Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1811-0792-4336-8439
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№01376-21 від 15.09.2021
Орган, що видав
ТОВ "Українська міжрегіональна будівельна експертиза (39330499) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Реконструкція приймального пристрою зерна з автомобільного транспорту на 4 проїзди на майданчику зерноскладу ТОВ «Українська елеваторна компанія» вул. Миру,40 в с. Рахни-Лісові, Тульчинського району, Вінницької області»
Код проектної документації
PD01:1821-6948-7579-7446 №71/21 від 2021-07-21 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАЗИС-ЦЕНТР") / Наявні експертизи: EX01:1811-0792-4336-8439
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
Губський Вадим Геннадійович (АЕ 005259, АЕ 004944 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Вінницька обл., Тульчинський район, Шпиківська територіальна громада, село Рахни-Лісові (станом на 01.01.2021), вулиця Миру , б. 40 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ЕЛЕВАТОРНА КОМПАНІЯ" (39184446)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Губський Вадим Геннадійович (АЕ 005259, АЕ 004944)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Губський Вадим Геннадійович (АЕ 005259, АЕ 004944)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1821-6948-7579-7446
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАЗИС-ЦЕНТР" (32647847)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1271.3 Будівлі для зберігання зерна
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
21.07.2021
Номер проектної документації
71/21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ  «УКРАЇНСЬКА ЕЛЕВАТОРНА КОМПАНІЯ»

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «Базис-Центр»

Юридична адреса: 21037, м. Вінниця, вул. Агатангела Кримського, 46

(ГІП – Деркач А.О., кваліфікаційний сертифікат серія АР № 001459 від 23.07.2012 р.)


Клас наслідків (відповідальності) об’єктів: СС1

Сукупний показник: -

 

Проектування об’єкта будівництва «Реконструкція приймального пристрою зерна з автомобільного транспорту на 4 проїз-ди на майданчику зерноскладу ТОВ «Українська елеваторна компанія» вул. Миру,40 в с. Рахни-Лісові, Тульчинського району, Вінницької області» здійснено на підставі:

· Містобудівні умови і обмеження №13/21 від 26.08.2021 року, видані Відділом архітектури, просторового розвитку, житлово-комунального господарства та інфраструктури  Тульчинської районної державної адміністрації від 26.08.2021;

· Завдання на проектування, затвердженого замовником;

· Договір оренди землі від 20 липня 2005 року;

· Угода про внесення змін до доогвору оренди землі від 2.06.2014 року;

· Технічні умови на підключення до електричних  мереж, видані ТОВ «Українська елеваторна компанія»;

· Матеріали  про інженерно-геологічні вишукування, виконані ТОВ «ГІЛЬДІЯ ІНЖИНІРИНГ» у 2020році;

· Матеріали  про інженерно-геодезичні вишукування, виконані ТОВ «ГІЛЬДІЯ ІНЖИНІРИНГ» у 2020році.

· Технічний звіт No 08-03-08.20 з обстеження технічного стану будівельних конструкцій, виконаний в березні 2020 року  ФОП ВОЛОДІН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ.

Загальні дані

Проектом передбачається  реконструкція приймального пристрою з автотранспорту для забезпечення технічної можливості приймання зернових та насіннєвих культур з сучасних вантажних автомобілів (довжина до 18м, висота до 4,2м, висота борту до 3,8м).

Основне призначення підприємства – підготовка партій зернових вантажів для відправки залізничним та автомобільним транспортом (доведення якісних показників зернової маси до базисних кондицій шляхом сушіння і очистки), та короткочасне зберігання зерна в залізобетонних силосних корпусах.

Для технологічного процесу вузла, що разглядається в рамках реконструкції застосовується устаткування, призначене для роботи із зерном та може виконувати:

· приймання зерна з автомобілів (автомобілерозвантажувач, бункери);

· транспортування за заданими маршрутами, за допомогою норій, ланцюгових транспортерів, самопливних і розподільних пристроїв до існуючої технологічної схеми;

Річний розрахунковий обсяг операцій з зерном на об’єкті проектування залежить від умов збору врожаю і роботи автотранспорту, в тому числі:

· Розрахункова кількість зерна, яке надходить автотранспортом – до 120000т,

· Розрахунковий період заготівлі – 25 діб,

· Період інтенсивної роботи: по прийманню зерна впродовж 5 місяців, відвантаженню зерна впродовж 11 місяців.

