Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3809-8249-1073-9045
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№399.4569.21 від 18.07.2021
Орган, що видав
ДП "Західний ЕТЦ " (20774790) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«ВелоБескиди: розвиток пішохідно-трекінгової та велосипедної інфраструктури та будівництво оглядової вежі на території регіону Трускавець-Орів-Борислав-Східниця”
Код проектної документації
PD01:9621-6388-9871-4167 №0102ПР/2020 від 2021-05-31 (видав ЦВІГУН РОМАН ІГОРОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:3809-8249-1073-9045
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань енергозбереження, З питань техногенної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Данилов Сергій Володимирович (АЕ 006482, АЕ 003281, АР 003064, АР 018957 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
08.02.2021 11800.028 8598.138 559.808 2642.082

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
18.06.2021 11800.028 8598.138 559.808 2642.082

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл. , Пішохідно-трекінгова та велосипедна інфраструктура та будівництво оглядової вежі на території регіону Трускавець-Орів-Борислав-Східниця не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа УПРАВЛІННЯ ТУРИЗМУ ТА КУРОРТІВ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (40362885)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Олійник Галина Василівна (АЕ 004395)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
СТАДНИК СВІТЛАНА МИРОНІВНА (АЕ 006481, АЕ 003215, АЕ 000982, АЕ 006470)
Відповідальний експерт З питань техногенної безпеки
З питань пожежної безпеки
СІРЕНКО ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ (АЕ 000426, АР 000533, АЕ 004048, АЕ 004765, АР 019393, АЕ 007226)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Самуляк Галина Михайлівна (АР 018085, АЕ 004922, АР 001055, АТ 003730, АЕ 004080)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
БОТА ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 005035, АР 012648, АР 015709, АР 012277, АР 012381)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Данилов Сергій Володимирович (АЕ 006482, АЕ 003281, АР 003064, АР 018957)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9621-6388-9871-4167
Орган, що видав
ЦВІГУН РОМАН ІГОРОВИЧ
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2412.2 Споруди для зимових та гірських видів спорту та відпочинку
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
31.05.2021
Номер проектної документації
0102ПР/2020
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

 

Замовник проекту:

Управління туризму та курортів Львівської обласної державної адміністрації

79008 Україна,Львівська область, м.Львів вул.Винниченка, 18, тел. 0322 613 919

Проектна організація:

ФОП Цвігун Р.І.

Юридична адреса проектної організації:

80746, Україна, Львівська обл., Золочівський район, с.Плугів

Керівник

Цвігун Р.І.

Головний інженер проекту:

Цвігун Р.І. (кваліфікаційний сертифікат серія АР №004232, дата видачі 12.10.2012р.)

 

 

Вихідні дані, копії:

 

 

-

Завдання на проектування «ВелоБескиди: розвиток пішохідно-трекінгової та велосипедної інфраструктури та будівництво оглядової вежі на території регіону Трускавець-Орів-Борислав-Східниця”. Погоджене: Управлінням туризму та курортів ЛОДА (Табака Н.М.)

-

Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для об’єктів будівництва – СС2

-

Технічний звіт про інженерно-геологічні вишукування (керівник: ФОП Цвігун Р.І., головний геолог: Павлюк В.І.)

-

Рішення №9 від 22 грудня 2020 року Бориславської міської ради Львівської області «Про бюджет Бориславської міської територіальної громади на 2021 рік»

-

Рішення №318 від 04.02.2021 року  Трускавецької міської ради «Про співфінансування проєкту «ВелоБескиди: розвиток пішохідно-трекінгової та велосипедної інфраструктури та будівництво оглядової вежі на території регіону Трускавець-Орів-Борислав-Східниця”

-

Схема велотрас, велошляхів, пішохідно-трекінгових маршрутів до Робочого проекту: «ВелоБескиди: розвиток пішохідно-трекінгової та велосипедної інфраструктури та будівництво оглядової вежі на території регіону Трускавець-Орів-Борислав-Східниця” (Погодили: Голова Трускавецької міської ради Кульчинський А.Б.; Голова Бориславської міської ради Яворський І.Р.; Голова Східницької селищної ради Піляк І.Є.; директор ТзОВ «Буковиця» Мицак С.Ю.

