Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8502-1868-4108-1600
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№00071-21Е від 17.03.2021
Орган, що видав
ТОВ "НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза" (40719528) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дороги на вул. Едуарда Фукса в м. Кривому Розі Дніпропетровської області
Код проектної документації
PD01:8410-3756-7400-4763 №17118к від 2020-10-01 (видав ТОВ"КРИВОРІЖЦИВІЛЬПРОЕКТ")
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, Архітектурно-планувальні рішення, Архітектурне об'ємне проектування
Головний експерт проекту
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Інформацію не зазначено

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ МІСТА ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (03364234)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Музика Любов Віталіївна
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Ольховик Валентина Олександрівна
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Вдовенко Євген Сергійович
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ТРУБЕЙ ВЯЧЕСЛАВ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 006611, АЕ 001854, АР 020531, АЕ 007208)
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Кучерявенко Олександр Миколайович (АА 001903, АА 001976, АЕ 001385)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
НАДТОКА ІРИНА БОРИСІВНА (АЕ 004501)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Крижанівський Олександр Євгенійович (АЕ 006276, АЕ 000992, АТ 009202, АЕ 006214)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8410-3756-7400-4763
Орган, що видав
ТОВ"КРИВОРІЖЦИВІЛЬПРОЕКТ" (39493770)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Капітальний ремонт дороги
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
01.10.2020
Номер проектної документації
17118к
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків (відповідальності) – СС2

Сукупний показник  - СС2

Замовник будівництва: Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради

Юридична адреса: 50101, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1 (код ЄДРПОУ 03364234)

Генеральний проектувальник: ТОВ «КРИВОРІЖЦИВІЛЬПРОЕКТ»

Юридична адреса: 50045, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Купріна, 130.

Головний інженер проекту:  Наталя Тимурівна Курінна (кваліфікаційний  сертифікат

Серія АР № 015330  дата видачі  15.04.2019 р.).

Робочий проект виконаний у 2020 році на підставі:

Завдання на проектування від 25.09.2020 року, виданого Департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради;

Технічні умови департаменту розвитку міста виконкому Криворізької міської рад на електроосвітлення дороги №7/06/7308 від 23.12.2019р.;

 Технічних умов №50102.2.2-8-0120 від 11.01.2020р., виданих ПАТ «Криворіжгаз» на перенос мереж газопостачання;

Акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню;

Акту обстеження існуючої дороги на вул. Едуарда Фукса  в м. Кривому Розі Дніпропетровської області;

Погодження Схеми організації дорожнього Руху Технічні умови на перенос газових мереж

Технічний звіт щодо виконання топографо-геодезичних вишукувань з виготовлення топографічних планів масштабу 1:500 «Капітальний ремонт дороги на вул. Едуарда Фукса в                м. Кривому Розі Дніпропетровської області» виконаний ФОП Василенко Р.Є. в 2019 році;

Технічний звіт щодо виконання топографо-геологічних вишукувань "Капітальний ремонт дороги на вул. Едуарда Фукса в м. Кривому Розі Дніпропетровської області" виконаний ФОП Василенко Р.Є. в 2019 році;

Листа виконкому  Криворізької міської ради міської ради Департамент розвитку інфраструктури міста;

Вихідні дані замовника, необхідні для складання робочого проекту і кошторису.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПРОЕКТУ

Ділянка вул. Едуарда Фукса, що підлягає виконанню робіт з капітального ремонту проїзної частини, знаходиться в Покровському районі м. Кривий Ріг та сполучує вулично-дорожню мережу міста. Класифікація вулиці за функціональним призначення - загальноміського значення, магістральна вулиця регульованого руху. Траса дороги проходить в межах земель Криворізької міської ради.

До складу вул. Едуарда Фукса, що підлягає капітальному ремонту входять:

основний проїзд (лівий і правий);

примикання місцевих проїздів;

зупиночні комплекси;

тротуари;

смуги озеленення.

