Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9228-3739-5944-3934
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№726.7539.21 від 07.10.2021
Орган, що видав
ДП "Західний ЕТЦ " (20774790) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт покриття вул.Л.Українки в с.Розвадів Розвадівської сільської ради Стрийського району Львівської області»
Код проектної документації
PD01:4479-0783-8761-5616 №2109 від 2021-08-25 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ДОРПРОЕКТСТАНДАРТ") / Наявні експертизи: EX01:9228-3739-5944-3934
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
30.08.2021 2632.062 2089.573 0 542.489

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
07.10.2021 2607.995 2069.51 0 538.485

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Стрийський район, Розвадівська територіальна громада, с. Розвадів (станом на 01.01.2021), вулиця Лесі Українки не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа РОЗВАДІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04371555)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦЮНЯК МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ (АР 015052, АЕ 005432, АР 021191, АТ 011861)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ЯКИМІВ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 005237, АР 009438)
Відповідальний експерт З питань техногенної безпеки
З питань пожежної безпеки
Синельніков Сергій Дмитрович (АЕ 005020, АЕ 004446, АЕ 007149, АЕ 004419)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
СИДОР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 004924)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
БОТА ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ (АР 012648, АР 012277, АР 015709, АР 012381, АЕ 005035)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Зіньків Андрій Богданович (АР 010475, АЕ 005262, АР 018965)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4479-0783-8761-5616
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ДОРПРОЕКТСТАНДАРТ" (36929146)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
25.08.2021
Номер проектної документації
2109
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

 

Замовник проекту:

Розвадівська сільська рада

81634, Україна, Львівська с.Розвадів, вул.Біласа і Данилишина, 18а

Проектна організація:

ПП ІК «Дорпроектстандарт»

Юридична адреса проектної організації:

79060, Україна, Львівська обл. м.Львів, вул.Наукова,5 тел./факс (032) 245-41-78

Керівник

Гайванович Р.В.

Головний інженер проекту:

Мартинець Р.М. (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 004188, дата видачі: 12.10.2012р.)

 

 

Вихідні дані, копії:

 

 

-

Завдання на проектування «Капітальний ремонт покриття вул.Л.Українки в с.Розвадів Розвадівської сільської ради Стрийського району Львівської області». Затвердив: Голова Розвадівської сільської ради (Сидор Р.Я.).

-

Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для об’єктів будівництва – СС2

-

Рішення №548 від 17 серпня 2021 року тринадцятої чергової сесії VIII скликаннч Розвадівської сільської ради Стрийського району Львівської області «Про внесення змін до показників сільського бюджету на 2021 рік» (в т.ч. Додаток №5 до Рішення №548 від 17 серпня 2021 року)

 

 

Склад проекту:

 

1.      Пояснювальна записка, відомості та креслення

 

2.      Кошторисна частина

 

 

 

 

 

 

Проектні рішення

 

Найменування

Од.

вим.

Показники

1.

Класифікація обєкту

проїзд

2.

Довжина проектованого обєкту:

м

576

-

Ділянка №1

м

345

-

Ділянка №2

м

231

3.

Площа проектованих покрить:

м²

2158

-

проїзна частина: ФЕМ h=8см (Ділянка №1)

ПК0+20-ПК1+20

Тип 1

м²

1183

493

-

ПК 1+20-ПК3+45

Тип 2

м²

690

-

проїзна частина: щебеневе покриття (Ділянка №2)

Тип 3

м²

675

-

тротуар ФЕМ h=6см (Ділянка №1)

Тип 4

м²

216

-

Тип 5

м²

112

4.

Камені бортові

мп

663

-

бордюр (БР100.30.15)

мп

525

-

поребрик (БР 100.20.8)

мп

8

5.

Лотки водовідвідні:

Л1-8

мп

237

72

ЛВ-1

165

6.

Організація дорожнього руху (знаки дорожні)

шт

4

7.

Тривалість будівництва

міс.

1,0

8.

Тривалість експлуатації

рік

>10

 

План розташування

Аркуш №2 «План вулиці»

 

Об’єкт, на якому заплановані роботи з капітального ремонту, розташований на шляхово-вуличній мережі села Розвадів Стрийського району Львівської області, на вулиці Лесі Українки.

За своїм функціональним призначенням, об’єкт забезпечує транспортне сполучення між елементами існуючої житлової та громадської забудови населеного пункту.

