1 редакція від 19.07.2021 2 редакція від 15.11.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1273-0047-3415-3963
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№14-0240/01-21 від 19.07.2021
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Львівській області (35917794) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. Генерала В. Курмановича (від вул. Данила Апостола до вул. Рудненської) в м. Львові (коригування)
Код проектної документації
PD01:1142-0585-1294-2759 №К2019/02 від 2019-06-06 (видав МАРТИНЕЦЬ РОМАН МИРОНОВИЧ)
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
19.02.2021 43198.49 34946.591 4.069 8247.83 35094.096 28509.155 6584.941

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
09.07.2021 42964.076 34757.073 4.069 8202.934 35094.096 28509.155 6584.941

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Львівська територіальна громада, м. Львів (станом на 01.01.2021), вулиця Курмановича В. генерала не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (34814670)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386)
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Тимчій Михайло Михайлович
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Гук Василь Іванович
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Комарянська Оксана Андріївна
Експерт (фахівець) З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Касіян Ольга Петрівна
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КОЗИРСЬКА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 000088)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
СТАДНИК СВІТЛАНА МИРОНІВНА (АЕ 006481, АЕ 003215, АЕ 000982, АЕ 006470)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
КОПИТКО ПЕТРО СТЕПАНОВИЧ (АЕ 006391, АЕ 000929, АЕ 007215)
Відповідальний експерт З питань екології
СТЕПАНОВ ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ (АЕ 000164, АЕ 004398)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
МИШАНИЧ МИХАЙЛО СТЕПАНОВИЧ (АЕ 000119, АЕ 006457)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
КНЯЗИК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 006455, АА 000387, АЕ 000079)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1142-0585-1294-2759
Орган, що видав
МАРТИНЕЦЬ РОМАН МИРОНОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Реконструкція вулиці з перевлаштуванням мереж комунікацій
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
06.06.2019
Номер проектної документації
К2019/02
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт розроблено ФОП   Мартинець  Р.М. (м.  Львів, вул. Шевченка, 350 б, кв. 22, головний інженер проєкту Мартинець Р.М., кваліфікаційний сертифікат інженера-проєктувальника АР № 004188, виданий 12.10.2012) на підставі:

- завдання на проєктування, затвердженого замовником та погодженого генеральним проєктувальником;

- технічних умов регіональної філії Львівська залізницяАТ Українська залізниця від 28.05.2019 № НГ-НЗ-1-10/2860 та додатку до технічних умов від 10.12.2019 № НГ-10/6384;

- технічних умов управління патрульної поліції у Львівській області Департаменту патрульної поліції від 19.03.2019 № 3767/41/12/02-2019;

- технічних умов ПАТ Львівгаз від 01.03.2019 № 790-ТУр-338-0319;

- технічних умов ЛКП Львівелектротранс від 01.03.2019 № 1;

- технічних умов ЛМЕМ ПрАТ Львівобленерго від 11.03.2019 № 277.115-1437;

- технічних умов ЛМКП Львівводоканал від 06.03.2019 № ТУ-Вд 77-19;

- технічних умов ЛМКП Львівводоканал від 06.03.2019 № ТУ-Вд 78-19;

- технічних умов Львівської філії ПАТ Укртелеком від 06.03.2019 № 46-2829;

- технічних умов ЛКП Львівсвітло від 22.02.2019 № 920/03.

Замовником додатково надані:

- ухвала Львівської міської ради від 25.03.2021 № 326;

- листи ЛМКП Львівводоканал від 10.04.2019 № Вих-Вд 2902-19 та від 24.12.2019 № Вих-Вд 11905-19;

- лист ЛКП Львівелектротранс від 27.03.2020 № 23/528;

- лист ЛМКП Львівтеплоенерго від 25.02.2019 № 15-1166 вих.;

- лист управління транспорту Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради від 18.03.19 № 4-2503-346;

- лист Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради від 19.02.2019 № 4-32-448;

- протоколи виробничих нарад від 27.05.2020 № 1 та від 13.10.2020 № 2;

- заміри інтенсивності та склад транспортних потоків, виконані ФОП Могила І.А. у 2019 році;

- інженерно-геодезичні вишукування, виконані ФОП Зібровський А.З. у 2019 році;

- інженерно-геологічні вишукування, виконані ФОП Петричка М.Я. у 2019 році.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2, сукупний показник – СС2.

