Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8429-6548-0459-6338
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№169-20Д від 13.09.2020
Орган, що видав
ТОВ "Експертиза ЗО" (38382038) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Погранична від вул. Пушкінська до вул. Московська в м. Миколаєві
Код проектної документації
PD01:7149-6593-7324-1366 №38-2020-АД від 2020-03-17 (видав ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА) / Наявні експертизи: EX01:8429-6548-0459-6338
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експлуатаційної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
28.01.2020 25094.813 19889.011 5205.802

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
28.01.2020 25094.813 19889.011 5205.802

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021), вулиця Погранична не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (03365707)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7149-6593-7324-1366
Орган, що видав
ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
17.03.2020
Номер проектної документації
38-2020-АД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проектування виконане ФОП Дейнеко О.С., юридична адреса: 54029 м. Миколаїв,
 вул. Скороходова, буд. 50, кв. 6; ЄДРПОУ 3091122580; головний інженер проекту Стацюк Олександр Анатолійович, кваліфікаційний сертифікат АР №013880 від 26.12.2017р,  виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіону України у 2017р.

Робочий проект на  «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Погранична від
вул. Пушкінська до вул. Московська в м. Миколаєві
» розроблено на підставі Рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради  №56/70 від 20 грудня 2019р.  про міський бюджет на  2020р.

Вихідними даними для розробки проекту є:

- Договір №674 від 17.03.2020р. між ФОП Дейнеко О.С. та Замовником -  Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської Міської ради

- Завдання на розробку робочого проекту, затверджене Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської Міської ради;

- Акт обстеження ділянки ремонту, затверджений Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської Міської ради;

- Інженерно-геодезичні вишукування, виконані (Чалбаш С.О. кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста № 013343 від 11.07.2016р.).

Для проведення експертизи проектно-кошторисної документації були надані наступні розділи проекту:

Том 1.

- 38-2020-ПЗ   Пояснювальна записка.

- 38-2020-АД  Автомобільна дорога. Робочі креслення.

Том 2.

- 38-2020 -ПОБ  Проект організації будівництва.

Том 3.

- 38-2020 –ОДР Організація дорожнього руху.

Том 4.

-38-2020-К Кошторисна документація.

Будівництво об'єкта відноситься до класу наслідків (відповідальності): СС2.

Місто Миколаїв в залежності від чисельності населення відноситься до груп населених пунктів «великі».

Відповідно до додатку Ж.1 ДБН Б.2.2-12:2019 вулиця Погранична  віднесена до магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху, яка забезпечує транспортний зв’язок між житловими, промислово-складськими районами, загальноміським та районними громадськими центрами в найкрупніших, крупних і великих містах, а також з іншими магістральними вулицями, міськими і зовнішніми автомобільними дорогами.

Забезпечення руху транспорту за основними напрямками на різних рівнях. Композиційно-планувальний каркас міста – центру системи розселення.

Існуюча дорога забезпечує зручні транспортні зв'язки з усіма функціональними зонами міста та автомобільними дорогами загальної мережі.

Ділянка ремонту проходить зі сходу на захід, з півдня  знаходяться житлові одно, п’яти поверхові будинки, з півночі  знаходиться одно поверхові будинки.

У результаті візуального обстеження ділянки дороги виявлено наступне:

-          житлова вулиця існує з періоду заснування м. Миколаєва;

-          покриття вулиць має асфальтобетонне покриття яке знаходиться в незадовільному стані;

-          ділянка ремонту з  початку та до кінця вулиці  має  асфальтобетоне покриття;

-          покриття тротуарів змішане:  асфальтобетонне, фігурні елементи мощення,

-           

-          стан бортового каменю не відповідає вимогам, ДБН В.2.3-5:2019 п. 5.3.6.

-          люки оглядових колодязів не відповідають ДСТУ Б.В.2.5-26:2005(ГОСТ 3634).