Робочим проектом передбачена розбивка обєкта на  2 (дві) ділянки, які характеризуються окремим пікетним положенням:

 

Проектне пікетне положення Ділянки №1:

ü  Початок проектованої траси: ПК 0+00,0;

ü  Кінець проектованої траси:: ПК 3+45,00

Загальна довжина Ділянки №1 складає: 345,0м.

Проектне пікетне положення Ділянки №2:

ü  Початок проектованої траси: ПК 0+00,0;

ü  Кінець проектованої траси:: ПК2+31,00

Загальна довжина Ділянки №1 складає: 231,0м.

 

Загальна протяжність обєкта (сумарна протяжність Ділянок №№1,2) становить: 576м.

Зважаючи на фактичні дефекти об’єкта, комплекс робіт з капітального ремонту пішохідної зони вулиці передбачає комплекс основних заходів з улаштування:

·          нової конструкції дорожнього одягу проїзної частини та тротуарів (в розрізі проектованих Ділянок, за проектованими Типами 1,2,3,4,5);

·          виконання заходів з водовідведення;

·          заходи з організації дорожнього руху.

Дорожній одяг

Аркуш №5 «Типові поперечні профілі. Конструкція дорожнього одягу»

 

Під час проектування конструкцій дорожнього одягу, враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби та норм проектування.

 

Проектом передбачене улаштування покриття з наступним конструктивом:

 

 

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

ТИП 1

Ділянка №1: проїзна частина ПК ПК0+20-ПК1+20

Загальна товщина дорожньої конструкції:

13,0

1.

Виправлення профілю існуючого щебенево-гравійного покриття без додавання нового матеріалу*

-

2.

Цементно-піщана суміш (1:3)

5,0

3.

Фігурні елементи мощення (ФЕМ)

8,0

*

Товщина існуючого щебенево-гравійного шару становить 25 см.

ТИП 2

Ділянка №1: проїзна частина ПК 1+20-ПК3+45

Загальна товщина дорожньої конструкції:

58,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

20,0

3.

Щебенева основа  (фр.20-40мм)

25,0

4.

Цементно-піщана суміш (1:3)

5,0

5.

Фігурні елементи мощення (ФЕМ)

8,0

ТИП 3

Ділянка №2: проїзна частина ПК 0+00-ПК2+31

Загальна товщина дорожньої конструкції:

20,0

1.

Виправлення профілю існуючого щебенево-гравійного покриття з додаванням нового матеріалу*

⁓5,0

2.

Щебеневе покриття перехідного типу (фр.20-40мм)

15,0

*

Товщина існуючого щебенево-гравійного шару становить 20 см.

ТИП 4

Ділянка №1: тротуар ПК 0+00-ПК 0+86

Загальна товщина дорожньої конструкції:

11,0

1.

Виправлення профілю існуючого щебенево-гравійного покриття без додавання нового матеріалу*

-

2.

Цементно-піщана суміш (1:3)

5,0

3.

Фігурні елементи мощення (ФЕМ)

6,0

*

Товщина існуючого щебенево-гравійного шару становить 20 см.

ТИП 5

Ділянка №1: тротуар над водовідвідним лотком

Загальна товщина дорожньої конструкції:

30,0

1.

Підстилаючий піщаний шар

10,0

2.

Щебенева основа  (фр.5-20мм)

10,0

3.

Цементно-піщана суміш (1:3)

4,0

4.

Фігурні елементи мощення (ФЕМ)

6,0

 

Улаштування проектованих бортових каменів запроектоване на бетонну основу (див. в складі Аркуша №5 схему встановлення бортових каменів)

 

Водовідведення, проектовані профілі

Аркуш №3« Поздовжній профіль. Ділянка №1», Аркуш №4« Поздовжній профіль. Ділянка №2», Аркуш №5 «Типові поперечні профілі…»

 

Водовідведення

 

Водовідведення дощових та талих вод з об’єкта капітального ремонту запроектоване шляхом надання конструкції проїзної частини та тротуару відповідних ухилів:

·      Ділянка №1. поздовжній: 20‰max/3‰min, поперечний: 20‰,

·      Ділянка №2. поздовжній: 16‰max/6‰min, поперечний: 20‰

 

Робочим проектом передбачене улаштування водовідвідних лотків:

·      ЛВ-1 (Ділянка №1 ПК 1+80-ПК 3+45).

