Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8444-6184-7904-3849
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№272-20Д від 01.07.2020
Орган, що видав
ТОВ "Експертиза ЗО" (38382038) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Нікольська від вул. Соборна до вул. Пушкінська в м. Миколаєві
Код проектної документації
PD01:7020-2700-8606-3714 №56-2020-АД від 2020-04-15 (видав ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА) / Наявні експертизи: EX01:8444-6184-7904-3849
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
31.05.2020 9017.605 7168.993 1848.612

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
31.05.2020 9017.605 7168.993 1848.612

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021), вулиця Нікольська не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (03365707)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7020-2700-8606-3714
Орган, що видав
ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
АД
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
15.04.2020
Номер проектної документації
56-2020-АД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проектування виконане ФОП Дейнеко О.С., юридична адреса: 54029 м. Миколаїв, вул. Скороходова, буд. 50, кв. 6; ЄДРПОУ 3091122580; головний інженер проекту Стацюк Олександр  Анатолійович, кваліфікаційний сертифікат АР №013880 від 26.12.2017р.,  виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіону України у 2017р.

Робочий проект на  «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Нікольська  від вул. Соборна  до вул. Пушкінська в м. Миколаєві» розроблено на  підставі Рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради №56/70 від  20 грудня 2019р.  про міський бюджет на  2020р.

Вихідними даними для розробки проекту є:

-         Договір на проектні роботи № 603 від 15.04.2020 р. між ФОП Дейнеко О.С. та Замовником - Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради;

-         завдання на розробку РП, затверджене Заступником директора Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради Н. Осецькою;

-         Дефектний акт про обстеження дороги, затверджений Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради.

Для проведення експертизи проектно-кошторисної документації були надані наступні розділи проекту:

Том 1.

- 56-2020-ПЗ   Пояснювальна записка.

- 56-2020 -АД  Автомобільна дорога. Робочі креслення.

Том 2.

- 56-2020 –ПОБ – Проект організації будівництва.

Том 3.

- 56-2020 –ОДР Організація дорожнього руху.

Том 4.

-56-2020 -К   Кошторисна документація.

Будівництво об'єкта відноситься до класу наслідків (відповідальності): СС2.

Місто Миколаїв в залежності від чисельності населення відноситься до груп населених пунктів «великі».

Відповідно до додатку Ж.1 ДБН Б.2.2-12:2019 вулиця Нікольська  віднесена до вулиці районного значення, яка забезпечує транспортний зв'язок між промисловими і житловими районами міста і виходи на інші магістральні вулиці.

Згідно з призначенням та класифікацією по ДБН В.2.3-5-2018 «Споруди транспорту. Вулиці і дороги населених пунктів» (таблиця 5.1) є вулицею районного значення з розрахунковою швидкістю одного легкового автомобіля – 60 км/год.

Існуюча дорога забезпечує зручні транспортні зв'язки з усіма функціональними зонами міста та автомобільними дорогами загальної мережі.

У результаті  обстеження ділянки дороги виявлено наступне:

- житлова вулиця існує з періоду заснування м. Миколаєва.

- ділянка ремонту проходить зі сходу на захід, з півдня та півночі знаходяться житлові одно-п’яти поверхові будинки.

- початок траси ПК0+00 знаходиться на початку  радіуса заокруглення вул. Соборна та

вул. Нікольська. Кінець траси знаходиться кінці радіуса примикання з  вул. Пушкінська та вул. Нікольська, ПК5+65,9.

 - ділянка ремонту має перетин з вулицями:

-         вул. Нікольська  - вул. Соборна  ПК0+07,6 має асфальтобетонне покриття яке знаходиться в задовільному стані, вул. Соборна відкрита тільки для пішохідного руху.

-         вул. Нікольська  - вул. Лягіна , ПК0+52,9  має асфальтобетонне покриття яке знаходиться в незадовільному стані, (по вул. Лягіна здійснюється односторонній рух в напрямку з права на ліво).

-         вул. Нікольська  - вул. Декабристів  ПК2+93,8  має асфальтобетонне покриття яке знаходиться в незадовільному стані.

