Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4559-7424-9555-7020
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№246/КЕ/2021 від 27.08.2021
Орган, що видав
ТОВ «Центр комплексних експертиз проектів» (43598352) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Нове будівництво автостоянки
Код проектної документації
PD01:3686-9507-4927-5497 №01\01-24:1838-2021 від 2021-08-16 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОФІС БТІ") / Наявні експертизи: EX01:4559-7424-9555-7020
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Великодолинська територіальна громада, с. Молодіжне (станом на 01.01.2021), вулиця 1 Травня , б. 2 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАСТ-ЯРД" (34369191)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3686-9507-4927-5497
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОФІС БТІ" (38642708)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1242.3 Стоянки автомобільні криті
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
16.08.2021
Номер проектної документації
01\01-24:1838-2021
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник:                                          ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ     

                                                             «БЛАСТ-ЯРД» (код ЄДРПОУ 26606154)

                                                              (67840, Одеська обл., Овідіопольський р-н,

                                                               с. Молодіжне, вул. Студентська, буд, 3-А)

 

Генеральний проектувальник     ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 

                                                               ПП «ОФІС БТІ» (код ЄДРПОУ 38642708)

                                                              (65005, м. Одеса, вул. Бадаєва, буд. 30)

 

Головний інженер проекту Н.І. Доровцева (кваліфікаційний сертифікат АА 004702)

 

Підстава для проектування:

- завдання на проектування;

- Технічний висновок про інженерно-геологічні умови ділянки, виконаний ПП «Начало»       у жовтні 2020 року.

 

Характеристика умов будівництва

Ділянка нового будівництва знаходиться у південно-східній частині села Молодіжне Одеської області, Одеського району, Великодолинської територіальної громади та примикає безпосередньо до меж міста Чорноморська у сформованій інженерно-транспортної інфраструктури ЖМ «КОЛЬОРОВИЙ БУЛЬВАР».

Кадастровий номер 5123782000:02:009:0002. Тип власності комунальна власність.

Цільове призначення: 12.11 Для розміщення та експлуатації об'єктів дорожнього сервісу. Площа: 2,1232 га.

На даний час земельна ділянка, на якій заплановане будівництво, знаходиться у довгостроковій оренді ТОВ «БЛАСТ-ЯРД».

Компонувальні архітектурно-планувальні рішення виконані з урахуванням функціонального призначення території.

Інженерне забезпечення передбачається згідно технічних умов на послідовних стадіях проектування.

 

Генеральний план

Земельна ділянка, на якій планується будівництво, обмежена: з північної сторони – рілля, землі Молодіжненської сільської ради; з південної сторони – інженерно-транспортна інфраструктура, вулиця 1 Травня; з східної сторони – житлова забудова міста Чорноморська (ЖМ «Кольоровий Бульвар); з західної сторони – рілля, землі Молодіжненської сільської ради.

Площа ділянки в межах землекористування складає 2,1232 га, у тому числі існуюча забудова 30,60 м2. Максимальні габарити ділянці в межах 76,0×115,0 м. Частина ділянки об'єкта нового будівництва в плані має форму трапеції.

Відповідно вимог ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», ДСП 173-96 проектована ділянка має нормативний розрив 35 м до житлових вікон будівель.

Об'єкти будівництва окремо розміщені блоковані будівлі гаражів боксового типу без оглядових ям.

 

Загальні проектні рішення

Проектом передбачено влаштування в’їздної зони зі сторони внутришньоквартального проїзду. Транспортні сполучення будівельного майданчика із загальними дорогами реалізовані з використанням існуючих пішохідно-транспортних зв'язків.

В'їзди і виїзди на територію ділянки передбачаються із застосуванням контрольно-пропускних функцій через шлагбаум.

Об'єкти, що проектується: тіньові навіси для зберігання легкового автотранспорту власників; споруди полегшених конструкцій торгівельні павільйони супутніх товарів; індивідуальні гаражі боксового типу (блоковані). Максимальні габарити одноповерхових будівель по зовнішніх стінах 53,60×6,60 м.

Внутрішня висота приміщень від підлоги до низу виступних конструкцій 2,55 м.

Зовнішні стіни будівлі виконані з великих бетонних блоків завтовшки 300 мм.

Внутрішні перегородки будівлі: з ніздрюватого бетону дрібні D500 завтовшки 200 мм.

Покрівля пласка, що не експлуатується. Водостік зовнішній організований по жолобах і трубах.

Зовнішня обробка стін ґрунтовка, фактурна штукатурка, фарбування фарбами на силіконовій основі.

Ступінь вогнестійкості будівлі ІІ.

По периметру будівлі виконується вимощення шириною 2,0 м на бетонній основі по щебеневої підготовці.

Мінімальна ширина проїздів з однобічним рухом прийнята 3,5 м, мінімальний радіуси заокруглення бортового каменю прийняті не менше ніж 5,5 м.

