Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2024-6128-8726-7075
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№940-306-20/КП від 20.04.2021
Орган, що видав
ТОВ "Експерт Проект Груп" (41403089) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 301+300 - км 302+964, Хмельницька область
Код проектної документації
PD01:7730-8956-7840-7921 №265 від 2018-12-27 (видав ДП "УКРДІПРОДОР") / Наявні експертизи: EX01:2024-6128-8726-7075
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ водопостачання та водовідведення, Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Головний експерт проекту
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
23.11.2020 83403.616 65663.123 0 17740.493

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
08.04.2021 77647.828 60755.176 0 16892.652

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Хмельницька обл. , Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 301+300 - км 302+964, Хмельницька область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (25879878)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань експлуатаційної безпеки
Тонковид Надія Іванівна
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7730-8956-7840-7921
Орган, що видав
ДП "УКРДІПРОДОР" (05416892)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектно-вишукувальні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
27.12.2018
Номер проектної документації
265
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивний)

№ 940-306-20/КП від «20» квітня 2021 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03

Житомир - Чернівці на ділянці км 301+300 - км 302+964,

Хмельницька область»

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області.

Генеральний проектувальник: Хмельницький відділ комплексного проектування Державного підприємства Українського державного інституту з проектування об’єктів дорожнього господарства «УКРДІПРОДОР», місцезнаходження: 29001, Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Свободи, буд. 77.

Головний інженер проекту (ГІП) – Бакуліч Анатолій Миколайович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 009455).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № 940-1012-20/КП, укладеного у відповідності з Законои України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-          Постанова Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року №122 «Деякі питання дорожнього господарства»;

-       технічного звіту про виконання інженерно-геологічних вишукувань, виконаного Хмельницьким ВКП ДП «Укрдіпродор» у 2020 році;

-       технічного звіту про виконання топографо-геодезичних вишукувань, виконаного Хмельницьким ВКП ДП «Укрдіпродор» у 2021 році;

-       завдання на розроблення проектної документації, погодженого генеральним проектувальником та затвердженого замовником будівництва;

-       актів обстеження покриття, конструкції існуючого дорожнього одягу, труб та розбирання дорожніх знаків, затверджених заступником начальника з розвитку доріг Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області від 06.08.2020 року;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця робочого проекту – ГІПа генерального проектувальника, Бакуліча Анатолія Миколайовича (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 009455).

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.

 

Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

 

Існуюча автомобільна дорога – II технічної категорії. Загальна довжина ділянки, що підлягає ремонту, становить 1,664 км. Ділянка капітального ремонту проходить через с. Жванець у стислих умовах.

Ділянка капітального ремонту дороги розташована в Кам'янець-Подільському районі с. Жванець.

Згідно дорожньо-кліматичного районування України запроектована ділянка автомобільної дороги розташована у дорожньо-кліматичній зоні У-ІІ.

За природними умовами ця зона відноситься до поясу з помірно-теплим, вологим літом і помірно-холодною зимою.

Середньорічна кількість опадів становить 600 мм.

Середня товщина снігового покриву - 22 см.

Кількість днів на рік із сніговим покривом - 75-90.

Найбільша глибина промерзання ґрунту - 0,9 м.

Середня кількість днів на рік з туманами - 55, з хуртовинами і ожеледицею 21.

Район характеризується нестійкою погодою в зимовий період, частими змінами морозних днів на відлиги. Поверхневий стік води забезпечений на всій ділянці.

Інтенсивність руху на ділянці у 2020 році становить 7715 авт./добу, на 20-ти річну перспективу (2039 р.) – 9258 авт/добу.

Розрахункова швидкість – 60 км/год.

Траса дороги

Початок капітального ремонту автомобільної дороги ПК 3013+00 відповідає експлуатаційному км 301+300 автомобільної дороги Н-03 Житомир - Чернівці. Кінець ділянки капітального ремонту відповідає експлуатаційному км 302+964 і являється межею Хмельницької і Чернівецької областей. Межа початку ділянки перенесена на 28 м вперед на межу початку населеного пункту с. Жванець.

Загальна довжина ділянки складає 1,664 м. Загальний напрямок ділянки дороги – південно-східний.