-         вул. Нікольська  - вул. Фалєевська,  ПК4+34,6  має асфальтобетонне покриття яке знаходиться в незадовільному стані. (підхід вул. Фалеєвської до  вул. Нікольської з лівого боку з одностороннім рухом з ліва на право, з правого боку рух по вул. Фалеєвській двосторонній).

- на даній ділянці  вулиці присутні:

-              паркувальна кишеня поблизу буд.47 вул. Нікольська має ширину 3.25 метри, довжину 22.0 метри відстань від заїзного карману до краю будівлі 7.0 метри, наявна 1 опора на проїзній частині карману, наявні 3 дерева в кармані, відсутні технічні засоби регулювання дорожнього руху.

-              паркувальна кишеня поблизу буд.52 по вул. Нікольська ріг вул. Соборна має ширину 3.6 метри, довжину 14.8 метри відстань від заїзного карману до краю будівлі 6.7 метри, відсутні технічні засоби регулювання дорожнього руху.

-              паркувальна кишеня поблизу буд. 52 по вул. Нікольська має ширину 3.0 метри, довжину 43.0 метри відстань від заїзного карману до краю будівлі 8.0 метри, розділена виїздом із дворової території, відсутні технічні засоби регулювання дорожнього руху, відсутні технічні засоби регулювання дорожнього руху.

-              паркувальна кишеня поблизу буд. 52 по вул. Нікольська (центральна кишеня) має ширину 2.7 метри, довжину 18.2 метри відстань від заїзного карману до краю будівлі 8.0 метри, відсутні технічні засоби регулювання дорожнього руху.

-              поблизу будинку № 50/1 наявна кишеня для розміщення контейнерів твердих побутових відходів.

-              паркувальна кишеня поблизу буд. 39 по вул. Нікольська має ширину 3.0 метри довжину 13.5 метри відстань від заїзного карману до краю будівлі 7.6 метри, довжину 13.5 метри відстань від заїзного карману до краю будівлі 7.6 метри, наявні 2 дерева в кармані, відсутні технічні засоби регулювання дорожнього руху.

-              поблизу будинку №48 наявна кишеня для розміщення контейнерів твердих побутових відходів.

-              паркувальна кишеня поблизу буд. 46 по вул. Нікольська має ширину 2.20 метри, довжину 22.0 метри відстань від заїзного карману до краю будівлі 9.0 метри, відсутні технічні засоби регулювання дорожнього руху.

-              поблизу будинку №37 влаштований не нормативний виїзд з прилеглої території соборного храму.

-              поблизу будинку №36 наявна кишеня для розміщення контейнерів твердих побутових відходів

-              паркувальна кишеня поблизу буд.33 по вул. Нікольська має ширину 1.9 метри, довжину 13.0 метри відстань від заїзного карману до краю будівлі 8.6 метри, наявний виїзд з прилеглої території, кишеня розміщення в без посередньої близькості до регульованого перехрестя.

В усіх  паркувальних кишенях при стоянці транспортних засобів під кутом створюються аварійні ситуації.

Покриття вулиць має асфальтобетонне покриття, яке знаходиться в незадовільному стані;

- ділянка ремонту з  початку та до кінця вулиці  має  асфальтобетоне покриття,

- покриття тротуарів змішане:  асфальтобетонне, фігурні елементи мощення,

- стан бортового каменю не відповідає вимогам, ДБН В.2.3-5:2019 п. 5.3.6.

- люки оглядових колодязів не відповідають ДСТУ Б.В.2.5-26(ГОСТ 3634).

- рельєф вулиці має двосхилий повздовжній профіль від вул. Соборної  до вул. Лягіна  (16,21-15,57), від вул. Пушкінська до вул. Лягіна (19,82-15,57)

Технічні засоби організації дорожнього руху – присутні;

Всі перехрестя крім перетину з вул. Пушкінською на момент початку проектування є нерегульованими. Перетин вул. Нікольської з вул. Пушкінською є регульованим. А на перетині вул. Нікольської з вул. Соборною вул. Соборна є вулицею з пішохідним рухом. Останнє перехрестя в майбутньому планується перелаштувати в регульований пішохідний перехід.

 Решта перехресть облаштовано  дорожніми знаками. Горизонтальна розмітка відсутня,  дорожні знаки знаходяться в задовільному стані, та встановлені у не повному обсязі для організації дорожнього руху.

Перильне огородження відсутнє.