Конфігурація та розмір території автостоянки, організація в'їзду-виїзду    багаторядне розміщення автомобілів уздовж протилежних боків перпендикулярно  до поздовжньої осі проїзду з дотриманням вимог раціонального використання відведеної території, забезпечення безпеки руху транспорту та пішоходів (розділення напрямків руху) у межах ділянки і на прилеглих вулицях та проїздах.

Рух автомобілів по території автостоянки передбачається зустрічний і перехресний рух автомобілів при інтенсивності не більше 5 одиниць за годину.

Автостоянка для постійного та тимчасового зберігання автомобілів має не менш двох в'їздів-виїздів: один для регулярного руху (головний), інші для   аварійної   евакуації   автомобілів.

Аварійні   виїзди  виходять на внутрішньоквартальні проїзди житлового кварталу. Виїзди  розосереджені.

В'їзди і виїзди з автостоянки (шлагбаум) розташовується з відступом від краю проїзної частини на відстань не менше найбільш довгої моделі автомобіля (6,0 м).

Перед воротами влаштовується накопичувальний майданчик, виходячи з розрахунку 10% кількості транспортних засобів, що прибувають на автостоянку в годину "пік".

На автостоянці з місцями постійного та тимчасового зберігання автомобілів при головному в’їзді-виїзд існуючий контрольно-пропускний пункт  з приміщенням туалету з можливістю використання МГН, обладнаний майданчик для зберігання протипожежного інвентарю, модульне приміщення з полегшених конструкцій для контейнерів-сміттєзбірників.

Автостоянка проектується з твердим покриттям (бетонне, ФЕМ) та мінімальними ухилами в поздовжньому напрямку не більше 1%, в поперечному не більше 4%.

Автостоянка облаштовується огорожею з негорючих матеріалів. Освітленість горизонтальної поверхні не менше 4 лк.

Проектом для виділення місць зберігання автомобілів, які належать громадянам прилеглих новобудов, передбачаються відособлені бокси. Перегородки між боксами суцільні (без прорізів) з межею вогнестійкості не менш REI 45.

Біля воріт (рольграти) в боксах передбачено на висоті 1,4-1,6 м отвори розміром не менше ніж 300×300 мм для подавання засобів гасіння та здійснення контролю за протипожежним станом боксу. Будинки гаражів та приміщення для зберігання автомобілів щодо вибухопожежної і пожежної  небезпеки  відносяться до категорії В.

Внутрішнє оздоблення стін і перегородок – покращена штукатурка стін, шпаклівка, ґрунтовка, фарбування водоемульсійними і силікатними фарбами.

Стелі шпатлівка, затирка, фарбування алкідною фарбою.

Матеріал і обробка поверхонь стін і деталей фасадів високоякісна фасадна штукатурка (гладка і фактурна), ґрунтовка і фарбування фарбами зовнішнього застосування.

Проектом передбачено встановлення восьми некапітальних торгівельних павільйонів супутніх товарів. За умовну позначку 0.000 прийнятий рівень чистої підлоги ТС.

Ступень вогнестійкості IIIа.

Габаритні розміри павільйону у плані 6,0×4,0 м. Внутрішня висота від рівня чистої підлоги складає 2,70 м. Загальна габаритна висота складає 4,00 м.

Ґрунт заснування до встановлення павільйонів ретельно утрамбовується щебнем та укладається бетонна тротуарна плитка.

Стіни споруд запроектовані товщиною 100 мм з утеплювачем з мінеральної вати та обшивкою з обох сторін.

Обшивка стін по каркасу фасадне скління з вакуумними склопакетами; внутрішня (стіни та стеля) 2 шари ГКЛ.

Підлога дерев'яна дошками 40 мм по металевому каркасу з утеплювачем з мінераловатних плит та покриттям з негорючого матеріалу.

Покрівля по металевим прогонам і решетуванню з покриттям листами оцинкованою покрівельною сталлю, з утеплювачем з мінераловатних плит, гідро- і пароізоляцією.

Зовні: поверхні стін алюмінієві композитні панелі, покрівля оцинкована покрівельна сталь.

Проектом передбачені умови безперешкодного та зручного пересування маломобільних груп населення по території об’єкта, комплексу споруд, транспортної інфраструктури, зелених зон. Проектні рішення будинків і споруд забезпечують безпеку маломобільних груп населення з урахуванням мобільності інвалідів різних категорій, їхньої чисельності і місця перебування у будинках або спорудах. Передбачається влаштування візуальних, звукових, та тактильних засобів інформації та сигналізації про небезпеку.

 

Конструктивні рішення

Індивідуальні гаражі боксового типу

Основа – суглинок лесовий легкий коричневий твердий просідаючий.

Фундамент – стрічковий, виконаний у вигляді перехресних поздовжніх та поперечних стрічок з монолітного залізобетону класу С12/15. Товщина підошви 300 мм, ширина 500 мм. Захисний шар бетону не менше 30 мм.

