Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9429-2604-9758-6010
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№280-661-21/КП від 16.08.2021
Орган, що видав
ТОВ "Експерт Проект Груп" (41403089) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 96+550 – км 100+300, Полтавська область» Коригування
Код проектної документації
PD01:7773-0472-1300-0115 №16-04-19 від 2019-12-12 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:9429-2604-9758-6010
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
06.07.2021 594969.21 468355.254 100.111 126513.845

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
13.08.2021 591947.368 471379.48 97.787 120470.101 371623.007 301393.759 0 70229.248

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл. , Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 96+550 – км 100+300, Полтавська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25898491)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Боричко Тамара Юріївна (АЕ 005036)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7773-0472-1300-0115
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ" (30604691)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
12.12.2019
Номер проектної документації
16-04-19
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивний)

№ 280-661-21/КП від «16» серпня 2021 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Реконструкція автомобільної дороги  державного значення Н-31

Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці

км 96+550 – км 100+300, Полтавська область» Коригування

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Полтавській області.

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «Науково-виробнича фірма «МОСТОПРОЕКТ», місцезнаходження: 04208, місто Київ, проспект Радянської України, будинок 7, квартира 33.

Головний інженер проекту (ГІП) – Каплинський Дмитро Миколайович (кваліфікаційний сертифікат серія АР №001723).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № 280-1207-21/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-       завдання  на коригування проектно-кошторисної документації, погодженого проектувальником і затвердженого замовником від 16.12.2019 року №16-12/12/09-19;

-       Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 21.03.2018 року №382;

-       технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування, виконаного             ТОВ «Інженербудпроект» у 2016 році;

-       технічного звіту по топографо-геодезичним роботам, виконаного ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Українська геодезична компанія» у 2014 році;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Каплинського Дмитра Миколайовича (кваліфікаційний сертифікат серія АР №001723).

 

Основні проекті рішення

 

Підставою коригування проекту є зміни проектних рішень, додаткові роботи, збільшення вартості матеріально-технічних ресурсів та рівня кошторисної заробітної плати.

При коригуванні відбулися зміни проектних рішень та виникли наступні додаткові роботи:

- зменшено обсяги робіт з розбирання дорожнього одягу;

- збільшено обсяги робіт з розбирання непридатного ґрунту існуючого земляного полотна;

- збільшено обсяг ґрунту для влаштування насипу у зв’язку із зміщенням осі дороги та коригуванням поздовжнього профілю;

- зменшено площу укріплення та планування укосів у зв’язку із зміщенням осі дороги та коригуванням поздовжнього профілю;

- металеві гофровані труби замінено на залізобетонні, діаметром 1,50 м;

- залізобетонні труби під з’їздами, діаметром 0,8 м (3 шт.), замінено на залізобетонні труби, діаметром 1,0 м (3 шт.);

- зменшено кількість скидів води з проїзної частини у зв’язку із коригуванням поздовжнього профілю;

- збільшено площу дорожнього одягу основного проїзду у зв’язку із коригуванням планових рішень;

- збільшено довжини влаштування поздовжніх та поперечних швів у цементобетонному покритті та їх армування;

- зменшено площу укріплення та планування узбіч у зв’язку з коригуванням ширини узбіччя та зміною планових рішень;

- збільшено довжину влаштування бортових каменів БР 100.30.18 у зв’язку з коригуванням поздовжнього профілю та влаштуванням прикрайкового тротуару на місцевих проїздах;

- збільшено площу укріплення розділювальної смуги у зв’язку з коригуванням планових рішень;

- скориговано конструкцію автопавільйонів та туалетів;

- збільшено площу влаштування тротуарів та кількість влаштування бортових каменів БР 100.20.8;

- у конструкціях, де використовується щебінь від розбирання, передбачено його заміну на щебінь фракції 20-40 мм;

- збільшено площу влаштування дорожнього одягу на примиканнях у зв’язку зі збільшенням їх кількості;

- скориговано типи покриття на місцевих проїздах;

- вилучено влаштування майданчику для здійснення вагового контролю;

- зменшено довжину влаштування металевого бар’єрного огородження у зв’язку з коригуванням поздовжнього профілю та планових рішень;

- скориговано схему організації дорожнього руху;

- вилучено нанесення шумових смуг на покриття;

- додаткові роботи по стабілізації робочого шару земляного полотна за технологією холодний ресайклінг з пилувато-суглинистого ґрунту обробленого цементом (3%), при товщині шару 30 см;

- додаткові роботи по влаштуванню прикромочних монолітних лотків;

- додаткові роботи по влаштуванню скидів води дощоприймальними колодязями;

- додаткові роботи по влаштуванню примикань;

- додаткові роботи по влаштуванню тактильної плитки;

- додаткові роботи по влаштуванню дорожнього одягу на перехідних ділянках примикань;

- додаткові роботи по влаштуванню в’їздів у двори;

- додаткові роботи по влаштуванню амортизаційних пристроїв металевого бар’єрного огородження;

- додаткові роботи по влаштуванню напрямних стовпчиків.

