Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4015-4338-7486-8068
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№769-049-20/КП від 03.12.2020
Орган, що видав
ТОВ "Експерт Проект Груп" (41403089) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 59+000 – км 68+700, Київська область
Код проектної документації
PD01:1080-5095-4708-6966 №611-19 від 2019-05-29 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:4015-4338-7486-8068
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань охорони праці, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань пожежної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
09.09.2020 387918.953 299850.525 189.998 87878.43

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
01.12.2020 373248.769 291829.172 206.153 81213.444

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Київська обл. , Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 59+000 – км 68+700, Київська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (26345736)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань експлуатаційної безпеки
Савйовський Володимир Вікторович
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Боричко Тамара Юріївна (АЕ 005036)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1080-5095-4708-6966
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ" (30604691)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
29.05.2019
Номер проектної документації
611-19
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивний)

№ 769-049-20/КП від «03» грудня 2020 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення  Н-08

Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через Кременчук) - Маріуполь

на ділянці км 59+000 – км 68+700, Київська область»

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Київській області.

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «Науково-виробнича фірма «МОСТОПРОЕКТ», місцезнаходження: 04208, місто Київ, проспект Радянської України, будинок 7, квартира 33.

Головний інженер проекту (ГІП) – Каплинський Дмитро Миколайович (кваліфікаційний сертифікат серія АР №001723).



Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № 769-1009-20/КП, укладеного у відповідності зі ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.


Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-       Постанови Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 року №890 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»;

-       завдання на проектування, погодженого генеральним проектувальником та затвердженого замовником будівництва;

-       технічного звіту про візуальне та інструментальне обстеження дороги, виконаного ДП «ДерждорНДІ» у 2019 році

-       технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування, виконаного             ТОВ «Інженерні вишукування» у 2019 році;

-       інженерно-геодезичних вишукувань, виконаних ФОП Дух П.М. у 2019 році;

-       технічного звіту з техніко-економічних вишукувань, виконаного ПП «НВФ «Мостопроект» у 2020 році;

-       технічних умов на реконструкцію системи газопостачання №445-9/Р від 19.12.2019 року, виданих АТ «КИЇВОБЛГАЗ»;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

 

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця робочого проекту – ГІПа генерального проектувальника, Каплинського Дмитра Миколайовича (кваліфікаційний сертифікат серія АР №001723).


Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги загального користування.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.              


Автомобільна дорога

 

Об’єкт капітального ремонту - ділянка автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 59+000 – км 68+700, Київська область.

Початок ділянки знаходиться на ПК 590+00,0 та відповідає км 59+000 експлуатаційного кілометражу автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь.

Кінець ділянки знаходиться на ПК 687+00,0 та відповідає км 68+700 експлуатаційного кілометражу автомобільної дороги    Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь.

Довжина проектної ділянки складає 9,700 км. На ділянці ПК 614+03 – ПК 641+55 (2,752 км) дорога проходить в межах населеного пункту с. Циблі
Переяслав-Хмельницького району Київської  області. На ділянки ПК 590+00 – ПК 614+03, ПК 641+55 – ПК 687+00, протяжністю 6,948 км, автомобільна дорога проходить поза межами населених пунктів.

Дорога відноситься до II технічної категорії.

Інтенсивність руху транспортних засобів на ділянці капітального ремонту складає 6000 авт./добу; перспективна інтенсивність на 2040 рік складе 8530 авт./добу. Інтенсивність руху, приведена до легкового автомобіля, в межах даної ділянки складає 9790 авт./добу, перспективна інтенсивність руху на 2040 рік складе 13620 авт./добу.

Розрахункову швидкість руху прийнято 90 км/год.

Проектна ділянка має 9 кутів повороту.

Поперечний профіль проїзної частини двосхилий і складає 25‰.

На ділянках розширення існуючого дорожнього одягу виконується зрізання існуючих узбіч до низу дорожнього одягу. При розширенні земляного полотна при висоті менше 2 м укоси існуючого насипу розпушують на глибину 30 см. При розширенні земляного полотна при висоті насипу більше 2 м, для необхідного взаємозв’язку між існуючою та присипною частинами на існуючому насипу влаштовуються уступи.

 

Земляне полотно досипається з ґрунту існуючого насипу (супісок пилуватий) після зрізання узбіч до низу дорожнього одягу.

Укоси укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м. Крутизна укосів насипу складає 1:3, на ділянках влаштування бар’єрного огородження – 1:1,75.

Узбіччя укріплюються засівом трав по шару рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м.

