1 редакція від 04.08.2021 2 редакція від 18.10.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2703-6556-0150-5329
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№V-0316-20/ПРОЕКСП від 09.12.2020
Орган, що видав
ТОВ "Проексп" (40993694) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир-Чернівці на ділянці км 85+619 – км 91+000, Житомирська область»
Код проектної документації
PD01:9071-1314-7832-8333 Зміни №2 №27П від 2020-12-24 (видав ПП "ПОЛІССЯ-ПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:2703-6556-0150-5329
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Інформацію не зазначено

Інформація про замовників

Інформацію не зазначено

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Половенко Ігор Олександрович (АЕ 005265, АЕ 007231)
Відповідальний експерт З питань екології
Еріванли Валентина Насоївна (АР 000987, АЕ 004248, АР 019142)
Відповідальний експерт З питань техногенної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ЗАХАРЧЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 016108, АЕ 003502, АЕ 006449, АЕ 007250)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
Барановський Олександр Петрович (АЕ 005211, АЕ 005231)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Комаренко Володимир Іванович (АЕ 002964, АЕ 004303)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ПЕРЕЦЬ ОЛЕКСАНДРА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 004439, АР 002865)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9071-1314-7832-8333
Орган, що видав
ПП "ПОЛІССЯ-ПРОЕКТ" (41954876)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
24.12.2020
Номер проектної документації
27П
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир-Чернівці на ділянці км 85+619 – км 91+000, Житомирська область», розроблений на замовлення Служби автомобільних доріг у Житомирській області проектною організацією ПП «Полісся - Проект» (юридична адреса: 13201, м. Чуднів, вул.Любарська, 39, Чуднівського району, Житомирської області), кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, виданий Коту В’ячеславу Васильовичу, Серія АР №002807 від 31 серпня 2012 року (свідоцтво про підвищення кваліфікації №00084 від 19 травня 2017 року).

 

Підстави для розроблення проекту:

- завдання на проектування.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС3.

 

Робочим проектом передбачається капітальний ремонт  автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир-Чернівці на ділянці км 85+619 – км 91+000, Житомирська область.

Клімат району помірно-континентальний і характеризується наступними даними: середньомісячна температура січня - мінус 6℃, липня – плюс 18℃.

Абсолютна максимальна температура - плюс 37℃, абсолютна мінімальна температура - мінус 35℃, середньорічна – плюс 6,7℃. Глибина промерзання ґрунтів середня 0,60 м, максимальна 0,87 м. Рельєф місцевості представлений слабо хвилястим.

Типи місцевості за зволоженням: І тип (сухі ділянки) – від ПК 858+31 до ПК 884+50 та від ПК 884+50 до ПК 910+00; ІІI тип (мокрі ділянки) – від ПК 884+50 до ПК 890+50. Ділянка дороги відноситься до стійких.

Автомобільна дорога загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці проходить по Житомирській, Хмельницькій і Чернівецькій областях.

Необхідність капітального ремонту даної ділянки автомобільної дороги викликана закінченням міжремонтного терміну служби дорожнього одягу, незадовільним станом асфальтобетонного покриття, невідповідністю параметрів земляного полотна та проїзної частини сучасним вимогам.

В адміністративному відношенні ділянка розташована в межах Любарського району Житомирської області.

Ділянка дороги, що підлягає капітальному ремонту, розташована в межах ІІ дорожньо-кліматичної зони.

У зв’язку з очікуванням зростання обсягів перевезень пасажирів та вантажів інтенсивність руху в транспортних одиницях на даній ділянці досягне до 2040 року 8 681 авт./добу, що відповідає 13716 авт./добу приведених до легкового автомобіля.

У відповідності із розрахунковою (на 20 років) перспективною інтенсивністю руху ділянка дороги віднесена до ІІ категорії.

Розрахункова швидкість прийнята за межами населеного пункту 90 км/год., в межах населеного пункту - 60 км/год.

Загальний напрямок траси південно-західний. Початок траси прийнятий на ПК 858+31, що відповідає існуючому км 85+831 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці. Кінець траси прийнятий на ПК 910+00, що відповідає існуючому км 91+000 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці.

Будівельна довжина ділянки – 5,169 км.

На всій довжині траса дороги прокладена по осі існуючої автомобільної дороги. Існуюча і проектована траса дороги в плані має 7 кутів повороту.

Ширина існуючої смуги відводу під дорогу складає від 65м до 25 м згідно державних актів на право постійного користування землею Служби автомобільних доріг в Житомирській області в адміністративних границях Любарського району Житомирської області. Проектні елементи земляного полотна додаткового відводу у постійне користування не потребують.

