Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0089-2250-5576-5619
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№V-0011-21/ПРОЕКСП від 22.02.2021
Орган, що видав
ТОВ "Проексп" (40993694) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Нове будівництво споруди для зберігання автотранспорту № 13 (згідно генплану) на вул. Об’їзній у с. Крихівці»
Код проектної документації
PD01:0072-6057-5531-1454 Зміни №3 №01.2017-13/АН від 2020-07-22 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТЕЛЬ-ІФ") / Наявні експертизи: EX01:0089-2250-5576-5619
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
Половенко Ігор Олександрович (АЕ 005265, АЕ 007231 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Івано-Франківська обл., Івано-Франківський район, Івано-Франківська територіальна громада, с. Крихівці (станом на 01.01.2021), вулиця Об'їзна не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛЕГІЯ" (31263263)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) Розділ опалення, вентиляція та кондиціонування повітря
Клушина Лілія Сергіївна
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
Бохан Анатолій Аліксович (АА 002617, АА 002614, АА 000248)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ПЕРЕЦЬ ОЛЕКСАНДРА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 004439, АР 002865)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Барановський Олександр Петрович (АЕ 005211, АЕ 005231)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Комаренко Володимир Іванович (АЕ 002964, АЕ 004303)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Мусійчук Сергій Володимирович (АЕ 000720, АЕ 004160, АЕ 007261)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Еріванли Валентина Насоївна (АР 000987, АЕ 004248, АР 019142)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Половенко Ігор Олександрович (АЕ 005265, АЕ 007231)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0072-6057-5531-1454
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТЕЛЬ-ІФ" (33860569)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1242.3 Стоянки автомобільні криті
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Не вказано
Дата договору на розробку документації
22.07.2020
Номер проектної документації
01.2017-13/АН
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проект «Нове будівництво споруди для зберігання автотранспорту № 13 (згідно генплану) на вул. Об’їзній у с. Крихівці» виконано на замовлення ПП «Колегія» проектною організацією ТОВ «Капітель–ІФ» (юридична адреса: 76018, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, будинок 58), кваліфікаційний сертифікат архітектора, виданий Цимбалюку Ростиславу Івановичу, Серія  АА № 000320 від 12 вересня 2012 року (свідоцтво про підвищення кваліфікації № 00048 від 24 листопада 2017 року).

 

Підстави для розроблення проекту:

-          містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки;

-          технічні умови;

-          завдання на проектування.

 

      Клас наслідків (відповідальності) – СС2

      Сукупний показник класу наслідків (відповідальності) – СС2

 

Проектом передбачено будівництво споруди для зберігання автотранспорту № 13 (згідно генплану)на вул. Об’їзній у с. Крихівці Івано-Франківської області.

Рельєф площадки рівнинний.

Кліматичні умови району характеризується наступними показниками:

-          кліматична зона – IIIА;

-          температура повітря найхолоднішої п’ятиденки - мінус 20°С;

-          швидкісний напір вітру - 470 Па;

-          нормативне снігове навантаження - 1530 Па.

Нормативна глибина промерзання грунту 0,8 м. Сейсмічність – 6 балів.

Грунти представлені наступними типами: ґрунтово-рослинний шар; суглинок.

Споруда для зберігання автотранспорту складається з напівзаглибленого-заглибленого відносно різних ділянок прилеглого благоустрою, об'єму основного поверху, призначеного для розміщення легкового автотранспорту, конфігурація сформована формою внутрішнього двору (кварталу), розмір у крайніх осях 61.0х63.5 у центральній частині розташований сходово-ліфтовий вузол, для виходу на експлуатовану крівлю (верх прийнято за рівень спланованої поверхні) та  містить припливну вентиляційну камеру у другому поверсі вище спланованої поверхні.

У північній частині споруда містить контрольно-пропускний пункт з розділеними смугами руху та групу обслуговуючих та технічних приміщень: приміщення ДЕЗ, електрощитова, приміщення насосної станції пожежогасіння та вбудованої водопровідної насосної станції, побутове приміщення, витяжна вентиляційна камера. 

