Основна інформація
Кошторисна вартість
Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
04.08.2021 | 16087.686 | 12199.358 | 7.93 | 3880.398 |
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
28.09.2021 | 15310.752 | 11748.196 | 7.93 | 3554.626 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Запорізька обл., Запорізький район, Запорізька територіальна громада, м. Запоріжжя (станом на 01.01.2021) , Транспортна розв’язка на виїзді з першого мосту Преображенського на о. Хортиця | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (40467658) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Архітектор |
Архітектурне об'ємне проектування
|
Турковський Петро Миколайович (АА 000502, АА 003003) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Хижняк Наталія Олександрівна (АЕ 000176, АР 012970) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
Тараненко Людмила Василівна (АЕ 000168, АР 019938, АЕ 006381, АР 009674) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
Сімонов Сергій Володимирович (АЕ 000156, АР 013359, АР 012614, АЕ 006378, АЕ 007166) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань інженерного забезпечення З питань охорони праці |
Щербакова Марина Валеріївна (АЕ 005798, АЕ 004847, АЕ 005882) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Луцишина Ірина Василівна (АЕ 004323, АР 018058, АР 006356) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
На розгляд надано коригування раніш затвердженого робочого проекту за шифром МТ004-2017, виконане ТОВ «УТН» (м. Запоріжжя, вул. Учительська, 58), ГІП - Фесенко М.В. (АР № 003257 від 12.09.2012), на підставі:
- завдання на коригування;
- технічних умов.
Додатково замовником надано лист Департаменту архітектури та містобудування Запорізької міської ради від 16.06.2021 № 05-04/3274 (LC01:3646-2487-2033-6663) про те, що Містобудівні умови та обмеження не надаються.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2.
Сукупний показник – СС2.
Робочим проектом передбачається реконструкція транспортної розв’язки на виїзді з першого мосту Преображенського на о. Хортиця м. Запоріжжя, а саме: улаштування перехідно-швидкісної смуги.
Запорізькою філією Інституту «НДІПРЕКТРЕКОНСТРУЦІЯ» у 2017 році виконано експертизу робочого проекту «Реконструкція транспортної розв’язки на виїзді з першого мосту Преображенського на о. Хортиця м. Запоріжжя (улаштування перехідно-швидкісної смуги)» та видано експертний звіт від 13.12.2017 № 4334/е/17.
На розгляд надане коригування робочого проекту, викликане необхідністю виконання робіт без розподілу на черги та перерахунком кошторисної вартості будівництва.
Будівельні роботи на об'єкті не розпочаті.
Інженерно-геологічні умови
В геоморфологічному відношенні ділянка вишукувань розташована на схиловій частині ерозійно-акумулятивної тераси р. Дніпро. Територія визначається ІІ-ю категорією складності інженерно-геологічних умов. В цілому, геологічний розріз, до розвіданої глибини 3,0 м, складений четвертинними еолово-делювіальними пилуватими пісками, які з денної поверхні перекриті насипними ґрунтами. Ґрунти основи мають просідаючі властивості при замочуванні від власної ваги та зовнішнього навантаження. Потужність просідної товщі становить 17,0 м.
Тип ґрунтових умов за просіданням – другий. Нормативна середньо-багаторічна глибина сезонного промерзання ґрунтів становить 0.8 м. Ґрунти, вище рівня ґрунтових вод, за найгіршими характеристиками, згідно ДСТУ Б В.2.6-145:2010, середньоагресивні до бетону марки W4 та неагресивні до залізобетонних конструкцій. Корозійна агресивність ґрунтів, згідно ДСТУ Б В.2.6-193:2013, до алюмінієвих оболонок – висока, до свинцевих оболонок – висока, до сталі – середня.
Існуюче положення
В адміністративному відношенні ділянка робіт розташована у Вознесенівському районі, на о. Хортиця в м. Запоріжжя.
Категорія автодороги з першого мосту Преображенського за інтенсивністю руху транспортних засобів – ІІ (магістраль загальноміського значення регульованого руху), автодороги з металевого Арочного мосту – ІV ( магістраль районного значення).
Згідно ГБН В.2.3-37641918-555:2016 клас розв’язки – V.
Згідно з ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» за технічною класифікацією автодорога з першого мосту Преображенського відноситься до категорії «магістральна вулиця загальноміського значення регульованого руху». Автодорога в межах реконструкції перехрестя має єдину проїжджу частину шириною від 11,40-18,25 м.