Від ПК 858+31 до ПК 875+20 автомобільна дорога проходить в межах населеного пункту смт. Любар,  від ПК 875+20 до ПК 895+07 в межах населеного пункту с. Іванківці,  а від ПК 895+07 до ПК 910+00 проходить в польових умовах.

До ділянки дороги на ПК 875+53 ліворуч примикає автомобільна дорога загального користування місцевого значення С 061014 - під’їзд до с. Стрижівка.

Примикання в кількості 21 шт. розташовані на: ПК 858+64 праворуч на господарський двір, ПК 860+37 праворуч в поле, ПК 718+24 ліворуч в поле, ПК 746+85 ліворуч у вулицю, ПК 747+80 праворуч на господарський двір, ПК 860+52 ліворуч у вулицю, ПК 862+44 праворуч у вулицю, ПК 862+90 ліворуч у вулицю, ПК 863+50 праворуч у провулок, ПК 864+88 ліворуч у вулицю, ПК 865+33 праворуч у вулицю, ПК 868+72 праворуч у провулок, ПК 870+98 ліворуч у провулок, ПК 881+64 праворуч в поле, ПК 881+95 ліворуч у провулок, ПК 883+39 ліворуч у вулицю, ПК 886+94 ліворуч у провулок, ПК 888+94 ліворуч у вулицю, ПК 890+60 праворуч у вулицю, ПК 893+26 праворуч у провулок, ПК 908+71 ліворуч в поле.

Автобусна зупинка без перехідно – швидкісних смуг розташована на ПК 874+65 праворуч, автопавільйон розташований на ПК 874+65 праворуч.

На всій довжині траси проектованої ділянки дороги прокладені підземні та повітряні комунікації:

- від ПК 875+36 до ПК 910+00 ліворуч від існуючої вісі дороги прокладений підземний кабель зв’язку Житомирської філії ПАТ «Укртелеком» РЦТ № 215 СЛД № 2 м. Чуднів;

- перетинає на ПК 865+64 та на ПК 894+67 лінія електромереж потужністю 10 кВт Любарського РЕМ;

- від ПК 858+31 до ПК 888+29 ліворуч від існуючої вісі дороги прокладений підземний газопровід ПАТ «Житомиргаз» Бердичівського відділення Любарська дільниця, який на ПК 863+70, ПК 871+00, ПК 878+66, ПК 888+29 перетинає дорогу;

- від ПК 858+31 до ПК 893+61 ліворуч від існуючої вісі дороги проходить повітряна лінія зв’язку Житомирської філії ПАТ «Укртелеком» РЦТ № 215 СЛД № 3 смт. Любар.

Будівельні роботи необхідно виконувати в присутності представника експлуатуючої організації.

Керівна робоча відмітка для проектування поздовжнього профілю прийнята із умов максимального використання існуючого дорожнього одягу та мінімального підвищення поверхні покриття над рівнем ґрунтових вод при І типі місцевості по зволоженню Нmin-1,5 м.

Найменший проектний радіус вертикальних кривих (опуклих/увігнутих) слідуючі: для розрахункової швидкості 90 км/год. – 9000/5328 м, для розрахункової швидкості 60 км/год. – 3589/1732м.

Найбільший проектний поздовжній похил: для розрахункової швидкості 90 км/год. – 33,7‰, для розрахункової швидкості 60 км/год. – 68‰.

В проекті передбачено чотири типи поперечних профілів земляного полотна:

- Тип1 насип висотою до 2 м із закладанням відкосів 1:3;

- Тип2 насип висотою до 2 м із закладанням відкосів 1:1,75 з тротуарами в бортовому профілі з установкою бар’єрного металевого огородження;

- Тип3 насип висотою понад 2 м до 6 м із закладанням відкосів 1:1,75 з установкою бар’єрного металевого огородження;

- Тип4 насип висотою понад 2 м до 6 м із закладанням відкосів 1:1,75 з установкою бар’єрного металевого огородження з тротуарами в бортовому профілі.

Поперечний профіль передбачено двосхилий з похилами проїзної частини 25‰, узбіч укріплених відфрезерованим матеріалом - 40‰, укріплених засівом трав - 50‰. На кривій в плані ВК 5 передбачається односхилий поперечний профіль (віраж) з похилом 47‰.

Водовідвід із проїзної частини передбачено за рахунок поздовжніх і поперечних профілів проїзної частини та узбіч. Для запобігання розмиву узбіч і укосів земляного полотна на ділянках у місцях віражів і увігнутих вертикальних кривих у поздовжньому профілі, при зустрічних похилах та насипах висотою понад 2,0 м передбачаються водовідвідні споруди для збирання та відведення поверхневої води за межі земляного полотна.

