1 редакція від 01.09.2021 2 редакція від 21.09.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3179-2253-4273-9609
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ОД/023-350-21/КП від 17.05.2021
Орган, що видав
ТОВ "Експерт Проект Груп" (41403089) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг на ділянці км 158+340 – км 179+600, Миколаївська область
Код проектної документації
PD01:3001-3988-3207-1922 №11/20-РП від 2020-09-21 (видав "ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ") / Наявні експертизи: EX01:3179-2253-4273-9609
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань пожежної безпеки, З питань охорони праці, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
09.04.2021 860633.78 671050.125 1053.256 188530.399

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
14.05.2021 855438.481 665120.792 1172.387 189145.302

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл. , Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг на ділянці км 158+340 – км 179+600, Миколаївська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25878206)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Боричко Тамара Юріївна (АЕ 005036)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160)
Експерт (фахівець) З питань експлуатаційної безпеки
Савйовський Володимир Вікторович
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3001-3988-3207-1922
Орган, що видав
"ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ" (36404096)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Інженерні-вишукування, АД, штучні споруди, ОДР, ОВНС, ПОС
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
21.09.2020
Номер проектної документації
11/20-РП
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивний)

№ ОД/023-350-21/КП від «17» травня 2021 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг на ділянці км 158+340 – км 179+600, Миколаївська область»

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області.

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ», місцезнаходження: 65091, Одеська область, місто Одеса, вулиця Комітетська, буд. 10 А.

Головний інженер проекту (ГІП) – Некрасов Михайло Михайлович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 009377 від 26.12.2013 року).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи робочого проекту будівництва № ОД/023-1204-21/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-          постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.2021 року №406 «Деякі питання дорожнього господарства»;

-          протоколів засідання Технічної ради Державного агентства автомобільних доріг України (УКРАВТОДОРУ) від 15.12.2020 року №13 та від 22.04.2021 року №9;

-          завдання на розроблення проектної документації від 07.09.2020 року №14-24/20, затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України (Укравтодор) та замовником;

-          акту обстеження дорожнього одягу, водопропускних труб, водовідвідних споруд, автопавільйонів, засобів організації дорожнього руху від 15.04.2021 року, погодженого Службою автомобільних доріг у Миколаївській області;

-          технічного звіту з обстеження залізобетонного мосту, виконаного                ТОВ «МОНОЛІТ-ПРОМ СЕРВІС» у 2021 році;

-          технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань зі складання інженерно-топографічного плану, виконаного ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» у 2020 році;

-          інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» у 2020 році;

-          технічних умов стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок від 02.02.2021 року, виданих АТ «МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО»;

-          розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця – ГІПа генерального проектувальника, Некрасова Михайла Михайловича (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 009377 від 26.12.2013 року).

 

Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг на ділянці км 158+340 – км 179+600, Миколаївська область.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

 

Об’єктом капітального ремонту є ділянка автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса-Вознесенськ-Новий Буг км 158+340 – км 179+600 розташована в межах Єланецького району Миколаївської області.

Траса дороги

Початок проектної ділянки дороги відповідає км 158+340 автодороги Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг, кінець відповідає км 179+600 вказаної дороги. Ділянка дороги проходить в тому числі по населеним пунктам Дружелюбівка та Возсіятське.

Ділянки дороги в межах населених пунктів (2124 м):

Від ПК 1625+58 до ПК 1634+80  -  922 м;

Від ПК 1735+30 до ПК 1747+32 - 1202 м.

Ділянки дороги за межами населених пунктів (19 136 м):

Від ПК 1583+40 до ПК 1625+58  - 4218  м;

Від ПК 1634+80 до ПК 1735+30 -  10050 м;

Від ПК 1747+32 до ПК 1796+00 - 4868 м.

Ділянка дороги IІ категорії (1363 м):

Від ПК 1737+80 до ПК 1751+43 - 1363 м.

Ділянка дороги IV категорії (19897 м):

Від ПК 1583+40 – до ПК 1737+80 - 15440 м;

Від ПК 1751+43 до ПК 1796+00 - 4457 м.

 

Параметри дороги:

категорія дороги – ІІ, ІV;

загальна довжина – 21,260 км;

кількість кутів повороту - 9 шт.;

мінімальний радіус повороту (в н/п) - 150 м;

розрахункова швидкість – 90 (70) (60) (50) км/год.

