Основна інформація
Кошторисна документація
Кошторисна вартість
Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
30.06.2021 | 133004.196 | 104819.959 | 1300.728 | 26883.509 |
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
29.07.2021 | 132518.616 | 104402.967 | 1295.087 | 26820.562 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (04058516) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
ТЕРЛЕЦЬКА НОНА МИХАЙЛІВНА (АР 021062, АЕ 005275, АЕ 006297, АР 005430) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
Сітченко Віктор Михайлович (АЕ 003126, АЕ 007033) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
|
МАНИЧ НАТАЛІЯ ЯКОВЛІВНА (АЕ 000652) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення |
НЕСТЕРЕНКО УЛЯНА ЮРІЇВНА (АР 000251, АР 011704, АЕ 000429, АЕ 004580) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
|
Морозова Наталія Федорівна (АР 012333, АЕ 000494, АР 002328, АЕ 004159) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ДЗЮБЕНКО ВАЛЕНТИН АНДРІЙОВИЧ (АЕ 002346, АЕ 006475, АЕ 004682, АЕ 007230, АР 005294, АР 018656) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Шевченко Тетяна Миколаївна (АЕ 003923, АТ 004965, АТ 003907, АТ 007736, АЕ 005413) |
Головний експерт проекту |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Семенюк Руслан Павлович (АТ 004657, АТ 010188, АЕ 003429) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Проект розроблений товариством з обмеженою відповідальністю «СІТІ-ДИЗАЙН» (юридична адреса:61037, м. Харків, пр. Московський 199 б, 9-й поверх).
Головний інженер проекту М. Г. Приходченко, кваліфікаційний сертифікат АР № 014475 від 14.06.2018, виданий Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» Саморегулівна організація у сфері архітектурної діяльності Атестаційна архітектурно-будівельна комісія.
Проект виконано на підставі:
- рішення 3 сесії 8 скликання Харківської міської ради Харківської області № 33/21 від 24.02.21.
Вихідні дані, які надані замовником:
- «Містобудівні умови та обмеження забудови» № 34М від 16.03.2021;
- «Завдання на проектування»;
- «Технічні умови» № 171/0/66-21 від 08.02.2021, видані Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради;
- «Технічні умови» № 285/07/78-21 від 09.02.2021, видані Департаментом інфраструктури Харківської міської ради;
- «Технічні умови» № 11-19/2895 від 16.03.2021, видані АТ «Харьковобленерго» Харківські міські електричні мережі;
- «Технічні умови» № 1932/41/14/01-2021 від 03.03.2021, видані Департаментом патрульної поліції Управління патрульної поліції у Харківській області;
- «Технічні умови» № 4/ПТО від 15.02.2021, видані КП «КВЗК»;
- «Технічні умови» № 446-ЮО-К від 29.03.2021, видані КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ»;
- «Технічні умови» № 288-ЮО-В від 29.03.2021, видані КП «ХАРКІВВОДОКАНАЛ»;
- «Технічні умови» № 25-540 від 12.02.2021, видані КП «ХТМ»;
- «Технічні умови» № 159 від 08.02.2021, видані КП «Міськелектротранссервіс;
- «Технічні умови» від 11.03.2021, видані СКП «Харківзеленбуд» Харківської міської ради;
- «Технічні умови» № 611-ТУгрм-3-0221 від 15.02.2021, видані ПАТ «Харківміськгаз»;
- «Технічні умови № 04/57 від 15.02.2021, видані Харківською філією ПАТ «Укртелеком»;
- «Технічний звіт з інженерно-геодезичних вишукувань» №362/21від. 28.05.21;
- «Технічний звіт з інженерно-геологічних вишукувань» № 050/2021-іг від 2021.
Коротка характеристика об’єкта
Об’єкт «Реконструкція вул. Весніна на ділянці від вул. Алчевських до вул. Пушкінської у м. Харкові» у територіальному відношенні знаходиться у Київському адміністративному районі м. Харкова.
Вулиця Весніна бере початок від південної огорожі Парку культури і відпочинку імені А. М. Горького і, перетинаючи вулиці Сумську, Мироносицьку, Чернишевського і Алчевських, з'єднується з Пушкінською.
