1 редакція від 30.06.2021 2 редакція від 12.08.2021

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7451-3246-2676-5821
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ЕКМН-4132/06-21 від 17.06.2021
Орган, що видав
Одеська філія ДП "НДІпроектреконструкція" (03329083) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Географічний центр – серце України» - будівництво комплексу (біля автомобільної дороги Н-16 Золотоноша – Сміла – Умань (поворот на с. Мар’янівка) Черкаська область
Код проектної документації
PD01:8643-0115-2501-8721 №1505.21-01 від 2021-06-17 (видав ТОВ "УРБАН КОНСТРАКТ") / Наявні експертизи: EX01:7451-3246-2676-5821
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
ДЕЙНЕКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000366, АЕ 004834 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
02.06.2021 2637.442 1814.899 62.392 760.151

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
17.06.2021 2496.482 1708.876 61.169 726.437

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Черкаська обл. , Біля автомобільної дороги Н-16 Золотоноша - Сміла-Умань (поворот на с.Мар'янівка) не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (40422357)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КЕССЛЕР БЕЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 005430)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ДЕЙНЕКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000366, АЕ 004834)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8643-0115-2501-8721
Орган, що видав
ТОВ "УРБАН КОНСТРАКТ" (41470050)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2412.5 Громадські сади та парки для розваг і відпочинку
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
17.06.2021
Номер проектної документації
1505.21-01
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК

ДО ЕКСПЕРТНОГО ЗВІТУ (позитивного)

№ ЕКМН-4132/06-21 від « 17 » червня 2021 р.

щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва та її кошторисної частини за РОБОЧИМ ПРОЄКТОМ (РП):

 «Географічний центр – серце України» - будівництво комплексу (біля автомобільної дороги Н-16 Золотоноша – Сміла – Умань (поворот на с. Мар’янівка) Черкаська область)

 

Робочий проект «Географічний центр – серце України» - будівництво комплексу (біля автомобільної дороги Н-16 Золотоноша – Сміла – Умань (поворот на с. Мар’янівка) Черкаська область) розроблений в 2021 році проектною організацією ТОВ «УРБАН КОНСТРАКТ» (юридична адреса: 54039, м. Миколаїв, пров. Стапельний, 4/1), головний інженер проекту - Парулава Євген Зурабович (кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 015778, дата видачі 03.10.2019р.).

Проект виконаний на замовлення  Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації  на підставі:

-  завдання на проектування затвердженого замовником у 2021 році;

-  розрахунку класу наслідків (відповідальності), погодженого Замовником;

-  містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва, затверджених наказом Департаменту будівництва Черкаської обласної державної адміністрації від 01.06.2021 року№ 60;

- копії розпорядження Звенигородської районної державної адміністрації Черкаської області від 02.06.2021 № 103 щодо затвердження детального плану території;

- інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ФОП Стефанський М.В., відповідальний виконавець Сліпенький Є.В. ( кваліфікаційний сертифікат відповідального інженера АР № 012175 від 06.07.2016 року ).

          Відповідність прийнятих проектних рішень вимогам діючих норм і правил підтверджено підписом головного інженера проекту - Парулави Євгена Зурабовича, кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 015778, дата видачі 03.10.2019р.

          Замовником спільно з проектувальником відповідно ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" у редакції Закону України № 1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» визначений незначний (СС1) клас наслідків (відповідальності) об'єкта.

 Фінансування об'єкта передбачено за державні кошти.

Коротка характеристика об’єкту

Запроєктовано нове будівництво фундаменту із встановленням флагштоку заводського виготовлення висотою 50,0 м.

Об’єкт будівництва розташований приблизно за 2700 м у північно-східному напрямку від м. Шпола, Звенигородський район, Черкаська область, вздовж авто-мобільної дороги Н-16 (поворот на с. Мар’янівка). Рельєф ділянки спокійний.

Природно-кліматичні умови

Місто Шпола за архітектурно-будівельним районуванням відповідно до ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 відноситься до зони І - Північно-Західний кліматичний район.

Відповідно до додатку Е ДБН В.1.2-2:2006 «Характеристичні значення навантажень та впливів для міст України»:

- снігове навантаження - 1480 Па,

- вітрове навантаження - 420 Па,

- товщина ожеледі - 18 мм,

- вітрове навантаження при ожеледі - 210 Па.

Нормативна глибина сезонного промерзання, розрахована відповідно до ДБН В.2.1-10-2018 становить:

- для глин і суглинків - 0,79 м,

- для супісків, пісків дрібних та пилуватих - 0,96 м,

- для пісків крупнопіщаних та середньозернистих - 1,03 м.

- взимку – північно-східне і північно-західне.

                                    Архітектурно-будівельні рішення

Даним проектом передбачається встановлення готової конструкції флагштоку заводського виготовлення виробництва ТОВ «Металогальва» (або аналог) висотою 50,0м із оцинкованого металу.