Розрахункову швидкість в межах  населеного пункту прийнята 60 км/год, крім ділянки ПК 1744+08 - ПК 1745+89 де  розрахункова швидкість прийнята 50 км/год.

Розрахункова швидкість поза межами населеного пункту прийнята 90 км/год, крім ділянки від ПК 1657+16 - до ПК 1659+59, де розрахункова швидкість прийнята 60 км/год; ділянки від ПК 1727+72 - до ПК 1730+89 де  розрахункова швидкість прийнята 70 км/год, з встановленням відповідних технічних засобів організації дорожнього руху.

Поздовжній профіль

Поздовжній профіль запроектований в абсолютних відмітках (в Балтійській системі висот). Прокладання проектної лінії поздовжнього профілю виконувалося у відповідності з геологічними й гідрологічними особливостями місцевості та з урахуванням існуючого поздовжнього профілю проектних ділянок.

Мінімальні радіуси вертикальних кривих за межами населених пунктів:

- опуклої – 3500 м;

- увігнутої – 3230 м.

Максимальний поздовжній ухил – 57‰.

Мінімальні радіуси вертикальних кривих в межах населених пунктів:

- опуклої – 8400 м;

- увігнутої – 1350 м.

Максимальний поздовжній ухил – 46‰.

Земляне полотно

Прийнято двоскатний тип поперечного профілю, з похилом 25 ‰ на проїзній частині та 50 ‰ на узбіччі.

Укріплення узбіч забезпечується матеріалом від розборки дорожнього одягу товщиною 0,20 м, та матеріалом від фрезерування асфальтобетонного покриття товщиною 0,06 м, на ширину 1,0 м та засівом трав із підсипкою рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м.

Дорожній одяг

Тип дорожнього одягу – капітальний.

Коефіцієнт міцності за критерієм граничного стану на згин монолітних шарів дорожнього одягу – 1,30. Розрахунковий коефіцієнт міцності за критерієм граничного стану на згин монолітних шарів – 1,61.

Строк експлуатації дорожнього одягу складає для ділянки ІІ категорії - 21 рік, а для ділянки дороги IV категорії – 23 роки.

Існуюча конструкція дорожнього одягу:

- асфальтобетон - 0,08-0,16 м;

- чорний щебінь - 0,08 м;

- щебінь - 0,18 м.

Тип А (Основний проїзд):

                                                                                                 

- геотекстиль для розділення зернистих шарів ГТ.НТ.Т-2, міцністю на пробивання не менше ніж 1200 Н

- дренуючий шар з гранітного відсіву з коефіцієнтом фільтрації не менше 5 м за добу         - 0,20 м;

- геотекстиль для розділення зернистих шарів ГТ.НТ.Т-2, міцністю на пробивання не менше ніж 1200 Н

- щебенево-піщана суміш С-5 - 0,21 м;

- монолітний цементобетон класу міцності на розтяг при згині B/tb1,2     (B 7.5)   - 0,16 м;

- плівка тришарова армована поліетиленова з товщиною 300 мкм;

- монолітний цементобетон класу міцності на розтяг при згині B/tb 4.4 (B 30)       - 0,26 м.

 

                                       Тип Б (Примикання з а/б)

- щебенево-піщана суміш С-7          - 0,20 м.

- асфальтобетон АСГ.ДР.Щ.Б.НП.І БНД 50/70           - 0,05 м

 

Тип В (Примикання з ЩПС)

- щебенево-піщана суміш С-7          - 0,15 м.

 

Тип Г (Тротуари)

- щебенево-піщана суміш С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013 - 0,12 м;

- асфальтобетон АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І.БНД 50/70, - 0,04 м.

 

Примикання

На ділянці капітального ремонту знаходяться 6 пересічень, 20 примикань.

Мінімальний радіус заокруглення на примиканні до основної дороги прийнятий 12 м.

Транспортна розв’язка на ПК 1740+31 відноситься до ІІІ класу.

Автобусні зупинки

На ділянці капітального ремонту передбачено влаштування 6 зупинок маршрутного транспорту. 4 зупинки за межами населеного пункту оснащуються автопавільйонами та громадськими вбиральнями.

Для забезпечення руху пішоходів робочим проектом передбачено влаштування пішохідних доріжок, шириною 1,5 м. Тротуар зі сторони кромки обрамлений бортовим каменем БР 100.30.18 та дорожнім огородженням першого типу, а зі сторони бровки земляного полотна обрамлений бортовим каменем БР 100.20.8.

