Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2321-6933-8850-6195
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№21/0222-10/21 від 21.10.2021
Орган, що видав
ТОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА" (44209844) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Будівництво підземного паркінгу №1 та паркінгу №2 з паркувальними місцями на експлуатованій покрівлі за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Лиманка, (с. Мізікевича), земельна ділянка № 22, земельна ділянка №23, земельна ділянка №24, земельна ділянка №25»
Код проектної документації
PD01:9952-8116-4651-8439 №15-П-2018 від 2018-09-27 (видав ЖМУРКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:2321-6933-8850-6195
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
Гудима Тарас Іванович (АЕ 006198, АР 021003, АЕ 007365, АА 000738, АА 000044, АЕ 007423 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Таїровська територіальна громада, с. Лиманка (станом на 01.01.2021) , Одеська область, Овідіопольський район, с. Лиманка, (с. Мізікевича), земельна ділянка № 22, земельна ділянка №23, земельна ділянка №24, земельна ділянка № 25 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУНІКОМ ІНВЕСТ" (38437427)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Зініч Володимир Олександрович
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
КЛОЧАНИЙ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004521, АЕ 004418, АЕ 007218)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841)
Відповідальний експерт З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ВАНЮРСЬКА СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 000029, АЕ 004409, АЕ АЕ 007168)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Гудима Тарас Іванович (АЕ 006198, АР 021003, АЕ 007365, АА 000738, АА 000044, АЕ 007423)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9952-8116-4651-8439
Орган, що видав
ЖМУРКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1242.2 Гаражі підземні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
27.09.2018
Номер проектної документації
15-П-2018
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – ТОВ «РУНІКОМ IНВЕСТ»

Генеральний проектувальник – ФОП Жмурко Олександр Миколайович

(Юридичний адрес: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1а, тел. 067-760-39-14

Код ЄДРПОУ2842506998)

Головний архітектор проекту  -Подгорна Г. С.

(Кваліфікаційний сертифікат: серія АА № 022873  від13.05.2016р.)

Вихідні дані:

- Завдання на проектування, затверджене Замовником;

- Лист про проведення експертизи об'єкту;

- Містобудівні умови та обмеження для проектування об’екта будівництва № 1856 від 20.09.2018 видані відділом Містобудування та Архітектури Овідіопольською Районною Державною Адміністрацією Одеської області;

- Висновок про інженерно-геологічні дослідження,виконане ПП «НАЧАЛО»;

- ТехнічніумовиВАТ "Одесаобленерго" № 381-13 від15.04.2013;

- Технічніумови "Інфоксводоканал» № 335а-29від11.07.2013.

 

Опис архітектурно-будівельні та конструктивні рішення

Будівля підземна одноповерхова. Покрівля плоска.  Конструктивна схема будівлі прийнята згідно ДБН В.1.1-12: 2014 таблиці 7.1. пункт 2  «залізобетонний безригельний каркас із залізобетонними діафрагмами або ядрами жорсткості»

          Паркінг запроектований в монолітному залізобетонному каркасі (монолітні перекриття, колони, ригелі). Крок колон - 6.2х7.5м. Висота до низу несучих конструкцій – 3,0 м.

          Фундамент - бетон класу С20 / 25 (В25)

          Плита покриття - монолітна, залізобетонна з бетону класу С20 / 25 (В25). Товщина покриття – 300 мм.

         Сходи - монолітні, залізобетонні з бетону класу С20 / 25 (В25).

         Зовнішні стіни монолітні товщиною 300мм. Внутрішні стіни  - каркасні товщиною 200мм.

 

Оцінка з питань економії енергії

За результатами розгляду повторно наданихпроектнихматеріаліввстановлено, щозазначенапроектнадокументаціярозроблена відповідновимог до нормативнихактів з питаньенергозбереження:

         ОПИС:

Проєктомпередбачено будівництвопідземногопаркінгу.

Зовнішніогороджувальніконструкції паркингу  передбачаються з теплотехнічнимипоказникамивищенормованихзгідно з ДБН В.2.6-31: 2016.

На зовнішніх входах до приміщень паркингу передбаченіутепленідвері. 

Облік витрат води на господарсько-питні потреби здійснюється водоміром. Загальна витрата води, щоспоживається з мережі водопроводу, фіксуютьсявстановленим на вводіводоміромДу = 15 мм.

