Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3382-5956-1375-4652
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№10-0332-21 від 23.07.2021
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці км 358+664-км 361+164, Дніпропетровська область» (Коригування)
Код проектної документації
PD01:5999-9449-9720-9276 №358-361-02-3 від 2022-12-31 (видав ТОВ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:3382-5956-1375-4652
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
06.07.2021 412625.429 310784.347 5933.146 95907.936 12970.101 9818.255 0 3151.846

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
15.07.2021 389093.808 292307.939 6811.033 89974.836 12970.101 9818.255 0 3151.846

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Інформацію не зазначено

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25843931)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань кошторисної частини проектної документації
Губарь Олена Павлівна
Архітектор З питань архітектури
Архітектурне об'ємне проектування
Архітектурно-планувальні рішення
Потапенко Олег Анатолійович (АА 000956)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
ВІНТОНЯК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 006468, АЕ 000886)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАЗУР ГАЛИНА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 005548)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
КОДОЛА СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 006545, АЕ 000490, АР 016980, АЕ 007209)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
ХОМЕНКО ВАЛЕРІЙ СТЕПАНОВИЧ (АЕ 006590, АЕ 006610, АЕ 000181, АЕ 006932, АЕ 000682)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5999-9449-9720-9276
Орган, що видав
ТОВ "ДЕРЖДОРПРОЕКТ" (33311239)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
31.12.2022
Номер проектної документації
358-361-02-3
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знамянка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці км 358+664-км 361+164, Дніпропетровська область» (Коригування), (ГІП – П’ятківський Василь Михайлович – кваліфікаційний сертифікат серія АР № 009644, дата видачі 19.03.2014р.).

Робочий проєкт на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине (на м.Волгоград через мм.Дніпро, Донецьк) на ділянці км 358+664 -км 361+164, в Дніпропетровській області розроблено на підставі завдання на проєктування, виданого службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області №4-34/20 від 31.08.2020 року та затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України.

         Проєкт розроблено на підставі докладних матеріалів , а саме:

- топографо-геодезичних вишукувань виконаних ФОП Данилюк М.В.;  

- інженерно-геологічних вишукування виконаних ФОП Гальченко;

      - науково-технічного супроводу ДП «ДерждорНДІ»,

- аудит безпеки автомобільного руху виконаний ФОП Щербаченко К.В., згідно договору 13-14/05-П від 12.05.2021.

Підстава для проєктування:

- ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво

-ГБН В.2.3-37641918-559:2019 Автомобільні дороги. Дорожній одяг нежорсткий.  

                                                       Проектування

- ДБН А.2.2-3-2014 – «Склад та зміст проектної документації на   будівництво»

- ДБН В.2.3-22:2009 – «Мости та труби. Основні вимоги проектування»

- ДБН В.1.2-15:2009 - «Мости та труби. Навантаження і впливи»

- ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 – «Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії             

                                             складності об’єктів будівництва»

- ДБН В.2.2-40:2018 – «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення»

- договору на виконання проєктно-вишукувальних робіт №4-34/20 від 31.08.2020 року.

Замовником проєктної документації є Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області

 Генеральний проєктувальникТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ»

Стадійність проєктування – робочий проєкт (РП).

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту СС3.

Замовником експертизи робочого проєкту є ТОВ «ДЕРЖДОРПРОЕКТ»

Експертиза РП виконана на підставі договору  10-0332-21 від 14.05.2021р.

         По робочому проєкту «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знамянка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці км 358+664-км 361+164, Дніпропетровська область» (Коригування), була проведена експертиза філією ДП «Укрдержбудекспертиза» «Укрдордержбудекспертиза». За результатом розгляду проєктних матеріалів і зняття зауважень був наданий позитивний висновок комплексної державної експертизи  № 28-00046-10 від 01 листопада 2010 року.

            Коригування робочого проєкту виконано згідно завдання на проєктування № 4-34/20 від 31.08.2020 року., в зв’язку зі зміною проєктних рішень, і актуалізацією проєкту до вимог Законодавства України у сфері будівництва.

Згідно завданню на реконструкцію автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знам’янка – Луганськ – Ізварине (на м.Волгоград через мм.Дніпро, Донецьк) на ділянці км 358+664 – км 361+164, Дніпропетровська область.

Протяжність траси 2,5 км.

Проектом  реконструкції, передбачено досягнення слідуючих  параметрів:

-       ширина земляного полотна –  25,5м;

-       кількість смуг руху – 4;

-       ширина смуги – 3,75м;

-       ширина проїзної частини – 2х7,5м;

-       ширина розділювальної смуги – 3м;

-       ширина укріпленої смуги  -  (0,5+0,5)х2=2м;

-       ширина зупинкової смуги – 2,5м;

-       ширина узбіч – 3,75м.

-  встановлення нових автопавільйонів та туалетів залізобетонних згідно наданих замовником аналогічних рішень.

- пішохідні переходи та тротуари виконані  з улаштуванням тактильного покриття

-  улаштування тротуарів, пішохідних доріжок в межі автобусної  зупинки.

 В місцях влаштування бар’єрного огородження ширина узбіч – 3,25м

-       Максимальний поздовжній ухил -  27,56‰

Мінімальний радіус вертикальних кривих:

-       опуклих - 11000м;

-       увігнутий – 3200м. (2910)

Поперечний профіль проїзної частини:

-       двухилих з ухилом - 25‰;

-       на віражі однохилих з ухилом  -  60‰;

-       узбіч ґрунтових – 40%.