Водовідведення

Водовідвід із проїзної частини передбачено за рахунок поздовжніх і поперечних профілів проїзної частини і земляного полотна.

Робочим проектом передбачено влаштування прикрайкових лотків, улаштування водоскидів, улаштування кюветів, улаштування водовідвідних лотків

Робочим проектом передбачено влаштування  двох комплексів очисна споруда на конусі в межах мосту

За результатами інженерно-геодезичних вишукувань та обстеження об’єкта капітального ремонту виявлено 13 водопропускних труб. Існуючі водопропускні труби виконані зі збірних залізобетонних конструкцій.

Пішохідні доріжки і тротуари

Протяжність влаштування тротуару в межах с Дружелюбівка з правого боку  автомобільної дороги шириною 1,5 м становить 922 м.

Протяжність влаштування тротуару в межах с Возсіятське становить 1202 м з двох сторін автомобільної дороги шириною 2,25 м.

Зовнішнє електроосвітлення

Робочим проектом передбачено влаштування електричного освітлення автобусних зупинок, пішохідних переходів в одному рівні, у межах населеного пункту передбачено освітлення проїзної частини та тротуарів.

Організація дорожнього руху

Матеріал для розмітки проїзної частини – холодний пластик. Коефіцієнт зчеплення вологого покриття – не менше 0,45. Нормативна видимість розмітки вдень – 135 м, вночі – 100 м.

Робочим проектом передбачено влаштування бар’єрного огородження на ділянках дороги з висотою насипу більше 2 м, на ділянках з водопропускними трубами та на ділянках, де тротуар безпосередньо примикає до проїзної частини. Лицьову сторону огородження бар’єрного типу має бути розташовано на рівні зовнішньої крайки укріпленої смуги узбіччя або на рівні лицьової грані бордюру (за наявності).

На підходах до дорожніх огороджень першої групи та на підходах до перехресть передбачено влаштування напрямних стовпчиків — по три стовпчики з обох боків дороги, які встановлюють на відстані 10 м один від одного.

Інклюзивність будівель і споруд

В усіх місцях сполучення проїзної частини дороги та тротуарів бортовий камінь влаштовується на одному рівні з проїзною частиною для зручного пересування маломобільних груп населення, у тому числі тих, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками. У місцях наземного пішохідного переходу проектом передбачено влаштування інформаційної тактильної смуги з тактильної плитки жовтого кольору. Інформаційна тактильна смуга наноситься по всій ширині пішохідного переходу.

У громадських вбиральнях на автобусних зупинках за межами населених пунктів одна з кабінок влаштовується універсальною для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Параметри й конфігурація функціонально організованого простору забезпечує повну видимість на даній ділянці капітального ремонту.

Внутрішні і зовнішні розміри елементів архітектурного середовища (предметів і пристроїв) за їх крайніми виступними частинами не заважають і не перешкоджають вільному пересуванню людей.

 

 

 

Забезпечення механічного опору та стійкості

(конструктивні рішення)

 

За розрахунком, наведеним у матеріалах проекту, погодженим замовником, об’єкт будівництва відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС3.

Міст на автомобільній дорозі ІІ категорії загального користування державного значення Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг побудований орієнтовно в 1970 р. Проектна документація відсутня. У 2001 році проведено реконструкцію з поширенням прогонових будов за рахунок їх добудови збірними залізобетонними балками з розширенням проїзної частини, ліворуч за ходом кілометрів. Останнє обстеження було виконане в 2013 році ТОВ «Миколаївський обласний інжиніринговий центр». Стан споруди на 2013 рік відповідав 3 стану – працездатний. Основні дефекти було зафіксовано по мостовому полотну, прогонових будовах, опорах, а також на підходах до мосту. Укріплення конусів залізобетонні плити. Покриття проїзної частини перед спорудою, на споруді, а також за спорудою – асфальтобетон.

Міст перетинає р. Громоклія, яка розташована від середини прогону 1-2 під прямим кутом. Нормативні навантаження на споруду Н-30, НК-80.

Міст розташований на прямій в плані, поперечний профіль – двохскатний.

