1 редакція від 06.10.2021 2 редакція від 26.10.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8488-8904-9022-6250
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1612-18Д від 17.12.2018
Орган, що видав
ТОВ "Експертиза ЗО" (38382038) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартального проїзду вздовж будинків № 12-А, 12-Б по вул. Генерала Карпенка у Заводському районі м. Миколаєва
Код проектної документації
PD01:8279-1485-9767-5252 Зміни №2 №2018/АД-12 від 2019-12-19 (видав ЧУДАКОВ ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:8488-8904-9022-6250
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань охорони праці, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Мурза Сергій Олександрович (АЕ 006093, АР 014059, АЕ 004943, АЕ 005829, АЕ 004681, АР 012057 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
28.11.2018 2247.73 1668.263 579.467

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
28.11.2018 2247.73 1668.263 579.467

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021), вулиця Карпенка генерала , б. 12-а,12-б не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАВОДСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (05410599)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
Мурза Сергій Олександрович (АЕ 006093, АР 014059, АЕ 004943, АЕ 005829, АЕ 004681, АР 012057)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
Мурза Сергій Олександрович (АЕ 006093, АР 014059, АЕ 004943, АЕ 005829, АЕ 004681, АР 012057)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8279-1485-9767-5252
Орган, що видав
ЧУДАКОВ ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
19.12.2019
Номер проектної документації
2018/АД-12
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Проектування виконане ФОП "Чудаков І.В.", юридична адреса: 49044, м.Миколаїв, пр. Миру, 27-Б, кв.48; ЄДРПОУ 3091119056; головний інженер проекту Чудаков Ігор Валерійович, кваліфікаційний сертифікат АР №011990 від 21.02.2016 р.,  виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіону України у 2016р.

Робочий проект (далі РП) на «Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартального проїзду  вздовж будинків № 12-А, 12-Б  по вул. Генерала Карпенка у Заводському районі м.Миколаєва», протяжністю 0,233км, розроблено на  підставі:

- завдання на розробку РП, виданого адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради;

- візуального обстеження ділянки ремонту (інструментальні вишукування в конкретному випадку зайві, оскільки в ході проведення робіт не змінюється висотні та горизонтальні відмітки автодороги, не спрямовуються в інші сторони ливневі води, не виконується нове будівництво чи розширення існуючого покриття); з урахуванням вимог ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування та забудова теритрій» та ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів».

 Склад робочого проекту відповідає ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» як для вибіркового капітального ремонту об’єктів класу наслідків (відповідальності)   СС2 .

На  об’єкті запроектовано  відновлення покриття (поліпшення експлуатаційних показників) та вжиття необхідних заходів до забезпечення безпеки дорожнього руху.

Відповідно до 8.4 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст розділів РП з капітального ремонту об’єктів, наведених у додатках Д та Е, може зменшуватися залежно від технічної та технологічної складності робіт. В окремих обґрунтованих випадках при поліпшенні експлуатаційних показників введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва допускається розроблення лише дефектного акту, у якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, а також складається кошторисна документація.

Враховуючи викладене та керуючись п.8.4 наведеного вище нормативного акту України Робочим проектом допускається розроблення лише дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, а також складається кошторисна документація. З метою визначення ділянки, на якій відновлюється дорожнє покриття до РП додається Схема дороги з прив’язкою до будинків або вулиць.

Зазначена ділянка знаходиться в межах м.Миколаєва, і згідно з призначенням та класифікацією по ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» є житловою вулицею (проїзд) місцевого значення з розрахунковою швидкістю одного легкового автомобіля – 30 км/год.

Існуюча дорога забезпечує зручні транспортні зв'язки з усіма функціональними зонами міста та автомобільними дорогами загальної мережі.

     У результаті візуального обстеження ділянки дороги виявлено наступне:

  • ширина існуючого покриття  4,5-5,0м;
  • - існуюче покриття має ямковість, колійність, нерівності, осідання, вибоїни;
  • - бордюрний камінь потребує вжиття заходів по його установки та забезпечення нормативної висоти по відношенню до покриття проїзної частини.

    Ширина дороги визначена з урахуванням її існуючих геометричних параметрів, категорії та функціонального призначення вулиці (дороги) залежно від інтенсивності руху.

    Ремонт вулиці здійснюється з метою віднвлення асфальтобетонного покриття та забезпечення належних умов руху транспорту й пішоходів, та його  безпеки.

    Проектом передбачено комплекс заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційних характеристик вулиці, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання дорожнього профілю, належного укріплення краю проїзної частини вулиці бордюрним каменем. Також передбачено вжиття необхідних технічних засобів регулювання дорожнього руху з метою забезпечення безпеки його учасників.