-

Містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва (Реєстраційний номер ЄДССБ MU01: 7333-2318-7119-8978. Реєстраційний номер №26 від 16.06.2021)

-

Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (номер витягу НВ-4616180192021. Кадастровий номер земельної ділянки: 4624585200:03:000:0779) в т.ч. кадастровий план земельної ділянки

-

Виписка з Єдиного державного реєстру юридинчих осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата та номер запису в єдиному в Єдиному державному реєстрі: 06.05.2021р., 1004151070009038462)

-

Наказ №26 від 16 червня 2021р. Управління містобудування, архітектури та землекористування Трускавецької міської ради «Про затвердження містбудівних умов та обмежень» ( в т.ч. Додаток №1 Містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкту будівництва)

 

 

Склад проекту:

 

 

1.      Поснювальна записка, відомості та креслення

2.      Кошторисна частина

 

 

Проектні рішення

 

 

Найменування

Од.вим.

Показники

1.

Характер робіт

Нове будівництво

2.

Загальна протяжність обєкта

км

153,71

2.1

Велотраса №1 (легкий спортивний рівень)

км

1,8

м²

3752,5

в тому числі Типи спортивних покрить в межах Велотраси №1:

2.1.1

Загальна площа покрить по Велотрасі №1:

м²

3752,5

-

основне покриття велотраси (щебеневе)

Тип 1

м²

3600,0

-

поворот з деревяним покриттям

Тип 2

м²

34,0

-

бруківка (грубокол)

Тип 3

м²

24,0

-

колоди

Тип 4

м²

36,0

-

земляні хвилі

Тип 1

м²

36,0

-

шор з бука

Тип 5

м²

10,0

-

міст деревяний (L=4,0м) з дощатим двошаровим покриттям

Тип 6

м²

12,5

2.2

Велотраса №2 (складний спортивний рівень)

км

1,0

в тому числі Типи спортивних покрить в межах Велотраси №2:

2.2.1

Загальна площа покрить по Велотрасі №2:

км

1,0

м²

2009,8

-

грунтове профільоване покриття

м²

1545

-

розгінка на старті

деревяна конструкція з дощатим двошаровим покриттям

Тип 6

м²

21

-

дроп на старті

м²

6,4

-

міст деревяний (L=4,0м)

м²

12,4

-

великий грунтовий віраж

Тип 7

м²

47

-

грунтовий віраж

м²

34

-

трамплін

м²

85

-

грунтовий віраж з трансфером

м²

26

-

«біг-ейр»

м²

105

-

«біг-ейр над дорогою»

Тип 8

м²

54

-

«волрайд»

Тип 9

м²

40

-

поворот з деревяним покриттям

Тип 2

м²

34

2.3

Деревяні огороджуючі конструкції

мп

22

-

перила деревяні

велотраса №1

мп

7,0

-

велотраса №2

мп

15

2.4

Велошляхи

шт/км

4/34,32

грунтове, профільоване покриття

-

«Борислав-Цюхів Верх»

км

6,34

-

«Борислав-Тустань»

км

10,65

-

«Борислав-Східниця»

км

11,81

-

«Трускавець-Борислав»

км

5,52

2.4

Відпочинкові зони

км

35,05

грунтове, профільоване покриття

-

відпочинкова зона

км

1,45

-

відпочинкова зона

км

3,3

-

відпочинкова зона

км

4,15

-

відпочинкова зона

км

7,15

-

відпочинкова зона

км

9,8

-

відпочинкова зона

км

9,2

2.5

Пішохідно-трекінгові маршрути

шт/км

6/65,34

грунтове, профільоване покриття

-

«Борислав-Цюхів Верх»

км

6,34

-

«Борислав-Тустань»

км

10,65

-

«Борислав-Східниця»

км

11,81

-

«Борислав-Борислав»

км

16,52

-

«Борислав-Трускавець»

км

20,02

3.

Вежа оглядова

шт

1

4.

