Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7975-8028-5470-4498
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1118-21Е від 29.09.2021
Орган, що видав
ТОВ "НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза" (40719528) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт проїзної частини та тротуару по пров. Банний у місті Хорол Лубенського району Полтавської області. Коригування
Код проектної документації
PD01:4927-9107-2004-6862 №80.21 від 2021-09-08 (видав БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА) / Наявні експертизи: EX01:7975-8028-5470-4498
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Інформацію не зазначено

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа Виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області (04057534)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ТРУБЕЙ ВЯЧЕСЛАВ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 006611, АЕ 001854, АР 020531, АЕ 007208)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
НАДТОКА ІРИНА БОРИСІВНА (АЕ 004501)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4927-9107-2004-6862
Орган, що видав
БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
08.09.2021
Номер проектної документації
80.21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Шифр проекту – 80.21

Клас наслідків (відповідальності) – СС2.

Сукупний показник    СС2.

Замовник будівництва: Виконавчий комітет Хорольської міської ради Лубенського району.

(Код ЄДРПОУ 040578534).

Юридична адреса: індекс 37800, Полтавська область, Хорольський р-н, місто Хорол, вул.1 Травня, буд. 4.

 Генеральний проектувальник: Фізична особа-підприємець  Болотіна Ю.С.

Юридична адреса: індекс 36023, Полтавська область,  м. Полтава, б-р Боровиковського, 10,  кв. 21. (Код ІПН 3063818347).

 Головний інженер проекту:  Болотіна Юлія Сергіївна (кваліфікаційний  сертифікат

 серія АР № 016790  дата видачі  03.09.2012 р.)

 Робочий проект виконаний на підставі:

Завдання на проектування № 75.21 від 08 вересня 2021 р.;

Акт технічного обстеження від 08 вересня 2021 року;

Акт про можливість повторного використання матеріалів від розбирання  від 08 вересня 2021 року.

Дефектний акт від 08 вересня 2021 року ;

Інженерні вишукування.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПРОЕКТУ

Робочий проект «Капітальний ремонт проїзної частини та тротуару по пров. Банний у місті Хорол Лубенського району Полтавської області» проходив експертизу проекту, та його було розглянуто у 2019 році та отримано позитивний експертний звіт 23514 від 09.09.2019 р., виданий ТОВ «Експертиза МВК», який втрачає чинність з виходом даного звіту.

Коригування робочого проекту Капітальний ремонт проїзної частини та тротуару по пров. Банний у місті Хорол Лубенського району Полтавської області передбачено у частині об’ємів робіт згідно зкоригованого  дефектного акту.

Провулок Банний в м. Хорол проходить через житловий масив з двосторонньою забудовою, ліва кромка обмежена територією центральної районної лікарні міста Хорол (ПК00+00,00 – ПК01+09,04), а права - приватною забудовою. З ПК01+09,04 по К03+00,00 провулок Банний проходить через житловий масив з приватною забудовою.

Ширина вулиці в межах червоних ліній складає – 6,65 – 18,05 м. Відстань від  кромки проїзної частини до забудови становить 0,50 – 7,50 м. В межах вулиці проходять підземні інженерні комунікації (водопровід, газопровід) та надземні інженерні комунікації – повітряна ЛЕП 0,4 кВ та лінія зв’язку. Довжина ділянки вулиці, що ремонтується становить 300 м.

На ділянці від ПК00+00,00 до ПК01+24,77 (по правій смузі проїзної частини) було прокладено водопровід та не відновлений дорожній одяг у місці траншеї шириною 1,25 м. Водовідведення з проїзної частини забезпечено частково поперечними та поздовжніми ухилами. По проїзду зливова каналізація відсутня.

У результаті обстеження було визначено характеристики існуючих шарів дорожнього одягу:

1. (ПК00+00,00 – ПК01+27,00, ПК01+35,87 – ПК03+00,00)

- Щебінь рядовий - 20 см;

- Асфальтобетонне покриття - 5 см.