- поздовжній профіль вулиці  – середньої складності, водовідвід з вулиці  капремонту  організовано, із-за відсутності рівності дорожнього одягу( просідання, вибоїни) , зливові та талі води частково залишаються на  кромці проїзної  частині, наносячи на неї бруд та ґрунт, що взимку сприяє створенню шару ожеледиці.

- випуклі та вписані вертикальні криві в межах нормативних значень;

- присутні інженерні мережі а саме:

- 13  колодязів  «Миколаївоблтеплоєнєрго»;

- 56 «Миколаївводоканал» та  «Укртелеком»;

- 46 опор ПЛЕМ 0.4 кВа., корті облаштовані ліхтарями.

Стан покриття: незадовільний;

Наявність штучних споруд: відсутні;

Примикання та перехрестя:

Вул. Нікольська   - вул. Соборна;

Вул. Нікольська   - вул. Лягіна;

Вул. Нікольська   - вул. Декабристів;

Вул. Нікольська   - вул. Фалеєвська.

Зупинки громадського транспорту: відсутні.

Зливова каналізація присутня, попадання зливові та талі води  виконується за рахунок повздовжнього профілю, присутні одинарні так і подвійні решітки дощоприймальників, котрі знаходяться в незадовільному стані та потребують заміни решіток дощоприймальників.

Також на даному відрізку дороги присутні (підземні кабельні мережі електропостачання, водовідведення, електропостачання, побутова каналізація, газопровід низького тиску, теплопостачання) а саме:

- праворуч  від осі на відстані 13,4-12,3м.  проходить кабельна мережа «Укртелекому»;

- ліворуч від осі на відстані 4,0-7,8м. проходять водогін D 100, 350мм., на протязі всієї довжини  траси має перетини до житлової забудови;

- ліворуч  від осі на відстані 12,6- 13,6м. на протязі всієї траси проходить кабельна мережа електропостачання (1х6кв, 2х6кв), також праворуч від осі 12,0-9,2м. – (2х6кв);

- праворуч  від осі на відстані 1,3м. на відрізку від вулиці Соборна до вулиці Лягіна, а на відрізку від вулиці Лягіна до вулиці Фалєевська 1,0  проходить теплотраса D200х2;

- праворуч  від осі на відстані 1,5м. на відрізку від вулиці Фалєевська до вулиці Лягіна, а на відрізку від вулиці Лягіна до вулиці Соборна від осі 2,1м.;

- ліворуч від осі на відстані 6,5-10,5м. на відрізку від вулиці Соборної до вулиці Фалеєвська, а на відрізку від вулиці Фалеєвська до вулиці Пушкінська праворуч від осі на відстані 10,2м.

Дорога складається з   однієї ділянки  ремонту.

Початок траси ПК0+00 знаходиться на початку  радіуса заокруглення вул. Соборна та

вул. Нікольська. Кінець траси знаходиться кінці радіуса примикання з  вул. Пушкінська та вул. Нікольська.

Місцеположення вісі траси прийнято по існуючої осі  траси.

- існуюче покриття має ямковість, колійність, нерівності, осідання, вибоїни;

Ремонт вулиці здійснюється з метою влаштування  асфальтобетонного покриття та забезпечення належних умов руху транспорту й пішоходів, та його  безпеки.

Робочим проектом передбачено комплекс заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційних характеристик вулиці, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання дорожнього профілю.

План траси запроектовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проектна вісь суміщена з віссю існуючої вулиці. План виконано в існуючих червоних лініях. Роботи з капітального ремонту передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. Враховуючи стислі умови проектування суттєве коригування елементів плану вулиці не передбачено. Довжина ділянки траси складає 565,9 метри.

Повздовжній профіль запроектований   з врахуванням існуючого профілю вулиці та складає  від 3‰  до 15‰ . Вертикальні криві відсутні.

З врахуванням існуючих дорожніх умов та ДБН В.2.3-5-2018 поперечний профіль для проектуємої ділянки вулиці визначено як двосхилий з величиною поперечного ухилу
25 ‰.