Відповідно до Генерального плану міста Харкова вулиця Весніна є магістральною вілицею загальноміського значення регульованого руху, що з’єднує житлові масиви «Журавлівка» та «Салтівка» з центральною частиною міста. По вул. Весніна здійснюється рух приватного, вантажного та громадського транспорту, у тому числі міського електротранспорту (трамвай).
На вулиці знаходиться ряд установ, в тому числі Український науково-дослідний інститут експериментальної ветеринарії, що займає майже цілий квартал на розі Весніна та Пушкінської. Також розташований Український державний науково-дослідний вуглехімічний інститут (УХІН) - одна з провідних в світі науково-дослідних організацій в області вуглехімії.
До особливостей району проектування відносяться такі місця транспортного і пішохідного тяжіння, як: 4 поверхова житлова забудова, навчальні корпуси НТУ «ХПІ», Український державний науково-дослідний вуглехімічний інститут (УХІН), Управління по боротьбі з організованою злочинністю (УБОЗ), Національний науковий центр «Інститут експериментальної і клінічної ветеринарної медицини», Молодіжний парк, цвинтар №2, гаражі, АЗС, численні заклади торгівлі, зупинки громадського транспорту.
По вулиці організовано трамвайне та автобусне пасажирське сполучення. Ділянка реконструкції розташована від вул. Алчевських до вул. Пушкінської. Вулиця Пушкінська - магістральна вулиця загальноміського значення. Друга після вул. Сумської центральна вулиця міста, що простягається від майдану Конституції та закінчується аж за Харківським авіаційним заводом. По вул. Пушкінській здійснюється рух приватного та громадського транспорту. Рух вантажного транспорту заборонено. Із збільшенням кількості автомобілів на дорогах, попит на пересування вулицями Весніна та Чернишевського на даний час вже перевищує пропускну здатність цих ділянок дорожньо - вуличної мережі. Наявність у районі об’єкту проектування великої кількості об’єктів транспортного і пішохідного тяжіння потребує вжиття заходів з впорядкування руху транспорту і пішоходів, підвищення безпеки дорожнього руху.
Інженерно-геологічна та кліматична характеристика ділянки будівництва
Згідно ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія» м. Харків розташовано в І (Північно-західному ) кліматичному районі.
Розрахункова зимова температура зовнішнього повітря -23°С.
Нормативні навантаження згідно ДБН В1.2-2-2006:
вітрова – 430 Па/м2 для 2 вітрового району;
снігова – 1600 Па/м2 для 5 снігового району.
Інженерно-геологічні умови ділянки "Реконструкція вул. Весніна на ділянці від вул. Алчевських до вул. Пушкінської у м. Харкові" оцінюються як середньої складності (ІІ категорія).
Ускладнюючими факторами, котрі потребують уваги при проектуванні, є:
- наявність насипних ґрунтів та ґрунтово-рослинного шару максимальна сумарна потужність, яких складає до 1,6 м, які є неоднорідними за складом, властивостями та не витримані по потужності.
- наявність у розрізі суглинків, що мають просідні властивості ІГЕ-2 потужність шару яких до 3,6 м. Величина початкового просідного тиску становить 0,15 МПа.
У якості природної основи для дорожнього полотна можна використовувати ІГЕ-1-4. При необхідності використання ґрунтів ІГЕ-1,2 доцільним є влаштування ґрунтової подушки з дренуючого матеріалу (пісок або щебінка).
Згідно ДБН В.1.1-12:2014 розрахункова інтенсивність сейсмічного впливу для ділянки будівництва становить менше 6 балів.
За рельєфом місцевості, інженерно-геологічними умовами, характером зволоження та ступенем стікання води, дана місцевість відноситься до 1-го типу, сухі ділянки, на яких поверхневі та підземні води не впливають на зволоження верхніх шарів ґрунту.
За складністю розробки ґрунти відповідають наступним пунктам таблиці 1 ДСТУ Б.Д.2.4-1:2012: ІГЕ в – 10б, ІГЕ г – 5а, ІГЕ 1 – 26а; ІГЕ 2 – 9в; ІГЕ 3 – 35в,ІГЕ 4 – 29а.