Рух транспорту здійснюється у три смуги та 1 велосипедна смуга в одному напрямку. Ширина смуги руху 3,0 м, велосипедної смуги 1,50 м. Покриття проїжджої частини – асфальтобетон.
Радіуси заокруглення в місці перехрестя автомобільних доріг - існуючі. На автомобільній дорозі з першого мосту Преображенського у напрямку із Арочного мосту – 98 - 118 м. Радіус заокруглення на з’їзді з першого мосту Преображенського під залізничний шляхопровід - 40 м.
По перехрестю здійснюється рух всіх видів автотранспортних засобів.
Майданчик існуючого перехрестя має зовнішнє освітлення. Дорожні знаки та горизонтальна розмітка – зношені, потребується заміна та відновлення.
Автодорога з першого мосту Преображенського перетинає надземний залізничний шляхопровід (межа ділянки реконструкції ПК2+30.45). Автодорогу з першого мосту Преображенського, із західного боку перехрестя, перетинають підземні кабелі зв’язку ПАТ «Укртелеком».
На прилеглих ділянках розміщуються природно-заповідні землі.
Покриття існуючих тротуарів виконано із асфальтобетону та бетонної фігурної плитки.
Територія спланована, дощові води спрямовані по автодорозі у існуючі дощові колодязі, підтоплень немає. Дощоприймальні решітки не потребують заміни або ремонту.
Світлофорні об’єкти відсутні.
Висота бортових каменів у кромки дороги 10 – 15 см.
Існуючий повздовжній похил автодорозі з першого мосту Преображенського в межах реконструкції перехрестя від 4,4-10 ‰. Поперечній похил –25 ‰, профіль - односхилий.
Існуючий повздовжній ухил автодорозі з Арочного мосту 4,9-7,30 ‰. Поперечний похил – 25 ‰, профіль - двосхилий.
Згідно акту обстеження ділянки автодоріг мають застаріле, зруйноване асфальтобетонне покриття з великою кількістю деформацій, тріщини та хвиль. Існуючий бортовий камінь частково зруйнований. Вибоїни, поперечні та волосяні тріщини, обломи, поверхневі вибоїни склалися за наступними факторами: старінням асфальтобетону, втоми дорожнього одягу, дорожній одяг складається із шарів з різними коефіцієнтами температурного розширення, порушення режиму експлуатації дороги.
Будівельні рішення
Проектними рішеннями передбачається виконання таких будівельних робіт:
- вирубка порослі та кронування дерев та чагарників.
- влаштування напрямних острівців та розділової смуги з встановленням бортових каменів та засипанням ґрунтом з посівом багаторічних трав;
- влаштування заїзної кишені для зупинки громадського транспорту;
- посилення існуючої конструкції дорожнього одягу на транспортній розв’язці;
- прокладання резервних труб під проїжджою частиною перехрестя для інженерних комунікацій;
- влаштування тротуарів з піщаного асфальтобетону;
- переустрій люків колодязів інженерних мереж;
- додаткова підсвітка зони двох пішохідних переходів.
- дорожня розмітка, встановлення нових дорожніх знаків та освітлення пішохідного переходу.
Склад дорожнього одягу:
Тип І (посилення на кільці та під’їздах та з’їздах до нього):
- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20 ДСТУ Б.В.2.7-127:2015) на бітумі БМПА 60/90-53 ДСТУ Б.В.2.7-313:2016 товщиною 0,05 м;
- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 в кількості 0,6 л/м² (ДСТУ Б В.2.7-129:2013);
- асфальтобетон гарячий крупнозернистий щільний тип А, марка І АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І ДСТУ Б.В.2.7-119:2011, на бітумі БНД70/100 (ДСТУ4044:2019) товщиною 0,10 м;
- підґрунтовка з бітумної емульсії ЕКШ-50 в кількості 0,6 л/м² (ДСТУ Б В.2.7-129:2013);
- чорний щебінь згідно із СОУ 42.1-37641918-124:2014 товщиною 0,21 м;
На зовнішній стороні центрального острівця передбачено влаштування “фартуха вантажівки” шириною 1,0 м із відокремленням його від зеленої зони бортовим каменем, загальною висотою 0,15 м.
