Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9295-7098-6111-9319
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ОД/18-2305-19/КП від 16.12.2019
Орган, що видав
ТОВ "Експерт Проект Груп" (41403089) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вулиці Ентузіастів
Код проектної документації
PD01:4946-3254-3014-2202 №08/21-РП від 2018-04-12 (видав "ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ") / Наявні експертизи: EX01:9295-7098-6111-9319
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ водопостачання та водовідведення, З питань пожежної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
23.05.2019 301930.522 243140.868 0 58789.654

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
16.12.2019 292022.968 228821.863 0 63201.105

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ, вулиця Ентузіастів не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа КОМУНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "КИЇВАВТОДОР" (03359026)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Ситник Любов Василівна (АЕ 005043)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4946-3254-3014-2202
Орган, що видав
"ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ" (36404096)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
12.04.2018
Номер проектної документації
08/21-РП
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК

до експертного звіту № ОД/18-2305-19/КП від «16» грудня 2019 року

щодо розгляду проектної документації

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт вулиці Ентузіастів»

 

Замовник будівництва: Комунальна корпорація «КИЇВАВТОДОР».

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ», місцезнаходження:       67661, Одеська область, Біляївський район, село Нерубайське, вул. Пастера, буд. 29 Б.

Головний інженер проекту (ГІП) – Некрасов Михайло Михайлович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 009377 від 25.12.2013 р.).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № ОД/18-2305-19/КП, укладеного у відповідності зі ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-       Розпорядження голови Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2018 року №346 «Про затвердження адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2018 рік, затверджених Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)»

-       завдання на проектування, погодженого генеральним проектувальником та затвердженого замовником  будівництва;

-       технічних умов від 19.01.2018 року №244-4-18 на підключення до мережі дощової каналізації та влаштування автопід’їзду;

-       технічних умов від 05.07.2019 року №57-4, виданих Комунальним підприємством електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»;

-       технічних умов від 25.06.2018 року № 053/01/2106, виданих Комунальним підприємством «Київпастранс»;

-       технічних умов від 09.08.2018 року №21542/41/11/10/02-2018, виданих Управлінням патрульної поліції у місті Києві Департаменту Патрульної поліції Національної поліції України;

-       акту візуального обстеження технічного стану автомобільної дороги від 03.09.2018 року;

-       інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ПП «Терра Інжинірінг» у 2018 році;

-       інженерно-топографічного плану в М 1:500, виконаного ПП «Терра Інжинірінг» у 2018 році;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2.

 

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці  робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Некрасова Михайла Михайловича (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 009377 від 25.12.2013 р.).

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.

 

Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт вулиці Ентузіастів у м. Києві.

Робочим проектом передбачено капітальний ремонт в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

 

Об’єктом капітального ремонту є вулиця Ентузіастів у Дніпровському районі м. Києва, довжиною 2,712 км.

Початок проектної ділянки капітального ремонту вулиці Ентузіастів ПК 00+00.00 на південному примиканні вул. Ентузіастів до Дніпровської набережної, кінець – ПК 27+12.00 на північному примиканні вул. Ентузіастів до Дніпровської набережної в напрямку станції метро «Лівобережна». 

Прийнято наступні технічні параметри відповідно до розрахункової швидкості руху 60 км/год.

Категорія вулиці - Магістральна вулиця районного значення.

Клас наслідків (відповідальності) - СС2 (середні наслідки).

Кількість смуг руху – 2 смуги.

Ширина смуги руху – 3,25 м.

Мінімальний радіус у плані – 75 м.

Максимальний поздовжній ухил – 14 ‰.

Поперечний похил – 20  ‰.

Ділянка капітального ремонту вулиці Ентузіастів проходить в стислих умовах існуючої забудови, в межах існуючих червоних ліній з максимальним збереженням існуючого ландшафту.

