Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:6153-2967-8773-5663
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№V-0152-20/ПРОЕКСП від 07.07.2020
Орган, що видав
ТОВ "Проексп" (40993694) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О091402 Озеряни – Рожнів на ділянці км 44+992 – км 59+600 Івано-Франківської області»
Код проектної документації
PD01:2534-0692-4577-2880 №104/11-19 від 2019-12-04 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОРЯНА") / Наявні експертизи: EX01:6153-2967-8773-5663
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань техногенної безпеки, З питань експлуатаційної безпеки, З питань охорони праці, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, Архітектурне об'ємне проектування
Головний експерт проекту
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Інформацію не зазначено

Інформація про замовників

Інформацію не зазначено

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ПЕРЕЦЬ ОЛЕКСАНДРА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 004439, АР 002865)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Барановський Олександр Петрович (АЕ 005211, АЕ 005231)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Комаренко Володимир Іванович (АЕ 002964, АЕ 004303)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ЗАХАРЧЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 003502, АЕ 006449, АЕ 007250, АР 016108)
Відповідальний експерт З питань екології
Еріванли Валентина Насоївна (АР 000987, АЕ 004248, АР 019142)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
БАЧИНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004301, АЕ 003586, АЕ 003605, АЕ 006920, АР 000458, АР 013921, АЕ 007232)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2534-0692-4577-2880
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОРЯНА" (30017406)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
04.12.2019
Номер проектної документації
104/11-19
Статус документа
Скасований

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О091402 Озеряни – Рожнів на ділянці км 44+992 – км 59+600 Івано-Франківської області», розроблений на замовлення ДП «Дороги Прикарпаття» проектною організацією ПП «Горяна» (юридична адреса: м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 34),  кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, виданий Диндину Василю Григоровичу, Серія АР №003070 від 12 вересня 2012 року (свідоцтво про підвищення кваліфікації №00048 від 24 листопаду 2017 року).

 

Підстави для розроблення проекту:

- завдання на проектування.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС2

 

Робочим проектом передбачається капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О091402 Озеряни – Рожнів на ділянці км 44+992 – км 59+600 в Івано-Франківській області.

Кліматичні умови: згідно з дорожньо-кліматичним районуванням території України ділянка вишукувань належить до IV гірської дорожньо-кліматичної зони. Середньорічна температура повітря плюс 7,1оС; абсолютний мінімум – мінус 34оС; абсолютний максимум  плюс 35оС; найтепліший місяць липень з середньою температурою плюс 17,7оС; найхолодніший місяць січень з середньою температурою мінус 5,9оС. Нормативна глибина промерзання грунту 0,94 м. Сейсмічність 6 балів.

Автомобільна дорога О091402 Озеряни - Рожнів є дорогою загального користування місцевого значення і пролягає по території Олешанської, Обертинської, Гвіздецької, Заболотівської та Рожнівської об’єднаних територіальних громад Івано-Франківської області.

Ділянка капітального ремонту дорожнього покриття  автомобільної дороги проходить через смт. Заболотів, с. Іллінці, с.Тростянець, с. Рожнів. Дорога класифікується дорога ІV категорії.

Інтенсивність руху на 2019 рік становить:  по смт. Заболотів - 640 авт./добу; по с. Рожнів - 415 авт./добу.

Інтенсивність руху на 2031 рік становить: по смт. Заболотів: 965 авт./добу; по с. Рожнів - 626 авт./добу.

 

Існуючий стан дороги.

Довжина ділянки проектування  автомобільної дороги – 14316,0м. Кількість смуг руху – 2.

В межах смт. Заболотів  ширина існуючого земляного полотна від 10,0 до 16,0м. Ширина існуючого покриття від 7,5м до 12,0м. Стан асфальтобетонного покриття на проїзній частині незадовільний. На ділянці, що проходить через смт. Заболотів від км 45+000 до 45+102, ліворуч і праворуч розташований тротуар шириною 1,2м з асфальтобетонним покриттям та бруківкою. Тротуари в хорошому стані, не потребують ремонту.

