Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4764-7089-1708-5990
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№10-0037-21 від 29.04.2021
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 568+343 - км 574+343»
Код проектної документації
PD01:3654-6162-7679-6754 Зміни №2 №570-20-04-2 від 0021-05-31 (видав ТОВ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:4764-7089-1708-5990
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
15.12.2020 512855.224 399393.062 0 113462.162

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
29.04.2021 463824.187 335734.264 0 128089.923

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Запорізька обл. , автомобільна дорога державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 568+343 - км 574+343 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ (25891336)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ВОЙТОВИЧ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА (АЕ 005991)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
МАЗУР СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 003332, АЕ 005545, АР 009888, АР 011742, АЕ 006683, АЕ 006962)
Експерт (фахівець) З питань кошторисної частини проектної документації
Мельникова Світлана Вікторівна
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
КОДОЛА СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 006545, АЕ 000490, АР 016980, АЕ 007209)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАЗУР ГАЛИНА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 005548)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3654-6162-7679-6754
Орган, що видав
ТОВ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ" (33311239)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
31.05.21
Номер проектної документації
570-20-04-2
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект : «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення  М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на  м. Таганрог) на ділянці км 568+343 - км 574+343», (ГІП – П’ятківський Василь Михайлович, кваліфікаційний сертифікат серія АР № 009644 дата видачі 19.03.2014.), розроблений у 2020р., на підставі:

- завдання на проектування виданого Службою автомобільних доріг у Запорізькій області №8-2/20 від 24.03.2020р.,  та затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України;

- топографо-геодезичних вишукувань виконаних ФОП Фадєєв  Кирил;  

- інженерно-геологічних вишукування, виконав ФОП Вержбицький П.С.;

- науково-технічного супроводу ДП «ДерждорНДІ».

Замовником проектної документації є  Служба автомобільних доріг у Запорізькій області.

Проектувальник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕРЖДОРПРОЕКТ».

Стадійність проектування – робочий проект (РП).

Клас відповідальності об’єкту СС3.

Замовником експертизи робочого проекту є Служба автомобільних доріг у Запорізькій області.

Експертиза РП виконана на підставі договору № 10-0037-21.

 

Загальні відомості і проектні рішення

 

Основою для капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-14 Одеса-Мелітополь -Новоазовськ (на м.Таганрог) на ділянці км 568+343 – км 574+343 полягає в тому що в Україні автомобільна дорога М-14 забезпечує важливий прибережний зв'язок у складі комплексної мережі міжнародних транспортних коридорів. 

       Ділянка автомобільної дороги відповідно до завдання, вимог ДБН В.2.3-4-2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво.  запроектована з влаштуванням земляного полотна, дорожнього одягу та штучних споруд за параметрами ІІ категорії.

Довжина ділянки, що підлягає капітальному ремонту, становить 6,00км.

      За результатами візуального обстеження встановлено, що дорожній одяг на автомобільній дорозі державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м.Таганрог) на ділянці км 568+343 -км 574+343 має руйнування та деформації у вигляді викришування, сітки тріщин, просідань та колії.

 З метою покращення транспортно-експлуатаційних показників, умов безпеки руху автотранспорту та пішоходів на автомобільній дорозі державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ (на м.Таганрог) на ділянці км 568+343 -км 574+343 необхідно:

-          частково розширити проїзну частину та підсилити дорожній одяг;

-          влаштувати нові споруди водовідводу.

За погодно-кліматичними факторами та умовами зволоження ділянка автомобільної дороги знаходиться в межах ІІІ дорожньо-кліматичної зони згідно з ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія» .

За кліматичними умовами роботи асфальтобетонних покриттів район проходження ділянки дороги – А-7 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119.

Згідно зі схемою архітектурно-будівельного кліматичного районування територія відноситься до південно-східного району.

    Нормативна глибина сезонного промерзання, визначена відповідно до розділу 4

ВБН В.2.3-218-186-2004, складає 70 см для глинистих ґрунтів та 84 см супісків і пісків.