Робочим проектом передбачається:

 перевлаштування зношеного асфальтобетонного покриття проїзної частини та примикань з виправленням поздовжнього та поперечних похилів для доведення їх геометричних параметрів до норм, які відповідають категорії вулиці;

місцеве розширення земляного полотна;

влаштування центральної розділювальної смуги;

влаштування смуг озеленення;

влаштування заїзних карманів для тимчасової стоянки;

нанесення дорожньої розмітки;

влаштування технічних засобів організації дорожнього руху.

організація велосипедного руху по виділеній велосипедній смузі;

організація руху маршрутного транспорту по виділеній смузі;

капітальній ремонт мережі водовідведення;

облаштування зупинок громадського транспорту;

заміна опор контактної мережі тролейбусу.

Траса дороги проходить в межах земель Криворізької міської ради.

Початок траси проектування (ПК 0) прийнято на примиканні вул. Едуарда Фукса до просп. 200-річчя Кривого Рогу (без врахування перехрестя з вул. Миколи Світальського). Закінчення траси ПК 15+40 прийнято на закінченні примикання вул. Едуарда Фукса з вул. Січеславська (з врахуванням перехрестя в вул. Кирило-Мефодіївська). Трасу дороги розбито до ПК 15+60 для можливості врахування висотних відміток на примиканні до вул. Січеславська. Початок траси проектування співпадає із закінченням ділянки просп. 200-річчя Кривого Рогу, на якій капітальний ремонт виконувався в 2017 році. Довжина ділянки вул. Едуарда Фукса, що підлягає виконанню робіт з капітального ремонту в рамках даного робочого проекту складає 1540 м. Дорожній одяг аналогічний попередньо-виконаним ділянкам капітального ремонту (просп. 200-річчя Кривого Рогу): асфальтобетон – 12-15 см, кварцитний щебінь 50-60см.

Існуюча траса ділянки вулиці виконана з двома круговими кривими радіусами 400 і 150 м. Проектними рішеннями для виконання вимог із поширення проїзної частини до єдиної ширини з врахуванням вимог по забезпеченню дотримання нормативних відстаней до існуючих мереж, будівель і споруд передбачається часткова зміна плану траси з влаштуванням трьох горизонтальних кривих радіусами 1000, 250 і 150 м. Можливість виправлення існуючої кривої радіусом 150,00 м до нормативного радіусу (250,00м) відсутня через наявність в безпосередній близькості до проїзної частини капітальних будівель і споруд навчальних закладів з діючою інфраструктурою та землевідведенням. Перебудова території діючих навчальних закладів не доцільна. Тому проектними рішеннями на даній ділянці зберігається горизонтальна крива радіусом 150,00м та передбачається встановлення відповідних технічних засобів, відповідно до розрахункової швидкості руху 60 км/год.

Видимість в плані для руху автотранспорту забезпечена. Ширина основної проїзної частини – 27,50-35,00 м.  Кількість смуг руху – 8. Центральна розділювальна смуга – відсутня.

Поперечний профіль проїзної частини здебільшого односхилий з похилом до зовнішніх бортів у західному напрямку. Бортові камені – бетонні, знаходяться здебільшого у незадовільному стані.

Водовідведення з проїзної частини здійснюється вздовж бортового каменю із скиданням у дощоприймачі існуючої закритої мережі зливової каналізації.

По дорозі виконується рух громадського транспорту, присутні зупиночні майданчики в кількості 6 одиниць. Зупинки з обох сторін дороги: «вул. Едуарда Фукса»,  «Автотехнікум», «ж.м. Піонер». Заїзні кишені до зупиночних майданчиків відсутні.

3 обох сторін дороги благоустроєні ділянки озеленення з деревами та чагарниками, обрамленими тротуарними бортовими каменями. Мережі електропередач, зовнішнього освітлення, водопроводу, каналізації, газопроводу, кабелі зв'язку розташовані з обох боків дороги, під дорогою, а також її перетинають.

Тип покриття – капітальне, асфальтобетонне. На дорожньому покритті присутні поперечні та поздовжні розкриті тріщини, нерівності глибиною до 5 см, понижені кромки проїзної частини, напливи покриття. Поперечні та поздовжні похили не відповідають нормативним. На деяких ділянках (особливо поблизу школи №86) спостерігається застій дощових вод.