Проектні рішення
Планувальним рішенням пропонується:
- розширення проїзної частини вулиці Весніна на проєктованій ділянці за рахунок трамвайного полотна. У місцях, де розширення проїзної частини неможливе, передбачається оновлення покриття проїзної частини;
- розширення проїзної частини вул. Пушкінської, на ділянці проєктування;
- перевлаштування тротуарів по вул. Весніна, вул. Пушкінської на ділянці проєктування.
Також реконструкція передбачає комплекс заходів, спрямованих на забезпечення безпеки всіх учасників дорожнього руху:
- оновлення покриття проїжджої частини;
- організацію рельєфу з вирішенням питання відведення поверхневих вод з покриття проїзної частини у закриту системи зливової каналізації;
- влаштування знижених бортів на пішохідних переходах;
- влаштування тактильної плитки для орієнтування людей з вадами зору;
- підняття горловини колодязів до проєктних відміток із заміною люків;
- комплексний благоустрій вулиці із завезенням рослинного грунту та посівом газону на ділянці реконструкції;
- влаштування нової мережі зливової каналізації з установкою нових дощоприймальних колодязів;
- перевлаштування мереж зовнішнього водопостачання;
- перевлаштування мереж зовнішнього газопостачання;
- перевлаштування мереж зовнішнього теплопостачання;
- винос і перекладка мереж зв'язку з реконструкцією колодязів і камер;
- винос і перекладка кабелів електропостачання;
- розробка схеми організації руху транспорту на період будівництва;
- встановлення дорожніх знаків і нанесення розмітки згідно ДСТУ 4100-2002, ДСТУ 2587: 2010 ДСТУ 3587-97;
- реконструкція світлофорного об’єкту УХІН-вул. Весніна із застосуванням відповідних світлофорів;
- реконструкція світлофорного об’єкту вул. Пушкінська-вул. Весніна із застосуванням відповідних світлофорів;
- застосування транспортних і пішохідних світлофорів з табло відліку часу (ТВЧ), або їх аналогу;
- застосування дорожнього контролерів типу КОМКОН КДК з необхідною кількістю каналів (або його аналогу);
- застосування відповідних дорожніх знаків, розмітки, пішохідного огородження на ділянці проєктування;
- встановлення стовпчиків обмежувальних (нежорсткий захисний елемент висотою до 0,8м) вздовж вул. Весніна для недопуску автомобільного транспорту на трамвайне полотно);
- влаштування системи відеоспостереження на перехрестях УХІН-вул. Весніна, вул. Пушкінська-вул. Весніна;
- влаштування інженерних мереж світлофорних об’єктів УХІН-вул. Весніна, вул. Пушкінська-вул. Весніна.
Дорожнє покриття
Проєктом передбачено виконання фрезерування по існуючому покриттю проїжджої частини hсер=0,10м з подальшим влаштуванням вирівнюючого шару з пористого дрібнозернистого асфальтобетону на підгрунтовці з бітумної емульсії по існуючій дорожній основі (ТИП2). В місцях, де неможливо виконати фрезерування передбачається розбирання асфальтобетонного покриття і щебеневої основи механізованим способом.
У місцях розширення проїзної частини передбачається виїмка слабкого грунту з подальшим завезенням природного піску і його ущільнення. Виїмка грунту, згідно інженерно-геологічного звіту, повинна проводитися на середню глибину 1.35м. Корито під влаштування розширення проїжджої частини має виконуватися з урахуванням влаштування бортового каменю.
Для зміцнення дорожнього покриття в місцях розширення конструктив дорожнього одягу включає композитну сітку двох типів: 10СКС150х150 в нижніх шарах дорожнього одягу і 4СКС100х100 - у верхніх шарах дорожнього покриття.
