1 редакція від 01.07.2021 2 редакція від 13.10.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8106-0911-0758-3241
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№00-0178/01-21 від 01.07.2021
Орган, що видав
ДП "Укрдержбудекспертиза" (35691621) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт: влаштування лівостороннього з'їзду на км 280+165 автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка (через м. Вінницю), Хмельницька область
Код проектної документації
PD01:4834-0419-5751-7279 Зміни №2 №26/21 від 2021-02-17 (видав ДП "УКРДІПРОДОР") / Наявні експертизи: EX01:8106-0911-0758-3241
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
Гамоля Тетяна Дмитрівна (АЕ 006409, АЕ 000041 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
22.04.2021 20537.184 15960.096 4577.088

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
22.06.2021 18330.616 14308.952 4021.664

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Хмельницька обл. , автомобільна дорога державного значення М-12 Стрий–Тернопіль–Кропивницький–Знам'янка (через м. Вінницю), лівосторонній з'їзд на км 280+165 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (25879878)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
СКОЧКО ВІТАЛІЙ ПЕТРОВИЧ (АЕ 001599, АЕ 006553)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Карпук Олександр Вікторович (АЕ 005698)
Відповідальний експерт З питань екології
Рудько Сергій Костянтинович (АЕ 006428, АЕ 000648, АЕ 007224)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
ДОВГОДЬКО ІРИНА ВАСИЛІВНА (АЕ 006432, АЕ 001446)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
ІЛЛАРІОНОВА НАТАЛІЯ ЄВГЕНІВНА (АЕ 006437, АЕ 003123)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Гамоля Тетяна Дмитрівна (АЕ 006409, АЕ 000041)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ГРИБОК СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА (АР 016487, АЕ 004512)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Савенко Ігор Володимирович (АЕ 006420, АЕ 000152)
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
Шепеленко Лариса Тимофіївна (АЕ 000196, АЕ 006427, АА 000209)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Рубльова Ольга Євтихіївна (АЕ 004515, АЕ 000150)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Бушиленко Анатолій Григорович (АЕ 004516, АЕ 000027, АЕ 007177)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4834-0419-5751-7279
Орган, що видав
ДП "УКРДІПРОДОР" (05416892)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектно-вишукувальні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
17.02.2021
Номер проектної документації
26/21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект "Капітальний ремонт: влаштування лівостороннього з'їзду на км 280+165 автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький Знам'янка (через м. Вінницю), Хмельницька область" розроблений Хмельницьким відділом комплексного проектування Державного підприємства – Українського державного інституту з проектування об'єктів дорожнього господарства "УКРДІПРОДОР" (адреса: 29000, місто Хмельницький, вул. Свободи, 77; головний інженер проекту – Бакуліч А. М., кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника – серія АР № 009455, виданий 24.02.2014) на замовлення Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником - Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області 17.02.2021.

Ділянка влаштування лівостороннього з'їзду розташована поблизу села Прибузьке автомобільної дороги км 280+165 і є складовою частиною міжнародної автомобільної дороги М-12 Стрий Тернопіль Кропивницький Знам'янка (через місто Вінницю), яка забезпечує міжнародні, міжобласні та місцеві транспортні перевезення. Спостерігається стійка тенденція збільшення частки великовагових автомобілів.

Ділянка проходить поза межами населеного пункту та примикає до ділянки, що проходить по селу Прибузьке, на якій вже виконаний поточний середній ремонт. На ділянці ремонту зупинкова смуга на узбіччі відсутня. 

Дорожні рішення

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2019 року № 55 "Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення" автомобільна дорога Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) відноситься до міжнародних автомобільних доріг державного значення, має індекс М-12.

В адміністративному відношенні ділянка капітального ремонту розташована у Хмельницькому  районі Хмельницької області, проходить поза межами населених пунктів і має параметри 1-б категорії.

Інтенсивність руху  транспортних засобів на ділянці капітального ремонту на даний період складає 14291 авт./добу, що відповідає 19845 авт./добу приведених до легкового автомобіля.