-          рельєф вулиці має ухил у бік  двосхилий повздовжній профіль від вул. Корабелів до вул. Московська (28,32 – 23,79), від  вул. Корабелів до вул. Пушкінська (28,32 – 25,03);

-          присутні технічні засоби організації дорожнього руху:

- перехрестя вул. Погранична та вул. Корабелів,. 

- Погранична та вул. Московська  облаштовані світлофором, також на даній ділянці присутнє металеве огородження типу ПО, ПК9+3,2-ПК9+20,5 праворуч;

- решта перехресть облаштовано  дорожніми знаками. Горизонтальна розмітка відсутня,  дорожні знаки знаходяться в задовільному стані, та встановлені у повному обсязі для організації дорожнього руху.

-   поздовжній профіль вулиці – середньої складності, водовідвід з вулиці  капремонту  організовано, із-за відсутності рівності дорожнього одягу( просідання, вибоїни) , зливові та талі води частково залишаються на  кромці проїзної  частині, наносячи на неї бруд та ґрунт, що взимку сприяє створенню шару ожеледиці.

-   випуклі та вписані вертикальні криві в межах нормативних значень;

-          стан покриття: незадовільний;

-          наявність штучних споруд: відсутні;

-          присутні інженерні мережі а саме:

-          128 оглядових колодязів;

-          34 опори ПЛЕМ 0.4 кВа., корті облаштовані ліхтарями.

Зливова каналізація присутня, попадання зливові та талі води  виконується за рахунок   попадання в дощоприймачі, в кількості 8шт.

-          Також на даному відрізку дороги присутні (підземні кабельні мережі електропостачання, водовідведення, електропостачання, побутова каналізація, газопровід низького тиску, теплопостачання).

Ділянка ремонту має перетин з вулицями:

-          Вул. Погранична - вул. Фалєєвська ПК1+85,8має асфальтобетонне покриття, яке знаходиться в незадовільному стані.

-          Вул. Погранична - вул. Декабристів, Вул. Погранична  - вул. Декабристів, ПК3+29,5  має асфальтобетонне покриття, яке знаходиться в незадовільному стані.

-          Вул. Погранична - вул. Лягіна ПК4+67,2  має асфальтобетонне покриття, яке знаходиться в незадовільному стані.

-          Вул. Погранична - пров. Корабелів,  ПК6+27,4  має асфальтобетонне покриття, яке знаходиться в незадовільному стані.

-          Вул. Погранична - вул. Московська, ПК8+76,5 має асфальтобетонне покриття, яке знаходиться в незадовільному стані.

-          Також на даній ділянці  вулиці присутні заїзди на  прилеглі території, а саме:

-          ПК 1+39,4  (праворуч) має асфальтобетонне покриття;

-          ПК 3+85  (праворуч) має асфальтобетонне покриття;

-          ПК 4+11,3  (ліворуч) має асфальтобетонне покриття;

-          ПК 4+88,5  (праворуч) має асфальтобетонне покриття;

-          ПК 7+70,9  (праворуч) має асфальтобетонне покриття;

-          ПК 8+19,4  (праворуч) має асфальтобетонне покриття;

-          ПК 7+63,9  (ліворуч) має асфальтобетонне покриття.

На перехресті  вул. Погранична з  вул. Декабристів дорогу перетинає трамвайна колія.

На ПК0+53,8 - ПК1+22,9 праворуч присутня існуюча паркувальна кишеня, глибиною 2,8м.п., має асфальтобетоне покриття, яке знаходиться в незадовільному стані, який відповідає вимогам ДБН В.2.3-15:2007 п 5.2 (2,3х5,0 мінімальна потреба)

На ПК3+99 - ПК4+24,5 праворуч присутня існуюча паркувальна кишеня, глибиною 2,2м.п. має асфальтобетоне покриття, яке знаходиться в незадовільному стані, який не відповідає вимогам ДБН В.2.3-15:2007 п 5.2 (2,3х5,0 мінімальна потреба),

На ПК3+37,3 - ПК4+24,5 ліворуч присутня існуюча паркувальна кишеня, глибиною 3,0м.п. має асфальтобетоне покриття, яке знаходиться в незадовільному стані, який відповідає вимогам ДБН В.2.3-15:2007 п 5.2 (2,3*5,0 мінімальна потреба).

