Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8274-5647-3137-3175
Версія документу
№3
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№10-0333-21 від 19.07.2021
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці км 292+174-км 295+674, Дніпропетровська область» (Коригування)"
Код проектної документації
PD01:8856-2853-7798-8308 №292-295-01 від 2022-12-31 (видав ТОВ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:8274-5647-3137-3175
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
14.05.2021 420812.107 306481.508 19236.874 95093.725 12189.253 8594.152 0 3595.101

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
18.06.2021 414589.148 301243.767 18862.745 94482.636 12189.253 8594.152 0 3595.101

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Дніпропетровська обл. , Знам’янка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці км 292+174-км 295+674, не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25843931)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
ХОМЕНКО ВАЛЕРІЙ СТЕПАНОВИЧ (АЕ 006590, АЕ 006610, АЕ 000181, АЕ 006932, АЕ 000682)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
АНДРЄЄВА ЛАРИСА ПЕТРІВНА (АЕ 000208, АЕ 006451)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАЗУР ГАЛИНА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 005548)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
ВІНТОНЯК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 006468, АЕ 000886)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
МУРЗАК ЗОЯ ПЕТРІВНА (АЕ 006513, АЕ 000256)
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
З питань архітектури
Архітектурне об'ємне проектування
Потапенко Олег Анатолійович

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8856-2853-7798-8308
Орган, що видав
ТОВ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ" (33311239)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
31.12.2022
Номер проектної документації
292-295-01
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знамянка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці км 292+174-км 295+674, Дніпропетровська область» (Коригування), (ГІП – П’ятківський Василь Михайлович_кваліфікаційний сертифікат серія АР № 009644, дата видачі 19.03.2014р.).

           Робочий проєкт на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине (на м.Волгоград через мм.Дніпро, Донецьк) на ділянці км 292+174 -км 295+674, в Дніпропетровській області розроблено на підставі завдання на проєктування, виданого службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області № 4-33/20 від 31.08.2020 року та затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України.

         Робочий проєкт розроблено на підставі докладних матеріалів , а саме:

- топографо-геодезичних вишукувань виконаних ФОП Данилюк М.В.;  

- інженерно-геологічних вишукування виконаних ФОП Гальченко;

 - науково-технічного супроводу ДП «ДерждорНДІ».

- договору на виконання проєктно-вишукувальних робіт ПКД-293-297 від 13.11.2020р.

Проєктна документація виконана згідно вимог наступних діючих документів:

- ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій»;

- ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво в сейсмічних районах України»;

- ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія»

- ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови».

Замовником проєктної документації є Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області

Генеральний проєктувальник ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ»

Стадійність проєктування – робочий проєкт (РП).

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту СС3.

Замовником експертизи робочого проєкту є ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ»

Експертиза РП виконана на підставі договору  10-0333-21 від 14.05.2021р.

        

По робочому проєкту «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знамянка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці км 292+174-км 295+674, Дніпропетровська область», була проведена експертиза філією ДП «Укрдержбудекспертиза» «Укрдордержбудекспертиза». За результатом розгляду проєктних матеріалів і зняття зауважень був наданий позитивний висновок № 28-00049-10 від 01 листопада 2010 року.

            Коригування робочого проєкту виконано згідно завдання на проєктування № 4-33/20 від 31.08.2020р, в зв’язку зі зміною проєктних рішень, і актуалізацією проєкту до вимог Законодавства України у сфері будівництва.

Згідно завданню на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварнине (на м.Волгоград через мм.Дніпро, Донецьк) на ділянці км 292+174 – км 295+674, Дніпропетровська область враховані слідуючи данні і існуючи умови: Протяжність 3,5 км.

На даній ділянці відсутні бортові каміні, тротуари, автобусні зупинки, автопавільйони, примикання, пересічення, в’їзди у подвір’я та освітлення.  Докладним обстеженням автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварнине (на м.Волгоград через мм.Дніпро, Донецьк) на ділянці км 292+174 – км 295+674, Дніпропетровської області, є Акт обстеження затверджений службою автомобільних доріг в Дніпропетровській області.