В геоструктурному відношені траса вишукувань знаходиться в межах Приазовського мегагеоблоку Українського щита. Верхня частина геологічного розрізу складена відкладами четвертинного віку, представленими лісоподібними суглинками та глинами (vd, ePIII). Насип автомобільної дороги (tH) створено з суглинків з домішками дресви та щебенем магматичних порід, планомірно відсипаних з пошаровим ущільненням.

Підземні води при проектній глибині буріння 5,0 м не розкриті.

Небезпечних інженерно-геологічних процесів на час вишукувань не виявлено.

За результатами вишукувань виділено 2 інженерно-геологічних елементи (далі-ІГЕ).

ІГ-1. Грунт земляного полотна: суглинок сірий та коричневий, твердий з дресвою та щебенем магматичних порід.

ІГ-2. Суглинок (глина легка) лесоподібний, жовтувато-коричневий та сірувато-коричневий, важкий, твердий.

                                                        Конструкція дорожнього одягу

 

За результатами візуального обстеження встановлено, що дорожній одягна  автомобільній  дорозі  М-14  Одеса    Мелітополь    Новоазовськ   (на м. Таганрог) на ділянці км 568+343 - км 574+343має руйнування та деформації у вигляді викришувань, сітки тріщин, просідань та колії.

При проведенні інструментального обстеження ділянки автомобільної дороги співробітниками ДП «ДерждорНДІ» виконано відбір кернів, за якими  визначено товщини монолітної частини існуючого дорожнього одягу.

 

Згідно з паспортом автомобільної дороги М-14 Одеса ‒ Мелітополь ‒ Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 568+343 ‒ км 574+343 існуючий дорожній одяг складається з наступних конструктивних шарів:

- асфальтобетон ‒ 10 см;

- щебеневий шар ‒ 0 см ‒10 см;

- бруківка ‒ 17 см;

     - пісок ‒ 9 см.

 

Категорія автодороги– ІI.

Кількість смуг руху – 2 .

Тип дорожнього одягу – капітальний.

Існуюче покриття не задовольняє вимогам щодо рівності та має руйнування, що свідчить про необхідність виконання ремонтних робіт та улаштування конструкцій підсилення та поширення на всій протяжності ділянки.

Розрахунки проведені згідно з ГБН В.2.3-37641918-559:2019.

Облаштування і обстановка дороги      

 Для забезпечення транспортного зв'язку із проектованою ділянкою дороги передбачено улаштування 7 примикань. Категорія примикань дороги – IV, V.

        Основні роботи по капітальному ремонту примикань в одному рівні, що передбачені проектом:

        - улаштування нового дорожнього одягу по типу основної дороги в межах

         заокруглення;

       - улаштування перехідного типу дорожнього одягу за межами заокруглень

         на 100м (поза населеним пунктом);

Автобусні зупинки

Автобусні зупинки обладнані автопавільйонами, туалетами та мають зупинкові та посадкові майданчики.

Посадковий майданчик довжиною 20 м і шириною 1,5 м, відділяється від зупинкового бордюром, який піднятий над проїжджою частиною на 0,2 м.

Ширина зупинкового майданчика 3,50 м, довжина – 20 м, довжина перехідної ділянки на в’їзді до зупинки – 20 м, на виїзді – 15 м. Дорожній одяг по типу основної дороги.

Дорожні знаки, огородження 

Проектом передбачено:

-       установка дорожніх знаків- 219шт. згідно ДСТУ 4100-2014 р.;

-       установка напрямних стовпчиків- 141шт.;

-       установка бар'єрного огородження 2234 м.п. згідно ДСТУ Б.В.2.3-12-2004.

Освітлення

Так як дорога проходить у межах населеного пункту, то проектом передбачено виконати освітлення ділянки дороги.

Освітленість проїжджої частини прийнята згідно ДБН В.2.5-28-2018 "Природне і штучне освітлення" і становить 6 Лк.

