Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3296-9855-6123-7126
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№00-0366/01-21 від 29.09.2021
Орган, що видав
ДП "Укрдержбудекспертиза" (35691621) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-50 Ярмолинці – Сатанів на ділянці км 4+886 – км 7+886, Хмельницька область
Код проектної документації
PD01:1998-2265-3345-1319 №246/20 від 2020-10-02 (видав ДП "УКРДІПРОДОР") / Наявні експертизи: EX01:3296-9855-6123-7126
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
Гамоля Тетяна Дмитрівна (АЕ 006409, АЕ 000041 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
01.06.2021 109368.388 86548.898 22819.49

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
20.09.2021 109189.619 86385.814 22803.805

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Хмельницька обл. , в межах Хмельницької ОТГ, має параметри ІІІ категорії і проходить за межами населених пунктів. не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (25879878)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
ОЛІЙНИК ВІКТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА (АА 001031, АЕ 005709)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ГРИБОК СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА (АР 016487, АЕ 004512)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
ЯНКОВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА (АЕ 000201, АЕ 006510)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ДОВГОДЬКО ІРИНА ВАСИЛІВНА (АЕ 006432, АЕ 001446)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань охорони праці
Савенко Ігор Володимирович (АЕ 006420, АЕ 000152)
Відповідальний експерт З питань екології
Рудько Сергій Костянтинович (АЕ 006428, АЕ 000648, АЕ 007224)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Бушиленко Анатолій Григорович (АЕ 004516, АЕ 000027, АЕ 007177)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
ШКУРО ВОЛОДИМИР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 000199, АР 017408, АЕ 004511)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Рубльова Ольга Євтихіївна (АЕ 004515, АЕ 000150)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Гамоля Тетяна Дмитрівна (АЕ 006409, АЕ 000041)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Карпук Олександр Вікторович (АЕ 005698)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1998-2265-3345-1319
Орган, що видав
ДП "УКРДІПРОДОР" (05416892)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Розроблення проектно-кошторисної документації
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
02.10.2020
Номер проектної документації
246/20
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект "Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-50 Ярмолинці – Сатанів на ділянці км 4+886 – км 7+886, Хмельницька область" розроблений Хмельницьким відділом комплексного проектування Державного підприємства – Українського державного інституту з проектування об'єктів дорожнього господарства "УКРДІПРОДОР" (адреса: 29000, місто Хмельницький, вулиця Свободи, 77; головний інженер проекту – Бакуліч А. М., кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника – серія АР № 009455, виданий 24.02.2014) на замовлення Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником - Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області 02.10.2020 та погоджено генпроектувальником.

 

Дорожні рішення

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2019 року № 55 "Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення" автомобільна дорога Ярмолинці – Сатанів належить до регіональних автомобільних доріг загального користування державного значення і має індекс Р-50.

Ділянка капітального ремонту знаходиться в межах Хмельницької ОТГ, має параметри ІІІ категорії і проходить за межами населених пунктів.

Початок ділянки ПК 48+86 відповідає експлуатаційному км 4+886 автомобільної  дороги Ярмолинці – Сатанів, кінець ділянки ПК 78+86  відповідає км 7+886.

Загальна довжина складає 3,0 км.

Технічний стан дороги не задовольняє вимогам до транспортно-експлуатаційних показників, внаслідок чого знижується швидкість руху транспортного потоку, ефективність роботи дороги в цілому та знижується рівень безпеки руху.

Капітальний ремонт виконується в межах існуючого відводу і додаткового відведення земель не потребує.

У плані траса дороги має 7 кутів повороту з мінімальним радіусом горизонтальної кривої 580 м. На горизонтальних кривих  передбачено розширення проїзної частини та віражі з поперечним похилом відповідно розрахунковій швидкості.

Розрахункову швидкість прийнято 90 км/год.

Існуюче земляне полотно проходить у насипу висотою до 5,50 м з  максимальним  поздовжнім похилом  70 ‰.

Робочим проектом передбачено  зменшення максимального поздовжнього похилу та доведення вертикальних кривих до нормативних.

Земляне полотно запроектовано  з урахуванням рельєфу місцевості, кліматичних і грунтово-геологічних умов району прокладання траси в ІІ дорожньо - кліматичній зоні, з висотою насипу до 5,90 м та  глибиною виїмки до 1,0 м. Крутизна укосів насипу до 2 м складає 1:3, більше 2 м – 1:1,75, зовнішній укіс виїмки – 1:1,5.

Розширення земляного полотна виконується в місцях збільшення  вертикальних кривих, влаштування перехідно-швидкісних смуг та додаткової смуги на підйом. 

