Основна інформація
Кошторисна вартість
Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
10.03.2021 | 11401.776 | 9200.448 | 0 | 2201.328 |
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
07.04.2021 | 11414.19 | 9203.975 | 0 | 2210.215 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Львівська обл., Яворівський район, Судововишнянська територіальна громада, м. Судова Вишня (станом на 01.01.2021) , вулиці: Яворницького, Стуса | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | СУДОВОВИШНЯНСЬКА МІСЬКА РАДА МОСТИСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04056233) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ЦЮНЯК МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ (АР 015052, АЕ 005432, АР 021191, АТ 011861) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
ЯКИМІВ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 005237, АР 009438) |
Відповідальний експерт |
З питань техногенної безпеки
З питань пожежної безпеки |
СІРЕНКО ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ (АЕ 000426, АР 000533, АЕ 004048, АЕ 004765, АР 019393, АЕ 007226) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
СИДОР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 004924) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення |
БОТА ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ (АР 012648, АР 012277, АР 015709, АР 012381, АЕ 005035) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Зіньків Андрій Богданович (АР 010475, АЕ 005262, АР 018965) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Вихідні дані, копії:
- | Завдання на проектування «Капітальний ремонт дороги по вул. С.Бандери та вул.Яворницького в м.Судова Вишня Львівської області”. Затверджене Судововишнянською міською радою (Фольтович З.І.). |
- | Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для об’єктів будівництва – СС2 |
- | Розпорядження №305/0/5-21 від 21 квітня 2021 року Львівської обласної Державної адміністрації «Про розподіл коштів на ремонт автомобільних доріг» (в тому числі: Додаток №1 до Розпорядження №305/0/5-21 «Розподіл субвенції з загального фонду обласного бюджету на будівництво, реконструкцію, капітальний і поточний ремонт та утримання доріг комунальної власності на 2021 рік»; Додаток №2 до Розпорядження №305/0/5-21 «Розподіл між місцевими бюджетами субвенції з державного бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах на 2021 рік») |
Склад проекту:
1. Поснювальна записка, відомості та креслення
2. Кошторисна частина
Проектні рішення
Найменування | Одиниця виміру | Показники | |||
Класифікація об’єкту | проїзд | ||||
2. | Протяжність об’єкту | м | 1088,7 | ||
- | вул.Степана Бандери | м | 407,0 | ||
- | вул.Яворницького | м | 408,7 | ||
- | вул. Стуса | м | 273,0 | ||
3. | Проїзна частина (ФЕМ) | м² | 6453 | ||
- | вул. Степана Бандери | Тип 1 | м² | 2315 | |
- | вул.Яворницького | м² | 2438 | ||
- | вул. Стуса | Тип 2 | м² | 1700 | |
4. | Тотуар (ФЕМ) | м² | 1516 | ||
- | вул. Степана Бандери | Тип 3 | м² | 510 | |
- | вул.Яворницького | м² | 636 | ||
- | вул. Стуса | м² | 370 | ||
5. | З’їзди/примикання (ФЕМ) | за Типом 1 | м² | 98,0 | |
- | вул. Степана Бандери | м² | 25,0 | ||
- | вул.Яворницького | м² | 28,0 | ||
- | вул. Стуса | м² | 45,0 | ||