Ділянка дороги проходить через с. Жванець Кам'янець-Подільського району, має бортовий профіль односторонній ліворуч з ПК 3015+23 і двосторонній з ПК 3022+46. При наявності борта є існуючий тротуар, шириною 0,8-3,0 м.

Від ПК 3015+77,30 з переходом довжиною 60 м до початку траси з лівої сторони є існуюча додаткова смуга на підйом, шириною 3,5 м.

Ширина смуги відчуження в межах існуючих парканів. На ділянці є споруда на ПК 3025+90, яка відноситься до архітектурної пам’ятки і знаходиться під захистом ЮНЕСКО. На підходах до споруди розташована існуюча підпірна стінка. Робочим проектом передбачено подовження існуючої стінки і її ремонт.

Розрахункова швидкість у населеному пункті 60 км/год.

Ділянка дороги в плані нараховує чотири кути повороту з мінімальним                   R–150 м, який знаходиться на ПК 3026+84,09.

До проектної ділянки примикає 16 з’їздів.

Для розміщення елементів земляного полотна робочим проектом передбачається розчищення існуючих укосів та підошви насипу від чагарнику. Між проїзною частиною і парканами мешканці села посадили фруктові дерева, які будуть заважати при капітальному ремонті і впливають на безпеку дорожнього руху. Робочим проектом передбачено вирубання 26 дерев.

Перебудова комунікацій.

Район капітального ремонту характеризується розвиненою існуючою мережею інженерних комунікацій.

Посилення дорожнього одягу викликало необхідність нарощування існуючих оглядових колодязів підземних комунікацій до проектних відміток.

Також необхідно перенести за межі виконання робіт існуючі опори, на яких  підвішені кабелі зв'язку та які потрапляють у зону виконання робіт з капітального ремонту.

Земляне полотно

Існуюче земляне полотно проходить у нульових відмітках у межах існуючої  забудови с. Жванець. Ширина земляного полотна протягом всієї ділянки - від 12,6 м до 15,1 м. Поперечні ухили проїзної частини — 15 - 20 ‰. Стан земляного полотна – задовільний. Найбільший поздовжній ухил складає 60 ‰.

Поздовжній профіль земляного полотна капітального ремонту проїзної частини вулиці запроектований по обгортуючій з урахуванням керівних робочих відміток: 0,30 м по існуючому асфальтобетонному покриттю. 

Мінімальний радіус вертикальних кривих складає:

– опуклих – 1500 м;

– угнутих – 2500 м.

Поздовжній профіль  запроектований під розрахункову швидкість 60 км/год.

Проектна ширина проїзної частини становить 9,0-12,50 м, тобто – в межах існуючої проїзної частини. Поперечні ухили проїзної частини прийнято 25‰.

Робочим проектом прийнято п’ять типів земляного полотна: три при насипу до 1,0 м; два - виїмка до 1,0 м і > 1,0  м. Перший тип насип до 1,0 м - з влаштуванням додаткової смуги на підйом, зупинкових смуг з двосторонніми кюветами з ухилом укосів 1:3. Ширина земляного полотна – 20,25 м. Інші типи  ІІ, ІІІ, суттєво не відрізняються між собою - скрізь борти, двосторонні тротуари шириною від 0,8 до 2,25 м, окрім типу ІІ, де лівосторонній тротуар і з правої сторони – місцевий проїзд, ширина якого складає 3,50 м, поперечний профіль якого односхилий. Тип ІV виїмка > 1,0 м і V – виїмка до 1,0 м з існуючою підпірною стінкою, яка подовжується при проектуванні з існуючим зовнішнім укосом 1:1,75 — 1:2,0. Типи поперечних профілів по населених пунктах прийнято по ДБН В.2.3.5:2018 ”Вулиці та дороги населених пунктів”.

Ширина проїзної частини – 7,50 м + 2х0,75 + 3,50 м додаткова смуга на підйом на початку траси. Краєві смуги прийняті 0,75 м згідно п. 5.1.12 ДБН В.2.3-5:2018 для магістральних доріг безперервного руху. На узбіччі влаштовуються зупинкові смуги, шириною 3,00 м. Ширина узбіч прийнята 3,75 м. Поперечний ухил проїзної частини – 25 ‰, на узбіччях – 50 ‰. Досипання земляного полотна передбачено здійснювати з ґрунту кар’єру 2172 м3, дощової каналізації 78 м3, виїмки 162 м3, зрізання узбіч 23 м3 і з кюветів 169 м3. Ґрунти від зрізання узбіч в кількості 896 м3 використовується на присипання узбіч, а залишки 98 м3 транспортується автосамоскидами на відстань до 1 км в резерв.