Малі архітектурні форми:

шт

166

4.1

Ігрові малі архітектурні форми (в межах пішохідно-трекінгових маршрутів)

шт

6

-

гойдалка дитяча «тарзанка»

шт

1

-

ігровий комплекс «Смуга перешкод» АТ011 Вема Кідс f1296

шт

1

-

смуга перешкод «Чотири сонечка»

шт

1

-

атракціон «Драбина»

шт

1

-

атракціон «Колода»

шт

1

-

ігровий комплекс «Канати» BG010 Вема Кідс f1335

шт

1

4.2

Малі архітектурні форми (в межах спортивних велотрас, велошляхів, пішохідно-трекінгових маршрутів)

шт

160

-

лавка «Neowood»

шт

6

-

лавка «Сідней»

шт

14

-

лавка «Франческа»

шт

14

-

лавка-бесідка «Loft» (NS-963247247)

шт

12

-

флагштоки

шт

5

-

велоппарковка

шт

18

-

знаки

шт

28

-

стовпчики-обмежувачі

шт

48

-

бак сміттєвий

шт

12

-

телескопічний бінокль статичний

шт

2

-

щит інформаційний

шт

12

-

пункт технічного обслуговування велосипедів

шт

2

-

веломийка стаціонарна

шт

1

5.

Тривалість будівництва

місяців

1,5

6.

Тривалість експлуатації

років

>10

 

План розташування

(Аркуш №2 «Схема велотрас, автошляхів, пішохідно-трекінкових маршрутів»)

 

Місцевість, у якій перебуває проектований об’єкт, знаходиться у передгір’ї на північно-східних схилах Українських Карпат (Східні Бескиди) та у міжгірних улоговинах по яких протікають притоки річки Тисмениця: Раточинка, Крушельниця, Безіменний, Ропний, Понерлянка, Лошань та інші. Тип рельєфу - Прикарпатський вигин (350м). Природ­­­ний ланд­­шафт - широколистяні і мішані ліси в передгір'ях та хвойні в горах. Найближчі гори в околицях Трускавця - гірський хребет у бік с.Орів (817-517 м). Абсолютні висоти гірської системи коливаються від 120–400 м біля підніжжя гір та до 500–800 м у міжгірних улоговинах.

 

Зважаючи на проектні рішення, заплановане проведення робіт, які передбачають комплекс основних заходів з улаштування: спортивних велотрас з різним рівнем складності з їх облаштуванням господарсько-побутовими малими архітектурними формами; велошляхів з їх облаштуванням господарсько-побутовими малими архітектурними формами; вдпочинкових зон; пішохідно-трекінгових маршрутів з їх облаштуванням ігровими малими архітектурними формами; оглядової вежі.

 

Дорожнє покриття

(Аркуш №20 «Розміщення конструктивних елементів Велотраси №1 на топографо-геодезичній зйомці», Аркуш №30 «Розміщення конструктивних елементів Велотраси №2 на топографо-геодезичній зйомці», Аркуші №№21-29; 31-42 в частині проектованих типів дорожніх покрить)

 

Під час проектування конструкцій дорожнього одягу, враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби та норм проектування.

 

Проектом передбачене улаштування покриття з наступним конструктивом*:

* проектовані дорожні конструктиви відповідають спортивним вимогам щодо покрить велотрас, на яких відбуватимуться змагання.

 

 

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

ТИП 1 Основне покриття велотраси №1, земляні хвилі

Загальна товщина конструкції:

30,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Щебенева основа (фр.10-20мм)

20

3.

Щебенево-грунтова суміш (фр.5-10мм)

10

ТИП 2 Поворот з деревяним покриттям

Загальна товщина конструкції:

8,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Улаштування колод деревяних ᴓ200мм, посилено оброблених розчином проти гниття деревини (занурення у грунт h=10см)

3.

Двошарове покриття з дошки деревяної (2х4см) з посиленим антисептуванням глибокого проникнення

8,0

4.

Оббивка дерев’яного покриття сіткою з нержавіючої сталі (чарунки 10х10мм)

ТИП 3 Бруківка (грубокол)

Загальна товщина конструкції:

47,0

1.

Ущільнений грунт

 

2.

Підстилаючий піщаний шар

10,0

3.

Основа щебенева (фр.10-20мм)

10,0

4.

Цементно-піщана суміш (1:3)

7,0

5.

Бруківка (грубокол) 200х200х200мм

20,0

ТИП 4 Колоди

Загальна товщина конструкції:

35,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

5,0

3.

Основа щебенева (фр.10-20мм)

30,0

4.

Колоди деревяні  ᴓ300мм з посиленим антисептуванням глибокого проникнення (занурення у грунт h=150см)

ТИП 5 Шор з бука

Загальна товщина конструкції:

43,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

5,0

3.