·      Л1-8 (Ділянка №1 під тротуаром).

 

Основні конструктивні частини проектованих водовідвідних лотків:

 

Назва конструктивного елемента

Характеристики проектованого елемента

Лоток вздовж проїзної частини

Лоток в конструкції тротуару за Типом 5

1.

Тіло лотка

ЛВ-1

Л1-8

2.

Плита перекриття лотка

-

П1-8*

3.

Підстилаюча основа під лоток

піщана (h=10см)

 

* арматура А-1 ᴓ8мм; кутик 50х50х4мм; бетон В15 М200 (див. Аркуш №6)

 

Крім того, робочим проектом передбачений ремонт горловин існуючих каналізаційних колодязів: 3шт (із заміною каналізаційних люків).

 

Відведені дощові та талі води спрямовуються у діючу водовідвідну систему населеного пункту (водовідвідні кювети), що перебувають на вул. Б. Хмельницького.

 

Проектовані профілі

 

 

Назва показника

Од. виміру

Величина

1.

Проектна лінія поздовжнього профілю: увязана з існуючим рельєфом

2.

Поздовжній ухил (максимальний/мінімальний)

Ділянка №1

20/3

Ділянка №2

16/6

3.

Тип профілю

проїзна частина

Ділянка №1

односкатний

Ділянка №2

двоскатний

тротуари

односкатний

4.

Поперечний ухил

проїзна частина

Ділянка №1

20

Ділянка №2

50

тротуари

20

5.

Ширина

проїзна частина

Ділянка №1

м

2,75-5,5

Ділянка №2

м

3,0

тротуари

м

1,5-2,0

 

 

 

 

Організація дорожнього руху

Аркуш №2 в частині організації дорожнього руху

 

Проектом капітального ремонту об’єкту передбачене улаштування наступних елементів регулювання дорожнього руху:

 

Назва елементу регулювання

Шифр елемента

1.

Знаки дорожні*

(II типорозмір)

2.1

2.

5.29.1

3.

5.31

1.

Стійки знаків дорожніх

С-КТр/53-М3.5

 

*Улаштування стійок знаків дорожніх передбачене на бетонний фундамент (В15)

 

Доступність маломобільних груп населення

 

Робочим проектом капітального ремонту передбачені наступні заходи для просування обєктом представників маломобільних груп населення:

 

·      проектований рельєф обєкта є пологим;

·      улаштування покриття з фігурних елементів мощення на пішохідній зоні об’єкта з проектованим розміром шва ≤0,015,

·      улаштування пониженого бортового каменю у місці пішохідних (схему улаштування пониженого бортового каменю див. в складі Аркуш №5);

 

Охорона праці

 

Охорона праці забезпечується виконанням всіх проектних рішень при капітальному ремонті об’єкта у відповідності до вимог діючого законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці з метою забезпечення безпечних умов праці, попередження виробничого травматизму та професійних захворювань, а саме:

 

ü   організація дорожнього руху в місцях проведення робіт, а також огородження місць роботи у темні години доби;

ü   до початку робіт огородження місця виконання робіт, встановлення дорожніх знаків, схеми руху транспорту і пішоходів, визначення зон постійно діючих чи потенційно-небезпечних факторів, обмеження швидкості руху автотранспорту поблизу місця виконання робіт (не більше 10 км/год.);

ü   влаштування складів, розбивка майданчиків для складування конструкцій і виробів, влаштування місць паркування будівельної техніки;

ü   забезпечення руху пішоходів по дерев'яних щитах, без суттєвих перепадів рівнів поверхні та наявності відповідних огорож.

ü   освітлення у темний час доби будівельного майданчика, ділянки робіт, робочих місць, проїздів і підходів до них;

ü   влаштування під’їзних шляхів та місць складування матеріалів, складування матеріалів по висоті згідно будівельних норм;

ü   забезпечення перебування людей і пересувних транспортних засобів за межами зони можливого падіння вантажу при розвантажувальних роботах;

ü   забезпечення заходів безпеки при роботі обладнання та транспортних засобів, розміщення будівельних машин з можливістю забезпечити простір, достатній для огляду робочої зони і маневрування за умови дотримання відстані безпеки поблизу незакріпленої виїмки, штабелів вантажів, устаткування;

ü   виконання робіт технічно справним обладнанням та кваліфікованим персоналом, навченим та проінструктованим з питань охорони праці, технології робіт та пожежної безпеки;

ü   забезпечення працівників спецодягом, комплексом захисних засобів;

ü   організація санітарно-побутових приміщень з таким розрахунком, щоб уникнути проходу працюючих через небезпечні зони (котловани, зони роботи будівельних машин і механізмів тощо.