    План траси запроектовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проектна вісь сумішена з віссю існуючої вулиці. План виконано в існуючих червоних лініях. Роботи з капітального ремонту передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. Враховуючи стислі умови проектування суттєве коригування елементів плану вулиці не передбачено. Довжина ділянки траси складає 233метри. Примикання в межах проектування відсутні.

    Повздовжній профіль запроектований з врахуванням існуючого профілю вулиці таскладає 10‰. Вертикальні криві відсутні.

  • Дорога розташована на рівнинній місцевості. Поперечні похили проїзної частини вулиць і доріг у межах 20-30.

  • Взаємне висотне розміщення елементів поперечного профілю пердбачається з урахуванням наступних вимог:

  • – проїзні частини з розділювальною смугою - односхилими з похилом до зовнішнього бордюру;

  • – проїзні частини від 7,5 м і більше без розділювальної смуги або з нею в одному рівні, визначеною розміткою, - двосхилими;

  • – місцеві (бічні) проїзди магістральних вулиць для одностороннього руху – односхилими з похилом праворуч до водовідвідного лотка за напрямком руху, а при двосторонньому русі – двосхилими.

  • З врахуванням існуючих дорожніх умов та ДБН В.2.3-5:2018 поперечний профіль для проектуємої ділянки вулиці визначено як односхилий.

  • Водовідвід поверхневих вод з покриття проїзної частини вулиці забезпечується поздовжнім та поперечним ухилом.

  • Проектом передбачено заміна існуючого покриття шляхом фрезерування існуючого покриття,  улаштування дорожнього корита з метою вирівнювання поверхності дорожнього полтна з улаштуванням щебеневої основи, вирівнювальний шар (частково) з асфальтобетонної суміші та асфальтобетонне покриття товщиною 5 см. Вирівнювальний шар, виходячи із незначної товщини, виконати із дрібнозернистої асфальтобетонної суміші.

  • В межах зони здійснення капітального ремонту знаходиться чимало оглядових колодязів підземної мережі каналізації. З врахуванням результатів здійснення візуального огляду місць їх розташування та стану утримання кришок люків та плит перекриття встановлено необхідність їх приведення у відповідність вимогам ДСТУ Б.В.2.5-26 та ДСТУ 3587. Перелік зазначених робіт внесено до відомості здійснення необхідних робіт.

  • Об’єкт не розташований в зонах зсуву лавин, обвалів, заболоченої та підтопленої  місцевості тощо, а Робочим проектом не передбачено змінювати існуючі технології виконання робіт, що мало б стати причиною складання ПОБ та ПВР.

    Тому окремий том проекту організації будівництва (ПОБ) не розроблявся, як і інші розділи проекту, які не передбачені обсягами проектних робіт.

    Проектом передбачено, що роботи з капітального ремонту дороги виконуються у період із температурами навколишнього середовища при влаштуванні шарів дорожнього одягу із гарячих асфальтобетонних сумішей не нижчі ніж 5 ºС у весняну та не нижчі ніж 10 ºС в осінню пори року. Але є можливість укладання асфальтобетонної суміші не нижчі середньодобової температури мінус 5 ºС, при наявності потрібних умов та асфальтобетону для низьких температур ГБН В.2.3-218-547-2010.

    Для виконання робіт з капітального ремонту дорожьного покриття потреби в тимчасових будівлях немає.

    Схему організації дорожнього руху під час виконання будівельно-монтажних робіт погоджує генпідрядник з відповідними організаціями згідно чинного законодавства.

    Робочі креслення по робочому проекту капітального ремонту дороги розроблені згідно з  вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2008 Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека, ДБН В.1.2-8-2008 Основні вимоги до будівель і споруд. Безпека життя і здоров’я людини та захист навколишнього природного середовища та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.


    Креслення робочого проекту капітального ремонту автодороги виконані згідно з нормативними актами протипожежних вимог в галузі проектування та будівництва.

    Кодекс цивільного захисту України направлений на вирішення завдань по забезпеченню пожежної безпеки як невід’ємної частини державної діяльності по охоронні життя і здоров’я людей, національного багатства і навколишнього середовища. Забезпечення пожежної безпеки являється частиною виробничої діяльності підприємства, посадових осіб, працівників підприємства, що повинно бути відображено в трудових договорах і Статуту підприємства.

    Для забезпечення пожежної безпеки підприємства, керівник зобов’язаний:

    -  розробити комплекс заходів по забезпеченню пожежної безпеки;

    -  організувати навчання працівників правилам пожежної безпеки;

    -  забезпечити виконання протипожежних вимог стандартів, норм, правил, а також виконання вимог і постанов державного пожежного нагляду;

    -  утримувати в належному вигляді засоби протипожежного захисту, не допускати їх використання за призначенням.

