1 редакція від 18.08.2021 2 редакція від 11.10.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3043-3936-5082-0347
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено за відомостями замовника)
Статус документу
Діючий
Документ
№ОД/024-332-21/КП від 30.04.2021
Орган, що видав
ТОВ "Експерт Проект Груп" (41403089) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг на ділянці км 136+340 - км 158+340, Миколаївська область
Код проектної документації
PD01:7727-5502-0952-5402 Зміни №2 №12/20-РП від 2020-09-21 (видав "ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ") / Наявні експертизи: EX01:3043-3936-5082-0347
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл. , Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг на ділянці км 136+340 - км 158+340, Миколаївська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25878206)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Головний експерт проекту З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Експерт (фахівець) З питань експлуатаційної безпеки
Тонковид Надія Іванівна

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7727-5502-0952-5402
Орган, що видав
"ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ" (36404096)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Інженерні вишукування, АД, ОДР, Зовнішнє електроосвітлення, Штучні споруди, ПОБ, ОВНС
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
21.09.2020
Номер проектної документації
12/20-РП
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивний)

№ ОД/024-332-21/КП від «30» квітня 2021 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг на ділянці

км 136+340 - км 158+340, Миколаївська область»

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області.

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ», місцезнаходження: 65091, Одеська область, місто Одеса, вулиця Комітетська, буд. 10 А.

Головний інженер проекту (ГІП) – Некрасов Михайло Михайлович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 009377 від 26.12.2013 року).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи робочого проекту будівництва №ОД/024-1204-21/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-          постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 року №406 «Деякі питання дорожнього господарства»;

-          протоколів засідання Технічної ради Державного агентства автомобільних доріг України (УКРАВТОДОРУ) від 15.12.2020 року №13 та від 22.04.2021 року №9;

-          завдання на розроблення проектної документації від 07.09.2020 року №14-23/20, затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України (Укравтодор) та замовником;

-          акту обстеження дорожнього одягу, водопропускних труб, водовідвідних споруд, автопавільйонів, засобів організації дорожнього руху від 15.04.2021 року, погодженого Службою автомобільних доріг у Миколаївській області;

-          технічного звіту з обстеження залізобетонного мосту, виконаного                ТОВ «МОНОЛІТ-ПРОМ СЕРВІС» у 2021 році;

-          технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань зі складання інженерно-топографічного плану, виконаного ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» у 2020 році;

-          інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» у 2020 році;

-          технічних умов стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок від 02.02.2021 року, виданих АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО»;

-          розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця – ГІПа генерального проектувальника, Некрасова Михайла Михайловича (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 009377 від 26.12.2013 року).

 

Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг на ділянці км 136+340 - км 158+340, Миколаївська область.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

 

Траса дороги

Початок проектної ділянки дороги відповідає км 136+340 автодороги Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг, кінець відповідає км 158+340 вказаної дороги. Ділянка від км 136+340 до км 142+930 – IV категорії, від км 142+930 до км 145+931 – IІІ категорії, від км 145+931 до км 158+340 – IV категорії. На ділянці км 153+990 - км 154+985 автомобільна дорога проходить населеним пунктом    смт Єланець із розрахунковою швидкістю руху 60 км/год.

Параметри дороги:

категорія дороги – ІІІ, ІV;

загальна довжина – 22 км;

кількість кутів повороту – 8 шт.;

мінімальний радіус повороту – 2 000 м;

розрахункова швидкість за межами населеного пункту – 90 км/год.

розрахункова швидкість в межах населеного пункту – 60 км/год.

Поздовжній профіль

Поздовжній профіль запроектований в абсолютних відмітках (в Балтійській системі висот). Прокладання проектної лінії поздовжнього профілю виконувалося у відповідності з геологічними й гідрологічними особливостями місцевості та з урахуванням існуючого поздовжнього профілю проектних ділянок.

Мінімальні радіуси вертикальних кривих:

- опуклої – 3700 м;

- увігнутої – 1400 м.

