1 редакція від 03.09.2021 2 редакція від 14.09.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4514-8483-1809-7246
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№14-0534/01-21 від 03.09.2021
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Львівській області (35917794) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Нове будівництво магазину із продажу автомобілів з сервісом обслуговування, вулиця Ю. Березинського, м. Городок, Львівський район, Львівська область
Код проектної документації
PD01:1667-3916-2844-5656 №143/16-06ПР від 2021-06-16 (видав ПП "ІВЕР-ПЛЮС") / Наявні експертизи: EX01:4514-8483-1809-7246
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
КНЯЗИК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 006455, АА 000387, АЕ 000079 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Городоцька територіальна громада, м. Городок (станом на 01.01.2021), вулиця Березинського Юрія не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Фізична особа Персональні дані

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
КНЯЗИК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 006455, АА 000387, АЕ 000079)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1667-3916-2844-5656
Орган, що видав
ПП "ІВЕР-ПЛЮС" (39486028)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1230.3 Станції технічного обслуговування автомобілів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
16.06.2021
Номер проектної документації
143/16-06ПР
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт розроблено ПП ІВЕР-ПЛЮС (м. Львів, вул. Братів Рогатинців, 18, головний архітектор проєкту Коць А.В., кваліфікаційний сертифікат архітектора АА № 001406, виданий 29.03.2013) на підставі:

- завдання на проєктування, затвердженого замовником та погодженого генеральним проєктувальником;

- містобудівних умов та обмежень для проєктування об’єкта будівництва, затверджених наказом відділу містобудування та архітектури, житлово-комунального господарства та захисту довкілля Городоцької міської ради Львівської області від 16.06.2021 № 8;

Замовником додатково надано:

- витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 04.09.2020 № 222805624;

- витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 13.01.2021 № НВ-4615066962021;

- технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування, виконаного ТзОВ ГЗГ “Мірничий” у 2020 році.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС1, сукупний показник – СС1.

Проєктні рішення

Генплан

Ділянка площею 0,7901 га, на якій передбачено будівництво будівлі магазину з продажу автомобілів з сервісом обслуговування, знаходиться на вул. Ю. Березинського в м. Городок Львівського району Львівської області. Ділянка зі сходу обмежена вул. Ю. Березинського (об’їзна дорога м. Городок), з півдня та півночі – вільними від забудови територіями, із заходу – запроєктованим проїздом. Рельєф ділянки – з невеликим ухилом на північ перепадом до 1,70 м. Ділянка вільна від забудови та цінних зелених насаджень. Заїзд/виїзд на ділянку – з вул. Ю. Березинського та із запроєктованого проїзду.

Проєктними рішеннями на ділянці передбачено влаштування автостоянки для тимчасового зберігання автомобілів для відвідувачів та працівників запроєктованої будівлі (у т. ч. з машино-місцями для маломобільних груп населення), проїздів, пішохідних доріжок, замощення та озеленення вільної від забудови території шляхом влаштування газону та посадки декоративних дерев і кущів. Покриття автостоянки, пішохідних доріжок та замощення території – бетонна бруківка (ФЕМ).

Генпланом враховано потреби людей з обмеженими можливостями (вхід в будівлю передбачено з рівня тротуару, в місцях перетину пішохідних доріжок з проїздами передбачено пониження бортового каменю, замощення території та пішохідної доріжки передбачено з бетонної бруківки з шорсткою поверхнею, що не допускає ковзання).

Відведення атмосферних вод з ділянки передбачено по спланованій поверхні в понижені місця рельєфу з подальшим відведенням у водовідвідні лотки дощової каналізації.

Архітектурні рішення

Робочим проєктом передбачено будівництво 1-2 поверхової будівлі магазину з продажу автомобілів з сервісом обслуговування (надалі – будівля). Будівля – прямокутна в плані, складається з двох частин, розділених деформаційним швом: одноповерхова – приміщення сервісного обслуговування автомобілів та двоповерхова – приміщення магазину продажу автомобілів. Розміри частин будівлі в осях 1÷11/Б÷И – 42,50х20,0 м, в осях 12÷15/А÷И – 15,0х24,0 м. Дах будівлі – плоский суміщений, водовідведення з даху – зовнішнє організоване.