Над в'їздним вузлом передбачається майданчик для занять спортом.

Перекриття усіх частин споруди  передбачено плоским (суміщене перекриття) і вирішено в залізобетонному варіанті, покрівля, крім сходово-ліфтового вузла - експлуатована.

Внутрішнє опорядження передбачає високоякісне оштукатурювання стін і перегородок, шпаклювання стін і стелі з наступним фарбуванням водоемульсійними фарбами за 2 рази, в санвузлі і насосних – облицювання стін керамічною плиткою на всю висоту, в технічних і допоміжних приміщеннях – оштукатурювання стін і перегородок з наступним фарбуванням вапняним молоком за 2 рази.

Зовнішнє опорядження:

Цоколь  та стіни облицьовуються керамічною плиткою. Колір опорядження приймається згідно паспорта опорядження фасадів.

Конструктивні рішення:

Конструкція виконана залізобетонною монолітно-каркасною, вертикальні елементи – сітка колон 6.00, 6.300х6.000 квадратної форми з капітелями, перекриття – монолітна залізобетонна плита. Суцільні стіни, в т. ч. діафрагми жорсткості монолітні залізобетонні, стіни із збірних бетонних блоків.

Фундаментні стіни передбачені із бетонних блоків ФСБ по ГОСТ 13579-78*. В середині і поверху фундаментних блоків влаштовуються монолітні залізобетонні пояси.

Бетонні блоки укладаються на цементно-піщаному розчині марки М100 товщиною 20 мм (аналогічним розчином заповнюються вертикальні шви),  перев'язка блоків передбачена не менше 1/3 висоти блоку. Перетин стін з блоків армуються горизонтальними сітками згідно проекту. Горизонтальна гідроізоляція стін і перегородок підвалу передбачена з цементно-піщаного розчину складу 1:2 з ущільнюючими добавками (по вимогах для сейсмічних районів).

Внутрішні стіни виконуються з звичайної повнотілої глиняної цегли марки 100 на цементно-піщаному розчині марки 50, морозостійкість цегли МрЗ 35, W4.

Перегородки –по грунту передбачені товщ. 120 (250)мм із повнотілої глиняної цегли по марки 100 на цементно-піщаному розчині марки 50; по перекриттю – з керамічної цегли товщиною 90 мм .

Перекриття міжповерхове та суміщене покриття сходово-ліфтового вузла:

Збірні залізобетонні кругло-пустотні попередньо напружені плити стендового безопалубочного формування (методом екструзії) – ширина плит - 1,2м; висота -   220мм; довжина – довільна.

Проектом передбачено анкерування панелей шляхом влаштування збірно-монолітних дисків перекриття за рахунок поширених монолітних залізобетонних швів-анкерів між панелями перекриття через 2 панелі та монолітних залізобетонних антисейсмічних обв’язок по зовнішніх і внутрішніх стінах.

Перемички - збірні залізобетонні по серії 1.038.1-1, вип.1,3; в необхідних випадках – монолітні залізобетонні. Обпирання перемичок прийнято: для прорізів шириною до 1500мм не менше 250мм, для прорізів більшої ширини – не менше 350мм.

Сходові площадки і марші - монолітні залізобетонні по металевих балках і косоурах , оштукатурених по сітці.

Вікна - металопластикові індивідуального виготовлення.

Двері - в технічні і допоміжні приміщення – металеві протипожежні (ЕІ30) з ущільненими притулками і пристроями для самозачинення.

Підлоги - згідно проекту в залежності від призначення приміщень (бетонні, з керамічної плитки, наливні, тощо).

Покрівля – плоска, експлуатована і влаштована по монолітній залізобетонній плиті, водостік внутрішній організований – водоізоляційний шар передбачений з ПВХ мембрани.