На  ПК6+00 ліворуч паркувальна кишеня поблизу буд.11 по вул. Погранична  має ширину 3,90 метри, довжину 10,0 метри відстань від заїзного карману до краю будівлі 6,5 метри, наявне 1 дерева в кармані, відсутні технічні засоби регулювання дорожнього руху. Дана паркувальна кишеня розташована безпосередньо в межах перехрестя, чим порушує вимоги Правил дорожнього руху України, а саме вимоги розділу 15 «Правила зупинки та стоянки» в частині заборони зупинки та стоянки  автомобілів  на перехрестях та поряд з облаштованим нерегульованим пішохідним переходом. До того ж геометричні параметри паркувальної кишені не відповідають вимогам ДБН В. 2.3-15:2007 «Споруди транспорту. Автостоянки та гаражі для легкових автомобілів», а саме її глибина складає 3,9 метрів.

Зупинки громадського транспорту: присутні  перехрестя вул. Московська та вул. Погранична,  зупинка «Московська» у бік вул. Громадянської. Висота бортового каменю, посадового майданчика  відповідає ГБН В.2.3-37641918-550:2018  пп 5.8, 5,9.(котрі не підпадають в зону проектування).

Зливова каналізація відсутня, водовідведення виконується за рахунок повздовжнього похилу дороги.

Праворуч від осі на проміжку дороги від вул. Пограничної до вул. Корабелів проходить теплова сіть (дві стальні труби діаметром 500мм) на відстані від 3,7- 4,7м.п. від бортового каменю, на проміжку дороги від вул. Пограничної до вул. Московської  ліворуч проходить теплова сіть (дві стальні труби діаметром 500мм) на відстані від 3,4- 4,5м.п. від бортового каменю.

Ліворуч від бортового каменю на  проміжку дороги від вул. Пограничної до вул. Корабелів проходить водопровідна мережа  ( стальна труба діаметром 125мм.) на відстані від 0,3-1,0м.п. від бортового каменю. Також паралельно проходить магістральний трубопровід водопостачання ( стальна труба діаметром 400мм.) 2,3-3,0м.п від бортового каменю, Ліворуч від бортового каменю на  проміжку дороги від вул. Корабелів  до вул. Московської проходить водопровідна мережа  ( стальна труба діаметром 125мм.) на відстані від 0,3-1,0м.п. від бортового каменю. Також паралельно проходить магістральний трубопровід водопостачання ( стальна труба діаметром 600мм.) 2,5-3,0м.п від бортового каменю праворуч.

Ліворуч по зеленій зоні на відстані 2.7м.п. від червоної лінії проміжку дороги від вул. Пограничної до пров. Корабелів проходить підземний газопровід низького тиску котрий повертає праворуч  під дорогою, ліворуч по зеленій зоні на відстані 5,6м.п. від червоної лінії проміжку дороги від  пров. Корабелів  до вул.  Московської проходить підземний газопровід низького тиску котрий  пересікає вул. Московську.

Також на даному відрізку дороги присутні підземні кабельні мережі , водовідведення.

Дорога складається з   однієї ділянки  ремонту:

Початок траси ПК0+00 знаходиться на кінці радіуса заокруглення вул. Пушкінська та

вул. Погранична. Кінець траси знаходиться кінці радіуса заокруглення вул. Московська та вул. Погранична.

Місцеположення вісі траси прийнято по лінії зіткнення смуг руху протилежних напрямків.

Ремонт вулиці здійснюється з метою влаштування асфальтобетонного покриття та забезпечення належних умов руху транспорту й пішоходів, та його  безпеки.

Робочим проектом передбачено комплекс заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційних характеристик вулиці, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання дорожнього профілю.