Інтенсивність руху на двадцятирічну перспективу складатиме 19221 авт./добу, що відповідає 26295 авт./добу приведених до легкового автомобіля.

Робочим проектом передбачено влаштування лівого віднесеного повороту в межах існуючої смуги відводу на км 280+165 для розвороту  транспорту в напрямку міста  Вінниці.

         Основні параметри існуючої ділянки дороги, в межах якої  передбачено влаштування віднесеного лівого повороту:

- розрахункова швидкість                       110 км/год;

 - максимальний поздовжній похил        13 ‰;

- ширина проїзної частини                     2 ×7,50 м;

- розділювальна смуга                             2,0 м;

- ширина узбіччя                                     3,75 м;      

- ширина укріплених смуг                       0,50 м;

- поперечний похил проїзної частини       25 ‰;

- поперечний похил узбіч                         50 ‰.

Існуючі зупиночні смуги на ділянці влаштування віднесеного лівого повороту відсутні. Розділювальна смуга шириною 2,0 м виділена розміткою.

         З огляду на стикування  проектної розмітки з існуючою, початок  ділянки    дороги   прийнято на   км 279+796 автомобільної дороги  Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю), кінець ділянки  відповідає км 280+349.

Загальна довжина  складає 0,553 км.

Технічний стан покриття основних проїздів дороги знаходиться в доброму стані, задовольняє вимогам до транспортно-експлуатаційних показників,  тому посилення  дорожнього одягу не передбачено.

У плані віднесений лівий поворот розташований на прямій ділянці.  

Земляне полотно проходить  в насипу висотою до 3,0 м з крутизною укосів 1:2, 1:3.

Для розширення земляного полотна використовується грунт з резерву, який представлений суглинком легким. Крутизна укосів насипу складає 1:1,75 з влаштуванням металевого бар’єрного огородження.

  Перед початком виконання земляних робіт знімається родючий шар грунту  з-під тіла насипу  товщиною 0,40 м, розпушуються існуючі укоси та нарізаються уступи при висоті насипу більше 2,0 м.

Укоси земляного полотна укріплюються засівом трави з підсипкою рослинного грунту товщиною 0,15 м.

Поверхневий водовідвід від земляного полотна в межах влаштування віднесеного лівого повороту  забезпечується рельєфом місцевості. 

Для визначення основних параметрів лівого повороту прийнятий  вантажний автомобіль В (розрахунковий транспортний засіб), який у складі транспортного потоку складає 33,6 %.

Радіус повороту та динамічний габарит лівого віднесеного повороту прийняті 10,0 м та 4,70 м відповідно.

Ширина розділювальної смуги в межах влаштування віднесеного лівого повороту складає 5,50 м, в тому числі ширина перехідно-швидкісної смуги 3,50 м та ширина смуги з влаштуванням однобічного бар’єрного огородження – 2,0 м. Довжина смуги гальмування прийнята 100,0 м,  довжина смуги накопичення – 20,0 м.

Ширина перехідно-швидкісної смуги при виїзді з віднесеного лівого повороту прийнята 3,50 м у зв’язку із стислими умовами проходження в межах існуючої смуги відводу.

         Конструкція дорожнього одягу прийнята в результаті розрахунків та погоджена із Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області, Державним агентством автомобільних доріг України (Укравтодор), ДП "УКРДІПРОДОР" та ДП "ДерждорНДІ".

Прийнята конструкція дорожнього одягу:

        -  грунт укріплений цементом,  марки М20                          0,12 м;

        - щебінь (дренуючий прошарок)                                               0,18 м;

        - щебенево-піщана суміш С5                                                     0,21 м;

-  щебенево-піщана суміш ЩПС-40, оброблена цементом,                                                                                        

 марки М 20            0,16 м;                                                                         

- крупнозернистий пористий асфальтобетон марки І                  

типу А-Б на бітумі БНД 70/100                                                  0,10 м;                           

- дрібнозернистий  щільний асфальтобетон марки І

типу А  на бітумі БМКП 60/90-65                                                          0,06 м;

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15)

на бітумі БМКП 60/90-65                                                                       0,05 м.

