1 редакція від 02.07.2021 2 редакція від 20.09.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8993-6010-9442-0210
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№10-0095-21 від 01.04.2021
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-09 Миронівка-Канів на ділянці км 0+000-км 5+000, Київська область»
Код проектної документації
PD01:0939-8626-6408-6725 №637-20 від 2021-12-31 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ") / Наявні експертизи: EX01:8993-6010-9442-0210
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
04.03.2021 317130.402 231198.819 2274.24 83657.343

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
01.04.2021 312285.425 234365.821 2275.233 75644.371

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Інформацію не зазначено

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (26345736)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
ВІНТОНЯК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 006468, АЕ 000886)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
МУРЗАК ЗОЯ ПЕТРІВНА (АЕ 006513, АЕ 000256)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
КОДОЛА СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 006545, АЕ 000490, АР 016980, АЕ 007209)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАЗУР ГАЛИНА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 005548)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
Конструктивні рішення зовнішніх мереж та інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
МАЗУР СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 003332, АЕ 005545, АР 009888, АР 011742, АЕ 006683, АЕ 006962)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0939-8626-6408-6725
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" (36818766)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
31.12.2021
Номер проектної документації
637-20
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект: «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення

Р-09 Миронівка-Канів на ділянці км 0+000-км 5+000, Київська область» (ГІП – Палаута Сергій Сергійович, кваліфікаційний сертифікат серія АР № 013704 від 07.12.2017 р.) розроблено на підставі:

- договору № 637-20 від 24.09.2020 р. на розробку проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-09 Миронівка - Канів на ділянці км 0+000 - км 5+000;

завдання №10-18/20 від 05.08.2020 р. на розроблення проектної документації капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Р-01 Миронівка – Канів  на ділянці км 0+000 – км 5+000, Київська область Державного агентства автомобільних доріг України;

матеріалів топографо-геодезичних вишукувань, виконаних ТОВ «ГЕОЕКОСИСТЕМИ» за завданням товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» (далі ТОВ «ІПІТ»);

матеріалів інженерно – геологічних вишукувань, виконаних ТОВ «ГЕОЕКОСИСТЕМИ» за завданням ТОВ «ІПІТ»;

 

 

Замовником проектної документації є Служба автомобільних доріг у Київській області (код ЄДРПОУ 26345736).

Проектувальник – ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту» (код ЄДРПОУ 36818766).

Стадійність проектування – робочий проект (РП).

Клас відповідальності об’єкту СС3.

Замовником експертизи робочого проекту є ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту».

Експертиза РП виконана на підставі договору № 10-0095-21 від 04.03.2021р..

 

Стисла характеристика об'єкту

 

Автомобільна дорога державного значення Р-09 Миронівка – Канів на ділянці км 0+000 – км 5+000 відноситься до IІ категорії.

Довжина ділянки проектування – 5 км.

 Ділянка капітального ремонту проходить в межах населеного пункту м. Миронівка та складається з ділянки вулиці Соборності та з ділянки вулиці Бузницького, по яким проходить автомобільна дорога Р-09.

Прокладання траси прийнято з максимальним використанням існуючої дороги.

Початок траси ПК0+00 по вулиці Соборності м. Миронівка відповідає км 0+091 існуючої автомобільної дороги Р-09 Миронівка – Канів. Кінець траси по вулиці Бузницького та відповідає км 5+091 існуючої автомобільної дороги Р-09 Миронівка – Канів.

На ділянці капітального ремонту розміщено три залізобетонні автомобільні мости:

-           міст через р. Бутеня на км 2+909 автомобільної дороги Р-09 Миронівка – Канів;

-           міст через Жданівський ставок на км 3+775 автомобільної дороги Р-09 Миронівка – Канів;

-           міст через р. Бутеня на км 4+777 автомобільної дороги Р-09 Миронівка – Канів.

 

 

                                                      

Конструкція дорожнього одягу.

 

Дорожній одяг на ділянці представлено наступними типами конструкції:

 Підсилення:  двошарове покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА-15) на основі бітума, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65 товщиною 0,05 м та асфальтобетону гарячого дрібнозернистого щільного типу А1, марки I, на бітумі комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65  товщиною 0,05 м на основі із укочуваного цементобетону В25/Вbt 3,6 товщиною 0,18 м з вирівнюючим шаром з цементо-піщаної суміші середньою товщиною 0,05 на існуючому дорожньому одязі;

Розширення: двошарове покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА-15) на основі бітума, комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65 товщиною 0,05 м та асфальтобетону гарячого дрібнозернистого щільного типу А1, марки I, на бітумі комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65  товщиною 0,05 м на основі із укочуваного цементобетону В25/Вbt 3,6 товщиною 0,18 м, з вирівнюючим шаром з цементо-піщаної суміші середньою товщиною 0,05 на існуючому дорожньому одязі; нижній шар основи з щебенево-піщаної суміші ЩПС С5 – 0,30 м.