До проїзної частини примикають наступні вулиці: Миколи Світальського, Курчатова, Георга Отса, Кирило-Мефодіївська. З обох сторін вулиці розташовані тротуари шириною від 3,00 до               7,00 м. Покриття тротуарів здебільшого асфальтобетонне, на примиканнях до об’єктів торгівлі та підприємств - з фігурних бетонних плит, покриття яких знаходиться у незадовільному стані. Присутні численні просадки, відсутність бортових каменів, деформація покриття.

Рух автотранспорту регулюється світлофорами на:

перехресті з вул. Миколи Світальського;

регульованому пішохідному переході в районі будинку №44;

регульованому пішохідному переході в районі зупинки «Автотехнікум»

перехресті з вул. Кирило-Мефодіївська.

Дорожні знаки влаштовані в неповному обсязі. Наявна корозія металевих стійок, механічні пошкодження табличок дорожніх знаків. Дорожня розмітка майже повністю стерта та потребує оновлення.

Проектом передбачено роботи з виносу, захисту, перевлаштуванню існуючих мереж газопроводу. При виконання робіт з розширення і виправлення профілю проїзної частини передбачається заміна горловин існуючих дощоприймачів мережі закритої зливової каналізації та посилення (заміна) горловин існуючих колодязів інженерних мереж розташованих на проїзної частині, встановлення дощоприймальних лотків для організованого відводу дощових вод з поверхні дороги і улаштування перехвату дощової води.

Для тимчасової стоянки автомобілів передбачається влаштування паркувальних майданчиків.

Проектом передбачено наступні типи дорожнього одягу:

Тип 1 (посилення основної проїзної частини):

АСГ.Др.Щ.А.НП.I БМПА 60/90-53                                                - 0,05;

ЕКШ-50                                                                                  - 0,40л/м²;

вирівнюючий шар АСГ.Кр.Щ.Б1.НП.I БНД 70/100 ;

ЕКШ-50                                                                                  - 0,40л/м²;

фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття   - 0,05 – 0,12м.

Тип 2 (влаштування нового дорожнього одягу):

АСГ.Др.Щ.А.НП.I БМПА 60/90-53                                                - 0,05;

ЕКШ-50                                                                                  - 0,40л/м²;

АСГ.Кр.Щ.Б1.НП.I БНД 70/100                                          - 0,10;

ЕКШ-50                                                                                  - 0,40л/м²;

АСГ.Кр.П.А-Б.НП.I БНД 70/100                                         - 0,10;

ЩПС С7                                                                                 - 0,18;

- ЩПС С5,                                                                              - 0,25

Тип 3 (влаштування додаткової основи проїзної частини):

АСГ.Др.Щ.А.НП.I БМПА 60/90-53                                                - 0,05;

ЕКШ-50                                                                                  - 0,40л/м²;

АСГ.Кр.Щ.Б1.НП.I БНД 70/100                                          - 0,10;

ЕКШ-50                                                                                  - 0,40л/м²;

АСГ.Кр.П.А-Б.НП.I БНД 70/100                                         - 0,10;

ЩПС С7                                                                                 - 0,19;

фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття   - 0,12 – 0,15.

Тип 4 ( центральні розділювальні смуги):

АСГ.Др.щ.Б.НП.I БНД 70/100                                             - 0,04;

- Асфальтогранулят ущільнений                                         - 0,40 (середня)

Існуюче покриття

Тип 5 (ремонт асфальтобетонного покриття під’їздів, примикань):

АСГ.Др.щ.А.НП.I БМПА 60/90-53                                     - 0,05;

ЕКШ-50                                                                                  - 0,40л/м²;

вирівнюючий шар АСГ.Др.Щ.Б.НП.I БНД 70/100 ЕКШ-50 - 0,40л/м²;

фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття   - 0,05.