Укоси земляного полотна й узбіччя укріплюються засівом багаторічних трав.

Робочим проектом передбачається зняття рослинного ґрунту на глибину       0,8 м у місцях влаштування кюветів і влаштуванні смуги на підйом. Складування частини родючого ґрунту, що буде використана на укріплення, виконується вздовж брівок укосів проектного земляного полотна на ширині 4 м.

Після відсипання земляного полотна робочим проектом передбачено насування рослинного шару ґрунту 0,15 м на узбіччя і укоси насипів і виїмки, зелених зон і узбіччя в обсязі 1679,95 м3.

Поверхневий водовідвід здійснюється кюветами, що укріплюються згідно з гідравлічними розрахунками.

Для запобігання розмиву крайок проїзної частини, при поздовжніх похилах більше 30‰ робочим проектом передбачено влаштування бортових каменів з відведенням води в кювети.

Штучні споруди

Тротуари.

Ділянка дороги проходить через с. Жванець Кам'янець-Подільського району, має бортовий профіль односторонній ліворуч з ПК 3015+23 і двосторонній з ПК 3022+46.  При наявності борта є існуючий тротуар, шириною 0,8-3,0 м. 

Для забезпечення безпеки руху пішоходів по с. Жванець робочим проектом передбачено влаштування лівостороннього тротуару від ПК 3014+36 до ПК 3015+70, шириною 1,5-2,25 м. Існуюче покриття на тротуарах відсутнє. Робочим проектом передбачається влаштування нового дорожнього одягу по Типу 7. Від ПК 3016+44 і до кінця траси є існуючий тротуар з асфальтобетону з лівої сторони, а від ПК 3020+36 – двосторонній, ширина коливається від 0,8-2,25 м.

Робочим проектом передбачено посилення існуючого тротуару щебенем конструкція дорожнього одягу по Типу 7а.

Автобусні зупинки.

На ділянці капітального ремонту дороги є в наявності один автопавільйон (ПК 3024+89) з трьома зупинковими майданчиками (ПК3015+80, ПК 3024+70 і ПК 3024+89), на яких існуюче покриття не відповідає вимогам ДБН В.2.3-5:2018. Робочим проектом запроектовано посилення на існуючій зупинці маршрутного транспорту і влаштуванням ще двох проектних заїзних "кишень" по  ПК 3014+70, ПК 3015+80.

Ширина проїзної частини нових заїзних кишень прийнята 3,5 м, довжина по 20 м, довжина перехідних ділянок на вході – 20 м на виході – 15 м. На існуючій зупинці довжина перехідних ділянок зменшена до 10 м, як для обмежених умовах.

Конструкція дорожнього одягу на заїзних кишенях прийнята як по основній дорозі.

Посадкові майданчики підняті на 0,2 м вище рівня проїзду, виконані на довжину “кишень”, посадковий майданчик по ширині з'єднується з існуючим тротуаром.

Майданчик для зупинки автомобілів 3029+40 - 3029+57.

На 3029+40 - 3029+57 є існуючий майданчик для зупинки автотранспорту.

Робочим проектом передбачено влаштування посилення існуючого покриття по Тип 4.

Місцевий проїзд

Робочим проектом передбачено влаштування місцевого проїзду з правої сторони, шириною проїзної частини 3,5 м і узбіччя по 1,0 м від ПК 3015+13 до  ПК 3020+29. На ПК 3017+20 влаштовується майданчик для роз’їзду автомобілів, довжиною 20 м і шириною проїзної частини 5,5 м, вхід і вихід – по 5,0 м. Радіуси кривих в плані – 500 м, радіуси вертикальних кривих: опуклі – 2949 м, увігнуті – 1415 м  На ділянці місцевого проїзду відсутній тротуар.

Дорожні знаки, огорожа.

При капітальному ремонті автомобільної дороги Житомир - Чернівці на ділянці км 301+300 - км 302+964 передбачається влаштування пішохідної огорожі – 282,5 м і 1134 м бар'єрної огорожі 11ДО-2,0.280.