Опалення паркінгу передбачено електричними тепловентиляторами PROTON EL15,  ППКП, дизельної, побутового приміщення та приміщення станції пожежогасіння передбачено від електричних конвекторів ЭВНА у бризкозахищеному виконанні фірми «Термія». 

Вентиляція паркінгу - загальнообмінна припливно-витяжна, розрахована на зменшення рівня концентрації СО у повітрі паркінгу. Окремі системи вентиляції передбачаються для паркінгу, ДЕС, приміщення станції пожежогасіння.

Роздача припливного повітря у паркінгу передбачається у верхню зону та витяжка з верхньої і нижньої зон.

Для  припливної вентиляції паркінгу запроектована пропливна установка PRO-13 з електричним нагрівом фірми "АСІС", та витяжка - радіальними вентиляторами ВР-287-46.1-6,3.4 ПрАТ "Інтеркондиціонер".

Вентиляція  приміщення станції пожежогасіння, ППКП, побутового приміщення, електрощитової передбачена окремими системами з допомогою вентиляторів фірми "Soler&Palau".

Вентиляція дизельної - загальнообмінна припливно-витяжна, розрахована на  асиміляцію теплонадлишків від дизель-генератора. Витяжка - механічна осьовим вентилятором блоку охолодження дизель-генератора, продуктивністю 8100 м3/год., який забирає повітря з приміщення дизельної i викидає його назовні. При цьому в дизельній забезпечується температура не вища +42 C.  Приплив повітря (8100м3/год) - природний через жалюзі з утепленими клапанами типу КВУ за рахунок розрідження, створеного вентилятором блоку охолодження.

Вентиляційні системи монтуються із листової оцинкованої сталі по ГОСТ 14918-80.  Повітропроводи покриваються тепловою ізоляцією "LAMELLA MAT" фірми "ROCKWOOL". Місця проходу транзитних повітропроводів через стіни, перегородки і перекриття  (включаючи прокладені у кожухах і шахтах) ущільнюються  до забезпечення межі вогнетривкості огороджуючої конструкції.

Джерелом водопостачання паркінгу є існуючі міські мережі.

Зовнішнє пожежогасіння паркінгу забезпечується пожежними гідрантами встановленими на внутрішньоквартальній кільцевій водопровідній мережі, яка передбачена для робочого проекту ″Багатоквартирні житлові будинки з вбудованими приміщеннями громадського призначення на вул. Об′їздна в с. Крихівці Івано-франківської області″. Витрати води на зовнішнє пожежегасіння складають 15 л/с.

На потреби господарсько-питного водопостачання паркінгу  передбачено ввід водопроводу діаметром 63х3,6 мм. Ввід облаштовано загальним водолічильним вузлом. Система господарсько-питного водопроводу тупикова. Для приготування гарячої води передбачається ємкісний елекроводонагрівач. Магістральні трубопроводи  господарсько-питного водопроводу  монтуються із сталевих трубопроводів, підводки до сантехнічного обладнання із поліпропіленових труб.

Для забезпечення   протипожежних потреб паркінгу передбачено два вводи водопроводу діаметром 250х4,6, кожний в приміщення підвищувальної насосної станції. Система внутрішнього пожежогасіння паркінгу сухотрубна, кільцева та  відокремлена від системи автоматичного пожежогасіння. На системі внутрішнього пожежогасіння встановлюються пожежні крани діаметром 65 мм, кожний з яких встановлено на окремому стояку. Витрати води на внутрішнє пожежогасіння складають два струмені з витратами 5,2 л/с, кожний.

Проектом передбачена система автоматичного пожежогасіння паркінгу, до складу якої входить резервуар зменшеного запасу води та протипожежні насоси.

Системи внутрішнього та автоматичного пожежегасіння монтуються із сталевих трубопроводів.