 

Філією ДП “Укрдержбудекспертиза” у Львівській області проведено експертизу робочого проєкту Капітальний ремонт вул. Генерала В. Курмановича (від вул. Данила Апостола до вул. Рудненської) в м. Львовіта видано експертний звіт 14.11.201914-1475-19. Проєктна документація затверджена замовником (наказ Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради від 09.12.2019 №612). Будівельні роботи з капітального ремонту здійснюються згідно з дозволом на виконання будівельних робіт, наданого інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю у м. Львові від 02.03.2020 № ЛВ 112200621762.

 

Проєктними рішеннями передбачено коригування затвердженої проєктної документації у зв’язку зі зміною проєктних рішень згідно протоколів виробничих нарад від 27.05.2020 № 1 та від 13.10.2020 № 2, додатку до технічних умов регіональної філії Львівська залізницяАТ Українська залізниця від 10.12.2019 № НГ-10/6384, листа ЛМКП Львівводоканал від 24.12.2019 № Вих-Вд 11905-19, листа ЛКП Львівелектротранс від 27.03.2020 № 23/528 та приведенням кошторисної частини проєкту будівництва у відповідність до діючих будівельних норм та стандартів.

 

Існуючий стан

Вулиця Генерала В. Курмановича (надалі – вул. Курмановича) знаходиться в Залізничному районі м. Львова та відповідно до Генерального плану м. Львова є магістральною вулицею районного значення, яка сполучає вул. Городоцьку з вул. Рудненською з подальшим виходом на вул. Сяйво.

Ділянка вулиці (в межах проєктування) включає частину вул. Курмановича від заїзду на Львівський приладобудівний завод до примикання з вул. Рудненської. Довжина ділянки – 880,0 м. В межах ділянки проєктування відсутня суцільна забудова; існує лише примикання до колишньої військової частини. Значна ділянка траси проходить через лісопарк.

Проїзна частина має 2 смуги руху (по одній в кожну сторону) на всій довжині вулиці. Асфальтобетонне покриття проїзної частини практично зруйноване, наявні глибокі вибоїни та просадки, більшість бортових каменів зруйновано. Ділянка вулиці, що проходить через лісопарк, влаштована в безбордюрному профілі. Ширина проїзної частини – менше ніж 7,0 м. Поблизу підземного переходу під залізничним коліями знаходиться стихійний майданчик для паркування транспортних засобів.

Тротуар на ділянці проєктування наявний лише на ПК14+00÷ПК15+50 з північного боку вулиці. Покриття тротуару – в незадовільному стані. На решті ділянки тротуари відсутні, рух пішоходів здійснюється по узбіччю проїзної частини. Велосипедна інфраструктура на вулиці відсутня.

На ділянці проєктування вул. Курмановича має нерегульоване перехрестя із заїздом до вагонного депо та залізничної станції5 парк та нерегульоване перехрестя з вул. Рудненська. В деяких місцях вулиці спостерігається інтенсивний рух пішоходів через проїзну частину, пішохідні переходи відсутні. На ділянці ПК14+00÷ПК15+50 наявна рядова посадка дерев.

Транспортний потік складається переважно з легкових автомобілів. Частка вантажного транспорту є вкрай малою через обмеження висоти під шляхопроводом перед примиканням до вул. Рудненської. Рух маршрутних транспортних засобів на вул. Курмановича відсутній.

Водовідведення з проїзної частини здійснюється за межі земляного полотна.

 

Проєктні рішення

Капітальний ремонт вул. Генерала В. Курмановича (надалі – вул. Курмановича) передбачено з метою відновлення дорожнього одягу проїзної частини вулиці, тротуарів, газонів, влаштування вуличних автостоянок, водовідведення з проїзної частини; відповідно з наданими технічними умовами власників інженерних мереж передбачено заміну та захист цих мереж.

Робочим проєктом передбачено комплекс заходів для безперешкодного пересування пішоходів, у т. ч. вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

На підставі завдання на проєктування, аналізу наявного стану вулиці та її елементів, технічних умов робочим проєктом передбачено:

- капітальний ремонт проїзної частини вулиці шляхом повної заміни конструкції дорожнього одягу;

- збільшення радіусів заокруглення в плані та профілі з приведенням їх до нормативних;

- капітальний ремонт тротуарів з виправленням поздовжнього і поперечного профілів та заміною покриття;

- влаштування зупинок маршрутних транспортних засобів;

- влаштування велосипедної інфраструктури;

- організація паркувальних місць;

- капітальний ремонт мереж водопроводу та каналізації з влаштуванням водовідведення з проїзної частини;

- часткову заміну озеленення вздовж вулиці;

- влаштування освітлення проїзної частини, велосипедної доріжки та тротуарів.