Будівля в осях 1÷11/Б÷И запроєктована в складі: приміщення сервісного обслуговування автомобілів (ремонтна зона, зона підготовки автомобілів, зона вузлового складання автомобілів, хімчистка), підсобні, складські та побутові приміщення (санвузол з душовою), в осях 12÷15/А÷И – в складі: зал продажу автомобілів, робочі кабінети, санвузли (1-ий поверх); робочі кабінети, побутові приміщення (роздягальня зі санвузлом та душовими, кімнати відпочинку, кімната прийому їжі) (2-ий поверх). Один із санвузлів на 1-му поверсі запроєктовано з універсальною кабіною для маломобільних груп населення.

Вхід в адміністративно-побутові приміщення передбачено із західного боку будівлі, заїзд автомобілів у приміщення сервісного обслуговування – зі сходу, півдня та заходу. Зв’язок між поверхами двоповерхової частини будівлі передбачено сходовою кліткою типу СК1. Другий евакуаційний вихід з приміщень 2-го поверху передбачено зовнішніми металевими сходами С3. Вихід на дах будівлі передбачено стаціонарною пожежною драбиною.

Висота приміщень сервісного обслуговування автомобілів – 4,0 м (до низу ферм), висота адміністративних та побутових приміщень – 3,0 м, висота залу продажу автомобілів – 6,300 м.

Приміщення сервісного обслуговування автомобілів та адміністративно-побутові приміщення між собою розділено протипожежною цегляною стіною 1 типу з протипожежними дверима.

Запроєктовані огороджуючі стіни – ВСК-касети із заповненням мінераловатними плитами (приміщення сервісного обслуговування автомобілів) та цегляні (адміністративно-побутова частина), перегородки – ВСК-касети із заповненням мінераловатними плитами та цегляні (адміністративно-побутова частина), підшивна стеля – типу Армстронг по металевому каркасу, покрівля даху – рулонна (ПВХ мембрана), фасадні системи – алюмінієвий профіль з енергозберігаючим склопакетом, вікна – металопластикові з енергозберігаючим склопакетом, двері – металопластикові, з алюмінієвого профілю та металеві протипожежні, ворота – секційні гаражні. Зовнішні стіни (адміністративно-побутова частина), підлогу по ґрунту та дах будівлі передбачено утеплити.

Зовнішнє опорядження передбачено згідно з паспортом опорядження фасадів, внутрішнє опорядження – згідно з функціональним призначенням приміщень.

Конструктивні рішення

Конструктивна система частини будівлі в осях 1÷11/Б÷И – металевий каркас. Просторова стійкість забезпечена спільною роботою елементів каркасу, зв’язків між колонами та фермами, стіновими прогонами та прогонами покриття. Кріплення колон до фундаментів передбачено за допомогою анкерних болтів, кріплення ферм до колон – болтове.

Конструктивна система частини будівлі в осях 12÷15/Д÷И – залізобетонний каркас та безригельне перекриття. Просторова стійкість забезпечена спільною роботою колон каркасу та дисками перекриття.

Конструктивна система частини будівлі в осях 12÷15/А÷Д – залізобетонний каркас та металеві ферми. Просторова стійкість забезпечена спільною роботою колон каркасу та монолітним залізобетонним поясом на відм. +5,100.

По периметру адміністративно-побутової частини запроєктовано цегляний парапет. Стійкість парапету в осях 12÷15/А÷Д забезпечено монолітними шпонками-вставками та монолітним залізобетонним поясом висотою 300 мм, запроєктованим по верху парапету (на відм. +8,200).

Основні конструктивні елементи: фундаменти – монолітні залізобетонні стовпчасті; фундаментні балки, плита підлоги, плити перекриття, сходові марші та площадка сходів типу СК1, пояси – монолітні залізобетонні; колони – металеві та монолітні залізобетонні; ферми, прогони, зв’язки, балки, розпірки, зовнішні сходи С3 – металеві; перемички – збірні залізобетонні.


Робочий проєкт Нове будівництво магазину із продажу автомобілів з сервісом обслуговування, вулиця Ю. Березинського, м. Городок, Львівський район, Львівська область розроблений з дотриманням вимог в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва.


виконавець звіту

Роман Бандура

Розділи