По с. Іллінці до км 50+515 ширина існуючого земляного полотна від 10,0 до 13,0м. Ширина існуючого покриття від 7,5м до 8,0м. Стан асфальтобетонного покриття на проїзній частині незадовільний, незначна ямковість, тріщини. Існуючі автобусні зупинки (3 шт) з щебеневим покриттям без тротуарів.

На ділянці між селами км 50+515 до км 52+120 ширина існуючого земляного полотна 10,0м. Ширина існуючого покриття - 7,0м. Стан асфальтобетонного покриття на проїзній частині незадовільний, ямковість, колійність, тріщини.

По с. Тростянець від км 52+120 до км 54+525 ширина існуючого земляного полотна від 10,0 до 15,0м. Ширина існуючого покриття від 7,0м до 7,5м. Стан асфальтобетонного покриття на проїзній частині також незадовільний, значна ямковість, колійність та тріщини. На ділянці від км 53+121 до км 53+392 у 2019 році влаштовано шар асфальтобетонного покриття. Існуючі автобусні зупинки (2 шт) з щебеневим покриттям без тротуарів.

На ділянці між селами від км 54 + 525 до км 56+710 ширина існуючого земляного полотна від 10,0 м до 16,0м. Ширина існуючого покриття - 7,0м. Стан асфальтобетонного покриття на проїзній частині незадовільний, значна ямковість, колійність, тріщини.

По с. Рожнів від км 56+710 ширина існуючого земляного полотна становить  від 10,0 до 16,0м. Ширина існуючого покриття від 7,0м до 8,0м. Стан асфальтобетонного покриття на проїзній частині незадовільний, значна ямковість, колійність та тріщини. Існуюча автобусна зупинка без тротуарів. На ділянках км 58+531 - км 58+614, км 58+793 – км 58+871, км 59+021 – км 59+197 у 2018-2019 роках влаштовано шар асфальтобетонного покриття.             Конструкція існуючого  дорожнього  одягу визначена в ході вишукувальних робіт:

-    щебінь, оброблений бітумом способом просочення товщиною 0,08 м;

-    щебінь гранітний товщиною 0,12 м;

-    піщано-гравійна суміш товщиною 0,28-0,32 м.

 

Через замуленість кюветів та зарослість чагарником відвід води з проїзної частини не забезпечується в повній мірі.

На проектній ділянці автомобільної дороги Озеряни-Рожнів автомобільну дорогу перетинають 19 існуючих водоперепускних труб  а на км 45+102, км 45+495, км 46+290, км 49+956, км 57+420, км 58+329 та км 59+012 автомобільної дороги розташовані сім існуючих залізобетонних мостів.

Узбіччя не укріпленні та частково зруйновані. Штучні споруди перебувають в задовільному стані.

 

Проектні рішення.

Загальний напрямок траси – південно-західний. Довжина проектної ділянки дороги становить 14316,0м. На дорозі є існуючі 79 кути повороту з різними радіусами горизонтальних  кривих від 60м до 2000м.

 Оскільки роботи проводяться в межах населених пунктів із щільною забудовою з обох сторін , то проектна вісь дороги співпадає із існуючою віссю.

Розрахункова швидкість в проекті приймається 40км/год.

Проектом передбачено вирубку чагарників в межах смуги відведення.

На ділянці автомобільної дороги, яка проектується, знаходяться існуючі повітряні лінії ПЛ-0,4кВ і ПЛ-10кВ Снятинського РЕМ та Косівського РЕМ. Існуючі комунікації не попадають в зону межі виконання робіт і не потребують перенесення.

Існуючі підземні мережі розташовані поза межами будівельних робіт з капітального ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги і не підлягають додатковому захисту чи перенесенню.

Поздовжній профіль запроектовано для розрахункової швидкості 40 км/год. Найменший радіус опуклої кривої – 1000м; увігнутої – 500м.  Найбільший поздовжній похил – 90‰.