Враховуючи умови рельєфу, існуючу забудову та наявність інженерних мереж прийнято такі проєктні рішення:

- вісь траси вулиці має 3 кути повороту;

- радіуси кривих в плані: ВК1 – 500 м, ВК2 – 400 м, ВК3 – 30 м (на підході до шляхопроводу під залізничними коліями);

- на ВК1 і ВК2 перехід пряма-колова крива спряжений за допомогою клотоїдних перехідних кривих: ВК1 – 110 м (вхідна) та 100 м (вихідна), ВК2 – 90 м (вхідна і вихідна);

- кількість смуг руху – 2;

- ширина смуг руху – 3,25 м;

- ширина смуг безпеки – 0,30 м;

- на кривих ВК1 і ВК2 запроєктовано поширення проїзної частини: ВК1 – 0,25 м в кожен бік, ВК2 – 0,35 м на кожну смугу;

- відгон поширення на перехідних кривих;

- кількість зупинок маршрутних транспортних засобів – 4 шт. з висотою посадкової платформи 20 см;

- ширина тротуару – 2,25 м;

- ширина велосипедної доріжки – 2,50 м (для двостороннього руху);

- ширина спільної велосипедно-пішохідної доріжки – 4,0 м;

- мінімальна ширина розділової смуги між тротуаром і велосипедною доріжкою – 0,25 м;

- мінімальна ширина розділової смуги між велосипедною доріжкою і проїзною частиною – 0,75 м.

Поздовжні та поперечні ухили проїзної частини та тротуарів запроєктовано з урахуванням існуючого рельєфу місцевості та формуванням яскраво виражених понижених та підвищених місць (переломів) із вписуванням увігнутих та випуклих вертикальних кривих в точках перелому.

Основні показники поздовжнього профілю:

- максимальний поздовжній похил – 42 ‰;

- мінімальний поздовжній похил – 8 ‰;

- мінімальний радіус увігнутої кривої – 800 м;

- мінімальний радіус випуклої кривої – 10 000 м.

Враховуючи особливості існуючої забудови, вимоги до водовідводу та прийняті ширини поперечний профіль проїзної частини запроєктовано одно- та двосхилим. На ВК1 і ВК2 передбачено повноформатні віражі з повним поперечним ухилом 60 ‰. На тротуарах та пішохідних доріжках поперечний похил – 15-20 ‰, в місцях примикання вулиць та заїздів на прилеглі території – змінний.

Основні елементи поперечного профілю на ПК0+00÷ПК0+49,65:

- ширина проїзної частини – 7,22÷9,59 м;

- профіль проїзної частини – двосхилий;

- похил проїзної частини – 20 ‰.

На ПК2+12,03÷ПК3+24,85:

- ширина проїзної частини – 6,0÷7,10 м;

- профіль проїзної частини – односхилий;

- похил проїзної частини – 20 ‰.

Запроєктоване покриття проїзної частини та велосипедної доріжки – асфальтобетон; покриття посадкових майданчиків – сіра плитка розмірами 30х30 см; тротуарів – сіра плитка Римський камінь, сіра плитка розмірами 30х30 см; спільної велосипедно-пішохідної доріжки – червона плитка Римський камінь; розділової смуги (в місцях з твердим покриттям) та інших зон тротуару – чорна плитка Австрійська бруківка; місць паркування, місць перетину тротуарами заїздів до прилеглих територій, заїздів у двори та пандусів – бетонна бруківка (ФЕМ) товщиною 8 см.

Острівці безпеки та острівці в місцях паркування автомобілів передбачено влаштувати шляхом збільшення верхнього шару основи дорожнього одягу.

Робочим проєктом передбачено влаштування нових газонів, приведення до належного стану існуючих газонів, влаштування зелених зон шляхом посіву трави та висаджування кущів і дерев.

Робочим проєктом прийнято такі конструктиви дорожнього одягу:

а) проїзна частина:

- геотекстиль нетканий Typar SF-56;

- підстильний шар з піску – 30 см;

- геотекстиль нетканий Typar SF-56;

- щебінь фр. 40-70 мм, розклинений щебенем фр.10-20 мм – 20 см;

- щебенева суміш С7 зміцнена цементом – 15 см;

- розлив бітумної емульсії з витратою 0,8 л/м2;

- асфальтобетон марки АГС.Кр.Щ.Б.НП.ІІ.БНД60/90 – 10 см;

- розлив бітумної емульсії з витратою 0,3 л/м2;

- асфальтобетон марки АГС.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД40/60 – 5 см.