Відвід стічних вод від сантехнічного обладнання в самопливному режимі передбачено до проектованої побутової каналізації мікрорайону. Внутрішні мережі побутової каналізації монтуються із поліпропіленових труб, зовнішні із двошарових профільованих труб Корсис. Колодязі  на каналізаційній мережі – із збірних залізобетонних елементів

Відвід дощових і талих вод з водозбірної площі покрівлі передбачено внутрішніми водостоками до закритої системи дощової каналізації майданчика проектування. Водостічні воронки передбачені з електрообігрівом. Відвід стічних вод від мийки підлоги передбачається до дощової каналізації. На випусках відводу стічних вод від миття підлоги встановлюються бензомаслоуловлювачі.

Проект розроблений для системи з глухозаземленою нейтраллю трансформаторів на ТП при напрузі 380/220 В.

Для введення і розподілу електричної енергії передбачено окремі ввідно-розподільні пристрої для таких споживачів:

- для проектної споруди - ВРП13.1-0,4кВ;

- для протипожежної системи - ЩГЖ;

- для повітряного опалення та вентиляції - ВРП13.2-0,4кВ;

 - для електроосвітлення та електрообладнання ЩАО, ЩО та ЩР;

- для живлення ліфта - ВПл;

- для резервного живлення ЩА ДЕС.

Електропостачання ВРП13.1-0,4кВ та ВРП13.2-0,4кВ здійснюється окремими кабельними лініями 0,4 кВ ЛЖ1,ЛЖ2 та ЛЖ3, ЛЖ4 від проектної ТП-1000кВА. Електропостачання ЩГЖ виконується двома КЛ-0,4кВ одна від РП1-0,4кВ електрощитової, друга КЛ-0,4кВ від ДЕС.

ВРП та ЩГЖ розташовані в приміщенні електрощитової проектного будинку.

Ввідно-розподільні пристрої виконано на базі систем Prisma Plus G обладнані на вводі автоматичними вимикачами Compact NSХ250N, на лініях пристроями Acti 9 компанії Schneider Electric.

Розподіл електроенергії відбувається на основі силових шин Powerclip. Корпус пристроїв закривається непрозорими дверцятами з циліндричним замком. Всі ввідні та розподільні пристрої обладнані окремими ізольованими N та РЕ шинками.

Для обліку електроенергії передбачаються електролічильники.

Під електролічильниками, які підключаються через вимірювальні трансформатори струму типу ТІ, установлюються випробувальні колодки (клемники) із можливістю опломбування.

Керування апаратурою для повітряної опалювальної системи здійснюється комутаційними пристроями встановленими в щиті заводського виконання типу POWER BOX.

Проектом передбачено наступні види освітлення:

- робоче освітлення - в усіх технічних та загальних приміщеннях;

- аварійне освітлення - на парковці, в вентиляційних камерах, в дизельні, в приміщенні станції пожежогасіння, в приміщенні охорони, в коридорах, в електрощитові та на входах в будівлю;

- евакуаційне - на виїздах із парковки та на парковці (вказівник напрямку руху);

- переносне освітлення - в приміщенні електрощитової, ліфтової шахти та станції пожежогасіння.

Живлення навантажень робочого та аварійного освітлення здійснюється незалежними лініями від різних груп ЩО та ЩАО. Живлення переносного освітлення здійснюється від мережі робочого освітлення через ящик з понижувальним трансформатором на напругу 220/36 В, 220/24 В та 220/12 В відповідно.

Світильники аварійного освітлення позначаються розпізнавальними знаками червоного кольору "А".

Для евакуаційного освітлення передбачено встановлення на виїздах над дверима та на парковці на колонах із вказівниками напрямку руху світильників з вбудованими акумуляторами для безпечної евакуації людей під час втрати живлення.

Керування освітленням парковки передбачено з ЩО та ЩАО в контрольно-пропускному пункті (ППКП).

Пожежна безпека.

Ступінь вогнестійкості будівлі –І. Класи вогнестійкості будівельних конструкцій до початку будівельних робіт підтверджуються протоколами випробувань або за розрахунковими та експериментальними методами за стандартами, які відповідають європейським вимогам з проектування, або за методиками розробленими з урахуванням вимог додатка В ДБН В.1.1-7:2016.

