Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1592-4314-4292-0599
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07/0208/21 від 15.06.2021
Орган, що видав
ТОВ "Будівельний консалтинг та експертиза" (41768326) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. Комунальна (від вул. Чкалова до вул. Копанська) у м. Виноградів
Код проектної документації
PD01:9679-9578-0137-1533 Зміни №2 №71/21 від 2021-06-11 (видав ЗВКП "Укрдіпродор") / Наявні експертизи: EX01:1592-4314-4292-0599
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань охорони праці, З питань екології
Головний експерт проекту
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Берегівський район, Виноградівська територіальна громада, м. Виноградів (станом на 01.01.2021) , вул. Комунальна (від вул. Чкалова до вул. Копанська) у м. Виноградів не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ВИНОГРАДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04053677)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9679-9578-0137-1533
Орган, що видав
ЗВКП "Укрдіпродор" (22114129)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
11.06.2021
Номер проектної документації
71/21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

розроблений у 2021 році Закарпатським ВКП ДП "Укрдіпродор" – генеральний проектувальник, ГІП Тютченко М.Г, кваліфікаційний сертифікат №013982 серія АР від 15.02.2018 року, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту обстеження та дефектного акту.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС2.

В основу робочого проекту покладені матеріали обстеження та обмірів, проведених в натурі. Існуюча вулиця має такі параметри:  ширина земляного полотна –  9,75-11,5 м; ширина проїзної частини – 6,1-11,5 м; існуюче покриття – асфальтобетонне; існуючий профіль вулиці – бордюрний та безбордюрний; довжина ділянки вулиці – 1,928 км; капремонту підлягає ділянка вулиці довжиною 1,898 км.

При  обстеженні даного об’єкту встановлено: стан існуючого асфальтобетонного покриття незадовільний, спостерігається ямковість при глибині ям до 5 см, нерівність поперечного профілю, поперечні тріщини, латки від попередніх ремонтів,  зруйнована кромка на окремих ділянках вулиці, напливи та просадки; водовідвід не забезпечений, існуючий з/б лоток розміром 0,5х0,5 м  зруйнований, замулений, існуючі кювети недостатньої глибини; існуючий бетонний бордюр в незадовільному стані (вищерблення бетону, тріщини, окремі елементи розколоті, бетон бордюрів розсипається при механічній дії на нього); зруйноване асфальтобетонне покриття на існуючому тротуарі; зруйноване або відсутнє асфальтобетонне покриття на з’їздах; дорожня розмітка зношена, дорожні знаки в недостатній кількості.      

Розрахункову швидкість прийнято 60 км/год. Категорія вулиці  - магістральна  районного значення.

        

Початок ділянки вулиці ПК0+00 прийнято на кромці проїзної частини вулиці Чкалова. Кінець ділянки вулиці ПК19+28 прийнято на кромці проїзної частини вулиці Копанська. Для виконання робіт з капітального ремонту прийнято ділянки ПК0+00-ПК4+91, довжиною 491,0 м, ПК5+21-ПК19+28, довжиною 1407,0 м. Ремонт ділянки вулиці ПК4+91-ПК5+21 довжиною 30,0 м (в межах перехрестя з вулицею Івана Франка) виконаний згідно окремого проекту.

В робочому проекті передбачено: демонтаж існуючого зруйнованого бетонного бордюру на проїзній частині вулиці загальною довжиною 1117,0 м; демонтаж існуючого зруйнованого бетонного бордюру на тротуарах довжиною 304,0 м; демонтаж існуючого зруйнованого та замуленого на 80% з/б лотка на ділянці вулиці ПК0+39-ПК0+79 довжиною 40,0 м; демонтаж існуючих бетонних лотків на ПК13+00-ПК13+42 справа, ПК14+17-ПК14+95 справа на ділянці загальною довжиною 120,0 м; розбирання існуючої плитки ФЕМ на ділянці довжиною 347,0 м; розбирання існуючого кам’яного бордюру на ділянці довжиною 34,0 м; розбирання існуючої кам’яної бруківки на ділянці довжиною 17,0 м; розбирання існуючого асфальтобетонного покриття товщиною 3 см та 4 см на тротуарі загальною довжиною 928,0 м; демонтаж існуючого перильного огородження на ділянці ПК5+21-ПК5+41 справа довжиною 20.0 м; підняття існуючого люка до рівня проектованого покриття ( 1шт.).

Забезпечення відведення води з проїзної частини вулиці передбачено шляхом влаштування з/б лотка з решіткою розміром 0,5х0,75 м на ділянці вулиці ПК0+00-ПК4+72 зліва зі скидом води в існуючий кювет на вул. Чкалова;  влаштування з/б лотка з решіткою розміром 0,5х0,75 м, довжиною 20,0 м та кювету довжиною 80,0 м на ПК9+75 справа; влаштування металевої труби діаметром. 0,5 м довжиною 100,0 м на ПК8+23 справа з оглядовими колодязями діаметром 1,0 м  в кількості 4 шт.; влаштування з/б закритого лотка розміром 0,5х0,75 м на ПК14+00 справа довжиною 100,0 м з оглядовим колодязем діаметром 1,0 м; влаштування дощоприймальних колодязів ДК-50.64.65-Б в кількості 25 шт.  та дощоприймальних лотків ЛВ-30.64.61-Б (1098 шт.) з чавунними решітками.  Також передбачено влаштування металевої труби діаметром 1,42 м для регулювання рівня води у  водоймі на ПК11+80.