Основа щебенева (фр.10-20мм)

30,0

4.

Улаштування колод деревяних ᴓ500мм з посиленим антисептуванням глибокого проникнення (занурення у грунт h=15см)

5.

Двошарове покриття з дошки деревяної (2х4см) з посиленим антисептуванням глибокого проникнення

8,0

6.

Оббивка дерев’яного покриття сіткою з нержавіючої сталі (чарунки 10х10мм)

ТИП 6 Мости  деревяні, розгінка на старті, дроп на старті  з дощатим двошаровим покриттям

Загальна товщина конструкції:

8,0

1.

Улаштування вертикальних опор-колод ᴓ250мм з посиленим антисептуванням глибокого проникнення. Улаштування опорних кінців опор-колод – з зануренням у трубу металеву ᴓ219мм h=900мм, яка обробляється антикорозійним матеріалом та влаштовується на бетонний фундамент (С16/20) h=600мм

2.

Улаштування колод деревяних ᴓ150мм по вершинах колод-опор з посиленим антисептуванням глибокого проникнення

3.

Двошарове покриття з дошки деревяної (2х4см) з посиленим антисептуванням глибокого проникнення

8,0

ТИП 7 Грунтовий віраж, грунтовий віраж з трансфером, «біг-ейр»

1.

Ущільнений грунт

2.

Георешітка (h=5см)

3.

Ущільнений грунт (h=6-7см)

ТИП 8 «Біг-ейр над дорогою»

1.

Ущільнений грунт

2.

Георешітка (h=5см)

3.

Ущільнений грунт (h=6-7см)

*

Укріплюючі елементи стінок штучної ями перешкод запроектовані з використанням колод дерев’яних ᴓ300мм та дошок дерев’яних (4см) з посиленим антисептуванням глибокого проникнення.

**

Запобіжні заходи від падіння у штучну яму-перешкоду: улаштування страхувально-рятувальної сітки з чарунками 20х80мм з обрамленням поліпропіленовим канатом.

ТИП 9 «Волрайд»

Загальна товщина покриття конструкції:

8,0

1.

Улаштування несучої конструкції з колод дерев’яних ᴓ200мм, ᴓ120мм та бруса дерев’яного 50х1000х50мм з посиленим антисептуванням глибокого проникнення. Улаштування опорних кінців опор-колод – з зануренням у трубу металеву ᴓ168мм h=900мм, яка обробляється антикорозійним матеріалом та влаштовується на бетонний фундамент (С16/20) h=600мм

2.

Двошарове покриття з дошки деревяної (2х4см), посилено обробленої розчином проти гниття деревини

8,0

 

ü  Робочим проектом передбачене щосезонні огляди проектованих конструкцій з обовязковою заміною несучих елементів, які втратили/можуть втратити несучу здатність.

 

ü  Дерев’яні конструкції виготовляти з твердих порід деревини, з обов’язковим посиленим антисептуванням глибокого проникнення.

 

ü  Кріплення проектованих деревяних конструкцій здійснювати спеціалізованими конструктивними елементами: пластинами-накладками металевими, самонарізними шурупами (див. в складі Аркуша №33).

 

Зважаючи на спортивне спрямування проектованих конструкцій, категорично заборонено відкривати доступ до використання проектованих елементів велотрас №№1,2 за призначенням для відвідувачів об’єкту у яких відсутня відповідна спортивна кваліфікація, спортивне оснащення та які не пройшли відповідний фаховий інструктаж щодо шляхів безпечного використання вказаних проектованих елементів.

 

Деревяні огороджуючі конструкції

(Аркуші №№22, 24, 42 в частині конструкції огороджувальних)

 

Деревяні огороджуючі конструкції запроектовані з наступних конструктивних елементів:

·          опорні частини: з колод дерев’яних ᴓ160-200мм з посиленим антисептуванням глибокого проникнення. Улаштування опорних кінців опор-колод – з зануренням у трубу металеву ᴓ140-168мм h=900мм, яка обробляється антикорозійним матеріалом та влаштовується на бетонний фундамент (С16/20) h=600мм;

·          перила та додаткові елементи жорсткості конструкції: з колод дерев’яних ᴓ100 з посиленим антисептуванням глибокого проникнення.