Тип 6 (ремонт асфальтобетонного покриття під’їздів і примикань на ділянках пониження відміток основної проїзної частини):

АСГ.Др.щ.А.НП.I БМПА 60/90-53                                     - 0,05;

ЕКШ-50                                                                                  - 0,40л/м²;

АСГ.Кр.Щ.Б1.НП.I БНД 70/100                                          - 0,10;

ЩПС С7                                                                                 - 0,12;

- ЩПС С5                                                                               - 0,21;

розбирання існуючого дорожнього одягу на глибину до 0,75 м)

Тип 7 (ремонт покриття тротуарів):

АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.I БНД 70/100                                           - 0,05;

вирівнюючий шар з асфальтогрануляту;

фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття   - 0,05;

Тип 8 (влаштування покриття тротуарів):

АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.I БНД 70/100                                           - 0,05;

- ЩПС С7                                                                               - 0,12.

Суміжні смуги та стики об’єднуються із застосуванням бітумно-каучукової стрічки.

На ділянці виконання робіт рух маршрутних транспортних засобів виконується в обох напрямках. Зупиночні майданчики в кількості 6 одиниць облаштовано павільйонами та лавами з навісом. Довжина посадочних майданчиків в залежності від типів маршрутних транспортних засобів і кількості одночасно виконуючих висадку-посадку пасажирів на зупинці прийнята 65 і              35 м. Посадочні майданчики розташовуються на тротуарах на 20 см вище поверхні проїзної частини. Поперечний похил посадочних майданчиків –  в межах 10-15 ‰ у напрямку проїзної частини.

Для можливості заїзду маломобільними групами населення візком до низько підлогового маршрутного транспорту вздовж посадкових майданчиків передбачається влаштування бортових каменів БР 300.30.18 з підвищенням на 20 см від рівня проїзної частини.

Мінімальна ширина пішохідної частини тротуарів з обох сторін основної проїзної частини складає не менше, ніж 3,00 м.

Для маломобільних груп населення в місцях пішохідних переходів передбачено улаштування пандусів шириною 2,0 м з пониженням бортового каменю. Поверхня бортового каменю повинна бути не вище, ніж 2,5 см над поверхнею покриття проїзної частини.

Для тимчасової стоянки автомобілів передбачено влаштування заїзних карманів для тимчасової стоянки автомобілів. Розміщення заїзних карманів передбачається за рахунок смуг озеленення та тротуару.

Паркування здебільшого передбачається паралельно проїзду та під кутом 45 градусів. Паркування під кутом 90 градусів передбачене тільки на проектованому заїзному кармані, що передбачається розташовувати поблизу житлового будинку №48 та на існуючому майданчику поблизу перехрестя з вул. Кирило-Мефодіївська.

Всього на ділянці виконання капітального ремонту передбачається розміщення 125 машино-місць для тимчасового паркування (в тому числі 65 машино-місць з лівої сторони основного проїзду і 60 машино-місць з правої)

Для забезпечення безпеки руху та інформування водіїв проектом передбачається установка дорожніх знаків та влаштування дорожньої розмітки холодним пластиком з додаванням мікрокульок скляних світлоповертальних. Дорожні знаки для позначення велосипедної смуги передбачається влаштовувати на консолях

Передбачено улаштування перильних огороджень:

в місцях пішохідних переходів і зупиночних комплексів по 50м в кожну сторону;

на бар’єрному огородженні, що розташовано на центральній розділювальній смузі.

Влаштування бар’єрного огородження передбачено вздовж центральної розділювальної смуги. При влаштуванні перильного огородження поверх бар’єрного огородження передбачені заходи із забезпечення видимості  пішоходів в зоні руху автотранспорту шляхом відступу довжиною по 30,0м в кожну сторону від пішохідного переходу.

Поліпшення стану велосипедних шляхів передбачено виділенням окремої велосмуги. Ширина велосмуги складає 1,50м. Між велосмугою і смугою для маршрутних транспортних засобів передбачена буферна зона безпеки шириною 0,50м, яка виділяється дорожньою розміткою.

Поліпшення стану маршрутного зв’язку вирішене влаштуванням окремої смуги для руху маршрутних транспортних засобів шириною 3,75м.

На зупинкових майданчиках передбачається влаштування обмежувальних стовпчиків для уникнення можливого наїзду автотранспорту на зону очікування.


Основні проєктні рішення по улаштування газопроводів.