Технічні параметри моста: довжина моста – 38,0 м; габарит моста Г-11,7+1,2х2; геометрична схема моста 3х11,36 м (3х12,0 м); статична схема моста: плитна розрізна; прогонові будови – збірні залізобетонні плитні; берегові опори 0 та 3 – монолітно – залізобетонні на пальовій основі; проміжні опори 1, 2– масивні збірні залізобетонні; опорні частини – відсутні; міст розташований в прямій в плані.

Прогонова будова складається з 3-х прогонів, кожен прогін має 13 залізобетонних плит прогонової будови відповідно П1…П13, висотою 0,7 м та 0,6 м, шириною 0,98 м. Прогонова будова – плитні попередньо напруженого залізобетону випуску ВТП-21. та т.п. серії 3.503-12. випуск 21. Берегові опори №0 та №3 – однорядні, монолітні, залізобетонні з (висотою 3,55 м), на палях об’єднаних ригелем шириною по 1,0 м та довжиною 8,0 м та 5,0 м відповідно. Проміжні опори №1 та №2 – однорядні, монолітні, залізобетонні пальові висотою 3,55 м складаються стінок об’єднаних ригелем висотою 0,65 м, діаметром 1,2 м з’єднані між собою монолітним ростверком. Всі опори виготовлені з залізобетонну. Ширина проїзної частини 11,7 м. Проїзна частина з асфальтовим покриттям. Тротуари на споруді ліворуч та праворуч влаштовані за допомогою залізобетонних тротуарних блоків. Ширина тротуарів складає 1,2 м. Покриття асфальтобетон. Перильна огорожа на тротуарах – металеві стійки, висотою 1,0 м. Огорожа безпеки – залізобетонна парапетна огорожа висотою 0,6 м та шириною 0,2 м.

Водовідвід з проїзної частини здійснюється за допомогою поздовжніх та поперечних ухилів.

Деформаційні шви – закриті без армування покриття.

Підходи до моста виконані з насипу висотою до 3,2 м. Ширина проїзної частини складає 11,7 м. Покриття проїзної частини підходів – асфальтобетон. Поперечний профіль – двоскатний. Укріплення конусів: під мостом – каменем - гранітом, бокові частини – рослинність.

На підставі технічного звіту з обстеження мосту через р. Громоклея на км 174+631 виконаного ТОВ «Моноліт-Пром Сервіс» в лютому 2021 р. основні елементи мосту віднесено до таких експлуатаційних станів:

-  (стара частина мосту побудована в 1970 році.) проїзна частина: стан 4 - обмежено працездатний; прогонова будова: стан 5 - непрацездатний; опори та опорні частини: стан 4 - обмежено працездатний; фундаменти: стан 3 - працездатний; конуси: стан 4 – обмежено працездатний; підходи: стан 4 - обмежено працездатний.

За рейтингом основних конструктивних елементів міст знаходиться у стані 5 - непрацездатний.

-  (нова частина мосту побудована 2001 році.) проїзна частина: стан 4 - обмежено працездатний; прогонова будова: стан 3 - працездатний; опори та опорні частини: стан 3 - працездатний; фундаменти: стан 2- обмежено справний; підходи: стан 4 - обмежено працездатний; підмостове русло стан 4 - обмежено працездатний.

За рейтингом основних конструктивних елементів міст знаходиться у стані 4 – обмежено працездатний.

Залишковий ресурс споруди в цілому (прогноз терміну безаварійної експлуатації) оцінюється за найнижчим із показників залишкового ресурсів прогонових будов, опор, фундаментів та складає 11 років.

Після проведення капітального ремонту споруди залишковий ресурс споруди в цілому оцінюється за найнижчим із показників залишкових ресурсів прогонових будов, опор, фундаментів і складає 27 років.

Тимчасові рухомі вертикальні навантаження прийнято Н-30, НК-80 відповідно до п.8 та таблиці 8.1 ДБН В.2.3-22:2009 Мости та труби. Основні вимоги проектування.

Метою проекту є розробка капітального ремонту мосту з поновленням службових якостей елементів споруди, забезпеченням їх надійності та довговічності і забезпечення безпечних умов руху автотранспорту по споруді.

Відомості про топографічні, інженерно-геологічні, гідрогеологічні, метеорологічні і кліматичні умови земельної ділянки, міцності і деформаційні характеристики ґрунтів.

Згідно до дорожньо-кліматичного районування території України (ДБН В.2.3-4, додаток Г), ділянка вишукувань знаходиться в ІІІ Південній дорожньо-кліматичній зоні.