Проектом передбачено 5 типів земляного полотна:

– тип 1 – насип висотою більше 1м;

– тип 2 – насип висотою до 1м;

– тип 3 – насип висотою до 1м, з додатковою смугою для автобусної зупинки і тро­туаром 1,5м;

– тип 4 – насип з робочою відміткою до 1м, з влаштуванням прикрайкових лотків ;

– тип 5 – насип з робочою відміткою до 1м, з влаштуванням прикрайкових лотків.

Автомобільна дорога Озеряни-Рожнів на км 44+992 – км 59+600 запроектована по нормативах ІV категорії з капітальним типом дорожнього одягу.

Проектом передбачено конструкцію дорожнього одягу 2-х типів (підсилення):

ТИП А:

- розлив бітуму по існуючому покриттю  - 0,3л/м2;

- вирівнюючий шар із гарячого дрібнозернистого асфальтобетону, тип Б, марка 1 тов­щиною 0,04м;

- покриття із гарячого дрібнозернистого асфальтобетону, тип Б, марка 1 товщиною 0,05м;

ТИП Б:

- вирівнюючий шар із щебеню фр.20-40 товщиною 0,10м;

- розлив бітуму  0,6л/м2;

- вирівнюючий шар із гарячого дрібнозернистого асфальтобетону, тип Б, марка 1 товщиною 0,04м;

- покриття із гарячого дрібнозернистого асфальтобетону, тип Б, марка 1 товщиною 0,05м.

Проектна ширина проїзної частини на дорозі становить 6,0 м, а ширина узбіччя 2х2,0 м, в тому числі 2х0,5м укріплені смуги узбіччя з конструкцією дорожнього одягу по типу основної дороги.  Поперечний профіль проїзної частини прийнято двосхилий з похилом 25‰, узбіччя з похилом 40‰. Укріплення узбіччя передбачено піщано-гравійною сумішшю С5 товщиною 0,10м, шириною по 1,0м з обох сторін.

На ділянці капітального ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги Озеряни-Рожнів є 19 існуючих труб. Проектом передбачено очищення їх від бруду та сміття. За умовами завдання подовження труб або заміна на більший отвір проектом не передбачається.

Також на ділянці автомобільної дороги розташовані 7 існуючих мостів:

- на км 45+102 – залізобетонний міст довжиною 30,9 м, Г-6+2х1,0;

- на км 45+495 – залізобетонний міст довжиною 198,75м, Г-11,5+2х1,5;

- на км 46+290 – залізобетонний міст довжиною 12,0м, Г-9+2х1,5;

- на км 49+956 – залізобетонний міст довжиною 11,4м, Г-8,3+2х1,2;

- на км 57+420 – залізобетонний міст довжиною 12,7м, Г-8,4+2х0,75;

- на км 58+329 – залізобетонний міст довжиною 6,0м, Г-7,9+2х0,75;

- на км 59+012 – залізобетонний міст довжиною 6,0м, Г-7,2+2х1,2.

Проектом передбачено холодне фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття на цих мостах глибиною 5,0 см та влаштування нового шару покриття.

Відвід води з проїзної частини дороги та узбіччя передбачено поперечними та повздовжніми ухилами в кювети зі скидом води в понижені місця. Для збору та відведення поверхневих вод передбачено прочистку існуючих кюветів трапецевидного профілю з крутизною укосів 1:1,5.

Також для відведення води з проїзної частини автомобільної дороги на ділянках з поздовжнім ухилом більше 40‰ запроектовано прикромкові залізобетонні лотки Б1-18-50 з обох сторін з влаштуванням водоскидів.

На проектній ділянці автомобільної дороги є 27 існуючих з’їздів. Радіуси заокруг­лення на з’їздах від 3,0 м до 25 м.

Існуючі з’їзди  мають різні типи покриття: асфальтобетонне, щебеневе або  гравійне  покриття. Проектом передбачено  влаштування асфальтобетонного  покриття в  межах  радіусу  заокруглення з’їздів по типу основної дороги.

Проектом передбачається ремонт 6-ти існуючих  автобусних зупинок з влаштуванням дорожнього одягу на зупиночних майданчиках по типу основної дороги та посадочних  майданчиків та тротуарів з асфальтобетонним покриттям.

