Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8452-5829-7580-1142
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№2967/е/19 від 07.07.2020
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
"Капітальний ремонт вул. Редутної у Печерському районі м. Києва"
Код проектної документації
PD01:2714-5642-8130-4357 №43-10 від 2019-04-11 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОДЕСПРОМСТРОЙ") / Наявні експертизи: EX01:8452-5829-7580-1142
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології
Головний експерт проекту
СУРОВЕННА ГАННА БОРИСІВНА (АЕ 003127, АЕ 006524 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
07.07.2020 37313.808 28889.241 0 8424.567

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ , вул. Редутної у Печерському районі не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОДЕСПРОМСТРОЙ" (34253237)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Інформацію не зазначено

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2714-5642-8130-4357
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОДЕСПРОМСТРОЙ" (34253237)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
11.04.2019
Номер проектної документації
43-10
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Генеральний  проектувальник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОДЕСПРОМСТРОЙ" (юридична адреса: 65088, Одеська область, м.Одеса,  вул. 1 лінія, буд. 21 Ж).

 

  Головний  інженер проєкту    Коверкін Є.Б.(кваліфікаційний  сертифікат  Серія АР №014038,  виданий 15.03.2018 року).

 

  Замовник будівництва – КОМУНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "КИЇВАВТОДОР" (юридична адреса: 01014,  м. Київ, вул. Петра Болбочана, 6).

 

Вихідні дані:

-       завдання на проєктування, затверджене директором комунальної корпорації

    «Київавтодор»;

-         інженерно-геологічні вишукування, виконані  у 2019 році;

-       інженерно – геодезичні  вишукування виконані  у 2019році;

-       технічні умови для проєктування електромереж зовнішнього освітлення      

КП «Київміськсвітло»  №3499-29/2019 від 02.10.2019;

            -   погодження  КП «Київміськсвітло»  №2547 від 16.01.2020;

            -   світлотехнічний розрахунок   ООО «Інтелтек Україна» від 05.11.2019;

            -   лист №200219-01 від 19.02.2020  Одеспромстрой.

 

Клас наслідків (відповідальності) – СС2

 

     В адміністративному відношенні земельна  ділянка, на  якій знаходиться вул. Редутна, розта-шована в  Печерському  районі м. Києва  в  центральній частині  міста, місцевості Звіринець і пролягає від  вул. Добровольчих батальйонів до вул. Лаврської,  перетинаючи Редутний провулок та вул. Радіальну. За  Рішенням виконавчого  комітету Київської  міської  ради  народних  депутатів №2610  від 29 грудня 1953 року затверджено  найменування  міських вулиць, які мали  лише номерні  назви, в тому  числі і вулицю Редутну, яка мала  номерну назву 666.

    В геоморфологічному  відношенні  земельна  ділянка знаходиться в  межах  верхньої  частини схилу лесового плато, що  примикає до  правого борту  долини  р. Дніпро.

    Геологічна  будова  ділянки представлена четвертинними відкладами, які  представлені різноманітними комплексами порід плейстоценового та голоценового віку різних генетичних типів. На правобережжі Дніпра переважають делювіальні, еолово-делювіальні, моренні, озерно-льодовикові та флювіогляціальні відклади. Максимальна потужність четвертинних відкладів спостерігається в долині р. Дніпро  і складає 71,0 м.

    Гідрогеологічні умови району визначаються геологічною будовою, тектонікою та фізико-географічними факторами. Більша частина території району знаходиться у межах Дніпровського артезіанського басейну, а південна та південно-західна – в межах Українського кристалічного масиву.

    Район Дніпровського артезіанського басейну характеризується наявністю потужних водоносних горизонтів та комплексів, які приурочені до різних стратиграфічних горизонтів порід палеозойського, мезозойського та кайнозойського віків.

    На даній території виділяються такі водоносні горизонти:

- водоносний горизонт тріщинуватої зони кристалічних порід  докембрію та  їх  кори

  вивітрювання;

- водоносний горизонт верхньопермських відкладів;

- водоносні горизонти байоського та батського ярусів юри;

- водоносний горизонт відкладів сеноманського ярусу крейди;

- водоносний комплекс палеогенових відкладів київської, бучакської та канівської свит;

- водоносний горизонт палеогенових відкладів харківської світи;

- водоносний горизонт неогенових відкладів полтавської світи;

       - водоносний горизонт алювіальних, озерно-алювіальних, водно-льодовикових, озер- терас

         р. Дніпро;

- водоносний горизонт в товщі лесів та лесовидних супісків, суглинків.