· обсяг одночасного зберігання – 143000т.

Кліматичні умови

Характеристика району будівництва:

· Архітектурно-будівельний кліматичний район будівництва - I;

· Середньорічна температура повітря – 7,3 оС;

· Вітровий район будівництва –ІІІ (вітровий тиск-470 Па);

· Сніговий район будівництва –ІV (снігове навантаження -1360 Па);

· Сейсмічність району будівництва - 6 балів.

Клімат помірно-континентальний. Зима помірно м’яка. Середня температура найхолоднішого місяця (січень) −5 °C. Літо тепле, сонячне; середня температура найтеплішого місяця (липень) близько 20 °C. Опади від 550 до 700 мм на рік, головним чином літом (в теплий період 375—400 мм). Кількість сонячних днів до 80 на рік.

Дані інженерних вишукувань

Згідно до звіту за результатами інженерно-геологічних вишукувань «Науково-технічний звіт про інженерно-геологічні вишукування що виконані ТОВ ГІЛЬДІЯ ІНЖИНІРИНГ» у 2020р.

За сукупністю факторів згідно з Додатком Ж ДБН А.2.1-1-2008 територія досліджень належить до ІІ -ої (середньої складності) категорії інженерно-геологічний умов.

У межах розвіданої літологічної товщі ґрунтів виділено 4 інженерно-геологічні елементи. Досліджуваний об’єкт по ґрунтовим умовам та просідним характеристикам відноситься до І (першого) типу.

У період інженерно-геологічних вишукувань на досліджуваній ділянці грунтові води виявлені на рівнні 8,5-8,8м, що відповідає абсолютним відміткам 317,28-317,18м

Виходячи з результатів інженерно-геологічних вишукувань та даних лабораторних досліджень при замочувані просадка від власної ваги ґрунту до розвіданої глибини складає 3.07 см. Максимальна розкрита потужність просідної товщі становить 5.6 м

Згідно карт ЗСР-2004-А ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України» територія розташована в районі з шестибальною сейсмічністю.

Категорія ґрунтів за сейсмічними властивостями — II (друга).

Нормативна глибина сезонного промерзання ґрунту — 0.79 м.

За хімічним складом водної витяжки, згідно ДСТУ Б В.2.6-145:2010 ґрунти за ступенем сульфатної агресивності не агресивні до бетону на портландцементі. За вмістом хлоридів грунти є неагресивними для всіх видів бетону та залізобетонних конструкцій. Грунти мають середню корозійну агресивність до свинцевих оболонок та високу агресивність до алюмінієвих оболонок.

Урахування потреб людей, які відносяться до маломобільних груп населення

У проектній документації не передбачені умови безперешкодного і зручного пересування МГН по майданчику елеватора на обєкті виробничого призначення.

Вимоги до операторів і працівників елеватора  не передбачають можливість роботи маломобільних груп населення.

Територія об’єкту недоступна для маломобільних груп населення, знаходиться під охороною.

Архітектурно-будівельні та конструктивні рішення

Фундаменти під автомобілерозвантажувачі ГУАР-30, що реконструюються (4шт)

Фундаменти під автомобілерозвантажувачі виконані у відповідності до завдання заводу-виробника ТОВ «ЕЛЕВАТОРПРОМСЕРВІС». Фундаменти мають прямокутну форму в плані. До складу кожної з зазначених споруд входять.

· монолітні залізобетонні фундаменти під авторозвантажувач Ф1, Ф2, Ф5;

· монолітні залізобетонні фундаменти під авторозвантажувач та під гідро-домкрат (гідроциліндр) Ф3;

· монолітні залізобетонні фундаменти під маслостанцію Ф4;

· монолітні залізобетонні стінки-борти  Бр1.