Тип ІІ (новий дорожній одяг):
- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20 ДСТУ Б.В.2.7-127:2015) на бітумі БМПА 60/90-53 ДСТУ Б.В.2.7-313:2016 товщиною 0,05 м;
- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 в кількості 0,6 л/м² (ДСТУ Б В.2.7-129:2013);
- асфальтобетон гарячий крупнозернистий щільний тип А, марка І АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І ДСТУ Б.В.2.7-119:2011, на бітумі БНД70/100 (ДСТУ 4044:2019) товщиною 0,10 м;
- підґрунтовка з бітумної емульсії ЕКШ-50 в кількості 0,6 л/м² (ДСТУ Б В.2.7-129:2013);
- чорний щебінь згідно із СОУ 42.1-37641918-124:2014 товщиною 0,15 м;
- щебенево-піщана суміш С-7, (ДСТУ Б.В.2.7-30:2013), загальна товщина 0,18 м;
- пісок середньої крупності ДСТУ Б.В.2.7-32-95 товщиною 0,15 м;
Тип ІІІ (конструкція дорожнього одягу на “фартусі вантажівки”):
- брущатка гранітна червоного кольору (ДСТУ Б ЕN 1342:2007) товщиною 0,10 м;
- цементно-піщана суміш М100 (ДСТУ Б.В.2.7-126:2011) товщиною 0,10 м;
- щебенево-піщана суміш С5 ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 товщиною 0,25 м;
- гранітний бортовий камінь зі сколом 2ГП 400х180х1000 (ДСТУ Б.В.2.7-246:2010) на бетонній основі С12/15 (ДСТУ Б.В.2.7-176:2008).
Укріплення центрального острівця передбачається засівом трав по родючому шару товщиною 0,15 м.
Тип IV (тротуари):
- асфальтобетон піщаний АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 товщиною 0,04 м;
- щебенево-піщана суміш С7 (ДСТУ Б В.2.7-30:2013) товщиною 0,12 м.
Інклюзивність та доступність для маломобільних груп населення
Передбачені робочим проектом заходи направлені на безперешкодне пересування. Поздовжній ухил шляху руху, по якому можливий проїзд осіб з інвалідністю на кріслах–колясках, становить 3-5 %. На пішохідних переходах - пониження рівня тротуару, встановлення металевих огороджувальних стовпчиків вздовж зупинкової “кишені”.
Заходи з охорони праці та безпеки експлуатації
Робочим проектом передбачається комплекс заходів, що забезпечують умови праці, відповідно до вимог діючих нормативно-технічних документів.
Заходи з питань екології та санітарного та епідеміологічного благополуччя населення
Основний вплив планованої діяльності на навколишнє середовище очікується в період виробництва будівельних робіт.
При дотримання проектних рішень вплив планованої діяльності на умови життєдіяльності місцевого населення оцінений як прийнятний, оскільки прогнозується локальним, тимчасовим і таким, що не перевищить санітарно-гігієнічних норм.
За результатами розгляду встановлена відповідність матеріалів робочого проекту, включаючи розділ ОВНС, вимогам законодавчих та нормативних актів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення та вимогам чинного природоохоронного законодавства України.
Кошторисна документація
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 04.08.2021, складала 16087,686 тис. грн., в тому числі:
будівельні роботи – 12199,358 тис. грн.;
устатковання, меблі, інвентар – 7,930 тис. грн.;
інші витрати – 3880,398 тис. грн.
У тому числі за чергами:
І черга 3541,805 тис. грн., в тому числі:
будівельні роботи – 2509,591 тис. грн.;
інші витрати – 1032,214 тис. грн.
ІІ черга – 12095,351 тис. грн., в тому числі:
будівельні роботи – 9347,674 тис. грн.;
інші витрати – 2747,677 тис. грн.
ІІІ черга – 450,530 тис. грн., в тому числі:
будівельні роботи – 342,093 тис. грн.;
устатковання, меблі, інвентар – 7,930 тис. грн.;
інші витрати – 100,507 тис. грн.
За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг, установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 28.09.2021, складає 15310,752 тис. грн., в тому числі:
будівельні роботи – 11748,196 тис. грн.;
устатковання, меблі, інвентар – 7,930 тис. грн.;
інші витрати – 3554,626 тис. грн.
Робочий проект «Реконструкція транспортної розв’язки на виїзді з першого мосту Преображенського на о. Хортиця м. Запоріжжя (улаштування перехідно-швидкісної смуги)» (Коригування) виконаний згідно з вимогами ДБН А.2.2-3 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».