Дорожня розмітка виконана за ДСТУ 2587:2010 холодним термопластиком  593,17 м2 та високоякісною фарбою 224,79 м2.

Робочим проектом передбачено влаштування 105 дорожніх знаків на 73 опорах. Щитки дорожніх знаків покриваються світлоповертаючою плівкою, яка повинна відповідати вимогам ДСТУ 4100:2014.

На пішохідних переходах передбачено влаштування додаткового освітлення із підсвічуванням знаків “Пішохідний перехід” (лайтбокса).

Дорожній одяг

Існуюче дорожнє покриття: асфальтобетонне - від ПК 3012+72 до ПК 3029+34, ширина якого від 9,0 до 12,5 м; а саме пісок Н-0,20 м; щебінь Н-0,20 м; чорний щебінь — Н — 0,045 м; асфальтобетон Н — 0,05 м.

Стан покриття не відповідає безпеці руху (наявна колійність, напливи, нерівність покриття, руйнування крайок проїзної частини). Загальна міцність одягу не відповідає фактичним навантаженням, наслідком чого є утворення колій.

Мінімальний допустимий модуль пружності для ІІ категорії становить 235 Мпа.

Поперечний ухил покриття проїзної частини прийнято 25‰.

Конструкція нового дорожнього одягу Тип-1:

-   геотекстильний матеріал;

- щебінь згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 (дренуючий шар) фр 20-40, товщиною 20 cм;

- ЩПС С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною 25 см;

- оптимальна щебенево-піщана суміш ЩПС-40, укріплена цементом, приготовлена в установці М-20 згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016, товщиною 17 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з розрахунку 1,2 л/м2;

- асфальтобетон АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І на БНД 70/100 згідно ДСТУ Б.В.2.7.119:2011, товщиною 10 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з розрахунку 0,4 л/м2;

- асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І, на БМКП 60/90-65 (Трозм>60°С) згідно ДСТУ Б. В. 2,7-313:2016, товщиною 6 см;

- щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015, на БМКП 60/90-65 згідно ДСТУ Б В.2.7-313:2016, товщиною 5 см.

Конструкція дорожнього одягу на посиленні по асфальтобетонному покритті Тип 2:

- фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття на глибину до 0,04 м;

- шар з суміші М-20 з фрезерованого матеріалу Н-0,08 м приготовленого методом холодного ресайклінгу з вирівнюванням оптимальною щебенево-піщаною сумішшю С7 Нсер -0,09 м,  укріпленої комплексним в'яжучим (цемент і бітумна емульсія ЕКП-60) згідно СОУ 45.2-00018112-061:2011, товщиною -0,17 ;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129 з розрахунку 1,2 л/м2;

- асфальтобетон АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І на БНД 70/100 згідно ДСТУ Б.В.2.7.119:2011,  товщиною10 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з розрахунку 0,4 л/м2;

- асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І, на БМКП 60/90-65 (Трозм>60°С) згідно ДСТУ Б. В. 2,7-313:2016, товщиною 6 см;

- щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015, на БМКП 60/90-65 згідно ДСТУ Б В.2.7-313:2016, товщиною 5 см.

Конструкції дорожнього одягу на автобусних зупинках та зупинкових смугах, перехідно-швидкісних смугах прийнято по Типу І конструкцій на основній дорозі.

Конструкції дорожнього одягу на з'їздах в межах радіусів заокруглення по Типу ІІІ:

- геотекстильний матеріал;

- щебінь згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 (дренуючий шар) фр 20-40, товщиною  20 cм;

- ЩПС С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною 25 см;

- оптимальна щебенево-піщана суміш ЩПС-40, укріплена цементом, приготовлена в установці М-20 згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016, товщиною 17 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з розрахунку 1,2 л/м2;

- асфальтобетон АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І на БНД 70/100 згідно ДСТУ Б.В.2.7.119:2011, товщиною 10 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з розрахунку 0,4 л/м2;

- асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І, на БМКП 60/90-65 (Трозм>60°С) згідно ДСТУ Б. В. 2,7-313:2016, товщиною 6 см.