Зовнішнє пожежогасіння передбачене згідно ДБН В.2.5-74:2013 від зовнішнього протипожежного кільцевого водопроводу з пожежними гідрантами розташованими у радіусі до 200 м., з поділом кільця на ремонтні ділянки. Пожежні гідранти розміщені уздовж автомобільних доріг на відстані не більше ніж 2,5 м від краю проїзної частини та не ближче ніж 5 м від стін будівель.

Внутрішнє пожежогасіння передбачене згідно ДБН В.2.5-64:2012 від пожежних кранів 65 мм. Конструкція шафи пожежного крану передбачає окрім розміщення в ній пожежного крану діаметром 65 мм, укомплектованого пожежним рукавом відповідного діаметру та перекривним пожежним стволом, виконаного відповідно ДСТУ EN 671-2:2017, пожежного кран-комплекту виконаного відповідно ДСТУ EN 671-1:2017, обладнаного котушкою з напівжорстким рукавом діаметром 25 мм, що приєднується до пожежного стояку через вхідний запірний вентиль, а також двох вогнегасників.

Автоматична система водяного пожежогасіння (далі АСПГ.В) передбачено у відповідності до ДБН В.2.5-64:2014 (дод. А1) і виконано згідно вимог ДСТУ EN 12845:2016. Система АСПГ,В – сухотрубна, об'єм трубопроводів не перевищує 4,0 м3, тиск в мережі підтримується компресором. В якості зрошувачів використовуються вертикальні спринклери з Кф80.  Для підтримання розрахункового тиску та витрат води передбачено встановлення насосної установки з 2-ма насосами ( 1-и основний, 1-ин резервний ). Живлення системи водою відбувається від резервуару запасу води мінімальної ємності, поповнення резервуару відбуваєтсья від міської мережі В1 ( забезпечується замовником ).

Система димовидалення – механічна. Паркінг поділено на 2-ві димові зони, кожна з яких, обслуговується окремими вентиляторами та клапанами димовидалення. Компенсація повітря при пожежі вібдувається через відкриті в'їзні ворота. Вентилятори розміщено на даху суміжніх секцій, викид диму передбачено вище 2,0 м від покрівлі. 

Кількість, ширина, довжина та висота евакуаційних виходів і основних проходів у будинках та вимоги до опорядження прийняті відповідно до ДБН В.1.1-7:2016 та ДБН В.2.3-15:2007.

Сходові клітки мають самостійні виходи безпосередньо назовні. Ширина зовнішніх дверей сходових кліток запроектована не менше ширини сходових маршів.

Проектні рішення передбачають розроблення окремих розділів на влаштування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, централізованого пожежного спостерігання, пожежогасіння та блискавкозахисту.

Електричні проводи і кабелі передбачені стійкими до поширення полум’я, виготовленими з матеріалів із помірною димоутворювальною здатністю, малонебезпечних за токсичністю продуктів горіння за ДСТУ 8828:2019 (групи Д2, Т1 за ДБН В.1.1-7).

Кабелі живлення систем протипожежного захисту та аварійного освітлення, а також управління іншими протипожежними та інженерними системами передбачені з використанням вогнестійких кабелів.

Клас вогнестійкості проходок інженерних комунікацій через огороджувальні конструкції з нормованим класом вогнестійкості прийнято не менше ніж нормований клас вогнестійкості цієї огороджувальної конструкції або протипожежної перешкоди за ознакою ЕІ. В місцях перетинання протипожежних перешкод повітроводами передбачене влаштування вогнезатримуючих клапанів.

Двері технічних приміщень передбачені протипожежним 2-го типу.

На будівництві передбачається дотримання вимог пожежної безпеки на будівельному майданчику, ділянках робіт і робочих місцях згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014.