Робоча відмітка по осі існуючого дорожнього одягу прийнята 0,30 м.

Максимальний поздовжній ухил – 69‰.

Земляне полотно

Прийнято двоскатний тип поперечного профілю, з похилом 25 ‰ на проїзній частині та 50 ‰ на узбіччі. Ширина земляного полотна становить  10,00-12,00 м. На об’єкті капітального ремонту присутні ділянки з висотою насипу до 2 м, з насипом 2-6 м, з насипом 6-10 м, з насипом до 2 м з одного боку та 2-6 м з іншого, напіввиїмка – напівнасип, з виїмкою до 6 м, з бортовим профілем у межах населеного пункту.

Укріплення узбіч забезпечується матеріалом від розборки дорожнього одягу, товщиною 0,20 м, та матеріалом від фрезерування асфальтобетонного покриття, товщиною 0,06 м, на ширину 1,0 м та засівом трав із підсипкою рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м.

Дорожній одяг

Тип дорожнього одягу – капітальний.

Коефіцієнт міцності за критерієм граничного стану на згин монолітних шарів дорожнього одягу – 1,30. Розрахунковий коефіцієнт міцності за критерієм граничного стану на згин монолітних шарів – 1,61.

Строк експлуатації дорожнього одягу складає для ділянки ІІІ категорії - 22 роки, а для ділянки дороги IV категорії – 23 роки.

Існуюча конструкція дорожнього одягу:

- асфальтобетон - 0,08-0,16 м;

- чорний щебінь - 0,08 м;

- щебінь - 0,20 м.

Основний проїзд:

-  Розбирання існуючого покриття з асфальтобетону - 0,12 м;

-  Розбирання існуючого покриття з чорного щебеню - 0,08 м;

-  Розбирання існуючої основи з щебеню - 0,20 м;

-  Влаштування корита глибиною   hсер=0,13 м;       

- Геотекстиль для розділення зернистих шарів ГТ.НТ.Т-2, міцністю на пробивання не менше ніж 1200 Н;

- Дренуючий шар з гранітного відсіву з коефіцієнтом фільтрації не менше 5 м за добу - 0,20 м;

- Геотекстиль для розділення зернистих шарів ГТ.НТ.Т-2, міцністю на пробивання не менше ніж 1200 Н;

- Щебенево-піщана суміш С-5          - 0,21 м;

- Монолітний цементобетон класу міцності на розтяг при згині B/tb1,2 (B 7.5) - 0,16 м;

- Плівка тришарова армована поліетиленова з товщиною 300 мкм;

- Монолітний цементобетон класу міцності на розтяг при згині B/tb 4,4 (B 30) - 0,26 м.

Примикання

У межах заокруглень передбачено влаштування дорожнього одягу за типом основного проїзду.

Покриття на з’їздах у поля за межами радіусів заокруглення:

- щебенево-піщана суміш С-7  - 0,15 м.

Бічні проїзди та під’їзди до громадських вбиралень

- щебенево-піщана суміш С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,20 м;

- асфальтобетон АСГ.ДР.Щ.Б.НП.ІІ БНД 50/70 - 0,05 м.

Посадкові майданчики та тротуари

- щебенево-піщана суміш С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,12 м;

- асфальтобетон АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І.БНД 50/70 - 0,04 м.

Примикання

На ділянці капітального ремонту знаходяться 5 перехресть, 22 примикань. Транспортні розв’язки прийнято VІ класу.

Мінімальний радіус заокруглення на примиканні до основної дороги прийнятий 15 м.

Автобусні зупинки

На ділянці капітального ремонту передбачено влаштування 6 зупинок маршрутного транспорту. Зупинки оснащуються автопавільйонами та громадськими вбиральнями.

За розташуванням автобусні зупинки відносяться до уособлених.