Тип 4 покритті на майданчику для зупинки автомобілів, з'їздах за межами радіусів заокруглення:

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з розрахунку 0,4 л/м2;

- вирівнювання покриття асфальтобетоном АСГ Др.Щ.А.НП.І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б.В.2.7-119:2011 – 9 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з розрахунку 0,4 л/м2;

- асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І, на БМКП 60/90-65 (Трозм>60°С) згідно ДСТУ Б. В. 2,7-313:2016, товщиною 6 см.

Тип 5 посилення на з’їздах по щебеневому покритті:

- оптимальна щебенево-піщана суміш ЩПС-40, укріплена цементом, приготовлена в установці М-20 згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016, товщиною 17 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з розрахунку 1,2 л/м2;

- асфальтобетон АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І на БНД 70/100 згідно ДСТУ Б.В.2.7.119:201, товщиною 10 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з розрахунку 0,4 л/м2;

- асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І, на БМКП 60/90-65 (Трозм>60°С) згідно ДСТУ Б. В. 2,7-313:2016, товщиною 6 см.

Тип 6 на  місцевому проїзді:

- ЩПС С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною 25 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з розрахунку 1,2 л/м2;

- асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І, на БНД 70/100 згідно ДСТУ Б.В.2.7-119:2011, товщиною 5 см.

Тип 7 нове:

Конструкції дорожнього одягу на тротуарах, в’їзди у двори та посадкових майданчиках:

- щебінь Н – 12 см;

- асфальтобетон АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І згідно ДСТУ Б.В.2.7-119-2011 Н - 4 см.

Тип 7а  посилення:

- вирівнювання щебенем згідно ДСТУ Б.В.2.7-30:2013  Н – 10 см;

- асфальтобетон АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І згідно ДСТУ Б.В.2.7-119-2011 Н - 4 см.

Тип 8  на з'їздах за межами радіусів заокруглення нове:

- щебінь згідно ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 Н - 18 см.

 Тип 9 на тактильних смугах:

- щебінь Н – 12 см;

- плитка тактильна розміром 30х30х6 Н – 6 см.

Перехідні ділянки

На підходах до проектної ділянки, де влаштовується капітальний ремонт, передбачено влаштування плавних переходів у поздовжньому профілі по довжині 20 м на початку ділянки і 5,0 м в кінці капітального ремонту.

Робочим проектом передбачено влаштування геотекстилю в нижніх шарах покриття згідно п. 8.4.13 ДБН В2.3-4:2015 на стику існуючого і проектного покриттів.

На посиленні конструкція дорожнього одягу наступна:

- вирівнюючий шар  з асфальтобетону АСГ.Др.Щ.А.НП.І  на БНД 70/100 згідно ДСТУ Б. В.2.7-119:2011;

- шар з суміші М-20 з фрезерованого матеріалу Н-0,08 м приготовленого методом холодного ресайклінгу з вирівнюванням оптимальною щебенево-піщаною сумішшю С7 Нсер -0,09 м, укріпленої комплексним в'яжучим (цемент і бітумна емульсія ЕКП-60) згідно СОУ 45.2-00018112-061:2011 - 0,17;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129 з розрахунку 1,2 л/м2;

- асфальтобетон АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І на БНД 70/100 згідно ДСТУ Б.В.2.7.119:2011, товщиною 10 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з розрахунку 0,4 л/м2;

- асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І, на БМКП 60/90-65 (Трозм>60°С) згідно ДСТУ Б. В. 2,7-313:2016, товщиною 6 см;

- щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015, на БМКП 60/90-65 згідно ДСТУ Б В.2.7-313:2016, товщиною 5 см.

 

Конструктивні рішення.

 

Ділянка капітального ремонту дороги розташована в Кам'янець-Подільському районі с. Жванець.

Згідно дорожньо-кліматичного районування України ділянка автомобільної дороги розташована в дорожньо-кліматичній зоні У-ІІ.

Інженерно-геологічні вишукування виконані Хмельницьким відділом комплексного проектування ДПФ «УКРДІПРОДОР» у 2020 році.

Траса автодороги складена суглинком важким пилуватим напівтвердим. Цей ґрунт використаний у якості основи для земляного полотна Й дорожнього одягу.

Майданчик труби ПК 3016+30 складений суглинком напівтвердим.

Гідрогеологічні умови траси автодороги характеризуються наявністю ґрунтових вод на глибині 5- 12 м.