За природно-кліматичними характеристиками даний район з помірно-континентальний кліматом, з теплим вологим літом і м'якою хмарною зимою. Багатолітні мінімальні і максимальні температури повітря складають відповідно - 40°С і+35°С. Середня температура повітря за рік 6°С. Розрахункова температура зовнішнього повітря для конструкцій, що захищають, - мінус 18°С. Пануючі вітри північно-західного напряму, швидкість до 25 м/сек. Характеристичні значення навантажень згідно ДБН В 1.2-2: вітрове – 0,46 кПа, снігове – 0,88 кПа. Середня відносна вологість повітря в середньому складає 76% за рік. Середнє число днів з туманом за рік 47. Річна кількість опадів складає 520 мм.

Інженерно-геодезичні вишукування виконані ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» в 2021 р. Зйомка виконана в системі координат СК-63 та Балтійській системі висот. Точність визначення просторового положення елементів ситуації (масштаб) відповідає М 1:500.

Згідно інженерно-геологічним вишукуванням, виконаних в 2021 р. ТОВ «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ», за даними вивчення геологічних умов ділянки, виконання лабораторних випробувань фізико-механічних властивостей  ґрунтів і проведеної камеральної обробки матеріалів, у відповідності до вимог ДСТУ Б В.2.1-5-96, було виділено наступні інженерно-геологічні елементи (ІГЕ):

ІГЕ-1а - асфальтобетоном, різного ступеня зруйнованості, потужністю 0,08-0,16 м;

ІГЕ-1б - щебень із супіщаним заповнювачем, потужністю 0,18-0,26 м;

ІГЕ-2 - насипним важким суглинком, твердої консистенції, з вкл. карбонатів, щебню до 10%, лінзами супіску та грудками чорнозему, ущільненим, потужністю 0,69-2,16 м;

ІГЕ-3 - середньо-верхньочетвертинні елювіальні, еолово-делювіальні важкі лесові суглинки, твердої консистенції, від коричнево-сірого до жовто-коричневого кольору, з включенням карбонатів, потужністю від 2.1 м до низу вскритої товщі.

Нормативна глибина сезонного промерзання ґрунту - 0,9 м.

Ґрунтові води на час вишукувань (жовтень 2020 р) до глибини буріння 3,0 м не розкриті.

Відповідно до додатку Ж ДБН А.2.1-1 інженерно-геологічні умови ділянки відносяться до ІІ (середньої складності) категорії.

Згідно ДБН В.1.1-12 відповідно до карти ЗСР-2004-А майданчик будівництва розташований у районі з фоновою сейсмічною інтенсивністю 5 балів за шкалою MSK-64.

Згідно ДБН В.1.1-12, ґрунти в межах досліджуваної ділянки за сейсмічними властивостями відносяться до IІ категорії.

Параметри мосту прийняті з умов розташування на автодорозі ІІ категорії. Тимчасові рухомі вертикальні навантаження прийнято Н-30, НК-80.

Схема мосту: 3х11,36 м (3х12,0 м). Загальна довжина L=36,1 (36,8) м. Габарит проїзної частини Г- 8,5+2х1,8 м. Ширина смуг проїзної частини - 2 х 3,75 м. Тротуари – 1,8 м. Ширина смуг безпеки - 0,5 м.

Влаштування очисної споруди на підході до мосту.

Для виконання капітального ремонту мосту проектом передбачено: розбирання існуючого мостового полотна, а саме, існуючих тротуарних блоків, бетонного парапету бар’єрної огорожі, асфальтобетонного покриття, вирівнюючого шару; фрезерування асфальтобетонного покриття на мосту та підходах до мосту; влаштування монолітної плити прогонової будови. Для поперечного об'єднання існуючих плит прогонової будови між собою влаштовується монолітна плита. Спільна робота існуючих залізобетонних балок та нового бетону монолітної плити здійснюється за рахунок анкерів які влаштовуються в існуючих плитах прогонової будови та за рахунок влаштуванням насічення на існуючих залізобетонних поверхнях. Зверху монолітної плити на всю ширину проїзної частини мосту влаштовується наплавна гідроізоляція. В місцях примикання асфальтобетону до гранітного бордюрного каменю використовується бітумно-каучукова ущільнююча стрічка; влаштовується нова оцинкована металева бар’єрна огорожа. Стримувальну здатність бар’єрного огородження МО складає не менше 280 кДж;  влаштовується нове оцинковане металеве перильне огородження; для відведення капілярної води влаштовується дренаж з дренажних блоків ДБМП та дренажних трубок. Укладання дренажного блоку мостового полотна виконувати до організації нижнього шару асфальтобетону;