б) тротуар, пішохідна доріжка, технічний тротуар, спільна велосипедно-пішохідна зона, посадковий майданчик:

- підстильний шар з піску – 10 см;

- щебенева суміш С7 10 см;

- піщано-цементна суміш 1:3 4 см;

- бетонна бруківка (ФЕМ) – 6 см.

в) велосипедна доріжка:

- підстильний шар з піску – 13 см;

- щебенева суміш С7 12 см;

- асфальтобетон марки АГС.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД40/60 – 5 см.

г) місця для паркування:

- підстильний шар з піску – 20 см;

- щебенева суміш С5 15 см;

- щебенева суміш С7 зміцнена цементом 15 см;

- піщано-цементна суміш 1:3 5 см;

- бетонна бруківка (ФЕМ) – 8 см.

д) заїзди на прилеглі території:

- підстильний шар з піску – 30 см;

- геотекстиль нетканий Typar SF-56;

- щебінь фр. 40-70 мм, розклинений щебенем фр.10-20 мм – 20 см;

- щебенева суміш С7 зміцнена цементом – 15 см;

- розлив бітумної емульсії з витратою 0,8 л/м2;

- асфальтобетон марки АГС.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД40/60 – 8 см.

Робочим проєктом згідно протоколів виробничих нарад від 27.05.2020 № 1 та від 13.10.2020 № 2 передбачено:

- заміну бортових каменів марки БР100.30.18 на бортові камені марки БР100.30.15;

- на ПК6+65 (праворуч) влаштування з’їзду до військової частини та автогаражного кооперативу;

- влаштування (відновлення) благоустрою на ПК7+80÷ПК8+25 (з лівого боку проїзної частини) у зв’язку з прокладанням інженерних мереж;

- на ПК8+45÷ПК8+75 (в межах шляхопроводу) основу дорожнього покриття виконати з сухого бетону марки С16/20.

Організація дорожнього руху

Організацію руху транспортних засобів забезпечено дорожніми знаками відповідно з вимогами ДСТУ 4100:2014 та дорожньою розміткою відповідно з вимогами ДСТУ 2587:2010. Острівці безпеки та дорожні огородження запроєктовано відповідно з вимогами ДСТУ 8751:2017.

Перехрестя із заїздом до вагонного депо та залізничної станції 5 паркзапроєктовано нерегульованим з головною дорогою по вул. Курмановича. Перехрестя з вул. Рудненська запроєктовано нерегульованими з поворотом головної дороги з вул. Курмановича на вул. Рудненська в напрямку вул. Сяйво (для цього змінено наявні геометрично-планувальні характеристики перехрестя зі звуженням другорядної частини вул. Рудненська та влаштуванням острівця безпеки на головній частині вул. Рудненська).

Поблизу входу в лісопарк запроєктовано паркувальний майданчик на 9 автомобілів.

Для руху пішоходів передбачено влаштування тротуару шириною 2,25 м: на ПК14+00÷ПК15+50 та ПК20+70÷ПК22+10 – з обох боків вулиці, на ПК22+10÷ПК22+80 – з лівого боку вулиці. Рух пішоходів на ПК15+50÷ПК20+70 передбачено по спільній велосипедно-пішохідній доріжці. В межах червоних ліній вулиці передбачено влаштування пішохідних доріжок до переходів та доріжок від місць паркування до тротуару.

Для забезпечення комфортного руху пішоходів (у тому числі маломобільних груп населення) передбачено пониження рівня тротуару до рівня проїзної частини в місцях пішохідних переходів. На тротуарі (перед пішохідними переходами) передбачено влаштування спеціальних тактильних смуг типу Небезпека, для орієнтування людей з вадами зору до пішохідних переходів та зупинок громадського транспорту – спеціальних тактильних смуг типу Поводир. Покриття тротуарів та пандусів передбачено з бетонної бруківки з шорсткою поверхнею, що не допускає ковзання, ширина швів між плитками – не більше 1,5 см.