Згідно Додатку Ж ДБН А.2.1-1-2008 траса автомобільної дороги відноситься за геоморфологічними умовами до умов середньої складності (поверхня траси похилена і слабо розчленована); за геологічними, за гідрогеологічними факторами траса відноситься до простих умов; геологічні процеси, що негативно впливають на умови будівництва та експлуатації будівель і споруд — відсутні;

У сейсмічному відношенні (ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України») при проектуванні будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3 ділянка будівництва відноситься до 7-бальної сейсмічності.

Категорія ґрунтів за сейсмічними властивостями – ІІ.

На ПК 3016+18 проектної ділянки є існуюча арочна кам’яна труба, отвором 0,8х1,0 м, довжиною 18,4 м. Оголовки монолітні зруйновані. Тіло труби замулено на 50%. У верхній частині арочного зводу є фрагменти руйнування каміння. Труба знаходиться в аварійному стані.

Технічне обстеження існуючої водопропускної труби на км 301+618 проводилось представником Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області – начальником відділу експлуатаційного утримання автомобільних доріг та штучних споруд та безпеки дорожнього руху С. І. Піроговим та представником Хмельницького ВКП ДП “Укрдіпродор” – провідним інженером Д. П. Дериконем — начальником геологічної лабораторії, про що було складено акт від 06 серпня 2020 року.

Робочим проектом передбачається влаштування нової залізобетонної труби на ПК 3016+31 отв. 1,0 м, яка продовжується і під місцевим проїздом. Згідно протоколу технічної ради при Службі автомобільних доріг у Хмельницькій області отвір труби прийнято 1,0 м.

Окрім того, в тілі труби влаштовується три дощових колодязя: два з них – для відведення поверхневих вод з проїзної частини і один – для відведення води між проїзною частиною і місцевим проїздом.

Укріплення вхідного оголовка – типове, а вихідного – індивідуальне.

Підпірні стінки.

На ділянці капітального ремонту є існуюча кам’яна підпірна стінка від ПК 3025+85,5 до ПК 3025+95,3, висотою від 1,1 м до 1,6 м. Ширина тротуару біля підпірної стінки – від 0,8-1,24 м.

У зв’язку з тим, що земля приватизована під кромку проїзної частини і споруда, що побудована на цій землі, під захистом ЮНЕСКО, робочим проектом не передбачається розбирання існуючої підпірної стінки і розширення тротуару до потрібних параметрів.

Робочим проектом передбачається подовження підпірної стінки з блоків від ПК 3025+95,3 до ПК 3026+21,7 загальною довжиною L- 26,40 м. На відстані 5,0 м здійснюється перехід тротуару до ширини 2,25 м.

Підпірна стінка монтується з блоків ФБС-6 три нижніх шарів і верхній шар з блоків ФБС-4.

Та частина підпірної стінки, що буде засипана піском, обробляється бітумною мастикою МБ50 у 2 шари. В нижній частині прокладена дренажна трубка із ПВХ отвором 100 мм, яка обсипана щебенем.

Для утримання укосу, при влаштування підпірної стінки, передбачено влаштування кріплень інвентарними щитами.

Забезпечення надійності й безпеки з визначенням строку першого планового обстеження технічного стану об’єкта (водопропускних труб) згідно додатку Л  ДБН В.2.3-4:2015 - 6 років.

Згідно п.4.2.1 ДБН В.2.3-22:2009 проектний строк служби труби встановлюється 50 років.

Стислий перелік  зауваження, які були враховані в проектній документації в ході експертизи:

1. Надано на  розгляд звіт з інженерно-геологічних вишукувань.

2. Надані технічні звіти на виконання вишукувань та акти обстеження, як це вимагає п.8.1 ДБН В.2.3-22:2009 (Поправка від 01.11.2014).

3. Пояснювальна записка (ПЗ) доповнена сейсмічністю району будівництва.

4. ПЗ доповнена категорією ґрунтів за складністю інженерно геологічних умов та за сейсмічними властивостями.

5. ПЗ доповнена встановленим розрахунковим строком експлуатації штучних споруд згідно п.п.5.3.2 ДБН В.1.2-14:2018 з урахуванням вимог п.4.2 ДБН В.2.3-22:2009.