Даним робочим проєктом при капітальному ремонті автомобільної дороги по вул. Едуарда Фукса від просп. 200-річчя Кривого Рогу до вул. Січеславська м. Кривий Ріг передбачена реконструкція - заміна сталевих підземних розподільчих газопроводів на поліетиленові:

- ділянку газопроводу низького тиску, прокладеного підземно, між житловими будинками №48 та №81 по вул. Едуарда Фукса Д=89мм Рроб=0,003 МПа, Рфакт=0,0025 МПа, Рмін=0,0015 МПа;

- ділянку газопроводу низького тиску, прокладеного підземно, між житловими будинками №18 та №39 по вул. Едуарда Фукса Д=219мм Рроб=0,003 МПа, Рфакт=0,0025 МПа, Рмін=0,0015МПа;

- ділянку газопроводу низького тиску, прокладеного підземно, між житловими будинками №12 та №8 по вул. Едуарда Фукса Д=89мм Рроб=0,003 МПа, Рфакт=0,0025 МПа, Рмін=0,0015 МПа;

- ділянку газопроводу низького тиску, прокладеного підземно, між житловими будинками №4 та №3 по вул. Едуарда Фукса Д=89мм Рроб=0,003 МПа, Рфакт=0,0025 МПа, Рмін=0,0015 МПа.

Прокладка газопроводу низького тиску передбачається підземною з поліетиленових труб ПЕ80ГАЗ SDR 17,6 по ДСТУ Б.В.2.7-73-98 90х5,2 мм та 225х12,8 мм, відповідно існуючим сталевим газопроводам. В місцях перетину з водопроводом, електрокабелем, кабелем зв’язку та під автомобільним проїздом газопровід заключити в футляри зі сталевої електрозварної труби 219х6 мм та 325х8 мм по ГОСТ 10704-91 в дуже посиленій ізоляції.

На висоті 200-300мм над підземним газопроводом укладається попереджувальна жовта полімерна стрічка шириною не менше 200мм. Між сталевими існуючими ділянками газопроводів та для сталевих футлярів ПЕ трубопроводу, що під автодорогою, передбачено прокладення шунтуючої перетинки.

В даному робочому проєкті передбачено 10 врізок в газопроводи низького тиску (Рроб.=0.003МПа, Рфакт.=0.0025 МПа, Рнад.min=0.0015 МПа).

Робочим проєктом передбачено заміна сталевих ділянок газопроводів на поліетиленові без

заміни запірно-регулюючої арматури і стічних труб. Монтаж і випробування газопроводів на міцність і герметичність необхідно виконувати згідно вимог ДБН В.2.5-20:2018, НПАОП 0.00-1.76-15 "Правил безпеки систем газопостачання" спеціалізованою будівельною організацією.

Організація будівництва.

Організація будівельних робіт передбачена з урахуванням вимог, як нормативних документів для будівництва та реконструкції доріг, так і відомчих правил їх ремонту та утримання. Розрахунок терміну ремонтних робіт визначений методом інтерполяції табличних даних ДСТУ Б А.3.1-22:2013, з урахуванням видів і об’єктів робіт, передбачених робочим проектом і додержання технологічної послідовності їх виконання.

Загальна довжина ділянки капітального ремонту складає 1540м. Термін виконання робіт  складає 9 місяців. Будівельні роботи передбачено виконувати силами спеціалізованих автодорожніх організацій, що визначатимуться тендером. В підготовчий період виконуватимуться роботи з підготовки території будівництва, геодезичні роботи, вирубка дерев та чагарнику.

При проведенні робіт по капітальному ремонту рух по проїзній частині дороги не перекривається. Капітальний ремонт дороги проводиться на одній половині проїзної частини при систематичному русі на іншій.

Для проведення робіт застосовуються типові тимчасові схеми організації дорожнього руху рисунок В.9, В10 (див. додаток) згідно ДСТУ 8749:2017. Організація дорожнього руху під час виконання робіт виконується згідно типових схем по ДСТУ 8749:2017, тому розробляти індивідуальні схеми організації дорожнього руху не потрібно.