Водовідвідні споруди представлені: бортовим каменем, розташованим за укріплювальною смугою вздовж проїзної частини; поперечними телескопічними лотками Б-6, розміщеними на укосах насипу; гасником з блоків Б-5 та розтікача з монолітного бетону біля підошви насипу. Відвід води з придорожньої смуги передбачено за рахунок рельєфу місцевості, бокових канав та водоперепускних споруд.

Водовідвідні канави передбачені трапецієдального перерізу з шириною дна канави 0,4м.

Укріплення узбіч на ширину 1,25м і укосів передбачено засівом трав з підсипкою рослинного ґрунту товщиною 0,15м. Решта узбіч шириною 2,00м укріплюється відфрезерованим матеріалом товщиною 0,10м. В зв’язку з постійними розмивами земляного полотна біля ставу від ПК885+15 до ПК887+35 справа укоси земляного полотна укріплені плитами з монолітного бетону товщиною 0,12м на щебеневій основі 0,10м.

Аналіз конструкції існуючого дорожнього одягу на ділянці показав, що він складається з наступних шарів:

- пісок товщиною 0,20 м;

- бруківка товщиною 0,15 м;

- щебінь товщиною 0,06 - 0,10 м;

- асфальтобетон товщиною 0,05 м;

- існуючий насип земляного полотна.

Існуючий дорожній одяг має такі дефекти: вибоїни з картою ремонту до 30% по площі покриття, колійність по смузі накату місцями до 2 - 4 см, окремі поздовжні і поперечні тріщини, що характеризує старіння асфальтобетону, тому і недостатню несучу здатність дорожнього одягу.

В проекті приймаються наступні типи конструкції дорожнього одягу:

Тип 1. Підсилення існуючої конструкції і розширення:

а) Підсилення існуючої конструкції:

- фрезерування існуючого асфальтобетону глибиною 0,05 м;

- вирівнюючий шар із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, обробленої цементом М-400 середньою товщиною 0,11 м;

- шар основи із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, обробленої цементом М-400 товщиною 0,17 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 1,0 л/м2;

- підстилаючий шар покриття із АСГ.Кр.П.А-Б.ПР.І. БНД 60/90 товщиною 0,10 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 0,4 л/м2;

- нижній шар покриття з АСГ.Др.Щ.АІ.НП.І. на бітумах, модифікованих комплексами добавок БМКП 60/90-65 товщиною 0,06 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 – 0,4 л/м2;

- верхній шар покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА-20) на бітумах, модифікованих комплексами добавок БМКП 60/90-65 товщиною 0,05 м.

б) Розширення і новий:

- додатковий нижній шар з піску товщиною 0,28 м; 

- нижній шар основи із щебенево-піщаної суміші С5 товщиною 0,22 м;

- вирівнюючий шар із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, обробленої цементом М-400 середньою товщиною 0,11 м;

- верхній шар основи із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, обробленої цементом М-400 товщиною 0,17 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 1,0 л/м2; 

- підстилаючий шар покриття із АСГ.Кр.П.А-Б.ПР.І. БНД 60/90 товщиною 0,10 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 0,4 л/м2;

- нижній шар покриття з АСГ.Др.Щ.А.НП.І. на бітумах, модифікованих комплексами добавок БМКП 60/90-65 товщиною 0,06 м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 – 0,4 л/м2; 

- верхній шар покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА-20) на бітумах, модифікованих комплексами добавок БМКП 60/90-65 товщиною 0,05 м.

На проектній ділянці автомобільної дороги знаходиться 5 водоперепускних труб.

Труба на ПК 864+16 отвором 0,80 м кільця по 5,00 м довжиною 17,00 м, замулена на 65%. Оголовок з монолітного бетону, вхідний оголовок відсутні, на виході оголовок пошкоджений. Укріплення русла та укосів немає. Проектом передбачено розбирання існуючої труби та влаштування нової отвором 1,00 м. Довжина труби по проекту 19,94 м. Також передбачається укріплення русла і укосів

Труба на ПК 866+81 отвором 0,80 м кільця по 5,00 м довжиною 17,00 м, замулена на 50%. Оголовки з монолітного бетону. Укріплення русла та укосів немає. Проектом передбачено розбирання існуючої труби та влаштування нової отвором 1,00 м. Довжина труби по проекту 20,95 м. Також передбачається укріплення русла і укосів

Труба на ПК 872+17 отвором 1,00 м кільця по 1,00 м, довжиною 16 м, замулена до 50%. Стан задовільний. Оголовки з монолітного бетону. Штукатурка частково осипана. Укріплення русла та укосів немає. Проектом передбачено розбирання існуючих оголовків та кілець довжиною 1,0 м та подовження існуючої труби з обох сторін. Довжина подовження труби 8,88 м. Також передбачається укріплення русла і укосів, розчистка труби від мулу.