Дорожній одяг в місцях розширення включає в себе влаштування двошарової основи з: - щебенево-піщаної суміші ЩПС5, товщиною h=0,35м в нижньому шарі; - щебенево-піщаної суміші ЩПС7, товщиною h=0,15м у верхньому шарі основи. Шар щебенево-піщаної суміші перекривається нижнім шаром крупнозернистого асфальтобетону, товщиною h=0,10м, після укладається композитна сітка 4СКС100х100; виконується підгрунтовка бітумною емульсією і влаштування верхнього шару дрібнозернистого асфальтобетону, товщиною h=0,05м. Верхній шар дорожнього покриття передбачається з щебенево-мастичного асфальтобетону (ЩМА), товщиною h=0,05м на раніше подгрунтовану бітумною емульсією поверхню (ТИП1 та ТИП1а).
На тротуарі передбачено влаштування основи з щебеню фракцією 10-20мм товщиною 0,08м (ТИП3) та товщиною 0,21м (ТИП4) із розклинюванням щебенево-піщаною сумішшю С12 товщиною 0,04м. На шар основи на тротуарі передбачено влаштування піщаного асфальтобетону товщиною 0,04м.
Також реконструкцією передбачено влаштування покриття з бетонних решіток (газонних) із засипкою грунтом. Основу для решіток запроєктовано з шару щебеню фракцією 20-40мм із розклинцюванням фракцією 10-20мм, товщиною 0,30м;геотекстилю термофіксованого та вирівнючого шару з піску, товщиною 0,05м.
Передбачається заміна люків оглядових колодязів, що потрапляють в межі реконструкції проїзної частини. Також враховано нарощування горловин до проектних відміток з посиленням дорожніми плитами для розподілу навантаження і запобігання руйнуванню навколо люків дорожнього покриття, а також підняття їх до проектних відміток. Проєктом передбачено встановлення на проїзній частині гранітного 1ГП, 3ГП (ДСТУ Б В.2.7-246:2010) та бетонного БР 100.30.15 (ДСТУ Б В.2.7-237:2010) бортових каменів на щебеневу основу по бетонній підготовці. Товщина шару щебеню залежить від місця розташування бортового каменю на плані, тобто в кориті чи по осі існуючого бортового каменю. Перевлаштування бортового каменю передбачено із влаштуванням знижених бортів для забезпечення переміщення маломобільних груп населення згідно ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будинків і споруд".
Зливова каналізація
Загальна довжина проєктованої зливової каналізації складає – 0,678 км. На ділянці будівництва самопливної зливова каналізації, від вул. Алчевських до
вул. Пуш-кінської, передбачено укладку основної магістралі з поліпропіленових труб
InCor діаметрами 400 і 500 мм (SN16).
Підключення від дощоприймачів до основної магістралі виконано з поліпропіленових
труб InCor діаметром 400 мм (SN8).
В зв’язку з розширенням проїжджої частини по вул. Пушкінській, в межах
проєктуван-ня, передбачено роботи по реконструкції існуючої зливової каналізації з
виконанням робіт по заміні дощоприймальних колодязів, ремонту горловин оглядових
колодязів та демонтаж залі-ботенних труб діаметром 300 і 500 мм, а також
керамічних труб діаметром 150 мм.
На оглядових колодязях, які встановлюються на проїжджій частині, передбачено влаш-тування дорожніх залізобетонних плит посилення ПД-6. В місцях перетину з трамвайними коліями та під проїжджою частиною вулиць приєднання до основної магістралі мережі зливової каналізації вкладаються в футлярах зі сталевих електрозварних труб футлярі діаметром 530×10 та 630×10 мм.
При підключені проєктованої мережі зливової каналізації до існуючої мережі зливової каналізації, діаметром 900 мм по Журавлівському узвозу, передбачено заміну оглядового колодязя (ОК17).