Земляне полотно досипається грунтом (суглинок важкий пилуватий) від зрізання існуючих узбіч, нарізання канав та виїмки.

Перед початком виконання земляних робіт знімається родючий шар грунту з-під тіла насипу товщиною 0,50 - 0,70 м та з існуючих узбіч і укосів товщиною 0,15 м.

У місцях досипання земляного полотна з висотою насипу більше 2,0 м робочим проектом передбачено нарізання уступів, а з висотою до 2,0 м розпушування існуючих укосів на глибину 0,30 м.

Укоси земляного полотна укріплюються засівом трави по рослинному ґрунту, товщиною 0,15 м.

На даній ділянці дороги розташована одна існуюча триочкова прямокутна залізобетонна труба отвором 3,0×2,0 м, яка знаходиться в працездатному стані, крім зруйнованих оголовків та відсутності укріплення.

Робочим проектом передбачено розбирання існуючих оголовків та влаштування нових, укріплення вхідного та вихідного оголовків з влаштуванням  фільтруючої споруди на виході.

Поздовжній профіль запроектований з параметрами, які забезпечують розрахункову   швидкість   90   км/год.

Основні параметри поздовжнього профілю:

-  максимальний поздовжній похил                                   60 ‰;

-  мінімальні радіуси вертикальних кривих:

- опуклих                                                       9000 м;

- увігнутих                                                     2100 м.

Враховуючи перспективну інтенсивність руху 9584 авт./добу в приведених до легкового автомобіля та середній поздовжній похил більше 40 ‰ на довжині ділянки понад 0,5 км, робочим проектом передбачено влаштування додаткової смуги на підйом шириною 3,50 м від ПК 68+90 до ПК 77+58 (ліворуч). Довжина смуги за межами крутого підйому складає 200 м, а перехід до розширеної проїзної частини здійснюється на ділянці 60 м.

Основні параметри дороги:

-  ширина проїзної частини                                                7,0 м;

-  ширина смуги на підйом                                                3,50 м;

- ширина узбіччя                                                         2,50 м

-  ширина укріпленої смуги                                               0,50 м;

-  похил проїзної частини                                                   25 ‰;

-  похил узбіч                                                                       50 ‰.

 Конструкції дорожнього одягу прийняті в результаті розрахунків і техніко-економічного порівняння та погоджені Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області, Державним агентством автомобільних доріг України, ДП "Укрдіпродор" та ДП "ДерждорНДІ".

Існуюча конструкція дорожнього одягу:

- асфальтобетон                                                               0,03 м;

- чорний щебінь                                                               0,07 м;

- щебінь                                                                             0,17 м;

- бруківка                                                                          0,16 м;

- пісок                                                                                0,15 м.

За визначеними факторами оцінки стану дорожнього одягу існуюче покриття фрезерується на глибину 0,05 м.

Конструкція дорожнього одягу на підсиленні:

 - вирівнювання із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40,                     обробленої цементом,  марки М20 середньою товщиною             0,06 м;

  - щебенево-піщана суміш ЩПС-40, оброблена                                            цементом,  марки М20                                                                   0,16 м;

  -  крупнозернистий пористий  асфальтобетон                                                                    марки І типу А -Б  на бітумі БНД 70/100                                       0,10 м;

  -  дрібнозернистий  щільний  асфальтобетон                                                      марки І типу А  на бітумі БМКП 60/90-65                                      0,06 м;

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20)

на бітумі БМКП 60/90-65                                                                    0,05 м.


Конструкція дорожнього одягу на розширенні проїзної частини:

        - геотекстильний матеріал (вид матеріалу ГТ.Н.Т.-2)                                                            -  щебінь (дренуючий прошарок)                                              0,18 м;                                    -  щебенево-піщана суміш С5                                                    0,27 м;                                        - вирівнювання із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40,                     обробленої цементом,  марки М20 середньою товщиною             0,06м;

- щебенево-піщана суміш ЩПС-40, оброблена                                            цементом, марки М20                                                                   0,16 м;

- крупнозернистий пористий асфальтобетон марки І

типу А - Б на бітумі БНД 70/100                                                    0,10 м;

-  дрібнозернистий  щільний  асфальтобетон                                                      марки І типу А  на бітумі БМКП 60/90-65                                        0,06 м;

- щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20)

на бітумі БМКП 60/90-65                                                                    0,05 м.

Геотекстильний матеріал ГТ.Н.Т.-2 укладається також поверху дренуючого прошарку із щебеню з заведенням його на ширину 0,50 м під конструктивний шар основи із щебенево-піщаної суміші С5.