 

Водопостачання та водовідведення

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та водовідведення робочим проектом не передбачено.

Для водовідведення води з кювета, що розташований праворуч від ПК 3013+56 до ПК 3014+31, робочим проектом передбачено влаштування дощової каналізації. Під заїздом на АЗС влаштовується труба, отвором 0,8 м, на межі борта і зеленої зони влаштовується парший колодязь Д1, через 20,5 м влаштується другий колодязь Д2 і через 41,0 м поверхневі води виходять в кювет. Для влаштування колектора застосовуються поліетиленові труби.

 

Електропостачання. Електрообладнання

 

Розрахункова потужність – 12,0 кВт.

Річне споживання активної електроенергії – 43,8 тис. кВт*год.

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ.

Система заземлення – TN-С.

Живляча кабельна лінія від існуючої КТП-126 до щита обліку виконується проводом маркою AsXSn, переріз 4х25мм2. Від щита обліку до опори освітлення виконуються проводом маркою AsXSn, переріз 4х25мм2.

Розподільчі мережі освітлення між опорами виконуються проводом маркою AsXSn, переріз 4х25мм2. Відгалуження к світильникам від розподільчої мережі освітлення виконується кабелем з мідними жилами ВВГ-3х2,5мм2. Розгалуження розподільчої кабельної мережі виконується за допомогою з’єднувальних коробках з запобіжниками Іпл=4А, які монтуються в середині опор освітлення.

Облік електроенергії передбачений електронним лічильником марки НИК в щитку обліку, який монтується на КТП-10/0,4кВ.

Освітлення автомобільної дороги запроектоване світильниками вуличного освітлення марки Ampera Midi 140W, потужністю 140Вт та Ampera Midi 48/LED/106W, потужністю 106Вт, на металевих оцинкованих опорах, висотою            12 м.

Керування освітленням за допомогою реле часу з астрономичним годинником, яке монтується в шафі обліку.

 

Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва на капітальний ремонт в робочому проекті визначені місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

 

У складі робочого проекту розроблено розділ з оцінки впливу на навколишнє середовище,де визначено, що капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 301+300 - км 302+964 не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Екологічний клас об’єкту – ІІІ (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку.

У резервно-технологічну смугу не потрапляє житлова забудова.

Загальна довжина ділянки дороги становить 1,664 км.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюватимуться при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України".

Родючий шар ґрунту відсутній.

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив не здійснюється.

 

Організація будівництва

 

Будівництво здійснюється потоковим методом. Капітальний ремонт виконується під рухом автотранспорту.

Роботи виконуються у наступній послідовності: підготовчі роботи; земляне полотно; дорожній одяг; пересічення та примикання; облаштування та обстановка дороги.

На будівництві застосовуються наступні будівельні машини: екскаватори одноковшеві місткістю ковша від 0,65 куб. м до 1,25 куб. м; бульдозери потужністю від 79 кВт до 118 кВт; автогудронатори; автогрейдери середнього типу; котки дорожнi масою від 8 т до 24 т; асфальтоукладальники універсальні.

Тривалість будівництва становить 9,0 місяців.

 

Охорона праці та безпека експлуатації

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві»

Також робочим проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.

 

Захист від шуму

 

При проектуванні проведено оцінку рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, в яких рівень шуму підлягає нормуванню.

За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних  цінах  станом на «23» листопада 2020 року, складала  83403,616 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 65663,123 тис. грн., інші витрати – 17740,493 тис. грн. Зворотні суми – 99,734 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації після зняття зауваг та надання замовником цін на матеріальні ресурси,  встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «08» квітня       2021 року складає 77647,828 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 60755,176 тис. грн., інші витрати – 16892,652 тис. грн. Зворотні суми – 70,945 тис. грн.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

Головний експерт проекту

_______________________________ Л.В. Ситник

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005043

 

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

_________________________     В.В. Ковальчук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005917

 

 

 

 

 

________________________          С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

 

 

 

____________________________          Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

 

 

_________________________          С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

 

 

 

 

_________________________      Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

 

 

 _______________________      І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

 

 

______________________       В.Г. Пономаренко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

 

 

 

 

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

 

 

___________________________     Н.І. Тонковид

         (підпис)                     (П.І.Б.)

 

 

 

 

 


Розділи