Система пожежної сигналізації побудована на установці пожежної сигналізації із основним  приладом приймально-контрольним пожежним (далі - ППКП) типу "Тірас-16П". До системи підключено сім шлейфів пожежної сигналізаці та ППКП ПУіЗ "Тірас-1", який має на собі три шлейфи СПС один з яких контролює запуск МПП. ППКП обладнаний блоком живлення і пристроями автоматичного включення резервного живлення.

Для своєчасного повідомлення про пожежу та управління евакуюванням людей  передбачається система оповіщення 2-го типу, яка передбачає включення світлозвукових оповіщувачів "Вихід" та "Стрілка", на шляхах евакуації та виходах із будівель.

Для забезпечення подачі звукового сигналу про пожежу ззовні будівлі  встановлюються зовнішні світлозвукові оповіщувачі типу “ДЖМІЛЬ”.

Шлейф СПС (системи пожежної сигналізації) прокладається кабелем пожежної сигналізації СКВВтнг 4х0,4 скрито в кабель каналах.

Шлейф СО прокладається кабелем  (N)HXH-FE180/E30 2x1,5, що забезпечує 30 хв. вогнестійкості скрито в кабель каналах.

Автоматизація системи протидимного захисту (далі - АСПДЗ) передбачає керуванням роботою вентиляторів та клапанів СПДЗ при виникненні пожежі в захищуваних приміщеннях, контроль та сигналізацію стану системи.

Автоматизація системи внутрішнього протипожежного водопроводу (далі - АВПВ) передбачає керуванням роботою насосної станції при виникненні пожежі в захищуваних приміщеннях, контроль та сигналізацію стану системи.

Включення системи протидимного захисту передбачається автоматичним (від системи пожежної сигналізації (СПС) - не менш ніж від двох автоматичних пожежних сповіщувачів) і дистанційним (від кнопок ручного пуску димовидалення, встановлених в шафах пожежних кранів та безпосередньо з ППК). Контроль цілісності кабельних мереж та керування вентиляторами і клапанами системи протидимного захисту здійснює основний приймально контрольний прилад (ППК).

Підвід електроживлення до ППК та щитів автоматики виконати від мережі змінного струму напругою 220/380 В, через шафу автоматичного включення резерву (АВР) вогнестійким кабелем з межею вогнестійкості E90 відповідного січення.

Згідно  ЗУ  «Про ОВД» ст.3, п.3, пп.10 підлягають процедурі ОВД інфраструктурні проекти : будівництво (облаштування) автостоянок на площі не менш як 1 гектар і більш як на 100 паркомісць, підлягають оцінці впливу на довкілля. Запроектований об’єкт - споруда для зберігання автотранспорту № 13  на 92 м/м не підлягає оцінці впливу на довкілля.  

Перелік впливів на складові навколишнього природного середовища при будівництві та експлуатації:

Атмосферне повітря:

Джерелами викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря є двигуни автотранспорту, що пересуваються по паркінгу та аварійний дизель-генератор.

Фонові концентрації для  речовин приймаються згідно даних Івано Франківського ЦГМ та становлять 0,07 мг/м3 для діоксиду азоту, 0,08 мг/м3 для аміаку, 0,1 мг/м3 для діоксиду сірки, 0,06 мг/м3 для сажі та 1,5 мг/м3 для оксиду вуглецю. Фонова концентрація для  метану, бенз(а)пірену та інших речовин приймається рівною 0,4ГДК згідно ОНД-86. 

Максимальні приземні концентрації забруднюючих речовин разом з фоном на межі житла становлять:

азоту діоксид – 0,35ГДК;

вуглецю оксид – 0,3ГДК;

сажа – 0,4ГДК;

сірчистий ангідрид– 0,2ГДК;

формальдегід – 0,4155ГДК;

вуглеводні – 0,413ГДК;

бенз(а)пірен, аміак, азоту оксид – 0,4ГДК;

метан – 0,4ГДК;

група сумації №5  (303+1325) – 0,8ГДК;

група сумації №31 (301+330) – 0,55ГДК.