Системи зв’язку
Проект виконаний на підставі технічних умов Харьківскої філії ПАТ «Укртелеком» №04/57 від 15.02.2021 р. на "Реконструкцію вул. Весніна на ділянці від вул. Алчевських до вул. Пушкінської у м. Харкові.". Згідно технічним умовам виконати:
- улаштування о/с типу ККЗ-2(1) на існуючій телефонній каналізації між о/с №1849 та будівлею УХИН;
- будівництво 3-х отвірної телефонної каналізації із труб РЕ100 діаметром 110х8,1 мм від о/с№1848 до о/с ККЗ-2(1);
- будівництво 2-х отвірної телефонної каналізації із труб РЕ100 діаметром 110х8,1 мм від о/с№701 до о/с №1809;
- улаштування о/с типу ККЗ-3(1) на існуючій телефонній каналізації між о/с №1850а та будівлею №85 по вул. Пушкінській;
- улаштування о/с типу ККЗ-3(2) на існуючій телефонній каналізації замість о/с №1850а;
- будівництво 6-ти отвірної телефонної каналізації із труб РЕ100 діаметром 110х8,1мм від о/с ККЗ-3(1) до о/с ККЗ-3(2);
- будівництво 4-х отвірної телефонної каналізації із труб РЕ100 діаметром 110х8,1 мм від о/с №1850а до о/с №832 і далі до о/с №1763;
- улаштування о/с типу ККЗ-2(2) на існуючій телефонній каналізації замість о/с№832;
- улаштування о/с типу ККЗ-4(1) та ККЗ-4(2) на існуючій телефонній каналізації поряд з о/с №1041 та №1763 для встановлення в них з'єднувальних муфт;
- будівництво 6-ти отвірної телефонної каналізації із труб РЕ100 діаметром 110х8,1 мм від о/с №1763 до о/с №1041;
- на даних ділянках згідно об'ємам робіт прокладання мідних кабелів ТППепЗ 100х2х0,5; ТППепЗ 50х2х0,5; ТППепЗ 50х2х0,4; ТППепЗ 50х2х0,32; ТППепЗ 30х2х0,5;ТППепЗ 30х2х0,4; ТППепЗ 20х2х0,4; ТППепЗ 10х2х0,5; ТППепЗ 10х2х0,4; ТППепЗ 10х2х0,32;КСПП 1х4х1,2 та ПРППМ 1х2х0,9 у новозбудовану та існуючу телефонну каналізацію і встановити муфти з'єднувальні відповідних розмірів типу XAGA-500-100/25-260; XAGA-500-75/25-240; XAGA-500-55/12-150 та XAGA-500-43/8-150 ;
- на даних ділянках згідно об'ємам робіт прокладання оптичного кабеля ОБгПо-08; ОБгПо-12; ОБгПо-16; ОБгПо-24; ОБгПо-48 та ОБгПо-64 у новозбудовану та існуючу телефонну каналізацію і встановити муфти з'єднувальні типу FOSC-SS 208/24-2-12;
FOSC-P-T та FOSC-TA-400-1-24;
- установку з'єднувальних муфт в о/с виконати згідно таблиці кабелів і муфт;
- заміну люків типу "Л", плит перекриття і встановити кільця залізобетонні КС7-3 на о/с №1846; 1847; 700; 1848; 701; 702; 1763; 1041 та 1809.
Зовнішні мережі водопроводу і каналізації
На ділянці реконструкції від вул. Алчевських до вул. Пушкінської передбачено винос водогіону що потрапляє під трамвайне полотно чавунними трубами діаметром 300мм загальною довжиною 493,0м.
Також виконується перекладка технічно-зношеної ділянки водогону по вул. Пушкінській чавунними трубами діаметром 300мм загальною довжиною 166м.
Також виконуються перекладки існуючих водопровідних вводів з переключенням їх на нову мережу. На мережі влаштовуються колодязі із збірних залізобетонних елементів діаметрами 1,5-2,0м по типовим проектним рішенням 901-09-11.84 «Колодязі водопровідні» Також встановлюються пожежні гідранти Ду100 на нормативних відстанях.
Під проїжджою частиною та перетині трамвайного полотна труби укласти в футляри із сталевих труб за ГОСТ 10704-91.
В якості запірної арматури прийняті засувки чавунні з гумовим клином діаметрами 100÷300мм.
Згідно ТУ виконується перекладка/санація слідуючи ділянок:
- мережі діаметрами 150, 200мм через вул. Весніна, гофрованими трубами SN8 відповідних діаметрів, загальною довжиною 54,40м;
- мережа діаметром 200мм через вул. Весніна, що проходить на перетині пров. Дизайнерський/вул. Весніна/майдан Першого Травня, гофрованими трубами SN8 діаметром 200/176 загальною довжиною 37,0м;
- мережа діаметром 200мм, що проходить по вул. Весніна – Журавлівський узвоз через вул. Пушкінську, гофрованими трубами SN8 діаметром 200/176 загальною довжиною 97,0м Вказані ділянки виконуються методом статичного руйнування: спочатку футляри із сталевих труб за ГОСТ 10704-91. Мережа прокладається по існуючим відміткам.
