1 редакція від 13.09.2021 2 редакція від 28.09.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1731-2149-7242-1309
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№085/2Д від 19.03.2021
Орган, що видав
ТОВ "Експертиза ЗО" (38382038) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів вздовж будинку № 1 по вул. Робоча у Заводському районі м. Миколаєва
Код проектної документації
PD01:7573-2008-4560-3953 №2021/08 від 2021-02-26 (видав ЧУДАКОВ ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:1731-2149-7242-1309
Напрям експертизи
З питань кошторисної частини проектної документації, З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
15.03.2021 1301.059 986.446 314.613

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
15.03.2021 1301.059 986.446 314.613

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021), вулиця Робоча , б. 1 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАВОДСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (05410599)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7573-2008-4560-3953
Орган, що видав
ЧУДАКОВ ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
26.02.2021
Номер проектної документації
2021/08
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проєктування виконане ФОП Чудаков І.В., юридична адреса: м. Миколаїв, пр. Миру, 27-Б, кВ.48; ЄДРПОУ 3091119056; головний інженер проєкту Чудаков Ігор Валерійович, кваліфікаційний сертифікат АР №011990 від 12.05.2016р., виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіону України у 2016р.

Робочий проєкт на  «Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів вздовж будинку № 1 по вул. Робоча у Заводському районі м. Миколаєва» розроблено на  підставі Договору №35/УО-3 від 26.02.2021р. між ФОП Чудаков І.В. та Замовником - Адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради.

Вихідними даними для розробки проєкту є:

- Завдання на розробку робочого проєкту, затверджене Адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради;

- Акт дефектів ділянки ремонту, затверджений Адміністрацією Заводського району Миколаївської міської ради.

Для проведення експертизи проєктно-кошторисної документації були надані наступні розділи проєкту:

Том 1.

- 2021/08-ПЗ   Пояснювальна записка.

- 2021/08-АД  Автомобільна дорога. Робочі креслення.

Том 2.

-2021/08-К   Кошторисна документація.

Будівництво об'єкта відноситься до класу наслідків (відповідальності): СС2.

Зазначена ділянка знаходиться в межах житлової забудови міста Миколаєва Миколаївського району Миколаївської області, і згідно з призначенням та класифікацією по ДБН В.2.3-5-2018 «Проїзду і дороги населених пунктів» є проїзд місцевого значення з розрахунковою швидкістю одного легкового автомобіля – 30 км/год.

Вздовж проєктуємої ділянки внутрішньоквартальних проїздів вздовж будинку № 1 по вул. Робоча у Заводському районі м. Миколаєва приватні будинки мешканців. Існуючий дорожній одяг має не задовільний стан асфальтобетонного покриття дороги, сітка тріщин, ямковість. Водовідведення з дороги здійснюється за рахунок двоскатного профілю дороги та вздовж бортового каменю впродовж всіє ділянки ремонту. Тротуари вздовж вулиці на різних ділянках наявні. Проїзну частину перетинають каналізаційні мережі, водовід, тепломережа, зв'язок.

Існуюча дорога забезпечує зручні транспортні зв'язки з усіма функціональними зонами міста та автомобільними дорогами загальної мережі.

Ділянка проїзду, що знаходиться в межах зони проєктування капітального ремонту проїзної частини, приймає безпосередню участь в здійсненні  транспортно-пішохідного сполучення існуючої вулично-шляхової мережі. Зазначеною ділянкою здійснюється рух легкового та вантажного транспорту, рух громадського транспорту загального користування відсутній. Також на даній ділянці здійснюється рух пішоходів.

У результаті візуального обстеження ділянки дороги виявлено наступне:

-               ширина існуючого покриття 4,0-4,5м;

-               існуюче покриття має нерівності, осідання, вибоїни.

Ширина дороги визначена з урахуванням її існуючих геометричних параметрів, категорії та функціонального призначення вулиці (дороги) залежно від інтенсивності руху.

Ремонт вулиці здійснюється з метою відновлення асфальтобетонного покриття та забезпечення належних умов руху транспорту й пішоходів, та його  безпеки.

Робочим проєктом передбачено комплекс заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційних характеристик вулиці, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання дорожнього профілю.

План траси запроєктовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проєктна вісь суміщена з віссю існуючої вулиці. План виконано в існуючих червоних лініях. Роботи з капітального ремонту передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. Враховуючи стислі умови проєктування суттєве коригування елементів плану вулиці не передбачено. Примикання в межах проєктування відсутні.

