Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8457-6578-3198-2805
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№175-20Д від 10.04.2020
Орган, що видав
ТОВ "Експертиза ЗО" (38382038) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт тротуару по вул. Погранична від вул. 6 Слобідська до вул. 5 Слобідська (парний бік) в м. Миколаєві
Код проектної документації
PD01:6992-7430-5346-0692 №45-2020-АД від 2020-04-10 (видав ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА) / Наявні експертизи: EX01:8457-6578-3198-2805
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експлуатаційної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
01.02.2020 1692.983 1315.18 377.803

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
01.02.2020 1692.983 1315.18 377.803

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021), вулиця Погранична не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (03365707)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6992-7430-5346-0692
Орган, що видав
ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
АД
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
10.04.2020
Номер проектної документації
45-2020-АД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проектування виконане ФОП Дейнеко О.С., юридична адреса: 54029 м.Миколаїв, вул. Скороходова, буд. 50, кв. 6; ЄДРПОУ 3091122580; головний інженер проекту Стацюк Олександр  Анатолійович, кваліфікаційний сертифікат АР №013880 від 26.12.2017р.,  виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіону України у 2017р.

Робочий проект на  «Капітальний ремонт тротуару по вул. Погранична від вул. 6 Слобідська до вул. 5 Слобідська (парний бік) в м. Миколаєві» розроблено на  підставі Рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради №56/70 від  20 грудня 2019р.  про міський бюджет на  2020р.

Вихідними даними для розробки проекту є:

-         Договір на проектні роботи № 800 від  10.04.2020р. між ФОП Дейнеко О.С. та Замовником - Депертаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради;

-         завдання на розробку РП, затверджене Депертаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради;

-         Дефектний акт про обстеження дороги, затверджений Депертаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради.

Для проведення експертизи проектно-кошторисної документації були надані наступні розділи проекту:

Том 1.

- 45-2020-ПЗ   Загальна пояснювальна записка.

- 45-2020 -АД  Автомобільна дорога. Робочі креслення.

Том 2.

-45-2020 -К   Кошторисна документація.

Будівництво об'єкта відноситься до класу наслідків (відповідальності): СС2.

Зазначена ділянка знаходиться в межах житлової забудови м. Миколаєва, і згідно з призначенням та класифікацією по ДБН В.2.3-5-2018 «Вулиці і дороги населених пунктів» є житловою вулицею (тротуаром) місцевого значення. Існуючий тротуар забезпечує зручні зв'язки з усіма функціональними зонами міста та автомобільними дорогами загальної мережі.

Тротуар сполучає житлову забудову з магістральною вулицею, на даній ділянці присутні примикання з іншими вулицями та провулками:

Вул. Погрннична – вул. 6-а Слобідська;

Вул. Погрннична – вул. 5-а Слобідська;

Початок проектної ділянки  починається від вул. 6-а Слобідська  до  5-а Слобідська. ПК 0+00 до ПК2+50.

Тротуар забезпечує пішохідний зв’язок з прилеглими територіями  по цим вулицям.

 У результаті  обстеження ділянки дороги виявлено наступне:

- ширина існуючого покриття  1,5-2,25м;

- існуюче покриття має нерівності, осідання, вибоїни.

Ширина тротуару визначена з урахуванням її існуючих геометричних параметрів, категорії та функціонального призначення вулиці (тротуару) залежно від інтенсивності руху.

Ремонт тротуару здійснюється з метою відновлення покриття та забезпечення належних умов руху пішоходів, та його  безпеки.

Робочим проектом передбачено комплекс заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційних характеристик тротуару, підвищення несучої здатності покриття тротуару, безпека руху пішоходів.

Основні елементи тротуару:

 - ширина – 1,5-2,25м.п.;

 - кількість смуг для руху –  2-3 ;

 - профіль тротуарної частини – односкатний;

 - довжина ділянки ремонту  - 250м.п.

 - площа ремонту –1178,2м2 в т.ч.

 - ТИП 1 монолітний цементно-бетонн -331,00м2;

 - ТИП 2  фігурні елементи мощення товщиною 45мм – 501,70м2;

 - ТИП 3 фігурні елементи мощення товщиною 80мм -  345,50м2.

Поперечний профіль прийнято 20%0 у бік проїзної частини (зеленої зони, яка прилягає до бортового каменю).

Повздовжній профіль існуючий.

Відповідно п.8.19 ДБН В.2.3-5:2018 «Для покриття тротуарів застосовуються:

- асфальтобетон – з піщаного або дрібнозернистого асфальтобетону в один шар, товщиною відповідно до вимог таблиці Ж.1 ДБН В.2.3-4:2015;

- монолітний цементобетон товщиною не менше ніж 12 см;

- з штучних кам’яних і бетонних плит (фігурних елементів мощення)».

Згідно Завдання на проектування виконання покриття тротуарів передбачено комбіновано:

 - фігурних елементів мощення (тротуарна плитка по ДСТУ Б В.2.7-238:2010 (ГОСТ 17608-91, MOD) або ДСТУ Б В.2.7-145:2008) на монтажному шарі з піщано-цементній сіміщі, товщиною 0,05м.;

 - монолітний цементобетон  товщиною 0,12м. (ГБН В.2.3-37641918-557:2016) «Автомобільні дороги. Дорожній одяг жорсткий. Проектування»

В робочому проекті на тротуарах, не передбачається під’їзд поливальних чи снігоприбиральних автомобілів. Відповідно п. 8.19 ДБН В.2.3-5:2018 розрахунок конструкції тротуарів виконано за параметрами, наведеними нижче із застосуванням бетонної бруківки.