Існуючі колодязі при необхідності ремонтуються. На ділянці К1-7існ – К1-9існ. облаштовується додатковий колодязь, тому що відстань між колодязями перевищує нормативну. Колодязь виконується зі збірних залізобетонних елементів діаметром 1,5м по типовим проектним рішенням 902-09-22.84 «Колодязі каналізаційні».
Зовнішній газопровід
Проектом передбачено:
- ділянка №1 Реконструкція ділянки підземного газопроводу-вводу низького тиску d89мм по вул. Весніна Інв. №0104Киевскх754 з закладанням нижче рівня проведення будівельно-монтажних робіт з перекладки рельсошпальної решітки трамвайного полотна; передбачити прокладання газопроводу-вводу в футлярі;
- ділянка №2 Реконструкція ділянки підземного газопроводу-вводу низького тиску d89мм по вул. Весніна Інв. №0104Киевскх576 з закладанням нижче рівня проведення будівельно-монтажних робіт з перекладки рельсошпальної решітки трамвайного полотна; передбачити прокладання газопроводу-вводу в футлярі;
- ділянка №3 Реконструкція ділянки підземного газопроводу-вводу низького тиску d108мм по вул. Весніна Інв. №0104Киевскх127 з закладанням нижче рівня проведення будівельно-монтажних робіт з перекладки рельсошпальної решітки трамвайного полотна; передбачити прокладання газопроводу-вводу в футлярі;
- ділянка №4 Реконструкція ділянки підземного газопроводу-вводу низького тиску d76мм по вул. Весніна з закладанням нижче рівня проведення будівельно-монтажних робіт з перекладки рельсошпальної решітки трамвайного полотна; передбачити прокладання газопроводу-вводу в футлярі.
Теплові мережі
Реконструкцією передбачається демонтаж існуючих фізично зношених трубопроводів 2ДУ300 на ділянці між Ш.О.1 (МК2954/8Т) та ВТ1 (МК2954/9), розташованих під проїзною частиною вул. Весніна та прокладання нових попередньо теплоізольованих 2 діаметри 325х7х450 із сигналізацією.
Прокладання трубопроводів - підземне в новому непрохідному каналі на ковзних опорах.
Довжина траси становить – 33.0 м.
Для прокладання теплових мереж застосовані попередньо ізольовані труби сталеві електрозварні прямошовні по ГОСТ 10704-91 ТУ ГОСТ 10705-80 гр.В з ст20 з тепловою ізоляцією з пінополіуретану в захисній оболонці із поліетилену СТ/ПЕ80 2 діаметри 325х7х450 із сигналізацією по ДСТУ Б В.2.5-31:2007, труби сталеві електрозварні прямошовні по ГОСТ 10704-91 ТУ ГОСТ 10705-80 гр.В з ст20 діаметром 325х7, діаметром 108х4 та діаметром 57х3 у камері ВТ1 (МК2954/9), труби сталеві електрозварні прямошовні по ГОСТ 10704-91 ТУ ГОСТ 10705-80 гр.В з ст20 діаметром 325х7 в Ш.О.1 (МК2954/8Т).
Категорія трубопроводів ІV, група І.
Труби по ТУ ГОСТ 10705-80 гр. В та арматура повинні поставлятися з сертифікатом відповідності.
Зовнішнє електроосвітлення
Всі рішення з влаштування зовнішнього електроосвітлення та електропостачання на ділянці проектування розроблені КП «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС» в окремому проекті -«Реконструкція трамвайного полотна та контактної мережі з вуличним освітленням на ділянці вул. Весніна від вул. Мироносицької до вул. Пушкінської у м. Харкові».
