Основна інформація
Кошторисна документація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Закарпатська обл., Берегівський район, Виноградівська територіальна громада, м. Виноградів (станом на 01.01.2021) , вул. Комунальна (від вул. Чкалова до вул. Копанська) у м. Виноградів | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ВИНОГРАДІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04053677) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
розроблений у 2021 році Закарпатським
ВКП ДП "Укрдіпродор" – генеральний проектувальник, ГІП Тютченко М.Г,
кваліфікаційний сертифікат №013982 серія АР від 15.02.2018 року, на підставі
завдання на проектування, затвердженого замовником, акту обстеження та
дефектного акту.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта
будівництва – СС2.
В основу робочого проекту покладені
матеріали обстеження та обмірів, проведених в натурі. Існуюча вулиця має такі
параметри: ширина земляного полотна
– 9,75-11,5 м; ширина проїзної частини –
6,1-11,5 м; існуюче покриття – асфальтобетонне; існуючий профіль вулиці –
бордюрний та безбордюрний; довжина ділянки вулиці – 1,928 км; капремонту
підлягає ділянка вулиці довжиною 1,898 км.
При
обстеженні даного об’єкту встановлено: стан існуючого асфальтобетонного
покриття незадовільний, спостерігається ямковість при глибині ям до 5 см,
нерівність поперечного профілю, поперечні тріщини, латки від попередніх
ремонтів, зруйнована кромка на окремих
ділянках вулиці, напливи та просадки; водовідвід не забезпечений, існуючий з/б
лоток розміром 0,5х0,5 м зруйнований,
замулений, існуючі кювети недостатньої глибини; існуючий бетонний бордюр в
незадовільному стані (вищерблення бетону, тріщини, окремі елементи розколоті,
бетон бордюрів розсипається при механічній дії на нього); зруйноване
асфальтобетонне покриття на існуючому тротуарі; зруйноване або відсутнє
асфальтобетонне покриття на з’їздах; дорожня розмітка зношена, дорожні знаки в
недостатній кількості.
Розрахункову швидкість прийнято 60 км/год.
Категорія вулиці - магістральна районного значення.
Початок ділянки вулиці ПК0+00 прийнято на
кромці проїзної частини вулиці Чкалова. Кінець ділянки вулиці ПК19+28 прийнято
на кромці проїзної частини вулиці Копанська. Для виконання робіт з капітального
ремонту прийнято ділянки ПК0+00-ПК4+91, довжиною 491,0 м, ПК5+21-ПК19+28,
довжиною 1407,0 м. Ремонт ділянки вулиці ПК4+91-ПК5+21 довжиною 30,0 м (в межах
перехрестя з вулицею Івана Франка) виконаний згідно окремого проекту.
В робочому проекті передбачено: демонтаж
існуючого зруйнованого бетонного бордюру на проїзній частині вулиці загальною
довжиною 1117,0 м; демонтаж існуючого зруйнованого бетонного бордюру на
тротуарах довжиною 304,0 м; демонтаж існуючого зруйнованого та замуленого на
80% з/б лотка на ділянці вулиці ПК0+39-ПК0+79 довжиною 40,0 м; демонтаж
існуючих бетонних лотків на ПК13+00-ПК13+42 справа, ПК14+17-ПК14+95 справа на
ділянці загальною довжиною 120,0 м; розбирання існуючої плитки ФЕМ на ділянці
довжиною 347,0 м; розбирання існуючого кам’яного бордюру на ділянці довжиною 34,0
м; розбирання існуючої кам’яної бруківки на ділянці довжиною 17,0 м; розбирання
існуючого асфальтобетонного покриття товщиною 3 см та 4 см на тротуарі
загальною довжиною 928,0 м; демонтаж існуючого перильного огородження на
ділянці ПК5+21-ПК5+41 справа довжиною 20.0 м; підняття існуючого люка до рівня
проектованого покриття ( 1шт.).
Забезпечення відведення води з проїзної
частини вулиці передбачено шляхом влаштування з/б лотка з решіткою розміром
0,5х0,75 м на ділянці вулиці ПК0+00-ПК4+72 зліва зі скидом води в існуючий
кювет на вул. Чкалова; влаштування з/б
лотка з решіткою розміром 0,5х0,75 м, довжиною 20,0 м та кювету довжиною 80,0 м
на ПК9+75 справа; влаштування металевої труби діаметром. 0,5 м довжиною 100,0 м
на ПК8+23 справа з оглядовими колодязями діаметром 1,0 м в кількості 4 шт.; влаштування з/б закритого
лотка розміром 0,5х0,75 м на ПК14+00 справа довжиною 100,0 м з оглядовим
колодязем діаметром 1,0 м; влаштування дощоприймальних колодязів ДК-50.64.65-Б
в кількості 25 шт. та дощоприймальних
лотків ЛВ-30.64.61-Б (1098 шт.) з чавунними решітками. Також передбачено влаштування металевої труби
діаметром 1,42 м для регулювання рівня води у
водоймі на ПК11+80.
Водовідведення забезпечено шляхом
поглиблення існуючих кюветів на ділянці вулиці загальною довжиною 261,0 м;
влаштування нового кювета загальною довжиною 445,0 м; влаштування підзору
загальною довжиною 488,0 м. Для ліквідації просадок дорожнього одягу
передбачено заміну існуючої непридатної основи шляхом влаштування
водовідвідного та дренуючого шару з щебню фр. 120-150 мм товщиною 80 см. Узбіччя передбачено укріпити щебінь-висівками
товщиною 14 см та, на окремих ділянках, відфрезерованим матеріалом на ширину 1,0
м та середню ширину 2,85 м. Відведення
води з нижніх шарів дорожнього одягу забезпечується влаштуванням водовідвідного
шару з щебню фр. 40-70 товщиною 25 см шириною 3,4-3,9 м.