До розробки прийняті такі рішення:

- Початок реконструкції ділянки прийняти біля стели «Павлоград» по вулиці   Лінійна. Кінець реконструкції ділянки прийняти біля повороту на м. Богуслав   по вул. Лінійна.

Автомобільна дорога прокладена в широченному напрямку з заходу на схід, в західній, центральній та східній частинах держави, бере початок в м. Знам’янка, проходить по областям: Кіровоградській, Дніпропетровській, Донецькій і Луганській та дозволяє здійснювати по найкоротшому шляху транспортні зв’язки великих промислових, культурних та адміністративних центрів України як то столицею держави  м.Київ, з обласними центрами Дніпропетровськ, Донецьк, Луганськ, а також цих центрів між собою. Крім того дорога дозволяє здійснювати транспортні зв’язки з столицею держави м.Київом, обласними центрами Кіровоград, Черкаси та з південними областями Російської Федерації, республіками Закавказзя та рядом країн Східної Європи.

Район тяжіння розглядуємо ділянки дороги охоплює територію  Донецької - Придніпровського та Центрально – Західного економічних районів. Особливий вплив на завантаження дороги здійснює економіка Дніпропетровської області.

На території Дніпропетровської області автомобільна дорога проходить через П`ятихатський, Криничанський, Дніпропетровський, Новомосковський, Павлоградський, Петропавлівський і Межівський район, має велике економічне, культурне і адміністративне значення для Дніпропетровської області.

Земляне полотно запроєктоване за параметрами I-б категорії з урахуванням типу дорожнього одягу, характеристик ґрунтів, які використовуються в земляному полотні, природних умов і інженерно-геологічних особливостей району і найменшій шкоді навколишньому середовищу.

         Параметри  земляного полотна і проїзної чистини:

 

Показник

Категорія

Примітка

1

2

3

 1. Кількість смуг руху, шт.

4

 

 2. Ширина смуги руху, м

3,75

 

 3. Ширина узбіччя

3,75

 

              в  тому  числі:

 

 

     - ширина укріплювальної смуги

0,5

 

    - ширина зупинкової смуги

2,5

 

 4.  Ширина земляного полотна

25,5

 

 5.  Крутизна  укосів  земполотна

1:3

 

 

Поздовжній профіль запроєктований із застосуванням програмного комплексу «CREDO» в абсолютних відмітках згідно вимог ДБН В.2.3-4-2015 , для розрахункової швидкості 110 км/год.

З метою максимального використання існуючого дорожнього одягу та уникаючи влаштування вирівнюючих шарів великої товщини в проекті мінімальні радіуси вертикальних кривих:

-          опуклих - 11000м;

-          угнутих - 3200м. 

       Максимальний повздовжній ухил - -14,34‰.

        В робочому  проєкті розроблено два  типу поперечного профілю земляного полотна

 І тип шириною - 12,75м (ліва сторона);

 ІІ тип шириною - 12,75м (права сторона).

        Земляне полотно запроєктовано з розрахунку розміщення чотирьох смуг руху загальною шириною  15 м, розподільної смуги та узбіч 2х3,75м.

        Закладання укосів насипу передбачено крутизною 1:3.

        Всі параметри дороги прийнято згідно ДБН В.2.3-4-2015 стосовно для доріг 1-б категорії.

Загальна інтенсивність руху  на 14 річну перспективу на 2035 рік складає 14 391 од/добу.

Розрахунок та конструювання дорожнього одягу на існуючій дорозі та на двох нових смугах руху виконано згідно з  ГБН В.2.3-37641918-559.

                             

                                             Пожежна безпека

Дотримання вимог пожежної безпеки забезпечується:

-          збереженням  існуючих пожежних гідрантів;

-          передбаченням в робочому проєкті заходів на період виконання будівельно-монтажних робіт;

-          після введення об’єкту в експлуатацію такі заходи не передбачені в в’язку з тим, що це

лінійний об’єкт інженерно-транспортної інфраструктури і виробничі процеси відсутні.