Для руху велосипедистів з північного боку вулиці (на ПК14+00÷ПК15+50) передбачено влаштування двосторонньої велосипедної доріжки шириною 2,50 м, яка запроєктована між проїзною частиною та пішохідною зоною тротуару, з влаштуванням дорожньої розмітки для розділення потоків зустрічних напрямків, а також позначення місць нерегульованих пішохідних переходів. Рух велосипедистів на ПК15+50÷ПК20+70 передбачено по спільній велосипедно-пішохідній доріжці, на ПК20+70÷ПК22+80 – спільно з автомобілями по проїзній частині.


Інженерне забезпечення

Зовнішні мережі водопостачання та водовідведення

Робочим проєктом передбачено реконструкцію існуючих систем водопроводу та водовідведення по вул. Курмановича (в межах капітального ремонту) шляхом заміни трубопроводів систем, водопровідних вводів до будівель, пожежних гідрантів та під’єднання водоводів з бокових вулиць. Переходи водопровідної та водовідвідної мереж під проїзною частиною передбачено прокладати у футлярі. При перетині водопровідних та каналізаційних трубопроводів з силовими кабелями та кабелями зв’язку останні передбачено одягнути в футляр з азбестоцементних труб.

Система водопостачання об’єднана – господарсько-питна-протипожежна. Магістральний водопровід запроєктовано з поліетиленових водопровідних труб діаметром 400 мм на ПК8+40÷ПК8+65 (в межах шляхопроводу) водопровід передбачено прокласти методом проколу. Глибина прокладання водопроводу – 1,80 м.

Основа під трубопроводи – пісок товщиною 10 см, зворотна засипка – пісок до низу конструкції проїзної частини, тротуару, велодоріжок, заїздів, примикань з пошаровим ущільненням до Кущ.=0,95. В місцях переключення водоводів з бокових вулиць та існуючих водопровідних вводів до будівель запроєктовано оглядові колодязі зі збірних залізобетонних виробів з встановленням запірної арматури.

Зовнішнє пожежогасіння передбачено від запроєктованих на мережі водопостачання пожежних гідрантів (у т. ч. від запроєктованого пожежного гідранта на вул. Рудненській). Біля колодязів з пожежними гідрантами передбачено встановлення покажчиків ПГ зі світловідбивним покриттям та відповідними надписами.

Водовідведення з проїзної частини передбачено в дощоприймальні колодязі з гідрозатворами. Мережа дощової каналізації запроєктована з труб гофрованих профільованих каналізаційних з ПП DN 315 мм та DN 400 мм з підключенням до існуючої каналізаційної мережі. В місцях переключення водоводів з бокових вулиць запроєктовано оглядові колодязі зі збірних залізобетонних виробів.

Робочим проєктом передбачено заміну ділянки дощової каналізаційної мережі (від колодязя № 17 до т. 1), яку запроєктовано з каналізаційних труб БІГКАН SN4 DN 550 мм з підключенням до існуючої каналізаційної мережі. Основа під трубопроводи – пісок товщиною 15 см, зворотна засипка – пісок до низу конструкції проїзної частини з пошаровим ущільненням до Кущ.=0,95.

Робочим проєктом передбачено перевлаштування всіх горловин та люків на колодязях каналізаційного колектора.

Для захисту конструкції проїзної частини дороги від ґрунтових вод передбачено влаштування системи дренажної каналізації з встановленням оглядових колодязів (згідно протоколу виробничої наради від 27.05.2020 № 1 на ПК2+40÷ПК6+60 влаштування системи дренажної каналізації не передбачено). Глибина прокладання мережі – 1,0÷1,20 м. Мережа дренажної каналізації запроєктована з дренажних труб з подвійною стінкою з РЕ HD DN 160 мм та DN 200 мм з підключенням до дощоприймальних колодязів.

Основа під трубопроводи – пісок товщиною 15 см з обсипкою труб щебенем фр. 5-20 мм на висоту 15 см з використанням геотекстильного полотна та подальшою засипкою піском до низу конструкції проїзної частини з пошаровим ущільненням до Кущ.=0,95.

Електротехнічні рішення

Влаштування зовнішнього освітлення вул. Курмановича передбачено згідно з технічними умовами ЛКП Львівсвітло від 22.02.2019 № 920/03.

Електроживлення зовнішнього освітлення передбачено від запроєктованої розподільної шафи. Управління зовнішнім освітленням передбачено за допомогою блоку управління, запроєктованого в шафі, з виведенням інформації на комп’ютер аварійно-диспетчерської служби     ЛКП Львівсвітло. Напруга мережі електропостачання – 380/220 В, категорія надійності електропостачання – ІІІ, розрахункова потужність – 11,10 кВт.

