Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Запорізька обл. , Автомобільна дорога державного значення М-14 Одеса - Мелітополь - Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 400+892-км 413+292 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ (25891336) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Експерт (фахівець) |
З питань експлуатаційної безпеки
|
Роман Володимир Михайлович
|
Експерт (фахівець) |
З питань інженерного забезпечення
|
Лось Борис Григорович
|
Архітектор |
Архітектурно-планувальні рішення
|
Соколова Валентина Анатоліївна (АЕ 000983, АА 000723, АА 000192) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Кармазин Олександр Васильович (АР 001575, АЕ 004930) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці |
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
СУПРУН ОЛЕКСІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 000167, АЕ 006423) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
БОНДАР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006452, АЕ 000020) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Дворецька Наталія Миколаївна (АР 002184, АЕ 003665) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ЮРІНА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА (АЕ 000847, АЕ 006465) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект (об.2112-20-20/2021) виконаний ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ» (юридична адреса: 65009, м. Одеса, вул. Генуезька, буд.1/2, прим. 4-1; головний інженер проекту – П’ятківський В.М., кваліфікаційний сертифікат серії АР № 009644, виданий атестаційною архітектурно-будівельною комісією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.03.2014) у 2021 році на підставі:
– завдання на проектування від 27.08.2020 року, затвердженого Замовником;
– матеріалів з інженерно-геодезичних вишукувань виконаних ФОП Фадєєв Кирил у 2020р;
- матеріалів з інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ФОП Вержбицький Павло Сергійович у 2020 році;
В адміністративному відношенні ділянка автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), розташована в Мелітопольському районі Запорізькій області.
Згідно зі схемою архітектурно-будівельного кліматичного районування територія відноситься до ІІ-го (південно-східного) району.
За результатами вишукувань виділено 6 інженерно-геологічних елементів (далі-ІГЕ), а саме:
ІГЕ 1-1 – ґрунт земляного полотна автомобільної дороги: глина сіра та коричнева, легка, тверда та напівтверда, з дресвою та щебнем магматичних порід (до 4,5%); потужність шару від 1,3 м до 5,0 м;
ІГЕ 1-2 – ґрунт земляного полотна автомобільної дороги: суглинок сірий та коричневий, важкий, твердий, з дресвою та щебнем магматичних порід (до 6,3%); потужність шару від 2,3 м до 3,4 м;
ІГЕ 1-3 – ґрунт земляного полотна автомобільної дороги: суглинок сірий та коричневий, легкий, твердий, з дресвою та щебнем магматичних порід (до 15,7%); потужність шару – 2,6 м;
ІГЕ 2-1 – глина (суглинок важкий) лесоподібна, сірувато-коричнева, легка, тверда; потужність шару від 1,6 м до 4,0 м;
ІГЕ 2-2 – глина (деградований лес), сіра, легка, тверда; потужність шару від 2,6 м до 3,4 м;
ІГЕ 2-3 – суглинок (деградований лес), сірий, важкий, твердий; потужність шару від 1,8 м до 2,7 м.
Категорія ґрунтових умов траси автомобільної дороги за сейсмічними властивостями – друга.
Підземні води при проектній глибині буріння 5,0 м не розкриті.
Категорія складності інженерно-геологічних умов – друга (умови середньої складності).
Ґрунти основи до розвіданої бурінням глибини 5,0 м не мають просідних властивостей від власної ваги.
Капітальний ремонт передбачає приведення геометричних параметрів і технічних характеристик елементів дороги до нормативних:
1) виправлення повздовжнього і поперечного профілів;
2) ремонт віражів на горизонтальних кривих;
3) влаштування нового дорожнього одягу окремими ділянками в місцях розширення проїзної частини, примиканнях, на перехідно-швидкісних смугах, на майданчику габаритно-вагового контролю;
4) влаштування тротуарів та бортових каменів в межах населених пунктів;
5) укріплення узбічь від розмиву і сповзань шляхом укріплення їх відходами промисловості;
6) розробка нової схеми організації дорожнього руху з метою забезпечення безпеки руху пішоходів, велосипедистів та моторизованих транспортних засобів в межах ділянки проектування;
7) відновлення діючих споруд водовідведення;
8) влаштування водовідвідних лотків та дощоприймальних колодязів;
9) ремонт існуючого майданчику габаритно-вагового контролю;
10) влаштування зупинок громадського транспорту;
11) влаштування освітлення на пішохідних переходах та зупинках громадського транспорту.
