1 редакція від 15.09.2021 2 редакція від 28.11.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3249-8559-5822-2638
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№0475-21Е від 01.06.2021
Орган, що видав
ТОВ "НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза" (40719528) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт трамвайної колії на перехресті вул. Криворізька та вул. Робоча
Код проектної документації
PD01:3177-0189-5002-6571 №310П02217 від 2021-03-01 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІНЕРГІЯ")
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, Архітектурно-планувальні рішення, З питань пожежної безпеки, З питань екології, З питань техногенної безпеки
Головний експерт проекту
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Інформацію не зазначено

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (32616520)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ТРУБЕЙ ВЯЧЕСЛАВ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 006611, АЕ 001854, АР 020531, АЕ 007208)
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Кучерявенко Олександр Миколайович (АА 001903, АА 001976, АЕ 001385)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
НАДТОКА ІРИНА БОРИСІВНА (АЕ 004501)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3177-0189-5002-6571
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "МОНТАЖНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІНЕРГІЯ" (38897076)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2122.2 Трамвайні колії
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
01.03.2021
Номер проектної документації
310П02217
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків (відповідальності) СС2

Замовник будівництва: КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР

Юридична адреса: індекс 49038,  Дніпропетровська область, м. Дніпро,  вул. Дмитра Яворницького, буд. 119А (код ЄДРПОУ 32616520)

Генеральний проектувальник: ТОВ «МБК СІНЕРГІЯ»

Юридична адреса:  49000, м. Дніпро, вул. Михайла Грушевського, 59а, офіс 314.

(код ЄДРПОУ 38897076).

Головний інженер проекту: Степанюк Ростислав Вікторович, кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 012619 від 30.11.2016 р.

Склад  проекту:

№ Тому

Позначення

Найменування

1

310П02217 -ПЗ

Загальна пояснювальна записка

2

310П02217 -ТК

Трамвайна колія

3

310П02217 -ОДР

Організація дорожнього руху

4

310П02217 -ПОБ

Проект організації будівництва

5

310П02217 -К

Кошторисна документація

Робочий проект виконаний в 2021 році на підставі:

Завдання на виконання проектно-вишукувальних робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт трамвайної колії на перехресті вул. Криворізька та вул. Робоча»» від 21.01.2021р.;

Технічні умови №118 від 18.01.2021р. КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР;

Інженерно-геодезичні вишукування, виконані в 2021р.;

Лист-погодження № 918 від 02.04.2021р. КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР;

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПРОЄКТУ

Робочим проектом передбачений капітальний ремонт трамвайної колії на перехресті вулиці Криворізька та вулиці Робоча. Проектована ділянка вулиці розташована в центральній частині міста. Забудова вулиці представлена багатоповерховими будівлями.

Проектована ділянка вулиці розташована в центральній частині міста. Забудова вулиці представлена багатоповерховими будівлями.

По своєму значенню, відповідно з «Комплексною транспортною схемою», вул. Криворізька віднесена до категорії магістраль загальноміського значення регульованого руху, вул. Робоча - до категорії магістраль районного значення.

Ширина проїзної частини вул. Криворізька в межах перехрестя в бордюрах складає 12,5м. Проїзна частина обмежена гранітним бортовим каменем.

На вулиці дуже інтенсивний рух легкового автотранспорту та пішоходів.

Перехрестя перетинає трамвайна колія, яка на перехресті повертає з вул. Робоча на вул. Криворізька.

Існуючі трамвайні колії мають наступну верхню будову:

- рейки Т62,

- шпали дерев'яні,

- баласт забруднений.

 

Трамвайні колії на проїзній частині мають дорожнє покриття з бруківки, яка в деяких місцях відсутня. За межами проїзної частини трамвайна колія має покриття з тротуарної плитки. На початку робіт існуюча конструкція трамвайної колії, покриття проїзної частини з асфальтобетону вздовж трамвайної колії, а також пішохідні переходи через трамвайні колії з дрібнорозмірної плитки та асфальтобетону розбираються.