Залізобетонні конструкції

Монолітний залізобетонний фундамент під авторозвантажувач Ф1, Ф2– стовбчасті, мають прямокутну форму в плані та складну, близьку до прямокутної форму в розрізі з розмірами Ф1 - 1,2 м ×3,2 м × 2,25(h) м, Ф2 -  1,2 м ×3,2 м × 1,85(h). У фундаментах передбачені закладні деталі під встановлення платформи автомобілерозвантажувача.

Монолітний залізобетонний фундамент під авторозвантажувач Ф5 – плитний, має прямокутну форму у плані з розмірами 1,4 м ×3,2 м × 0,3(h) м

Монолітний залізобетонний фундамент під амаслостанцію Ф4 – стовбчастий, має прямокутну форму у плані з розмірами 1,55 м ×1,25 м × 1,595(h) м

Монолітний залізобетонний фундамент під авторозвантажувач та під гідро-домкрат (гідроциліндр) Ф3 - стовбчастий, мають прямокутну форму в плані та складну, близьку до прямокутної форму в розрізі з найбільшими розмірами 3,1 м ×4,65 м × 1,85(h)м. У фундаментах передбачені закладні деталі під встановлення платформи автомобілерозвантажувача та  під гідроциліндри.

Борти Бр1 – довгі, прямокутні в поперечному перерізі залізобетонні конструкції (розміри по перерізу – 0,15мх2,25м), що проходять по контуру фундаментів під авторозвантажувачі.

Матеріал фундаментів - бетон С20/25 (В25)

Під фундаментами виконується :

· бетонну підготовку з бетону С8/10(В10) – 100 мм;

· втрамбовану подушку з ЩПС С7 – висота змінна.

Армування фундаментів виконано окремими стрижнями та каркасами з арматури класу: поздовжня А500С, поперечна (хомути, шпильки) А240С.

Гідроізоляцію фундаментів виконано: 

· вертикальна гідроізоляція гідроізоляційною бітумною мастикою ТМ "Izofast" по підготовленій поверхні, покритої бітумним праймером ТМ "Izofast"  за технологією фірми виробника ("Izofast").

· Горизонтальна гідроізоляція - гідроізоляційною сумішшю CR65, ДСТУ Б В.2.7-126: 2011 (фірма CERESIT) за технологією фірми-виробника.

Будівля приймального пристрою з автотранспорту на 4 проїзди

В рамках реконструкції в будівлі приймального пристрою з автотранспорту виконується комплекс будівельних робіт, пов’язаних з заміною транспортного обладнання (дві норії та два конвейера продуктивністю по 175 т/год), а також встановленням реконструйованих автомобілерозвантажувачів ГУАР-30, а саме:

демонтажні роботи на відм. 0,000

· розширення отворів під нові норії та аспріаційнні мережі;

· демонтажно-монтажні роботи на фасадах 1-8 та 8-1 - збільшення висоти прорізів воріт №1-4 на в’їзді до будівлі – до 4.5 м, збільшення висоти прорізів воріт №1-4 на виїзді – до 6.0 м для можливості проїзду більш габаритного автомобільного транспорту. Виконується монтаж нових перемичок зі сталевих прокатних профілів (швелерів та листового металу зі сталі С245) та демонтаж існуючих залізобетонних перемичок та цегляної кладки до потрібної відмітки

демонтажні роботи на відм +3,900 в осях 3-7

· демонтаж існуючого майданчика з металевих прокатних швелерів під конвейери зі скороченням конвейерів для можливості проїзду більш габаритного автомобільного транспорту;

демонтажні роботи на відм +6,820

· демонтаж двох існуючих фундаментів під мотор-редуктори існуючих норій, що також демонтуються, розширення отворів під нові норії;

демонтажні роботи на відм. +10,350

· демонтаж конструкцій покриття (збірних залізобетонних плит), цегляних парапетів та металевих огороджень до відмітки +10,100;

· демонтажні роботи по фасадам А-Б та Б-А – демонтаж металевої вертикальної пожежної драбини, демонтаж цегляної кладки для влаштування трьох пройомів під нові конвейери та двері;

