1 редакція від 15.07.2021 2 редакція від 29.09.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8257-8109-6566-1514
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№427-20Д від 24.09.2020
Орган, що видав
ТОВ "Експертиза ЗО" (38382038) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття внутрішньоквартальних проїздів по вул. Чайковського, 25, вул. Південна, 29 в Інгульському районі м. Миколаєва
Код проектної документації
PD01:6593-1444-4737-0455 Зміни №2 №02/2020-55-АД від 2020-09-03 (видав ВАХОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:8257-8109-6566-1514
Напрям експертизи
З питань кошторисної частини проектної документації, З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
20.09.2020 1017.726 774.487 243.239

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
20.09.2020 1017.726 774.487 243.239

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021), вулиця Південна , б. 29 не присвоювалась не призначалась
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021), вулиця Чайковського , б. 25 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа АДМІНІСТРАЦІЯ ІНГУЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (05410582)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
ТЕРЛЕЦЬКА НОНА МИХАЙЛІВНА (АР 021062, АЕ 005275, АЕ 006297, АР 005430)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6593-1444-4737-0455
Орган, що видав
ВАХОВСЬКИЙ МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Розбирання покриття, улаштування щебеневої основи, влаштування асфальтобетонного покриття та відновлення тротуару
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
03.09.2020
Номер проектної документації
02/2020-55-АД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

     Проєктування виконане ФОП «Ваховський М.О.», юридична адреса: м. Миколаїв,
вул. Январьова 28, кв. 120; ЄДРПОУ 3072218395; головний інженер проєкту Ваховський Максим Олегович, кваліфікаційний сертифікат АР №010595 від 12.01.2015 р.,  виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіону України у 2015р.

 Робочий проєкт на «Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття внутрішньоквартальних проїздів по вул. Чайковського, 25, вул. Південна, 29 в Інгульському районі м. Миколаєва» розроблено на  підставі Рішення сесії Миколаївської міської ради про бюджет на 2020 рік.

Вихідними даними для розробки проєкту є:

- Завдання на розробку робочого проєкту, затверджене Першим заступником голови Адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради А.А. Ужвою;

- Акт обстеження ділянки ремонту, затверджений Першим заступником голови Адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради А.А. Ужвою.

   Для проведення експертизи проєктно-кошторисної документації були надані наступні розділи проєкту:

Том 1.

- 02/2020-55-АД.ПЗ   Пояснювальна записка.

- 02/2020-55-АД  Автомобільна дорога. Робочі креслення.

Том 2.

- 02/2020-55-АД.К   Кошторисна документація.

   Будівництво об'єкта відноситься до класу наслідків (відповідальності): СС2.

  Зазначена ділянка знаходиться в межах м. Миколаєва, і згідно з призначенням та класифікацією по ДБН В.2.3-5-2018 «Вулиці і дороги населених пунктів» є проїздом з розрахунковою швидкістю одного легкового автомобіля – 30 км/год.

  Загальний напрямок проєктної ділянки автодороги - з півночі на південь. Трасування автомобільної дороги виконано з урахуванням максимального використання існуючої автомобільної дороги.

  Протяжність проєктної ділянки - 0,205км

  У результаті візуального обстеження ділянки дороги виявлено наступне:

- ширина існуючого покриття  3,4-5,4 м;

- існуюче покриття має ямковість, колійність, нерівності, осідання, вибоїни.

   Ширина прийнята в умовах існуючої забудови і є місця для роз'їзду автотранспорту.

  Перенесення    інженерних   комунікацій   (лінії зв’язку, телефон, каналізація, водопровід, газопроводу) не передбачається.

  Ширина дороги визначена з урахуванням категорії та функціонального призначення вулиці (дороги) залежно від інтенсивності руху.

 Ширина тротуарів визначена з урахуванням категорії та функціонального призначення вулиці (дороги) залежно від інтенсивності пішохідного руху, а також розміщення в їх межах опор, щогл, дерев тощо. Ширина однієї смуги пішохідного руху встановлюється не менше 0,75м.

  Поздовжній похил шляху руху пішоходів, по якому можливий проїзд інвалідів на кріслах-колясках, не перевищує 5%.

  Тротуар влаштовується в один рівень з бордюром, із поперечним похилом 20 ‰ у бік проїзної частини.

  Ремонт вулиці здійснюється з метою влаштування асфальтобетонного покриття та забезпечення належних умов руху транспорту й пішоходів, та його  безпеки.

  Робочим проєктом передбачено комплекс заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційних характеристик вулиці, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання дорожнього профілю.

  План траси запроєктовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проєктна вісь суміщена з віссю існуючої вулиці. План виконано в існуючих червоних лініях. Роботи з капітального ремонту передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. Враховуючи стислі умови проєктування суттєве коригування елементів плану вулиці не передбачено. Довжина ділянки траси складає 205 метри.

  Дорога розташована на рівнинній місцевості. Поперечні похили проїзної частини вулиць і доріг у межах 20-25 ‰.

  Взаємне висотне розміщення елементів поперечного профілю передбачається з урахуванням наступних вимог:

– проїзні частини з розділювальною смугою - односхилими з похилом до зовнішнього бордюру;

– проїзні частини від 7,5 м і більше без розділювальної смуги або з нею в одному рівні, визначеною розміткою, - двосхилими;

– місцеві (бічні) проїзди магістральних вулиць для одностороннього руху – односхилими з похилом праворуч до водовідвідного лотка за напрямком руху, а при двосторонньому русі – двосхилими.

