1 редакція від 19.08.2021 2 редакція від 17.09.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3589-7826-8011-0125
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№788-237-20/КП від 19.03.2021
Орган, що видав
ТОВ "Експерт Проект Груп" (41403089) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-18 Житомир – Попільня – Сквира – Володарка – Ставище на ділянці км 124+735 – км 133+606, Київська область
Код проектної документації
PD01:3357-0619-9123-7293 №64-20 від 2020-02-17 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ") / Наявні експертизи: EX01:3589-7826-8011-0125
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
23.09.2020 328300.848 252383.259 245.381 75672.208

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
17.03.2021 326690.796 255608.905 133.185 70948.706

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Київська обл. , Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-18 Житомир – Попільня – Сквира – Володарка – Ставище на ділянці км 124+735 – км 133+606, Київська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Інформацію не зазначено

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Полежай Олександр Олегович (АР 014670, АЕ 005423)
Експерт (фахівець) З питань експлуатаційної безпеки
Савйовський Володимир Вікторович
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3357-0619-9123-7293
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ" (32376542)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Капітальний ремонт автомобільної дороги, зовнішнє електроосвітлення, перевлаштування ліній електропередач та мереж газопостачання
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
17.02.2020
Номер проектної документації
64-20
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивний)

№ 788-237-20/КП від «19» березня 2021 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

 «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-18 Житомир – Попільня – Сквира – Володарка – Ставище  

на ділянці км 124+735 – км 133+606, Київська область»

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Київській області.

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «Парк Нових Технологій», місцезнаходження: 02660, м. Київ, вулиця Колекторна, будинок 17.

Головний інженер проекту (ГІП) – Василевич Олександр Віталійович (кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 013517).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №788-0110-20/КП, укладеного у відповідності зі ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року № 560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-       Постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року №122 «Деякі питання дорожнього господарства»;

-       завдання на розроблення проектної документації від 10.05.2019 року №10-8/19, затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України;

-       актів обстеження існуючих дорожніх знаків, зелених насаджень, існуючого дорожнього одягу, водопропускних труб, погоджених заступником начальника з розвитку доріг Служби автомобільних доріг у Київській області;

-       технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування, виконаного             ТОВ «Інженерний центр «Геобест» у 2020 році;

-       технічного звіту з топографо-геодезичних вишукувань, виконаного                     ПП «Парк нових технологій» у 2020 році;

-       технічних умов відповідних інженерних служб на підключення об’єкта до інженерних мереж;

-       звіту обстеження існуючого стану автомобільної дороги, виконаного ДП «ДерждорНДІ»;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Василевича Олександра Віталійовича (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 013517)

 

Основні проектні рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги державного значення  Р-18 Житомир – Попільня – Сквира – Володарка – Ставище. Робочим проектом передбачено виконувати капітальний ремонт в одну чергу.


Автомобільна дорога

 

Об’єктом капітального ремонту є автомобільна дорога загального користування державного значення Р-18 Житомир – Попільня – Сквира – Володарка – Ставище на ділянці км 124+735 км 133+606, Київська область.

Початок проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 0+43,90, що відповідає км 124+735 автомобільної дороги Р-18.

Кінець проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 88+71, що відповідає км 133+606 автомобільної дороги Р-18.

Довжина проектної ділянки складає 8,8271 км. Розбіжність в 43,9 м між проектною довжиною і довжиною згідно завдання на проектування обумовлена тим, що відстань між кілометровими стовпчиками не відповідає 1000 м.

На ділянці ПК 2+05,00 – ПК 31+74,00 дорога проходить в межах населеного пункту с. Гайворон, на ділянці ПК 0+43,90 – ПК 2+05,00, ПК 31+74,00 – ПК 88+71,00 дорога проходить поза межами населених пунктів.

Дорога відноситься до III технічної категорії.