Конструкція дорожнього одягу на основному проїзді: влаштування конструктивних шарів дорожнього
одягу товщиною 20 см за технологією «холодний
ресайклінг» з органо-мінеральної суміші з асфальтогрануляту, приготованого в
установці на заводі, з додаванням нового мінерального заповнювача ЩПС С-7 (65%),
обробленого комплексним в’яжучим до марки М20; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50
1,2 л/м2; влаштування вирівнюючого шару покриття із гарячого
крупнозернистого асфальтобетону тип А непереривчатої гранулометрії марки ІІ на
бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,4 л/м2;
влаштування покриття з гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип А
марки І на бітумі БНД 50/70 товщиною 4 см.
Перед влаштуванням дорожнього одягу робочим проектом передбачено
відфрезерувати існуюче асфальтобетонне покриття на глибину до 7 см, влаштувати
бордюр БР100.30.18 на монолітному бетоні та поздовжнє вирівнювання існуючої
щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 5 см.
Поперечний профіль вулиці прийнятий двосхилий. Поперечний ухил узбічч - 40‰ , проїзної частини - 25‰.
Ремонт тротуарів передбачений на ділянках вулиці загальною довжиною 3312,0 м. На тротуарах передбачена
наступна конструкція дорожнього одягу: шар основи із фракціонованого щебню
фр.5-10 мм товщиною 10 см; шар із піщано-цементної суміші 3:1 товщиною 5 см; покриття тротуару із плитки ФЕМ товщиною 6 см
(в тому числі тактильна плитка). Тротуари відділяються від зеленої зони поребриком, від проїзної частини – бордюром.
Поребрики та бордюри влаштовуються на бетоні. Робочим проектом також
передбачено встановлення перильного огородження. На тротуарі ПК16+14 зліва
влаштовується металева труба діаметром 0,5 м довжиною 5,0 м для перепуску води із
кювета в кювет. На ділянці вулиці ПК15+21-ПК9+75 між проїзною частиною вулиці
та тротуаром влаштовується газон з засівом трав по родючому ґрунту.
Покриття на з’їздах та в’їздах (28шт.) передбачене трьох типів:
Тип 1 (на посиленні): виправлення
існуючої щебеневої (гравійної) основи, з додаванням нового щебеневого матеріалу
середньою товщиною 10 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,2л/м2;
вирівнюючий шар покриття із гарячого крупнозернистого асфальтобетону тип А
непереривчатої гранулометрії марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см;
розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,4 л/м2; покриття з гарячого
дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70
товщиною 4 см.
Тип 1а (на поширенні): основа з
фракціонованого щебню товщиною 21 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,2 л/м2;
вирівнюючий шар покриття із гарячого крупнозернистого асфальтобетону тип А
непереривчатої гранулометрії марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 10 см;
розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,4 л/м2; покриття з гарячого
дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70
товщиною 4 см.
Тип 2: фрезерування існуючого
асфальтобетонного покриття на глибину 4 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,2
л/м2; вирівнюючий шар покриття із гарячого крупнозернистого
асфальтобетону тип А непереривчатої гранулометрії марки ІІ на бітумі БНД 50/70,
товщиною 10 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,4 л/м2; покриття з
гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД
50/70 товщиною 4 см.
Облаштування в’їздів у двори передбачене в кількості 39 шт. з наступною
конструкцією дорожнього одягу: основа з фракціонованого щебню фр. 20-40 мм
товщиною 12 см з розклинюванням фр. 5-10 мм; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50
1,2 л/м2; покриття з гарячого
дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип А марки І на бітумі БНД 50/70
товщиною 4 см. На в’їздах влаштовуються металеві труби діаметром 0,5 та 0,8 м в
кількості 17 шт. загальною довжиною 123,5 м.
Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено, згідно ДСТУ
4100:2014, влаштування дорожніх знаків І типорозміру. Щитки знаків
виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною
плівкою. Всього необхідно встановити 54 дорожніх знаки.
Горизонтальна розмітка проїзної частини передбачена згідно ДСТУ 2587:2010
„Розмітка дорожня” і виконується нітрофарбою з мікросклокульками скляними
світлоповертальними, що рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної
розмітки і становить 300 г/м2.
Для
підвищення безпеки руху пішоходів передбачено влаштування
пандусного поперечного підвищення на пішохідних переходах із асфальтобетону
товщиною 7 см.
В місцях сполучення проїзної частини дороги та тротуарів висота бортового каменю складає не більше 3 см для зручного пересування маломобільних груп населення, у тому числі, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками; безпека пересування маломобільних груп населення забезпечується шляхом влаштування тактильної плитки та пониженого бордюру на торцях тротуару.
Заявлена кошторисна вартість, визначена в поточних цінах станом на 08.06.2021 р., складала 82108,690 тис. грн.: в тому числі будівельні роботи – 67651,872 тис. грн., інші витрати – 14456,818 тис. гривень.
При проведенні експертизи зроблено ряд
зауважень та пропозицій, які були в
робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної
документації внесені необхідні зміни і доповнення.
Головний експерт проекту |
___________________ |
Н. Мільчевич (АЕ
№005227) |
Відповідальні експерти |
|
|
|
___________________ |
Л. Перфун (АЕ №005207) |
|
___________________ |
О. Павлів (АЕ №005268) |
|
___________________ |
М. Савчин (АЕ №004397) |
|
___________________ |
В. Пригара (АЕ №000141) |
Розділи