Для забезпечення руху пішоходів робочим проектом передбачено влаштування пішохідних доріжок, шириною 1,5 м. Тротуар зі сторони кромки обрамлений бортовим каменем БР 100.30.18 та дорожнім огородженням першого типу, а зі сторони бровки земляного полотна обрамлений бортовим каменем БР 100.20.8.

Водовідведення

Для захисту земляного полотна від перезволоження поверхневими водами, робочим проектом передбачено комплекс робіт з водовідведення. Водовідведення з проїзної частини передбачено за рахунок влаштування поздовжніх і поперечних похилів проїзної частини та узбіччя. На ділянках з поздовжнім похилом більше 30 ‰ влаштовуються прикрайкові лотки. Для відведення поверхневих вод від підошви земляного полотна передбачено влаштування кюветів.

За результатами інженерно-геодезичних вишукувань та обстеження об’єкта капітального ремонту виявлено 14 водопропускних труб. Існуючі водопропускні труби виконані зі збірних залізобетонних конструкцій. Робочим проектом передбачено заміну труб, елементи яких зазнали деформацій та руйнувань, виконання робіт по ремонту портальних стінок та укріпленню русел, а також влаштування залізобетонної труби, діаметром 1 м, та двовічкової збірної гофрованої металевої конструкції, отвором 3,38х2,25 м.

Зовнішнє електроосвітлення

Робочим проектом передбачено влаштування електричного освітлення автобусних зупинок, пішохідних переходів в одному рівні, в межах населеного пункту передбачено освітлення проїзної частини та тротуарів.

Організація дорожнього руху

Матеріал для розмітки проїзної частини – холодний пластик. Коефіцієнт зчеплення вологого покриття – не менше 0,45. Нормативна видимість розмітки вдень – 135 м, вночі – 100 м.

Робочим проектом передбачено влаштування бар’єрного огородження на ділянках дороги з висотою насипу більше 2 м, на ділянках з водопропускними трубами та на ділянках, де тротуар безпосередньо примикає до проїзної частини. Лицьову сторону огородження бар’єрного типу має бути розташовано на рівні зовнішньої крайки укріпленої смуги узбіччя або на рівні лицьової грані бордюру (за наявності).

На підходах до дорожніх огороджень першої групи та на підходах до перехресть передбачено влаштування напрямних стовпчиків — по три стовпчики з обох боків дороги, які встановлюють на відстані 10 м один від одного.

На наземних пішохідних переходах влаштовано острівці безпеки.

Інклюзивність будівель і споруд

В усіх місцях сполучення проїзної частини дороги та тротуарів бортовий камінь влаштовується на одному рівні з проїзною частиною для зручного пересування маломобільних груп населення, у тому числі тих, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками. У місцях наземного пішохідного переходу робочим проектом передбачено влаштування інформаційної тактильної смуги з тактильної плитки жовтого кольору. Інформаційна тактильна смуга наноситься по всій ширині пішохідного переходу.

У громадських вбиральнях на автобусних зупинках одна з кабінок влаштовується універсальною для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Параметри й конфігурація функціонально організованого простору забезпечує повну видимість на даній ділянці капітального ремонту.

Внутрішні і зовнішні розміри елементів архітектурного середовища (предметів і пристроїв) за їх крайніми виступними частинами не заважають і не перешкоджають вільному пересуванню людей.

Штучна споруда (міст)

Міст на автомобільній дорозі ІV категорії загального користування державного значення Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг побудований у 1966 році. Міст розташований на прямій в плані, поперечний профіль – двохскатний.

Технічні параметри існуючого мосту:

- довжина моста – 51,0 м;

- габарит моста – Г-7,3+1,2х2;

- геометрична схема моста – 3 х 16,76 м;

- статична схема моста – балочна розрізна;

- прогонові будови – збірні залізобетонні балочні;

- берегові опори 0 та 3 – монолітно-залізобетонні на пальовій основі;

- проміжні опори 1,2 – масивні  збірні залізобетонні;

- опорні частини – металеві опорні частини;

- міст розташований у прямій в плані. Поздовжній ухил проїзної частини – 1,6…17,8 ‰.