Взаємне висотне розміщення елементів поперечного профілю вирішене з урахуванням наступних вимог:

– проїзні частини з розділювальною смугою - односхилими з похилом до зовнішнього бордюру;

– проїзні частини від 7,5 м і більше без розділювальної смуги або з нею в одному рівні, визначеною розміткою, - двосхилими;

– місцеві (бічні) проїзди магістральних вулиць для одностороннього руху – односхилими з похилом праворуч до водовідвідного лотка за напрямком руху, а при двосторонньому русі – двосхилими.

Водовідвід поверхневих вод з покриття проїзної частини вулиці забезпечується поздовжнім та поперечним ухилом.

Робочим проектом передбачено:

Тип 1(підсилення)Основний проїзд:

-         АСГ  Др.Щ.А. НП. І. БНД 60/90 згідно ДСТУ Б.В.2.7-127:2015 – 5см.

-         Бітумна емульсія  згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,6л/м2  (розлив в’яжучих).

-         АСГ  Др.Щ.А. НП. І. БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011   вирівнюючий шар (4см.)

-         Бітумна емульсія ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,6л/м2  (розлив в’яжучих).

-         Асфальтобетон   від 11-12 см. Існуючий. Фрезерування 8см.

-         Щебінь фракції (40-70)  -  29-30см. Існуючий.

Тип 2 Заїзні кишені (підсилення):

-         АСГ  Др.Щ.А. НП. І. БНД 60/90 ДСТУ Б В.2.7-119:2011  – 6см.

-         Бітумна емульсія  згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,6л/м2  (розлив в’яжучих).

-         Асфальтобетон   від 11-12 см. Існуючий. Фрезерування 6см.

-         Щебінь фракції (40-70)  -  29-30см. Існуючий.

Тип 3 (Нова конструкція)  :

-         АСГ  Др.Щ.А. НП. І. БНД 60/90 згідно ДСТУ Б.В.2.7-127:2015 – 5см.

-         Бітумна емульсія  згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,6л/м2  (розлив в’яжучих).

-         АСГ  Др.Щ.А. НП. І. БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011  - 5см.

-         Бітумна емульсія ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 1,4л/м2  (розлив в’яжучих).

-         Щебінь фракції (40-70,10-20) Згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 (методом заклинки) -  21см.

-         Ущільнений ґрунт Кущ. 0,98.

Тип 4 (підсилення):

-         АСГ  Др.Щ.А. НП. І. БНД 60/90 згідно ДСТУ Б.В.2.7-127:2015 – 5см.

-         ПЩС С7 (0-40) 15см. Згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 (методом заклинки) -  6см.

-         Ущільнений ґрунт Кущ. 0,98.

Тротуар Тип 1 (підсилення):

-         Фігурних елементи мощення (ФЕМ) –  згідно з ДСТУ Б В.2.7-238:2010 - 4,5см.

-         Піщано-цементний суміш –  згідно ДСТУ Б В.2.7.-32-95  - 5см. 

-         Геотекстиль. Згідно ДСТУ EN 15381:2015

-         Щебенева-піщана суміш С7 (0-40) Згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013       - 12см.

-         Ущільнений ґрунт Кущ. 0,98.

В межах проектної ділянки дороги проходять інженерні комунікації:

- водовідведення;

- водопостачання;

- електропостачання;

- теплопостачання;

- газопостачання, низького тиску.

Роботи передбачено виконувати без перевлаштування інженерних мереж.

На даній ділянці ремонту  потребують заміни 69 люків оглядових колодязів інженерних комунікацій, з них:

- ТИП1 - заміна люків оглядових колодязів марки Т(С250),  здійснюється з заміною плити 2ПП15-2 на проїзній частині.

- ТИП2 - заміна люків оглядових колодязів марки Т(С250),  здійснюється без  заміни плити, на теплову камеру.

- ТИП3 - заміна люків оглядових колодязів марки Т(В125),  здійснюється з заміною плити, на тротуарах у зелених зонах.

Всі збірні елементи колодязів монтуються на цементно-піщаному розчині.

Висота горловин регулюється за допомогою опорних кілець К0-6.10 мм

У зоні наземних пішохідних переходів, у тому числі острівців безпеки, що підняті над проїзною частиною, бортові камені занижені до рівня проїзної частини для забезпечення безперешкодного руху маломобільних груп населення згідно з ДБН В.2.2-40:2018.