На автомобільній дорозі передбачено наступний поперечний профіль:
– ширина 2-ох смуг руху – 3,75 м;
– ширина узбіч, у тому числі – 3,75 м;
– ширина зупиночної смуги разом із укріпленою смугою – 0,5 м;
– ширина укріпленого узбіччя – 3,25 м.
Зупинкова смуга відсутня оскільки інтенсивність руху у транспортних одиницях на 5 рік експлуатації менше 7000 авт./добу.
На 5-ому та 11-ому кутах повороту передбачено влаштування віражів згідно норм ДБН В.2.3-4:2015.
На ділянці проектування передбачено влаштувати 8 примикань, з яких 4-и розв’язки у вигляді Т-подібного перехрестя та 2-і розв’язки у вигляді Х-подібного перехрестя:
Примикання на ПК 4052+58,00 (Т-подібне перехрестя із з’їздом в с. Чорноземне) передбачено влаштувати із відокремленими лівими та правими поворотами у вигляді перехідно-швидкісних смуг руху. На перехресті передбачено влаштувати напрямні острівці із фігурних елементів мощення (підвищені над проїзною частиною на 8 см). Радіуси примикань становлять по 25 м.
Примикання на ПК 4054+31,00 (Т-подібне перехрестя із з’їздом в с. Чорноземне та на АЗС) передбачено влаштувати із відокремленими лівими та правими поворотами у вигляді перехідно-швидкісних смуг руху. На перехресті передбачено влаштувати напрямні острівці із фігурних елементів мощення (підвищені над проїзною частиною на 8 см). Радіуси примикань становлять по 25 м.
Примикання на ПК 4056+65,00 (Х-подібне перехрестя із з’їздами в с. Чорноземне та с. Шевченка) передбачено влаштувати із відокремленими лівими та правими поворотами у вигляді перехідно-швидкісних смуг руху. На перехресті передбачено влаштувати три напрямні острівці із фігурних елементів мощення (підвищені над проїзною частиною на 8 см). Правоповоротній з’їзд в с Шевченка передбачено влаштувати без фізичного напрямного острівця, оскільки площа острівця є надто малою, щоб влаштовувати його у бордюрі. Радіуси примикань становлять по 25 м.
Примикання на ПК 4059+14,00 (Т-подібне перехрестя із з’їздом в с. Чорноземне) передбачено влаштувати із відокремленими лівими та правими поворотами у вигляді перехідно-швидкісних смуг руху. На перехресті передбачено влаштувати напрямні острівці із фігурних елементів мощення (підвищені над проїзною частиною на 8 см). Радіуси примикань становлять по 25 м.
Примикання на ПК 4111+71,00 (Х-подібне перехрестя із з’їздами в с. В’язівка) передбачено влаштувати із відокремленими лівими та правими поворотами у вигляді перехідно-швидкісних смуг руху. На північному з’їзді в с. В’язівка передбачено влаштувати два напрямні острівці із фігурних елементів мощення (підвищені над проїзною частиною на 8 см). Південний з’їзд в с. В’язівка передбачено влаштувати без фізичних напрямних острівців, оскільки площа острівців є надто малими, щоб влаштовувати його у бордюрі. Радіуси примикань становлять по 25 м.
Примикання на ПК 4113+79,00 (Т-подібне перехрестя із з’їздом в с. В’язівка) передбачено влаштувати із відокремленими лівими та правими поворотами у вигляді перехідно-швидкісних смуг руху. На перехресті передбачено влаштувати напрямні острівці із фігурних елементів мощення (підвищені над проїзною частиною на 8 см). Радіуси примикань становлять по 25 м.
На ділянці проектування влаштовані чотири зупинки громадського транспорту згідно вимог ДБН В.2.3-4:2015:
– зупинка ГТ на ПК 4056+65,00 (с. Чорноземне). Зупинковий майданчик передбачено влаштувати у заїзній кишені при перехідно-швидкісній смузі на відстані 45 м від радіуса примикання;
– зупинка ГТ на ПК 4058+23,00 (с. Чорноземне). Зупинковий майданчик передбачено влаштувати й у заїзній кишені при перехідно-швидкісній смузі;
– зупинка ГТ на ПК 4112+97,00 (с. В’язівка). Зупинковий майданчик передбачено влаштувати у заїзній кишені при перехідно-швидкісній смузі;
– зупинка ГТ на ПК 4114+50,00 (с. В’язівка). Зупинковий майданчик передбачено влаштувати у заїзній кишені при перехідно-швидкісній смузі на відстані 30 м від радіуса примикання.