Вздовж вулиці Ентузіастів передбачено влаштування паралельних до проїзної частини паркувальних місць у кількості 197 шт., що виконано розміткою 1.1 синього кольору. Розміри паркувальних місць складають 2,5 м*6 м з врахуванням зазорів безпеки згідно з ДБН В.2.3-15:2007 «Автостоянки і гаражі для легкових автомобілів». Також передбачено влаштування парковок під кутом 45 град. у кількості 41 шт. Розміри паркувальних місць складають 2,5 м*4,8 м, для інвалідів розмір одного місця 3,5 м*4,8 м. Місця для інвалідів передбачено з розрахунку 1 місце на 10 паркувальних місць. Парковки відокремлені від проїзної частини гранітним бортовим каменем ГП-5. Кількість місць для паркування інвалідів складає 28 шт.

Для запобігання паркування авто на зеленій зоні вздовж вулиці Ентузіастів та заїзду на пішохідні доріжки передбачено влаштування антипаркувальних стовпчиків у кількості 1480 шт.

Робочим проектом капітального ремонту передбачено влаштування велосипедної доріжки з боку Русанівської набережної, шириною 2,5 м. Велодоріжка обрамлена з обох боків бортовим каменем БР 100.20.8 в рівень з покриттям.

На перехрестях вул. Ентузіастів з бульваром І. Шамо передбачена заміна і влаштування нових транспортних і пішохідних світлофорів.

Для забезпечення доступності об’єкту будівництва для маломобільних груп населення передбачено влаштування пішохідних переходів в одному рівні з проїзною частиною з пониження бортового каменю. Конструкція і параметри тротуарів відповідають умовам безперешкодного переміщення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. На тротуарах перед кожним проїздом з обох боків передбачено влаштування попереджуючої тактильної плитки для безпечного руху маломобільних груп населення. Направляюча тактильна плитка влаштована на підходах до зупинок громадського транспорту та на підходах до підвищених пішохідних переходів. Безпосередньо на пішохідних переходах та зупинках влаштована попереджувальна тактильна плитка в 2 ряди для маломобільних груп населення.

На кожній зупинці передбачено влаштування попереджувальної тактильної плитки на всю довжину посадкового майданчика в 2 ряди. Робочим проектом передбачено влаштування направляючої тактильної плитки від зупинки на ПК 24+55 до поліклініки «Русанівка» по вул. Ентузіастів, 49. Тактильна плитка виконана однорядна на відстані 0,75 м від краю тротуару. Біля входу в поліклініку влаштована попереджувальна тактильна плитка в 2 ряди на всю ширину входу в будівлю.

 

Робочим проектом передбачено вісім типів дорожнього одягу:

 

Тип 1. Ремонт проїзної частини

Фрезерування існуючого асфальтобетону  hсер – 0,12 м.

Вирівнюючи шар – АСГ Др.Щ.А.НП.І на бітумі БНД 60/90        hсер – 0,05 м.

Асфальтобетон АСГ Кр.Щ.А1.НП.І на бітумі БМПА 60/90-53 - 0,10 м.

Асфальтобетон АСГ Др.Щ.А.НП.І на бітумі БМПА 60/90-53 - 0,05 м.

 

Тип 2. Ремонт проїздів

Розбирання існуючого асфальтобетону hсер – 0,06 м.

Розбирання існуючої основи hсер – 0,28-0,43 м.

Вирівнюючий шар – ЩПС С7         hсер – 0,24 м.

Асфальтобетон АСГ Др.Щ.А.НП.І на бітумі БМПА 60/90-53 – 0,05 м.

 

Тип 3. Влаштування велосипедної доріжки з асфальтобетонним  покриттям

Розбирання існуючого асфальтобетону hсер – 0,04 м.

Розбирання існуючої основи hсер – 0,22 м.

Щебенево-піщана суміш С7 – 0,20 м.

Асфальтобетон АСГ Др.Щ.А.НП.І на бітумі БНД 60/90 – 0,06 м.

 

Тип 4. Влаштування та ремонт тротуару з плитки ФЕМ

Розбирання існуючого асфальтобетону hсер – 0,04 м.

Розбирання існуючої основи hсер – 0,25 м.

Щебенево-піщана суміш С7 – 0,10 м.