Керівна відмітка поздовжнього профілю складає 0,22 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- найбільший поздовжній ухил – 13 ‰;

- найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 9000 м;

- найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 3000 м.

Водовідведення з проїзної частини передбачено за рахунок влаштування поздовжніх і поперечних похилів проїзної частини та узбіччя.

Для запобігання розмивів узбіч та укосів земляного полотна на ділянках, де насип висотою понад  2,0 м, робочим проектом передбачено влаштування скидів води відкритими лотками. Для відведення води із зупинкових майданчиків на ділянках дороги, де передбачені прикрайкові тротуар, що відділені від проїзної частини дороги бортовим каменем, передбачене влаштування скидів води під тротуарами.

Під автомобільною дорогою знаходяться 8 існуючих водопропускних труб:

- ПК 597+83,2 (кругла залізобетонна труба d=1,0 м, довжина – 18 м); 

- ПК 606+45,5 (кругла залізобетонна труба d=1,0 м, довжина – 18 м);

- ПК 616+21,6 (кругла залізобетонна труба d=1,0 м, довжина – 17,5 м);

- ПК 631+99,0 (кругла залізобетонна труба 2хd=1,0 м, довжина – 22 м);

- ПК 642+81,7 (кругла залізобетонна труба d=1,0 м, довжина – 22,0 м);

- ПК 657+52,0 (кругла залізобетонна труба d=1,0 м, довжина – 20,5 м);

- ПК 676+04,0 (кругла залізобетонна труба d=1,0 м, довжина – 22,0 м);

- ПК 681+53,8 (прямокутна залізобетонна труба 2 х (2,0 х 2,0 м) довжина – 35 м).

Передбачається влаштування шести автобусних зупинок на:                               ПК 618+19,1, ПК 627++13,7 та ПК 680+78,0 (ліворуч), а також на ПК 619+27,3,  ПК 628+46,1 та ПК 682+76,5 (праворуч).  За розташуванням автобусні зупинки відносяться до проміжних пересадкових. Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям зупинкового на 20 см за рахунок бортового каменю                БР 100.30.18. На автобусних зупинках поперечний похил зупинкових майданчиків продовжує поперечний похил проїзної частини дороги. Поперечний похил посадкових майданчиків всіх автобусних зупинок дорівнює 15‰ і направлений в бік проїзної частини. Біля автобусних зупинок на  ПК 627+13,1 (ліворуч), ПК 680+78,0 (ліворуч) та ПК 682+76,5 (праворуч) передбачається будівництво туалетів з кабінками для маломобільних груп населення.

З метою підвищення безпеки руху пішоходів на переходах через дорогу між автобусними зупинками, передбачено влаштування світлофорів із мигаючим жовтим сигналом та їх освітлення. В межах пішохідних переходів, що знаходяться в межах населеного пункту, передбачено обмеження швидкості до 60 км/год зі встановленням відповідних дорожніх знаків та розмітки.

Для можливості безпечного руху пішоходів робочим проектом капітального ремонту передбачене влаштування тротуарів. Ширина тротуару –  1,50 м. Загальна ширина тротуару становить 1,90 м, з урахуванням встановлення на ньому металевого бар’єрного огородження, шириною 0,4 м. Влаштування тротуарів передбачається між суміжними автобусними зупинками.

У місці сполучення пішохідних тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до 2,5 см.

Ширина тротуару, його поздовжній та поперечний похили відповідно до вимог діючих нормативних документів, дозволяють руху рух маломобільних груп населення.

Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушеннями зору, на ділянках влаштування тротуарів робочим проектом передбачається влаштування тактильних елементів доступності, які включають в себе тактильні смуги, які контрастно відрізняються за кольором та фактурою від поверхні, на яку їх встановлено. Передбачається застосування трьох типів тактильних смуг: попереджувальних, спрямовуючих та інформаційних. Влаштування тактильних елементів доступності передбачається згідно ДБН В.2.2-40:2018.

Передбачено влаштування 8 примикань. У межах радіусів заокруглення на примиканнях конструкція дорожнього одягу прийнята по типу 3.

Робочим проектом передбачено сім типів дорожнього одягу:

Тип 1 Посилення:

- Вирівнюючий шар з органо-мінерального матеріалу з відфрезерованого матеріалу приготовленого методом холодного ресайклінгу в установці з додаванням нового мін.  матеріалу ЩПС (С7) і укріпленого до марки суміші М-20, комплексним в’яжучим (бітумна емульсія ЕКШ-60 і цемент ПЦ І-400) згідно ВБН В 2.3-218-545:2009 та СОУ 45.2-00018112-061:2011 мінімальною товщиною 0,15 м                                                                                                     -(hсер.=0,195м);

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011        -0,10м;

- АСГ.Др.Щ.А.НП.І згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016                                                                    -0,06м;

- Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016            -0,05м.