6. | Камені бортові | БР 100.30.18 | мп | 2269 | |
БР 100.20.8 | мп | 1129 | |||
- | вул. Степана Бандери | БР 100.30.18 | мп | 835 | |
- | БР 100.20.8 | мп | 395 | ||
- | вул.Яворницького | БР 100.30.18 | мп | 844 | |
- | БР 100.20.8 | мп | 442 | ||
- | вул. Стуса | БР 100.30.18 | мп | 590 | |
- | БР 100.20.8 | мп | 292 | ||
7. | Укріплення узбіччя (щебінь h=10см) | м² | 409 | ||
- | вул. Степана Бандери | м² | 156 | ||
- | вул.Яворницького | м² | 125 | ||
- | вул. Стуса | м² | 128 | ||
8. | Труби водоперепускні (ЗБТ ᴓ0,5м) (вул.С.Бандери)* | шт/мп | 3/15 | ||
* | на в’їздах у двори праворуч на ПК 3+10; ПК3+35; ПК 3+55 | ||||
9. | Водоскиди: | шт | 3 | ||
- | вул.С.Бандери (ПК3+52,0) | шт | 1 | ||
- | вул.Яворницького (ПК2+54) | шт | 1 | ||
- | вул.Стуса (ПК2+32) | шт | 1 | ||
10. | Організація дорожнього руху: | щити знаків дорожніх | шт | 29 | |
стояки знаків дорожніх | шт | 19 | |||
розмітка дорожня | м² | 133,3 | |||
- | вул. Степана Бандери | щити знаків дорожніх | шт | 11 | |
- | стояки знаків дорожніх | шт | 7 | ||
- | розмітка дорожня | м² | 47,1 | ||
- | вул.Яворницького | щити знаків дорожніх | шт | 11 | |
- | стояки знаків дорожніх | шт | 7 | ||
- | розмітка дорожня | м² | 52,7 | ||
- | вул. Стуса | щити знаків дорожніх | шт | 7 | |
- | стояки знаків дорожніх | шт | 5 | ||
- | розмітка дорожня | м² | 33,5 | ||
Тривалість будівництва | місяців | 2 | |||
12. | Тривалість експлуатації | років | >10 | ||
План розташування
Аркуш №2 «Детальний план дороги» (вул.С.Банадери); Аркуш №4 «Детальний план дороги» (вул.Стуса); Аркуш №6 «Детальний план дороги» (вул.Яворницького)
Об’єкт, на якому заплановані роботи з капітального ремонту, розташований на вулицях Степана Бандери, Яворницького, Стуса міста Судова Вишня Львівської області. За своїм функціональним призначенням, дані житлові вулиці забезпечують сполучення між елементами існуючої житлової та громадської забудови населеного пункту.
Проектне положення об’єкта характеризується окремим пікетним положенням по кожній з проектованих вулиць, а саме:
вул.Степана Бандери:
ü Початок проектованої траси: ПК0+0,00;
ü Кінець проектованої траси:: ПК4+07
Загальна довжина об’єкта складає:407,0м.
вул.Яворницького:
ü Початок проектованої траси: ПК0+0,00;
ü Кінець проектованої траси:: ПК4+08,7
Загальна довжина об’єкта складає:408,7м.
вул.Стуса:
ü Початок проектованої траси: ПК0+0,00;
ü Кінець проектованої траси:: ПК2+93
Загальна довжина об’єкта складає:293м.
Зважаючи на фактичні дефекти об’єкта, комплекс робіт з капітального ремонту вказаної вулиці передбачає комплекс основних заходів з улаштування:
· нової конструкції дорожнього одягу з фігурних елементів мощення (дорожнього покриття вулиць та примикань),
· улаштування тротуарів з фігурних елементів мощення;
· укріплення узбіч проїзної частини,
· покращення відведення дощових та талих вод з об’єкта шляхом улаштування комплексу заходів з водовідведення,
· виконання заходів з організації дорожнього руху.
Дорожній одяг
Аркуш №8 «Конструкція дорожнього одягу…» (вул.С.Бандери); Аркуш №9 «Конструкція дорожнього одягу…» (вул.Стуса; Аркуш №10 «Конструкція дорожнього одягу…» (вул.Яворницького)
Під час проектування конструкцій дорожнього одягу, враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби та норм проектування.