Всі зупинки громадського транспорту передбачено влаштувати посадковими майданчиками, автобусними павільйонами, пішохідними доріжками, зовнішнім освітленням. Поперечний похил зупинкових майданчиків – 15‰.
На ПК 4057+91,00 та ПК 4113+49,00 передбачено влаштувати острівці безпеки через пішохідні переходи.
На ПК 4101+64 передбачено влаштувати майданчик для пункту габаритно-вагового контролю. Заїзд та виїзд до майданчику виконаний із фізичних напрямних острівців із встановленими огородженнями. Передбачено влаштування амортизаційних пристроїв на в’їзді до майданчику.
Існуюче земляне полотно знаходиться в доброму стані, геометричні форми збережені.
Разом з тим, на окремих ділянках з’їздів транспортних розв’язок, в зв’язку із влаштуванням нових шарів дорожнього одягу, виникає потреба в проведенні зрізки узбіччя, досипці земляного полотна, відповідними планувальними роботами та роботами з укріплення існуючих укосів.
Поздовжній профіль проектований згідно з вимогами ДБН В.2.3-4:2015, для розрахункової швидкості 90 км/год.
Прийняті параметри поздовжнього профілю мають такі значення:
– максимальний поздовжній ухил – 32 ‰;
– мінімальний радіус опуклої кривої – 9 003 м;
– мінімальний радіус увігнутої кривої – 3 060 м;
Робоча відмітка призначена з урахуванням фрезерування існуючого дорожнього одягу, вирівнювання поздовжнього і поперечного профілів проїзної частини.
Для захисту земляного полотна від перезволоження поверхневими водами розмивів, а також для забезпечення виконання робіт на час спорудження земляного полотна передбачено влаштування системи поверхневого водовідведення у місцях віражів за рахунок прикрайкових водовідних лотків та дощоприймальних колодязів із подальшим відведенням вод водоскидними системами в підніжжя насипу чи кювет.
Крутизна укосів насипів по всій довжині ділянки становить 1:3.
В межах ділянки проектування розташовано п’ять водопропускних споруд:
– Водопропускна труба з/б трьох очкова d=1,5 м на ПК 4080+02.
Передбачається демонтаж існуючих конструкцій, вхідного і вихідного оголовків, розборка ґрунту та повний демонтаж існуючої водопропускної труби. На місці старої труби влаштовується трьохочкова труба Ø1,5 м із поліетилену високої густини та гофрованою зовнішньою стінкою (PECOR OPTIMA 1400 – SN 4), згідно типовому проекту 3.501.3-183.01.
Висота гофри 0,85 мм. Номінальна довжина 1 елемента 6 м. Для заміни існуючої труби необхідно використовувати дев’ять збірних труб довжиною по 6 м. З'єднання елементів між собою здійснюється із використанням муфт у формі зажимних манжетів.
Робочим проектом передбачено укріплення вхідного і вихідного оголовків, а також укріплення їх русла бетоном В20.
– Водопропускна прямокутна труба з/б 3,0х2,5х4,0 м на ПК 4115+03.
Передбачається заміна існуючої водопропускної труби та влаштування нової.
Першочергово розбирається існуючий дорожній одяг та земляне полотно, проводиться демонтаж бетонних конструкцій оголовків та ланок труби. Розбирається існуючий фундамент та проводиться розробка необхідною траншеї із ущільненням ґрунту по 50 см. Передбачено монтаж конструкцій труби прямокутної 4,36х3,06 ЗП 19.100 та портальні блоки. По закінченню монтажних робіт та гідроізоляції, тіло труби засипають піском середньої крупності з компресійним модулем деформації не менше 15 МПа та пошаровим ущільненням. Далі досипається ґрунт до відповідної висоти та влаштовується дорожній одяг.
Робочим проектом передбачено зміцнення укосів і русла вхідного і вихідного оголовків бетоном В20. Перед зміцненням конусів необхідно провести роботи по плануванню конусів до проектних відміток і обрисів.
При спорудженні конструкцій водопропускної труби потрібно дотримуватися вказівок типового проекту серії 3.501.3-183.01 і правила виробництва та приймання робіт викладені в ОДМ 218.2.001-2009.
– ПК 4054+31 (ліве примикання), водопропускна труба з/б d=1,0. Влаштування з/б ланок труби ЗК 1.100 у кількості 3 елементів. Передбачено монолітне бетонування оголовків, з/б укосних стінок та щебенева підготовка відповідних елементів. Відповідно із протилежної сторони передбачається ремонт існуючих конструкцій вихідного оголовка шляхом влаштування щебеневої підготовки та заміни самого оголовка.