Робочим проєктом передбачено:

- демонтаж існуючих залізобетонних опор зовнішнього освітлення;

- встановлення металевих оцинкованих опор зовнішнього освітлення висотою 7,0 та 9,0 м з кронштейнами довжиною 0,50 м та 1,50 м (кут нахилу кронштейнів – до 15 °) з встановленням комутуючих коробок (на опорах висотою 9,0 м передбачено влаштування додаткового кронштейну, повернутого на 180   від основного кронштейна);

- встановлення на опорах енергозберігаючих світлодіодних світильників з роз’ємом NEMA 7 pin з системою диммінга (управління світловим потоком світильника);

- влаштування повторного заземлення опор вуличного освітлення з опором не більше 30,0 Ом.

Лінію електропередач зовнішнього освітлення запроєктовано кабелем марки АВВГ, який передбачено прокласти в траншеї в двостінній гофрованій діаметром 110 мм. В кабельній траншеї поруч з кабельною лінією зовнішнього освітлення передбачено додаткове прокладання двох гофрованих труб (одна – для подачі постійної напруги (цілодобово), друга – резервна). Металеві опори зовнішнього освітлення передбачено встановлювати на стовбчасті залізобетонні фундаменти, кріплення опор до фундаментів – за допомогою анкерних болтів.

Також робочим передбачено:

- згідно з технічними умовами ЛКП Львівелектротранс від 01.03.2019 № 1 в місцях перетину проїзної частини встановити два запасні футляри для кабелів ЛКП Львівелектротранс з ПВХ-труб Ø 160 мм;

згідно з листом ЛКП Львівелектротранс від 27.03.2020 № 23/528 передбачено заміну силового кабелю 10 кВ від межі початку робіт до перехрестя вул. Генерала В. Курмановича та вул. Рудненська;

- згідно з додатком до технічних умов регіональної філії Львівська залізницяАТ Українська залізниця від 10.12.2019 № НГ-10/6384 передбачено влаштування кабельної каналізації системи зв’язку.

Газопостачання

Згідно з технічними умовами ПАТ Львівгаз від 01.03.2019 № 790-ТУр-338-0319 передбачено заміну ділянки існуючого підземного сталевого газопроводу середнього тиску DN 50 мм довжиною 75,0 м (в районі шляхопроводу) на газопровід з труб РЕ100 SDR-11 Ø 63х5,8 мм з прокладанням у футлярі (в якості футляру для запроєктованого газопроводу передбачено існуючий підземний сталевий газопровід середнього тиску DN 150 мм). На кінцях футляру запроєктовано контрольні трубки під ковер. З’єднання труб поліетиленового газопроводу передбачено терморезисторним методом зварювання. Для з’єднання запроєктованого поліетиленового газопроводу з існуючим сталевим газопроводом середнього тиску передбачено використовувати стандартні перехідники поліетилен-сталь.

При перетині газопроводу з існуючим електричним кабелем останній передбачено прокласти в футлярі з пластмасових напівтруб діаметром 125 мм довжиною 5,0 м. Оскільки, при виконанні заміни газопроводу відбувається роз’єднання системи електрохімічного захисту від корозії існуючого сталевого газопроводу середнього тиску, проєктними рішеннями передбачено відновлення цілісності системи електрохімзахисту газопроводу від корозії.

 

Робочий проєкт розроблено з дотриманням вимог до санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної безпеки та енергозбереження.

 

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 19 лютого 2021 року складала 43 198,490 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи – 34 946,591 тис. грн., інші витрати – 8 247,830 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано 35 094,096 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи – 28 509,155 тис. грн., інші витрати – 6 584,941 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, що передбачені робочим проєктом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 09 липня 2021 року складає 42 964,076 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи – 34 757,073 тис. грн., устатковання, меблі, інвентар – 4,069 тис. грн., інші витрати – 8 202,934 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості станом на 01 липня 2021 року (згідно з довідкою замовника) виконано 35 094,096 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи – 28 509,155 тис. грн., інші витрати – 6 584,941 тис. грн.

 

Робочий проєкт “Капітальний ремонт вул. Генерала В. Курмановича (від вул. Данила Апостола до вул. Рудненської) в м. Львові (коригування) розроблено згідно з вихідними даними на проєктування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об´єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, та інженерного забезпечення; кошторисної частини проєктної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; енергозбереження.

 

виконавець звіту

Роман Бандура

Розділи