Водоносний горизонт палеогенових відкладів харківської світи поширений на правобережжі Дніпра.Потужність незначна, від 2,3 до 14,5м, глибина залягання коливається від 11,0м до 86,0 м. Водомісткі породи - піски тонкозернисті. Живлення за рахунок вод полтавської світи та четвертинних відкладів.

Четвертинні відклади майже суцільним чохлом покривають територію.

                                                       

                                                    Кліматичні  умови

   Клімат  помірно -  континентальний.

Кліматичні  дані за  даними  багаторічних  спостережень:

-          середньорічна температура - плюс 8º С;

-          середньорічна температура в  січні -  мінус 4,7º С;

-          середньорічна температура в липні – плюс 19,8º С;

-          середня кількість опадів за рік - 642мм;

-          глибина  промерзання  ґрунтів  - 0,9 -1,1 м;

-          середня швидкість вітру найхолоднішого місяця: 2,8м/с.

 

                                 Проєктні рішення

Згідно виконаному обліку руху дорожніх транспортних засобів існуюча інтенсивність руху складає 1326 авт./д, що відповідає 1365 авт./д приведених до легкового автомобіля.

Враховуючи аналіз даних інтенсивності руху автотранспорту прийнятий на перспективу щорічний ріст інтенсивності руху прийнятий – 1 %.

У зв’язку з очікуваним зростанням перевезень пасажирів та вантажів інтенсивність руху до 2029 року зросте до 1465 авт./д, що відповідає 1508 авт./д приведених до легкового автомобіля.

На даний момент конструкція дорожнього одягу знаходиться в незадовільному стані (вибоїни, сітки тріщин на покритті).

Метою капітального ремонту вул. Редутної є улаштування  нового  дорожнього  одягу, створення належних умов організації руху автомобільного транспорту та пішоходів.                             

Капітальним   ремонтом   передбачено:

-          капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуарів;

-         улаштування пандусів для маломобільних груп населення;

-         встановлення бортових каменів;

-        облаштування дороги технічними засобами організації дорожнього руху     (тимчасове положення на період виконання робіт та постійне положення);

-         капітальний ремонт мережі дощової каналізації;

-         капітальний ремонт колодязів інших інженерних комунікацій;

-         заміну світильників на існуючих опорах зовнішнього освітлення.

До  початку  капітального ремонту дорожнього  одягу  робочим проєктом  передбачається:

-       фрезерування  існуючого  асфальтобетонного  покриття на глибину 0,10 м;

-       ремонт існуючого покриття  картами;

-       улаштування 2-х шарів асфальтобетонного покриття (підсилення).

Для улаштування дорожнього одягу на тротуарах проєктом передбачається розбирання існуючого покриття та улаштування дорожнього корита.

 

                                                Генеральний план

Початок траси ділянки капітального ремонту вул. Редутної прийнятий від ПК 0+00 (пересічення осі та кромки проїзної частини вул. Добровольчих батальйонів). Кінець траси прийнятий  ПК 11+19,59 (в межах R заокр. вул. Лаврської). Довжина траси складає 1119,59 п.м.

В плані вулиця має 16 кутів повороту, радіусами від 4°18'20" до 118°05'18".

Поперечний профіль проїзної частини - двосхилий 20 ‰.

Поперечний ухил на тротуарах прийнятий 20 ‰.

Тротуари відділяються від проїзної частини бортовим каменем 1ГП.

По вулиці Редутній рух транспорту – двосторонній. Всі пішохідні переходи через проїзну частину запроектовані з урахуванням вимог щодо доступності для маломобільних груп населення (МГН), а саме: влаштування пандусів з пониженням бортового каменю до рівня проїзної частини.

Поверхневий водовідвід забезпечується за рахунок поперечного та поздовжнього похилу проїзної частини в дощоприймальні колодязі.

 

Земляне полотно

В проєкті прийнятий 1 поперечний профіль конструкції земляного полотна в «нульових» відмітках, який характеризується наступними показниками:

ширина проїзної частини 5,50-6,00 м;

ширина тротуарів 0,75-3,15 м.

Існуюче земляне полотно знаходиться в задовільному стані. Ґрунти робочого шару – пісок середньої крупності.

 

Конструкція дорожнього одягу

    Конструкція дорожнього одягу запроєктована на основі перспективної інтенсивності та складу руху. Товщина шарів розрахована по ГБН В.2.3-37641918-559:2019 «Дорожній одяг нежорсткий» за допомогою програмного комплексу РАДОН.  

Строк експлуатації дорожнього одягу на проїзній частині між капітальними ремонтами з покриттям із дрібнозернистого асфальтобетону прийнятий 10 років.

