1 редакція від 25.08.2021 2 редакція від 15.09.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8005-9370-7532-4311
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№114/21Д від 05.05.2021
Орган, що видав
ТОВ "Експертиза ЗО" (38382038) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дороги приватного сектору по провулку Воєнному від вулиці Західної до вулиці Аерофлотської у Центральному районі міста Миколаєва
Код проектної документації
PD01:4486-5603-5073-3650 №21-2021-АД від 2020-12-16 (видав ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА) / Наявні експертизи: EX01:8005-9370-7532-4311
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
08.12.2020 941.528 698.754 242.774

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
08.12.2020 941.528 698.754 242.774

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021) , провулок Воєнний не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа АДМІНІСТРАЦІЯ ЦЕНТРАЛЬНОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (05410576)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4486-5603-5073-3650
Орган, що видав
ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
16.12.2020
Номер проектної документації
21-2021-АД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проєктування виконане ФОП Дейнеко О.С., юридична адреса: 54029 м. Миколаїв, вул. Скороходова, буд. 50, кв. 6; ЄДРПОУ 3091122580; головний інженер проєкту Дейнеко Іван Вікторович, кваліфікаційний сертифікат АР №015427 від 26.04.2019 р.,  виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіону України у 2019р.

Робочий проєкт на  «Капітальний ремонт дороги  приватного сектору по провулку Воєнному   від  вулиці Західної до вулиці Аерофлотської  у Центральному районі міста Миколаєва» розроблено на  підставі Договору №615 від 16.12.20р. між ФОП Дейнеко О.С. та Замовником - Адміністрацією Центрального  району Миколаївської міської ради.

Вихідними даними для розробки проєкту є:

- Завдання на розробку робочого проєкту, затверджене Головою Адміністрації Центрального  району Миколаївської міської ради О.Д. Березою;

- Акт обстеження ділянки ремонту, затверджений Головою Адміністрації Центрального  району Миколаївської міської ради О.Д. Березою.

Для проведення експертизи проєктно-кошторисної документації були надані наступні розділи проєкту:

Том 1.

- 21-2021-ПЗ   Загальні положення.

- 21-2021-АД  Автомобільна дорога. Робочі креслення.

Том 2.

- 21-20210 -ПОБ  Проєкт організації будівництва.

Том 3.

- 21-2021-К   Кошторисна документація.

Будівництво об'єкта відноситься до класу наслідків (відповідальності): СС2.

Зазначена ділянка знаходиться в межах м. Миколаєва , і згідно з призначенням та класифікацією по ДБН В.2.3-5-2018 «Споруди транспорту. Вулиці і дороги населених пунктів» (таблиця 5.1) є проїздом з розрахунковою швидкістю одного легкового автомобіля – 30 км/год. Забезпечує під’їзд транспортних засобів до житлових і громадських будинків, закладів, підприємств та інших об’єктів міської забудови в межах районів, мікрорайонів, кварталів.

Існуюча дорога забезпечує зручні транспортні зв'язки з усіма функціональними зонами міста та автомобільними дорогами загальної мережі.

Початок проєктної ділянки від примикання з  вулицею Західною по примиканню  ПК0+00. Кінець проєктної ділянки  примикання з  вулицею Аерофлотською , ПК1+61,7.

У результаті візуального обстеження ділянки дороги виявлено наступне:

-         житлова вулиця існує з періоду 30-40-х років ХХ ст.

-         примикання  з вулицею Західною   має  асфальтобетонне  покриття,

-         примикання  з вулицею Аерофлотською  має  асфальтобетонне  покриття.

-         ділянка ремонту з початку з ПК 0+00  до ПК1+61,7, має покриття з будівельного сміття в перемішку з грунто-щебенем,  знаходиться  в незадовільному стані, колійність, вибоїни, пучини, не підлягає подальшому використанню;

-         тротуар на даному відрізку дороги відсутній.

-         бортовий камінь відсутній;

-         люки оглядових колодязів не відповідають ДСТУ Б.В.2.5-26-2005(ГОСТ 3634).

-         рельєф проїзду першої ділянки має ухил від ПК0+00 до ПК1+61,7. Перепад висот 14,60-3,40.

-         технічні засоби організації дорожнього руху – відсутні;

             -    поздовжній профіль вулиці  – середньої складності, водовідвід з вулиці капремонту не організовано із-за відсутності дорожнього одягу, зливові та талі води рухаються    по кромці проїзної  частині, наносячи на неї бруд та ґрунт, що взимку сприяє створенню шару ожеледиці; 

-         випуклі та вписані вертикальні криві в межах нормативних значень;

-    присутні інженерні мережі а саме:

-    один колодязь міського водогону та телекомунікацій,

-    6 опор 0,4кВа;

-    наземні кабельні мережі електропостачання,

-    мережі електропостачання,

-    мережі побутової каналізації,

-    газопровід низького тиску.

-         стан покриття: незадовільний;

-         наявність штучних споруд: відсутні;

-         зупинки громадського транспорту: відсутні.

На примиканні з вулицею Західною праворуч  знаходиться водовідвідний лоток з асфальтобетону, котрий місцями розрушено до ПК 0+41; від ПК0+45,2 до ПК0+64,5 знаходиться монолітний залізобетонний лоток (котрий зроблено разом з підпірною стінкою та парканом), присутні залізні водопропускні туби на заїздах до приватних осель.

Зливова каналізація відсутня, водовідведення  зливові та талі води  виконується за рахунок   поперечного та повздовжнього профілів.