В межах зони здійснення капітального ремонту вже застосовується бортовий камінь для відділення краю проїзної частини вулиці від зеленої зони та тротуарів. З врахуванням результатів здійснення візуального огляду місць розташування та стану утримання бортового каменю встановлено необхідність приведення його у відповідність вимогам ДБН В.2.2-40:2018 та ДСТУ 3587.

На даній ділянці капітального ремонту  підлягають відновленню згідно з  відповідністю вимогам ДБН В.2.2-18 та ДСТУ 3587., бортових каменів в кількості 826,8 м.п., марки ГП1 згідно з ДСТУ Б В.2.7-246:2010. Даний тип бортового каменю влаштовується на всій  протяжності капітального ремонту. 

На даній ділянці капітального ремонту  підлягають встановлення нових поребриків в кількості 669 м.п. БР100.20.8 згідно з ДСТУ Б В.2.7-237:2010 Каміння бетонні та залізобетонні бортові. Технічні умови (ГОСТ 6665-91, MOD). Даний тип бортового каменю влаштовується на тротуарній частині, для відокремлення тротуарної частини від  зеленої зони (газони, клумби, дерева)

Також, згідно з вимогами ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» з метою недопущення виходу на проїзну частину вулиць пішоходів передбачено встановити направляючі перильні пішохідні огородження в місцях облаштування нерегульованих пішохідних переходів. Всього передбачено 6 ділянок встановлення НПО. Довжина запроектованих направляючих пішохідних огороджень складає 18 метрів, їх облаштування здійснюється у відповідності з вимогами ДСТУ 8751-2017 й ДСТУ Б В.2.3-11-2004). Передбачено встановити ділянку НПО довжиною 10 метрів на перехресті вул. Нікольської та вул. Лягіна,  та довжиною 8 метрів на  перехресті вул. Нікольської та вул. Соборної, де ділянки тротуару межують з проїзною частиною. В інших місцях тротуар відділено від проїзної частини смугою безпеки у вигляді зеленої зони, та потреба в НПО відсутня.

Згідно до завдання на проектування будівництво (капітальний ремонт) даного об'єкта запроектовано одностадійно, без виділення черг чи пускових комплексів.

Робочим проектом передбачені заходи з  організації дорожнього руху в місцях проведення будівельних робіт з капітального ремонту тротуару. З метою забезпечення безпеки дорожнього руху на період проведення будівельних робіт передбачено встановлювати тимчасові дорожні знаки та захисні пристрої.

Відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.3-9:2003 робочим проектом передбачено встановити дорожні напрямні пристрої (напрямні стовпчики, сигнальні тумби, напрямні острівці та острівці безпеки), які мають відповідну вертикальну розмітку (світлоповертальні елементи) згідно з ДСТУ 2587:2010.


Для виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття улаштування місць для складування матеріалів в процесі виконання робіт на об’єкті кошторисом не передбачено.

Тимчасові будівлі і споруди передбаченні пересувними. Джерело електроенергії використовуються дизель-генератори.

Робочі креслення по робочому проекту капітального ремонту тротуару розроблені згідно з  вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2008, ДБН В.1.2-8-2008 та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.


При виконанні будівельно-монтажних робіт передбачено дотримуватись вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», розд. 10 «Охорона навколишнього природного середовища в процесі будівництва» та ДБН А.2.2-1-2003 розд. «Оцінка впливів на навколишнє природне середовище при будівництві» (ОВНС), в переліку видів діяльності та об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку  даний об’єкт не входить у названий перелік, тобто не являється таким що становить підвищену екологічну небезпеку.

Комплекс проектних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.

Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проектними рішеннями, передбаченими у розділі організація будівництва прийняті у відповідності  до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".

Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проектними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки  відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1-2003.

Робочий проект виконано у відповідності з «Порядком розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі усіма змінами на  01.01.2020р.

 

Висновки.

 

Експертиза проекту виконана відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.

В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проектною організацією за погодженням із Замовником в проект внесені зміни і доповнення  в креслення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проекту покладається на генерального проектувальника та Замовника.

Проектна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Нікольська  від вул. Соборна  до вул. Пушкінська в м. Миколаєві» відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, охорони праці; екології, пожежної безпеки; кошторисної частини проекту будівництва, та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

Розділи