Нормативні навантаження на споруду – Н-30, НК-80.

Прогонова будова: балочна розрізна.

Прогонова будова складається з 3-х прогонів, кожен прогін має 10 залізобетонних балок відповідно П1…П10, висотою 0,9 м, шириною 0,83 м. Прогонова будова - діафрагмова, виконана зі збірних ребристих балок випуску ВТП-16. Балки струнобетонні.

Опори моста: берегові опори №0 та №3 – монолітно-залізобетонні, фундамент на палевій основі.

Проміжні опори №1,2 – масивні збірні залізобетонні.

Переріз ригеля – 1,2х0,9 м. Висота проміжних опор складає 8,2 м.

Всі опори виготовлені із залізобетонну.

Ширина проїзної частини – 7,3 м. Проїзна частина – з асфальтовим покриттям.

Тротуари на споруді ліворуч та праворуч за ходом кілометражу влаштовані за допомогою залізобетонних тротуарних блоків. Ширина тротуарів складає      1,2 м. Покриття – асфальтобетон.

Перила огорожі на тротуарах – металева стійка, висотою 1,10 м. Огорожа безпеки – залізобетонна парапетна огорожа, висотою 0,6 м та шириною 0,2 м.

Водовідвід з проїзної частини здійснюється за допомогою поздовжніх та поперечних нахилів та водовідвідних трубок.

Деформаційні шви – закриті без армування покриття.

Підходи до моста виконані з насипу, висотою 9,0 м. Ширина проїзної частини складає 7,0 м. Покриття проїзної частини підходів – асфальтобетон. Поперечний профіль – двоскатний. Укріплення конусів – бетонування, залізобетонні плити. Огорожа безпеки на підходах – металева.

Згідно технічного звіту, виконаного ТОВ «МОНОЛІТ-ПРОМ СЕРВІС» у лютому 2021 року, основні елементи мосту віднесено до таких експлуатаційних станів:

-           проїзна частина:  стан 4 - обмежено працездатний;

-           прогонова будова: стан 4 - обмежено працездатний;

-           опори та опорні частини: стан 3 - працездатний;

-           фундаменти: стан 2 - обмежено справний;

-           конуси: стан 4 – обмежено працездатний;

-           підходи: стан 4 - обмежено працездатний.

За рейтингом основних конструктивних елементів міст знаходиться у стані 4 - обмежено працездатний.

Розрахунковий строк експлуатації споруди після капітального ремонту становить 27 років.

Основні проектні рішення по капітальному ремонту мосту:

Параметри мосту прийняті з умов розташування на автодорозі ІV категорії.

Тимчасові  рухомі  вертикальні  навантаження  прийнято  Н-30, НК-80.  

Схема мосту: 3 х 16,5 м.

Загальна довжина L = 51,06 м.

Габарит проїзної частини Г- 7,0+2 х 0,75 м.

Ширина смуг проїзної частини  - 2 х 3,0 м.

Службові проходи – 0,75 м.

Ширина смуг безпеки  - 0,5 м.

Влаштування очисної споруди на підході до мосту.

 

Для  виконання капітального ремонту мосту робочим проектом передбачено:

-  розбирання існуючого мостового полотна, а саме існуючих тротуарних блоків, бетонного парапету бар'єрної огорожі, асфальтобетонного покриття, вирівнюючого шару;

- фрезерування асфальтобетонного покриття  на мосту та підходах до мосту;

- влаштування монолітної плити прогонової будови з бетону В30 F300 W8 армованою арматурою А240С та А400С згідно ДСТУ 3760:2019  та влаштування наплавної гідроізоляції;

- влаштування монолітних службових проходів з бетону В30 F300 W8 та армованих арматурою А240С та А400С згідно ДСТУ 3760:2019  на мосту та на сполученні.

