1 редакція від 02.09.2021 2 редакція від 29.09.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3749-5332-2945-1117
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№199-146-20/КП від 12.01.2021
Орган, що видав
ТОВ "Експерт Проект Груп" (41403089) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М - 06 Київ - Чоп на ділянці км 702+333 - км 707+333, Закарпатська область
Код проектної документації
PD01:9242-1627-9708-6075 №90-07/19 від 2020-12-31 (видав "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОРБУДТЕХНОЛОГІЯ") / Наявні експертизи: EX01:3749-5332-2945-1117
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
25.02.2020 373008.398 287690.763 0 85317.635

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
14.12.2020 370405.943 285987.081 0 84418.862

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл. , Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М - 06 Київ - Чоп на ділянці км 702+333 - км 707+333, Закарпатська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25449824)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160)
Експерт (фахівець) З питань експлуатаційної безпеки
Тонковид Надія Іванівна
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9242-1627-9708-6075
Орган, що видав
"НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ДОРБУДТЕХНОЛОГІЯ" (35965471)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
31.12.2020
Номер проектної документації
90-07/19
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивний)

№ 199-146-20/КП від «12» січня 2021 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

 «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М - 06 Київ - Чоп на ділянці км 702+333 - км 707+333, Закарпатська область»

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області.

Генеральний проектувальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробничий центр «ДОРБУДТЕХНОЛОГІЯ», місцезнаходження: Україна, 03049, місто Київ, вулиця Курська, будинок 18, квартира 35.

Головний інженер проекту (ГІП) – Айкало Іван Олексійович (кваліфікаційний сертифікат : серія АР №001192).


Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № 199-1803-20/КП, укладеного у відповідності зі ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.


Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-       Плану проектно-вишукувальних робіт з капітального ремонту автомобільних доріг державного значення на 2019 рік відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 06 лютого №130 по Службі автомобільних доріг у Закарпатській області, затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України від 09.09.2019 року;

-       завдання на розробку проектної документації №7-1/19, затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України від 10.06.2019 року;

-       технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування, виконаних ТОВ «Інженерні вишукування» у 2019 році;

-       технічного звіту про інженерно-геодезичні вишукування, виконаного ПП «Геодезична інжинірингова агенція» у 2019 році;

-       архівних даних контрольних підрахунків існуючої інтенсивності руху, виконаних ДП «Укрдіпродор»;

-       обстежень і підрахунків, виконаних ТОВ «НВЦ «Дорбудтехнологія»;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Айкало Івана Олексійовича (кваліфікаційний сертифікат : серія АР №001192).

 

Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги державного значення М-06.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.              


Автомобільна дорога

 

Об’єкт капітального ремонту – ділянка автомобільної дороги державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці км 702+333 – км 707+333, Закарпатська область.

Проектування здійснено в одну стадію – робочий проект. Роботи з капітального ремонту виконуються в межах червоних ліній.

Початок ділянки проектування пк 0 + 00 відповідає існуючому км 702+333 і знаходиться на межі Львівської та Закарпатської областей. Кінець ділянки проектування знаходиться на км 707+333 перед селом Латірка. Загальна довжина ділянки – 5,0 км. Проектна вісь траси прийнята по осі існуючої дороги. На ділянці проектування траси прийнято 23 кути повороту. Мінімальний радіус горизонтальної кривої – 70 м. На кривих малого радіусу запроектовано віражі.

Розрахункова швидкість руху становить 70 км/год, як для горбистої місцевості, а в утруднених умовах обмеження швидкості становить до 50 км/год.

На ділянці, що проектується, - 9 існуючих примикань з різним типом покриття. На них передбачено проведення робіт в межах радіусів заокруглення з виведенням проектних відміток покриття на існуючі відмітки. Дорожній одяг влаштовується по типу основних проїздів. На примиканнях пк 42+47,40 та пк 42+50,20, за межами заокруглення, з’їзди не мають твердого покриття. Робочим проектом передбачено влаштування удосконаленого полегшеного покриття, шириною 4,5 м на довжину 100 м від межі заокруглення.

Для виключення застою води на проїзній частині поверхневий стік забезпечується поперечним похилом 25‰, 50‰ на узбіччі та поздовжнім похилом по рельєфу місцевості. У зв’язку з великими поздовжніми похилами вздовж всієї проектної ділянки дороги з низової частини віражів, а в місцях без віражів – з обох боків проїзної частини, влаштовуються прикромочні лотки. Для скиду води з прикромочних лотків на узбіччі передбачено водоприймачі, а на укосах насипу – водовідвідні лотки. Біля підошви насипу та в кюветах запроектовано гасники швидкості потоку води. Існуючі кювети доочищаються та, при потребі, поглиблюються. Для виключення розмиву, кювети укріплюються бетонними плитами. В місцях стислих умов, де між існуючою підпірною стінкою і проектною брівкою влаштування кювету неможливе, замість нього влаштовується дренажний бетонний лоток, який накривається бетонною кришкою з прорізями. В деяких місцях, у зв’язку з улаштуванням кюветів та дренажних лотків або у зв’язку з поширенням земляного полотна для доведення поперечного профілю до нормативних значень, виникає потреба влаштування нових підпірних стінок. Підпірні стінки влаштовуються з габіонних ящиків.

На ділянці, що проектується, розташовано 18 існуючих труб. Передбачено прочистку тіла труб від мулу та бруду, відновлення укріплень. На пк 42+68,60 подовжено трубу Ø1,5 м в обидва боки. На пк 16+10,25 на трубі Ø1,5 м, запроектовано повне перевлаштування вихідного оголовка з укріпленням вихідного русла. На пк 41+30,00 передбачено капітальний ремонт вихідного оголовка та русла труби 2,0 м х 2,0 м. Під з’їздом на пк 46+43,63 влаштовується нова труба Ø 0,8 м.