Проектом передбачене улаштування покриття з наступним конструктивом:
№ | Назва конструктивного шару/покриття | Товщина (см) |
ТИП 1 | ||
Проїзна частина (вулиці:С.Бандери, Яворницького) | ||
Примикання (вулиці:С.Бандери, Яворницького) | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 50,0 | |
1. | Ущільнений грунт | - |
2. | Підстилаючий піщаний шар | 15,0 |
3. | Основа щебенева | 22,0 |
4. | Цементно-піщана суміш (1:3) | 5,0 |
5. | Фігурні елемети мощення (ФЕМ) | 8,0 |
ТИП 2 | ||
Проїзна частина (вулиці Стуса) | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 25,0 | |
1. | Виправлення профілю основ щебеневих без додавання нового матеріалу |
|
2. | Основа щебенева | 12,0 |
3. | Цементно-піщана суміш (1:3) | 5,0 |
4. | Фігурні елемети мощення (ФЕМ) | 8,0 |
ТИП 3 | ||
Тротуар (вулиці:С.Бандери, Яворницького, Стуса) | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 30,0 | |
1. | Ущільнений грунт | - |
2. | Підстилаючий піщаний шар | 10,0 |
3. | Основа щебенева | 10,0 |
4. | Цементно-піщана суміш (1:3) | 4,0 |
5. | Фігурні елемети мощення (ФЕМ) | 6,0 |
Улаштування бортових кменів (БР 100.30.18; БР 100.20.8) запроктоване на бетонну основу (В15)
Укріплення узбіч запроектоване шляхом втрамбування щебеню (h=10см).
Водовідведення
Аркуш №3 «Поздовжній профіль…» (вул.С.Бандери); Аркуш№5«Поздовжній профіль…» (вул.Стуса); Аркуш №7 «Поздовжній профіль…» (вул.Яворницького); Аркуш №8,9,10 в частині поперечних ухилів дорожнього одягу по вулицях Бандери, Яворницького, Стуса; Аркуш №12 «Ремонт оглядового колодязя», Аркуш №13 «Водоперепускна залізобетонна труба ᴓ0,5м (L=5,0м) на в’їздах у двір»; Аркуш №4 «Скид води з проїзної частини…» (вул.С.Бандери), Аркуш №15 «Конструкція водоскиду тротуарного…» (вулиці Стуса, Яворницького)
На об’єкті капітального ремонту запроектовані наступні інженерні заходи, які покликані покращити відведення дощових та талих вод з проектованого об’єкта:
· відновлення існуючих водовідвідної системи об’єкта (кювети);
· поздовжні (37,6‰ max) та поперечні профілі (20‰) дозволяють належним чином направляти водні маси у існуючу та проектовану водовідвідні системи;
· улаштування водоперепускних труб на в’їздах у двори по вул.С.Бандери (ЗБТ ᴓ0,5м)
· улаштування водоскидів на вулицях: Бандери (ПК3+52,0); Яворницького (ПК2+54); та Стуса (ПК2+32)
ЗБТ ᴓ0,5м (вул.С.Бандери: на в’їздах у двори праворуч на ПК 3+10_; ПК3+35; ПК 3+55)
Основні конструктивні елементи ЗБТ:
№ | Назва конструктивного елемента | Технічна характеристика |
1. | Підготовка під вкладання конструкції | щебенева h=30см (тіло труби) ⁓ h ≥ 1,0м (пазухи оголовків) |
2. | Кільця труби залізобетонні | ТС 50.50.2 |
3. | Оголовки труби | бетонні, монолітні (В20 F200 W6) |
4. | Гідроізоляція бетонних конструкцій | обмазувальна, обклеювальна |
5. | Укріплення русла та укосів на вході/виході | бетон монолітний В20, h=10см на щебеневій підготовці h=10см |
Водоскиди (вулиці Яворницького ПК2+54 ,Стуса ПК2+32)
№ | Назва конструктивного елемента | Технічна характеристика |
1. | Плита монолітна | Сітка арматурна С-1 (А400С ᴓ10мм) |
2. | Укріплення дна | бетон В20, h=10см |
3. | Підстилаючий шар під монолітне дно | щебінь h=10см |
4. | Направляючі елементи | камінь бортовий БР 100.30.18 |
Водоскиди (вулиця Бандери ПК3+52,0)
№ | Назва конструктивного елемента | Технічна характеристика |
1. | Замонолічування | бетон В15, h=10см |
2. | Основа шару монолітного | щебінь h=10см |
3. | Направляючі елементи | камінь бортовий БР 100.30.18 |
4. | Водовідвідний елемент | ½ азбестоцементної труби ᴓ300мм |
Крім того, робочим проектом передбачені роботи з ремонту ділянок залізобетонних горловин існуючих каналізаційних колодязів (див. Аркуш №12):
вул.С.Бандери:
з заміною каналізаційного люка (2шт),
без заміни каналізаційного люка (2шт).