 

Захист від шуму

 

Основні джерела шуму при капітальному ремонті – будівельна техніка та будівельні інструменти. Рівні звукового тиску, рівні загальної вібрації від машин та механізмів, що використовуються при будівництві, регламентовані заводами – виготовлювачами, є в межах нормативних.

 

Безпека експлуатації

 

ü  поперечний похил проектованого об’єкта становить 20‰, що в свою чергу унеможливлює ковзання пішоходів під час ожеледі або наявності на ній води.

ü  забезпечення гладкої, безшовної поверхні (фігурні елементи мощення), без раптових малих змін у рівні, змін у слизькості та низьких перепонах (значення коефіцієнту зчеплення повинно бути не менше 0,5);

ü  ризик падіння після спотикання чи зачеплення мінімізується за рахунок похилого рельєфу об’єкта та проектованих типів дорожніх покрить;

ü  товщина шару дорожнього одягу запроектована з урахуванням процесу формування стійкої структури його шарів.

 

Вплив на навколишнє природне середовище

 

     Вплив на навколишнє природне середовище при експлуатації обєкту залишається незмінним.

Очікуваний вплив на стан компонентів довкілля у процесі будівництва:

Вплив на атмосферне повітря.

  При виконанні капітального ремонту об’єкту передбачається  забруднення атмосферного повітря шкідливими речовинами від будівельної, автотранспортної техніки та механізмів пересипання будівельних матеріалів.

   Стаціонарні джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря при виконанні капітального ремонту– відсутні.

 Залпових та аварійних викидів забруднюючих речовин немає. Валові викиди забруднюючих речовин в повітряне середовище складатимуть 0,0128т  в період проведення робіт.       

  Теплові, ультразвукові, електромагнітні та іонізуючі випромінювання, які могли б вчинити негативний вплив на навколишнє середовище при будівництві об’єкту відсутні.

    При будівельних роботах джерелами вібрацій будуть обертовий або поступовий рух двигунів і механічних систем будівельних машин. Для зниження рівня вібраційних коливань застосовуються противібраційні елементи, такі як віброізолюючі, вібропоглинаючі огородження, а також засоби індивідуального захисту від вібрацій.

  При будівництві об'єкту джерелами шумового впливу будуть двигуни будівельної та автотранспортної техніки. Згідно розрахунків сумарний рівень шуму при одночасній роботі техніки не перевищуватиме гранично допустимих рівнів (ГДР) Б.А.екв. день/ніч = 65/55 дБа (табл. 1 ДБН Б 1.1-31:2013 з урахуванням поправок (примітка 5 до табл. 1) на транспортний шум (+10 дБА).

 

Вплив на водне середовище.

Водоспоживання

Водопостачання на господарсько-побутові та питні потреби працівників задіяних при будівництві об’єкту здійснюватиметься за рахунок привозної води. Питна вода повинна відповідати нормам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».

Для забезпечення технологічних потреб виробничої діяльності на об’єкті, а саме: для пило-пригнічення під'їзних доріг, витрат води на ущільнення ґрунту, дозаправку систем охолодження транспорту водою буде використана привозна технічна вода. Бак з технічною водою буде розташований на будівельному майданчику об’єкту.

Водовідведення

Утворення виробничих стічних вод не передбачається.

 Господарсько-побутові стічні води при проведенні будівельних робіт накопичуватимуться в спеціальних гідро-ізольованих ємностях (септик) та, по мірі накопичення, будуть передаватись на очисні споруди відповідно до договору зі спеціалізованим підприємством.

Стічні води, які утворюватимуться за рахунок атмосферних опадів та талих вод на поверхні проїзної частини автодороги вільно скидатимуться в існуючу водовідвідну систему міста через проектовані водоперепускні технічні елементи.

               При штатному режимі експлуатації, з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних та природоохоронних заходів, вплив на ґрунтові та поверхневі води, а також в цілому на водне середовище оцінюється, як допустимий.

Вплив па геологічне середовище та ґрунти.