        З врахуванням існуючих дорожніх умов та ДБН В.2.3-5:2018 поперечний профіль для проєктуємої ділянки вулиці визначено як односхилий з величиною поперечного ухилу 20 ‰.

  Водовідвід поверхневих вод з покриття проїзної частини вулиці забезпечується поздовжнім та поперечним ухилом.

  Розрахункові навантаження на дорожній одяг прийняті 100 кН відповідно таблиця 4.2 ДБН В.2.3-5:2018, як для проїздів.

  Ділянка дороги, що знаходиться в межах зони проєктування капітального ремонту проїзної частини, приймає безпосередню участь в здійсненні  транспортно-пішохідного сполучення існуючої вулично-шляхової мережі. Зазначеною ділянкою здійснюється рух легкового та вантажного транспорту, рух громадського транспорту загального користування відсутній. Також на даній ділянці здійснюється рух пішоходів. Інтенсивність руху транспорту та пішоходів після здійснення капітального ремонту проїзної частини значно не зміниться.

  Робочим проєктом передбачені наступні типи дорожнього одягу: 

ТИП 1 Відновлення покриття (основна траса):

-          холодне фрезерування асфальтобетонного покриття глибиною 5 см;

існуюча основа товщиною 18 см з щебеневої суміші С7 0-40мм;

улаштування вирівнюючого шару покриття з дрібнозернистої асфальтобетонної сумі­ші АСГ.Др.Щ.Б.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі марки БНД-60/90 згідно до ДСТУ Б В.2.7-313:2016, товщиною 1,5 см;

улаштування верхнього шару покриття з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші АСГ.Др.Щ.Б.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі, модифіко­ваному адгезійними добавками, марки БНДА-60/90 згідно до ДСТУ Б В.2.7-313:2016, товщиною 5 см.

ТИП 2 Відновлення покриття (тротуари):

улаштування корит глибиною до 250 мм;

улаштування шару основи з пісчано-щебеневої суміші 0-40 мм (С-7) товщиною 10 см;

улаштування шару покриття з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші АСГ.Др.Щ.В.НП.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі марки БНД-60/90 товщиною 4 см.

  Робочим проєктом передбачається виконання робіт одностадійно,  без поділа на пускові комплекси.

  Траса дороги проходить в районі багатоповерхової  забудови.

  Місцевість на ділянці дороги, що ремонтується має загальний ухил від початку до кінця траси і з права на ліво в межах від 2 до 5 проміле.

  Даним робочим проєктом передбачено встановлення бортового каменю вздовж усієї дороги для відокремлення ГРП від проїзної частини.

  У зоні наземних пішохідних переходів, у тому числі острівців безпеки, що підняті над проїзною частиною, бортові камені повинні бути занижені до рівня проїзної частини для забезпечення безперешкодного руху маломобільних груп населення (МГН) згідно з ДБН В.2.2-40:2018.

 На ділянці ремонту наявні люки оглядових колодязів, які знаходяться  у задовільному стані.

  Роботи передбачено виконувати без перевлаштування інженерних мереж.

  Відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.3-9:2003 робочим проєктом передбачено встановити дорожні напрямні пристрої (напрямні стовпчики, сигнальні тумби, напрямні острівці та острівці безпеки), які мають відповідну вертикальну розмітку (світлоповертальні елементи) згідно з ДСТУ 2587:2010.

 Робочим проєктом передбачено, що роботи з капітального ремонту дороги виконуються весною або влітку при  температурі повітря не нижче плюс 5  С, восени – не нижче плюс 10С. Укладання гарячих асфальтобетонних сумішей потрібно проводити весною або влітку при  температурою повітря не нижче плюс 5  С, восени – не нижче плюс 10   С.

  Згідно завдання на проєктні роботи весь комплекс робіт по капітальному ремонту дорожнього одягу виконуються із закриттям руху на даній ділянці вулиці.

  Робочі креслення по робочому проєкту капітального ремонту дороги розроблені згідно з  вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека», ДБН В.1.2-8-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Безпека життя і здоров’я людини та захист навколишнього природного середовища» та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.

  Екологічний розділ робочого проєкту розроблено відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проєктної документації на будівництво» та згідно ГБН В.2.3-218-007:2012 виконано у складі пояснювальної записки в скороченому вигляді.

  Комплекс проєктних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.

   Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проєктними рішеннями, передбаченими у розділі «Організація будівництва» прийняті у відповідності  до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".

    Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проєктними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки  відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1-2003.

Робочий проєкт виконано у відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі усіма змінами на 01.01.2020р.

 

Висновки.

 

Експертиза проєкту виконана відповідно до Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.

В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проєктною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення  в пояснювальну записку та креслення: уточнені обсяги робіт та склад покриття, внесені виправлення у розрахунок класу наслідків у зв’язку з підвищенням мінімальної зарплати.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проєкту покладається на генерального проєктувальника та Замовника.

Проєктна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття внутрішньоквартальних проїздів по вул. Чайковського, 25, вул. Південна, 29 в Інгульському районі м. Миколаєва» відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, охорони праці; екології, пожежної безпеки; кошторисної частини проєкту будівництва, та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

Розділи