Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4138-2290-1138-4200
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№№ 17/430-05/21/А від 17.05.2021
Орган, що видав
ТОВ Перша приватна експертиза" (42111582) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Нове будівництво елеватору ємністю 15 тис. т. на території Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області»
Код проектної документації
PD01:2434-5065-6869-7422 №2611/20 від 2021-04-16 (видав ТОВ "ДНІПРОЗЕРНОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:4138-2290-1138-4200
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Дніпропетровська обл. , с.Богданівка не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО КМР" (34063587)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) Архітектурне об'ємне проектування
Зініч Володимир Олександрович (АА 004577, АА 003467)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2434-5065-6869-7422
Орган, що видав
ТОВ "ДНІПРОЗЕРНОПРОЕКТ" (39565436)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1271.3 Будівлі для зберігання зерна
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
16.04.2021
Номер проектної документації
2611/20
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Додаток до Експертного звіту    17/430-05/21/А

Щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва за робочим проектом:

«Нове будівництво елеватору ємністю 15 тис. т. на території Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області»

 

Замовник будівництва – ТОВ «АГРО КМР»

Генеральний проектувальник - ТОВ «Дніпрозернопроект»  

Головний архітектор проекту –  А.В. Давиденко

(Кваліфікаційний сертифікат: серія АР   002537 від 30.08.2012р.)

Вихідні дані:

- Завдання на проектування, затверджене Замовником;

- Лист про проведення експертизи об'єкту;

 

 

Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень

Проект включає в себе несучі будівельні конструкції у вигляді фундаментів та металевих конструкцій для проектованих будівель та споруд.

За умовну позначку 0,000 прийнята абсолютна відмітка 83,800.

Рельєф ділянки слабопохилий у північно-західному напрямку (в бік р. Самара), нерозчленований. Абсолютні позначки поверхні відповідно до топографічного плану місцевості масштабу 1:500 змінюються від 80,71 м до 83,64 м (у Балтійській системі висот).

Павлоградський район (у тому числі с. Богуслав) за архітектурно-будівельним районуванням відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 відноситься до зони ІІ – Південно-Східний кліматичний район.

Фундаменти силосів з плоским дном для зберігання зерна

Фундамент силосу виконаний на пальовій основі з монолітним залізобетонним ростверком у вигляді круглої в плані плити з підземним тунелем. Влаштування паль передбачено методом вдавлювання. Для пальової основи використовуються збірні залізобетонні складові палі прямокутного перетину 350х350мм довжиною 21м з шарнірним вузлом закладення в монолітний ростверк. З’єднання паль – стаканного типу. Товщина плитного ростверку складає 400мм по всій площі. По периметру ростверку влаштовано монолітну балку висотою перетину 700мм та товщиною 600мм. Для кріплення конструкції силосу в проекті передбачені анкерні болти системи "HILTI", які монтуються за допомогою хімічних капсул "HILTI".

Крок встановлення анкерів 1449мм, діаметр встановлення 19370мм. Зовнішній діаметр ростверку по зовнішній грані бетону складає 20100мм. Зверху ростверку влаштовується набетонка товщиною 400мм для можливості влаштування системи аероканалів прямокутного перетину. Ця набетонка в подальшому виконує роль днища силосу.

Підземна галерея виконується із монолітного залізобетону на пальовій основі та влаштовується під ростверком для розташування відповідного обладнання та має розміри в світу 2100мм по висоті і 3000мм по ширині. Стіни підземної галереї товщиною 0,35м. Перекриттям підземної галереї являється монолітний ростверк. Стіни галереї мають жорсткий вузол сполучення з ростверком в горі та з монолітним днищем в низу. Днище галереї виконується товщиною 400мм та має ширину 3900мм.

Між монолітним ростверком та підземною галереєю не виконується деформаційний шов, влаштовуються лише тільки робочі шви бетонування. По довжині розташування фундаментів кожного окремого силосу між ними влаштовуються деформаційні шви товщиною 20мм для забезпечення окремої роботи конструкцій кожного фундаменту незалежно один від одного.

Всього запроектовано 3 фундаменти під силоси розташовані один біля одного.