 

Автомобільна дорога

 

Проект «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 96+550 – км 100+300, Полтавська область» був розроблений ПП «НВФ Мостопроект» і затверджений наказом Державного агентства автомобільних доріг України від 21.12.2017 року №487.

Підставою для коригування являються зміни у нормативній базі проектування та ціноутворення; збільшення вартості трудових та матеріальних ресурсів.

Для коригування проекту використані матеріали вишукувань попередніх років та об’єктів аналогів за місцем розташування об’єкту проектування, затвердженого проекту будівництва та робочої документації до нього, авторського і технічного нагляду за будівництвом та науково-технічного супроводу будівельного об’єкту, бухгалтерського і статистичного обліку замовника в частині вже виконаних будівельних робіт та матеріали додаткових інженерних обстежень і вишукувань, виконаних ПП НВФ «Мостопроект» протягом останніх років.

Ділянка будівництва автомобільної дороги проходить по території Кобеляцького району Полтавської області, розрахункова швидкість згідно ДБН В.2.3-4:2015 прийнята 110 км/год.

Загальна довжина ділянки будівництва 3,75 км.

У теперішній час на ділянці автомобільної дороги склалися несприятливі умови проїзду автомобільного транспорту: мала пропускна спроможність, низький рівень безпеки та зручності руху, наявність значної кількості великогабаритних транспортних засобів, що приводить до зниження середньої швидкості руху транспортного потоку до 40-45 км/год., збільшується кількість та тяжкість дорожньо-транспортних пригод.

Існуюча автомобільна дорога являє собою дорогу ІІ технічної категорії.

Після завершення реконструкції ділянка автомобільної дороги матиме такі характеристики:

- технічна категорія – І-б;

- довжина ділянки дороги – 3,75 км;

- розрахункова швидкість – 110 км/год.;

- розрахункове навантаження – 115 кН;

- ширина проїзної частини – два проїзди по 7,50 м;

- укріплена смуга узбіччя (разом із зупинковою смугою) – 3,00 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- найбільший поздовжній похил – 6 ‰;

- найменший радіус горизонтальної кривої – 2100 м;

- найменший радіус вертикальної опуклої кривої – 50000 м;

- найменший радіус вертикальної увігнутої кривої – 25000 м.

Початок проектної ділянки ПК 965+50 знаходиться на км 96+550 експлуатаційного кілометражу автомобільної дороги Н-31, та знаходиться на межі Дніпропетровської та Полтавської областей.

Кінець проектної ділянки ПК 1003+00 знаходиться на км 100+300 експлуатаційного кілометражу автомобільної дороги Н-31, відповідає початку проектної ділянки реконструкції км 100+300, що розробляється за окремим договором ПП «НВФ Мостопроект».

Кількість кутів повороту – 2 шт. Кут №1 (R=2100 м), кут №2 (R=2100 м), кут №3 (R=2100 м). Віражі не влаштовуються.

Місцеві проїзди влаштовуються з правої сторони автомобільної дороги       Н-31, шириною 5,5 м, згідно п.12.4.5 ДБН В.2.3-4:2015. Загальна довжина місцевих проїздів становить 1114,1 м.

Під час реконструкції дороги передбачено перевлаштування мереж зв’язку, перевлаштування електричних мереж та газопроводів.

Для пропуску води через дорогу робочим проектом передбачено:

1. ПК 986+82 влаштування залізобетонної труби діаметром 1,50 м;

2. ПК 991+01 влаштування залізобетонної труби діаметром 1,50 м;

3. Влаштування трьох залізобетонних труб під з’їздами d=1,0м.

Збирання поверхневих вод виконується за допомогою бортових каменів та прикрайкових монолітних лотків.

Робочим проектом передбачено влаштування скидів води з проїзної частини. Скиди води влаштовуються з бетонних блоків Б5, лоток скиду являє собою укріплену монолітним бетоном площадку. На укосах влаштовують телескопічні лотки зі збірних залізобетонних блоків Б-6 на щебеневій основі, після чого поверхнева вода потрапляє до гасника в підошві насипу, або гасника в кюветі. Також у місці влаштування прикромочних тротуарів влаштовуються дощоприймальні колодязі, вода з яких перенаправляється в скиди на укосах.

Для зменшення рівня шуму в с. Бродщина по праву сторону від дороги влаштовуються шумозахисні екрани.