Капітальний ремонт обєкту не приведе до виведення земель із сільськогосподарського обороту. Проектом не передбачається зайняття родючого шару ґрунту. Потреба у мінеральному ґрунті задовольнятиметься за рахунок: мінерального ґрунту від часткового розбирання земляного полотна існуючої автодороги. Території ділянки автодороги (будівельно-технологічні проїзди та будівельний майданчик), які будуть тимчасово порушені та зайняті на період проведення будівельних робіт підлягають повній рекультивації. При проведенні рекультивації буде проводитись планування території механізованим способом з одночасним покриттям їх рослинним ґрунтом та укріпленням посівом багаторічних трав.

  Проведення запланованих робіт з рекультивації території створить умови для швидкого відновлення рослинного покриву. Посів багаторічних трав забезпечить стійкість узбіч і укосів земляного полотна, а також захистить прилеглі угіддя від засмічення бур’янами.

Таким чином, вплив на ґрунти може характеризуватися як екологічно допустимий.

Поводження з відходами.

Основним джерелом утворення відходів при капітальному ремонті обєкту є проведення підготовчих і будівельних робіт. Будівельні відходи повинні зберігатись на спеціально відведених майданчиках з ціллю подальшої передачі на використання, переробку чи захоронення (у разі неможливості  використання). Відходи які можна використати як вторсировину повинні повторно використовуватись і передаватись на переробку. Відходи, які не можуть бути використані передаються на об’єкти поводження з відходами для захоронення, утилізації, переробки.

Під час капітального ремонту обєкту, утворення небезпечних відходів не передбачається.

Відповідальність за поводження з відходами виробництва, які утворюються при проведенні підготовчих і будівельних робіт (збір, облік, вивіз на переробку, використання чи знешкодження) покладено на генпідрядника. При проведенні робіт утворяться відходи будівельні в кількості ⁓ 315,84т.

При виникненні аварійної та нештатної ситуацій кількісний та якісний склад відходів визначатиметься на місцях, по мірі їх утворення у порядку до вимог діючих законодавчих норм і актів.

Подальше поводження з відходами здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про відходи».

Вплив на рослинний і тваринний світ.

 У межах зони впливу об’єкту відсутні цінні представники рослинного та тваринного світу, які підлягають охороні.

У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог вплив на рослинний та тваринний світ буде в допустимих межах і не призведе до незворотних наслідків.

Вплив на соціальне середовище.

 Від реалізації планової діяльності буде позитивний вплив на соціальне середовище - створення нового дорожнього покриття покращить умови проживання мешканців міста. 

Вплив на техногенне середовище.

 Планована діяльність об'єкта не чинить антропогенного впливу на промислові, сільськогосподарські об'єкти, соціальну організацію територій, пам'ятники архітектури, історії, культури і інші елементи техногенного середовища, тому що в районі впливу планованої діяльності пам'ятки архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови), відсутні

У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог очікуваний вплив на довкілля характеризується як екологічно допустимий.

 

Пожежна і техногенна безпека

 

При капітальному ремонті обєкта не передбачена улаштування/заміна водопровідних мереж.

 Ширина проїзної частини обєкта становить ≥3,0м, що дозволяє проїзд пожежної техніки у будь-яку точку об’єкта.

Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму.

Відповідальність за пожежну безпеку ділянки капітального ремонту, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках.

Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються, в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.

 

 

Енергоефективність

 

Проект капітального ремонту об’єкта виконаний із застосуванням відповідних матеріалів котрі забезпечать якісне покриття і є екологічно безпечними. Виконання робіт передбачено потоковим методом раціонально використовуючи енергоносії  (електроенергія, вода) та будівельні матеріали. В проекті передбачено застосувати сучасну енергоощадну будівельну техніку та механізми .

 

Кошторисна частина проектної документації

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 30.08.2021 року складала

тис. грн.

2632,062

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

2089,573

                       - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

-

                       - інші витрати

тис. грн.

542,489

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом,  складено згідно з вимогами ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013 ”Правила визначення вартості будівництва”.

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на  07.10.2021року складає

тис. грн.

2607,995

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

2069,510

                       - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

-

                       - інші витрати

тис. грн.

538,485

 

Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог, а також відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проекту документацію, а також головний інженер проекту, згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

Робочий проект «Капітальний ремонт покриття вул.Л.Українки в с.Розвадів Розвадівської сільської ради Стрийського району Львівської області»  розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження.

Розділи