За результатами обстеження стану провулку Банний було виявлено:

- руйнування верхніх шарів покриття дорожнього одягу;

- вибоїни та ями, відсутність твердого покриття на деяких ділянках провулку;

- нерівність покриття;

- не відповідність поперечних ухилів проїзної частини будівельним нормам, що

заважає вільному водовідведенню з покриття.

 Стан проїзної частини та тротуару не забезпечує безпеку руху транспорту та пішоходів і потребує капітального ремонту.

 Початок траси та виконання робіт (ПК 00+00,00) прийнято на перетині осі проїзної частини провулку Банний з кромкою проїзної частини вулиці Михайла Полонського. Кінець виконання робіт та кінець траси (ПК03+00,00) прийнято по осі провулку Банний. Проектна ширина проїзної частини залишається без змін та становить З ПК00+00,00 – ПК01+09,04 - 4,50м з ПК01+35,87 – ПК03+00,00 – 4,00 м. Від ПК01+09,04 – ПК01+35,87 ділянка переходу ширини проїзної частини з 4,50 до 4,00 м

Капітальним ремонтом передбачено розбирання асфальтобетонного покриття проїзної частини на ПК00+00,00 – ПК01+27,00 та ПК01+35,87 – ПК03+00,00, так як воно не підлягає ремонту. На цих ділянках проектом передбачено відновлення  асфальтобетонного покриття шириною 4,00 – 4,50 м. Також передбачено влаштування нового дорожнього одягу проїзної частини від ПК01+09,04 до ПК01+35,87 шириною 2,00 – 4,00 м (розширення проїзної частини) а також вздовж правої кромки провулку Банний на ширину 1,25 м (у місці влаштованого водопроводу).

Вздовж правої кромки провулку Банний від ПК00+00,00 до ПК01+13,02 проектом передбачено розбирання, заміну та встановлення нового бортового каменю БР.100.30.15. Бортовий камінь встановлюється з підвищенням над поверхнею проїзної частини на 10 см над поверхнею дорожнього покриття. В межах в’їздів у двори, бортовий камінь  встановлюється з виступом верхньої частини на 6 см. На ПК00+40,69, ПК00+53,01, ПК00+77,07 праворуч по ходу пікетажу у місці примикання в’їздів у двори проєктом передбачено влаштування нового дорожнього одягу в’їздів у двори шириною 4,30, 3,40 та 4,00 м. Кромки виконано з бортового каменю БР.100.20.8, що встановлюється на основу з бетону кл. С12/15. Між проїзною частиною та в’їздами у двори передбачено встановлення пониженого бортового каменю БР.100.30.15 на висоту h = 6 см.

Вздовж лівої кромки провулку Банний (ПК00+00,00 – ПК01+09,04) проєктом передбачено влаштування тротуару з фігурних елементів мощення шириною 1,50 – 2,00 м у бортовому камені БР.100.20.8, що встановлюється на основу з бетону кл. С12/15. Тротуар відділений від проїзної частини бортовим каменем БР.100.30.15.

Максимальний проектний поздовжній профіль провулку Банний складає 46 ‰ та враховує існуючий рельєф території. У прибортовому лотку мінімальний поздовжній ухил складає 9‰, що задовольняє вимогам для вчасного водовідведення. Мінімальний поздовжній ухил складає 4‰, що задовольняє вимогам для вчасного водовідведення.

Проектом передбачається односхилий поперечний профіль проїзної частини ліворуч по ходу пікетажу. Поперечний ухил проїзної частини передбачено 15 - 20‰.

Розрахунок та конструювання проєктного дорожнього одягу проїзної частини внутрішньоквартального проїзду проводився за допомогою програмного комплексу CREDO “Радон”.

 Проектними рішеннями передбачені шари дорожнього одягу :

 1. (Тип П.1) Конструкція нового дорожнього одягу проїзної частини:

- Нижній шар основи із щебеню фракції 40-70 мм ( ДСТУ Б В.2.7-30) товщиною - 21 см.

- Верхній шар основи із щебенево-піщаної суміші С-7 фр. 0-40 мм ( ДСТУ Б В.2.7-30) товщиною - 12 см.