У робочому проекті реконструкції передбачено 5 типів конструкцій дорожнього одягу:

Тип 1. Новий дорожній одяг по основній дорозі:

- цементогрунт М 40 (Супіски пилуваті, суглинки оброблені 6% цементу відповідно до ГБН В.2.3-37641918-554:2013 класу міцності ІІІ, Е=200 МПа), товщиною 30 см;

- пісний бетон В 7,5 згідно ДСТУ Б.В.2.7-43 – 96, Е = 1000 МПа, товщиною 18 см;

- влаштування розділяючого прошарку із геосинтетичного матеріалу з поверхневою щільністю 400 г/м2 згідно ГБН В.2.3-218-544: 2014;

- покриття із монолітного дорожнього цементобетону класу міцності на розтяг при згині Bbtb 4,4 (60) при стиску B 35, морозостійкість F 200 при відтаванні в 5% розчині NaCl згідно ДСТУ Б.В.2.7-43 – 96, Е=36 000 МПа, товщиною 26 см.

Тип 2. Новий дорожній одяг на місцевих проїздах та перехідних ділянках примикань:

- Щебенево-піщана суміш С-5 за ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною 21 см;

- Щебенево-піщана суміш С-7 марки М40 укріпленої цементом згідно ДСТУ Б В.2.7-207:2009, товщиною 17 см;

- Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 1,00 л/м2;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.I.БНД70/100,згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною 10 см;

- Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 0,40 л/м2;

- АСГ.Др.Щ.Б.НП.I.БНД70/100, згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною 5 см.

Тип 3. Посилення дорожнього одягу на місцевих проїздах:

- Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 1,00 л/м2;

- Вирівнюючий шар із АСГ.Кр.Щ.АІ.НП.І.БНД70/100, згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, мінімальною товщиною 10 см (сер. 12 см);
        - Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 0,40 л/м2;

- АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД70/100, згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною 5 см.

Тип 4. Новий дорожній одяг на тротуарах та посадкових майданчиках:

- Щебінь фракції 20-40 мм, товщиною 12 см;

- Покриття із АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.I.БНД70/100, згідно з ДСТУ Б В.2.7- 119:2011, товщиною 4 см.

Тип 5. Новий дорожній одяг в межах розділювальної смуги:

- Шар основи із щебенево-піщаної суміші С-5 за ДСТУ БВ.2.7-30:2013, середньою товщиною 21,6 см;

- Верхній шар покриття із АСГ.Др.Щ.Б.НП.IІ.БНД70/100, згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною 4 см.

Робочим проектом передбачено влаштування 2 нових автопавільйонів.

Передбачено влаштування пішохідних тротуарів, шириною 1,50 м (1,90 м в місцях влаштування бар’єрного огородження на тротуарі), що забезпечують безпечний рух пішоходів до автобусних зупинок на автомобільній дорозі Н-31 та вздовж місцевих проїздів в межах с. Бродщина.

У робочому проекті передбачено дорожні знаки зі світлоповертаючою здатністю.

Дорожні знаки встановлюються на оцинкованих опорах та металевих рамах.

Передбачено нанесення дорожньої розмітки. Передбачено встановлення оцинкованого металевого бар’єрного огородження зі світлоповертаючими вставками. Бар’єрне огородження влаштовується за ДСТУ 8751:2017. Передбачено влаштування трьох типів огородження 11 ДО-2,0.280/1,5 та 11 ДД-2,0.280/1,1, стримувальною здатністю 280 кДж, а також 11 ДО-2.0.128/1,5 стримувальною здатністю 128 кДж (в межах місцевого проїзду). На дорожньому огородженні встановлені світлоповертальні елементи з кроком 20 м.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 06 липня 2021 року, складала 594 969.210 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 468 355.254 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 100.111 тис. грн., інші витрати –               126 513.845 тис. грн. Зворотні суми – 61.313 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації, після надання замовником цін на устаткування, матеріальні ресурси, зняття зауважень, встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» та СОУ 42.1-37641918-050:2018«Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту».

Загальна вартість будівництва у поточних цінах станом 13 серпня 2021 року складає 591 947.368 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –                      471 379.480 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 97.787 тис. грн., інші витрати – 120 470.101 тис. грн. Зворотні суми – 63.600 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості згідно відомості фактичної вартості виконаних робіт станом на 01.01.2021 року виконано робіт на суму –           371 623.007 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 301 393.759 тис. грн., інші витрати – 70 229.248 тис. грн.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

Примітки: цей експертний звіт слід розглядати разом з експертним звітом щодо розгляду проектної документації від 12.12.2017 року №28-0483-17 (28-0554-16), виданим ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА».

 

 

 

 

Головний експерт проекту

 

______________________  Д.В. Михайловський

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004780

 

 

 

 

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

   _________________________  В.В. Ковальчук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005917

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________          Т.Ю. Боричко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005036

 

 


Розділи