Розрахункову швидкість в межах населеного пункту прийнято 60 км/год, окрім ділянок:

- ПК 5+81,88 – ПК 8+29,90 та ПК 25+39,32 – ПК 27+30,35, де розрахункова швидкість прийнята 50 км/год, зі встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху;

- ПК 12+24,21 – ПК 13+47,31, де розрахункова швидкість прийнята              40 км/год, зі встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху;

- ПК 10+82,96 – ПК 12+24,21 та ПК 19+00,14 – ПК 20+44,20, де розрахункова швидкість прийнята 30 км/год, зі встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху;

- ПК 16+75,00 – ПК 17+50,00, де розрахункова швидкість прийнята              20 км/год, зі встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху.

Для ділянок поза межами населених пунктів розрахункову швидкість руху прийнято 90 км/год, окрім ділянок:

- ПК 51+70,94 – ПК 52+85,51, де розрахункова швидкість прийнята              50 км/год, зі встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху.

Проектна ділянка має 19 кутів повороту.

На ділянках поширення земляного полотна, робочим проектом передбачено зрізання шару рослинного ґрунту з укосів та узбіч на глибину 0,10 м і біля підошви насипу на ширину розширення, товщиною 0,30 м, розпушення укісних частин існуючого земляного полотна на глибину 0,30 м та відсипання земляного полотна до рівня дренуючого шару основи дорожнього одягу. Для відсипання земляного полотна на поширенні та досипання узбіч передбачається використання супіщаного та суглинистого ґрунту, отриманого від зрізання існуючих узбіч, розробки корита та нарізання кюветів. Коефіцієнт ущільнення земляного полотна складає не менше 0,98, робочого шару насипу – 1,00.

Крутизна укосів насипу складає 1:3 при висоті насипу до 2 м та 1:1,75 при висоті насипу понад 2 м. Виїмка на даній ділянці дороги відсутня.

Укоси та узбіччя укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю в межах населених пунктів:

- найбільший поздовжній ухил – 72,9 ‰;

- найменший радіус вертикальних кривих:

- опуклих – 2011 м;

- увігнутих –1230 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю за межами населених пунктів:

- найбільший поздовжній ухил – 30,9 ‰;

- найменший радіус вертикальних кривих:

- опуклих – 9000 м;

- увігнутих – 2100 м.

Водовідведення з проїзної частини передбачено за рахунок влаштування поздовжніх і поперечних похилів проїзної частини та узбіччя. Поперечний ухил проїзної частини прийнято 25 ‰. Поперечний похил узбіччя складає 50 ‰ і направлений в бік укосів земляного полотна.

Для запобігання розмивів узбіч та укосів земляного полотна на ділянках дороги при насипах висотою понад 2,0 м, у місцях увігнутих вертикальних кривих у поздовжньому профілі, при поздовжніх похилах більше 30 ‰ та при зустрічних похилах, на ділянках віражів, робочим проектом передбачено влаштування водовідвідних прикрайкових лотків та водоскидів у вигляді телескопічних лотків по укосах земляного полотна зі збірних залізобетонних блоків для збирання та відведення поверхневої води за його межі.

 

Під автомобільною дорогою знаходяться 5 водопропускних труб:

- на ПК 7+14,86 – водопропускна труба Ø 0,8 м, довжиною 16,37 м. Робочим проектом передбачено розбирання існуючих оголовків, подовження труби праворуч, влаштування нових оголовків та їх укріплення;

- на ПК 11+69,93 – робочим проектом передбачено повне розбирання труби та влаштування нової Ø 0,80 м, довжиною 18,84 м;

- на ПК 18+59,80 – робочим проектом передбачено влаштування нової водопропускної труби Ø 1,25 м, довжиною 28,11 м;

- на ПК 43+67,22 – водопропускна труба 2×Ø 0,8 м, довжиною 18,84 м. Робочим проектом передбачено ремонтне оштукатурювання оголовків труби та їх укріплення;

- на ПК 79+56,88 – водопропускна труба Ø 1,0 м, довжиною 15,38 м. Робочим проектом передбачено очищення труби від наносів та буду, укріплення вхідного та вихідного оголовків та русла.