На ПК 36+30,00 ліворуч запроектовано 1 зупинку громадського транспорту. На ПК 13+00,00 ліворуч, в межах існуючого необлаштованого майданчику, прийнято рішення побудувати оглядовий майданчик для туристів, облаштувати його окремими заїздом та виїздом, відокремити від проїзної частини розділювальною смугою, шириною 2,8 м, встановити туалет, обладнавши його  з урахуванням потреб маломобільних груп населення.

У проектній документації передбачені заходи щодо доступності об’єкту для осіб з обмеженими можливостями та інших маломобільних груп населення. Влаштовуються спеціальні тактильні смуги. Ухил пішохідних доріжок не перевищує 10‰. Влаштовані пониження бортового каменю при виході з тротуарів. Туалет з окремою кабінкою для маломобільних груп населення влаштовано біля оглядового майданчику.

Робочим проектом передбачено наступні типи дорожнього одягу:

ТИП 1 - підсилення існуючої конструкції:

- холодне фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття          - 0,19 м

- органо-мінеральна суміш марки М40 з додаванням нового матеріалу,

виготовлена в установці, оброблена комплексним в'яжучим         - 0,15 м

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50                                                - 1,0 л/м²

- асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 70/100                         - 0,11 м

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50                                             - 0,4 л/м²

- щебенево-мастиковий асфальтобетон. ЩМАС-20 на                            БМКА 60/90-55                                                                                                        - 0,06 м

ТИП 2 - розширення:

- пісок середньої крупності                                                              - 0,36 м

- щебенево-піщана суміш С5                                                           -0,36 м

- органо-мінеральна суміш марки М40 з додаванням нового матеріалу,

виготовлена в установці, оброблена комплексним в'яжучим         - 0,15 м

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50                                                - 1,0 л/м²

- асфальтобетон. АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 70/100                         - 0,11 м

- розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50                                             - 0,4 л/м²

- щебенево-мастиковий асфальтобетон. ЩМАС-20, на                                 БМКА 60/90-55                                                                                          - 0,06 м


 

 

Водопостачання та водовідведення

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та каналізації робочим проектом не передбачено. Відведення дощових та талих вод передбачено поверхневим способом. У зв'язку з великими повздовжніми ухилами вздовж усієї проектної ділянки дороги з нижньої частини віражів, а в місцях без віражів - з обох боків проїзної частини, влаштовуються прикромочні лотки. Для скиду води з прикромочних лотків на узбіччі передбачено водоприймачі, а на укосах насипу – водовідвідні лотки. Біля підошви насипу та в кюветах запроектовано гасники швидкості потоку води.

 

Електрообладнання. Електроосвітлення


У межах капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці км 702+333 - км 707+333 не передбачається перевлаштування інженерних комунікацій та зовнішнього освітлення.


Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в робочому проекті визначені  місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки


У складі робочого проекту розроблено том 2 «Оцінка впливу на навколишнє середовище», у якому визначено, що капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Робочий проект передбачає капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги, протяжністю 5,0 км, за параметрами категорії. Екологічний клас об’єктутретій, згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012. Об’єкти третього  класу відносяться до видів діяльності, які не становлять підвищену екологічну небезпеку.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України".

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив відсутній.

На соціальне та техногенне середовище вплив відсутній.

 

Організація будівництва

 

Будівництво здійснюється потоковим методом. Роботи виконуються із зайняттям однієї половини проїзної частини з рухом існуючого автотранспорту на іншій половині дороги.

Роботи виконуються в наступній послідовності: підготовчі роботи (розчистка, розбирання); влаштування штучної споруди; земляне полотно; дорожній одяг; пересічення та примикання; облаштування та обстановка дороги.

На будівництві застосовуються наступні будівельні машини: трактори, потужністю 59 кВт; екскаватори одноковшеві, місткістю ковша 0,25 – 1,25 куб. м; бульдозери, потужністю 59 – 118 кВт; автогудронатори; автогрейдери середнього типу; котки дорожнi самохiднi; асфальтоукладальники на гусеничному ходу; дорожня фреза шириною фрезерування 2100 мм; автомобілі-самоскиди, вантажопідйомністю 15 т; крани на автомобільному/гусеничному ходу.

Тривалість будівництва становить 10,0 місяців.


Захист від шуму


За результатами оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

Охорона праці

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Також робочим проектом передбачено влаштування пішохідної доріжки для руху пішоходів, нанесення розмітки проїзної частини дороги.


Кошторисна частина


Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на «25» лютого 2020 року складала – 373 008,398 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 287 690,763 тис. грн., інші витрати – 85 317,635 тис. грн. Зворотні суми – 174,279 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації після зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси, встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту» та ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «14» грудня     2020 року складає: 370 405,943 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –           285 987,081 тис. грн., інші витрати – 84 418,862 тис. грн. Зворотні суми –     174,279 тис. грн.

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією, за погодженням із замовником, у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути затверджена в установленому порядку.

 

 

Головний експерт проекту

       ____________________  Д.В. Михайловський

                                (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004780

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

 

 

___________________________     С.В. Рожко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005160

 

 

 

_______________________         С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

__________________________          Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

_______________________      Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

_____________________       І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

_____________________     В.Г. Пономаренко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

 

 

 

________________________         С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

       

 

 _______________________       Н.І. Тонковид

(підпис)                     (П.І.Б.)

 


Розділи