На запроєктованій ділянці знаходяться слідуючі споруди:

             - Міст на км 358+789;

              Довжина споруди  – 45,75 м;

              Ширина споруди – 26,64 м;

              Схема – температурно-нерозрізна прогонова будова 21,0 м+24,0 м;

              Габарит – Г- 4х3,75 м + 2х3,0 + 2х0,75 м;

              Проєктне навантаження – А15, НК-100;

           - труба 1,5м L= 41,93;

          - труба 2х2х2, L=  30,46 (перевлаштування з мосту)

       Підходи до моста виконані з насипу перед спорудою висотою 3,94 м, за спорудою – 4,12 м. Ширина проїзної частини перед спорудою складає 8,0 м, за спорудою – 8,0 м. Покриття проїзної частини підходів – асфальтобетон. Поперечний профіль проїзної частини перед та за спорудою – двоскатний. Водовідвід з проїзної частини підходів здійснюється за рахунок поздовжніх та поперечних похилів.
Укріплення відкосів насипів на підходах – посів трав. Огорожа безпеки на підходах – бар’єрного типу з профільованої W-подібної балки на металевих стояках. Висота огорожі

безпеки 0,75 м.

                                             Пожежна безпека

Дотримання вимог пожежної безпеки забезпечується:

-          передбаченням в робочому проєкті заходів на період виконання будівельно-монтажних робіт;

-          після введення об’єкту в експлуатацію такі заходи не передбачені в в’язку з тим, що це

лінійний об’єкт інженерно-транспортної інфраструктури і виробничі процеси відсутні.

           

 

                                                  Захист навколишнього середовища

Об'єкт не підпадає під санкласифікацю дод. 4 ДСП 172-96 і нормативної санітарно-захисної зони не потребує. Виконується повне дотримання відстаней від найближчих підземних інженерних мереж (згідно ДБН Б. 2.2-12:2019), та відстаней між сусідніми інженерними підземними мережами (згідно ДБН Б. 2.2-12:2019).

Об'єкт при виконанні природоохоронних заходів та санітарних норм практично не буде здійснювати шкідливого впливу на середовище під час будівництва за рахунок оптимізації проєктних рішень по його організації.

Проєктована діяльність обумовлює зниження екологічного ризику.

 

                  Доступність об’єкта будівництва для маломобільних  груп населення

Для вільного пересування людей з обмеженими фізичними можливостями в місцях наземних пішохідних переходів через проїжджу частину, примикання тротуарів до виїздів/заїздів прилеглої території, влаштовується пониження бортового каменю на ширину тротуару до рівня проїжджої частини.

Переходи через проїжджу частину облаштовуються тактильним мощенням з гранітного каменю попереджувального рельєфу, а по всьому тротуару направляючого рельєфу та попереджувального перед об’єктами, що можуть нести небезпеку (сходи, вхідні групи, виїзди/заїзди).

 

 

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 14.05.2021 р. складала - 412625,429 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 310784,347 тис. грн., устатковання, меблі, інвентар -5933,146 тис.грн.,  інші витрати – 95907,936 тис.грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, станом на 01.01.2021р. - 12970,101тис.грн., у тому числі: будівельні роботи - 9818,255 тис.грн., інші витрати - 3151,846 тис.грн.

 

Кошторисна документація складена із застосуванням:

 

- Будівельні роботи. ДСТУ –Н Б Д.2.2 – 48:2012;

 - Монтаж устаткування. ДСТУ –Н Б Д.2.3 – 40:2012;

 - Пусконалагоджувальні роботи. ДСТУ Б Д.2.6 - 2012;

 - Ремонтно-будівельні роботи . ДСТУ Б Д.2.4 – 21:2012;

 - Гідроізоляція деформаційних швів, тріщин, примикань, вводів інженерних комунікацій

та вуальна гідроізоляція бетонних, залізобетонних і цегляних

конструкцій методом ін'єктування. СОУ Д.2.2-37024912-001:2014;

 - Автомобільні дороги та мости  СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ 42.1-37641918-071:2018.

 

Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до усередненими показниками таблиці Б.1 додатка Б, ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат, а також прибутку у вартості будівництва.

Середньомісячна заробітна плата на 1 працівника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд./год і розряді робіт 3,8) -13632,00 грн.  

В процесі розгляду проєктної документації по розділу кошторисна частина проєкту, зроблений ряд зауважень і пропозицій, які доведені до проєктувальника в письмовій формі. По наданим зауваженням дано пояснення, в кошторисну частину внесені зміни, доповнення. В результаті експертизи кошторисна вартість об'єкта зменшилась на 23 531,621 тис. грн.

 

За результатами проведеної експертизи робочого проєкту «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-04 Знамянка-Луганськ-Ізварине (на м. Волгоград через мм. Дніпро, Донецьк) на ділянці км 358+664-км 361+164, Дніпропетровська область» (Коригування), в робочий проєкт внесені зміни та доповнення.

До проведення  експертизи проєктної документації не залучались експерти з питань ядерної та  і радіаційної безпеки, та експертиза за цім напрямом не проводилась, оскільки об’єкт не призначений для поводження з радіоактивними матеріалами та відходами від них.                                                  

Замовник експертизи несе відповідальність згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

Розділи