Передбачається влаштування шести автобусних зупинок на: ПК 8+73,05, ПК 24+97,05 та ПК 55+10,50 (ліворуч), а також на ПК 9+23,05,  ПК 26+75,60 та
ПК 56+83,78 (праворуч)  За розташуванням автобусні зупинки відносяться до проміжних пересадочних. Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям зупинкового майданчика на 20 см за рахунок бортового каменю БР 100.30.18. На автобусних зупинках поперечний похил зупинкових майданчиків продовжує поперечний похил проїзної частини дороги. Поперечний похил посадкових майданчиків усіх автобусних зупинок дорівнює 15 ‰ і направлений у бік проїзної частини. Біля автобусних зупинок на  ПК 55+10,50 (ліворуч), та ПК 56+83,78 (праворуч) передбачається будівництво туалетів з кабінками для маломобільних груп населення.

Для можливості безпечного руху пішоходів робочим проектом капітального ремонту передбачене влаштування тротуарів. Ширина пішохідної зони тротуару в межах населеного пункту складає 1,50 м (в стиснених умовах на ділянці ПК 11+78,89 – ПК 16+28,70 ліворуч та на ділянці ПК 11+83,83 – ПК 17+16,59 праворуч ширина пішохідної зони тротуару складає 1,20 м). Поза межами населеного пункту ширина пішохідної зони тротуару складає 1,80 м (з урахуванням можливого двостороннього руху маломобільних груп населення). Між проїзною частиною дороги та тротуарами передбачається влаштування бар’єрного огородження першої групи по всій довжині тротуару. Таким чином, на ділянках влаштування бар’єрного огородження загальна ширина тротуару збільшується на ширину бар’єрного огородження, а саме в межах населеного пункту до 1,90 м (в стиснених умовах до 1,60 м) та поза населеним пунктом до 2,20 м.

У місці сполучення пішохідних тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до рівня проїзної частини.

Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушеннями зору, на ділянках влаштування тротуарів робочим проектом передбачається влаштування тактильних елементів доступності, які включають в себе тактильні смуги, які контрастно відрізняються за кольором та фактурою від поверхні, на яку їх встановлено. Влаштування тактильних елементів доступності передбачається згідно ДБН В.2.2-40:2018.

Передбачено влаштування 31 примикань. У межах радіусів заокруглень на примиканнях конструкція дорожнього одягу прийнята по типу основного проїзду.

Робочим проектом передбачено п’ять типів дорожнього одягу:

Тип 1 Підсилення:

- фрезерування покриття                                                                           - 0,08 м;

- Вирівнюючий шар з щебенево-піщаної суміші ЩПС-40 обробленої цементом, марки М-20, згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016  мінімальною товщиною    -0,17 м;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016                                                                  - 0,12 м;

- Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016           - 0,05 м.

Тип 2 Поширення:

- Пісок середньої крупності з коефіцієнтом фільтрації не менше ніж 2м/добу згідно ДСТУ Б В.2.7-210:2010                                                                          - 0,25 м;

- Щебенево-піщана суміш С5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013                - 0,30 м;

- Вирівнюючий шар з щебенево-піщаної суміші ЩПС-40 обробленої цементом, марки М-20, згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016  мінімальною товщиною                            -0,17 м;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016                                                                  - 0,12 м;

- Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016           - 0,05 м.

Тип 3. Перехідний тип покриття за межами радіусів заокруглень примикань:

- Фрезерований матеріал                                                                           - 0,25 м.

Тип 4. Конструкція дорожнього одягу пішохідних доріжок, тротуарів та посадкових майданчиків в межах населеного пункту:

- Фрезерований матеріал                                                                           - 0,15 м;

- Цементно-піщана суміш (пропорція 1:6) (цемент М 400)                  - 0,04 м;

- Фігурні елементи мощення (ФЕМ)                                                        - 0,06 м.

Тип 5. Конструкція дорожнього одягу тротуарів та посадкових майданчиків  за межами населених пунктів та окремій ділянці в населеному пункті:

- Фрезерований матеріал                                                                           - 0,15 м;

- АСГ.Др.Щ.В.НП.ІI БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011       - 0,04 м.