Для відведення поверхневої води за межі проїзної частини використовуються поперечні лотки та водовідвідний колектор; влаштування укріплення конусів мосту монолітним бетоном h=12см на шарі щебеню h=10 см; влаштування нового сполучення мосту з підходами, а саме влаштування нової шафової стінки, перехідних плит довжиною 6,0 м та 4,0 м, лежнів; влаштування деформаційних швів передбачено по типу «Маурер»; влаштування проїзної частини мосту - асфальтобетонне, двошарове загальною товщиною 110 мм; заміну опорних частин на РОЧ 20х30х3,2; влаштовується розмітка проїзної частини двохкомпонентним холодним пластиком; заміна плит прогонової будови мосту 1970 р. будівництва; ремонт опор та плит прогонової будови; влаштування очисної споруди; антикорозійний захист мосту; влаштування нового сполучення мосту з підходами, а саме влаштування нової шафової стінки, перехідних плит довжиною 6,0 м та 4,0 м, лежнів з бетону марки В30, морозостійкості F200, водонепроникності W6 та арматури класів А400С та А240С за ДСТУ 3760:2019.

Стислий опис зауважень та внесених змін, що прийняті в ході проведення експертизи.

Матеріали проекту доповнено технічним звітом з обстеження мосту через р. Громоклея на км 174+631.

Пояснювальну записку (ПЗ) доповнено висновками та рекомендаціями технічного звіту з обстеження мосту, які враховані при розробці проекту.

ПЗ доповнено залишковим нормативним терміном експлуатації споруди після проведення капітального ремонту.

ПЗ доповнено відомостями про топографічні, інженерно-геологічні, гідрогеологічні, метеорологічні і кліматичні умови земельної ділянки, міцності і деформаційні характеристики ґрунтів, що слугують основою, гідрогеологічними умовами на об’єкті будівництва.

 

Водопостачання та каналізація

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та водовідведення робочим проектом не передбачено.

Водовідведення з проїзжої частини передбачено за рахунок влаштування поздовжніх і поперечних похилів проїзжої частини та узбіччя. На ділянках з поздовжнім похилом більше 30 ‰ влаштовуються прикрайкові лотки. Для відведення поверхневих вод від підошви земляного полотна передбачено влаштування кюветів.

За результатами інженерно-геодезичних вишукувань та обстеження об’єкта капітального ремонту виявлено існуючі водопропускні труби виконані зі збірних залізобетонних конструкцій. Робочим проектом передбачено заміну труб, елементи яких зазнали деформацій та руйнувань, виконання робіт по ремонту портальних стінок та укріпленню русел.

Робочим проектом передбачено влаштування двох комплексів очисних споруд в межах мосту.

 

Електропостачання. Електрообладнання

 

Розрахункова потужність – 5,0 кВт.

Річне споживання електроенергії – 0,442 тис. кВт*год.

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ.

Система заземлення – TN-С.

Джерело живлення – КТП-331 (ПС 35/10кВ «Возсіятське».

Лінія живлення від КТП-331 до шафи обліку (ШВО) виконуються кабелем марки АВВГ-5х25 мм2.

Лінія живлення від шафи обліку (ШВО) до шафи керування освітленням (ШУЗО) виконується самонесучим ізольованим проводом марки СІП-5 4x25 мм2. Для керування зовнішнім освітленням автомобільної дороги даним робочим проектом передбачено встановлення в шафі керування освітленням сутінкового реле.

Шафа обліку (ШВО) встановлюється на фасаді КТП-331.

Розподільчі мережі зовнішнього освітлення виконується самонесучим ізольованим проводом марки СІП-5 4x25 мм2 по проектованим металевим опорам на висоті 8м від рівня землі. Висота підвісу світильників 9м.

В кожній опорі встановлюється щиток – для підключення світильників  кабелем з алюмінієвою жилою з ПВХ ізоляцією підвищеної гнучкості АВВГ, пер.3х2,5 мм2.

Компенсація реактивної потужності не передбачається.