Зважаючи, що модуль пружності верхнього шару земляного полотна в основі насипу віднесеного лівого повороту складає 30 МПа передбачено укріплення  грунту цементом.

На стику існуючої конструкції дорожнього одягу та нового дорожнього одягу передбачене фрезерування верхнього шару асфальтобетону та укладання армуючого синтетичного матеріалу (АСМ-3) для запобігання утворенню поздовжньої тріщини.

Водовідвід з проїзної частини віднесеного лівого повороту передбачено скидом води по укосу відкритими лотками з використанням бортового каменю.

Узбіччя укріплюється засівом трави по шару рослинного ґрунту товщиною 0,15 м.

З огляду на те, що ділянка капітального ремонту проходить поза межами населених пунктів  та відсутність пішохідного руху, заходи  з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення не передбачені.

Робочим проектом передбачено влаштування зовнішнього електроосвітлення в межах влаштування віднесеного лівого повороту з підключенням від  опори існуючої мережі зовнішнього освітлення дороги.

Створення безпечних умов руху автотранспорту і своєчасне інформування водіїв та пішоходів досягається установкою необхідних дорожніх знаків, однобічного металевого бар’єрного огородження із стримувальною здатністю 280 кДж, напрямних стовпчиків, нанесенням дорожньої розмітки.

Ліворуч  на  км 280+165 облаштовується в межах радіусів заокруглення існуючий в’їзд у лісництво та  влаштовується тротуар  шириною 1,0 м,  довжиною 156,0 м для проходу працівників лісництва до існуючого адмінбудинку від села Прибузьке, відповідно  до листа Замовника  від 18.06.2021  № 1566 та акту обстеження  від 18.03.2021.

Конструкція дорожнього одягу на в’їзді в лісництво:

        -  грунт укріплений цементом,  марки М20                          0,12 м;

         - щебінь (дренуючий прошарок)                                          0,18 м;

        - щебенево-піщана суміш С5                                                 0,21 м;

-  щебенево-піщана суміш ЩПС-40, оброблена цементом,

марки М 20                                                                          0,16 м;                                                                            

   - крупнозернистий пористий асфальтобетон марки І                                         

типу А-Б на бітумі БНД 70/100                                          0,10 м;                           

- дрібнозернистий  щільний асфальтобетон марки І

типу А  на бітумі БМКП 60/90-65                                                  0,06 м.

Конструкція дорожнього одягу на тротуарах та в’їзді до адмінбудівлі:

  - щебінь                                                                                   0,12 м;

  - піщаний асфальтобетон марки І типу Г                                                   

на бітумі БНД 70/100                                                               0,04 м.

Конструкція і параметри тротуарів відповідають умовам безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Поперечний похил тротуару прийнято 15‰. Максимальний поздовжній похил тротуарів не перевищує допустимий. 

Організація будівництва

Тривалість капітального ремонту складає 2,5 місяці.

Проектними рішеннями визначені методи виконання основних робіт, потреба в будівельних машинах і механізмах, матеріальних ресурсах.

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, в поточних цінах станом на 22.04.2021 складала 20537,184 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 15960,096 тис. грн., інші витрати – 4577,088 тис. гривень.

В процесі проведення експертизи робочого проекту "Капітальний ремонт: влаштування лівостороннього з'їзду на км 280+165 автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький Знам'янка (через м. Вінницю), Хмельницька область" були зроблені зауваги до окремих проектних рішень та оформлення проектної документації. До проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.

За результатами проведення експертизи загальна кошторисна вартість капітального ремонту в поточних цінах станом на 22.06.2021 складає 18330,616 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 14308,952 тис. грн., інші витрати – 4021,664 тис. гривень. Зворотні суми – 84,647 тис. гривень.

У робочому проекті передбачені відповідні рішення по дотриманню нормативних вимог щодо санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної та техногенної безпеки, енергозбереження, та розроблено розділ ОВНС (оцінка впливів на навколишнє середовище) відповідно до якого, капітальний ремонт та експлуатація об’єкта не буде мати негативного впливу на навколишнє середовище.

Розділи