 

Водопостачання та водовідведення

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та водовідведення робочим проектом не передбачено.

На ділянці проведення капітального ремонту розташовані існуючі залізобетонні водопропускні труби під автомобільною дорогою:

- на ПК 7+14,86 – водопропускна труба Ø 0,75 м. Робочим проектом передбачено розбирання існуючих оголовків, подовження труби праворуч, влаштування нових оголовків та їх укріплення;

- на ПК 11+69,93 – прямокутна водопропускна труба 2,1 м × 0,5 м. Робочим проектом передбачено повне розбирання труби та влаштування нової Ø 0,80 м;

- на ПК 43+67,22 – водопропускна труба Ø 2×0,80 м. Робочим проектом передбачено ремонтне оштукатурювання оголовків труби та їх укріплення;

- на ПК 79+56,88 – водопропускна труба Ø 1,0 м. Робочим проектом передбачено очищення труби від наносів та буду, укріплення вхідного та вихідного оголовків та русла.

Водопропускні труби під з’їздами:

- на ПК 6+86,54 (праворуч) – водопропускна труба Ø 0,50 м. Робочим проектом передбачено очищення труби від наносів та буду, розбирання існуючих оголовків, влаштування нових оголовків та їх укріплення;

- на ПК 36+39,21 (ліворуч) – водопропускна труба Ø 0,80 м. Робочим проектом передбачено очищення труби від наносів та буду, влаштування оголовків та їх укріплення;

- на ПК 55+60,59 (праворуч) – водопропускна труба Ø 0,50 м. Робочим проектом передбачено повне розбирання труби та влаштування нової Ø 0,80 м;

- на ПК 64+50,82 (ліворуч) – водопропускна труба Ø 0,80 м. Робочим проектом передбачено очищення труби від наносів та буду, розбирання існуючих оголовків, влаштування нових оголовків та їх укріплення.

Також робочим проектом передбачено влаштування нової залізобетонної водопропускної труби Ø 1,25 м на ПК 18+59,80 та труб під з’їздами Ø 0,80 м на ПК37+93,68 (праворуч), ПК 43+11,06 (ліворуч), ПК 49+59,90 (ліворуч), ПК 55+60,59 (праворуч), ПК 55+88,77 (ліворуч), ПК 64+43,72 (праворуч) та ПК 77+04,31 (ліворуч).

Для запобігання розмиву узбіч і укосів земляного полотна на ділянці дороги при насипах, висотою понад 2,0 м, у місцях увігнутих вертикальних кривих у поздовжньому профілі, при поздовжніх похилах більше 30 ‰ та при зустрічних похилах, на ділянках віражів, передбачено влаштування водовідвідних прикрайкових лотків та водоскидів у вигляді телескопічних лотків по укосах земляного полотна зі збірних залізобетонних блоків для збирання та відведення поверхневої води за його межі.

У місцях встановлення бортового каменю на зупинках та в місцях примикання тротуарів до кромки проїзної частини передбачається влаштування водоскидів у вигляді монолітної тротуарної плити, що встановлюється в рівень із покриттям тротуарів.

Відведення води від земляного полотна відбувається через систему кюветів та далі від земляного полотна за рахунок рельєфу місцевості. В місцях віражів влаштовуються лотки та водоскиди.

 

Електрообладнання. Електроосвітлення


Розрахункова потужність – 10,35 кВт.

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ.

Річне споживання електроенергії  (ЩВО-1,КТП №84) – 21,681 тис. кВт*год.

Річне споживання електроенергії  (ЩВО-2,КТП №27) – 23,652 тис. кВт*год.

Система заземлення – TN-C.

Джерело живлення – ПС 110/35/10 кВ «Володарка».

Зовнішнє освітлення

Робочим проектом передбачається встановлення щитів обліку ВОЕ для щитів вуличного електроосвітлення ЩВО1-0,4 кВ та ЩВО2-0,4 кВ, які призначені для живлення та керування зовнішнім електроосвітленням автомобільної дороги.