Проектом передбачено укладання трамвайної колії в широкосмугових плитах на сумісному полотні в межах проїзної частини. Сполучення трамвайних безшеєчних рейок LK-1 з рейками РТ-62 та сполучення рейок РТ-62 з рейками Р50 виконується за допомогою перехідних пар.

Поздовжні похили трамвайних колій: 1%о-5,7%о. Вертикальне планування трамвайного полотна на перехресті виконане в ув'язці з вертикальним плануванням проїзної частини. Загальна довжина проектованої ділянки трамвайної колії складає 130м в одноколійному вимірюванні.

Відповідно до технічних умов, виданих комунальним підприємством «Дніпровський електротранспорт», в межах перехрестя проектом передбачена заміна трамвайної колії в традиційній рейкошпальній конструкції на трамвайну колію в широкосмугових залізобетонних плитах, для забезпечення безпечного руху транспорту та зменшенню шуму.

На ретельно спланований і ущільнений грунт укладається геотекстиль марки типу Typar SF 56. Після чого укладаються наступні конструктивні шари:

- основа з піску завтовшки 20см;

- гранітний щебінь фракції 20-40мм товщиною 15см;

- бетон класу В7,5, W4, F150 завтовшки 15см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 - 1,0 л/м2;

- вирівнюючий шар з гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону фракції 5-15мм завтовшки 4см;

- розлив бітумної емульсії 0,4 л/м2;

- монтажний шар з гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону фракції 5-15мм завтовшки 4см;

- залізобетонна широкосмугова плита завтовшки 20см.

У плити укладаються рейки LK-I на підкладки з матеріалу типу Icosit КС 340/45, з подальшим заповненням простору двохкомпонентною поліуретановою масою типу Icosit КС 340/45.

Ділянка проїзної частини між широкосмуговими плитами влаштовується з гранітної бруківки.

Після будівельних робіт по перевлаштуванню трамвайних колій виконується відновлення дорожнього покриття проїзної частини завширшки 2,0м з кожного боку плит. Покриття тротуарів з тротуарної плитки відновлюється. По кордону стиковки трамвайних плит і асфальтобетонного покриття з метою герметизації стиків укладається бітумно-полімерна стрічка.

Поздовжні і поперечні шви між плитами заповнюються таким чином:

- нижня частина шва на висоту 2 см заповнюється двохкомпонентною поліуретановою масою типу Icosit КС 340/45;

- заповнення шва на висоту 12см митим щебеневим відсівом фракції 3-5мм;

- заповнення шва двохкомпонентною поліуретановою масою типу Icosit КС 340/45 до верху плити на висоту 6см.

Стиковка рейок РТ-62 з жолобчастими безшеєчними рейками LK-1 виконується шляхом влаштування перехідних ділянок довжиною 4м на кожній нитці рейок. Стиковка виконується до застосування двохкомпонентної поліуретанової маси.

Перехідні ділянки омонолічуються на місці бетоном В7,5.

Перед початком робіт по відновленню дорожнього одягу проїзної частини дно дорожнього корита має бути ущільнене до коефіцієнта ущільнення 0,98 і здано по акту на приховані роботи.

Далі укладаються наступні конструктивні шари:

- шар основи із щебенево-піщаної суміші С-5 за ДСТУ Б В.2.7-30:2013 товщиною 0,21м;

- шар основи із щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, обробленою цементом, марка матеріалу М-20 за ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 товщиною 0,15м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з розрахунку 1,0л/м2;

- нижній шар покриття з гарячого щільного крупнозернистого асфальтобетону тип А1 марки 1 (АСГ.Кр.Щ.А1.НП.I.БНД 70/100) за ДСТУ Б В.2.7-119:2011 товщиною 0,10м;

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 з розрахунку 0,4л/м2;

- верхній шар покриття з гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки 1 (АСГ.Др.Щ.А.НП.I.БМКП 70/100-65) за ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДСТУ 8959:2019 товщиною 0,06м.