вул.Стуса:
з заміною каналізаційного люка (1шт),
без заміни каналізаційного люка (1шт).
Поздовжні та поперечні профілі
Аркуш №3 «Поздовжній профіль…» (вул.С.Бандери); Аркуш№5«Поздовжній профіль…» (вул.Стуса); Аркуш №7 «Поздовжній профіль…» (вул.Яворницького); Аркуш №8,9,10 в частині поперечних ухилів дорожнього одягу по вулицях Бандери, Яворницького, Стуса
Поздовжній профіль
№ | Назва показника | Од. виміру | Величина | |
1. | Проектна лінія поздовжнього профілю | ув’язана з існуючим рельєфом | ||
2. | Поздовжній ухил (усереднений) | ‰ | 36,7 | |
3. | Мінімальні радіуси вертикальних кривих | увігнута | м | 762 |
4. | опукла | м | 909 |
Поперечний профіль
№ | Назва показника | Од. виміру | Величина | |
1. | Тип профілю | односкатний | ||
2. | Поперечні ухили | ‰ | 20 | |
3. | Ширина | м | 5,5 | |
4. | Укріплене узбіччя | вул.С.Бандери | праворуч (ПК0+00-ПК3+52,0) | |
вул.Стуса | ліворуч (ПК0+19-ПК0+55; ПК1+38-ПК2+37,5) | |||
вул.Яворницького | праворуч (ПК0+00-ПК0+95; ПК1+66-ПК2+59) | |||
ліворуч (ПК2+59-ПК4+08,7) | ||||
5. | Поперчний ухил узбіччя | ‰ | 40 | |
6. | Ширина узбіччя укріпленого (щебінь) | м | 0,5 | |
7. | Тип профілю тротуару | односкатний | ||
8. | Розміщення тротуару | вул.С.Бандери | ліворуч (ПК0+00-ПК4+07) | |
вул.Стуса | праворуч (ПК0+55-ПК1+38; ПЕ2+16-ПК2+37,5) | |||
ліворуч (ПК2+37,5-ПК2+92) | ||||
вул.Яворницького | ліворуч (ПК0+00-ПК2+59) | |||
праворуч (ПК2+59-ПК4+08,7) | ||||
9. | Поперечні ухили тротоуару | ‰ | 25 | |
10. | Ширина | м | 0,5-1,5 |
Організація дорожнього руху
Аркуш №16 «Організація дорожнього руху» (вул.С.Бандери); Аркуш №17 «Організація дорожнього руху» (вул.Стуса); Аркуш №18 «Організація дорожнього руху» (вул.Яворницького)
Проектом капітального ремонту об’єкту передбачене улаштування наступних елементів регулювання дорожнього руху:
№ | Назва елементу регулювання | Шифр елемента |
1. | Знаки дорожні* (II типорозмір) | 2.1 |
2. | 5.35.1 | |
3. | 5.35.2 | |
4. | 5.38.1 | |
1. | Стійки знаків дорожніх | С-КТр/40-М4.5 |
2. | С-КТр/40-М4.0 | |
1. | Розмітка дорожня | 1.1 |
2. | 1.5 | |
3. | 1.6 | |
4. | 1.7 | |
5. | 1.14.1 |
*Улаштування стійок знаків дорожніх передбачене на бетонний фундамент (В15)
Крім того, робочим проектом передбачене улаштування підвищених пішохідних переходів на проїзній частині вулиць: С.Бандери, Стуса, Яворницького (схеми даних переходів – в скаді Аркушів №№16,17,18)
Доступність маломобільних груп населення
Робочим проектом капітального ремонту передбачені наступні заходи для просування об’єктом представників маломобільних груп населення:
· пологий проектований рельєф об’єкта: поздовжні (37,6‰ max) та поперечні профілі (20‰);
· улаштування тротуарів з фігурних елементів мощення (в т.ч. замощення проїзної частини у місцях дозволених пішохідних переходів) з розмірами швів між даними елементами ≤0,015;
· улаштування понижених бортових каменів (див. Аркуші №№8,9,10);
· улаштування тактильної плитки (Аркуш №11 «Схема встановлення тактильної плитки)
Охорона праці