– ПК 4111+71 (ліве примикання), водопропускна труба з/б d=1,0. Влаштування з/б ланки труби ЗК 1.100 у кількості 2 елементів. Передбачено монолітне бетонування оголовків, з/б укосних стінок та щебенева підготовка відповідних елементів. Відповідно із протилежної сторони передбачається ремонт існуючих конструкцій вихідного оголовка шляхом влаштування щебеневої підготовки та заміни самого оголовка.
– ПК 4111+71 (праве примикання), водопропускна труба з/б d=1,0. Влаштування з/б ланки труби ЗК 1.100 у кількості 18 елементів. Подовження здійснюється у дві сторони. Від осі труби в сторону вхідного оголовка на 8 м та від осі в сторону вихідного оголовка на 10 м. Передбачено монолітне бетонування оголовків, з/б укосних стінок та щебенева підготовка відповідних елементів.
– ПК 4113+79 (праве примикання), водопропускна труба з/б d=1,0. Влаштування з/б ланки труби ЗК 1.100 у кількості 24 елементів. Подовження здійснюється у дві сторони. Від осі труби в сторону вхідного оголовка на 9 м та від осі в сторону вихідного оголовка на 15 м. Передбачено монолітне бетонування оголовків, з/б укосних стінок та щебенева підготовка відповідних елементів.
Існуючий дорожній одяг проектованої ділянки дороги знаходиться в незадовільному стані. В результаті тривалої експлуатації та впливу природно-кліматичних факторів спостерігається руйнування у вигляді поперечних тріщин, місцеві деформації (просідання глибиною до 4 см), колія та руйнування кромки.
Робочим проектом передбачається влаштування конструкцій дорожнього одягу для підсилення існуючого, а також розширення або влаштування нового на ділянках заміни існуючого дорожнього одягу. Водовідведення із проїзної частини здійснюється за рахунок двосхилого похилу 25 ‰, а на радіусах горизонтальних кривих за рахунок влаштування односхилого похилу відповідного значення.
Науковим супроводом, здійсненим ДП «ДерждорНДІ» було запропоновано декілька варіантів конструкції дорожнього одягу під підсилення та розширення проїзної частини. За результатами проходження Секції №5 «Проектування автомобільних доріг та мостів» Науково-технічної ради ДП «ДерждорНДІ» та технічної ради Укравтодору були розглянуті та затверджені наступні конструкції дорожнього одягу:
Підсилення:
– Холодне фрезерування асфальтобетону – 0,10 м
– Органо-мінеральна суміш, виготовлена методом холодного ресайклінгу з додаванням ЩПС С7 і комплексного в’яжучого в установці, марка матеріалу М 20 згідно з СОУ 45.2-00018112-061:2011 – 0,16 м;
– ЕКШ-50, ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 1,0 л/м2
– Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 50/70 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 0,10 м
– ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,4 л/м2
– Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.A.НП.I. згідно з СОУ 45.2-00018112-057:201 на бітумі марки БМКП 40/60-68 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016 – 0,10 м
– Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,4 л/м2;
– ЩМА-20 згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі марки БМКП 40/60-68 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016 – 0,05 м
На ділянках уширення і ПШС
– Пісок середньої крупності з вмістом пилуватих частинок не більше 2% та коефіцієнтом фільтрації не менше ніж 5м/доб згідно з ДСТУ Б В.2.7-32-95 – 0,20 м
– ЩПС С5 згідно з ДСТУ Б В.2.7-30:2013 – 0,21 м
– Органо-мінеральна суміш, виготовлена методом холодного ресайклінгу з додаванням ЩПС С7 і комплексного в’яжучого в установці, марка матеріалу М 20 згідно з СОУ 45.2-00018112-061:2011 – 0,16 м;
– ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 1,0 л/м2
– Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 50/70 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 0,10 м
- ЕКШ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,4 л/м2
- Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.A.НП.I. згідно з СОУ 45.2-00018112-057:201 на бітумі марки БМКП 40/60-68 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016 – 0,10 м
– ЕКШМ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,4 л/м2;
– ЩМА-20 згідно з ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі марки БМКП 40/60-68 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016 – 0,05 м
Конструкція дорожнього одягу тротуару прийнята наступною:
– Щебенево-піщана суміш С-7 згідно ДСТУ Б.В.2.7-30:2013 – 0,12 м;
– АСГ.ПЩ.Щ.Г.НП.І.БНД 60/90 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 0,04 м.