Дорожній одяг тротуарів по вул. Соборності і по вул. Бузницького, в’їздів у двори та посадкових майданчиків складається наступними шарами: із асфальтобетону АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.I.БНД 50/70 товщиною 0,04 м та щебенево-піщаної суміші ЩПС С7 товщиною 0,12 м. Улаштування в’їздів у двори з асфальтобетонним покриттям, ширина в’їздів у двори прийнята 3,00 м.

Тротуар влаштовується з улаштуванням тактильної плитки, шириною 2,25м для маломобільних груп населення .

Автобусні зупинки

Для забезпечення необхідного рівня комфорту та безпеки населення від впливу кліматичних коливань проектом передбачено улаштування 10 павільйонів очікування (навісів),  місткістю на 5 осіб кожен.

На всіх автобусних зупинках передбачено улаштування зупинкового майданчику.

 

Зовнішнє освітлення

Проектом передбачається перевлаштування зовнішнього освітлення ділянки автодороги через м. Миронівка, нового освітлення зупинок та пішохідних переходів.

Освітлення ділянки автодороги через м. Миронівка виконано світильниками типу URBINO LED 102W та URBINO LED 55W на проектованих опорах типу 9AS103-300F(4). Проектована потужність освітлення складає – 20,22 кВт.

Річне споживання електроенергії проектованого зовнішнього освітлення складає 91,21 МВт-рік.

Живлення перевлаштованого зовнішнього освітлення ділянки автодороги через м.Миронівка вул. Соборності здійснюється від існуючих РУ-0,4 кВ, ЗТП-10/0,4 кВ №18 та РУ-0,4 кВ, КТП-10/0,4 кВ №45. Перевлаштоване освітлення приєднується до існуючої системи освітлення.

Живлення перевлаштованого зовнішнього освітлення ділянки автодороги через м.Миронівка по вул. Бузницького здійснюється від існуючих РУ-0,4 кВ, ЗТП-10/0,4 кВ №114 та РУ-0,4 кВ, КТП-10/0,4 кВ №133. Перевлаштоване освітлення приєднується до існуючої системи освітлення.

Влаштування ліній зовнішнього освітлення виконується самоутримуючими ізольованими проводами типу СІП-4 перетином 4х35 мм².

 

Системи зв’язку

Проектом передбачено перевлаштування мереж зв’язку, які потрапляють в зону реконструкції  автодороги державного значення Р-09 Миронівка – Канів на ділянці км 0+000 – км 5+000, Київська область.

-                     Підняття та заміна люків кабельних колодязів  ПАТ «Укртелеком» в місцях та поблизу реконструкції автодороги по вул. Соборності на ПК 20+00 – ПК 21+00, ПК 26+00 – ПК 26+00 та по вул. Бузницького на ПК 2+00 - ПК 10+00,  ПК 10+00 - ПК 15+00 ПК 15+00 – ПК 19+51. Для підняття люків використовуються по 2 адаптаційних опорних кільця BAR-V10 з заливкою монтажним розчином IZOLSAN NF на кожен колодязь, а також встановлюється люк зв'язку важкий «KDU71P EUROPA» з «флажковим» запірним пристроєм дожимного типу з нержавіючої сталі та «замком - секреткою»  ДСТУ Б В.2.5-26:2005.

-                     Пересення кабелів зв’язку ПАТ «Укртелеком» в місці реконструкції автодороги по вул. Соборності на ПК 29+00 – ПК 31+00  в існуючу кабельну каналізацію. Для з`єднання кабелів використовуються  термоусаджувальні муфти XAGA. Композиційна структура цих муфт забезпечує їх високу міцність і стійкість до механічних впливів в процесі монтажу і експлуатації.

-                     Перевлаштування кабелів зв`язку в місті ремонту моста на ПК 2+00-ПК 10+00.  Даним проектом прийнято рішення по винесенню кабельних мереж зв'язку ПАТ «Укртелеком»  із зони реконструкції мосту.

-                     Демонтаж волоконно-оптичних кабелів інтернет провайдерів «Hi.Net» та «Euroline» з опор освітлення, які демонтуються та монтаж нових кабелів на нові опори освітлення, що проектуються. Для перевлаштування використовуються волоконно-оптичні кабелі типу FinMark UT008-SM-16-1kN на 8 ОВ, FinMark UT016-SM-15 на 16 ОВ, FinMark UT024-SM-15 на 24 ОВ, FinMark LT048-SM-28 на 48 ОВ. Для їх з`єднання використовуються оптичні зварювальні муфти тупікового типу FOSK-SP, FOSK-SS, а також розподільчі оптичні бокси типу FOB 04-16. Технологічний запас волоконно-оптичного кабелю викладається на опорах.