Охорона праці забезпечується виконанням всіх проектних рішень при капітальному ремонті об’єкта у відповідності до вимог діючого законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці з метою забезпечення безпечних умов праці, попередження виробничого травматизму та професійних захворювань, а саме:
ü організація дорожнього руху в місцях проведення робіт, а також огородження місць роботи у темні години доби;
ü до початку робіт огородження місця виконання робіт, встановлення дорожніх знаків, схеми руху транспорту і пішоходів, визначення зон постійно діючих чи потенційно-небезпечних факторів, обмеження швидкості руху автотранспорту поблизу місця виконання робіт (не більше 10 км/год.);
ü влаштування складів, розбивка майданчиків для складування конструкцій і виробів, влаштування місць паркування будівельної техніки;
ü забезпечення руху пішоходів по дерев'яних щитах, без суттєвих перепадів рівнів поверхні та наявності відповідних огорож.
ü освітлення у темний час доби будівельного майданчика, ділянки робіт, робочих місць, проїздів і підходів до них;
ü влаштування під’їзних шляхів та місць складування матеріалів, складування матеріалів по висоті згідно будівельних норм;
ü забезпечення перебування людей і пересувних транспортних засобів за межами зони можливого падіння вантажу при розвантажувальних роботах;
ü забезпечення заходів безпеки при роботі обладнання та транспортних засобів, розміщення будівельних машин з можливістю забезпечити простір, достатній для огляду робочої зони і маневрування за умови дотримання відстані безпеки поблизу незакріпленої виїмки, штабелів вантажів, устаткування;
ü виконання робіт технічно справним обладнанням та кваліфікованим персоналом, навченим та проінструктованим з питань охорони праці, технології робіт та пожежної безпеки;
ü забезпечення працівників спецодягом, комплексом захисних засобів;
ü організація санітарно-побутових приміщень з таким розрахунком, щоб уникнути проходу працюючих через небезпечні зони (котловани, зони роботи будівельних машин і механізмів тощо.
Захист від шуму
Основні джерела шуму при капітальному ремонті – будівельна техніка та будівельні інструменти. Рівні звукового тиску, рівні загальної вібрації від машин та механізмів, що використовуються при будівництві, регламентовані заводами – виготовлювачами, є в межах нормативних.
Безпека експлуатації
ü поперечний похил проектованого об’єкта становить 20‰, що в свою чергу унеможливлює ковзання пішоходів під час ожеледі або наявності на ній води (на проектованих тротуарах та у дозволених для пішохідного переходу місцях).
ü забезпечення гладкої поверхні на пішохідній зоні об’єкта (ФЕМ) та у дозволених місцях для перетину пішохідним потоком проїзної частини (ФЕМ), без раптових малих змін у рівні, змін у слизькості та низьких перепонах (значення коефіцієнту зчеплення повинно бути не менше 0,5);
ü ризик падіння після спотикання чи зачеплення мінімізується за рахунок похилого рельєфу об’єкта та проектованих типів дорожніх покрить;
ü товщина шару дорожнього одягу запроектована з урахуванням процесу формування стійкої структури його шарів.