Конструкція дорожнього одягу під напрямні острівці
– Гравійно-піщана суміш фракції 20-40 мм – 0,13 м;
– Щебінь, М 800 – 0,10 м.
– Цементно-піщана суміш – 0,06 м;
– Бруківка «старе місто» кладка шашечка (чорно-біла) – 0,06 м.
Робочим проектом передбачено:
– приєднання мереж освітлення автомобільної дороги до існуючих мереж ПАТ «Запоріжжяобленерго»;
– встановлення стальних оцинкованих опор освітлення висотою Н=7м;
– прокладання КЛ-0,4кВ кабелем марки АВВГ-4х16мм²;
– встановлення LED-світильників марки Joobe Avenue;
– влаштування анкерних пристроїв для проектних опор;
– встановлення 3-х шаф керування зовнішнім освітленням І-710 з GSM-терміналом.
Керування освітленням здійснюється у проектних шафах керування зовнішнім освітленням І-710.
Передбачено встановлення нових опор освітлення висотою Н=7м (150шт.) та влаштування їх анкерних пристроїв.
Для зовнішнього освітлення передбачається встановлення LED-світильників серії Joobe Avenue.
Для живлення світильників використовується кабель марки АВВГ-4х16мм². Передбачено прокладання КЛ-0,4кВ в землі. На ділянках пересікання проектних КЛ-0,4кВ з дорожнім полотном прокладання КЛ здійснюється методом направленого горизонтального буріння зі стальною трубою ∅110м. Для приєднання світильників в опорах використовуються щитки ТВ та провід ПВ3-1х1,5мм².
Робочим проектом передбачається заземлення шаф керування зовнішнім освітленням І-710 за допомогою стальної полоси 40х4 мм та стальних кругів ∅18мм і довжиною L=5 м. Опір заземлення шаф керування не повинен перевищувати Rз≤4 Ом. В якості повторного заземлення опор освітлення передбачено використати анкерні пристрої, на яких вони установлені. Згідно ПУЕ п. 1.7.95 сумарний опір усіх заземлювачів, приєднаних до PEN-провідника кожної лінії, у тому числі природних заземлювачів, у будь-яку пору року не повинен перевищувати 10 Ом для лінійної напруги 380В джерела трифазного струму. Згідно ПУЕ п. 1.7.95 опір кожного з повторних заземлювачів має бути не більше ніж 30 Ом для лінійної напруги 380В джерела трифазного струму.
Робочим проектом передбачені наступні рішення:
– влаштування нових знаків дорожніх та розмітки дорожньої відповідно до нової схеми ОДР відповідно до вимог ДСТУ 4100:2014 та ДСТУ 2587:2010, для кращого орієнтування водіїв і пішоходів в напрямку свого руху та дотримання ПДР;
– оптимізація та впорядкування простору проїзної частини з організацією смуг руху нормативної ширини згідно з ДБН В.2.3-4:2015 та у відповідності до наявних потоків ТЗ;
– організація дорожнього руху на перехідно-швидкісних смугах (ПШС);
– влаштування пішохідних переходів (із острівцями безпеки), зокрема біля зупинок громадського транспорту, із забезпеченням трикутників видимості в плані, відповідно до ДСТУ 2587:2010 та п. 4.6.7 ДБН В.2.3-4:2015;
– заміна та монтаж металевого огородження бар’єрного типу згідно з вимогами ДСТУ 8751:2017;
– організація дорожнього руху на існуючому майданчику для вимірювання вагових і габаритних параметрів ТЗ.
Відповідно до ДБН А.2.2-1-2003 та зміни №1 до них, реконструкція та ремонт існуючих штучних споруд не входить у переліки об'єктів, що представляють підвищену екологічну небезпеку. Подальша експлуатація автодорожнього мосту, після виконання комплексу робіт з його капітального ремонту у обсязі, передбаченому даним робочим проектом, не надає шкідливих впливів на навколишнє природне середовище.
Внесення зміни до креслень за зауваженнями виконано відповідно до нормативних вимог.
будівельні роботи – 385 670,847 тис. грн.;
устатковання, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн.;
інші витрати – 123 401,606 тис. грн.
За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 02 липня 2021 року складає 490 064,459 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 387 697,201 тис. грн.;
устатковання, меблі, інвентар – 21,759 тис. грн.;
інші витрати – 102 345,499 тис. грн