Проектом передбачено обладнання з шумовим тиском, що не перевищує нормативного. 

Передбачено шумогасники на припливних та витяжних повітропроводах для погашення шуму. Для запобігання поширення шуму по конструкціях та повітропроводах передбачено встановлення віброоснов на вентиляторах та гнучких вставок на повітропроводах.

Допустимі рівні шуму в житлових будинках від вїзду-виїзду автомашин до приміщення паркінгу споруди досягаються за рахунок звукоізоляції зовнішніх огороджувальних конструкції з вікнами.

Рівень звуку в житлових приміщеннях, не перевищує 38 дБА

Ультразвукові, електромагнітні та іонізуючі випромінювання на проектованому об’єкті відсутні.

Геологічне середовище:

Реалізація даного проекту не призведе до негативного впливу на геологічне середовище та ґрунтові води.

Водне середовище: вплив відсутній. На захід від проектованої ділянки розташовано міське озеро. Споруда розташована поза межами прибережної захисної смуги міського озера.

Ґрунти: проектований об’єкт не буде чинити негативний вплив на ґрунти.

Вплив на рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти:

Цінні зелені насадження, які підлягають знесенню, на ділянці відсутні.

Згідно плану благоустрою передбачається висадка дерев та кущів: дерева : клен гостролистий – 7шт., клен червонолистий – 4шт., туя – 4шт. кущі : спірея калино листа – 51, бузок – 5шт, форзиція європейська – 6шт.

Вплив на соціальне середовище:

Споруда для зберігання автотранспорту призначена для розміщення легкового автотранспорту житлового кварталу. Запроектовано 92 машиномісць для зберігання автотранспорту.

Запроектований об’єкт не погіршує умов життєдіяльності місцевого населення.

Вплив на техногенне середовище:

На сході від ділянки проектування розташований житловий комплекс «Калинова слобода».  В безпосередній близькості розташований супермаркет. Негативного впливу на техногенне середовище не передбачається.

Утворення відходів:

На об'єкті утворюються відходи 4,3 і 1 класу небезпеки (ТПВ, нафтошлам від сепаратора нафтопродуктів, відпрацьовані люмінесцентні лампи.

На об’єкті будівництва забезпечені умови для роздільного збору відходів. Для роздільного  збирання   ТПВ   використана   технологічна схема 2 - на три контейнери. Перший контейнер  -  блакитного  кольору  з написом «Папір» - призначений для збирання паперу, другий контейнер - жовтий  контейнер  з  написом  «Полімери»  - для збирання полімерних відходів, третій контейнер - сірого кольору - призначений для збирання решти   змішаних  відходів,  у  тому  числі  органічної  складової побутових відходів. 

Нафтошлам утилізують, згідно договору із спеціалізованим підприємством.

Тимчасове збереження використаних люмінесцентних ламп, передбачено в герметичній шафі. В подальшому відпрацьовані люмінесцентні лампи передаються на підставі договору сторонній організації, що має відповідну ліцензію.

Всі можливі негативні впливи на навколишнє середовище в період будівництва є незначні, носять опосередкований характер, не призводять до незворотних негативних змін довкілля і після завершення будівельно-монтажних робіт можливі негативні впливи припиняються.

Проаналізувавши всі рішення проекту, нове будівництво споруди для зберігання автотранспорту №13 (згідно генплану) на вул. Об’їзній у с. Крихівці з точки зору впливу на навколишнє природне середовище, можна зробити висновок про екологічну безпеку будівництва і його подальшої господарської діяльності.

 

Під час розгляду проектної документації експертами ТОВ «ПРОЕКСП», проведена комплексна експертиза проекту «Нове будівництво споруди для зберігання автотранспорту № 13 (згідно генплану)на вул. Об’їзній у с. Крихівці», в проект внесені зміни та доповнення.

 

Відповідальність за внесення змін та доповнень у проектну документацію несе замовник і проектна організація.

Замовник експертизи несе відповідальність  згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.


Розділи