Екологія

Експлуатація автомобільної дороги транспортними засобами з інтенсивністю руху 18672 приведених автомобілів на добу (у перерахунку на легкові автомобілі) у встановлений розрахунковий період, за звичайних метрологічних умов (швидкість вітру 5 м/сек.) не може призвести до перевищення ГДК забруднюючих речовин в атмосферному повітрі. Таким чином смуга впливу для даного об'єкту проектування за впливами на атмосферне повітря не встановлюється. Прийняті в проекті конструктивно-технологічні рішення у повній мірі забезпечують технологічно-експлуатаційні показники автомобільної дороги, що в свою чергу сприяє зниженню впливу транспортного руху на атмосферне повітря.

Під час виконання будівельно-монтажних робіт проектними рішеннями передбачається використання матеріалів, які пройшли радіаційний контроль та мають рівень іонізуючих випромінювань природних радіонуклідів на рівні нормативних. Використання токсичних і радіоактивних матеріалів не передбачається. Всі земельні роботи механізовані. При реалізації проектних рішень додаткові земельні ресурси не вилучаються.

Знесення зелених насаджень в процесі реалізації проектних рішень – не передбачається. Проведення капітального ремонту дороги проводиться в межах існуючого відводу землі. Додаткове відведення земель не потрібне. Після закінчення будівельних робіт, порушена поверхня відновлюється.

Джерела впливу на повітряне середовище – автотранспорт. Після закінчення ремонтних робіт додаткових джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря не буде, та екологічна обстановка, що склалася в даному районі не зміниться.

Після ремонту автомобільної дороги двигуни транспортних засобів працюють в кращому режимі, кількість викидів шкідливих речовин у вихлопних газах зменшується майже вдвічі.

В даному проекті запроектовані  вуличні світлодіодні  світильники, які  мають найліпші  показники по відношенню лм/Вт, терміну  служби  і  надійності, а також  більш висока світловіддача й більш широкі можливості по отриманню потрібної діаграми розподілу світла (норму освітлення ) на задану площу.

Охорона праці

Проектні рішення по ремонту автомобільної дороги в частині охорони праці, в робочому проекті прийняті відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг» і з НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті».

При проведенні робіт в робочому проекті передбачено керуватися вимогами ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві. Основні положення», а також іншими галузевими інструкціями, вказівками та рекомендаціями щодо безпечних методів проведення робіт протипожежної безпеки, виробничої санітарії та охорони праці. Всі роботи по ремонту та утриманню існуючих автомобільних доріг проводяться в умовах інтенсивного руху, що пов'язано з великим ризиком наїзду машин на працюючих. Попередження нещасних випадків можливе шляхом влаштування об'їздів, встановлення огорож і знаків.

Пожежна безпека

Пожеже небезпечні технологічні процеси проектною документацією не передбачені. Будівельні матеріали, що використовуються при ремонті автомобільної дороги, задовольняють вимогам ДБН В.1.4-2.01-97 «Радіаційний контроль будівель матеріалів та об'єктів будівництва».

Представленим робочим проектом передбачені заходи, що забезпечують пожежну і техногенну безпеку, також санітарно-епідеміологічне благополуччя населення, безпеку експлуатації та вимоги охорони праці відповідно до нормативних документів.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною  документацією, у поточних цінах станом на 23.02.2021 р. складала 355153,934 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 286117,725 тис. грн.; устаткування – 432,089 тис.грн.; інші витрати – 68604,120 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

тис. грн.

Найменування 

об’єкта будівництва

Представлено

Зміна  вартості

Рекомендовано до  затвердження

Зменшення

Збільшення

Капітальний ремонт дороги на вул. Едуарда Фукса  в

м. Кривому Розі Дніпропетровської області

 

355 153,93400

286 117,72500

 

 

8 566,63500

6 904,73200

у тому числі:

 

устаткування

інші витрати

 

346 587,29900

279 212,99300

       470,66200

  66 903,64400

Опис зауважень та внесених змін

Під час проведення експертизи робочого проекту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза»  висунула зауваження з питань надійності та довговічності споруди, її експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, кошторисної частини проектної документації.

У процесі проведення  експертизи проекту було зроблено ряд зауважень та пропозицій  по окремих розділах проекту,  які були доведені письмово до замовника і авторів проекту. Після опрацювання зауважень внесено необхідні зміни та  доповнення  до  проекту.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на проектувальника  та  замовника.



Розділи