План траси запроектовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проектна вісь суміщена з віссю існуючої вулиці. План виконано в існуючих червоних лініях. Роботи з капітального ремонту передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. Враховуючи стислі умови проектування суттєве коригування елементів плану вулиці не передбачено. Довжина ділянки траси складає 924,0метри.

Повздовжній профіль запроектований з врахуванням існуючого профілю вулиці та складає від 2,5‰ до 23‰. Вертикальні криві відсутні. Дорога розташована на рівнинній місцевості. Поперечні похили проїзної частини вулиць і доріг у межах 25 ‰. Взаємне висотне розміщення елементів поперечного профілю передбачається з урахуванням наступних вимог:

– проїзні частини з розділювальною смугою - односхилими з похилом до зовнішнього бордюру;

– проїзні частини від 7,5 м і більше без розділювальної смуги або з нею в одному рівні, визначеною розміткою, - двосхилими;

– місцеві (бічні) проїзди магістральних вулиць для одностороннього руху – односхилими з похилом праворуч до водовідвідного лотка за напрямком руху, а при двосторонньому русі – двосхилими.

Водовідвід поверхневих вод з покриття проїзної частини вулиці забезпечується поздовжнім та поперечним ухилом.

Ділянка дороги, що знаходиться в межах зони проектування капітального ремонту проїзної частини, приймає безпосередню участь в здійсненні  транспортно-пішохідного сполучення існуючої вулично-шляхової мережі. Зазначеною ділянкою здійснюється рух легкового та вантажного транспорту, рух громадського транспорту загального користування відсутній. Також на даній ділянці здійснюється рух пішоходів. Інтенсивність руху транспорту та пішоходів після здійснення капітального ремонту проїзної частини значно не зміниться.

Відповідно до таблиці 5.1 ДБН В.2.3-5:2018 та з урахуванням примітки 2 для умов щільної забудови в частині зменшення мінімальної ширини пішохідної зони тротуару до 1,5м.  визначаємо мінімальну ширину тротуарів в розмірі 2,25м. з урахуванням категорії та функціонального призначення вулиці,

Ширина однієї смуги пішохідного руху кратна 0,75 м. На пішохідній зоні тротуару не допускається встановлення дорожньої огорожі, опор, рекламних конструкцій, тимчасових споруд, приямків від люків та дощоприймачів, сходів та ґанків будинків тощо.

Тротуари проектовані односхилими з похилом 20 %о у бік проїзної частини і розміщені в один рівень з бордюром, що відділяє прилеглі до шляхів пішохідного руху газони та смуги озеленення, та на 15 см вище проїзної частини.

Робочим проектом передбачені наступні типи дорожнього одягу:

ТИП 1 (Підсилення Основний проїзд, перехрестя):

-          Щебенево- мастиковий асфальтобетон ЩМА-20   згідно ДСТУ Б.В.2.7-127:2015 – 5см.

-          Бітумна емульсія  згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,6л/м2  (розлив в’яжучих).

-          АСГ  Др.Щ.А. НП. І. БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011   вирівнюючий шар (6см.)

-          Бітумна емульсія ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,6л/м2  (розлив в’яжучих).

-          Асфальтобетон   від 11-12 см. Існуючий. Фрезерування 10см.

-          Щебінь фракції (40-70)  -  30-32см. Існуючий

ТИП 2 (нова конструкція. Основний проїзд, перехрестя):

-          Щебенево- мастиковий асфальтобетон ЩМА-20   згідно ДСТУ Б.В.2.7-127:2015 – 5см.

-          Бітумна емульсія  згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,6л/м2  (розлив в’яжучих).

-          АСГ  Др.Щ.А. НП. І. БНД 60/903 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011   - 8см.

-          ПЩС С7 згідно з ДСТУ Б В.2.7-30:2013  - 12см.

-          ПЩС С5 згідно з ДСТУ Б В.2.7-30:2013  - 30см.

-          Ущільнений грунт Кущ. 0,98

ТИП 3 (Підсилення. Заїзди):

-          АСГ  Др.Щ.А. НП. І. БНД 60/90 ДСТУ Б В.2.7-119:2011  – 6см.