Характеристичне навантаження по площі від ваги продукту на днище фундаменту складає 12,4тн/м2, характеристичне навантаження по периметру стін на погонний метр довжини від ваги конструкції силоса, продукту та снігу складає 30,8тн/м.

Допустиме розрахункове навантаження на палі, за результатами випробувань, має дорівнювати в межах - Nd=70 т.

Основою паль виступають ґрунти  ІГЕ-6. У проекті зазначені вказівки щодо паль, що підлягають контрольним випробуванням статичними навантаженнями.

Котлован запроектований спільний під фундаменти всіх конструкцій, виконувати з природними відкосами.

Фундаменти силосів з конусним дном для зерна

Фундаменти оперативних силосів виконані на пальовій основі з монолітним залізобетонним ростверком у вигляді кільцевої стрічки.

Для пальової основи використовуються збірні залізобетонні складові палі прямокутного перетину 350х350мм довжиною 21м з жорстким вузлом закладення в монолітний ростверк. З’єднання паль – стаканного типу. Влаштування паль передбачено методом вдавлювання.

Зовнішній діаметр кільцевого ростверку складає 8094мм, внутрішній 6694мм, розміри перетину 700х1000(h) мм. Для встановлення обладнання в проекті фундаментів передбачені анкерні болти системи "HILTI", які монтуються за допомогою хімічних капсул "HILTI".

Допустиме розрахункове навантаження на палі, за результатами випробувань, має дорівнювати в межах - Nd=70 т.

Основою паль виступають ґрунти  ІГЕ-6. У проекті зазначені вказівки щодо паль, що підлягають контрольним випробуванням статичними навантаженнями.

Матеріали фундаментів:

- основні несучі конструкції - бетон класу С20/25, F75, W6;

- підливка під колони обладнання із бетону класу С25/30, F75;

- арматура  А400С та А240С по ДСТУ 3760:2019;

- палі виконуються із бетону класу С20/25, W6, F75;

- підготовка з бетону класу С8/10.

Відділення завантаження залізничних вагонів на два вагони та відділення завантаження автомобілів

Відділення завантаження та вивантаження зерна з залізничних вагонів та відділення завантаження автомобілів складається з металевих етажерок під бункери та з монолітних залізобетонних окремо стоячих фундаментів Фм1…Фм6 на пальовій основі.

Влаштування паль передбачено методом вдавлювання. Для пальової основи використовуються збірні залізобетонні складові палі прямокутного перетину 350х350мм довжиною 20м з шарнірним вузлом закладення у фундаменти. З’єднання паль – стаканного типу.

Матеріали конструкцій:

- окремі стовпчасті ростверки - бетон класу С12/15, F75, W6;

- підливка під металеві колони із бетону класу С16/20, F75, W6;

- арматура  А400С та А240С по ДСТУ 3760:2019;

- підготовка з бетону класу С8/10.

Вузол приймання зерна

Вузол приймання зерна з автотранспорту складається з металевого навісу, бункеру, металевих площадок проїзду та із:

- залізобетонної завальної ями виконаної у вигляді монолітного залізобетонного приямку ПРм2;

- монолітного залізобетонного тунелю Тм1.

Між конструкціями приямку завальної ями та тунелю виконується деформаційний шов.

Завальна яма виконується у вигляді приямка з монолітного залізобетону, та складається з фундаментної плити та стін товщиною 400 мм. Приямок запроектовано на природній основі. Відмітка низу фундаментної плити -6,400,  відмітка верху стін на позначках 0,000 та +0,200. Фундаментна плита має багатогранну форму в плані розміри якої складають 10,8м х 7,8м. У стінах приямку передбачено виконання двох отворів – для виходу до тунулю та для виходу назовні із приямку. Проектом передбачені закладні вироби в стінах приямку для кріплення металевих балок. Конструкції бункеру кріпляться до стін та фундаментної плити за допомогою анкерної техніки HILTI. Основою приямку слугують ґрунт шару ІГЕ-2 - суглинок важкий, пилуватий, лесовидний, твердої консистенції, темно-коричневий, коричневий.