У місцях примикання асфальтобетону до гранітного бордюрного каменю використовується бітумно-каучукова ущільнююча стрічка. Влаштовується нова оцинкована металева бар’єрна огорожа. Стримувальну здатність бар’єрного огородження МО складає не менше 280 кДж. Влаштовується нове оцинковане металеве перильне огородження.

Для відведення капілярної води влаштовується дренаж з дренажних блоків ДБМП та дренажних трубок.

Для відведення поверхневої води за межі проїзної частини використовуються поперечні лотки та водовідвідний колектор.

Влаштування укріплення конусів мосту монолітним h=12см бетоном В25 F200 W6 на шарі щебеню h=10 см.

Влаштування нового сполучення мосту з підходами, а саме влаштування нової шафової стінки, перехідних плит, довжиною 8,0 м та 4,0 м, лежнів (матеріал елементів бетон В30, F200, W6 та армування елементів арматурою А240С та А400С згідно ДСТУ 3760:2019).

Влаштування збірно-монолітних сходів на сполученні, монолітні косоури виконані з бетону В25 F200 W6 на шарі щебеню 10 см та збірні  блоки сходинки з бетону В 30 F200 W6 та армовані арматурою А240С згідно ДСТУ 3760:2019.

Влаштування деформаційних швів передбачено по типу «Маурер».

Влаштування проїзної частини мосту - асфальтобетонне, двошарове загальною товщиною 110 мм. Покриття з асфальтобетонної суміші гарячої щебенево-мастиковий  ЩМА-20 згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015, БМКП 60/90-65 на модифікованих бітумах товщиною 50 мм з розливом модифікованої бітумної емульсії у кількості 0,40 л/м2 по шару дрібнозернистої асфальтобетонної суміші.

Заміну опорних частин на РОЧ 20х40х5,2. 

Влаштовується розмітка проїзної частини двохкомпонентним холодним пластиком.

Ремонт опор та плит прогонової будови.

Влаштування очисної споруди.

Антикорозійний захист мосту.

Очисні споруди

Робочим проектом передбачено влаштування  двох комплексів очисних споруд на конусі в межах мосту (продуктивністю 5л/с - 1 шт.) з автономною модульною системою очистки призначених для вловлювання і затримання нафтопродуктів та завислих речовин з дощових, талих вод. Очисна споруда (Сепаратор НП) забезпечує прийом дощових стоків с концентрацією по завислим речовинам 200 мг/л та на нафтопродуктам 70 мг/л та очищає стічні води до вмісту: нафтопродуктів – не більше, ніж 0,3 мг/л; завислих речовин –  не більше, ніж 15 мг/л.

Штучна споруда (труба)

Споруда перетинає автомобільну дорогу Р–55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг, 138+536.

Технічні параметри існуючої споруди:

Існуючий габарит мосту Г-7,0+2 х 0,55м;

Категорія дороги – IV.

Нормативне навантаження Н-30, НК-80.

Споруду побудовано в 1963 році.

Схема споруди розрізна 2 х 6,0 м

У поперечному перерізі розташовано 8 плит,шириною 0,98 м,висотою 0,3 м.

Деформаційні шви відсутні.

Крайні опори мосту №0,1 на природній основі, однорядні забірні стінки з збірними відкрилками.

Проміжна опора однорядна монолітна залізобетонна стінка, таврового перерізу.

Було проведено обстеження ТОВ «МОНОЛІТ-ПРОМ СЕРВІС» у лютому 2021 році.

На підставі отриманих даних та результатів їх обробки основні елементи мосту віднесено до таких експлуатаційних станів:

- проїзна частина - 5 стан (непрацездатний);

- прогонова будова - 4 стан (обмежено працездатний);

- опори та опорні частини - 4 стан (обмежено працездатний);

- фундаменти - 3 стан  (працездатний);

- підходи - стан  5 (непрацездатний);

- підмостове русло  - 4 стан (обмежено працездатний).

За рейтингом основних конструкційних елементів міст знаходиться у  стані 4 - обмежено працездатний.