-                     Перенесення камери відеоспостереження з демонтованої опори на опору, що проектується.

 

                                                         Пояснювальна записка

Пояснювальна записка  відповідає вимогам  ДБН А.2.2-3-2014.

 

Міцність, надійність та довговічність об’єкта будівництва,

його експлуатаційна безпека

            При реалізації робочого проекту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-09 Миронівка-Канів на ділянці км 0+000-км 5+000, Київська область» гарантована безпечна для життя і здоров'я людей експлуатація об'єкту.

 

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 04 березня 2021 р. складала 317130,402 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 231198,819 тис. грн., устаткування – 2274,240 тис.грн., інші витрати – 83657,343 тис.грн.   

 

Кошторисна документація складена із застосуванням:

- Будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.2 - 2012;

 - Монтаж устаткування. ДСТУ Б Д.2.3 - 2012;

 - Пусконалагоджувальні роботи. ДСТУ Б Д.2.6 - 2012;

 - Ремонтно-будівельні роботи . ДСТУ Б Д.2.4 - 2012;

 - Автомобільні дороги та мости СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ 42.1-37641918-071:2018;

Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до усередненими показниками таблиці Б.1 додатка Б, ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат, а також прибутку у вартості будівництва».

Середньомісячна заробітна плата на 1  працівника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд./год і розряді робіт 3,8) – 11 000 грн.

Протипожежна безпека

Робочим проектом передбачено використання негорючих будівельних матеріалів, дотримування  правил,   що забезпечують пожежну безпеку. Зовнішнє пожежогасіння передбачено від існуючих пожежних гідрантів.

 

Організація будівельного виробництва

Розділ проекту з організації будівельного об'єкта розроблявся з урахуванням нормативних документів:

-ДБН 3.1-5 : 2016 «Організація будівельного виробництва»;

-ДБН А.3.2-2-2009 «ССБП Охорона праці і промислова безпека в будівництві».

 

Захист навколишнього середовища

Вплив на навколишнє середовище при експлуатації будівлі і виконанні будівельних робіт буде мінімальним і розцінюється, як допустимий, за умови дотримання викладених у проекті заходів.

Поводження з відходами при виробництві будівельних робіт відповідає вимогам Закону України «Про відходи».

 

Оцінка проектних рішень

Пояснювальна записка

У розділах пояснювальної записки виявлені відступи від вимог діючих нормативних документів. По зауваженням надані пояснення, та внесені зміни.

 

Міцність, надійність та довговічність об’єкта будівництва,

його експлуатаційна безпека

            З урахуванням внесених змін і доповнень, при реалізації робочого проекту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-09 Миронівка-Канів на ділянці км 0+000-км 5+000, Київська область» гарантована безпечна для життя і здоров'я людей  експлуатація об’єкту.

 

Кошторисна частина:

В процесі розгляду проектної документації по розділу "Кошторисна частина проекту, зроблений ряд зауважень і пропозицій, які доведені до проектувальника в письмовій формі. По зауважень дано пояснення, в кошторисну частину внесені зміни, доповнення. В результаті експертизи кошторисна вартість об'єкта зменшилась на 4844,977 тис. грн.

 

Пожежна безпека

            За результатами розгляду проектних матеріалів встановлено, що зазначена проектна документація  по робочому проекту розроблена відповідно і з дотриманням протипожежних вимог будівельних норм і правил.

 

Доступність осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших

маломобільних груп населення.

 

Згідно з вимогами ДБН В 2.2–40:2018 Інклюзивність будівель і споруд проектом передбачені засоби доступності для маломобільних груп населення в м. Миронівка  на пішохідних переходах, на автобусних зупинках.

Ширина тротуару прийнята 2,25 м за умови забезпечення пересування маломобільних груп населення з одностороннім рухом. Для доступності пересування маломобільних груп тротуари передбачені з похилом  20 ‰.

На посадкових майданчиках автобусних зупинок та на підходах до них влаштовуються тактильні смуги попереджувальні, направляючі та інформаційні.

На пішохідних переходах передбачено влаштування втопленого бортового каменю та тактильних смуг попереджувальних та інформативних.

Тактильні смуги мають рельєфний вигляд повздовжніх (паралельних один одному) рифів або ребер. Попереджувальні та інформаційні тактильні смуги мають рельєф у вигляді зрізаних конусів заввишки 0,004-0,005 м.

З урахуванням внесених змін і доповнень робочий проект відповідає вимогам законодавства в частині забезпечення доступності особам з  обмеженими  фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення.

 

Санітарне та епідеміологічне благополуччя населення

            З урахуванням внесених змін і доповнень робочий проект відповідає вимогам санітарного законодавства в частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення.

            Виправлений робочий проект згідно виданих зауважень, був наданий  для підготовки позитивного звіту.

Відповідальність за внесення змін до проектної документації покладається на генерального проектувальника.

 

Розділи