Виміри прийняті у розрахунок: (узгоджується з клієнтом)

·       Вітрове навантаження: Vref = 27 м / с (Суми, Україна)

·       Громовідвід (+ відповідна опора): 10 кг; SCx = 0,14м2

·       Категорія місцевості: ІІ

·       Прапор 9x13 м (ВxД) з щільністю 0,15 кг / м2.; вага (сухого прапору): 17,5 кг.; вага (вологого прапору): 75 кг.

·       3 шт. невеликих сигнальних світильника, закріплених у верхній частині опори.

      Флагшток для встановлення у м. Шпола, висотою 50м. Складається із 5 секцій. На верхній секції встановлюється оголовок із роликами, у свою чергу до найнижчої приварюється п’ята діаметром 1510мм. Опора виготовляється зі сталі s355, діаметр верхній 250 мм., діаметр нижній 1140мм. Флагшток монтується на анкерну основу із 20 шпильок висотою 1500мм. (М39х1500), габаритами 1500мм.х1510мм.

Загальна теоретична вага флагштоку 9040 кг. та анкерної основи 485 кг.

У комплект входить електролебідка «Steelpro» виробництва Португалія.

Гарантії виробника:

 Виробник гарантує нормальну роботу опори за умови суворого дотримання споживачем правил зберігання, транспортування, монтажу та експлуатації виробу.

 Виробник гарантує заміну деталей і самої опори, що вийшла з ладу з вини виробника, протягом гарантійного терміну експлуатації, крім покупних виробів.

 Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкцію виробу без узгодження із замовником.

За відносну позначку 0,000 прийнято рівень опори флагштоку - верх опорної плити анкерного пристрою, якому відповідає абсолютна позначка 166,000.

Конструктивна схема споруди флагштоку - щогла (стійка з жорстким закріпленням опори та іншим вільним кінцем).

Конструкція флагштоку - металева щогла (готовий виріб).

Фундамент під флагшток - пальовий з монолітним з.б. плитним ростверком,        круглої форми у плані.

Палі - висячі буронабивні діаметром 500мм.

Пальові фундаменти запроектовані у відповідності з розділами ДБН В.2.1-10-2009 на підставі  звіту про інженерно-геологічні дослідження, виконаному ФОП Стефанський  М. В.  у 2021 р.

У основі пальового фундаменту є грунти ІГЕ-5 - суглинок легкий, пилуватий, від

напівтвердої до твердої консистенції, коричнево-бурий, у підошві шару з включенням карбонатів до 10%, непросідний з наступними характеристиками: р=2,01г/см3, е=0,64, Е=16 МПа, ɥ=22°, с=65 кПа, Il<0.   

Пальові фундаменти розроблені на підставі звіту про інженерно-геологічні дослідження, виконаного в 2021 р. ФОП Стефанський  М. В. Основа для буронабівних паль - ІГЕ-5 (суглинок легкий, пилуватий, від напівтвердої до твердої консистенції, коричнево-бурий, у підошві шару з включенням карбонатів до 10%, непросідний з наступними характеристиками: р=2,01г/см3, е=0,64, Е=16 МПа, ɥ=22°, с=65 кПа, Il<0).  

Станом на квітень 2021р. у свердловинах було зафіксовано два водоносних горизонта. На глибині 15,30-15,50 -перший водоносний горизонт, та другий -на глибині 30.5м

Перед початком будівництва необхідно виконати статичні випробування паль на вдавлювання,  висмикування та горизонтальні навантаження. За результатами польових випробувань прийняти остаточне рішення щодо пальового фундаменту.

Допустимі розрахункові  вдавлюючи навантаження на палі становить Nu+ =309кН

Допустимі розрахункові  вдавлюючи навантаження на крайні палі  становить Nu+ =370кН.

Допустимі розрахункові  висмикуючи навантаження на палі Nu- =-449кН.

Згідно розрахунків, виконаних в ПК "ЛИРА", розрахункові навантаження на палю наступні:

-розрахункові максимальні вдавлюючі навантаження на крайні палі N/max =315кН (ᵞ/f>1)

-розрахункові максимальні вдавлюючі навантаження не на крайні палі N/max =285кН (ᵞ/f>1)

-розрахункові мінімальні навантаження на палі N/min =-6кН (ᵞ<1)

-розрахункові мінімальні навантаження на палі N/min =-34кН (ᵞ/f<1)

Тобто в розрахункових комбінаціях мають місце висмикуючи навантаження на палі.
     Відхилення паль в плані від проектного положення повинно бути не більше 70 мм впоперек осі пальового ряду і не більше 105 мм уздовж осі ряду. Нахил паль (відхилення від вертикальної осі) не повинен перевищувати 2%. Число паль, які мають максимально допустимі відхилення від проектного положення, не повинно перевищувати 25% від загального числа паль.

Палі виготовити з бетону  кл. С30/35 (В35) марки по водонепроникності W14 на сульфатостійкому портландцементі   за ДСТУ Б В.2.7-46.

Спосіб виготовлення паль - буронабівні палі: 

  а) За допомогою бурового механізму виконати свердловину ф500 мм; 

  б) арматурний каркас встановити в свердловину; 

  в) пошарово заповнити свердловину бетоном та ущільнити вібратором;  

До початку робіт по влаштуванню паль підготовлену основу має бути прийнято за актом комісією.  