Для забезпечення безпечного дорожнього руху та покращення орієнтування водіїв передбачено встановити дорожні знаки та влаштування горизонтальної розмітки.

У зв’язку із неможливістю влаштування об’їзду, роботи необхідно проводити під рухом транспорту на одній половині проїзної частини (почергово) із дотриманням необхідних правил безпеки праці. Передбачається роботи виконувати в дві черги. Спочатку виконуються роботи на лівій половині дороги, з пропуском транзитного руху по правій стороні. В другу чергу рух переключається на ліву сторону, а роботи проводяться по правій.

До початку проведення робіт, певну ділянку або місце виконання робіт слід облаштувати тимчасовими технічними засобами згідно з тимчасовою схемою організації дорожнього руху (ОДР).

Тимчасові дороги на будівельному майданчику обладнуються технічними засобами забезпечення безпеки руху транспорту і дорожньої будівельної техніки.

 

На будівництві передбачається дотримання вимог пожежної безпеки на будівельному майданчику, ділянках робіт і робочих місцях згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014.

Охорона праці і техніка безпеки при будівництві і експлуатації проектованого об'єкту забезпечується відповідністю всіх проектних рішень, котрі враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів.

 

Об’єкт  капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С091402 Озеряни-Рожнів на ділянці км 44+992-км 59+600 Івано-Франківської області  згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» не відноситься до екологічно небезпечних видів діяльності та об’єктів, що потребують проведення процедури оцінки впливу на довкілля.

Автомобільна дорога у відповідності до вимог ГБН В.2.3-218-007:2012  п. 4.4 та ДБН А.2.3-4:2015 п.4.7.5 віднесена до третього екологічного класу.

Розміри захисної зони автодороги, у відповідності до вимог ГБН В.2.3-218-007:2012 п. 4.4,  дорівнюють 60 метрів в населених пунктах та за їх межами. 

Згідно з виконаним обліком руху дорожніх транспортних засобів існуюча інтенсивність руху транспорту складає 640 авт./добу.

У зв’язку з очікуваним зростанням перевезень пасажирів та вантажів інтенсивність руху на перспективу зросте до 965 авт./добу.

Перелік видів впливів від проведення запроектованих заходів на навколишнє природне середовище:

- клімат і мікроклімат: не передбачається;

- повітряне середовище:

Хімічний вплив:

при проведенні  робіт по капітальному ремонту.

Концентрація забруднюючих речовин в робочій зоні від роботи будівельних машин і механізмів, фарбувальних  робіт,  пересипці сипучих матеріалів та укладці асфальту,  не  перевищує нормативів ГДК р.з.

Вплив на атмосферне повітря від будівельних машин і механізмів на  межі існуючої найближчої житлової забудови, що склалася, тимчасовий і коротко тривалий.

при експлуатації:

Хімічний вплив:

При експлуатації: відбувається хімічне забруднення атмосферного повітря викидами відпрацьованих газів  у вигляді суспендованих твердих частинок (пилу, сажі), азоту діоксид, вуглецю оксид, діоксиду сірки, метану, бенз(а)пірену, НМЛОС, діоксиду вуглецю від двигунів автотранспорту, який пересувається по автодорозі.

При експлуатації: вплив – не збільшується, проведення капітального ремонту ділянки автомобільної дороги призведе до зменшення викидів автотранспорту та пилу в атмосферне повітря, зважаючи на рух автотранспорту з постійною швидкістю без вимушених гальмувань при перетинанні ям та нерівностей дорожнього полотна, а конструкція покриття сприятиме меншому утворенню пилу.

Зважаючи на  світову тенденцію удосконалення каталізаторів вихлопних газів, перехід на електромобілі, фактичні викиди забруднюючих речовин очікуються в межах дозволених рівнів із врахуванням збільшення інтенсивності руху на перспективу.

Величини фонових концентрацій забруднюючих речовин, прийняті згідно з п.4.8 «Порядку визначення величин фонових концентрацій забруднювальних речовин в атмосферному повітрі» (затверджений Наказом Міністерства екології та природних ресурсів України №286 від 30.07.2001 р.).