Освітлення автомобільної дороги запроектоване світлодіодними світильниками ДСУ-05У-120-1 -714 (84,П) ІР65 на металевих опорах, висотою 8м, з кронштейном висотою 1,0 м, що встановлюються з однієї сторони а/д.

Для мережі зовнішнього освітлення пішохідного переходу у робочому проекті застосована автономна система електроживлення з енергосберігаючими світлодіодними світильниками типу ДСУ-05У-120-1-714 (84,П) ІР65, виробництва ТОВ "ТД "Ватра Південний регіон" м. Херсон, які встановлюються на нових опорах.

Для керування зовнішнім освітленням використано пристрій управління світильником (УУС) з сутінковим реле, в складі автономної система електроживлення. Режим керування зовнішнім освітленням автоматичний за допомогою фотодатчика, що реагує на рівень освітленості.

 

 

Захист від шуму

 

При проектуванні проведено оцінку рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, в яких рівень шуму підлягають нормуванню.

За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

Охорона праці та безпека експлуатації

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робот за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві»


Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Організація будівництва

 

Робочим проектом передбачено капітальний ремонт автомобільної дороги, що включає поновлення дорожнього покриття та  виконання супутніх ремонтно-відновлювальних робіт.

До початку виконання будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного майданчика в межах умовно виділених захваток, встановлення укажчиків небезпечних зон та облаштування  елементами будівельного господарства, організаційні дії щодо безпеки експлуатації прилеглих територій. 

На період капітального ремонту дороги рух транспорту на  захватці здійснюється по одній із смуг.

Для забезпечення поточного та безпечного виконання  ремонту дороги, будівельні процеси виконують послідовно згідно прийнятої організаційно-технологічної схеми. 

Представлено номенклатуру рекомендованих будівельних машин та механізмів та обґрунтовано  потребу в  енергоресурсах.

Вказано на заходи з контролю якості будівельних робіт.

Вказано на основні правила безпеки праці та вказівки щодо  дотримання вимог охорони довкілля. 

Тривалість капітального ремонту дороги становить 29,0 місяців, включаючи підготовчий період.  На будівництві задіяно 46 будівельників. 

Прийняті  принципові організаційно-технологічні рішення є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт.

 

Оцінка впливу на навколишнє середовище

 

В складі робочого проекту розроблено розділ оцінка впливу на навколишнє середовище. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса - Вознесенськ - Новий Буг на ділянці км 158+340 – км 179+600 не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Екологічний клас об’єкту – ІІІ (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку.

Загальна довжина ділянки проектування – 21,26 км.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюватимуться при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 № 1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України».

Родючий шар ґрунту відсутній.

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив не здійснюється.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою  кошторисною документацією, у поточних  цінах  станом  на  09  квітня 2021 р., складала - 860 633,780 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 671 050,125  тис. грн., устаткування - 1 053,256 тис. грн., інші витрати - 188 530,399 тис. гривень. Зворотні суми - 13,254 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації, після надання замовником цін на устаткування, матеріальні ресурси, зняття зауважень,  встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості  будівництва».

Загальна вартість будівництва у поточних цінах станом 14 травня 2021 року складає: - 855 438,481 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 665 120,792 тис. грн., устаткування - 1 172,387 тис. грн., інші витрати - 189 145,302 тис. грн. Зворотні суми - 4 402,636 тис. грн.

Примітка: ціни на матеріальні ресурси прийняті за даними замовника відповідно до п.5.5. ДСТУ- Н Б Д.1.1-2:2013.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

Головний експерт проекту

 

 

                       

___________________  Д.В. Михайловський

         (підпис, МП)                         (П.І.Б.)                    Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004780

 

 

Відповідальні експерти:

 

____________________________     С.В. Рожко

                       (підпис, МП)                          (П.І.Б.)

                   Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005160

 

 

________________________   Р.В. Ланге

                                (підпис, МП)                            (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

          _____________________  С.В. Радченко

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

______________________ С.В. Кучерук

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

 

____________________ Г.А. Даниленко

                                    (підпис, МП)                     (П.І.Б.)            

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

___________________  І.В. Тертишніков

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

__________________  Т.Ю. Боричко

                          (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005036

 

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

 

 

 

________________    В.В. Савйовський                           (підпис)                     (П.І.Б.)

 

 

 

 


Розділи