            За результатами розгляду проєктних матеріалів встановлено, що зазначена проєктна документація після внесених змін і доповнень розроблена відповідно і з дотриманням протипожежних вимог будівельних норм і правил.

 

                                                  Захист навколишнього середовища

Об'єкт не підпадає під санкласифікацю дод. 4 ДСП 172-96 і нормативної санітарно-захисної зони не потребує. Виконується повне дотримання відстаней від найближчих підземних інженерних мереж (згідно ДБН Б. 2.2-12:2019), та відстаней між сусідніми інженерними підземними мережами (згідно ДБН Б. 2.2-12:2019).

Об'єкт при виконанні природоохоронних заходів та санітарних норм практично не буде здійснювати шкідливого впливу на середовище під час будівництва за рахунок оптимізації проєктних рішень по його організації.

Проєктована діяльність обумовлює зниження екологічного ризику.

 

                  Доступність об’єкта будівництва для маломобільних  груп населення

Для вільного пересування людей з обмеженими фізичними можливостями в місцях наземних пішохідних переходів через проїжджу частину, примикання тротуарів до виїздів/заїздів прилеглої території, влаштовується пониження бортового каменю на ширину тротуару до рівня проїжджої частини.

Крім цього, на перетинах з світлофорним регулюванням дорожнього руху передбачається влаштування пішохідних світлофорів зі звуковим сигналом.

Переходи через проїжджу частину облаштовуються тактильним мощенням з гранітного каменю попереджувального рельєфу, а по всьому тротуару направляючого рельєфу та попереджувального перед об’єктами, що можуть нести небезпеку (сходи, вхідні групи, виїзди/заїзди).

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 14.05.2021 р. складала 420812,107 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 306481,508 тис. грн., устатковання, меблі, інвентар -19236,874 тис.грн.,  інші витрати – 95093,725 тис.грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, станом на 01.01.2021р., - 12189,253тис.грн,  у тому числі: будівельні роботи –8594,152 тис.грн., інші витрати - 3595,101тис.грн.

Кошторисна документація складена із застосуванням:

- Будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.2 – 48:2012;

 - Монтаж устаткування. ДСТУ Б Д.2.3 - 2012;

 - Пусконалагоджувальні роботи. ДСТУ Б Д.2.6 - 2012;

 - Ремонтно-будівельні роботи . ДСТУ Б Д.2.4 – 21:2012;

 - Гідроізоляція деформаційних швів, тріщин, примикань, вводів інженерних комунікацій

   та вуальна гідроізоляція бетонних, залізобетонних і цегляних

   конструкцій методом ін'єктування. СОУ Д.2.2-37024912-001:2014;

 - Автомобільні дороги та мости  СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ 42.1-37641918-071:2018.

Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до усередненими показниками таблиці Б.1 додатка Б, ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат, а також прибутку у вартості будівництва.

Середньомісячна заробітна плата на 1 працівника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд./год і розряді робіт 3,8) -13632,00 грн.  

В процесі розгляду проєктної документації по розділу кошторисна частина робочого проєкту, зроблений ряд зауважень і пропозицій, які доведені до проєктувальника в письмовій формі. По наданим зауваженням дано пояснення, в кошторисну частину внесені зміни, доповнення. В результаті експертизи кошторисна вартість об'єкта зменшилась на 6222,959 тис. грн.

 

За результатами проведеної експертизи робочого проєкту «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знамянка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці км 292+174-км 295+674, Дніпропетровська область» (Коригування)», в робочий проєкт внесені зміни та доповнення.

До проведення  експертизи проєктної документації не залучались експерти з питань ядерної та  і радіаційної безпеки, та експертиза за цім напрямом не проводилась, оскільки об’єкт не призначений для поводження з радіоактивними матеріалами та відходами від них.                                                  

Замовник експертизи несе відповідальність згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

 


Розділи