Труба на ПК 878 +73 отвором 1,00 м кільця по 1,00 м, довжиною 15,17 м, замулена на 50%, оголовки з монолітного бетону. Стан задовільний. Укріплення русла та укосів немає. Проектом передбачено розбирання існуючих оголовків та кілець довжиною 1,0 м та подовження існуючої труби з обох сторін. Довжина подовження труби 7,87м. Також передбачається укріплення русла і укосів, розчистка труби від мулу.

Труба на ПК 889+65 отвором 1,00 м кільця по 1,00 м, довжиною 15,60 м, замулена на 30%, оголовки з каменю. Стан задовільний. Укріплення русла та укосів немає. Проектом передбачено розбирання існуючих оголовків та кільця довжиною 1,0м та подовження існуючої труби з обох сторін. Довжина подовження труби 8,88 м. Також передбачається укріплення русла і укосів, розчистка труби від мулу.

Для очищення дощових, талих стічних вод з територій, на яких можливе забруднення стоків нафтопродуктами, важкими субстанціями і зваженими речовинами передбачаються сепаратори нафтопродуктів з пропускною здатністю неменше 5л/с за секунду   в кількості 3 шт. в місці примикання існуючого ставка до автомобільної дороги на ПК 885+35, ПК 886+25 та ПК 887+18 з правої сторони.

На ділянці, що проектується, передбачено облаштування 21 примикання в одному рівні.

Для облаштування примикань передбачені наступні типи конструкції дорожнього одягу: 

Влаштування дорожнього одягу в межах заокруглення:

Тип 1 (нове):

- підстилаючий шар з піску товщиною 0,28м;

- нижній шар основи із щебенево-піщаної суміші С5 товщиною 0,22м.

- вирівнюючий шар з щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, укріпленої до марки матеріалу ММ-20 середньою товщиною - 0,07м;

- верхній шар основи з щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, укріпленої до марки матеріалу ММ-20 товщиною 0,17м;

- розлив бітумної емульсії ЕК-Ш-50 -1,0л/м2;

- підстилаючий шар покриття із АСГ.Кр.П.А-Б.ПР.І. БНД 60/90 товщиною 0,10м;

- розлив бітумної емульсії ЕК-Ш-50 - 0,4л/м2;

- нижній шар покриття із АСГ.Др.Щ.А.НП.І. на бітумах, модифікованих комплексами добавок БМКП 60/90-65 товщиною 0,06м;

- розлив бітумної емульсії ЕКМ-Ш-50 - 0,4л/м2;

- верхній шар покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА-20) на бітумах, модифікованих комплексами добавок БМКП 60/90-65 товщиною 0,05м.

Тип 1 (посилення):

- вирівнюючий шар з щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, укріпленої до марки матеріалу ММ-20 середньою товщиною - 0,07м;

- верхній шар основи з щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, укріпленої до марки матеріалу ММ-20 товщиною 0,17м;

- розлив бітумної емульсії ЕК-Ш-50 -1,0л/м2;

- підстилаючий шар покриття із АСГ.Кр.П.А-Б.ПР.І. БНД 60/90 товщиною 0,10м;

- розлив бітумної емульсії ЕК-Ш-50 - 0,4л/м2;

- нижній шар покриття із АСГ.Др.Щ.А.НП.І. на бітумах, модифікованих комплексами добавок БМКП 60/90-65 товщиною 0,06м;

- розлив бітумної емульсії ЕКМ-Ш-50 - 0,4л/м2;

- верхній шар покриття з щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА-20) на бітумах, модифікованих комплексами добавок БМКП 60/90-65 товщиною 0,05м.

Влаштування дорожнього одягу за межею заокруглення:

Тип 2 (нове):

- підстилаючий шару з піску товщиною 0,15м;

- основа із щебенево-піщаної суміші С7, товщиною 0,18м;

Тип 2 (посилення):

- вирівнюючий шар з щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, укріпленої до марки матеріалу ММ-20 середньою товщиною 0,17м;

- розлив бітумної емульсії ЕК-Ш-50 -1,0л/м2;

- нижній шар покриття із АСГ.Кр.П.А-Б.ПР.І. БНД 60/90 товщиною 0,10м;

- розлив бітумної емульсії ЕКМ-Ш-50 -0,4л/м2;

- верхній шар покриття із АСГ.Др.Щ.А-НП.І. БНД 60/90 товщиною 0,05м.

Тип 3 (нове):

- влаштування покриття із відфрезованого матеріалу товщиною 0,18м.

На ПК 858+64 (ліворуч) з’їзд господарський двір.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з асфальтобетону. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 14 авт./добу. Ширина проїзної частини – 5,0 м, узбіччя по 1,75 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 8 і 8 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1.