Для забезпеченняналежноїякостіспоживаноїелектроенергіїприйнятооптимальну мережу живлення і розподільчу мережу. Облікелектроенергіїпередбачається. Для організаціїсистемиоблікуелектроспоживаннязастосованібагатофункціональніелектроннілічильники з можливістюпідключення в єдину систему АСКОЕ. Передбаченоцентралізованекеруваннязовнішнімосвітленнямтериторії, під’їзнихдоріг, прогулянковихдоріжок; − застосованоенергозберігаючілампиосвітлення. Прийнято  автоматичнекеруванняевакуаційним та робочимосвітленнямсходовихкліток, а такожосвітлення в ходівдопаркінгу. При цьомузабезпечуєтьсяувімкнення з настанням  сутінок та вимикання  освітлення на світанкувід  фотоелементів.

На підставівивченняподанихматеріалів,  проект «Новебудівництвопідземного паркингу №1 та паркингу №2 з паркувальнимимісцями на експлуатованійпокрівлі за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, село Лиманка (с. Мізікевича), земельнаділянка №22, земельнаділянка №23, земельнаділянка №24, земельнаділянка №25 » відповідає вимогамнормативнихактів з питань  енергозбереження.

 

Екологія, санітарно-епідеміологічне благополуччя населення

Проєктом передбачено нове будівництво підземних паркінгів №1 та №2.

Технічні рішення, які прийняті в проєкті, відповідають вимогам екологічних, санітарно-технічних норм та правил і забезпечують безпечну для життя і здоров’я людей експлуатацію об’єкта.

-                     вплив на атмосферне повітря Джерелом утворення забруднюючих речовин являються вентиляційні системи паркінгів.(маневрування автотранспорту).   Валові викиди забруднюючих речовин становлять 1,0015 т/рік.

Аналіз розрахунків приземних концентрацій показує, що по всіх забруднюючих речовинах максимальні приземні концентрації на межі житлової забудови від проектованого об’єкта не перевищують нормативних значень. Вплив на житлову забудову знаходиться в межах норми та являється допустимим.

Межа санітарно-захисної зони за шумовим фактором знаходиться в проекціях території і не перевищує норм допустимого шуму. Виконані акустичні розрахунки показали, що заходи щодо захисту від шуму під час експлуатації житлових будинків, забезпечують дотримання нормативних вимог щодо шумового фактору на прилеглій території.

-       поводження з відходами. В період експлуатаціїза проєктними розрахунками  визначено обсяг утворення побутових відходів в кількості 185,3 т/рік. Та забезпечено безпечне поводження з побутовими відходами відповідно до схеми санітарної очистки населеного пункту.

Вплив в частині поводження з відходами під час виконання будівельних робіт та експлуатації обєктуоцінюється  як  екологічно допустимий.

-       вплив на водне середовище.

За умови організаційно-технічних заходів прийнятих  проєктом, вплив планової діяльності як на період виконання будівельних робіт та експлуатації обєкта не суттєвий та не впливатиме на стан водного середовища.

-       вплив на геологічне середовище та ґрунт.

За проєктними рішеннями не передбачається глобальних будівельних робіт, що виключає впливи на основні елементи ендогенних та екзогенних явищ природного та техногенного походження (зсувів, селів, сейсмічного стану та ін.)

Вплив на ґрунти та геологічне середовище очікується як допустимий.

-       вплив на рослинний та тваринний світ, обєкти ПЗФ.

Територія проектування не відноситься до територій та обєктів природно-заповідного фонду, їх охоронних земель, а також територій та обєктів, що мають особливу екологічну, наукову і естетичну цінність. Представників флори та фауни, які знаходяться під охороною відсутні.

Впливу на тваринний на рослинний світ при будівництві та експлуатації не передбачається.

-       Вплив на соціальне середовище.

Розрахунково соціальний ризик – умовно прийнятий. Рівень забруднення оцінюється як допустимий, ступінь його небезпеки – як безпечний.

Враховуючи те, що основна мета проєкту - поліпшення умов обслуговування населення району, вплив на соціальне середовище при реалізації проекту буде позитивним.

   За результатами розгляду проектних матеріалів встановлено, що  проєкт розроблено згідно нормативних вимог з питань екології, вплив проектованої діяльності на параметри факторів середовища життєдіяльності людини очікується в межах, визначених санітарними нормами.

 

Пожежна та техногенна безпека

Нове будівництво підземного паркінгу №1 та паркінгу №2 з паркувальними місцями на експлуатованій покрівлі за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, село Лиманка

(с. Мізікевича), земельна ділянка №22, земельна ділянка №23, земельна ділянка №24, земельна ділянка №25.

         Паркінг запроектований в монолітному залізобетонному каркасі (монолітні перекриття, колони, ригелі). Крок колон - 6.2х7.5м. Висота до низу несучих конструкцій – 3,0 м.