Тунель Тм1 прямокутної геометричної форми, виконується у вигляді монолітного залізобетону тунелю на природній основі. Складається з фундаментної плити, стін і плит покриття товщиною 400 мм. Фундаментна плита має прямокутну форму в плані розміри якої 3,44м х 9,99м. Відмітка низу фундаментної плити -6,400,  відмітка верху плити покриття -1,300. Внутрішні розміри тунелю у світлі – 2,44м (ширина) х 4,3м (висота).

Матеріали конструкцій:

приямок ПРм2 та тунель Тм1 - бетон класу С20//25, F75, W6;

арматура  А400С та А240С по ДСТУ 3760:2019;

підготовка з бетону класу С8/10.

Норійна вежа

Норійна  вежа складається з металевих конструкцій та монолітного залізобетонного приямку ПРм1 на який вони спираються. Конструкції використовуються для розташування обладнання та транспортерів продукту між вузлами комплексу.

Приямок норійної вежі виконується на пальовій основі із збірних залізобетонних паль прямокутного перетину 350х350мм довжиною 14м з жорстким вузлом закладення в його плитну частину. Влаштування паль передбачено методом вдавлювання. Фундаментна плита, стіни та плитна частина покриття приямку – товщиною 400мм.

Глибина залягання днища приямку -7,900м. У стінах приямку виконано два отвори для його з’єднання з тунелем від завальної ями та підземною галереєю силосів. Між даними конструкціями передбачено влаштування деформаційних швів. Проектом передбачені закладні анкерні болти в стінах для кріплення металевих конструкцій каркасу норійної вежі. Також на стіни каналу виконано спирання стійок металевого каркасу відділення вузла очищення.

Норійна вежа виконується у вигляді просторового каркасу з металевих прокатних профілів з влаштуванням площадок для встановлення обладнання та перехідних драбин для проходу та обслуговування.

Над завальною ямою вузла приймання зерна з автомобілів встановлюються два навіси для запобігання потрапляння опадів у середину бункера та завальної ями (перший навіс) та над евакуаційним виходом із приямку (другий навіс).

Навіси складаються з несучого металевого каркасу, що покритий профільованим листом.

Бункер завальної ями виконується у вигляді нахиленої площини з несучим металевим каркасом.

Міцність несучих конструкцій забезпечується міцністю (розрахунковим опором) матеріалів, що використовуються, необхідною площею і формою перерізу елементів конструкцій з цих матеріалів.

Антикорозійний захист залізобетонних конструкцій, що контактують з ґрунтом, досягається застосуванням горизонтальної та вертикальної гідроізоляції. У проекті передбачена обмазочна гідроізоляція та її захист геотекстилем - по підошві фундаменту. Перед нанесенням гідроізоляції поверхні покриваються ґрунтовкою.

Всі металеві конструкції перед монтажем фарбуються емаллю ПФ-115, або її аналогами виробленими в Україні, у два шари по ґрунтовці ГФ-021(ТУ У 20.3-2628800418-002:2017) загальною товщиною 80 мкм. Після монтажу та нанесення зварних швів виконується аналогічне фарбування від корозії.

Стіни та стеля приміщення очисного відділення обшито профільованими оцинкованими листами.

Зовнішнє оздоблення стін приміщення на від.+15,160 та покрівлі на відм.+21,290 виконується з оцинкованого профільованого листа. Доступ до відділення очистки виконується через сходову клітку.

Підлога приміщення складається із залізобетонного перекриття по металевим балкам з застосуванням опалубки з профлиста.

Зовнішні огороджувальні конструкції вікна та двері запроектовано згідно ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT) «Вікна та двері».

Архітектурні рішення по зовнішньому вигляду будівель прийняті з умов нормальної експлуатації будівель з урахуванням вимог завдання на проектування, особливостей експлуатації будівель і їх призначення, а так само з дотриманням протипожежних і санітарних норм. У вирішенні питання зовнішнього вигляду будівель і їх архітектурної виразності, основним критерієм є гармонійне вписування будівлі в композицію навколишньої забудови.

 

         Робочий проект «Нове будівництво елеватору ємністю 15 тис. т. на території Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області» розроблено відповідно вимог до міцності надійності та довговічності об’єкта будівництва.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.                                                  


Розділи