Існуюча конструкція дорожнього одягу:

-         покриття з асфальтобетону, товщиною 0,10-0,16 м;

-         щебенева основа, товщиною 0,26-0,30 м.

Проєктом передбачена конструкція дорожнього одягу проїзної частини тип А : верхній шар покриття асфальтобетон дрібнозернистий щільний, на бітумі БМПА  - товщиною 5,0 см; нижній шар покриття:  

-         гарячого щільного крупнозернистого асфальтобетону, типу А1, марки І, на              бітумі БМПА 40/60-57, товщиною 10,0 см;

-        ремонт покриття - асфальтобетон дрібнозернистий щільний, типу АІ, марки І, на бітумі БНД 60/90 товщиною 6,0 см.

       Між шарами асфальтобетону передбачено розлив бітумної емульсії 0,5 л/м2 .

На тротуарі передбачена  конструкція дорожнього одягу типу Б, яка складена з покриття з фігурних елементів мощення, товщиною 8 см, що вкладаються на цементно-піщану суміш, товщиною 5,0 см; пісний бетон В 7,5, товщиною 10 см;  основою служить щебенево-піщана суміші С7, товщиною 10 см.

 

Дорожні знаки, огородження, розмітка

    Для забезпечення необхідного рівня безпеки та орієнтації водіїв передбачається встановлення  дорожніх знаків та вказівників, нанесення горизонтальної та вертикальної дорожньої  розмітки,  заміну  світильників  на  існуючих опорах зовнішнього освітлення, встановлення гранітного бортового каменю 1ГП вздовж проїзної  частини,  огородження перильного  типу.  Проєктом  передбачені  заходи  для  маломобільних груп населення, а саме: в  місцях пішохідних переходів передбачено улаштування пандусів  шириною 4 м з пониженням  бортового  каменю  до  рівня  проїзної частини  та улаштування тактильних смуг шириною 0,6 м на тротуарах та пандусах для людей з вадами зору.

 

Дощова каналізація, мережі водопроводу і каналізаці

    Проєктними рішеннями капітального ремонту передбачено:

-           відведення дощових стоків з проїзної частини та  тротуарів в  існуючу  дощову

        каналізацію;

-           заміна  трубопроводів від дощоприймачів до основного трубопроводу;

-           заміна існуючих дощоприймальних колодязів та встановлення нових;

-           реконструкція  оглядових  колодязів.

     Дощоприймальні колодязі влаштовуються із збірних залізобетонних виробів ЛП-1 (без дна) та ЗП-1 (з дном). Зверху колодязі перекриваються  чавунними  решітками  типу  ДБ-1  (бічні  посилені  з замком). Мережі від дощоприймальних колодязів влаштовуються із безнапірних поліпропіленових  двошарових  гофрованих  труб  Dy300 -400мм  SN8, підключення дощоприймальників – Dy 300мм.  Оглядові колодязі влаштовуються у відповідності з типовим проєктом 902.09.46-88. Проєктом передбачається підняття горловин колодязів дощової каналізації. Люки  оглядових колодязів встановлюються на залізобетонних плитах ПД-6. Люки для колодязів прийняті середнього типу "С-Б"   з високоміцного чавуну з кулястим графітом, з кришками з запірними пристроями та написом «Київавтодор» згідно ДСТУ Б В.2.5-26:2005.

Проєктом передбачається підняття горловин колодязів та камер на проєктну відмітку мереж водопроводу, каналізації та мереж газопостачання. Основою під трубопроводи та колодязі служить шар піску 150 мм. Передбачено ущільнення ґрунту основи, а також навколо колодязів передбачено водонепроникні вимощення шириною 1,5 м. Колодязі перекриваються чавунними каналізаційними люками типу "Т" з замком та написом ПрАТ «АК «Київводоканал» по ДСТУ Б В.2.5-26:2005.

 

Мережі зовнішнього освітлення

      Проект зовнішнього освітлення виконано із розрахунку категорії об’єкта за освітленням В, середньої яскравості дорожнього покриття 0.3 кд/м2, категорії надійності електропостачання - ІІІ.

            Живлення мереж зовнішнього освітлення  передбачено від існуючих шаф  ПВ-1368 та ПВ-1247 самоутримним проводом АsXSn-4x25  з відгалудженням  до світильників кабелем АВВГ3х2.5, за допомогою проколюючих  зажимів із запобіжниками.  