- Шар покриття з гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б марки І (ДСТУ Б В.2.7-119) –5см

 2. (Тип П.2) Конструкція відновлення покриття проїзної частини з попереднім вирівнюванням:

Існуюче покриття:

- існуюча щебенева основа - 20 см;

Проєктне покриття:

- вирівнюючий шар основи із щебенево-піщаної суміші С-7 фр. 0-40 мм ( ДСТУ Б В.2.7-30) товщиною - 12 см.

- шар покриття з гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б марки І ДСТУ Б В.2.7-119 товщиною -5 см.

 3. (Тип П.3) Конструкція нового дорожнього одягу в’їздів у двори:

- Ущільнений грунт до Кущ=0,98;

- шар основи із щебенево-піщаної суміші С-7 фр. 0-40 мм

( ДСТУ Б В.2.7-30) товщиною - 15 см.

- шар покриття з гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б-15 марки І ДСТУ Б В.2.7-119 товщиною -4 см.

 4. (Тип Т.1) Конструкція нового дорожнього одягу тротуарів з покриттям з фігурних елементів мощення:

- Шар основи з щебенево-піщаної суміші С-7 (фракція 0-40 мм) товщиною -12 см;

- Шар піску відсівів подрібнення з додаванням сухого цементу (1:3) товщиною -5 см;

- Покриття з фігурних елементів мощення (тротуарна плитка) товщиною -6 см.

Шви між елементами мощення заповнюються цементно-піщаною сумішшю.

 5. Конструкція влаштування тактильних смуг:

 - шар з щебенево-піщаної суміші С-7 (фр.0-40 мм) за ДСТУ Б В.2.7-30 товщиною 15 см;

- суміш бетонна кл.С12/15 за ДСТУ Б В.2.7-176 товщиною 5 см;

- клеюча суміш для плитки Ceresit СМ117 (6,3 кг/1 м2) – 1 см;

- тактильна бетонна плитка 300х300 товщиною 3 см (плити мають рифи у вигляді зрізаних конусів)

Проектними рішеннями передбачено нанесення горизонтальної дорожньої  розмітки. Матеріал горизонтальної розмітки – дорожня фарба. Дорожня розмітка виконана згідно ДСТУ 2587:2021 «Розмітка дорожня. Загальні технічні умови».

Проектними рішеннями передбачено встановлення дорожніх знаків І типорозміру згідно ДСТУ 4100- 2014 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила  застосування».

Усі знаки встановлюються на висоті не менше 2,0 м від поверхні землі. Знаки встановлюються на існуючі електроопори та металеві стояки дорожніх знаків типу СКМ 2.35, СКМ 2.45 та СКМ 2.50. Стійки дорожніх знаків встановлюються на бетонну основу (клас бетону С8/10).

Виконано світлотехнічний розрахунок існуючої схеми розстановки світильників, в межах ділянки вулиці.

Результат розрахунку вказує на те, що існуюча схема розстановки опор електроосвітлення з існуючими світильниками забезпечує виконання вищевказаних нормативних вимог.

Всі світильники, мають високоефективні газорозряджувальні джерела світла і забезпечують достатні рівні освітленості.

Для маломобільних груп населення На ПК00+00,05, ПК00+34,00, ПК00+58,00, ПК00+96,00 ліворуч по ходу пікетажу, у місці розміщення входів до ЦРЛ, а також на ПК00+01,85 праворуч між проїзною частиною та тротуаром передбачено рівно висотне суміщення поверхонь за рахунок влаштування пандусів. Пандуси влаштовують з  покриттям з фігурних елементів мощення шириною 1,50 – 2,00 м.

Для людей з інвалідністю по зору проєктом передбачено влаштувати попереджувальні тактильні смуги. Тактильні смуги влаштовуються із тактильних плит розмірами 300х300х30 см. Тактильні смуги влаштовуються перед переходом через проїзну частину на примиканнях до вулиці Перемоги. Ширина тактильних смуг становить 0,6 м та знаходиться на відстані 0,40 м до проїзної частини.

Організація будівництва.