Тип 2 Поширення:

- Пісок природній з коефіцієнтом фільтрації понад 2,0 м/добу згідно ДСТУ Б В.2.7-32-95                                                                                                       -0,22 м;

- Термічно скріплений, водонепроникний нетканий геотекстиль ГТ.Н.Т-1 згідно зміни №1 до ГБН В.2.3-37641918-544:2014;

- Щебенево-піщаної суміші С 7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013             -0,15 м;

- Вирівнюючий шар з органо-мінеральна матеріалу з відфрезерованого матеріалу приготовленого методом холодного ресайклінгу в установці з додаванням нового мін. . матеріалу ЩПС (С7) і укріпленого до марки суміші М-20, комплексним в’яжучим (бітумна емульсія ЕКШ-60 і цемент ПЦ І-400) згідно ВБН В 2.3-218-545:2009 та СОУ 45.2-00018112-061:2011 мінімальною товщиною 0,15 м                                                                                                     -(hсер.=0,195м);

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011        -0,10м;

- АСГ.Др.Щ.А.НП.І згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016                                                                    -0,06м;

- Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016             -0,05м.

Тип 3. Новий дорожній одяг на примиканнях:

- Пісок природній з коефіцієнтом фільтрації понад 2,0 м/добу згідно ДСТУ Б В.2.7-32-95                                                                                                        -0,22 м;

- Термічно скріплений, водонепроникний нетканий геотекстиль ГТ.Н.Т-1 згідно зміни №1 до ГБН В.2.3-37641918-544:2014;

- Щебенево-піщаної суміші С 7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013              -0,15 м;

- Органо-мінеральний матеріал з відфрезерованого матеріалу приготовленого методом холодного ресайклінгу в установці з додаванням нового мін. матеріалу ЩПС (С7) і укріпленого до марки суміші М-20, комплексним в’яжучим (бітумна емульсія ЕКШ-60 і цемент ПЦ І-400)
згідно ВБН В 2.3-218-545:2009 та СОУ 45.2-00018112-061:2011                   -0,15м;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011        -0,10м;

- АСГ.Др.Щ.А.НП.І згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016                                                                    -0,06м;

- Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016             -0,05м.

Тип 4. Новий дорожній одяг на посадкових майданчиках, майданчиках під автопавільйони, тротуарах та пішохідних доріжках до санітарних зон.

- Щебенево-піщана суміш С 7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013                -0,12 м;

- АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011        -0,04 м.

Тип 5. Дорожній одяг за межами радіусів заокруглень на примиканнях

-         Щебенево-піщана суміші С 5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013         -0,25 м;

Тип 6. Дорожній одяг на під’їздах до санітарних зон

- Щебенево-піщана суміші С 5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013              -0,21 м;

- АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011         -0,05 м.

Тип 7. Новий дорожній одяг на острівцях безпеки

-Органо-мінеральний матеріал з відфрезерованого матеріалу приготовленого методом холодного ресайклінгу в установці з додаванням нового мін. матеріалу ЩПС (С7) і укріпленого до марки суміші М-20, комплексним в’яжучим (бітумна емульсія ЕКШ-60 і цемент ПЦ І-400)
згідно ВБН В 2.3-218-545:2009 та СОУ 45.2-00018112-061:2011                   -0,15м;

-Пiдстилаючий шар із сухої цементно-піщаної суміші (пропорція 1:6) - 0,11м;

- Кам’яна бруківка                                                                                      -0,10 м.

 

 

 

Водопостачання та водовідведення

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та водовідведення робочим проектом не передбачено.

Для запобігання розмивів узбіч та укосів земляного полотна на ділянках, де насип висотою понад  2,0 м, робочим проектом передбачено влаштування скидів води відкритими лотками для відведення води за межі земляного полотна (серія 503-09-7.84). Скиди води влаштовуються з бетонних блоків Б-5. На укосах влаштовують телескопічні лотки зі збірних залізобетонних блоків Б-6 на щебеневій основі, після чого поверхнева вода потрапляє до гасника в підошві насипу. Збирання поверхневих вод здійснюється за допомогою лотка Б-1-20-50 на основі з монолітного бетону.

Для відведення води із зупинкових майданчиків на ділянках дороги, де передбачені прикромочні тротуари, що відділені від проїзної частини дороги бортовим каменем, передбачене влаштування скидів води під тротуарами. Скиди влаштовуються з бортових каменів БР 100.20.8. На укосах влаштовують телескопічні лотки зі збірних залізобетонних блоків Б-6 на щебеневій основі, після чого поверхнева вода потрапляє до гасника в підошві насипу або гасника в кюветі.