На ПК 860+37 (праворуч) з’їзд у господарський двір.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з щебеню. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 16 авт./добу. Ширина проїзної частини – 5,00м, узбіччя по 1,75 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 12 і 12 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1.

На ПК 860+52 (ліворуч) з’їзд у вулицю.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з щебеню. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 20 авт./добу. Ширина проїзної частини – 6+2х0,5м, узбіччя по 2,00 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 12 і 12 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1.

На ПК 862+44 (праворуч) з’їзд у вулицю.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з щебеню. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 14 авт./добу. Ширина проїзної частини – 5,00 м, узбіччя по 2,00 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 12 і 12 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1.

На ПК 862+90 (ліворуч) з’їзд у вулицю.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з висівок. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 18 авт./добу. Ширина проїзної частини – 5,00 м, узбіччя по 2,00 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 12 і 12 м.

Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1.

На ПК 863+50(праворуч) з’їзд у провулок.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з щебеню. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 18 авт./добу. Ширина проїзної частини – 5,00 м, узбіччя по 2,00 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 12 і 10 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1.

На ПК 864+88 (ліворуч) з’їзд у вулицю.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з асфальтобетону. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 20 авт./добу. Ширина проїзної частини – 6+2х0,5м, узбіччя по 2,00 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 15 і 50 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1 та Типу 2.

На ПК 865+33 (праворуч) з’їзд у вулицю.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з асфальтобетону. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 15 авт./добу. Ширина проїзної частини – 5,00м, узбіччя по 2,00 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 20 і 10 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг.

Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1.

На ПК 868+73 (праворуч) з’їзд у провулок.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з щебеню. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 12 авт./добу. Ширина проїзної частини – 5,00м, узбіччя по 2,00 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 12 і 12 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1.

На ПК 870+98 (ліворуч) з’їзд у провулок.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з щебеню. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 15 авт./добу. Ширина проїзної частини – 5,00м, узбіччя по 2,00 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 10 і 10 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1.

На ПК 875+53 ліворуч примикає автодорога С061014. Під’їзд до с. Стрижівка.

Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях – 316 авт./добу, категорія ІV. Пересічення на ПК 729+32 належать до розв’язок V класу, тип розв’язки відповідно V (II-IV) Т, 1. Ширина проїзної частини – 6,0 м, узбіччя по 2,0 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 25 м. На примиканні в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з асфальтобетону.

Примикання запроектоване з перехідно-швидкісними смугами на автодорозі вищої категорії і без перехідно-швидкісних смуг на дорозі нижчої категорії та каналізуванням лівоповоротних напрямків на дорозі вищої категорії, двома автобусними зупинками, облаштованими заїзними карманами, автопавільйонами та туалетами. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1та Типу 2.

На ПК 881+64 (праворуч) з’їзд в поле.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з асфальтобетону. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 12 авт./добу. Ширина проїзної частини – 4,50м, узбіччя по 1,75 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 12 і 12 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг.  Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1.

На ПК 881+95 (ліворуч) з’їзд в провулок.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з висівок. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 15 авт./добу. Ширина проїзної частини – 4,50м, узбіччя по 1,75 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 12 і 12 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1.

На ПК 883+39 (ліворуч) з’їзд у вулицю.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з асфальтобетону. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 18 авт./добу. Ширина проїзної частини – 6,00 м, узбіччя по 2,00 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 15 і 20 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1.

На ПК 886+94 (ліворуч) з’їзд у вулицю.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з асфальтобетону. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 8 авт./добу. Ширина проїзної частини – 4,50м, узбіччя по 1,75 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 4 і 9 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1.

На ПК 888+94 (ліворуч) з’їзд в вулицю.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з асфальтобетону. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 20 авт./добу. Ширина проїзної частини – 6,00м, узбіччя по 2,00 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 20 і 10 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1 та Типу 2

На ПК 890+60 (праворуч) з’їзд у вулицю.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з асфальтобетону. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 18 авт./добу. Ширина проїзної частини – 4,50м, узбіччя по 1,75 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 12 і 12 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1.

На ПК 892+31 (ліворуч) з’їзд в провулок.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з щебеню. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 7 авт./добу. Ширина проїзної частини – 4,50м, узбіччя по 1,75 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 8 і 8 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1 та Типу 2. 

На ПК 893+26 (праворуч) з’їзд в провулок.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з висівок. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 19 авт./добу. Ширина проїзної частини – 4,50м, узбіччя по 1,75 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 12 і 8 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1 та типу 2.

На ПК 893+70 (ліворуч) з’їзд в провулок.

На з’їзді в межах і за межами радіусів заокруглення існуюче покриття з щебеню. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 7 авт./добу. Ширина проїзної частини – 4,50м, узбіччя по 1,75 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 8 і 8 м. Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1 та Типу 2.