           Підключення опор освітлення переходів кабелем АВВГ 4х25 з прокладкою в землі  в ПВХ трубах, підключення світильників від клемної коробки з автоматичним вимикачем,  розташованої в конструкції опори. У місцях переходу повітряної лінії у кабельну у кожній фазі встановлено обмежувач перенапруг.

            Опори прийняті існуючі залізобетонні, висотою 8м. Перед початком будівельних робіт разом з балансоутримувачами виконується обстеження   мереж  та  існуючих опор. На опорах встановлені  оголовки із світлодіодними  світильниками  зовнішнього освітлення  LED-68W. Освітлення пішохідних переходів передбачено  світильниками розташованими на існуючих   та додаткових  металевих опорах гарячого цинкування висотою 6м.

            Заземлення шаф та залізобетонних опор існуюче, для металевих  опор передбачено заземлюючий пристрій з  опором заземлення  до 30  Ом.

            Проєктом передбачені роботи по закладанню резервних каналів під автодорогою в районах

існуючих перехресть.  В місцях переходів закладені  поліетиленові труби з протяжними колодязями.

 

Організація будівництва

 Реконструкція  об’єкту здійснюється в одну чергу. Тривалість будівництва 14  місяців.

 Ділянки в зоні виконання дорожніх робіт облаштовуються відповідними технічними засобами організації дорожнього руху. Проєктом передбачено встановлення огородження на всіх етапах проведення робіт з дорожніми знаками, тимчасово встановлюваними на підходах до ділянки виконання робіт. На ділянках дорожніх робіт, що виконуються в темний час доби, огородження обладнуються ліхтарями червоного кольору, що вмикаються одночасно із зовнішнім освітленням.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

      Об’єкт проєктування не відноситься до переліку ст.3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» . Капітальний ремонт проводиться в межах існуючої смуги відводу. Вплив на тваринний світ відсутній. Вплив на об’єкти природно-заповідного фонду відсутній. Знесення зелених насаджень не передбачене. Поводження щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 № 1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України". Під час проведення капітального ремонту передбачається негативний вплив на повітряне середовище за рахунок відпрацьованих газів, шуму та пилу від працюючих механізмів.

      Викиди забруднюючих речовин при проведенні робіт з капремонту носять тимчасовий характер. Заходи по зменшенню викидів в атмосферне повітря при капітальному ремонті включають:

-           заборону простою техніки з працюючим двигуном;

-          закрите транспортування та розвантаження будматеріалів, що пиляться;

-          розосередження в часі роботи будівельних машин та механізмів, які не задіяні в єдиному безперервному технологічному процесі;

-           забезпечення профілактичного ремонту механізмів;

-          регулярне проведення робіт з контролю токсичності відпрацьованих газів;

-          зволоження при ущільненні шарів земляного полотна та дорожнього одягу.

Передбачається утворення відходів від проведення робіт, усі відходи знешкоджуватимуть поза межами майданчику проєктування спеціалізовані організації, збільшення обсягу відходів від експлуатації об’єкту внаслідок реалізації проєкту не передбачається.

Під час експлуатації передбачається транспортний шум, вплив викидів від руху автотранспорту. Ділянка, що підлягає капремонту не перетинає поверхневих водних об’єктів, найближча водойма на відстані 0,69 км (р.Дніпро), відстань до об'єктів ПЗФ понад 200м (Печерський ландшафтний парк, ботанічний сад ім.Гришка).

Для запобігання забруднення ґрунтових вод в період експлуатації об’єкту передбачені наступні заходи:

-  забезпечення ділянки дороги ефективною системою водовідводу;

-  регулярне механізоване прибирання проїзної частини дороги спеціалізованими бригадами, збір сміття в придорожній смузі;

 

Охорона праці і техніка безпеки

    Проєктні рішення відповідають вимогам діючих норм, правил і стандартів, які враховують умови безпеки праці згідно Закону України «Про охорону праці» та інших  діючих нормативних документів.

 

Кошторисна документація

 Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних  цінах станом на 11.11.2019 року складала 40 372,598 тис. грн., у тому числі:

будівельні роботи – 30 383,844 тис. грн.;  

інші витрати – 9 988,754тис.грн.

 

За результатами розгляду проєктно-кошторисної документації і зняття зауважень установлено, що зазначена  документація,  яка  враховує  обсяги  робіт,  передбачені  робочим  проєктом,  складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

 

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 28.07.2020 складає

37 313,808 тис. грн, у тому числі:

будівельні роботи – 27 934,263тис.грн.;

 інші витрати – 9 379,545 тис.грн.

 

 

    У процесі  проведення  експертизи  були зроблені  зауваження, які  враховані  в проектній  документації.

 


                                                  

                                                

Розділи