Під підошвою фундаменту передбачено бетонну підготовку товщиною 100 мм і виступом за межі фундаменту на 100 мм у всіх напрямках.

Стіни будівлі виконані з великих бетонних блоків. Перев’язку муру стін з великих бетонних блоків виконана не менше ніж 1/3 h блоку. Горизонтальне армування кладки виконувати з 3Ø8 А240С. Арматуру горизонтального армування укладати в кожен ряд кладки.

Перекриття – збірне з залізобетонних круглопустотних плит.

Геометрична незмінність будівлі забезпечується спільною роботою поздовжніх та поперечних стін муру з великих бетонних блоків (чотирирядної розрізки) спільно зі збірними, круглопустотними плитами перекриття, укладеними по залізобетонному монолітному поясу. Залізобетонні збірні круглопустотні плити анкеруються в залізобетонній монолітний пояс за допомогою анкерів Ø10 А240С. Матеріал поясу – бетон класу С16/20.

За відносну позначку 0.000 прийнята позначка верха чистої підлоги поверху.

Тіньовий навіс

За конструктивною схемою споруда навісу виконана зі сталевого каркасу. Стійки (колони) виконані з профільної квадратної труби 100×100×6.

Геометрична незмінність навісу забезпечується спільною роботою стійок, прогонів (труба 120×80×5), підкосів (труб 50×50×3), крокв (труба 120×60×5) та горизонтальних в’язей (спаровані кутики 50×50×5).

За відносну позначку 0.000 прийнята позначка верху покриття навісу.

Основа – суглинок лесовий легкий коричневий твердий просідаючий.

Фундаменти – залізобетонні монолітні стовбчасті розмірами 500×500×800(h) мм. Бетон класу С12/15.

Матеріал листового і фасонного прокату сталь класу С245, марки СтЗпс5.

Зварювання передбачено електродами типу Э42А. Катет зварного шва 5 мм, але не більше найменшої товщини зварювальних елементів.

Сталеві конструкції захищені від корозії.

 

Організація будівництва

Перед початком будівельно-монтажних робіт відбувається очищення ділянки від дерев та насаджень, планування; вирішуються питання матеріально-технічного забезпечення.

Зони потенційно діючих небезпечних виробничих факторів повинні мати сигнальні огородження, що задовольняють вимогам ДСТУ Б.В.2.8-43:2011.

Електробезпека на будівельному майданчику, ділянках робіт і робочих місцях забезпечується відповідно до вимог ДСТУ Б А.3.2-13:2011.

Будівельний майданчик, ділянки робіт, робочі місця, проїзди й підходи до них у темний час доби освітлені відповідно до ДСТУ Б А.3.2-15:2011.

Колодязі, шурфи й інші виїмки в ґрунті в місцях можливого доступу закриті кришками, міцними щитами або огородженнями. У темний час доби огородження передбачено позначати електричними сигнальними лампами напругою не вище 42 В.

Біля в'їзду на будівельний майданчик встановлена схема руху транспорту, а на узбіччях доріг і проїздів добре видимі дорожні знаки, що регламентують порядок руху транспортних засобів. Розташування тимчасових і постійних транспортних шляхів, мереж електропостачання, кранів, механізованих установок, складських площадок і інших пристроїв відповідає нормам.

Будівельне сміття скидається у закриті ящики або контейнери. Місця, на які скидається сміття, з усіх боків відгороджується.

При виникненні на будівельному майданчику небезпечних умов роботи (зсуви, опади основ, обрив електроліній) передбачена можливість евакуювання людей до небезпечних місць.

Металеві частини корпусів, конструкції будівельних машин і механізмів з електроприводом заземлені.

 

Пожежна безпеки

На будівельному майданчику організовані пожежні пости із протипожежними засобами в районах споруджуваних будинків і споруджень, а також визначені особливо небезпечні зони в пожежному відношенні й режим роботи в межах цих зон.

На будівельному майданчику передбачені пожежні щити (стенди) з розрахунку один щит (стенд) на площу 5000 м2; пінні або водяні вогнегасники ємністю 10 л або порошкові ємністю не менше 5л: бочка з водою ємністю 200 л з пожежним ведрами ємністю не менше 0,8 л; ящики для піску ємністю 1 м3, укомплектовані совковими лопатами.

Біля в'їздів на будівельний майданчик передбачений план з нанесеними на ньому будинками й спорудженнями, які будуються; тимчасовими будинками й спорудженнями; в'їздами, під'їздами; водопостачанням; засобами пожежогасіння й зв'язку.

 

Охорона праці

Проектом передбачені заходи щодо безпечного виконання будівельно-монтажних робіт та щодо безпечної експлуатації об’єкта.

 

У процесі проведення  експертизи проекту було зроблено ряд зауважень та пропозицій по окремим розділам, які були доведені письмово до його авторів. Після опрацювання зауважень внесено необхідні зміни та доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на проектувальника та замовника.

 


Розділи