         Обґрунтування прийнятих архітектурно-будівельних рішень.

         Процес зберігання і маневрування автомобілів є основним чинником, що визначив рішення будівлі: його розміри, конструкції, санітарно-технічне та інженерне обладнання, зовнішній вигляд.

         Розміщення приміщень службового призначення (пункт охорони на поверсі обумовлено необхідністю спостереження за в'їздами і виїздами спеціальними службовцями, які будуть перебувати в приміщеннях прохідних, особливими вимогами до доступу в технічні приміщення.

         Використання основної сітки колон 6х6м дозволило оптимально розмістити найбільшу кількість машиномісць на даній площі, згідно виданим завданням на проектування, а також створити умови для маневрування автомобілів.

         Проектований об'єкт відноситься до I ступеня вогнестійкості.

         Сходові марші та площадки мають огорожі з поручнями.

         ЕI -60 клас вогнестійкості перегородок, тих які відокремлюють шляхи евакуації, технічних приміщень і 1-й тип заповнення прорізів у них.

         Конструктивна схема будівель - монолітний залізобетонний безригельний каркас із залізобетонними діафрагмами і ядрами жорсткості, ступінь вогнестійкості REI-150.

         Паркінг запроектований в наступних конструкціях:

- фундамент монолітний;

- матеріал зовнішніх стін - монолітні, товщиною 300мм, ступінь вогнестійкості REI-150,

- внутрішні стіни каркасні товщиною 200мм, ступінь вогнестійкості RE-60.

- перекриття - монолітні залізобетонні, товщиною 350мм, ступінь вогнестійкості REI-150.  Стіни підвалу монолітні, товщиною 300мм, ступінь вогнестійкості REI-150. Плита покриття - монолітна, залізобетонна з бетону класу С20 / 25 (В25). Товщина покриття – 300 мм. Вузли з'єднання покриття з несучими конструкціями будівлі - жорсткі. Армування - з арматури класу А500С за ДСТУ 3760: 2019. Межа вогнестійкості REI45.

         Сходи - монолітні, залізобетонні з бетону класу С20 / 25 (В25). Товщина плити сходового маршу - 180 мм, товщина міжповерхового майданчика - 200 мм. Армування - з арматури класу А500С, А240С за ДСТУ 3760:2019. Межа вогнестійкості R60.

         Зовнішні стіни монолітні товщиною 300мм. Внутрішні стіни - каркасні товщиною 200мм. Передбачено встановлення систем пожежного захисту  Внутрішній протипожежний водопровід 2х 2.5 л.с. Система пожежогасіння, система автоматичної пожежної сигналізації та управління евакуацією, система димовидалення.

 

Охорона праці

Робочий проект «Будівництво підземного паркінгу №1 та  паркінгу №2 з паркувальними місцями на експлуатованій покрівлі  за адресою; Одеська область, Овідіопольський район, с. Лиманка, (с. Мізікевича),  земельна ділянка № 22, земельна ділянка №23, земельна ділянка №24, земельна ділянка №25» на підставі права виконання проектних робіт відповідно кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури.

Технічні рішення прийняті в проекті відповідають вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших діючих норм і правил та забезпечують безпечну експлуатацію споруди при дотриманні передбачених проектом заходів.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва — СС2.

Робочий проект виконано згідно з документами діючими нормативними актами в будівництві.

За ступенем надійності електропостачання електроприймачі паркінга №1 та паркінга №2 відносяться до II категорії НЕС та I категорії НЄС.

Електропостачання електроприймачів паркінгу №1 передбачається від існуючих електричних мереж комплексу за двома взаєморезервованими кабельними вводами при напрузі ~380/220В. Розділ електропостачання виконується окремим проектом.

Електропостачання електроприймачів паркінгу №2 передбачається від існуючих електричних мереж комплексу за двома взаєморезервованими кабельними вводами при напрузі ~380/220В. Розділ електропостачання виконується окремим проектом.

Прийняті рішення в проекті відповідають ПУЕ-2017, «Інструкцією з проектування електропостачання промпідприємств», НПАОП 40.1-1.32-01 і інших діючих норм і правил.

Розподіл електричної енергії до електроспоживачів паркінгу №1 та паркінгу №2 передбачається здійснити через ввідно-розподільний пристрій 1-ВРУп та 2-ВРУп. Щити розташовується в електрощитовій паркінгу. №1 та паркінгу №2

Для живлення електроприймачів I категорії надійності електропостачання  передбачаються щит 1-АВР та щит 2-АВР з пристроєм автоматичного вводу резерву на 2 вводи.