· монтажні роботи по влаштуванню підсилення розширенних отворів під норії на відм. 0,000. Підсилення виконується з прокатних профілів (швелерів), що виготовлені зі сталі марки С245;

· монтажні роботи на відм. +6,820 – підсилення отвору під нові норії прокатними профілями (швелерами), що виготовлені зі сталі марки С245, підсилення конструкцій перекриття з введенням додаткових сталевих балок з прокатних профілів (двотаврів, швелерів), що виготовлені зі сталі марки С245, підсилення існуючих з/б балок обоймами з прокатних кутиків та листової сталі, що виготовлені зі сталі марки С245;

монтажні роботи на покрівлі від. +7,000:

· влаштування підсилення існуючих залізобетонних плит покриття металевими прокатними профілями (двотарвами, швелерами, кутиками), що виготовлені зі сталі марки С245, та спираються на існуючі цегляні стіни;

· влаштування розподільчих рам під нові конвейери, що встановлюються безпосередьно на покрівлю. Рами складаються з прокатних профілів (швелери, кутики), огородження за прокатних профілів та листового прокату, настилу з просічно-витяжного листа. Металеві конструкції виготовлені зі сталей марок С235, С245.

монтажні роботи на відм. +10,100 :

· влаштування монолітного поясу Пм1 в осях 4-5 рядах А-Б з бетону марки С20/25, армованого арматурними стрижнями класу А500С;

· влаштування металевих конструкцій опорної рами Рм1 4-5 рядах А-Б під головки нових норій, що являє собою рамно вязевий каркас висотою 5,2м, виконаний з прокатних профілів (колони, ригелі, ригелі фахверку - з квадратних труб; балки та монтажні балки – з двотаврів та швелерів, вязі – з круглих труб, дпоміжні вязі – з прокатних кутиків). Для доступу на майданчик розміщення головок норій з відм. +7,000 виконані металеві сходи з огородженням, що виконані з прокатніх профілів та листової сталі. Конструкції виготовляються зі сталей марок С235, С245, ВСт3пс (круглі трби).  На від. +11,100..+11,500(покрівля) та з відм. +10,100 до вказаних вище відміток (стіни) виконується зашивка профільованим листом марко С18 та НС44 для запобігання потраплянню опадів в середину будівлі.

Монтажні роботи на відм. +3,900

– влаштування та реконструкція перехідних та обслуговуючих майданчиків Пм1, Пм2, Пм3 з огородженнями Ог1 з прокатних профілів (швелери, кутики, листова сталь) зі сталей марок С235, С245, влаштування сходового маршу Л1 з огородженням ОГл1 з відм. +3,900 на відм +0,150 з прокатних профілів (швелери, кутики, квадратні труби та просічно-витяжного листа), що виконані зі сталей марок С235, С245. На відм. +0,150 конструкція сходів спирається на монолітний фундамент розмірами в плані 0,95х1м, що виготовлений з бетону класу С20/25 .

Під фундаментом виконується :

· бетонна підготовка з бетону С8/10(В10) – 100 мм;

· втрамбована подушка з ЩПС С7 –150мм.

Забезпечення надійності та безпеки

Проектом передбачена реконструкція існуючої будівлі приймального пристрою з автотранспорту з реконструкцією обладнання авторозвантажувачів (4 шт) та виконання нових фундаментів під них, збільшення пройомів існуючих проїздів по висоті з влаштуванням нових перемичок, заміну транспортного обладнання (2 норій, 2 конвейери) з виконанням необхідних технологічних пройомів під самопливи тощо та підсиленням існуючих конструкцій будівлі, електропідключення обладнання, що було замінене в рамках проекту.

Вимога щодо експлуатаційної безпеки визначає аспекти будівельних об'єктів, які пов'язані з ризиком тілесних ушкоджень, що можуть виникнути у людей на об'єкті чи поряд з ним з будь-якої причини.

Основна вимога "безпеки експлуатації" стосується трьох груп ризиків:

· ковзання, падіння, удари;

· опіки, електроудари, вибух;

· нещасні випадки, як наслідок руху транспортного засобу.

