Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8270-3939-9483-9509
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07/0298/21 від 26.08.2021
Орган, що видав
ТОВ "Будівельний консалтинг та експертиза" (41768326) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 070403 (Ужок- Підполоззя) - Щербовець км 0+000 - 2+700 Закарпатської області
Код проектної документації
PD01:2570-5973-5476-8286 №111/21 від 2021-08-20 (видав ЗВКП "Укрдіпродор") / Наявні експертизи: EX01:8270-3939-9483-9509
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань пожежної безпеки, З питань охорони праці, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань екології, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл. , автомобільна дорога загального користування місцевого значення С 070403 (Ужок- Підполоззя) - Щербовець км 0+000 - 2+700 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ЖДЕНІЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА МУКАЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04349366)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2570-5973-5476-8286
Орган, що видав
ЗВКП "Укрдіпродор" (22114129)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.2 Позаміські, об’їзні та окружні дороги
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
20.08.2021
Номер проектної документації
111/21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

      Робочий проект розроблений у 2021 році Закарпатським ВКП ДП «Укрдіпродор» – генеральний проектувальник, ГІП Тютченко М. Г., кваліфікаційний сертифікат №013982 серія АР від 15.02.2018 року, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту обстеження та дефектного акту.

Категорія дороги – V (згідно технічної класифікації доріг). Основна розрахункова швидкість руху – 30 км/годину.

В основу розробки  проекту покладені матеріали обстеження та замірів, проведених в натурі:

- ширина проїзної частини – 3,5 м та 5,0 м;

- існуюче чорнощебеневе покриття – 1750,0 м;

- існуюче гравійне покриття – 950,0 м;

- довжина дороги, яка обстежена – 2700,0 м;

- остання ділянка проектованої дороги довжиною 270,0 м - із звуженим земляним полотном шириною 5,0 м, відстань між існуючими лініями забудови - 7,5 м, відсутня можливість доведення дороги  до нормативних параметрів дороги V категорії.

Початок проектованої дороги прийнято на кромці проїзної частини дороги Ужок- Підполоззя і відповідає км0+000 згідно паспорту дороги. Кінець ділянки дороги, яка підлягає ремонту прийнято на км2+700.

При обстеженні автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 070403 (Ужок-Підполоззя)-Щербовець були виявлені наступні дефекти та недоліки: узбіччя завищені; водовідвід відкритий, існуючі кювети недостатньої глибини, на окремих ділянках кювет відсутній; зруйноване чорнощебеневе покриття на ділянці дороги довжиною 1750,0 м при ширині проїзної частини 5,0 м (ямковість складає 5-80% від загальної площі покриття; на покритті спостерігаються латки та ями; відсутній поперечний профіль проїзної частини,  руйнування кромок, на ділянці дороги довжиною 1037,0 м чорнощебеневе покриття зруйноване до щебню); зруйноване існуюче гравійне покриття на ділянці дороги загальною довжиною 950,0 м при ширині проїзної частини 3,5 м та 5,0 м; на майданчику біля автобусної зупинки та магазину на км1+884 (справа) покриття щебеневе; автопавільйон – в задовільному стані; ділянка дороги довжиною 150,0 м розмита (вода не потрапляє у кювет та руйнує покриття, існуючі дерев’яні пристрої для направлення води не працюють); на існуючій трубі діаметром 0,75 м км0+610 зруйновані вхідний та вихідний оголовки (вхідний – зруйнований, вихідний – відвалився); зруйноване існуюче гравійне покриття на 4-х з’їздах; кам’яна стінка на ділянці дороги км1+059-км1+109 (справа) в незадовільному стані - поросла мохом, шви між камінням зруйнувались на ділянці довжиною 44, 0 м, а на ділянці довжиною 6,0 м кам’яна стінка зруйнована; відсутня дорожня розмітка та окремі знаки.