 

Водовідведення

(Аркуші №№3,20, 30 в частині поздовжних ухилів проектованого обєкта)

 

Відведення дощових і талих вод здійснюється за рахунок поздовжніх та поперечних ухилів проектованого об’єкту з направленням даних вод у існуючу, діючу водовідвідну систему (водовідвід та дренажні кювети).

 

Малі архітектурні форми

 

Ігрові малі архітектурні форми (в межах пішохідно-трекінгових маршрутів)

1.

Гойдалка дитяча «тарзанка»

з улаштуванням опорних елементів на бетонний фундамент

див. Аркуш № 43

2.

Ігровий комплекс «Смуга перешкод» АТ011 Вема Кідс f1296

3.

Смуга перешкод «Чотири сонечка»

4.

Атракціон «Драбина»

5.

Атракціон «Колода»

6.

Ігровий комплекс «Канати» BG010 Вема Кідс f1335

 

Покриття під ігровими елементами – мяке, що не дозволяє травмуватись при падінні.

Допуск до малих архітектурних форм можливий після ознайомлення з заходами безпеки при користуванні ігровими елементами (проведення інструктажу представником власника/балансоутримувача ігрових малих архітектурних форм, або викладення інструктажу у письмовій формі, безпосередньо біля ігрових елементів).

 

Малі архітектурні форми (в межах спортивних велотрас, велошляхів, пішохідно-трекінгових маршрутів)

1.

Лавка «Netwood»

з улаштуванням опорних елементів на бетонний фундамент

див.арк.ПЗ-9-12 Арк.АБ-44

2.

Лавка «Сідней»

3.

Лавка «Франческа»

4.

Лавка-бесідка «Loft» (NS-963247247)

5.

Флагштоки

6.

Велоппарковка

7.

Знаки

8.

Стовпчики-обмежувачі

9.

Бак сміттєвий

10.

Телескопічний бінокль статичний

11.

Щит інформаційний

12.

Пункт технічного обслуговування велосипедів

13.

Веломийка стаціонарна

 

Вежа оглядова

(Аркуші №№5-19 в частині проектованих конструктивних елементів проектованої вежі)

 

Інженерно-геологічні умови. За результатами технічного звітупро інженерно-геологічні вишукування, виконаних ФОП Цвігун І.Р., природньою основою для влаштування фундаментів споруди є грунт ІГЕ-3.

Згідно звіту на ділянці присутні наступні інженерно-геологічні елементи:

-       Грунтово-рослинний шар. Суглинки бурі з жорствою;

-       ІГЕ-1: Елювіально-делювіальні відклади. Глини з піском, жорствою, щебнем в’язкі;

-       ІГЕ-2: Елювіальні відклади. Щебенистий грунт, сірий. Суміш уламків пісковиків, алевролітів із заповнювачем тугопластичної глини;

-       ІГЕ-3: Скельні грунти. Перешарування пісковиику (40%), алевроліту (30%), аргіліту (30%).

 

Проектована оглядова вежа - висотою 15,60м, складається з 6 секцій восьмигранних просторових збірних ферм-секцій. Висота 1-5 секцій становить  - 2,70м, верхньої секції  - 2,10м.

Згідно проектних рішень -  з відмітки +0,00м до +5,40м восьмигранна зрізана піраміда  Ø6,00м на відм.+0,00м та Ø4,00м на відм.+5,40м; між відмітками +5,40м та +8,10м восьмигранна циліндрична з Ø4,00м; між відмітками +8,10м до +13,50м восьмигранна зрізана піраміда з Ø4,00м на відм.+8,10,00м та Ø6,00м на відм.+13,50м; між відмітками +13,50м та +15,60м восьмигранна циліндрична з Ø6,00м.

Запроектовані сходи з відм. +0,00м до відм.+15,60м та оглядові площадки на відм. +10,80м, +15,60м.

Конструктивна схема оглядової вежі – каркасна. Просторова жорсткість забезпечена за рахунок влаштування жорсткого з’єднання конструкції з фундаментами та сумісною роботою металевих елементів каркасу вежі.

Основні конструктивні елементи оглядової вежі:

Фундаменти споруди  –  монолітні залізобетонні стрічкові шириною 600мм  з бетону класу  С20/25.  Армування передбачено стержнями з арматури класу 12 А500С та 8 А240С.