На ПК 908+71 (ліворуч) з’їзд в поле.

На з’їзді в межах радіусів заокруглення існуюче покриття з щебеню. Перспективна інтенсивність руху в транспортних одиницях - 18 авт./добу. Ширина проїзної частини – 4,50м, узбіччя по 1,75 м. Радіуси заокруглень колових кривих прийняті 12 і 12 м.

Примикання запроектоване без перехідно-швидкісних смуг. Конструкція дорожнього одягу на примиканні влаштовується по Типу 1 та Типу 3.

При проходженні дороги в межах смт. Любар, с. Іванківці Любарського району, передбачене встановлення зовнішнього електроосвітлення при капітальному ремонті автомобільної дороги.

Існуюча автобусна зупинка розташована на ПК 874+65 праворуч з автопавільйоном без посадкового майданчику. Існуючий автопавільйон розбирається.

Проектом передбачено влаштування 2 автобусних зупинок з перехідно-швидкісними смугами, зупинковими і посадковими майданчиками ПК 874+88 ліворуч, без автопавільйону, ПК 876+15 праворуч з влаштуванням автопавільйону.

Автобусні зупинки влаштовуються з перехідно-швидкісними смугами. Ширина перехідно-швидкісних смуг і заїзної кишені становить 3,25м. Конструкція дорожнього одягу для ПШС та заїзних кишень виконується по типу основної дороги.

Посадкові майданчики шириною 2,0м виконуються підвищені над основною смугою на 0,2м за рахунок встановлення бордюру. Покриття посадкових майданчиків із АСГ.Пщ.Г.НП. І.БНД 60/90 товщиною 0,04м на щебенево-піщаної суміші С7 товщиною 0,12м. Конструкція автопавільйону прийнята по ТП 503-05-11.85.

Для забезпечення безпечних умов руху транспорту і пішоходів, з врахуванням забезпечення руху осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення між автобусними зупинками і примиканням передбачено влаштування тротуарів шириною 1,74 м із пішохідними переходами через основну дорогу. При ширині пішохідного переходу більше 0,8м перед ним передбачається тактильна плитка на покритті, яка виконує попереджувальну функцію. В межах смт. Любар та с. Іванківці з обох сторін передбачена пішохідна доріжка шириною 1,5м. Пішохідна доріжка з обох сторін, а тротуар з однієї сторони вздовж відділяються БР 100.20.8. Для вільного пересування людей з обмеженими можливостями пішохідні доріжки мають поздовжній похил не крутіше 1:10, а пішохідні переходи виконані в одному рівні з пониженими бортами. В місцях проектуємих пішохідних переходів влаштовуються острівки безпеки з підвищенням над проїзною частиною на висоту 12 см.

Конструкція дорожнього одягу:  основа із щебенево-піщаної суміші С7 товщиною 0,12м;  покриття із АСГ.Пщ.Г.НП. І.БНД 60/90 товщиною 0,04м.

Між з’їздами на ПК892+31 та ПК893+70 зліва влаштовується місцевий проїзд довжиною 143м. Ширина проїзду 3,50м ширина узбіч 1,0м. Проїзна частина проїзду має односхилий поперечний профіль з ухилом 25‰, узбіччя на всю ширину укріплені відфрезерованим матеріалом з ухилом 40‰.

Конструкція дорожнього одягу:

- підстилаючий шар з піску товщиною 0,15м;

- основа із щебенево-піщаної суміші С7 товщиною 0,18м;

 - верхній шар основи з ЩПС-40, укріпленої до ММ-20 товщиною 0,17м;

- покриття із АСГ.Кр.П.А-Б.ПР.І. БНД 60/90 товщиною 0,10м;

- покриття із АСГ.Др.Щ.А-НП.І. БНД 60/90 товщиною 0,05м.

Для обслуговування прилеглої території в межах смт. Любар та с. Іванківці передбачаються в’їзди у двори в кількості 98 шт. Ширина в’їздів у двори – 3,0м, ширина узбіччя – 1,0м. На ПК859+94 зліва та ПК893+26 справа влаштовуються в’їзди шириною 4,5м, на ПК866+11- зліва шириною 6,0м.

Конструкція дорожнього одягу: основа із щебенево-піщаної суміші С7 товщиною 0,12м; покриття із АСГ.Пщ.Г.НП. І.БНД 60/90 товщиною 0,04м.

Існуючі дорожні знаки підлягають розбиранню у зв'язку з невідповідністю ДСТУ, незадовільним їх станом, розширенням земляного полотна і проїзної частини.

Для забезпечення безпеки дорожнього руху та орієнтування водіїв на дорозі передбачається влаштування нових дорожніх знаків.

Розмітка проїзної частини виконується полімерною стрічкою по вісі дороги, холодним пластиком та довготривкою фарбою вся інша.