Капітальний ремонт виконується в межах червоних ліній вулиці (згідно ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій») та додаткового відведення землі не потребує. Роботи з капітального ремонту виконує спеціалізована будівельна організація, яка має відповідне матеріально-технічне забезпечення та кваліфіковані кадри. У відповідності до ДБН А.3.1-5:2016 виконання даного виду будівельних робіт відноситься до нескладних, оскільки прийняті традиційні будівельні матеріали.

Будівельні роботи проводяться з перекриттям руху по даній вулиці для транзитного напрямку. При цьому, під час виконання будівельних робіт, об’їзд даної ділянки вулиці рекомендовано організувати по вулицям: Лабівка, Бибиківська, Коцюбинського, а також вул. Льва Толстого та вул Фруктовій.

Метод проведення робіт передбачається поточний з послідовним пересуванням фронту робіт по окремим виробничим процесам. Капітальний ремонт проводиться частини (елемента) об’єкта з частковим перекриттям дорожнього руху в межах будівельної захватки, так як доступ до будинків перекрити не можливо.

Під час проведення будівельних робіт передбачається застосування типових схем організації дорожнього руху згідно ДСТУ 8749:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт". Типові тимчасові схеми організації дорожнього руху.

Екологія

Під час капітального ремонту буде спостерігатися такий негативний вплив на навколишнє середовище:

- викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин при спалюванні палива;

- акустичний вплив від руху транспортних засобів;

- скиди стічних вод з дорожнього полотна;

- забруднення сміттям ґрунтів та поверхневих водойм;

- опосередковані впливи на рослинний і тваринний світ викидів, шуму та стоків;

- можливість виникнення аварійних ситуацій різного ступеню небезпеки.

Споруда в цілому буде здійснювати незначний вплив на мікрокліматичні характеристики (виникнення ефекту турбулентності за рахунок руху автотранспорту, загазованості тощо) лише в межах смуги відводу дороги.

Вплив на повітряний басейн носить короткочасний характер, тільки в період виконання будівельних робіт з капітального ремонту автомобільної дороги.

Після закінчення ремонтних робіт екологічна обстановка, що склалася в даному районі, не зміниться.

Охорона праці

Проектні рішення по ремонту автомобільної дороги в частині охорони праці, в робочому проекті прийняті відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг» і з НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті».

При проведенні робіт в робочому проекті передбачено керуватися вимогами ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві. Основні положення», а також іншими галузевими інструкціями, вказівками та рекомендаціями щодо безпечних методів проведення робіт протипожежної безпеки, виробничої санітарії та охорони праці.

Пожежна безпека

Пожеже небезпечні технологічні процеси проектною документацією не передбачені.

Представленим робочим проектом передбачені заходи, що забезпечують пожежну і техногенну безпеку, також санітарно-епідеміологічне благополуччя населення, безпеку експлуатації та вимоги охорони праці відповідно до нормативних документів.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною  документацією, у поточних цінах станом на 17.09.2021 р. складала 1922,742 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 1489,356 тис. грн.; устаткування –  0,000 тис. грн.; інші витрати 433,386 тис. грн.

У тому числі  понесені витрати станом на 26.08.2021 р. згідно Довідки замовника склали 29,695 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 0,000 тис. грн.; устаткування –  0,000 тис. грн.; інші витрати – 29,695 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені дефектним актом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 29.09.2021р. складає 1922,270 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 1488,980 тис. грн.; устаткування –  0,000 тис. грн.; інші витрати 433,290тис. грн.

У тому числі  понесені витрати станом на 26.08.2021 р. згідно Довідки замовника склали 29,695 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 0,000 тис. грн.; устаткування –  0,000 тис. грн.; інші витрати – 29,695 тис. грн.

 Опис зауважень та внесених змін

Під час проведення експертизи робочого проекту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза»  висунула зауваження щодо  кошторисної частини проектної документації.

За результатами розгляду, робочий проект  відредаговано за зауваженнями відповідно до нормативних вимог з доповненнями необхідними матеріалами та погодженнями в повному обсязі, що надає підставу затвердити його в установленому порядку.

Розділи