Бетон класу B-7.5          – 0,10 м.

Цементно-піщана суміш          – 0,05 м.

Плитка ФЕМ – 0,08 м.

 

Тип 5. Влаштування острівців безпеки та «антикарману»

Фрезерування існуючого асфальтобетону hсер – 0,12 м.

Вирівнюючий шар з  щебенево-піщаної суміші С7 hсер – 0,14 м.

Цементно-піщана суміш          – 0,05 м.

Плитка ФЕМ – 0,08 м.

 

Тип 6. Ремонт покриття на примиканні

Щебенево-піщана суміш С7– 0,20 м.

Асфальтобетон АСГ Кр.Щ.А1.НП.І на бітумі БМПА 60/90-53 - 0,10 м.

Асфальтобетон АСГ Др.Щ.А.НП.І на бітумі БМПА 60/90-53 - 0,05 м.

 

Тип 7. Влаштування парковки

Фрезерування існуючого асфальтобетону hсер – 0,12 м.

Вирівнюючий шар з  щебенево-піщаної суміші С9 hсер – 0,10 м.

Цементно-піщана суміш          – 0,05 м.

Бруківка гранітна – 0,08 м.

 

Тип 8. Перехідна ділянка

Фрезерування існуючого асфальтобетону hсер – 0,12 м.

Вирівнюючи шар–АСГ Др.Щ.А.НП.І на бітумі БМПА 60/90-53 hсер– 0,07 м.

Асфальтобетон АСГ Др.Щ.А.НП.І на бітумі БМПА 60/90-53 - 0,05 м

 

Водопостачання та водовідведення

 

Робочим проектом передбачено капітальний ремонт трубопроводу дощової каналізації з перекладанням каналізаційних ліній Д630, Д400 та Д315 мм та перепідключеннями їх до існуючих зливових каналізаційних колодязів, згідно технічних умов від 19.01.2018 року №244-4-18, виданих КК «КИЇВАВТОДОР» та акту обстеження КП ШЕУ Дніпровського району від 03.09.2018 року.

Робочим проектом передбачено будівництво та перекладку на нові каналізаційні колодязі в кількості 58 од.

Зовнішня мережа зливової каналізації запроектована з розтрубних поліетиленових труб КОРСІС SN16 Д630 мм, Д400 та Д315 мм.

Мінімальна глибина закладення труб, рахуючи до низу труби - 1,2 м до проектної позначки вдосконаленого покриття, яка розрахована глибиною проникнення в ґрунт нульової ізотерми для малосніжною зими (рівна 0,9 м).

На мережі влаштовуються каналізаційні колодязі Д2000 мм, Д1500 мм та Д1000 мм зі збірних залізобетонних виробів.

Дощоприймальні колодязі передбачені в понижених точках дороги, на перехрестях вулиць зі сторони притоку води до смуги пішохідного руху, на виїздах із дворів, кварталів, між перехрестями поза проїзною частиною. Відстань між дощоприймальними колодязями прийнято до 60,0 м. Кількість дощоприймачів, що підлягають заміні, становить 88 од. Решітки дощоприймальних колодязів - дощоприймач великий ДВ2, прийняті згідно з ДСТУ Б В.2.5- 26:2005.

 

Електропостачання. Електрообладнання

 

Розрахункова потужність – 10,2 кВт.

Річне споживання електроенергії  – 33,5988 тис. кВт*год.

Категорія по надійності електропостачання – ІІ.

Система заземлення – TN-C.

Джерело електропостачання ПВ 4718; ПВ 4744; ПВ 4752; ПВ 4177 (від існуючих мерех КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО»).

Робочим проектом передбачено додаткове освітлення пішохідних переходів та додаткове освітлення велосипедної доріжки у нічний час. Заміна шафи управління (ПВ 4718) на новий типу І 710 (100) 3/2. Прокладання кабелів зовнішнього освітлення, встановлення опор і світильників виконати згідно з планами розташування мереж зовнішнього освітлення. Для пішохідних переходів та велодоріжки використовуються консольні світлодіодні (LED) світильники, потужністю 68 Вт (світловий потік 7800Лм, світловіддача 107Лм/Вт) Колірна температура 4000К. Світильники встановлюються на висоті +8,000 від рівня землі.