По верху фундаментів запроектована  суцільна монолітна залізобетонна плита товщ. 200мм з бетону класу С 20/25. Передбачено армування плити в верхній і нижній зонах сітками з арматури  12 А500С  з кроком 200х200мм. В фундаментах запроектовано встановлення анкерних болтів М36 для кріплення металевої конструкції вежі.

Під фундаментами та плитою передбачено влаштування бетонної підготовки товщ. 100мм  з бетону С 8/10. По верху плити передбачено влаштування самовирівнюючої стяжки та керамогранітної плитки на клею.

Металевий каркас: Секції вежі запроектовані із наступних металевих елементів: променеві та проміжні прогони – із швелєрів №14П та № 16П, пояси  - із труб  168х6мм та 140х5мм , розпірки – із труби 60х5мм. З'єднання секцій запроектоване фланцеве за допомогою 6-ти болтів класу міцності 8.8 М20мм. З’єднання елементів решітки секцій  - на болтах М20, М16.

Сходи внутрішні – металеві із профільних труб 40х40х4мм. Покриття сходинок та оглядових площадок - із просічно-витяжного листа №508.

 

Доступність маломобільних груп населення

 

Об’єкт є відносно пологим на окремих ділянках пішохідних трас, які придатні для руху представників маломобільних груп, в межах пішохідних зон, за винятком спеціалізованих спортивних маршрутів велотрас №№1,2.

 

Охорона праці, безпека експлуатації

 

Розділом робочого проекту організації будівництва оглядової вежі, пішоходно-трекінгової доріжки, велотрас та велошляхів, передбачено: календарний план будівництва; відомість основних будівельних робіт; відомість потреби в будівельних конструкціях, матеріалах, устаткуванні; визначено тривалість будівництва  (ДБН А.3.1-5-16   «Організація будівельного виробництва»).

Запроектовано провести підготовчі роботи, які включать в себе: влаштування тимчасових споруд, проїздів, під’їздів та вказівних знаків, влаштування складських майданчиків для матеріалів і устаткування. В основний період виконання робіт входить: земляні роботи; виконання монолітних робіт; встановлення механізмів;  виконання інших будівельно-монтажних робіт.

         Заходами з охорони праці і техніки безпеки передбачено у відповідності до ДБН А.3.2-2-2009 “Охорона праці  і промислова безпека у будівництві”: організація побутових та складських приміщень у підготовчий період для працівників будівельних організацій; до роботи допускаються  навчені працівники старше 18 років; виконання робіт з підвищеною небезпекою  за нарядами -допусками; наявність на будівельному об”єкті засобів первинного пожежогасіння, медаптечок; проведення інструктажів робітникам та забезпечення працівників засобами індивідуального захисту, спецодягом, спецвзуттям; застосування технічно-справних машин і механізмів з відповідними дозвільними документами; огородження будмайданчика, встановлення попереджувальних знаків; освітлення  будівельного майданчика в нічний час та захисне заземлення устатковання; визначення меж небезпечних зон роботи кранів та влаштування сигнального огородження  зон потенційно діючих небезпечних виробничих факторів.  

Експлуатація  запроектованого об’єкту  передбачена  у відповідності з вимогами: ДБН В.1.2-9-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд, безпека експлуатації», «Правила експлуатації електрозахисних засобів», «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників», а саме: неприпустимість ризиків тілесних пошкоджень; надійність,  обслуговування при експлуатації об’єкта будівництва. Проектом передбачено: заходи безпеки (обслуговування та огляд конструкцій будівлі, обладнання і приладів на висоті); підготовка споруди, обладнання до введення в експлуатацію; нагляд за технічним станом устаткування в умовах експлуатації; вимоги до документації, яка буде вестися при експлуатації; відповідальність організацій та працівників, які будуть експлуатувати об’єкт будівництва.

Вплив на навколишнє природне середовище

 

Вплив на навколишнє природне середовище при експлуатації обєкту залишається незмінним.

Очікуваний вплив на стан компонентів довкілля у процесі будівництва:

Вплив на атмосферне повітря.

  При виконанні капітального ремонту об’єкту передбачається  забруднення атмосферного повітря шкідливими речовинами від будівельної, автотранспортної техніки та механізмів пересипання будівельних матеріалів.

   Стаціонарні джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря при виконанні капітального ремонту -відсутні.