В місцях влаштування труб, тротуарів, опор освітлення та при висоті насипу більше двох метрів передбачено влаштування металевого бар’єрного огородження на узбіччях. В необхідних місцях дороги передбачається влаштування поліхлорвінілових напрямних стовпчиків.

Для підвищення безпеки руху проектом передбачається виконання наступних заходів:

- уположування укосів земляного полотна з закладанням до 1:3 на ділянках дороги з висотою насипу до 2,0 м;

- влаштування перехідно-швидкісних смуг в необхідних місцях;

- влаштування металевого оцинкованого бар’єрного огородження на насипу висотою більше 2м;

- влаштування огородження перильного типу вздовж тротуару, що примикає до укосу насипу висотою понад 2м;

- облаштування дороги дорожніми знаками та нанесення розмітки проїзної частини, що забезпечують орієнтацію водіїв і безаварійну ситуацію на дорозі.

Дорожні знаки застосовуються з світлоповертальною поверхнею.

Для дорожньої розмітки застосовується зносостійкий матеріал – довготривка фарба.

До початку проведення робіт, певну ділянку або місце виконання робіт слід облаштувати тимчасовими технічними засобами згідно з тимчасовою схемою організації дорожнього руху (ОДР).

Тимчасові дороги на будівельному майданчику обладнуються технічними засобами забезпечення безпеки руху транспорту і дорожньої будівельної техніки.

На будівництві передбачається дотримання вимог пожежної безпеки на будівельному майданчику, ділянках робіт і робочих місцях згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014.

Охорона праці і техніка безпеки при будівництві і експлуатації проектованого об'єкту забезпечується відповідністю всіх проектних рішень, котрі враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів.

Планована діяльність – капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 85+619 – км 91+000, Житомирська область згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» не відноситься до екологічно небезпечних  видів діяльності та об’єктів, що потребують проведення процедури оцінки впливу на довкілля.

Від ПК 858+31 до ПК 875+20 автомобільна дорога проходить в межах населеного пункту смт. Любар від ПК 875+20 до ПК 895+07 в межах населеного пункту с. Іванківці, а від ПК 895+07 до ПК 910+00 проходить в польових умовах.

Найближча житлова забудова знаходиться на відстані: смт. Любар та с. Іванківці – 10 м (ліворуч проїзної частини).

Ділянка дороги, що підлягає ремонту перетинає р. Осира, що відноситься до малих з прибережно захисною смугою -  25 м.

Екологічний клас об’єкту – третій (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012):

- зона впливу – 600 м;

- захисна смуга об’єкту – 30 м;

- резервно-технологічна смуга – 7,5 м

На даний час інтенсивність руху на ділянці автомобільної дороги складає 3126 авт/добу в транспортних одиницях. У зв’язку з очікуванням зростання обсягів перевезень пасажирів та вантажів інтенсивність руху в транспортних одиницях на даній ділянці досягне до 2039 року 8640 авт/добу, що відповідає 13651 авт/добу приведених до легкового автомобіля.

Перелік видів впливів від проведення запроектованих заходів на навколишнє природне середовище:

- клімат і мікроклімат: не передбачається;

- повітряне середовище:

Хімічний вплив:

- при проведенні  робіт по капітальному ремонту.

Концентрація забруднюючих речовин в робочій зоні від роботи будівельних машин і механізмів, фарбувальних  робіт,  пересипці сипучих матеріалів та укладці асфальту,  не  перевищує нормативів ГДК р.з.

Вплив на атмосферне повітря від будівельних машин і механізмів на  межі існуючої найближчої житлової забудови, що склалася, тимчасовий і коротко тривалий.

- при експлуатації:

Автомобільна дорога державного значення Н-03 має високий рівень навантаження.

Для оцінки впливу даного об'єкту на повітряне середовище на ПК за допомогою програми «ЕОЛ 2000» з урахуванням рекомендацій ОНД-86 був виконаний розрахунок розсіювання приземних концентрацій забруднюючих речовин.

В розрахунках були враховані фонові концентрації забруднюючих речовин, прийняті згідно з п.4.8 «Порядку визначення величин фонових концентрацій забруднювальних речовин в атмосферному повітрі» (затверджений Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України №286 від 30.07.2001 р.)

Проведення капітального ремонту  ділянки автомобільної дороги призведе до зменшення  викидів забруднюючих речовин з двигунів автотранспорту та пилу з дорожнього покриття, але завдяки великій інтенсивності руху, загальний об'єм викидів збільшиться.