Вплив на навколишнє природне середовище
Вплив на навколишнє природне середовище при експлуатації об’єкту залишається незмінним.
Очікуваний вплив на стан компонентів довкілля у процесі будівництва:
Вплив на атмосферне повітря.
При виконанні капітального ремонту об’єкту передбачається забруднення атмосферного повітря шкідливими речовинами від будівельної, автотранспортної техніки та механізмів пересипання будівельних матеріалів.
Стаціонарні джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря при виконанні капітального ремонту– відсутні.
Залпових та аварійних викидів забруднюючих речовин немає. Валові викиди забруднюючих речовин в повітряне середовище складатимуть ⁓0,0156т в період проведення робіт.
Теплові, ультразвукові, електромагнітні та іонізуючі випромінювання, які могли б вчинити негативний вплив на навколишнє середовище при будівництві об’єкту відсутні.
При будівельних роботах джерелами вібрацій будуть обертовий або поступовий рух двигунів і механічних систем будівельних машин. Для зниження рівня вібраційних коливань застосовуються противібраційні елементи, такі як віброізолюючі, вібропоглинаючі огородження, а також засоби індивідуального захисту від вібрацій.
При будівництві об'єкту джерелами шумового впливу будуть двигуни будівельної та автотранспортної техніки. Згідно розрахунків сумарний рівень шуму при одночасній роботі техніки не перевищуватиме гранично допустимих рівнів (ГДР) Б.А.екв. день/ніч = 65/55 дБа (табл. 1 ДБН Б 1.1-31:2013 з урахуванням поправок (примітка 5 до табл. 1) на транспортний шум (+10 дБА).
Вплив на водне середовище.
Водоспоживання
Водопостачання на господарсько-побутові та питні потреби працівників задіяних при будівництві об’єкту здійснюватиметься за рахунок привозної води. Питна вода повинна відповідати нормам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».
Для забезпечення технологічних потреб виробничої діяльності на об’єкті, а саме: для пило-пригнічення під'їзних доріг, витрат води на ущільнення ґрунту, дозаправку систем охолодження транспорту водою буде використана привозна технічна вода. Бак з технічною водою буде розташований на будівельному майданчику об’єкту.
Водовідведення
Утворення виробничих стічних вод не передбачається.
Господарсько-побутові стічні води при проведенні будівельних робіт накопичуватимуться в спеціальних гідро-ізольованих ємностях (септик) та, по мірі накопичення, будуть передаватись на очисні споруди відповідно до договору зі спеціалізованим підприємством.
Стічні води, які утворюватимуться за рахунок атмосферних опадів та талих вод на поверхні проїзної частини автодороги вільно скидатимуться в існуючу водовідвідну систему міста через існуючі та проектовані водоперепускні технічні елементи.
При штатному режимі експлуатації, з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних та природоохоронних заходів, вплив на ґрунтові та поверхневі води, а також в цілому на водне середовище оцінюється, як допустимий.
Вплив па геологічне середовище та ґрунти.
Капітальний ремонт об’єкту не приведе до виведення земель із сільськогосподарського обороту. Проектом не передбачається зайняття родючого шару ґрунту. Потреба у мінеральному ґрунті задовольнятиметься за рахунок: мінерального ґрунту від часткового розбирання земляного полотна існуючої автодороги. Території ділянки автодороги (будівельно-технологічні проїзди та будівельний майданчик), які будуть тимчасово порушені та зайняті на період проведення будівельних робіт підлягають повній рекультивації. При проведенні рекультивації буде проводитись планування території механізованим способом з одночасним покриттям їх рослинним ґрунтом та укріпленням посівом багаторічних трав.