Зовнішнє електропостачання
Проектом передбачається винесення об’єкта енергетики:
- по трасі КЛ 6кВ ПС Нагірна ком. 48 - ТП-6025 ком. 2 прокладення ділянки кабельної лінії від з’єднувальної муфти Мпр. до з’єднувальної муфти Мпр.– AПвЕгаПу- 15, пер. 3х1х185мм2. що потрапляє в зону реконструкції вулиці Весніна на ділянці від вулиці Алчевських до вулиці Пушкінської в м. Харкові.
Кабелі прокладаються в землі на глибині 0,7м від поверхні землі з захистом червоною будівельною цеглю від механічних пошкоджень, а під дорогами на глибині 1,0 м в поліетиленових трубах діаметром 160 мм (згідно ПУЕ-2017 п.2.3.60, та ДБН Б.2.2-12-2019).
Доступність об’єкту будівництва для маломобільних груп населення
Для забезпечення вільного пересування громадян, що відносяться до маломобільних груп населення, і доступності для них місць цільового відвідування даним проєктом, відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будинків і споруд»,передбачені наступні заходи:
- в місцях перетину тротуару з проїзною частиною, з'їзд необхідно влаштовувати у вигляді пандусного спуску з кутом ухилу 1:10, висота бортового каменю не повинна перевищувати 0,025 м, мінімальна ширина зниженого борту становить 0,9;
- влаштування тактильної плитки за ДСТУ ISO 23599:2017;
- влаштування дорожньої розмітки для позначення регульованого пішохідного переходу для пішоходів з вадами зору;
- монтаж дорожніх знаків 5.35.1 та 5.35.2 підвищеної інформативності із поліпшеними характеристиками;
- супроводження звуковим сигналом зеленого сигналу пішохідного світлофору, для забезпечення безпечного переходу проїзної частини пішоходами із вадами зору.
Охорона навколишнього природного середовища
Впровадження проєктних рішень не призведе до утворення нових джерел впливу на навколишнє середовище.
Максимальні приземні концентрації забруднюючих речовин у районі реконструкції не перевищуватимуть ГДК на території житлової зони. Збільшення шумового навантаження в порівнянні з існуючим положенням не планується.
Передбачені заходи щодо охорони навколишнього середовища під час проведення будівельних робіт. Вплив на навколишнє середовище при виконанні будівельних робіт буде мінімальним і розцінюється, як тимчасовий та допустимий, за умови дотримання природоохоронних заходів.
Проєктований об'єкт не впливатиме на рослинний та тваринний світ. Видалення зелених насаджень та компенсаційні заходи проводяться на підставі затвердженого комісією акту обстеження зелених насаджень у відповідності до ПКМУ № 1045 від 01.08.2006 р.
Вплив планованої діяльності на промислові, житлово-цивільні об'єкти, пам'ятники архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови), наземні і підземні споруди і інші елементи техногенного середовища відсутній.
Енергозбереження
Проектом враховані основні положення закону України «Про енергозбереження», вимоги нормативних документів.
Проектом передбачені конкретні технологічні та інженерні рішення для підвищення виробничої ефективності та раціонального використання природних ресурсів, передбачені енергозберігаючі заходи та зниження енергоємності виробництва.
Організація будівництва та охорона праці
Проєктними рішеннями з організації будівництва відповідно до вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві» та з врахуванням НПАОП 63.21-01-09 «Правила охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг» були передбачені заходи з охорони праці, спрямовані на забезпечення: - безпечного проведення дорожньо-ремонтних робіт, визначених технічними засобами і методами робіт; - сприятливих умов праці; - санітарно-побутового та медичного обслуговування будівельників згідно чинного Законодавства.
Пожежна безпека
Проектні рішення були прийняті з дотриманням вимог щодо пожежної безпеки відповідно до ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» та НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні».
Для попередження пожеж проектом передбачається виконання ряду протипожежних заходів та на об’єкті будівництва передбачені ефективні первинні засоби пожежогасіння.
Висновки
Експертиза проекту виконана відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.
В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів проектною організацією за погодженням із Замовником в проект внесені зміни і доповнення в креслення.
Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проекту покладається на генерального проектувальника та Замовника.
Проектна документація на об’єкт будівництва - відповідає вимогам Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності споруди, її експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення; санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; кошторисної частини проектної документації і може бути затверджена в установленому порядку.
Розділи