В результаті проведених розрахунків виявлено, що максимальні значення концентрації забруднюючих речовин (з урахуванням фону) у долях ГДК з урахуванням перспективи (2039 рік) на межі житлової забудови  смт. Любар складають по азоту діоксиду  0,87 ГДК, по сажі 0,59 ГДК, по вуглецю оксиду 0,46 ГДК, по вуглеводням 0,72 ГДК, по групі сумації 31  0,86 ГДК.

В результаті проведених розрахунків виявлено, що максимальні значення концентрації забруднюючих речовин (з урахуванням фону) у долях ГДК з урахуванням перспективи (2039 рік) на межі житлової забудови  с. Іванковці складають по азоту діоксиду  1,05 ГДК, по сажі 0,66 ГДК, по діоксиду сірки  0,11 ГДК, по вуглецю оксиду 0,6 ГДК, по вуглеводням 1,44 ГДК, по групі сумації 31  1,17 ГДК.

Аналіз результатів розрахунку забруднення повітряного басейну викидами показав, що перевищення санітарних норм в зоні житлової забудови дещо перевищує нормативи ГДК по вуглеводням, азоту діоксид з урахуванням фону в с.Іванковці і з урахуванням питомих викидів забруднюючих речовин від автомобілів, обладнаних каталізаторами, які мають низьку ефективність. Зважаючи на  світову тенденцію удосконалення каталізаторів вихлопних газів, перехід на електромобілі, фактичні викиди забруднюючих речовин очікуються в межах дозволених рівнів.

Крім цього, в розрахунках розсіювання враховувалось фонове забруднення атмосферного повітря. Фон визначається викидами  від підприємств та від пересувних джерел, тобто, викиди від автотранспорту враховані двічі.    

Розрахунки показують, що еквівалентні рівні шуму на територіях, що безпосередньо прилягають до житлової забудови смт. Любар та с. Іванківці, яка розташована в зоні впливу автомобільної дороги, не будуть перевищувати допустимі рівні шуму. 

Рівень шуму під час експлуатації об’єкту зменшиться за рахунок:

– використання дорожнього покриття, яке при проїзді транспортного засобу характеризується мінімальним рівнем шуму;

– забезпечення постійної швидкості руху автомобілів (без змін режимів руху)

Шумовий вплив під час проведення робіт із капітального ремонту буде тимчасовим та незначним.

- геологічне середовище: вплив відсутній;

- водне середовище: тимчасові зміни умов поверхневого стоку (при проведенні будівельних робіт), при експлуатації – вплив відсутній. Для захисту водного середовища р. Осира від забруднених стічних вод проектом передбачено влаштування організованої системи відведення води з проїзної частини до очисних споруд (сепаратори нафтопродуктів і піску ПБМО700-5 Rainpark – 3 шт.).

- ґрунт: впливає в межах дозволених рівнів при проведенні  капітального ремонту. При експлуатації вплив залишається без змін.

 - рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти – впливає в межах дозволених рівнів. До початку виконання робіт передбачено виконати вирубку дерев (2763 шт.), що потрапляють до зони забезпечення необхідної видимості та до зони поширення земляного полотна.

Змін існуючих умов міграції фауни не очікується.

- навколишнє соціальне середовище (населення): негативні впливи – тимчасові незручності для учасників дорожнього руху (при проведенні будівельних робіт); позитивні впливи – створення нових робочих місць, підвищення комфортності та безпеки для учасників дорожнього руху (при експлуатації);

- навколишнє техногенне середовище: негативні впливи – тимчасові незручності, пов’язані з технологічними процесами будівництва; позитивні впливи – забезпечення нормативних техніко-експлуатаційних показників дороги, поліпшення транспортної інфраструктури області

Відходи. Виробничі відходи при експлуатації – не утворюються.  Матеріали від розбирання, що підпадають під вимоги ДСП № 173 (будівельне сміття, металобрухт) на дорозі не накопичуються, а відразу вивозяться в установленому порядку.

Ці залишкові впливи є допустимими, оскільки при експлуатації проектованого об'єкта їх рівні знаходяться в межах екологічних  норм.

МГН. Запроектовані тротуари на автобусних зупинках є  зручними  для  пересування осіб з обмеженими можливостями. Ширина тротуару –1,74м, що відповідає вимогам ДБН.

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 21 липня 2020 р. складала - 232001,463 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 175831,377 тис. грн., устаткування – 487,389 тис. грн., інші витрати – 55682,697 тис. грн.

 

Під час розгляду проектної документації експертами ТОВ «ПРОЕКСП», проведення комплексної експертизи робочого проекту «Капітальний ремонт дорожнього покриття  автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир-Чернівці на ділянці км 85+619 – км 91+000, Житомирська область», в проект внесені зміни та доповнення.

 

Відповідальність за внесення змін та доповнень у проектну документацію несе замовник і проектна організація.

Замовник експертизи несе відповідальність згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.


Розділи