Рекомендації про доцільність ремонту існуючої споруди: залишковий ресурс споруди в цілому після капітального ремонту (прогноз терміну безаварійної експлуатації) оцінюється за найнижчим із показників залишкових ресурсів несучих конструкцій (прогонова будова, опори) і складає 13 років.

Залишковий ресурс споруди після капітального ремонту не задовольняє критерію ≥20 років (див. ДБН В.2.3.-6:2009, п.Г5).

Відповідно до робочого проекту виконується перебудова споруди під сучасні навантаження А-15, НК-100, з заміною на трубу.

-  залишковий ресурс споруди складає – 50 років;

Двовічкову збірну гофровану металеву конструкцію, отвором 3,38х2,25 м. Довжина споруди – 13,7 м. Габарит проїзду на автомобільній дорозі –                  Г-7,0+2х1,5 м.

Споруда в плані розташована на прямій ділянці.

Споруда розрахована на пропуск дощових та талих вод.

Збірні металеві гофровані конструкції розраховані на пропуск води в безнапірному режимі.

Металеві гофровані елементи прийняті замкнутого перерізу овалоідальної форми, що складаються з окремих гофрованих оцинкованих листів, вигнутих за необхідним радіусом. Гофровані листи з’єднуються між собою за допомогою високоміцних оцинкованих болтів. Торці гофрованих конструкцій обрізані вертикально, на торцях влаштовуються портальні стінки з протифільтраційними екранами і укісними крилами з монолітного бетону, лотки в середині гофрованих труб захищені монолітним бетоном.

Укріплення русла і укосів насипу виконуються з монолітного бетону В20, F200, W6 згідно ДСТУ Б В.2.7-176:2008  по шару щебеню 10 см.

Усі види будівельно-монтажних робіт та контроль якості їх виконання здійснюється з дотриманням вимог ВБН В.2.3.-218-198:2007 «Проектування та будівництво споруд із металевих гофрованих конструкцій на автомобільних дорогах загального користування».

Водовідведення з проїзної частини забезпечується за рахунок поперечного та поздовжнього профілів.

Бар’єрнє огородження із стримувальною здатність більше 128 кДж згідно ДСТУ Б В.2.3-12-2004.

Покриття проїзної частини відповідає комплексу покриття монолітного цементнобетонного покриття на дорозі.

 

Водопостачання та каналізація

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та водовідведення робочим проектом не передбачено. 

Водовідведення з проїзної частини передбачено за рахунок влаштування поздовжніх і поперечних похилів проїзної частини та узбіччя. На ділянках з поздовжнім похилом більше 30 ‰ влаштовуються прикрайкові лотки. Для відведення поверхневих вод від підошви земляного полотна передбачено влаштування кюветів.

За результатами інженерно-геодезичних вишукувань та обстеження об’єкта капітального ремонту виявлено 14 водопропускних труб. Існуючі водопропускні труби виконані зі збірних залізобетонних конструкцій. Робочим проектом передбачено заміну труб, елементи яких зазнали деформацій та руйнувань, виконання робіт по ремонту портальних стінок та укріпленню русел, а також влаштування залізобетонної труби, діаметром 1 м, та двовічкової збірної гофрованої металевої конструкції отвором 3,38х2,25 м.

Робочим проектом передбачено влаштування двох комплексів очисних споруд в межах мосту.

 

Електропостачання. Електрообладнання

 

Джерело електропостачання – ПС 35/10кВ «Набережна».

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ.

Система заземлення – TN-С.

Лінія живлення від ТП до шафи керування освітленням виконується самонесучим ізольованим проводом марки СІП-5 4x16 мм2. Для керування зовнішнім освітленням автомобільної дороги даним робочим проектом передбачено встановлення в шафі керування освітленням сутінкового реле.

Шафа обліку встановлюється на фасаді КТП-81. Шафа управління зовнішнім освітленням типу ШУЗО серії 1-710.

