю і обліку електроенергії мережі освітлення. Для влаштування освітлювальної мережі передбачається застосування сучасної світлодіодної продукції.

 

З метою моніторингу та контролю напружено-деформованого стану споруди вантового мосту за відповідними критеріями безпечної експлуатації споруд на мосту передбачено влаштування системи автоматизованого моніторингу технічного стану.

Проектом передбачено влаштування мережі відеоспостереження по об’єкту, що включатиме мережу звичайного відеонагляду та мережу з камерами фіксаціями номерних знаків транспортних засобів.

Проектними рішеннями  передбачається дотримання вимог пожежної безпеки на будівельному майданчику, ділянках робіт і робочих місцях згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014.

Проектні рішення відповідають вимогам діючих норм, правил і стандартів, які враховують умови безпеки праці згідно із Законом України «Про охорону праці». Земельні, вантажно-розвантажувальні роботи ведуться з дотриманням інструкцій, технології та чинних правил з охорони праці. Персонал забезпечується нормальними умовами праці, необхідним спецодягом, засобами індивідуального захисту.

Об’єкт відноситься до першої категорії видів планованої діяльності, що підлягають оцінці впливу на довкілля згідно ст.3 закону «Про оцінку впливу на довкілля».

Відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України було надано Звіт з оцінки впливу на довкілля № 20212107378, Звіт про громадське обговорення № 21/01-20212107378/2  від 19.10.2021 р та Висновок з оцінки впливу на довкілля № 21/01-20212107378/1 від 22.10.2021 р. Для урахування громадських інтересів здійснено публікації газеті «Полтавська думка» від 11.02.2021 р. № 6 та газеті «Зоря Полтавщини» від 12.02.2021 р. № 11.

 Згідно Висновку з оцінки впливу на довкілля № 21/01-20212107378/1 від 22.10.2021 р по справі № 20212107378 запланована діяльність визнана допустимою за умови виконання екологічних обмежень викладених у вказаному висновку. Запроектована діяльність відповідає наведеній у висновку, порушень екологічних вимог будівельних норм та правил не виявлено, захисні заходи, що застосовані у проекті необхідні та достатні для забезпечення нормативного стану навколишнього природного середовища, діяльність визнано допустимою за умови дотримання вказаних у висновку екологічних обмежень.

 

Проектом визначені методи виконання будівельно-монтажних робіт, потреби в будівельних машинах і механізмах, матеріальних ресурсах, тимчасових будівлях і спорудах.

Будівництво виконується з розподілом на організаційно-технічну підготовку, підготовчий і основний періоди будівництва.

До початку виконання основних робіт повинні бути виконані роботи по перевлаштуванню комунікацій. Рослинний ґрунт, знятий при підготовці території, складується в межах землевідводу з подальшим його використанням.

Будівництво мосту виконується 4-ма будівельними потоками, що будують паралельно: 1 будівельний потік будує вантовий міст на річці Дніпро, 1 – на правому березі Дніпра і 2 будівельних потоки на Лівому березі Дніпра. Ділянки робіт для потоків на Лівому березі Дніпра.

Тривалість будівництва вантового мосту – 39,7 місяців. Тривалість будівництва мосту на лівому березі ріки Дніпро – 32 місці (виконується двома потоками). Тривалість будівництва мосту на правому березі ріки Дніпро – 33,9 місці. Будівництво з’їзду ШС.6 на лівому березі – 6,2 місяці. Будівництво з’їзду ШС.7 на лівому березі – 19,4 місяці.   Будівництво з’їзду ШС.8 на правому березі – 15,9 місяці.  Будівництво з’їзду ШС.9 на правому березі – 18,8 місяців. Загальна тривалість будівництва прийнято згідно з календарним графіком і складає – 40 місяців, в тому числі 6 місяців – підготовчий період.

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 30 липня 2021  року складала 14173849,233 тис. грн., у тому числі:

- будівельні роботи – 10523393,236 тис. грн.;

- устаткування, меблі, інвентар  – 113874,005 тис. грн.;

- інші витрати – 3536581,992 тис. гривень.

 

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

 

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 27 вересня 2021 р.  складає 12161621,122 тис. грн., у тому числі:

- будівельні роботи – 8977902,257 тис. грн.;

- устаткування, меблі, інвентар – 116113,310 тис. грн.;

- інші витрати – 3067605,555 тис. гривень.

У процесі проведення експертизи проекту «Будівництво І черги автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці обходу м. Кременчук з мостовим переходом через р. Дніпро в м. Кременчук, Полтавська область» були зроблені зауваження та пропозиції по окремих розділах проекту, які були доведені письмово до замовника і авторів проекту. Після опрацювання зауважень внесені необхідні зміни та доповнення до проекту.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на проектувальника та замовника.


Розділи