Робочим проектом передбачено зрізати завищені узбіччя, поглибити існуючі кювети до проектних відміток, а саме на 0,2 м нижче рівня низу існуючого дорожнього одягу, влаштувати нові кювети на ділянках дороги загальною довжиною 134,0 м.

Робочим проектом передбачений ремонт оголовків на з/б трубі діаметром 0,75 м на км0+610.

Існуючу кам’яну стінку на ділянці довжиною 44,0 м передбачено розчистити від моху, розшити шви цементним розчином та відновити зруйновану частину стінки довжиною 6,0 м.     

При ремонті автомобільної дороги передбачено влаштувати два типи конструкції дорожнього одягу.     

Конструкція дорожнього одягу ТИП-1 (на ділянці довжиною 1750,0 м): фрезерування залишків існуючого чорнощебеневого покриття товщиною 5 см з використанням його на місці; виправлення поперечного профілю існуючої щебеневої основи без додавання нового щебеневого матеріалу; влаштування основи із щебенево-піщаної суміші С7 товщиною 12 см; влаштування  покриття з гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 6 см.

Конструкція дорожнього одягу ТИП-2 (на ділянці довжиною 950,0 м): виправлення існуючої гравійної основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 5 см; влаштування основи із щебенево-піщаної суміші С7 товщиною 12 см; влаштування  покриття з гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 6 см.

Для запобігання розмиву узбіч та руйнування кромки проїзної частини дороги робочим проектом передбачено влаштування прикрайкових лотків Б-1-20-50 на ділянці км 2+050 – км 2+200 (зліва та справа) та скидів на щебеневій основі товщиною 10 см на ділянках зі значним поздовжнім похилом.

Узбіччя передбачено укріпити щебінь-висівками середньою товщиною 10 см на ширину 1,0 м та в місці влаштування прикрайкових лотків на ширину 0,5 м.

Поперечний похил проїзної частини прийнятий двосхилий із ухилом 25‰. Поперечний похил узбіччя - 40‰. На ділянці дороги з шириною проїзної частини 3,5 м влаштовується односхилий поперечний ухил покриття.

Робочим проектом передбачений наступний тип конструкції дорожнього одягу на з’їздах: виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 10 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2 по щебню та влаштування  покриття з гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 6 см.  Ширина проїзної частини на з’їздах залишається існуюча. Узбіччя передбачено укріпити щебінь-висівками середньою товщиною 10 см на ширину 1,0 м.

На км 1+884 (справа) робочим проектом передбачено влаштувати асфальтобетонне покриття на майданчику біля автобусної зупинки з наступною конструкцією дорожнього одягу: виправлення існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 5 см; влаштування основи із щебенево-піщаної суміші С7 товщиною 12 см; влаштування покриття з гарячого дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 6 см. Посадковий майданчик влаштовується на 0,2 м вище покриття автобусної зупинки із наступною конструкцією дорожнього одягу – щебенева основа товщиною 12 см  та покриття із дрібнозернистого асфальтобетону тип Б марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 3 см.   

Для забезпечення візуальної орієнтації учасників дорожнього руху робочим проектом передбачено влаштування розмітки краю проїзної частини (крайової лінії). Розмітка виконується фарбою з мікрокульками скляними світлоповертальними.  Передбачено влаштування 6-ти дорожніх знаків, призначених для інформування учасників дорожнього руху щодо умов і режимів руху на дорозі.

Можливість пересування маломобільних груп населення, у тому числі, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками забезпечується існуючим безбордюрним поперечним профілем дороги. 

  Заявлена кошторисна вартість  в поточних цінах станом на 16.08.2021 р. складала 13100,844 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи  – 10350,529 тис. грн., інші витрати  – 2750,315 тис. гривень.

 За результатами розгляду кошторисної частини встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

 Загальна кошторисна вартість капітального ремонту у поточних цінах станом на 16.08.2021 р. складає 12783,830 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи  10106,420 тис. грн., інші витрати  2677,410 тис. гривень.

  При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були письмово доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.

 

 

Розділи