Вузол обліку електроенергії (ВОЕ) встановлюються на РП-0,4 кВ існуючих КТП-27 та КТП-84 та підлягають опломбуванню.

Живлячі мережі від КТП-84 10/0,4 кВ до ЩВО1-0,4 кВ, КТП-27 10/0,4 кВ до ЩВО2-0,4 кВ та розподільчі мережі освітлення виконуються кабелем марки АВВГнг-х16 мм2. Кабелі прокладаються в ґрунті на глибині 0,7 м. При перетині КЛ автомобільних доріг кабелі прокладаються в ПЕ трубах високого тиску        Ø110 мм на глибині не менше 1 м від полотна дороги.

У кожній опорі встановлюється щиток  – для підключення світильників  проводом з мідною жилою з ПВХ ізоляцією підвищеної гнучкості ВВГ, пер.3х1.5 кв.мм.

Освітлення а/д запроектоване світильниками вуличного освітлення типу ДТУ18У-150-001 У1, потужністю 150 Вт, світловий потік 18000 Лм, на металевих восьмигранних опорах, висотою 12 м, кронштейном, висотою 1,0 м та вильотом 1,0 м.

Для керування зовнішнім електроосвітленням у щиті вуличного освітлення передбачено встановлення реле часу REV-303.

Також даним розділом робочого проекту розглянуте питання по розробці заходів з підвищення безпеки дорожнього руху в межах наземних пішохідних переходів шляхом встановлення з обох сторін проїжджої частини автодороги опор освітлення із системою автономного освітлення (САО). Обладнання САО розміщується на залізобетонній опорі типу СК-105. Джерелом живлення є накопичена електрична енергія в акумуляторній батареї, яка заряджається від перетвореної сонячної енергії.

Компенсація реактивної потужності не передбачається.

Перевлаштування ліній електропередач

Даним розділом робочого проекту розроблені рішення щодо реконструкції частини ПЛ-0.38 кВ Л-3 від ТП-310, а саме переносу існуючих залізобетонних опор ПЛ-0,38 кВ з перевлаштуванням існуючої ПЛ-0,38 кВ в ізольовану лінію ПЛІ-0,38 кВ з використанням ізольованих проводів СІП-4, за межами проектованої автомобільної. Ділянка існуючої ПЛ-0,38 кВ Лінія Л-3 від ТП-310 знаходиться в населеній місцевості. При перенесені частини опор з перевлаштуванням ПЛ в ПЛІ-0,38 кВ передбачено використання демонтованих залізобетонних стійок існуючих опор № 9 – 20 ЛЕП напругою 380/220В прийняті повітряними з глухозаземленим PEN-провідником з використанням самоутримних ізольованих проводів (СІП) марки СІПн-4.

Відгалуження від ПЛІ 0,4 кВ до вводів в будинки (шафи обліку) - існуючі, виконано ізольованим проводом марки СІПн-4 2x16 для однофазних вводів.

Переріз проводу вибраний по довготривалому допустимому струму навантаження.

Переобладнання опор існуючої ПЛ з голим проводом АС-50 в опори ПЛЗ з проводом СІП передбачено з використанням існуючих віброваних стояків типу СВ95-2, СВ105-5.

На існуючій опорі №3 в точці приєднання відгалуження проводу СІПн-4х70 від магістралі проводу АС-70, та на кінцевій опорі №21 (що проектується) передбачено встановлення комплектів ОПН-0,4 кВ для захисту від атмосферних перенапруг.

 

Газопостачання

 

Робочим проектом передбачено реконструкція існуючої системи газопостачання на даній ділянці, заміна частини підземного сталевого середнього тиску газопроводу  Ø57мм по вул. Сліпенчука газопроводом з поліетиленових труб ПЕ 100 SDR 17,6 Ø63х3,6мм, влаштування футлярів, перепідключення існуючих газопроводів-вводів до існуючих житлових будинків.

У робочому проекті виконується перекладка та перепідключення газопроводів, що перетинають дорогу та прокладання цих газопроводів у металевих футлярах із зовнішнім антикорозійним покриттям з вельми посиленою ізоляцією з виконанням центрування. На кінці футляру передбачається контрольна трубка, що виходить під захисний пристрій.