Проектом передбачене виконання вимог до експлуатації споруд протягом економічно обґрунтованого терміну експлуатації відповідно до рекомендацій таблиць додатків "А", "Б", "В", "Г", "Д", "Е", "Ж", "И" ДБН В.1.2-9-2008.

Для запобігання ризику виникнення вибуху на об’єкті передбачені наступні заходи:

· використання електрообладнання, що відповідає вимогам пожежної безпеки;

· усе обладнання підібране у відповідному виконанні згідно до класів зон, в якому воно знаходиться та працює у відповідності до Правил безпечної експлуатації електроустановок;

· захист мереж від токів КЗ, перевантажень та перегріву;

· ефективна аспірація обладнання;

· блокування технологічного та транспортного обладнання з аспірацією;

· організаційні міри загального протипожежного режиму (заборона паління, вогневих робіт при діючому виробництві);

· ковші норій виконані з матеріалу, що не утворює іскор;

· у місцях пересипу зерна, висота вільного падіння зерна не перевищує 0,5м;

· управління технологічним процесом здійснюється автоматично з обладнанням відповідної системи сигналізації для оператора;

· технологічне обладнання має захист від статичної електрики;

· навколо силосів-хоперів зберігання зерна та інших об’єктів проекту передбачені протипожежні проїзди з твердим покриттям, які заборонено заставляти, використовувати для складування матеріалів, обладнання, стоянки автотранспорту;

· усі будівельні конструкції мають межу розповсюдження вогню М0;

· на території підприємства забезпечено належне освітлення для можливості здійснення евакуації в разі потреби, знаходження протипожежних виходів та інвентарю;

· на території підприємства повинні бути вивішені протипожежні та евакуаційні знаки, на вхідних дверях вказані категорії приміщень по вибухопожежній та пожежній небезпеці.

Будівельні конструкції, що застосовані у проекті, прийняті з урахуванням їх розрахунку на усі необхідні види навантажень згідно до ДБН В.1.2-2:2006 та ДБН В.1.2-14-2018 та граничні стани (в тому числі з урахуванням ґрунтових умов та параметрів довкілля). Усе використане в проекті обладнання має відповідні сертифікати якості та надійності.

Даним проектом забезпечується відповідність об’єкта проектування  його функціональному призначенню, здатність зберігати необхідні експлуатаційні якості протягом усього встановленого строку експлуатації. До них відносяться :

· Гарантія безпеки для здоров’я та життя людей, майна та навколишнього середовища;

· Збереження цілісності об’єкту будівництва та його основних частин та виконання інших нормативних вимог, що гарантують можливість використання об’єкту за призначенням та нормального функціонування технологічного процесу, включаючи вимоги до жорсткості та незмінності будівельних та огороджувальних конструкцій, основ, надійності та безпеки технологічного обладнання.

· Створення необхідного рівня безпеки та комфорту для персоналу шляхом забезпечення виконання нормативних вимог до будівництва та ведення технологічного процесу, а також вимог нормативних документів з охорони праці та техніки безпеки.

· Обмеження ступеню ризику шляхом виконання основних вимог з вогнестійкості будівельних конструкцій, пожежної безпеки, надійності інженерних мереж.

Прийняття закінченого об'єкту може бути здійснене тільки після виконання всіх передбачених проектною документацією робіт згідно із державними будівельними нормами, стандартами і правилами.

Основні вимоги щодо безпеки експлуатації дотримуються протягом економічно обґрунтованого терміну експлуатації об’єкту, що проектується. Термін експлуатації згідно до Завдання на проектування складає 20 років.

     За результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень, які були доведені письмово до замовника та усунуті в процесі проведення експертизи, встановлено, що проект «Реконструкція приймального пристрою зерна з автомобільного транспорту на 4 проїзди на майданчику зерноскладу ТОВ «Українська елеваторна компанія» вул. Миру,40 в с. Рахни-Лісові, Тульчинського району, Вінницької області»  - розроблений  відповідно до завдання на проектування та вихідних даних  відповідає вимогам до міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва.

Розділи