Опалубочні, арматурні  і бетонні роботи вести у відповідності до вимог  ДБН В.2.6-98:2009 "Бетонні та залізобетонні конструкції", ДСТУ Б В.2.6145~2010 "Захист бетонних та залізобетонних конструкцій від корозії".

До моменту розпалубки міцність бетону конструкції повинна бути не менше 80%  проектної.  

Незалежно від відміток, вказаних на кресленнях, палі повинні  заглибитись у несучий грунт не менш ніж на 0.5 м.  

Сполучення ростверку з палями - жорстке.

Укладання бетону виконувати з обов'язковим його ущільненням за допомогою вібраторів.

Підготовлена ​ до бетонування опалубка і змонтована арматура підлягають прийняттю зі складанням актів огляду за участю авторського нагляду.

Монолітний ростверк

До початку влаштування монолітного ростверка необхідно:

-           виконати бетонну підготовку із позначенням на ній фарбою меж ростверку та положення вісей;

-     доставити на буд. майданчик та укласти на складському майданчику щити

опалубки, арматуру та анкерний пристрій;

-     доставити на буд. майданчик та приготувати до роботи необхідні засоби, інвентар та інструмент.

Щити опалубки повинні бути розсортовані по марках та типорозмірах.

Арматурні стрижні поставляються на буд. майданчик у кількості, що забезпечує

роботу ланки арматурщиків на протязі зміни.

При вхідному контролі на буд. майданчику необхідно:

-     перевірити наявність паспорту на бетонну суміш та потребуємих у ньому даних;

-     шляхом зовнішнього огляду переконатися у відсутності ознак розшарування бетонної суміші, у наявності у бетонній суміші необхідних фракцій крупного заповнювача, у відповідності з потребуємою йому пластичністю;

-     при виникненні сумнівів щодо якості бетонної суміші потребувати контрольної перевірки її відповідності вимогам держстандарту та проекту;

Бетон на буд. майданчик поставляється централізовано автобетонозмішувачами.

Послідовність армування: встановити фіксаторні каркаси, що забезпечують захисний шар бетону; виконати в'язання нижньої сітки; верхню сітку в'яжуть та фіксують на каркасах-підствках. Арматуру стикувати внахлест. Використовувати в'язальний дріт ф1,2мм.

В місцях укладання бетонної суміші встановлюють інвентарний дерев'яний настил.

Бетонування вести безперервно по захватках. Захватку визначати із розрахунку змінної (добової) виробітки ланки бетонщиків.

Розподіл бетонної суміші у бетонуємій конструкції виконують горизонтальними шарами однакової товщини, що укладаються в одному напрямку. Перекриття попереднього шару наступним виконують до початку схоплювання цементу.

Бетон, укладений у жарку сонячну погоду, необхідно негайно вкрити. Під час дощу бетонна суміш повинна бути захищена від потрапляння води. Випадково розмитий шар бетону необхідно видалити.

Бетонування конструкцій повинно супроводжуватись відповідними записами у журналі бетонних робіт.

Ущільнення бетонної суміші виконувати глибинним вібратором з гнучким валом. Крок перестановки вібратора не повинен перевищувати 1.5 радіуса його дії. Оптимальна тривалість вібрування на одному місці 20-30 с. Глибина занурення вібратора у бетонну суміш повинна забезпечувати часткове заглиблення його у раніше укладений незатверділий шар бетону.

Для антиадгезійного покриття робочої поверхні опалубки застосовувати смазки, що не згущуються на морозі - солідольную або петролатумно-керасиновую.

Розборку опалубки виконувати у послідовності:

-     прибрати зовнішні кріплення (підкоси та розпірки);

-     зняти стяжні струбцини;

-     визволити натяжні крюки, зняти схватки та окремі щити;

-     зняти щити опалубки за допомогою спец. інстременту (ломи та колінчаті ричаги).

До моменту розпалубки міцність бетону повинна бути не менше 80% від проектної.

Приймання закінчених монолітних конструкцій слід оформити актом засвідчення прихованих робіт або актом на приймання відповідальних конструкцій.

Всі роботи виконувати із дотриманням вимог ДБН А 3.2.2-2009 "Охорона праці і промислова безпека у будівництві", посадових інструкцій та ПВР.

 

В процесі розгляду проекту по зауваженням експертів Одеської філії ДП «НДІпроектреконструкція» проектною організацією за погодженням із Замовником в проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проекту покладається на генерального проектувальника і Замовника.

Експертиза проекту виконана відповідно до процедури, яка визначена «Настановою щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ДСТУ 8907:2019 та «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 № 560.

При прийнятті рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як об'єкта, що відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.

Відповідальність за дотримання в проекті зазначених вимог, за відповідність проектної документації вихідним даним, вимогам державних стандартів, норм і правил несе проектна організація, що розробила проектну документацію, а також головний архітектор і головний інженер проекту відповідно до статті 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.

При цьому експертиза проектних рішень в частині відповідності до містобудівних умов і обмежень, дотримання вимог до експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарно-епідеміологічному благополуччю населення, екології, енергозбереження, пожежної та техногенної безпеки - не виконувалася.

Розділи