Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1842-6123-8220-5802
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№19-0531-20 від 30.12.2020
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Сумській області (35850133) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реставрація пам`ятки архітектури місцевого значення "Окружного суду" (навчальний корпус №2 СумДУ), охор. №37-См, по вул. Петропавлівській, 57 у м. Суми: ремонтно-реставраційні роботи з улаштуванням системи гідроізоляції та системи вентиляції в об`ємах 1-го поверху. Коригування
Код проектної документації
PD01:1841-9402-8693-2527 Зміни №2 №40-30/1802-48 від 2020-06-10 (видав "СУМСЬКИЙ ІНСТИТУТ АРХІТЕКТУРНОГО ПРОЕКТУВАННЯ") / Наявні експертизи: EX01:1842-6123-8220-5802
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань пожежної безпеки, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
АТОРІНА МАЙЯ ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 000709, АЕ 006390 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
27.11.2020 12387.611 9615.791 4.296 2767.524 2969.169 2357.244 2.227 609.698

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
29.12.2020 9547.588 7565.94 3.896 1977.752 2969.169 2357.244 2.227 609.698

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Сумська обл., Сумський район, Сумська територіальна громада, м. Суми (станом на 01.01.2021), вулиця Петропавлівська , б. 57 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ (05408289)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КЛЕЩЕВА ТАМАРА ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 004859)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ПРЯДУН ІРИНА ЖАНІВНА (АЕ 000145)
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
ГОЛОВІН ЕДУАРД ВАЛЕРІЙОВИЧ (АА 001448, АА 001271)
Експерт (фахівець) Розділ опалення, вентиляція та кондиціонування повітря
ДУДКА СВІТЛАНА ОЛЕКСІЇВНА
Експерт (фахівець) Розділ водопостачання та водовідведення
ГАЛАГАН СВІТЛАНА ВАСИЛІВНА
Експерт (фахівець) Розділ електрообладнання та електроосвітлення
ЖЕЛЄЗНИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
БОГДАН СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА (АР 017332, АЕ 005706)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦИМБАЛ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ (АЕ 000440, АЕ 006389)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
ГОЛОТА ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ (АЕ 000050, АЕ 006544, АЕ 000432, АЕ 006356)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ТАРАНОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 004868, АЕ 002253, АЕ 006951)
Головний експерт проекту З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
АТОРІНА МАЙЯ ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 000709, АЕ 006390)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1841-9402-8693-2527
Орган, що видав
"СУМСЬКИЙ ІНСТИТУТ АРХІТЕКТУРНОГО ПРОЕКТУВАННЯ" (37970153)
Вид будівництва
Реставрація без зміни зовнішніх геометричних розмірів
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
архітектурне проектування, будівельне проектування та конструювання, проектування інженерних мереж і систем
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1273.1 Пам’ятки історії та архітектури
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
10.06.2020
Номер проектної документації
40-30/1802-48
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

 

Робочий проект розроблено ТОВ «Сумський інститут архітектурного проектування», головний архітектор проекту   Іванцова Н. Б., (кваліфікаційний сертифікат  від 30.03.2016 АА № 002792), на підставі:

-         реставраційного завдання, затвердженого замовником;

-         завдання на проектування (коригування);

-         акту огляду технічного стану пам’ятки;

-         акту визначення рівня складності робіт з розроблення документації;

-         акту визначення втрат пам’ятки.

 

Експертизу робочого проекту виконано відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» та ДСТУ 8907:2019 «Настанова з організації проведення експертизи  проектної документації на будівництво».

 

Загальні відомості та проектні рішення

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС3. Сукупний показник – СС3.

Експертиза проектної документації проводилась філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Сумській  області, за  результатами  якої  був  виданий експертний звіт  від 08 травня 2019 року № 19-0139-19.

Проектна документація була затверджена, будівельні роботи виконувались (довідка замовника від 28.08.2020 № 25.04/07-05/3329).

Необхідність коригування  проектної документації виникла у зв’язку із необхідністю виконання додаткового об’єму робіт, зміною проектних рішень та кошторисної заробітної плати.

Коригуванням робочого проекту передбачено:

- виконання додаткового об’єму робіт з опорядження;

- виконання додаткового об’єму робіт по гідроізоляції;

- встановлення додаткових стінових провітрювачів в приміщеннях першого поверху;

- прокладання електромережі для підключення додаткових стінових провітрювачів;

- виконання благоустрою території.

 

Будівельні рішення

 

Коригуванням робочого проекту передбачено влаштування покриття вимощення, тротуарів, майданчиків тротуарною плиткою по підготовленій основі із влаштуванням водовідвідних лотків.

Проектними рішеннями передбачено влаштування горизонтальної гідроізоляції    основи стін на рівні підлоги 1-го поверху. До застосування прийнято обмазочну гідроізоляцію на основі цементу та полімерних добавок.

Захист фундаментів від ґрунтової вологи передбачено гідроізоляційною мастикою на бітумно-каучуковій основі з ґрунтовкою.

Робочим проектом передбачено влаштування додаткових отворів для встановлення стінових провітрювачів у зовнішніх стінах.

Решта проектних будівельних рішень залишається без змін.

Електротехнічні рішення

 

Коригуванням робочого проекту передбачено прокладання електромережі для підключення додаткових стінових провітрювачів.

Решта проектних електротехнічних рішень залишається без змін.

 

Вентиляція

 

Коригуванням робочого проекту передбачено встановлення додаткових стінових провітрювачів.

Решта проектних рішень по вентиляції залишається без змін.

 

Пожежна безпека

 

Проектними рішеннями передбачено застосування кабелю типу ВВГнгд, що не поширює горіння та із низькою здатністю димоутворення.

 

Санітарно-епідеміологічне благополуччя населення

 

Завдяки реалізації проектних рішень покращаться умови життєдіяльності працівників та студентів Сумського Державного Університету.

 

Створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

 

Прилегла до будівлі територія з боку головного фасаду має задовільний стан благоустрою і доступна для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення,  головний вхід до будівлі обладнано двома пандусами похилом 10 %.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією,  у поточних цінах станом на 27 листопада 2020 року складала 12387,611 тис. грн, у тому числі:

- будівельні роботи                               9615,791 тис. грн. 

- устаткування                                             4,296 тис. грн.  

- інші витрати                                                2767,524 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано  станом на 28 серпня 2020 року, згідно з довідкою замовника,  2969,169  тис. грн., у тому числі:

         - будівельні роботи                               2357,244 тис. грн.

- устаткування                                             2,227 тис. грн.

- інші витрати                                          609,698 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва".

Загальна  кошторисна   вартість  будівництва у  поточних  цінах станом на 29 грудня  2020 року складає 9547,588  тис. грн, у тому числі:

         - будівельні роботи                                7565,940 тис. грн.

         - устаткування                                              3,896 тис. грн. 

         - інші витрати                                         1977,752 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано  станом на 28 серпня 2020 року, згідно з довідкою замовника,  2969,169  тис. грн., у тому числі:

         - будівельні роботи                               2357,244 тис. грн.

- устаткування                                             2,227 тис. грн.

- інші витрати                                          609,698 тис. грн.

Розділи