Передбачається:

- установка залізобетонних опор зовнішнього освітлення на ділянці вулиці

- установка на опорах оголовники на 1 і 2 світлодіодних світильника потужністю 150Вт

- установка щита управління освітленням ЩЗО1 на першій опорі після ТП.

- виконання повітряної лінії електропередач на ділянці 1 (з частковим опускання в траншею в землі).

                                                                    Кошторисна частина

 

Кошторисна документація складена із застосуванням:

- Будівельні роботи.  ДСТУ Б Д.2.2-2012;

- Ремонтно-будівельні роботи . ДСТУ Б Д.2.4 - 2012;

- Автомобільні дороги та мости  СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ 42.1-37641918-071:2018;

Середньомісячна заробітна плата на 1 працівника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд./год і розряді робіт 3,8) – 14359,00 грн.

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 29 квітня  2021 р. складає 463824,187тис. грн., у тому числі:  будівельні роботи – 335734,264тис. грн., інші витрати –  128089,923тис. грн.

 

В процесі розгляду проектної документації по розділу "Кошторисна частина проекту, зроблений ряд зауважень і пропозицій, які доведені до проектувальника в письмовій формі. По зауважень дано пояснення, в кошторисну частину внесені зміни, доповнення. В результаті експертизи кошторисна вартість об'єкта зменшилась на 49031,037 тис. грн.

 

                                        Санітарно-епідеміологічне благополуччя населення

 

Внаслідок реалізації проектних рішень щодо улаштування покриття проїжджої частини дороги, покращяться умови пересування автомобільного транспорту, а також зменшиться кількість викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря завдяки можливості руху автотранспорту без різких змін режимів руху.

З урахуванням внесених змін і доповнень робочий проект відповідає вимогам санітарного законодавства в частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення.

 

                                                                Охорона праці

 

Робочі  креслення  по  робочому  проекту  автомобільної  дороги  розроблені   згідно  з  вимогами  закону  України   "Про  охорону  праці",   "Правил охорони  праці  при  будівництві,  ремонті  та   утриманні   автомобільних  доріг та  на  інших  об'єктах  дорожнього  господарства" ДБН А.3.2-2-2009  "Техніка безпеки в будівництві"  та  ін.  чинних  нормативних документів,  виконання  яких  забезпечує  безпеку  будівництва  та  експлуатацію споруд.

                                                                               

Пояснювальна записка

 

Пояснювальна записка  відповідає вимогам  ДБН А.2.2-3-2014.

                                                    

Оцінка проектних рішень. Конструктивні рішення.

 

У розділах робочого проекту виявлені відступи від вимог діючих нормативних документів частині інженерних рішень.

Зауваження усунені в процесі проведення експертизи.

 

Міцність, надійність та довговічність об’єкта будівництва,

його експлуатаційна безпека

            З урахуванням внесених змін і доповнень, при реалізації робочого проекту : «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення  М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на  м. Таганрог) на ділянці км 568+343 - км 574+343», гарантована безпечна для життя і здоров'я людей  експлуатація об’єкту.

 

Пожежна безпека

 

            За результатами розгляду проектних матеріалів встановлено, що зазначена проектна документація по робочому проєкту після внесених змін і та доповнень розроблена відповідно і з дотриманням протипожежних вимог будівельних норм і правил.

                                          

Комплексні заходи щодо забеспечення

нормативного стану навколишньго середовищата його безпеки

      Капітальний ремонт дороги виконується в межах смуги постійного дорожнього відводу і додатково відведення нових площ землі в постійне користування не потрібно.

        Влаштування верхнього шару покриття дорожнього одягу з ЩМА та укріплення узбіччя асфальтобетоном повністю виключає пилоутворення.

 

Доступність об’єкту для маломобільних груп населення.

 

        При проектуванні Капітального ремонту прийняті рішення щодо забезпечення доступу МГН, згідно ДБН В 2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд" та передбачені можливості рівні с другими категоріями населення.

Розділи