 Залпових та аварійних викидів забруднюючих речовин немає. Валові викиди забруднюючих речовин в повітряне середовище складатимуть 0,0101т  в період проведення робіт.       

  Теплові, ультразвукові, електромагнітні та іонізуючі випромінювання, які могли б вчинити негативний вплив на навколишнє середовище при будівництві об’єкту відсутні.

    При будівельних роботах джерелами вібрацій будуть обертовий або поступовий рух двигунів і механічних систем будівельних машин. Для зниження рівня вібраційних коливань застосовуються противібраційні елементи, такі як віброізолюючі, вібропоглинаючі огородження, а також засоби індивідуального захисту від вібрацій.

  При будівництві об'єкту джерелами шумового впливу будуть двигуни будівельної та автотранспортної техніки. Згідно розрахунків сумарний рівень шуму при одночасній роботі техніки не перевищуватиме гранично допустимих рівнів (ГДР) Б.А.екв. день/ніч = 65/55 дБа (табл. 1 ДБН Б 1.1-31:2013 з урахуванням поправок (примітка 5 до табл. 1) на транспортний шум (+10 дБА).

Стаціонарні джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря під час капітального ремонту дороги по вул. Озерна в м. Львові, Львівської області – відсутні.

Вплив на водне середовище.

Водоспоживання

Водопостачання на господарсько-побутові та питні потреби працівників задіяних при будівництві об’єкту здійснюватиметься за рахунок привозної води. Питна вода повинна відповідати нормам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».

Для забезпечення технологічних потреб виробничої діяльності на об’єкті, а саме: для пило-пригнічення під'їзних доріг, витрат води на ущільнення ґрунту, дозаправку систем охолодження транспорту водою буде використана привозна технічна вода. Бак з технічною водою буде розташований на будівельному майданчику об’єкту.

Водовідведення

Утворення виробничих стічних вод не передбачається.

 Господарсько-побутові стічні води при проведенні будівельних робіт накопичуватимуться в спеціальних гідро-ізольованих ємностях (септик) та, по мірі накопичення, будуть передаватись на очисні споруди відповідно до договору зі спеціалізованим підприємством.

Стічні води, які утворюватимуться за рахунок атмосферних опадів та талих вод на поверхні проектованого об’єкта вільно скидатимуться в існуючу водовідвідну систему (водовідвідні кювети).

               При штатному режимі експлуатації, з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних та природоохоронних заходів, вплив на ґрунтові та поверхневі води, а також в цілому на водне середовище оцінюється, як допустимий.

Вплив па геологічне середовище та ґрунти.

Будівництво обєкту не приведе до виведення земель із сільськогосподарського обороту. Проектом не передбачається зайняття родючого шару ґрунту. Потреба у мінеральному ґрунті задовольнятиметься за рахунок: мінерального ґрунту від часткового розроблення існуючих елементів рельєфу. Території ділянки об’єкта (будівельно-технологічні проїзди та будівельний майданчик), які будуть тимчасово порушені та зайняті на період проведення будівельних робіт підлягають повній рекультивації. При проведенні рекультивації буде проводитись планування території механізованим способом з одночасним покриттям їх рослинним ґрунтом та укріпленням посівом багаторічних трав.

  Проведення запланованих робіт з рекультивації території створить умови для швидкого відновлення рослинного покриву. Посів багаторічних трав забезпечить стійкість земляних  укосів.

Таким чином, вплив на ґрунти може характеризуватися як екологічно допустимий.

Поводження з відходами.

Основним джерелом утворення відходів при будівництві обєкту є проведення підготовчих і будівельних робіт. Будівельні відходи повинні зберігатись на спеціально відведених майданчиках з ціллю подальшої передачі на використання, переробку чи захоронення (у разі неможливості  використання). Відходи які можна використати як вторсировину повинні повторно використовуватись і передаватись на переробку. Відходи, які не можуть бути використані передаються на об’єкти поводження з відходами для захоронення, утилізації, переробки.

Під час будівництва обєкту, утворення небезпечних відходів не передбачається.

Відповідальність за поводження з відходами виробництва, які утворюються при проведенні підготовчих і будівельних робіт (збір, облік, вивіз на переробку, використання чи знешкодження) покладено на генпідрядника. При проведенні робіт утворяться відходи будівельні в кількості ⁓ 32,91т.