Відведення води від земляного полотна відбувається за допомогою існуючих водопропускних труб (робочим проектом передбачено ремонтування).

Робочим проектом передбачено розбирання існуючих труб під примиканнями та влаштування нових труб d=0,8 м.

 

Електрообладнання. Електроосвітлення


Розрахункова потужність – 16.0 кВт.

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ.

Система заземлення – TN-С-S, ІТ.

Джерело живлення – ПС 110/10 кВ "Циблі", ЛЕП-10 кВ 34 "Зоря".

Робочим проектом передбачається:

-  будівництво ділянки ПЛЗ-10кВ від існуючої опори ЛЕП-10кВ до ЩТП-10/0.4кВ (проект) довжиною L=10.0 м, виконаної самонесучим ізольованим (захищеним) проводом типу AAsXSn-20 1x50, прокладеним повітряно;

-  встановлення комплектної трансформаторної підстанції марки КТПС-25/10/0.4-У1 стовпового типу, обладнаної роз’єднувачем (ВН) із заземлюючими ножами типу РЛНДз-10/400. На ТП прийнято силовий масляний трифазний двохобмотковий трансформатор типу ТМ-25-10/0.4-У1, схема з'єднань обмоток трансформатора «зірка-зиґзаґ». Силовий трансформатор від міжфазних коротких замикань захищається високовольтними запобіжниками типу ПКТ-10-5-12.5-У1, з номіналом плавкої вставки – 5А. Для захисту електрообладнання ТП від дії перенапруги передбачено встановлення обмежувачів перенапруги типу ОПН-10 AZBD 151 (комплектно з ЩТП);

-  улаштування заземлюючого пристрою ЩТП-10/0.4кВ з опором розтіканню струму не більше 4.0 Ом.

Комерційний облік електроенергії – по стороні низької напруги (НН) 0.4кВ багатофункціональним електронним лічильником прямого включення, розміщеним в РУ-0.4кВ ЩТП.

Живляча кабельна лінія від ЩТП до щита обліку (ЩО) виконується кабелем марки АВБбШв 4 х 25 кв.мм.

Від щита обліку (ЩО) до щита керування освітленням (ЩКВО) виконуються кабелем марки АВБбШв-4х25 кв.мм.

Розподільчі мережі зовнішнього освітлення виконується кабелем АВБбШв 4х25 кв.мм, прокладеним підземно та в гофротрубі Ф63 мм на ділянках перетину з існуючими комунікаціями. В кожній опорі встановлюється щиток  – для підключення світильників  проводом з мідною жилою з ПВХ ізоляцією ВВГ, пер.3х1.5 кв.мм.

Кабельні лінії, що проектуються, прокладаються в землі по спланованій території на глибині 0.7 м від поверхні, при перетині вулиць на глибині 1 м в жорстких гофрованих двостінних трубах з поліетилену з укладанням пакетів резервних труб.

Лінії електропостачання та розподільчі мережі з/о перевірені по припустимому струму навантаження, втраті напруги в максимальному режимі та по умовах відключення струму однофазного к.з. в кінці лінії.

Компенсація реактивної потужності не передбачається.

Освітлення автомобільної дороги запроектоване світильниками вуличного освітлення марки  Ampera MIDI 64 113W та "БЕТА ЛАЙТ" LED-24-75 75W, на металевих опорах, гарячого цинкування, висотою 10 м.

Керування освітленням – за допомогою реле часу з астрономічним годинником в щитку керування освітленням (ЩКВО).

Також робочим проектом передбачається встановлення комплексів автономного освітлення на базі посилених металевих оцинкованих опор, висотою Н=10 м, з відповідними кронштейнами, на яких передбачено розміщення систем автономного освітлення.

На кожній опорі передбачається:

-  монтаж двох сонячних фотоелектричних модулів,електричною потужністю 280-350 Вт кожен на кронштейні під дві сонячні панелі 1650х992 мм;

-  монтаж шафи для обладнання на відповідному кронштейні на висоті 6-8 м;

-  монтаж двох акумуляторних батарей, напругою 12 В, ємністю 200 А*год кожна, в шафі для обладнання;

-  монтаж контролера заряду (12/24V-30A) в шафі для обладнання;

-  монтаж балансиру заряду акумуляторних батарей у шафі для обладнання;

-  монтаж модульного автоматичного вимикача (АВ) модульного пристрою для захисту від імпульсних перенапруг (ПЗІП), модульного сутінкового реле на постійну напругу 24 В з сенсором освітленості, модульного блоку контактів WAGO в шафі для обладнання;

-  монтаж світлодіодного світильника на кронштейні SF-1,5-1-D130 на висоті 9-10 м;

-  прокладка проводів та кабелів електроживлення до електроустаткування всередині стійки та кронштейнів.