Ширина дороги визначена з урахуванням її існуючих геометричних параметрів, категорії та функціонального призначення вулиці (дороги) залежно від інтенсивності руху.

Ремонт вулиці здійснюється з метою влаштування  асфальтобетонного покриття та забезпечення належних умов руху транспорту й пішоходів, та його  безпеки.

Робочим проєктом передбачено комплекс заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційних характеристик вулиці, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання дорожнього профілю.

План траси запроєктовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проєктна вісь суміщена з віссю існуючої вулиці. План виконано в існуючих червоних лініях. Роботи з капітального ремонту передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. Враховуючи стислі умови проєктування суттєве коригування елементів плану вулиці не передбачено. Довжина ділянки траси складає 161,7 метрів. Примикання в межах проєктування присутні заїзди на прилеглі території .

Повздовжній профіль запроєктований з врахуванням існуючого профілю вулиці та складає 73‰. Вертикальні криві відсутні.

Дорога розташована на рівнинній місцевості. Поперечні похили проїзної частини вулиць і доріг у межах 20-25 ‰.

Взаємне висотне розміщення елементів поперечного профілю передбачається з урахуванням наступних вимог:

– проїзні частини з розділювальною смугою - односхилими з похилом до зовнішнього бордюру;

– проїзні частини від 7,5 м і більше без розділювальної смуги або з нею в одному рівні, визначеною розміткою, - двосхилими;

– місцеві (бічні) проїзди магістральних вулиць для одностороннього руху – односхилими з похилом праворуч до водовідвідного лотка за напрямком руху, а при двосторонньому русі – двосхилими.

Робочим проєктом передбачено тип дорожнього одягу: 

ТИП 1 підсилення:

-         АСГ  Др.Щ.Б. НП. І. БНД 70/100– 5см.

-         Бітум 2,0л/м2  (розлив в’яжучих).

-         Щебінь фракції (40-70,10-20)  -  21см. методом заклинки

-         Ущільнений ґрунт Кущ. 0,98

Робочим проєктом передбачається виконання робіт одностадійно,  без виділення  черг. 

На даній ділянці ремонту  потребує заміни 1 люк оглядового колодязя інженерних комунікацій.

Роботи передбачено виконувати без перевлаштування інженерних мереж.

У зоні наземних пішохідних переходів, у тому числі острівців безпеки, що підняті над проїзною частиною, бортові камені повинні бути занижені до рівня проїзної частини для забезпечення безперешкодного руху маломобільних груп населення згідно з ДБН В.2.2-40:2018.

На даній ділянці капітального ремонту  передбачається встановлення лотків по краях автомобільних доріг , куди з проїжджої частини стікають дощові і талі води. У залежності від площі поверхні проїзної частини і водопропускної здатності використовують прикрайкові        лотки відкритого типу різних розмірів. Прикрайкові лотки встановлюються з метою забезпечення найбільш тривалого збереження міцнісних характеристик дорожнього покриття, завдяки влаштуванню захисту земляного полотна від вимивання, що збільшує міжремонтний термін служби доріг та штучних споруд.

Для забезпечення надійного водовідведення і запобігання розмивів земляного полотна проєктом передбачається влаштування прикромочного лотка праворуч . Початок лотка передбачається на ПК 0+13 і закінчується на ПК1+48.  Лотки передбачено влаштувати із асфальтобетонної суміші товщиною 6см, на основі із ЩПС С7 товщ. 20см. В кінці водопропускного лотка  влаштовується гаситель для  гасіння водного потоку. Розміром 2,80*1,4м.п.

Заплановані дорожні роботи при капітальному ремонті покриття по провулку Воєнному   від  вулиці Західної до вулиці Аерофлотської  у Центральному районі міста Миколаєва (з закриттям руху на відповідних напрямках зазначеної вулично-шляхової мережі), класифіковано, як довгострокові та по типу – стаціонарні.

Робочим проєктом передбачено, що роботи з капітального ремонту дороги виконуються весною або влітку при  температурі повітря не нижче плюс 5  С, восени – не нижче плюс 10С. Укладання гарячих асфальтобетонних сумішей потрібно проводити весною або влітку при  температурою повітря не нижче плюс 5°С, восени – не нижче плюс 10°С.

Робочі креслення по робочому проєкту капітального ремонту дороги розроблені згідно з  вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека», ДБН В.1.2-8-2008 «Основні вимоги до будівель і споруд. Безпека життя і здоров’я  людини та захист навколишнього природного середовища» та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.

Екологічний розділ робочого проєкту розроблено відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проєктної документації на будівництво» та згідно ГБН В.2.3-218-007:2012 виконано у складі пояснювальної записки в скороченому вигляді.

 Комплекс проєктних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.

Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проєктними рішеннями, передбаченими у розділі «Організація будівництва» прийняті у відповідності  до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".

Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проєктними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки  відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1-2003.

Робочий проєкт виконано у відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі усіма змінами на 01.01.2020 р.

Висновки.

Експертиза проєкту виконана відповідно до Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.

В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проєктною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення  в пояснювальну записку та креслення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проєкту покладається на генерального проєктувальника та Замовника.

Проєктна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт дороги  приватного сектору по провулку Воєнному від  вулиці Західної до вулиці Аерофлотської  у Центральному районі міста Миколаєва» відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, охорони праці; екології, пожежної безпеки; кошторисної частини проєкту будівництва, та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

Розділи