Живлення світильників на опорах виконати від існуючих опор зовнішнього електроосвітлення кабелем з алюмінієвими жилами АВВГ 4х25. Відгалуження до світильників здійснюється кабелем марки АВВГ 3х2,5 мм².

Управління освітленням здійснюється в автоматичному (від сутінкового реле та реле часу) та ручному режимі (з панелі щита (ЗО).

Прокладання кабелів зовнішнього освітлення виконуються у пластиковій трубі по всій довжині траси. Під автодорогою виконати прокол ПВХ трубою ум.ф100мм (зовніш.ф125мм).

Корпус світильника заземлено через металеві безперервно з'єднані конструктиви опори.

Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачена заміна люків існуючих пожежних гідрантів, встановлених на кільцевій мережі зовнішнього водопроводу.

Робочим проектом передбачено зовнішнє освітлення вулиці, в тому числі місць, у яких встановлені пожежні гідранти.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

 

Планова діяльність не підлягає оцінці впливу на довкілля згідно зі ст. 3. ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля».

У складі робочого проекту розроблено розділ «Оцінка впливу на навколишнє середовище» (ОВНС), де визначено, що капітальний ремонт та експлуатація запроектованого об’єкту не спричинить понаднормативного впливу на стан навколишнього середовища.

Екологічний клас об’єкту – третій (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку.

Загальна протяжність ділянки становить 2,712 км.

Додатковим джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливають.

Поводження щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України".

Вплив на водне середовище та ґрунти відсутні.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, геологічне середовище вплив не здійснюється.

На соціальне і техногенне середовище вплив у підвищенні комфортності та безпеки для учасників дорожнього руху.

 

Охорона праці та безпека експлуатації

 

Проектні рішення розроблено на основі діючих будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві»

У робочому проекті проведено оцінку ризиків нещасних випадків через рух транспортних засобів.

При проектуванні проїзної частини дороги, забезпечені поздовжній та поперечний похили проїзної частини для відведення зливових і талих вод з поверхні дорожнього покриття та влаштуванням дорожнього одягу та покриття із асфальтобетонної  суміші з урахуванням дорожньо-кліматичної зони регіону.

Також робочим проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.

 

Захист від шуму

 

За результатами оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

Організація будівництва

 

Капітальний ремонт здійснюється потоковим методом.

Будівельні роботи передбачаються виконувати під рухом автотранспорту на одній з половин дороги.

На об’єкті застосовуються наступні будівельні машини: трактори на пневмоколісному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.]; екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, мiсткiстю ковша 0,25-0,5 кв.м; бульдозери, потужністю 59 кВт, 79 кВт [108 к.с.]; автогудронатори, мiсткiстю 3500 л; автогрейдери середнього типу, потужністю 99 кВт [135 к.с.]; котки дорожнi причiпнi на пневмоколісному ходу, масою 8 т, 18 т; автокрани, вантажопідйомністю 6,3 т і 10 т.

Виконання роботи здійснюються мінімально-оптимальною кількістю  техніки

Тривалість будівництва становить 7,0 місяців.

 

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних  цінах  станом на  «23» травня  2019 року, складала 301930,522 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 243140,868 тис. грн., інші витрати – 58789,654 тис. грн. Зворотні суми – 538,233 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації після  зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси,  встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «16» грудня  2019 року складає 292022,968 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –          228821,863 тис. грн., інші витрати – 63201,105 тис. грн. Зворотні суми –      606,279 тис. грн.

 

 

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

Головний експерт проекту

__________________       Л.В. Ситник

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

      Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005043

      

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

______________________     С.В. Рожко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005160

 

 

 

__________________          С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

 

         _____________________          Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

        ___________________          С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

 

 

__________________       Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

           _______________       І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

            _______________   В.Г. Пономаренко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

 

 


Розділи