Додатково робочим проектом передбачено монтаж футлярів із розбірної пластикової труби, діаметром 110 мм, на існуючі підземні кабельні лінії зв’язку (КЛЗ), що потрапляють у зону будівництва.

Газопостачання

 

Проект газопостачання розроблений на підставі  технічних умов №445-9/Р від 19.12.2019 року, виданих ПАТ «Київоблгаз».

У робочому проекті передбачається:

- перекладання двох мереж існуючого сталевого підземного газопроводу низького тиску Ø 108х4,0мм з електрозварної труби;

- влаштування двох сталевих футлярів з електрозварної труби за ГОСТ 10704-91 і ГОСТ 10705-80 з ізоляцією типу «дуже посилена»; 

- влаштування контрольної трубки під ковером на сталевому футлярі;

- встановлення контрольно-вимірювальних пунктів на сталевому футлярі;

- для захисту від корозії встановлення магнієвих протекторів ПМ-10У на сталевому футлярі.

Для захисту від контакту трубної ізоляції і труби з футляром використовують опорно-направляючі  кільця. Кінці футляру герметизують.

Кінці футлярів при прокладанні в них газопроводів передбачено ущільнити діелектричними водонепроникненими матеріалами.

Футляри передбачено зі сталевої труби за ГОСТ 10704-91 та ГОСТ 10705-80 із захисним покриттям дуже посиленого типу.

Фасонні частини на металевих газопроводах передбачено заводського виготовлення.

З’єднання металевих газопроводів передбачено ручним електродуговим зварюванням встик.

 

Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки


У складі робочого проекту розроблено розділ з оцінки впливу на навколишнє середовище, де визначено, що капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Робочий проект передбачає капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги, протяжністю 9,7 км. Автомобільна дорога ІІ категорії.

Екологічний клас об’єктутретій, згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012. Об’єкти третього класу відносяться до видів діяльності, які не становлять підвищену екологічну небезпеку.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України".

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив відсутній.

На соціальне та техногенне середовище вплив відсутній.

 

Організація будівництва


Робочим проектом передбачено капітальний ремонт автомобільної дороги з поновленням дорожнього покриття та виконання супутніх ремонтно-відновлювальних робіт. Довжина ділянки дороги, що підлягає капітальному ремонту, складає 9,7 км.

Для забезпечення поточного та безпечного виконання капітального ремонту, будівельні процеси виконують послідовно, згідно прийнятої організаційно-технологічної схеми. На період  капітального ремонту почергово закривається одна зі смуг для руху транспортних засобів.  

До початку виконання будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного майданчика, встановлення укажчиків небезпечних зон та облаштування елементами будівельного господарства,   організаційні дії щодо безпеки експлуатації прилеглих територій.    

Представлено номенклатуру рекомендованих будівельних машин та механізмів та обґрунтовано потребу в енергоресурсах.

Передбачені заходи з контролю якості будівельних робіт.

Вказано на основні правила безпеки праці та вказівки щодо дотримання вимог охорони довкілля. 

Тривалість капітального ремонту дороги становить 14,0 місяців, включаючи підготовчий період. Роботи виконують 40  будівельників. 

Прийняті принципові організаційно-технологічні рішення є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт.

 

Захист від шуму


За результатами оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не  перевищує допустимих норм.

 

 

 

Охорона праці

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Також робочим проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.

 

Кошторисна частина


Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних  цінах  станом на «09» вересня 2020 року, складала 387 918,953 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 299 850,525 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 189,998 тис. грн., інші витрати –                 87 878,430 тис. грн. Зворотні суми – 1 208,144  тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації після  зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси, встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «01» грудня      2020 року складає 373 248,769 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 291 829,172 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 206,153 тис. грн., інші витрати – 81 213,444 тис. грн. Зворотні суми - 1 193,997 тис. грн.


У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

 

Головний експерт проекту

                     

_____________________  Д.В. Михайловський

             (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004780

 

 

 

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

___________________________     С.В. Рожко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005160

 

 

 

_______________________       Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

__________________________      Т.Ю. Боричко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005036

 

 

 

________________________          С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

 

 

_______________________          С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

___________________________          Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

_____________________       І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

        

_____________________       В.В. Савйовський

(підпис)                     (П.І.Б.)

 


Розділи