Робочим проектом передбачено:

Тип 1:

-         розбирання існуючого покриття,

-         улаштування основи з С7 (0-40) 12см,

-         улаштування поліетиленової плівки,

-         улаштування покриття з монолітного цементно-бетону    товщиною 12см, а також встановлення поребрика.

Тип 2:

-         розбирання існуючого покриття,

-         улаштування основи з С7 (0-40) 12см,

-         улаштування геосентетичного матеріалу,

-         улаштування покриття з фігурних елементів мощення  (тротуарна плитка розміром 200х100х45мм «Цегла»), а також встановлення поребрика.

Тип 3 (заїзди)  :

-         розбирання існуючого покриття ,

-         улаштування основи з С7 (0-40) 12см,

-         улаштування геосентетичного матеріалу,

-         улаштування покриття з фігурних елементів мощення  (тротуарна плитка розміром 200х100х80мм «Цегла»), а також встановлення поребрика..


Після встановлення бортового каменю передбачається відновлення асфальтобетонного покриття.

Згідно до завдання на проектування будівництво (капітальний ремонт) даного об'єкта запроектовано одностадійно, без виділення черг чи пускових комплексів.

Зазначеною ділянкою  здійснюється рух пішоходів. Інтенсивність руху пішоходів після здійснення капітального ремонту проїзної частини значно не зміниться.

На даній ділянці капітального ремонту 100% бортового каменю підлягають відновленню згідно з  відповідністю вимогам ДБН В.2.2-18 та ДСТУ 3587, з них 230м.п. бортові камені від розбирання, встановлення нових бортових каменів БР100.30.15 9 м.п.

На даній ділянці капітального ремонту  підлягають встановлення нових поребриків в кількості  492,00 м.п. БР100.20.8 згідно з ДСТУ Б В.2.7-237:2010.

У зоні наземних пішохідних переходів, у тому числі острівців безпеки, що підняті над проїзною частиною, бортові камені повинні бути занижені до рівня проїзної частини для забезпечення безперешкодного руху маломобільних груп населення згідно з ДБН В.2.2-40:2018.В межах зони здійснення капітального ремонту вже застосовується бортовий камінь для відділення краю проїзної частини вулиці від зеленої зони та тротуарів. З врахуванням результатів здійснення візуального огляду місць розташування та стану утримання бортового каменю встановлено необхідність приведення його у відповідність вимогам ДБН В.2.2-40:2018 та ДСТУ 3587.

На даній ділянці тротуару  потрапляють  30 оглядових колодязів, котрі потребують заміни люка  марки С (В125), існуючі люки оглядових колодязів не відповідають ДСТУ Б.В.2.5-26(ГОСТ 3634).

В межах проектної ділянки дороги проходять інженерні комунікації:

-зливова каналізація;

-водовідведення;

-водопостачання.

Роботи передбачено виконувати без перевлаштування інженерних мереж.

Робочим проектом передбачені заходи з  організації дорожнього руху в місцях проведення будівельних робіт з капітального ремонту тротуару. З метою забезпечення безпеки дорожнього руху на період проведення будівельних робіт передбачено встановлювати тимчасові дорожні знаки та захисні пристрої.

Відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.3-9:2003 робочим проектом передбачено встановити дорожні напрямні пристрої (напрямні стовпчики, сигнальні тумби, напрямні острівці та острівці безпеки), які мають відповідну вертикальну розмітку (світлоповертальні елементи) згідно з ДСТУ 2587:2010.


Для виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття улаштування місць для складування матеріалів в процесі виконання робіт на об’єкті кошторисом не передбачено.

Тимчасові будівлі і споруди передбаченні пересувними. Джерело електроенергії використовуються дизель-генератори.

Робочі креслення по робочому проекту капітального ремонту тротуару розроблені згідно з вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2008, ДБН В.1.2-8-2008 та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.


При виконанні будівельно-монтажних робіт передбачено дотримуватись вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», розд. 10 «Охорона навколишнього природного середовища в процесі будівництва» та ДБН А.2.2-1-2003 розд. «Оцінка впливів на навколишнє природне середовище при будівництві» (ОВНС), в переліку видів діяльності та об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку  даний об’єкт не входить у названий перелік, тобто не являється таким що становить підвищену екологічну небезпеку.

Екологічний розділ робочого проекту розроблено відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та згідно ГБН В.2.3-218-007:2012 виконано окремим томом.

 Згідно ГБН В.2.3-218-007:2012 визначена ділянка тротуару віднесена до ІІІ екологічного класу. 

Комплекс проектних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.

Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проектними рішеннями, передбаченими у розділі організація будівництва прийняті у відповідності  до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".

Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проектними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки  відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1-2003.

Робочий проект виконано у відповідності з «Порядком розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі усіма змінами на 01.01.2020 р.

Висновки.

Експертиза проекту виконана відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.

В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проектною організацією за погодженням із Замовником в проект внесені зміни і доповнення  в креслення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проекту покладається на генерального проектувальника та Замовника.

Проектна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт тротуару по вул. Погранична від вул. 6 Слобідська до вул. 5 Слобідська (парний бік) в м. Миколаєві» відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, охорони праці; екології, пожежної безпеки; кошторисної частини проекту будівництва, та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.          

Розділи