Основні елементів дороги:

-         початок робіт знаходиться на вул. Робоча (ПК0+00), а закінчення робіт на вул. Гвардійська (ПК1+27);

-         ширина проїзної частини – 4,0-4,5м.п.;

-         довжина ділянки ремонту – 127м.п.;

-         ширина тротуарної частини – 1,0-5,0м.п;

-         профіль тротуарної частини – односкатний;

-         площа ремонту тротуару– 489м2 .

Повздовжній профіль запроєктований з врахуванням існуючого профілю вулиці та складає майже 25‰. Вертик альні криві відсутні. Дорога розташована на рівнинній місцевості. Поперечні похили проїзної частини вулиць і доріг у межах 20‰. Водовідвід поверхневих вод з покриття проїзної частини вулиці забезпечується поздовжнім та поперечним ухилом. Для безпечного пересування пішоходів вздовж проїзду передбачено відновлення тротуарного покриття.

Робочим проєктом передбачено:

-         Розбирання асфальтобетонного (існуючого) покриття з навантаження на самоскиди;

-         Розбирання покриття дороги з бруківки;

-         Улаштування щебеневої основи,  щебнем фр. 40-70мм (ДСТУ Б В.2.7-203:2009) товщиною 21 см з роз клинцюванням щебнем фр. 10-20мм (ДСТУ Б В.2.7-203:2009);

-         Розлив в’яжучих матеріалів між слоями щебню фр. 40-70мм та 10-20мм;

-         Встановлення бортового каменю БР100.30.15 (ДСТУ Б В.2.7-237:2010),  кінцеві елементи бортового каменю підлягають заниженню відносно дорожніх умов та існуючого бортового каменю.

-         Улаштування асфальтобетонного покриття дороги (АСГ.Др.Щ.Б.НП.I) товщиною 5 см;

-         Відновлення асфальтобетонного покриття тротуару (АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.I) товщиною 5 см.

Робочим проєктом передбачається виконання робіт одностадійно,  без виділення  черг.

У зоні наземних пішохідних переходів, у тому числі острівців безпеки, що підняті над проїзною частиною, бортові камені повинні бути занижені до рівня проїзної частини для забезпечення безперешкодного руху маломобільних груп населення згідно з ДБН В.2.2-40:2018.

В межах зони здійснення капітального ремонту вже застосовується бортовий камінь для відділення краю проїзної частини вулиці від зеленої зони та тротуарів. З врахуванням результатів здійснення візуального огляду місць розташування та стану утримання бортового каменю встановлено необхідність приведення його у відповідність вимогам ДБН В.2.2-40:2018.

Зруйновані або відсутні кришки люків оглядових колодязів і решітки дощоприймачів зливо стічних колодязів повинні бути негайно огороджені і позначені відповідними технічними засобами згідно з ДСТУ 4100:2014, ДСТУ 7168:2010. Їх заміна передбачена робочим проєктом.

Роботи передбачено виконувати без перевлаштування інженерних мереж.

На ділянці проєктування передбачається розбирання існуючого бортового каменю в кількості 250 м.п. і встановлення БР 100.30.15 (нового) на бетонну основу в кількості 250м.п./шт.,  а на тротуарах передбачається улаштування пандусів.

Відповідно до вимог ДСТУ 8751:2017 робочим проєктом передбачено встановити дорожні напрямні пристрої (напрямні стовпчики, сигнальні тумби, напрямні острівці та острівці безпеки), які мають відповідну вертикальну розмітку (світлоповертальні елементи) згідно з ДСТУ 2587:2010.

Робочі креслення по робочому проєкту капітального ремонту дороги розроблені згідно з  вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека», ДБН В.1.2-8-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Безпека життя і здоров’я  людини та захист навколишнього природного середовища» та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.

Екологічний розділ робочого проєкту розроблено відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проєктної документації на будівництво» та згідно ГБН В.2.3-218-007:2012 виконано у складі пояснювальної записки в скороченому вигляді.

 Комплекс проєктних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.

Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проєктними рішеннями, передбаченими у розділі «Організація будівництва», розробленому у складі пояснювальної записки, прийняті у відповідності  до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".

Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проєктними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки  відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1-2003.

Робочий проєкт виконано у відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі усіма змінами на 01.01.2020р.

 

Висновки.

 

Експертиза проєкту виконана відповідно до Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.

В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проєктною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення  в пояснювальну записку та креслення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проєкту покладається на генерального проєктувальника та Замовника.

Проєктна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартальних проїздів вздовж будинку № 1 по вул. Робоча у Заводському районі м. Миколаєва» відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, охорони праці; екології, пожежної безпеки; кошторисної частини проєкту будівництва, та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

Розділи