Проведення запланованих робіт з рекультивації території створить умови для швидкого відновлення рослинного покриву. Посів багаторічних трав забезпечить стійкість узбіч і укосів земляного полотна, а також захистить прилеглі угіддя від засмічення бур’янами.
Таким чином, вплив на ґрунти може характеризуватися як екологічно допустимий.
Поводження з відходами.
Основним джерелом утворення відходів при капітальному ремонті об’єкту є проведення підготовчих і будівельних робіт. Будівельні відходи повинні зберігатись на спеціально відведених майданчиках з ціллю подальшої передачі на використання, переробку чи захоронення (у разі неможливості використання). Відходи які можна використати як вторсировину повинні повторно використовуватись і передаватись на переробку. Відходи, які не можуть бути використані передаються на об’єкти поводження з відходами для захоронення, утилізації, переробки.
Під час капітального ремонту об’єкту, утворення небезпечних відходів не передбачається.
Відповідальність за поводження з відходами виробництва, які утворюються при проведенні підготовчих і будівельних робіт (збір, облік, вивіз на переробку, використання чи знешкодження) покладено на генпідрядника. При проведенні робіт утворяться відходи будівельні в кількості ⁓ 405,01т.
При виникненні аварійної та нештатної ситуацій кількісний та якісний склад відходів визначатиметься на місцях, по мірі їх утворення у порядку до вимог діючих законодавчих норм і актів.
Подальше поводження з відходами здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про відходи».
Вплив на рослинний і тваринний світ.
У межах зони впливу об’єкту відсутні цінні представники рослинного та тваринного світу, які підлягають охороні.
У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог вплив на рослинний та тваринний світ буде в допустимих межах і не призведе до незворотних наслідків.
Вплив на соціальне середовище.
Від реалізації планової діяльності буде позитивний вплив на соціальне середовище - створення нового дорожнього покриття покращить умови проживання мешканців міста.
Вплив на техногенне середовище.
Планована діяльність об'єкта не чинить антропогенного впливу на промислові, сільськогосподарські об'єкти, соціальну організацію територій, пам'ятники архітектури, історії, культури і інші елементи техногенного середовища, тому що в районі впливу планованої діяльності пам'ятки архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови), відсутні
У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог очікуваний вплив на довкілля характеризується як екологічно допустимий.
Пожежна і техногенна безпека
При капітальному ремонті об’єкта не передбачена улаштування/заміна водопровідних мереж.
Ширина проїзної частини об’єкта становить 5,0м, що дозволяє проїзд пожежної техніки у будь-яку точку об’єкта.
Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму.
Відповідальність за пожежну безпеку ділянки капітального ремонту, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках.
Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються, в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.
Енергоефективність
Проект капітального ремонту об’єкта виконаний із застосуванням відповідних матеріалів котрі забезпечать якісне покриття і є екологічно безпечними. Виконання робіт передбачено потоковим методом раціонально використовуючи енергоносії (електроенергія, вода) та будівельні матеріали. В проекті передбачено застосувати сучасну енергоощадну будівельну техніку та механізми .
Кошторисна частина проектної документації
Показники | Од.вим. | Вартість |
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 10.03.2021 року складала | тис. грн. | 11401,776 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 9200,448 |
- устатковання, меблі, інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 2201,328 |
За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013 ”Правила визначення вартості будівництва”.
Показники | Од.вим. | Вартість |
Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 07.04.2021року складає | тис. грн. | 11414,190 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 9203,975 |
- устатковання, меблі, інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 2210,215 |
Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог, а також відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проекту документацію, а також головний інженер проекту, згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».
Робочий проект «Капітальний ремонт дороги по вул. С.Бандери та вул.Яворницького в м.Судова Вишня Львівської області” розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження.
Розділи
![](files/tmp/qr/d83bd0a95d7996fc83a7a8fb541ea6af.png)