    Керівник підприємства зобов’язаний проводити первинний, повторний і позаплановий інструктаж з усіма працівниками підприємства. Кожний працівник підприємства відповідає за забезпечення пожежної безпеки на своєму робочому місці.

    Правилами протипожежного режиму на підприємстві окреслюється:

    -  можливість (місця) для куріння, застосування відкритого вогню, приміщення побутових нагрівальних приладів;

  • -  порядок проведення тимчасових пожежонебезпечних робіт (у т.ч. зварювальних);

  • -  правила стоянки і проїзду транспортних засобів;

  • -  місця зберігання і дозволену кількість розміщених у виробничих приміщеннях і на території сировини, напівфабрикатів і готової продукції;

  • порядок знеструмлення електроустаткування у випадку пожежі;

    -  порядок прибирання горючого пилу і відходів;

    -  порядок проведення планово-попереджувальних ремонтів електроустановок, опалювального та іншого обладнання.

    Не допускається непередбачене проектом знесення деревно-чагарникової рослинності. Знесення зелених насаджень повинно компенсуватись створенням нових насаджень в визначених місцях або при озелененні території об’єкта та його санітарної зони.

    Дорожні напрямні пристрої (напрямні стовпчики, сигнальні тумби, напрямні острівці та острівці безпеки) повинні бути встановлені відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.3-9 та мати відповідну вертикальну розмітку (світлоповертальні елементи) згідно з ДСТУ 2587.


    Ділянка проїзду, що знаходиться в межах зони проектування капіатльного ремонту проїзної частини, приймає безпосередню участь в здійсненні  транспортно-пішохідного сполучення існуючої вулично-шляхової мережі. Зазначеною ділянкою здійснюється рух легкового та вантажного транспорту, рух громадського транспорту загального користування відсутній. Також на даній ділянці здійснюється рух пішоходів, однак здійснення проектування ремонту тротуарів не передбачено обсягом завдання на проектування, лише відновлення після розриття.  Інтенсивність руху транспорту та пішоходів після здійснення капітального ремонту проїзної частини значно не зміниться. 

    Пішохідне сполучення по території об’єкту проектування передбачено здійснювати за рахунок використання існуючої тротуарної мережі. Реконструкція загальної протяжності тротуарів згідно з завданням на проектування не передбачена. В той же час є потреба в дооблаштуванн частини відсутніх тротуарів, де існуючі тротуари, що розташовані в межах існуючого пішохідного коридору, не примикають до краю проїзної частини. При цьому, для забезпечення можливості пересування представників маломобільних груп населення згідно з вимогами ДБН В.2.2-17 в місцях примикання тротуарів до краю проїзної частини (відділених бортовим каменем) передбачено облаштування пандусів з заниженням рівня бордюрного каменю.


    З метою освітлення в нічний час території об’єкту та підходів до нього передбачено використання існуючого штучного освітлення. При цьому освітленість горизонтальної поверхні території має складати не менше 4 лк (п. 5.12 ДБН В.2.3-15:2007).

    Відвід з території проектуємого об’єкту дощових та талих вод забезпечено за рахунок використання існуючого рельєфу місцевості, а також влаштування необхідного поперечного ухилу проїзної частини вулиці.          У відповідності з вимогами п. 3.16-3.17 та таб. 9 ДСТУ 4100-2014, а також з врахуванням того, що проектуємий об’єкт знаходиться в межах населеного пункту, а вулична мережа має по 1-й с

    Перш. викорис.

     

    Довід. №

     

    Підпис і дата

     

    Інв. № дубл.

     

    Зам. інв. №

     

    Підпис і дата

     

    Інв. № ориг.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    музі для руху в кожному напрямку, вибрано до застосування І-й  типорозмір дорожніх знаків.
              Висновки.

     

              Експертиза проекту виконана відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.

              В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проектною організацією за погодженням із Замовником в проект внесені зміни і доповнення  в креслення.

              Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проекту покладається на генерального проектувальника та Замовника.

              Відповідальність за дотримання в проекті зазначених вимог, за відповідність проектної документації вихідним даним, вимогам державних стандартів, норм і правил несе проектна організація , що розробила проектну документацію, а також головний архітектор і головний інженер проекту відповідно до статті 26 Закону України «Про архітектурну діяльність» .

             Проектна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартального проїзду  вздовж будинків

    № 12-А, 12-Б  по вул. Генерала Карпенка у Заводському районі м. Миколаєва»  -  відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.        

     


Розділи