Конструкція тротуару з дрібнорозмірної плитки.

Виконується ущільнення грунту котками до коефіцієнта ущільнення не менш 0,98 і здається по акту на приховані роботи. Потім влаштовуються наступні конструктивні шари:

- термічноскріпленний геотекстиль Typar SF56 з міцністю на розтяг 13,1кН/м в усіх напрямках, показником CBR 1850Н та відносним видовженням 52%;

- основа з піску завтовшки 15см;

- щебенево-піщана суміш С-7 за ДСТУ Б В.2.7-30:2013 товщиною 0,15м;

- бетон кл. В15 за ДСТУ Б В.2.7-43-96, армований Вр-I d=5мм комірки 100х100мм      ДСТУ Б В.2.6-168:2011 – 0,15м;

- гранітна бруківка – 0,12м на цементному розчині.

Шви в бруківці заповнюються цементним розчином.

Перед відновленням покриття існуюча плитка розбирається. Нова дрібнорозмірна плитка укладається на суху цементно-піщану суміш товщиною 0,05м, яка містить цемент в кількості 150 кг/м3, по підстильному шару з піску товщиною 0,05м. Шви між плитками засипаються сухою цементно-піщаною сумішшю.

Поверхневий водовідвід з трамвайного полотна з дорожнім покриттям на перехресті здійснюється за рахунок поперечних похилів, направлених до існуючих грат дощової каналізації. Всі існуючі комунікації, що потрапляють в зону виробництва робіт, необхідно відшурфувати. Кабельні лінії захищаються сталевим швелером 24П. Швелер встановлюється на цеглу, яка розташовується з обох боків кабелю, з кроком 0,5м.

При проектуванні об'єкту враховані вимоги ДБН В.2.2-40:2018 щодо без-бар’єрного доступу для маломобільних груп населення (далі МГН) місць цільового відвідування, безпека шляхів руху, отримання МГН повноцінної і якісної інформації, яка дозволяє орієнтуватися в просторі.

Покриття пішохідної зони тротуару влаштовується гладке без зазорів. Для за-безпечення безперешкодного проходу для людей з вадами зору на пішохідній зоні, кущі зелених насаджень та гілки дерев, вивіски чи інші предмети не повинні висту-пати нижче від 2,10м.

Представленим проектом передбачені заходи, що забезпечують дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності, пожежну безпеку, само санітарно-епідеміологічне благополуччя населення, екології, безпеку експлуатації та вимог охорони праці, енергозбереження  відповідно до нормативних документів. 

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною  документацією, у поточних цінах станом на 25.02.2021 р. складала 9824,885 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 7804,438 тис. грн.; устаткування – 0,000 тис.грн.; інші витрати – 2020,447 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»

За результатами розгляду кошторисної документації за зауваженнями ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» та внесення виправлень відбулися наступні зміни вартості будівництва:        

                        тис. грн.

Найменування 

об’єкта будівництва

Представлено

Зміна  вартості

Рекомендовано до  затвердження

Зменшення

Збільшення

««Капітальний ремонт трамвайної колії на перехресті вул. Криворізька та вул. Робоча»

9 824,88500

7 804,43800

243,29900

137,90000

у тому числі:

-

-

устаткування

інші витрати

9 581,58600

7 666,53800

0,000

1 915,04800

Опис зауважень та внесених змін

Під час проведення експертизи робочого проекту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза»  висунула загальні зауваження до оформлення проектної документації, зауваження з питань вимог до його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, зауваження з питань щодо кошторисної частини проектної документації.

За результатами розгляду, робочий проект відредаговано за зауваженнями відповідно до нормативних вимог з доповненнями необхідними матеріалами та погодженнями в повному обсязі, що надає підставу затвердити його в установленому порядку.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.


Розділи