Облік електроенергії споживачів організований в ввідно-обліково-розподільчих пристроях 1-ШУп, 2-ШУп з трифазними лічильниками трансформаторного включення.

Електронні лічильники встановлюються в до-обліковому відсіку ввідно-розподільчих пристроїв. Лічильники включені до державного реєстру та мають можливість підключення до АСКОЕ.

Проектом передбачається відключення систем припливно-витяжної вентиляції і кондиціонування повітря під час пожежі.

Проектом передбачається робоче, аварійне, евакуаційне та ремонтне освітлення приміщень. Величини освітленості приміщень прийняті згідно ДБН В.2.5-28-2018 "Природне і штучне освітлення".

Освітлювальна арматура обрана з урахуванням способу установки, висоти приміщень, категорії середовища приміщень, нормованої величини освітленості.

Електроосвітлення виконується світлодіодними світильниками у виконанні, відповідному характеристиці середовища і висоти приміщень. Управління робочим освітленням здійснюється від датчиків руху. Управління освітленням технічних приміщень виконується від клавішних вимикачів.

Магістральні та розподільні мережі виконуються кабелем марки ВВГнгд, вогнестійким кабелем марки FLAME-X950(N)HXHFE180/E90 та вогнестійким кабелем марки FLAME-X950(N)HXHFE180/E30, які прокладаються в електрощитових по кабельним конструкціям, в електротехнічних нішах, вогнестійким кабелем марки FLAME-X950(N)HXHFE180/E90, що кріпиться до стіни сталевими тримачами.

Групові мережі евакуаційного та аварійного освітлення виконуються вогнестійким кабелем марки FLAME-X950(N)HXHFE180/E30, який має межу вогнестійкості до 30 хв., прокладаються відкрито в сталевих тонкостінних трубах, за підвісною стелею відкрито на скобах.

Мережі робочого електроосвітлення виконується проводом марки ПВ3нгд в гофрованих електротехнічних трубах за підвісною стелею.

Групові мережі електроосвітлення, що прокладаються на сходовій клітці, виконуються приховано під шаром штукатурки.

Всі мережі виконуються 5-ти і 3-х провідними.

Вся проводка передбачається змінною.

Всі проходи електротехнічних комунікацій через стіни та перекриття прокладаються в сталевих гільзах.

Електромережі обрані відповідно до ПУЕ за умовами допустимого нагріву, втрат напруги і відповідності прийнятих перетинів струмів апаратів захисту.

Марки обраних проводів і кабелів задовольняють умовам середовища і способам прокладки, і відповідають вимогам Інструкції «Єдині технічні вказівки по вибору і застосуванню електричних кабелів».

Використовувані кабельна продукція і кабеленесучі конструкції стійкі до поширення горіння і сертифіковані на  території України.

Система заземлення обрана типу TN-С-S.

Відповідно до вимог глави 1.7 ПУЕ, на вводі в електрощитові передбачено виконати основну систему зрівнювання потенціалів шляхом з'єднання між собою провідних частин.

З'єднання між собою зазначених провідних частин виконувати за допомогою головної заземлюючої шини "РЕ", змонтованої на стіні електрощитової. Головна заземлююча шина повинна бути мідною і позначена на обох кінцях поздовжніми або поперечними смугами жовто-зеленого кольору однакової ширини.

В якості провідників системи зрівнювання потенціалів передбачено сталеву смугу 40х4 мм, 25х4 мм або гнучкі мідні провідники перерізом не менше 6мм².

В технічних приміщеннях виконати внутрішні контури заземлення сталевою полосою 25х4 мм по периметру приміщення на висоті 0,6м від рівня підлоги.

Контури заземлення приєднуються до головної заземлювальної шини, яка розміщується в електрощитових.

Всі металеві неструмоведучі частини електрообладнання, які нормально не перебувають під напругою, але можуть опинитися під такою, заземлити через третій або п'ятий захисний провідник за допомогою головної заземлювальної шини.

 

Організація будівництва

Проектними рішеннями передбачені заходи по захисту від шкідливого впливу шуму при виконанні  робіт з будівництва згідно діючого Законодавства.

 

Проект«Будівництво підземного паркінгу №1 та  паркінгу №2 з паркувальними місцями на експлуатованій покрівлі  за адресою: Одеська область, Овідіопольський район,  с. Лиманка, (с. Мізікевича),  земельна ділянка № 22, земельна ділянка №23, земельна ділянка №24, земельна ділянка №25»виконано згідно з вимогами вихідних даних на проектування та розроблений з дотриманням вимог до міцності надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, в тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення; санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження, охорони праці.

 

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.


Розділи