-          Щебенева-піщана суміш С7 (0-40), вирівнюючий шар основи,   Згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013    - 16см.

-          Асфальтобетон   від 4-5 см. Існуючий. Розбирання

-          Щебінь фракції (40-70)  -  12см. Існуючий

ТИП 4 (нова конструкція. Заїзди):

-          АСГ  Др.Щ.А. НП. І. БНД 60/90 ДСТУ Б В.2.7-119:2011  – 6см.

-          Бітумна емульсія  згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,6л/м2  (розлив в’яжучих).

-          АСГ  Др.Щ.А. НП. І. БНД 60/903 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011   - 8см.

-          ПЩС С7 згідно з ДСТУ Б В.2.7-30:2013  - 12см.

-          ПЩС С5 згідно з ДСТУ Б В.2.7-30:2013  - 30см.

-          Ущільнений грунт Кущ. 0,98

ТИП 5 (Підсилення. Паркувальні кишені, заїзди):

-          АСГ  Др.Щ.А. НП. І. БНД 60/90 ДСТУ Б В.2.7-119:2011  – 6см.

-          Бітумна емульсія  згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,6л/м2  (розлив в’яжучих).

-          АСГ  Др.Щ.А. НП. І. БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011   вирівнюючий шар (3см.)

-          Бітумна емульсія ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,6л/м2  (розлив в’яжучих).

-          Асфальтобетон   від 11-12 см. Існуючий. Фрезерування 6см.

-          Щебінь фракції (40-70)  -  30-32см. Існуючий.

По тротуарах передбачено:

ТИП 1:

-          АСГ  Др.Щ.Г. НП. І. БНД 60/90 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 6см.

-          Щебінь фракції (10-20) Згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 -  6см.

-          Щебінь фракції (40-70)  -  12см. Існуючий

-          Ущільнений ґрунт Кущ. 0,98

ТИП 2 (Улаштування):

-          Фігурні елементи мощення (ФЕМ) –  згідно з ДСТУ Б В.2.7-238:2010 - 4,5см.

-          Піщано-цементний суміш –  згідно ДСТУ Б В.2.7.-32-95  - 5см. 

-          Геотекстиль. Згідно ГБН  В.2.3-37641918-544:2014

-          Щебенева-піщана суміш С7 (0-40) Згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013       - 12см.

-          Ущільнений ґрунт Кущ. 0,98

ТИП 3:

-          Фігурні елементи мощення (ФЕМ) –  згідно з ДСТУ Б В.2.7-238:2010 - 4,5см. (раніше демонтованої)

-          Піщано-цементний суміш –  згідно ДСТУ Б В.2.7.-32-95  - 5см.

-          Пісок  -  згідно ДСТУ Б В.2.7.-32-95  - 10см.

-          Щебінь фракції (40-70)  -  12см. Існуючий

При проектування даної ділянки дороги були прийняті такі проектні рішення:

-Розширення перехресть вулиці Погранична -вулиця Декабристів та вулиця Погранична – Лягіна  для улаштування острівців безпеки.

-Розширення перехресть вулиці  Погранична та пр. Корабелів.

- Доведення до геометричні параметри паркувальних кишень що не відповідають вимогам ДБН В. 2.3-15:2007 «Споруди транспорту. Автостоянки та гаражі для легкових автомобілів».

-Улаштування нежорсткого дорожнього одягу ЩМА-20.

-Відновлення висоти горловин оглядових колодязів.

-Відновлення висоти  бортового каменю.

- Улаштування пандусів для ММГН.

-Улаштування  дорожньої розмітка та встановлення відсутніх  ТЗР.

Робочим проектом передбачається виконання робіт одностадійно,  без поділа на пускові комплекси.

У зоні наземних пішохідних переходів, у тому числі острівців безпеки, що підняті над проїзною частиною, бортові камені повинні бути занижені до рівня проїзної частини для забезпечення безперешкодного руху маломобільних груп населення згідно з ДБН В.2.2-40:2018.