Розрахунок розсіювання забруднюючих речовин не проводився у зв'язку з недоцільністю.

На території автодороги  джерелами постійного виробничого  шуму та вібрації, буде автотранспорт який використовується при перевезенні людей та вантажів. Рівень шуму від автомобілів складає від 44.2 до 47.2 дБА в залежності від марки двигуна (карбюраторний чи дизельний).

При експлуатації: Очікувані максимальні рівні шуму в розрахункових точках  не перевищують:

-  66 дБА (для денного часу);

-  62 дБА (для нічного часу). 

На основі розрахунків встановлено, що шумовий вплив, як під час проведення капітального ремонту, так  і під час експлуатації автомобільної дороги на населення  не передбачається.

Рівень шуму під час експлуатації об’єкту зменшиться за рахунок:

– використання дорожнього покриття, яке при проїзді транспортного засобу характеризується мінімальним рівнем шуму;

– забезпечення постійної швидкості руху автомобілів (без змін режимів руху).

При проведенні капітального ремонту: шум від будівельної техніки та устаткування – тимчасовий, короткотривалий

- водне середовище: тимчасові зміни умов поверхневого стоку (при проведенні будівельних робіт), при експлуатації – вплив залишається без змін.

- ґрунт: на стадії будівельних робіт можливе забруднення ґрунту території будівництва паливно-мастильними матеріалами, будівельним сміттям та забруднюючими речовинами від викидів будівельних машин та механізмів.

Джерелом забруднення ґрунтів на даній території при експлуатації є викиди автотранспорту, які складаються, в основному, з оксидів азоту та вуглецю, вуглеводнів граничних, що приводить, до зміни кислотності ґрунтового середовища з подальшою активізацією всіх міграційних процесів в ґрунті, що враховується при використанні території  вздовж автодоріг для сільськогосподарських потреб.

- рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти:  не впливає.

Проектними рішеннями не передбачена вирубка дерев, зрізка чагарнику.

Впливи на рослинний і тваринний світ при експлуатації автодороги опосередковані. Основний вплив на рослинний світ при експлуатації  пов’язаний із забрудненням прилеглої рослинності пилом і викидами відпрацьованих газів. Після проведення капітального ремонту цей вплив зменшується.

Оскільки проектована діяльність не передбачає будівництва дороги за новим напрямом і, відповідно, розміщення  в іншому місці, змін існуючих умов міграції фауни не очікується.

- навколишнє соціальне середовище (населення): негативні впливи – тимчасові незручності для учасників дорожнього руху (при проведенні будівельних робіт); позитивні впливи – створення нових робочих місць, підвищення комфортності та безпеки для учасників дорожнього руху (при експлуатації);

- навколишнє техногенне середовище: проведена оцінка дає можливість зробити висновок, що планована діяльність матиме ряд позитивних впливів для навколишнього техногенного середовища.

- геологічне середовище - вплив відсутній.

Відходи при експлуатації залишаються без змін. Матеріали від розбирання, що підпадають під вимоги ДСП № 173 (будівельне сміття, металобрухт) на дорозі не накопи­чуються, а відразу вивозяться в установленому порядку.

Ці залишкові впливи є допустимими, оскільки при експлуатації проектованого об'єкта їх рівні знаходяться в межах екологічних  норм.

Для маломобільних груп населення запроектовані тротуари на автобусних зупинках шириною 1,5м. Для пересування людей з обмеженими фізичними можливостями на початку та в кінці тротуарів передбачено скошений бортовий камінь та передбачено влаштування з’їздів з асфальтобетонної суміші.

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 10 лютого 2020 р. складала 103066,482 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 83260,877тис. грн., інші витрати – 19805,605 тис. грн.

 

Під час розгляду проектної документації експертами ТОВ «ПРОЕКСП», проведення комплексної експертизи робочого проекту «Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О091402 Озеряни – Рожнів на ділянці км 44+992 – км 59+600 Івано-Франківської області», в проект внесені зміни та доповнення.

 

Відповідальність за внесення змін та доповнень у проектну документацію несе замовник і проектна організація.

Замовник експертизи несе відповідальність  згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.


Розділи