На ділянках повного розбирання існуючого дорожнього одягу влаштовується нова конструкція дорожнього одягу по типу розширення за виключенням вирівнюючого шару.

 

Конструкція дорожнього одягу по типу основного проїзду влаштовується на укріплених і перехідно-швидкісних смугах, додатковій смузі на підйом та у межах радіусів заокруглення на примиканнях.

 

Для плавного сполучення з існуючим покриттям на початку та в кінці ділянки капітального ремонту передбачені перехідні ділянки довжиною
10
,0 м.

Для стикування існуючого та нового покриттів на перехідних ділянках  (поперек дороги) влаштовується геотекстильний матеріал АСМ-3
шириною 2
,0 м.

Узбіччя на ширину 0,75 м від бровки земляного полотна та на ділянках з бортовим профілем укріплюються засівом трави з підсипкою рослинного грунту товщиною 0,15 м, решта узбіч укріплюється відфрезерованим матеріалом товщиною 0,10 м.

Відведення води з проїзної частини на ділянках з висотою насипу більше 2 м, увігнутих вертикальних кривих та на ділянках віражів,  передбачено скидами води по укосу відкритими лотками  з використанням бортового каменю.

На ділянці капітального ремонту передбачено 5 примикань та 1 в’їзд на територію підприємства.

Два примикання до станції Ярмолинці, що мають вихід на розв’язку у двох рівнях, запроектовані з перехідно-швидкісними смугами.

Три примикання за напрямками у поле та ліс, враховуючи  сезонність їх роботи та дуже низьку інтенсивність руху, запроектовані без перехідно – швидкісних смуг.

У межах радіусів заокруглення примикань конструкція дорожнього одягу прийнята по типу основних проїздів, а за межами, де відсутній дорожній одяг, передбачений перехідний тип покриття із щебеню товщиною 18,0 см.

 

Від ПК 58+67 до ПК 59+56 (ліворуч) розташований існуючий майданчик для короткочасної зупинки автомобілів на якому розміщена естакада для огляду автомобілів. Робочим проектом передбачено облаштування майданчика заїздом та виїздом з перехідно-швидкісними смугами, вздовж проїзної частини майданчик відокремлюється острівцем безпеки шириною 3,50 м з влаштуванням борту.

 

На майданчику передбачено підсилення існуючого дорожнього одягу, а саме:

- вирівнюючий шар із крупнозернистого пористого асфальтобетону марки І типу А-Б на бітумі БНД 70/100 мінімальною товщиною 0,10 м;

- дрібнозернистий щільний асфальтобетон марки І типу А на бітумі БМКП 60/90-65 0,06 м.

 


З огляду на те, що ділянка капітального ремонту проходить поза межами населених пунктів де відсутні зупинки маршрутного транспорту та пішохідні доріжки, вимоги з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення не передбачені.

 

Для забезпечення безпеки руху та орієнтування водіїв робочим проектом передбачено встановлення необхідних дорожніх знаків, однобічного металевого бар’єрного огородження із стримувальною здатністю 280 кДж, напрямних стовпчиків, нанесення дорожньої розмітки.

 

Клас наслідків (відповідальності) об'єкта –  СС2

Сукупний показник – СС2

 

Організація будівництва

Тривалість капітального ремонту складає 7,0 місяців.

Проектними рішеннями визначені методи виконання основних робіт, потреба в будівельних машинах і механізмах, матеріальних ресурсах.

 

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, в поточних цінах станом на 01.06.2021 складала 109368,388 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 86548,898 тис. грн., інші витрати – 22819,490 тис. гривень.

 

В процесі проведення експертизи робочого проекту "Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-50 Ярмолинці – Сатанів на ділянці км 4+886 – км 7+886, Хмельницька область" були зроблені зауваги до окремих проектних рішень та оформлення проектної документації.
До проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.

 

За результатами проведення експертизи загальна кошторисна вартість капітального ремонту в поточних цінах станом на 20.09.2021 складає 109189,619 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 86385,814 тис. грн., інші витрати – 22803,805 тис. гривень. Зворотні суми – 149,665 тис. гривень.

 

У робочому проекті передбачені відповідні рішення по дотриманню нормативних вимог щодо санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної та техногенної безпеки, енергозбереження, та розроблено розділ ОВНС (оцінка впливів на навколишнє середовище) відповідно до якого, капітальний ремонт та експлуатація об’єкта не буде мати негативного впливу на навколишнє середовище.


Розділи