Кінці футлярів герметизують та виводяться за межі підошви насипу дороги на відстань 2 м.

Для забезпечення активного захисту від електрохімічної корозії існуючих підземних сталевих газопроводів передбачено влаштування електроперемичок між існуючими підземними газопроводами.

Для будівництва підземних поліетиленових газопроводів прийняті труби поліетиленові за ДСТУ Б.В.2.7-73-98. Для будівництва підземних сталевих газопроводів прийняті сталеві електрозварні труби за ГОСТ 10704-91, ГОСТ 10705-80 у вельми посиленій ізоляції.

Відстань між газопроводом та інженерними комунікаціями витримані згідно ДБН В.2.5-20:2018 та «Правил безпеки систем газопостачання».

З'єднання поліетиленових труб виконується за допомогою стандартних з'єднувальних деталей заводського виготовлення методом терморезисторного зварювання.

Для при з’єднання поліетиленових та сталевих газопроводів застосовується перехід «поліетилен - сталь».

З’єднання металевих труб передбачено ручним електродуговим зварюванням встик.

Фасонні частини на металевих газопроводах передбачаються, як правило, круто зігнуті, штамповані, гнуті, заводського виготовлення.

 

Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

 

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

 

У складі робочого проекту розроблено розділ з оцінка впливу на навколишнє середовище, де встановлено, що капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-18 Житомир – Попільня – Сквира – Володарка – Ставище на ділянці км 124+735 – 133+606 не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Екологічний клас об’єкту – ІІІ (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку відповідно до ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

Довжина ділянки, що проектується 8,8271 км.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюватимуться при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України".

Родючий шар ґрунту відсутній. Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив не здійснюється.

 

Організація будівництва


Робочим проектом передбачено капітальний ремонт автомобільної дороги, що включає підсилення та поширення дорожнього одягу та виконання супутніх ремонтно-відновлювальних робіт.

До початку виконання будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного майданчика в межах умовно виділених захваток, встановлення укажчиків небезпечних зон та облаштування  елементами будівельного господарства, організаційні дії щодо безпеки експлуатації прилеглих територій. 

На період ремонту дороги почергово перекривається одна зі смуг руху.  

Для забезпечення поточного та безпечного виконання ремонту дороги, будівельні процеси виконують послідовно, згідно прийнятої організаційно-технологічної схеми. 

Представлено номенклатуру рекомендованих будівельних машин та механізмів та обґрунтовано потребу в енергоресурсах.

Вказано на заходи з контролю якості будівельних робіт.

Вказано на основні правила безпеки праці та вказівки щодо дотримання вимог охорони довкілля. 

Тривалість капітального ремонту ділянки автомобільної дороги становить 17,0 місяців, включаючи підготовчий період. На будівництві задіяно 65 будівельників. 

Прийняті принципові організаційно-технологічні рішення є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт.

 

Захист від шуму


При проектуванні проведена оцінка рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, в яких рівень шуму підлягає нормуванню.

За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

Охорона праці

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатності персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві»

Також робочим проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.

 

Кошторисна частина


Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних  цінах  станом на «23» вересня 2020 року, складала 328 300,848 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 252 383,259 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 245,381 тис. грн., інші витрати –                        75 672,208 тис. грн. Зворотні суми – 237,553  тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації після зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси, встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «17» березня      2021 року складає 326 690,796 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –             255 608,905 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 133,185 тис. грн., інші витрати – 70 948,706 тис. грн. Зворотні суми – 1 110,456 тис. грн.

 

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

 

Головний експерт проекту

                     

 ______________________  Д.В. Михайловський

             (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004780

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

 

 

__________________________     О.О. Полежай

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005423

 

 

 

_______________________       Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

_______________________         С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

___________________________          Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

______________________       І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

______________________      В.Г. Пономаренко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

 

 

 

________________________          С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

 

 

 

_____________________     В.В. Савйовський

(підпис)                     (П.І.Б.)

 


Розділи