При виникненні аварійної та нештатної ситуацій кількісний та якісний склад відходів визначатиметься на місцях, по мірі їх утворення у порядку до вимог діючих законодавчих норм і актів.

Подальше поводження з відходами здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про відходи».

Вплив на рослинний і тваринний світ.

 У межах зони впливу об’єкту відсутні цінні представники рослинного та тваринного світу, які підлягають охороні.

У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог вплив на рослинний та тваринний світ буде в допустимих межах і не призведе до незворотних наслідків.

Вплив на соціальне середовище.

 Від реалізації планової діяльності буде позитивний вплив на соціальне середовище - створення нових спортивно-прогулянкових локацій, що покращить умови проживання мешканців прилеглих населених пунктів. 

Вплив на техногенне середовище.

 Планована діяльність об'єкта не чинить антропогенного впливу на промислові, сільськогосподарські об'єкти, соціальну організацію територій, пам'ятники архітектури, історії, культури і інші елементи техногенного середовища, тому що в районі впливу планованої діяльності пам'ятки архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови), відсутні

У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог очікуваний вплив на довкілля характеризується як екологічно допустимий.

 

Пожежна і техногенна безпека

 

При будівництві об’єкта передбачене просочування дерев’яних конструкцій протипожежним розчином, що унеможливлює горіння. Крім того, в складі обєкта відсутні потенційно-загрозливі елементи, які можуть викликати неконтрольоване горіння.

У складі робочого проекту перебуває елемент проектування: оглядова вежа у проектованому конструктиві якої передбачене улаштування  зовнішньої системи блискавкозахисту, яка призначена для уловлювання прямих розрядів блискавки в вежу і проведення струму блискавки від точки ураження до землі та для розосередження цього струму в землі, не викликаючи термічного або механічного пошкодження, а також небезпечного іскріння, яке може стати причиною пожежі або вибухів (надійність захисту від прямих ударів блискавки становить 0,99).

В даному проекті не передбачено захист від ударів блискавки в бічну поверхню вежі, оскільки висота вежі не перевищує 60м , у зв'язку з цим, ймовірність попадання блискавки в бічні частини вежі є дуже низькою. Рівень проектованого блискавкозахисту (< P):  III.

Для захисту проектом передбачено вловлюючі пристрої - одиночний блискавкоприймач для захисту оглядової вежі.

 

Проектований конструктив блискавковідводів включає в себе:

 

·      блискавкоприймачі (прийнятий одиночний телескопічний блискавкоприймач, який складається зі стальних труб різного діаметру);

·      струмовідводи (прокладається прямою вертикальною лінією  з кріпленням  до металоконструкції вежі);

·      заземлювачі (система заземлення з 6-х електродів зі сталі кутової 50х50х5мм, L=3м, які забиваються в землю на глибину 0,7м на відстані 3м один  від одного і зєднуються між собою полосою 40х4мм на зварці. Даний тип розташування включає  провідник, що знаходиться за межами вежі, дотичний з грунтом на 80% своєї повної довжини)

 

Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму.

Відповідальність за пожежну безпеку ділянки капітального ремонту, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках.

Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються, в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.

 

Енергоефективність

 

Робочий проект будівництва об’єкта виконаний із застосуванням відповідних матеріалів котрі забезпечать якісне покриття і є екологічно безпечними. Виконання робіт передбачено потоковим методом раціонально використовуючи енергоносії  (електроенергія, вода) та будівельні матеріали. В проекті передбачено застосувати сучасну енергоощадну будівельну техніку та механізми .

 

Кошторисна частина проектної документації

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 08.02.2021 року складала

тис. грн.

11 800,028

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

598,138

                       - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

559,808

                       - інші витрати

тис. грн.

2 642,082

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом,  складено згідно з вимогами ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013  ”Правила визначення вартості будівництва”.

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на  18.06.2021 року складає

тис. грн.

11 800,028

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

598,138

                       - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

559,808

                       - інші витрати

тис. грн.

2 642,082

 

Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог, а також відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проекту документацію, а також головний інженер проекту, згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

 

Робочий проект «ВелоБескиди: розвиток пішохідно-трекінгової та велосипедної інфраструктури та будівництво оглядової вежі на території регіону Трускавець-Орів-Борислав-Східниця” розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження.

Розділи