Освітлення автомобільної дороги запроектоване світлодіодними світильниками ДСУ-05У-120-1-714 (84,П) ІР65 на металевих опорах, висотою      8 м, з кронштейном висотою 1,0 м (що встановлюються з однієї сторони а/д).

ПЛ-0,4 кВ вуличного освітлення виконується самонесучим ізольованим проводом марки СІП-5 4x16 мм2 по проектованим металевим опорам на висоті    8 м від рівня землі.

Для мережі зовнішнього освітлення пішохідного переходу у робочому проекті застосована автономна система електроживлення з енергозберігаючими світлодіодними світильниками типу ДСУ-05У-120-1-714, ІР65.

Для керування зовнішнім освітленням використаний пристрій управління світильником (УУС) із сутінковим реле, в складі автономної системи електроживлення. Режим керування зовнішнім освітленням автоматичний за допомогою фотодатчика, що реагує на рівень освітленості.

 

Захист від шуму

 

При проектуванні проведено оцінку рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, на якій рівень шуму підлягає нормуванню.

За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

Охорона праці та безпека експлуатації

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».


Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Організація будівництва

 

Робочим проектом передбачено капітальний ремонт автомобільної дороги, що включає поновлення дорожнього покриття та виконання супутніх ремонтно-відновлювальних робіт.

До початку виконання будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного майданчика в межах умовно виділених захваток, встановлення укажчиків небезпечних зон та облаштування  елементами будівельного господарства, організаційні дії щодо безпеки експлуатації прилеглих територій. 

На період капітального ремонту дороги рух транспорту на захватці здійснюється по одній зі смуг.

Для забезпечення поточного та безпечного виконання ремонту дороги, будівельні процеси виконують послідовно згідно прийнятої організаційно-технологічної схеми.

Представлено номенклатуру рекомендованих будівельних машин та механізмів та обґрунтовано  потребу в  енергоресурсах.

Вказано на заходи з контролю якості будівельних робіт.

Вказано на основні правила безпеки праці та вказівки щодо дотримання вимог охорони довкілля. 

Тривалість капітального ремонту дороги становить 30,0 місяців, включаючи підготовчий період.  На будівництві задіяно 46 будівельників. 

Прийняті принципові організаційно-технологічні рішення є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт.

 

Оцінка впливу на навколишнє середовище

 

У складі робочого проекту розроблено розділ з оцінки впливу на навколишнє середовище, відповідно до якого капітальний ремонт автомобільної дороги не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюватимуться при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України».

Родючий шар ґрунту відсутній.

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив не здійснюється.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних  цінах  станом на  «09» квітня 2021 року, складала 1073577,750 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 839846,855тис. грн., устаткування – 854,148 тис. грн., інші витрати – 232876,747 тис. грн. Зворотні суми – 47,984 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації після  зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси,  встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «30» квітня 2021 року складає 1066193,758 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –    834094,797 тис. грн., устаткування – 948,496 тис. грн., інші витрати –     231150,465 тис. грн.  Зворотні суми – 3686,652 тис. грн.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

 

Головний експерт проекту

 

 

                       

_________________________          Л.В. Ситник

                                      (підпис, МП)                             (П.І.Б.)           Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005043

 

 

 

Відповідальні експерти:

 

____________________________     С.В. Рожко

                       (підпис, МП)                          (П.І.Б.)

                   Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005160

 

 

 

 

________________________   Р.В. Ланге

                                (підпис, МП)                            (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

 

          _____________________  С.В. Радченко

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

 

 

______________________ С.В. Кучерук

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

 

 

 

 

____________________ Г.А. Даниленко

                                    (підпис, МП)                     (П.І.Б.)            

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

 

 

___________________  І.В. Тертишніков

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

 

 

__________________  В.Г. Пономаренко

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

 

 

 

 

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

 

 

_____________________  Н.І. Тонковид

                            (підпис)                             (П.І.Б.)

 

 

 


Розділи