Водовідведення забезпечено шляхом поглиблення існуючих кюветів на ділянці вулиці загальною довжиною 261,0 м; влаштування нового кювета загальною довжиною 445,0 м; влаштування підзору загальною довжиною 488,0 м. Для ліквідації просадок дорожнього одягу передбачено заміну існуючої непридатної основи шляхом влаштування водовідвідного та дренуючого шару з щебню фр. 120-150 мм товщиною 80 см.  Узбіччя передбачено укріпити щебінь-висівками товщиною 14 см та, на окремих ділянках, відфрезерованим матеріалом на ширину 1,0 м та середню ширину 2,85 м.  Відведення води з нижніх шарів дорожнього одягу забезпечується влаштуванням водовідвідного шару з щебню фр. 40-70 товщиною 25 см шириною 3,4-3,9 м.

Конструкція дорожнього одягу на основному проїзді:  влаштування конструктивних шарів дорожнього одягу товщиною 20 см за технологією   «холодний ресайклінг» з органо-мінеральної суміші з асфальтогрануляту, приготованого в установці на заводі, з додаванням нового мінерального заповнювача ЩПС С-7 (65%), обробленого комплексним в’яжучим до марки М20; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,2 л/м2; влаштування вирівнюючого шару покриття із гарячого крупнозернистого асфальтобетону тип А непереривчатої гранулометрії марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,4 л/м2; влаштування покриття з гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 4 см.

Перед влаштуванням дорожнього одягу робочим проектом передбачено відфрезерувати існуюче асфальтобетонне покриття на глибину до 7 см, влаштувати бордюр БР100.30.18 на монолітному бетоні та поздовжнє вирівнювання існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 5 см.

Поперечний профіль вулиці прийнятий двосхилий.  Поперечний ухил  узбічч - 40‰ , проїзної частини - 25‰.

Ремонт тротуарів передбачений на ділянках вулиці загальною  довжиною 3312,0 м. На тротуарах передбачена наступна конструкція дорожнього одягу: шар основи із фракціонованого щебню фр.5-10 мм товщиною 10 см; шар із піщано-цементної суміші 3:1 товщиною 5 см;  покриття тротуару із плитки ФЕМ товщиною 6 см (в тому числі тактильна плитка). Тротуари відділяються від зеленої зони  поребриком, від проїзної частини – бордюром. Поребрики та бордюри влаштовуються на бетоні. Робочим проектом також передбачено встановлення перильного огородження. На тротуарі ПК16+14 зліва влаштовується металева труба діаметром  0,5 м довжиною 5,0 м для перепуску води із кювета в кювет. На ділянці вулиці ПК15+21-ПК9+75 між проїзною частиною вулиці та тротуаром влаштовується газон з засівом трав по родючому ґрунту.

Покриття на з’їздах та в’їздах (28шт.) передбачене трьох типів:

Тип 1 (на посиленні): виправлення існуючої щебеневої (гравійної) основи, з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 10 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,2л/м2; вирівнюючий шар покриття із гарячого крупнозернистого асфальтобетону тип А непереривчатої гранулометрії марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,4 л/м2; покриття з гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 4 см.

Тип 1а (на поширенні): основа з фракціонованого щебню товщиною 21 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,2 л/м2; вирівнюючий шар покриття із гарячого крупнозернистого асфальтобетону тип А непереривчатої гранулометрії марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,4 л/м2; покриття з гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 4 см.

Тип 2: фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття на глибину 4 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,2 л/м2; вирівнюючий шар покриття із гарячого крупнозернистого асфальтобетону тип А непереривчатої гранулометрії марки ІІ на бітумі БНД 50/70, товщиною 10 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,4 л/м2; покриття з гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 4 см.

Облаштування в’їздів у двори передбачене в кількості 39 шт. з наступною конструкцією дорожнього одягу: основа з фракціонованого щебню фр. 20-40 мм товщиною 12 см з розклинюванням фр. 5-10 мм; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,2 л/м2;  покриття з гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 4 см. На в’їздах влаштовуються металеві труби діаметром 0,5 та 0,8 м в кількості 17 шт. загальною довжиною 123,5 м.

Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено, згідно ДСТУ 4100:2014, влаштування дорожніх знаків І типорозміру. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою. Всього необхідно встановити 54 дорожніх знаки.

Горизонтальна розмітка проїзної частини передбачена згідно ДСТУ 2587:2010 „Розмітка дорожня” і виконується нітрофарбою з мікросклокульками скляними світлоповертальними, що рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної розмітки і   становить 300 г/м2.

Для підвищення безпеки руху пішоходів передбачено влаштування пандусного поперечного підвищення на пішохідних переходах із асфальтобетону товщиною 7 см.

        В місцях сполучення проїзної частини дороги та тротуарів висота бортового каменю складає не більше 3 см для зручного пересування маломобільних груп населення, у тому числі, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками; безпека пересування маломобільних груп населення забезпечується шляхом влаштування тактильної плитки  та пониженого бордюру на торцях тротуару.

Заявлена кошторисна вартість, визначена в поточних цінах станом на 08.06.2021 р., складала 82108,690 тис. грн.: в тому числі будівельні роботи  67651,872 тис. грн., інші витрати  14456,818 тис. гривень.

  При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були  в робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.


Головний експерт проекту

   ___________________

Н. Мільчевич

   (АЕ №005227)

Відповідальні експерти

 

 

 

___________________

Л. Перфун

   (АЕ №005207)


___________________

      О. Павлів

   (АЕ №005268)

 

___________________

      М. Савчин

  (АЕ №004397)

 

 

___________________

 В. Пригара

  (АЕ №000141)

 


Розділи