Робочим проектом передбачається відновлення 123 люків оглядових колодязів інженерних комунікацій, з них:

-          ТИП1 - заміна люків оглядових колодязів марки Т(С250),  здійснюється з заміною плити 2ПП15-2 на проїзній частині.

-          ТИП2 - заміна люків оглядових колодязів марки С(В125),  здійснюється без  заміни плити, на теплову камеру.

-          ТИП3 - заміна люків оглядових колодязів марки Т(В125),  здійснюється без  заміни плити, на тротуарах зелених зонах.

В межах проектної ділянки дороги проходять інженерні комунікації:

- водовідведення;

- водопостачання;

- електропостачання;

- теплопостачання;

Роботи передбачено виконувати без перевлаштування інженерних мереж.

В межах зони здійснення капітального ремонту вже застосовується бортовий камінь для відділення краю проїзної частини вулиці від зеленої зони та тротуарів. З врахуванням результатів здійснення візуального огляду місць розташування та стану утримання бортового каменю встановлено необхідність приведення його у відповідність вимогам ДБН В.2.2-18:2007 та ДСТУ 3587-97.

На даній ділянці капітального ремонту  підлягають відновленню згідно з  відповідністю вимогам ДБН В.2.2-18:2007 та ДСТУ 3587-97, бортових каменів в кількості 1940,8 м.п., марки ГП1 згідно з ДСТУ Б В.2.7-246:2010. Даний тип бортового каменю влаштовується на всій  протяжності капітального ремонту.

На даній ділянці капітального ремонту  підлягають встановлення нових поребриків в кількості 875,0м.п. БР100.20.8 згідно з ДСТУ Б В.2.7-237:2010. Даний тип бортового каменю влаштовується на тротуарній частині, для відокремлення тротуарної частини від  зеленої зони (газони, клумби, дерева)

У зв’язку з розширенням проїзної частини  вулиці в зону проектування потрапляють 5 електроопір зовнішнього освітлення.

Робочим проектом перенесення опор зовнішнього електроосвітлення в зв’язку з розширенням дороги. Проект виконаний згідно технічного завдання КП ГДБМ.

Виконується демонтаж п’яти існуючих опор світильниками зовнішнього освітлення, які потрапляють в зону  проїзної частини, яка розширюється.

Відповідно до вимог ДСТУ 8751:2017 робочим проектом передбачено встановити дорожні напрямні пристрої (напрямні стовпчики, сигнальні тумби, напрямні острівці та острівці безпеки), які мають відповідну вертикальну розмітку (світлоповертальні елементи) згідно з ДСТУ 2587:2010.


Розділ організація дорожнього руху погоджено з Управлінням патрульної поліції в Миколаївській області Листом №14174/41/16/31-2020 від 23.07.2020р.

Робочі креслення по робочому проекту капітального ремонту дороги розроблені згідно з  вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека», ДБН В.1.2-8-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Безпека життя і здоров’я людини та захист навколишнього природного середовища» та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.


Екологічний розділ робочого проекту розроблено відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та згідно ГБН В.2.3-218-007:2012 виконано у складі пояснювальної записки в скороченому вигляді.

 Комплекс проектних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.

Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проектними рішеннями, передбаченими у розділі «Проект організації будівництва» прийняті у відповідності  до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".

Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проектними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки  відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1-2003.

Робочий проект виконано у відповідності з «Порядком розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі усіма змінами на 01.01.2020р.

Висновки.

Експертиза проекту виконана відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.

В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проектною організацією за погодженням із Замовником в проект внесені зміни і доповнення  в пояснювальну записку та креслення: додано розділ ОДР та надано погодження з Управлінням національної поліції, виправлено склад дорожнього одягу.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проекту покладається на генерального проектувальника та Замовника.


Проектна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Погранична від вул. Пушкінська до вул. Московська в м. Миколаєві» відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, охорони праці; екології, пожежної безпеки; кошторисної частини проекту будівництва, та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

Розділи